Marotta: "A következő évben emelni akarjuk a minőséget"

marotta_beppe_mikrofonnal.jpgA Juventus sportigazgatója, Beppe Marotta elárulta, hogy a klub nyáron ismét emelni szeretné a csapat minőségének színvonalát, s természetesen szóba került a pletykák állandó főszereplőjévé előlépő Paul Pogba jövőjének kérdése is.

"Még magasabbra akarunk lépni, hogy még magasabb célpontokat tűzhessünk magunk elé. Képesek vagyunk erre, hiszen évről évre faragtuk a csapatot." - nyilatkozta Marotta a Corriere della Sera munkatársának.

"A következő évben pedig ismét emelni akarjuk a minőséget. Nem mondanék neveket, azonban a jelen pillanatban rendelkezésünkre álló játékosok is már bizonyosságot jelentenek számunkra.

Az olyan játékosok, mint Pogba vagy Tévez az eredményét jelentik annak a különleges, a fiatal játékosokkal kapcsolatos tudásnak, amely a széleskörű megfigyelőmunkának köszönhető. 

Ez abból a képességünkből is fakad, ahogyan kapcsolatot alakítunk ki már befutott játékosokkal, akik talán környezetet szeretnének váltani.

A vonzerőnk nem változott sokat. Korábban nehéz volt meggyőznünk a játékosokat, hogy csatlakozzanak hozzánk, mint Di Natale esetében, aki elutasította az ajánlatot. Most az emberek versengenek azért, hogy csatlakozzanak hozzánk. Magasan jegyzett játékosokra gondolok, akiket top játékosoknak nevezhetünk." 

Az egyik legégetőbb kérdés, hogy a Juventus vajon maradásra tudja-e bírni legértékesebb ékkövét, Paul Pogbát, akiért Európa leggazdagabb klubjai állnak sorban, egymásra licitálva.

"Pogba a saját kezében tartja a sorsát, s ha a távozás mellett dönt, nehéz volna őt visszatartani. Mindamellett nem adta jelét annak, hogy el szeretne menni. A problémát az jelenti, amikor egy játékosnak olyan szerződést ajánlanak, amely az aktuális fizetésének két-háromszorosáról is szólhat. Szezononkénti nettó tíz millió euro körüli fizetésről beszélünk."

Marotta szót ejtett a Juventus mesteréről, Massimiliano Allegriről is, akit nyáron erős kétkedéssel és fenntartással fogadtak Torinóban.

"Tudtuk, hogy a közfelháborodást kockáztatjuk, nem beszélve arról [a felháborodásról], amely a médiában ütötte fel a fejét. Ennek ellenére, arra az emberre esett a választásunk, aki az elérhetőek közül a legjobb volt.

Mi is támogattuk. Ha egy edző számára biztosítják a jó munkáéhoz szükséges feltételeket, a maximumot hozhatja ki magából, s pontosan ez az, amit Allegri csinál.

Jobban örültem volna, ha nem kell hallanom Conte mondatát, miszerint az ember nem sétál be egy száz eurós étterembe egy tíz euróssal, azonban ez is hozzátartozik a személyiségéhez.

Azt gondolom, hogy a klub, az edző és a játékosok egyaránt 33 százalékot adnak. Conte hiányában új ösztönzést kellett találnunk."

A Juventus sportigazgatója szót ejtett a csapat remek formában játszó támadóiról, Carlos Tévezről és Álvaro Moratáról is.

"Carlos szerződése 2016-ig szól, s még nem beszéltünk róla. Sokkal tartozunk neki, ahogyan ő is sokkal tartozik a klubnak. Ha úgy dönt, hogy elhagyja a Juvét, el kell fogadnunk a döntését. 

Ami Moratát illeti, technikai döntéseket hoztunk, szem előtt tartva az anyagi lehetőségeinket. Eladtuk Immobilét, aki a Borussiához akart menni, s Morata felé fordultunk, mert ő volt a megfelelő fiatal játékos számunkra.

Korai volna még bajnoknak nevezni, ehhez előbb bizonyítania kell a második esztendőben is."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr437303114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pedronegroo 2015.03.25. 13:37:22

Remélem is hogy komoly nevek állnak sorban Marotta ajtaja előtt és nem Zaza-félékre gondolt.

A Bl-ből mennyi bevételünk lesz?? 50 milla biztos. Plusz ott van még az EXOR 50 millája az együtt már szép summa lenne...

Miért kell elfogadni Tevez döntését?? Én nem akarom hogy idén elmenjen! Szerződése van, 1 évig maradnia kell! Mi mindenkivel jófejkedni akarunk? Klasszis játékosokat nem szoktak csak úgy engedni kisétálni az ajtón.

RuidaRobert 2015.03.25. 13:40:04

@pedronegroo: El kell fogadnunk a döntését 2016-ban. És egyébként sokkal több lesz a BL bevétel, mint 50 milla. 70-80 kb

danimester1 2015.03.25. 14:00:04

Ez nem egy megszokott nyilatkozat,mert általában ködösít és össze-vissza beszél.Ez tetszik a legjobban: "Az olyan játékosok, mint Pogba vagy Tévez az eredményét jelentik annak a különleges, a fiatal játékosokkal kapcsolatos tudásnak, amely a széleskörű megfigyelőmunkának köszönhető." Őszinte leszek,most évekig ebből akar "megélni",hogy beletrafált a két játékossal?Személy szerint én nem nagyon látom az a "széleskörű megfigyelő munkát".Több okból sem,javarészt olaszban csere-bere,fele játék jogok voltak jellemezőek rá,pl. Dél-Amerikában,Hollandiában esetleg Portugáliában nem ténykedtünk eddig.Nekem gyengekezűségre és határozatlanságra utal amikor egy vezető a játékosra akarja rábízni a döntést hogy megy vagy marad.Tény nehéz,sőt lehetetlen nekünk versenyezni a több 10M-s fizukkal,de ez akkor sem mentség.Amit már sokan beszéltünk itt ez az év lesz a választó a jövőnkre nézve,mert öregedik a keret,sérülékenyebbek és sajnos még mindig sok a selejt vagy közepesnél picit jobb játékos.Allegri-ről elmondottakkal egyetértek,mert Conte kib@szott velünk becsületesen és szerintem sem tudtunk volna "leakasztani" nála jobbat.Tevez esetében pedig szintén egyetértek vele,mert ha valaki menni akar azt el kell engedni.Motiválatlan,lelketlen játékosra nincs szükség,mert ezt váltani ki az "erőszak".Remélem a "minőségi emelés" nem egy Zaza-Berardi duóval vagy Falcao-val érti,mert akkor a hiba nem az én készülékemben van.(tudom bajnokcsapatot rakott össze.)

Barolo 2015.03.25. 14:28:23

Javaslok neki néhány nevet.... tegyük fel, hogy mindenki maradni akar legalább még egy évet (Tevez,Pogba, Vidal, Pirlo mert ők a kritikusak szerintem), akkor én eladnám: Llorente, Ogbonna, De Ceglie, Padoin, Pepe.... Matri mehet vissza, Coman kölcsönbe.
Érkezne: Rugani, Berardi, Zaza, Verratti, Kolarov (Asa mehet középre), Cavani/Dybala/Lukaku/Falcao és esetleg egy fiatal jobb hátvéd (kérdés mi van Romoluval). Ennyi játékos még talán bele is férne anyagilag (persze ez is elég nagy költés), kb. csak Verrattit érzem nagyon nehezen hozhatónak.
Ha bárki megy a 'kritikus' játékosok közül, akkor a helyükre persze meg kell próbálni hasonló szintet hozni (ez kb. lehetetlen a jelen állás szerint). Forza Juventus!

Sischo 2015.03.25. 14:49:04

@Barolo: Nekem 2 minőségi támadó elég lenne, hacsak nem tervezünk formációt váltani. Ebben az esetben Llorente eladásával és Coman megtartásával lenne 5 támadó játékos a keretben és így azért lenne variációs lehetőség is. A zaza Berardi duóból max Berardit hoznám, bár néztem mostanában a Sass meccseket , de egyikük se győzött meg igazán.Többi névvel egyet értek amúgy, elég fasza keret lenne, illetve jobbra még egy Darmiant megnéznék és akkor tényleg mehetne Padoin is isten hírével és az érte kapott 100 millióból még ronaldo is jöhetne labdát szedni.

venember83 2015.03.25. 14:50:35

Majd ősszel meglátjuk, ilyesmit már eddig is hallottunk.

babo0410 2015.03.25. 14:55:38

@danimester1: Egyrészt saját magaddal kerülsz ellentétbe, mikor azt írod, hogy "Nekem gyengekezűségre és határozatlanságra utal amikor egy vezető a játékosra akarja rábízni a döntést hogy megy vagy marad." Utána meg ezt írod: "Tevez esetében pedig szintén egyetértek vele,mert ha valaki menni akar azt el kell engedni.Motiválatlan,lelketlen játékosra nincs szükség." Akkor most el kell engedni aki menni akar, vagy ne a játékos döntsön arról, hogy mit akar? Másrészről meg szerintem egyáltalában nem gyengekezüség, ha egy játékos dönti el mit akar. Meg kell próbálni itt tartani, de nem lehet erőszakkal, ahogy te is írod. Ha nagyon menni szeretne, el kell sajnos engedni.
Másrészről meg azzal se tudok mit kezdeni, mikor azt írjátok, hogy Zaza és Berardi nem lenne minőségi előrelépés. Egyáltalán láttátok már játszani őket? Szerintem túl sokat nem láthattátok, ha szerintetek nem lennének előrelépés a számunkra. A statisztikáik azt mutatják, hogy még egy Sassuoloból is ki tudnak emelkedni. És nagyon jó dolgokat tudnak múűvelni. Sajnos a Sassuolo kerete nem alkalmas arra, hogy folyamatosan kiemelkedjenek, de már megmutatták, hogy meg kell adni nekik az esélyt, hogy nálunk is megmutathassák mit tudnak. Melléjük meg kell venni minimum egy Dybala-t, és kész a támadósor. És akkor Llorente-t el is lehet adni, és akár 4-3-1-2-ben, akár 4-3-3-ban is képesek lennénk játszani ezzel a támadósorral. Én a nyáron minőségi érkezőket várok, nagyon bízom benne, hogy nem egy-két emberre fogják a nyarat pazarolni, és a végén kapkodni. Akkor jó nyarunk lehet.

Rocky80 2015.03.25. 15:03:38

Érdekes ez a Lóri eset. Tavaly tök jó volt, most meg hirtelen egy rakás sz..r. Nem lehet, hogy a formációváltás és a rábízott feladat miatt olyan-amilyen? Én adnék még egy évet illetve még egy esélyt neki, nem olyan rossz játékos ő szerintem. Nem beszélve arról, hogy ha jó szélsőink lennének, lehet neki is egyszerűbb lenne és bólintana vagy huszat.

Vidallal szemben meg mindenki elnézőbb, pedig nála is ugyanez van: láttuk nagyon jónak, most meg keresi önmagát. Akkor őt nem kell eladni? Pedig engem jelenleg jobban idegesít az ő focija; mint egy sértődött kisgyerek sokszor, nagyon sok sárgát megúszott az utóbbi meccseken.

Sischo 2015.03.25. 15:07:31

@babo0410: Én láttam őket 4-5 meccsen játszani mostanában és azokon még csak azt sem tudnám mondani, hogy egy Sassuoloból kiemelkedtek volna. Plusz az szerintem nem garancia semmire, hogy egy csatár egy kis csapatban kiemelkedőt alkot (lsd. Immobile, de még számos ilyen példa van). Emellett egy jelenlegi Llorentéhez vagy Matrihoz képest biztos előrébb lennénk, de Európai szinten nem tudom, hogy mennyit adnának hozzá és igazából ez a mérce. Ettől függetlenül remélem ha jönnek akkor rámcáfolnak és képesek lesznek felnőni a Juventushoz, nincs velük semmi bajom csak a látottakból vontam le konzekvenciát.

danimester1 2015.03.25. 15:08:34

@babo0410: Ne idegesítsél már fel basszus!Az egyik esetében a szerződése most lett meghosszabbítva és 100M-s tételekről beszélgetünk!B+ Talán ne a játékos döntse el mit akar!A másik esetében meg ismerjük hogy 1 év van vissza belőle és ha menni akar hadd menjen.K*rvára nem mindegy!Ne add már magad elő hogy mekkora Sassoulo meccsnéző vagy hallod!Szerinted ők jelentik majd a különbséget!?Miért is?!Mert rúgott egy hígfos milánnak 4-et egy éve azóta semmi!?Zaza meg a szakállával meg a kopasz fejével tűnik ki a csapatából.A 2 játékos mellett az szól hogy fiatalok és olaszok,Cobrettinek nem kell messzi mennie tárgyalni,egyelőre semmi mást nem tudok felsorolni.Teszem hozzá te mindig megmondod,hogy ki fog érkezni,mindig minőséget vársz és csak koppanunk.Az igazság odaát van majd 2015.09.01.-el értékelni tudjuk azt a minőséget amiről a guru és te beszélsz.

Barolo 2015.03.25. 15:08:37

@Sischo: Az idei év alapján én nem hiszek benne, hogy Coman 4.-5. csatárként fejlődni/kibontakozni tudna nálunk, ezért én az ő esetében csak a kölcsön adást látom járható útnak. Berardi/Zaza párosban én sem vagyok biztos, de mivel elvileg ők a legnagyobb olasz tehetségek (?) jelenleg ezért az esélyt megadnám nekik, úgy hogy legyen mellettük 2-3 top csatár is.... így ha nem válnak be, akkor kis buktával lehet is őket tovább adni később. Persze azért szurkolok, hogy legalább az egyik bejátssza magát a csapatba hosszú távon is, mert nekem fontos lenne, hogy a mindenkori keretünk legalább fele olasz top játékosokból álljon (ami jelenleg egy elég komoly kihívás. Forza Juventus!

RuidaRobert 2015.03.25. 15:13:36

@danimester1:

Azt írtad, hogy ezzel nem értesz egyet:

"a fiatal játékosokkal kapcsolatos tudásnak, amely a széleskörű megfigyelőmunkának köszönhető"

Zazát a Tottenham és a Napoli is vinné, Berardit számos csapat megkörnyékezte volna már, ha nincs az opciónk...Ruganit Wenger nézte ki magának, Comant pedig szerintem nem kell túlmagyaráznom. Nagyon is jól dolgozik Marotta és Paratici ezzel a téren.

Hoods. 2015.03.25. 15:15:06

Jajjj te kancsal dumalni azt tudsz, kivancsi leszek kik lesznek azok a "minosegek" akiket nem akarsz nevszerint emliteni. Rugani es (esetleg) Berardi meg oke lenne, de ilyen Zaza felek csak minusz 10milliok ISMET. Semmi minoseg csak meg 1 ember a csapatba.

Summa summarum iden nyaron se leszunk Europahoz kozelebb! Szemesnek all a vilag ugye Marotta?

Barolo 2015.03.25. 15:18:43

@RuidaRobert: Ezzel én is egyet értek, vannak itt ügyes fiatal igazolások is (persze telhetetlenek vagyunk és sose elég).
Ami nekem is feltűnik gyakran, hogy pl. Dél-Amerikából miért nem tudunk úgy játékosokat hozni, mint nálunk kisebb csapatok, de ehhez az is hozzá tartozik, hogy sokszor csak 5-10 igazolásból lesz 1-2 igazán jó játékos, egy Juve szintű csapatnál meg nem fér bele ennyi kísérletezés. Ezért marad az a verzió, hogy a már 'kiválogatott', bizonyított tehetségeket lehet lerabolni 3-4szeres áron persze. Forza Juventus!

Hoods. 2015.03.25. 15:26:15

@RuidaRobert: A Tottenham es a Napoli is igazi europai szintet kepvisel, nem csoda hogy ekkora tehetsegre ok is felkapjak a fejuket.

Sischo 2015.03.25. 15:29:22

@Barolo: Engem pedig az zavar egy kicsit, hogy a tehetséges fiatal játékosaink nem a saját akadémiánkról kerülnek ki, hanem máshonnét hozzuk ide őket (igaz nagyrészt ingyen, ami király csak nem ez itt a gond). Kicsit para, hogy talán Marchisio az utolsó saját nevelésű játékos aki megragadt a csapatban, a többi értelmes játékos mind máshol kötött ki, ami azért gyászos az akadémiára nézve :/

Barolo 2015.03.25. 15:30:49

@Hoods.: Nem szeretem a Tottenhamet és természetesen a Napolit sem, ettől még ezek nagy csapatok (komoly játékosállománnyal) ezért elég szűk látókörű gondolkodás, ha valaki azt gondolja, hogy az 'európai szintet' csak 6-8 csapat testesíti meg. Forza Juventus!

peti78 2015.03.25. 15:31:54

ha emelni akarjuk a szintet akkor az első lépés lehetne egy hosszú szabadság neked kedves beppe a következő 30-40 évre.

Hoods. 2015.03.25. 15:38:43

@Barolo: Arrol a Tottenhamrol beszelunk aki amiota eladtak Bale-t egy forintot nem ernek? Ok lennenek benne az europai nagycsapatokban? Az angol bajnoksag fantasztikus 7. helyezettje? Ertem mar.

Barolo 2015.03.25. 15:51:38

@Hoods.: Nem hiszem, hogy egy csapatnak az aktuális helyezés dönti el, hogy európai nagy csapat e. Pl. Azért mert a Dortmund jelenleg a 10. hazája bajnokságában (miután eladta két top játékosát) én még a top csapatok közé sorolom. A lényeget röviden összefoglalva a 6 erős európai bajnokságból nekem nem 8-10 top csapat van, hanem inkább 20-25. Forza Juventus!

konrad66 2015.03.25. 16:05:48

Kezdeném Úgy,hogy Zaza Llorente Padoin Ogbonna De Ceglie Matri Romulo és 13 kapusból is mehetnek páran ebből pénzből +plusz bevételből nálam jönne Rugani(Ő biztos,hogy jön)Dybala Depay vagy Felipe ANderson vagy Cuadrado(kölcsön+opció a Chelseanek)egy normális balhátvéd nem Kolarov ,mert én nem bírom (jöhetne pl.(Raphaël Guerreiro vagy Coentrao,Willems vagy Darmian)Pereyra végleg Verratival az baj Psg-s és a Psg nem engedi el
Falcao nem kell Unitedben sokszor láttam,de pocsék volt,Fellaini sokkal jobb csatár

danimester1 2015.03.25. 16:05:58

@RuidaRobert: Azért nem értek vele egyet,mert hozott már 2 raklapra való fiatalt akikből senkit nem láthatunk a csapatunk közelébe sem,ellenben a Haliban igen.Nálam nem utal semmi jel erre,mert cserebere megy,fele játékjogok,kiöregedett senkiháziak oda-visszaadogatása (pl. Matri,Boriello,Bendtner,Anelka),"vidéken" nem szeret dolgozni.Írtad Coman-t,de pl. ő nagyon fiatal és lehetőség híján nem fog belerázódni,így csak létszám.
Tiszta sor,hogy kellenek és az is,hogy 10-ből egy ha beválik,de elsősorban a kezdőt és a padot tegyük rendbe "minőségileg",majd ráérünk kísérletezni a fiatalokkal.A másik bajom az,hogy sokat költünk fiatal tehetségekre és eredménye nulla.Ezeket a pénzeket hozzá lehetne tenni mikor 1-2M-n megy a sz@r@kodás,feltételezem lehet beljebb lennénk.Zaza és Berardi duóról leírtam a véleményem.

RuidaRobert 2015.03.25. 16:46:54

@danimester1: Sokat költünk fiatal tehetségekre?

Gabbiadinin nyertünk, Immobilén szintén (2008-ban vettük meg, nem saját nevelés), Ekdal sem ingyen távozott és még sorolhatnám.

Ezek a transzferek összességen szerintem inkább hasznot hoznak, de ha pénzügyileg nem is, akkor 1-2 tényleg beválik (elég Pogbát említeni, akit ingyen hozott és valszeg rekordtranszfer lesz....balfasz Marotta), emellett remek cserealapot képeznek, és segítenek egyes klubokkal jobb kapcsolatot kialakítani.

Trieszt120506 2015.03.25. 17:26:23

www.transfermarkt.de/roberto-firmino/leistungsdaten/spieler/131789/plus/?saison=ges

Ő kellene nekünk. Nem fut bombasztikus szezont, de talán pont emiatt lehetne jó áron megszerezni. Remélem Beppe néha rápillant a blogra.

danimester1 2015.03.25. 17:33:01

@RuidaRobert: Pontosabban azokra a több 1000000-s tételekre amik kirepültek az ablakon azokra gondoltam.Az általad említett Gabbiadinin meg szerintem vesztettünk,mert itt is megállta volna a helyét,Immobile valóban jó transzfer volt.Sajnos az alapvető probléma az,hogy sem pénzügyileg (na jó max. egálba billenti a mérleget,de ebben sem vagyok biztos) sem cserealapként nem vált be eddig.Szimplán azért mondom,mert ha ilyen Peluso,Padoin cserében tudjuk őket hasznosítani az szerintem nem előnyös.Természetesen elő lehetne venni az utánpótlásunkat,de ez megint csak veszett fejsze nyele.Valamint nem ejtettünk szót azokról akiknek már a nevére sem emlékszünk csak egy lábjegyzetek maradtak a klub igazolásaiban,mindjárt kijön az általam említett 1-2M.

babo0410 2015.03.25. 17:37:05

@RuidaRobert: Teljesen egyetértek ezzel. Nem tudom miért jó az, hogy folyamatosan Marottat szapulják egyesek mindenért. Szerintem jó munkát végez. Érdekes Marotta nem jó, sz.r, huzzon a fenébe, de akik ezen a véleményen vannak, azok azt a Moggit éltetik és többségben szeretnék újra itt látni, akinek köszönhetően kizártak minket. Köszönet neki azért a sok jó játékosért akiket idehozott, de köszönjük nem kérünk belőle és a módszereiből. Marotta nagyon is jól végzi a munkáját a lehetőségekhez képest. Most sokkal nehezebb nagy neveket az olasz bajnokságba csábítani. Nem is tudunk versenyezni az igazi top klubok által kínált fizetésekkel. És mióta Marotta itt van Agnellivel, azóta egyre jobbak vagyunk, Olaszországban meg egyeduralkodóak. Nem tudom mi kell még?

babo0410 2015.03.25. 17:40:30

@danimester1: Ja igazad van. Akkor Pogbat ha akar ha nem, el kell adnunk ha a vezetőség úgy dönt? Szerintem meg az lenne a logikus, ha a játékosnak is lenne némi beleszólása, hogy menni akar-e. Ez alól talán az az eset lenne kivétel, ha a klub nem számol a játékossal, és csak a lelátón ül.

tomi12312323 2015.03.25. 17:58:03

Danimester1!
"Nekem gyengekezűségre és határozatlanságra utal amikor egy vezető a játékosra akarja rábízni a döntést hogy megy vagy marad"

"Tevez esetében pedig szintén egyetértek vele,mert ha valaki menni akar azt el kell engedni.Motiválatlan,lelketlen játékosra nincs szükség"

Te tényleg nem érted hogy babo mire utalt???????????????????????????? :D :D :D

GIUSEPPE MAROTTA egy hulla gyenge olasz középcsapatból építette ezt a mostani CSAPATOT!!!!!!!!!!!! Ezért talán kijárna neki itt némi tisztelet Hoods!!!!!!!

Tony. 2015.03.25. 18:39:07

@tomi12312323: Pontosabban ezt a csapatot Conte építette a Marotta által összekukázott játékosokból.

Tony. 2015.03.25. 18:42:53

@RuidaRobert: "Zazát a Tottenham és a Napoli is vinné, Berardit számos csapat megkörnyékezte volna már, ha nincs az opciónk...Ruganit Wenger nézte ki magának"

Ez hol jelent meg? Tuttosport, Nso vagy NőkLapja?

Ha így van hát vigyék, csak látnám.

Tony. 2015.03.25. 18:44:47

A Juventusnak egyébként elsősorban egy komoly, irányítani is képes, kreatív középpályást kellene vennie a csatárok mögé. Az dobna igazán nagyot a csapat játékán.

RuidaRobert 2015.03.25. 18:48:15

@Tony.: Melyik részére érted? szívesen adok forrást mindhez:)

RuidaRobert 2015.03.25. 18:53:03

@Tony.: Ezzel viszont egyetértek, egy irányító és egy szélső védő kell. (Ha nem távozik kulcsjátékos)

tomi12312323 2015.03.25. 19:11:32

Tony!
Még ha így is lenne akkor Contét ki hozta ide? :D

danimester1 2015.03.25. 19:26:42

@babo0410: Mit nem értesