Morata: „Senkivel sem beszéltem a visszatérésről”

Morata Álvaro_labdával.jpgA Juventus csatára, Álvaro Morata nemrégiben spanyol újságíróknak nyilatkozott, és természetesen beszélt az elvesztett BL-döntőről, illetve érintette jövőjének kérdését is.

„Ezek nem voltak könnyű napok.” - mondta a fiatal spanyol csatár a Cadena Ser munkatársának.

„Egy Bajnokok Ligája-döntő elvesztése komoly dolog. A döntő előtti éjszakán többször felkeltem, és arra gondoltam, hogy már játszottam a döntőben, ez álom volt számomra, alig vártam.

Végül nem cseréltem mezt senkivel. Nem kívánok semmilyen emléket megőrizni arról a napról. Az érmet sem vittem haza, nincsenek ezüstérmeim otthon.

Azonban elismerés illeti a Barcelona csapatát és az edzőjüket, nekünk pedig tudnunk kell veszíteni is.”

A spanyol játékost a sikeres szezonja után többször hírbe hozták a Real Madriddal, amely klub visszavásárolhatja a csatár játékjogát az átigazolási szerződés értelmében.

Ennek ellenére Álvaro Morata arról beszélt, hogy nem gondolkodott a spanyol fővárosba való visszatérésről.

„Senki nem mondott nekem semmit Madridban. Az egyetlen személy, aki a visszatérésemről beszél, az a nagymamám.

Nagyon jó évem volt Olaszországban, és még jobban kell teljesítenem a Juventus csapatánál. Boldog vagyok a Juventusnál.

Rengeteget fejlődtem fizikai szempontból Olaszországban, nagyon keményen dolgozunk a felkészülés ezen vetületén. Az edzőközpontba reggel fél tízkor érkezek, és délután fél négykor megyek haza.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr847528480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barolo 2015.06.09. 14:01:00

Ez jól hangzik. Forza Juventus!

MDaniel98 2015.06.09. 14:32:05

Ebből a nyilatkozatból nekem az jött le, hogy szeret itt lenni, és nem akar mindenáron visszatérni Madridba (viszont szerintem azért nem lenne annyira az ellenére), és, ha a Juve rábólint a Madrid egy jó ajánlatára, ami kb. 35-től kezdődik. Az azért érdekes, hogy nem vitte haza az ezüstérmét, persze most fáj neki az emlék, de azért egy BL-döntőben játszott, amiért a focisták 99%-a sok mindent odaadna, akkor is, ha történetesen elveszíti azt a meccset.

mozambo 2015.06.09. 15:07:04

@Juventus FC 15: najó de neki ez már két év alatt a második BL döntője.... :)

Devilke Balla 2015.06.09. 16:37:45

@Juventus FC 15: Ezen rohogtem egyet,hogy mekkora troll a gyerek,majd otthon mutogatja,hogy nekem csak aranyérmeim vannak :D

Drughi Di Bianconeri 2015.06.09. 20:18:58

Ahhoz képest,hogy néhány hónapja még hallani sem akart a Realhoz való visszatérésről, már egyre inkább úgy érződik,hogy visszavágyik (a Realnak lőtt góljai után majdnem sírt...).

Ez persze érthető, közel 2 évtizedet töltött ott el, ott nőtt fel, barátok,család stb.

Bevallom őszintén nagyon megkedveltem Morientest, mert noha nem lő sok gólt,de kb. mindig irdatlan fontosakat (BL-elődöntőK, BL-döntő),arról nem beszélve,hogy a sebességének hála végre kontrázni is tudtunk idén + mezőny-, védőmunkája is hasznos volt.

Ha vissza akar menni, akkor ne gördítsünk akadályt elé, 30 Misiből kijön a Sassolos duó, akikből Berardi nyilván 100szor tehetségesebb, Zaza-t meg kb. kötelező jelleggel el fogjuk hozni.

Szerintem még 1 szezont azért marad + sehogy nem férne be még most se a Realba.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (919) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9924) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2431) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7448) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása