Montella: "A Juventus erősebb volt nálunk"

montella_vincenzo_fiorentina.jpgA Juventus hazai vereséggel érkezett Firenzébe, ahol sima 3:0-ás győzelmet aratott, s ezzel biztosította helyét az Olasz Kupa döntőjében, ahol a Napoli-Lazio párharc győztesével mérkőzhet majd meg.

"Tudtuk, hogy egy erős csapattal nézünk szembe. Az első mérkőzés csak a dolgok egyik fele volt, azonban most nem tudtunk olyan teljesítményt nyújtani, amilyet szerettünk volna." - nyilatkozta a vesztes Fiorentina mestere, Vincenzo Montella a Rai Sportnak.

"A Juventus rászolgált a győzelemre, még akkor is, ha minden nekik kedvezett. Még a szerencsés kipattanók is őket segítették, s ez sokat jelent pszichológiai szempontból.

Őszintén megdöbbentett Mohamed Salah korai érvénytelenített találata, mivel a lökés mértéke nem indokolta az esést, de a Juve összességében megérdemelte.

A Fiorentina egyáltalán nem volt rossz a mérkőzés során, azonban a Juventus kíméletlen volt, s kihasználta az összes helyzetét, míg mi nem így tettünk. A középpályán szükség volna egyfajta felállásra egy olyan csapat ellen, amilyen a Juve, de mi szenvedtünk fizikálisan, s létszámfölényt alakítottak ott ki ellenünk. 

A gól a szünet előtt igazán kifogta a szelet a vitorláinkból. Természetes, hogy egy fizikálisan ennyire erős csapat ellen nem egyszerű, de a csapatom mindvégig szeretett volna gólt lőni, s a záró füttyszóig folytatta a kemény küzdelmet

Néha egyszerűen csak el kell ismerni, hogy az ellenfél erősebb volt. A bajnoki tabella megmutatja, hogy a Juventus milyen messze jár a többi csapattól, így egyértelmű, hogy jelen esetben is ez a helyzet."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr257349412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babo0410 2015.04.08. 12:12:30

Nagyon szimpatikus Montella. Tetszik a nyilatkozata. Nagyon jól játszott a Fiorentina is, és megérdemelten nyertek az első meccsen. Most Allegri taktikailag föléjük kerekedett, mert hála az égnek Allegri az első meccs tapasztalatait jól használta fel a felkészüléskor. Nagyon jó meccs volt, és fontos önbizalom növelő a Monaco elleni párharc előtt.

Lisandro 2015.04.08. 13:08:44

Mostmár azért kezdik az ellenfelek is elismerni,hogy erősek vagyunk,s nem mindig a bírókra hivatkoznak.
Korrekt nyilatkozat Montellától,de igazából mi mást mondhatott volna?Jobbak vagyunk,s ott a helyünk a döntőben!

pedronegroo 2015.04.08. 13:54:02

A középpályán megettük őket, Vidal-Marci-Sturaro fizikálisan nagyon erősek, nekem nem hiányzott se Pogba se Pirlo. Mondjuk én nagyon szeretem az e fajta erő focit, ha látom a csapaton a győzni akarást ami megfelelő szervezettséggel párosul. Nekem ez a Juventus, ezért szerettem meg őket sok-sok évvel ezelőtt.
Allegri meg javította az első meccsen elkövetett hibáit.
Montella-nak meg nem nagyon maradt más mint gratulálni.

ToTTy-Juve 2015.04.08. 13:59:00

Chiello kezezés gyanúját és azt, hogy minden védőt a keblére ölelt a meccsen nem is említi. Tényleg szimpatikus. Totál felesleg még jobban lehúzni a bajnokság színvonalát nyílvánosan, mint azt általában a többi klub vezetése teszi. És a bírói hibák ugyanúgy kiegyenlítődnek az idővel, mint a szerencse. Ezzel kár foglalkozni.

ToTTy-Juve 2015.04.08. 14:00:17

... ja és egyébként kb. ugyanazt nyilatkozta le, mint az első meccs után Allegri.

west30 2015.04.08. 14:01:13

@pedronegroo: Én is kedvelem ezt a stílust,és milyen jól illene hozzájuk egy Nedved féle terminátor a csatárok mögé :)

Rivendell 2015.04.08. 14:16:07

Szerintem meg nincs párja 1 csúcs Pirlo féle kreatív osztogatós kp-nak....a foci maga a szépség és nem ketrecharc...legalábbis NÁLAM

pedronegroo 2015.04.08. 14:43:36

@Rivendell: A Pirlo féle focinak is meg vannak a maga szépségei és imádom is a maestro játékát. De amit tegnap játszottunk az nagyon "juventuszos" volt és nekem ez a topfoci. :) Ez a Juventus és régen is az ilyen fajta játék volt a védjegyünk.
Mi bajod a ketrecharccal??? Az egy nagyon férfias küzdelem. :)

pedronegroo 2015.04.08. 14:46:18

@west30: Az már futballorgia volna nekem! :) Plusz még Davids a középpályára, hmmmm :)

Rivendell 2015.04.08. 14:56:42

@pedronegroo: nekem semmi,sőt én szeretem is...Fedor nagy kedvenc volt,bár ő leginkább nem a ketrec részét művelte.

Számomra az erőfoci unalmas "xar" ezért nem nézek angol focit,sőt kicsinek se tudott megfogni az angol foci,pedig már akkoriban is a külföldiek uralták a ligát.Conte féle első szezonos totális letámadós játék is valszeg csak Pirlo-Vucsi páros miatt fogott meg nagyon,mert bennük ott volt a váratlan húzás...Pirlo meg eleve mesterien irányított:D

pedronegroo 2015.04.08. 15:45:30

@Rivendell: Hogy jön ide az angol foci??? A juventus stílusáról beszélek ami alapvetően erőfoci de nem úgy mint az angoloknál. Itt nincs össze-vissza rohangálás meg adok-kapok és nem csak a futásról szól. Erőfoci olyan formában hogy stabil kemény védekezés van, pörgős-agresszív középpálya, amolyan Trezequt féle 1 helyzetből is gólt lövök csatárjáték, akarat és játék fölény érvényesítés, és az ellenfél "megfojtása". Ez nem angol foci azt én se komázom, azt is erőből oldják meg az igaz, viszont ott nincs taktika csak amolyan nyerjen a jobbik nyílt sisakos játék dívik. Én azt szeretem ha az ellenfélnek esélyt se adunk. :) Az tény hogy ez nem mindenkinek izgalmas de az a "mi" játékunk ez a juventus szerintem. És van ebben is bőven szépség pláne ha ez egy Del Piero-val vagy Zidane-nal vagy ugye Pirlo-val vegyül.

west30 2015.04.08. 17:09:25

@Rivendell: Nem feltétlenül zárja ki egymást a 2 dolog,azért Marchsiora vagy Vidalra nem lehet azt mondani hogy csak a zúzáshoz ért,komoly futballtudás is van mögöttük,ahogy pl az említett Davidsnak vagy Nedvednek is volt,de pl Zidane se szarozott ha éppen úgy hozta,pedig elképesztő dolgokra volt képes a labdával.

Rivendell 2015.04.08. 17:59:22

@west30: Marci meg Vidal nálam nem laszti zsonglőrök...ilyen téren nálam ők középkategóriás játékosok. Más téren jobbak kicsivel,Vidal pl sokkal jobb a befejezéseknél,mint 1 sima vkp.
@pedronegroo: Azért hoztam fel az angolt,mert alapvetően én nem tudom az olasz focihoz kötni ezen stílust....én más olasz focin nőttem fel,mondhatni a legnagyobb favágók a kp-n nálam kb De Rossi volt:DDD 98-vb-2000-eb és így tovább...96-os eb-n pl nem is emlékszem az olaszokra,akkor voltam asszem 4.-es és pont nyári táborban voltam Eger környékén valahol fent a hegyen. Akkoriban a németeknek szurkoltam/válogatott szinten/,mondhatni fogalmam nincs hogy lettem 98-ra olasz szurker.

west30 2015.04.08. 20:59:33

@Rivendell: persze nyilván egyikük sem egy Pirlo vagy Del Piero

Barolo 2015.04.09. 00:44:45

Korrekt nyilatkozat, bár a Salah lökésnél én sokkal véleményesebbnek éreztem a 3. gólt. Lesz ő még Olasz bajnok edző.... remélem, hogy nem másik csapatnál. Forza Juventus!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása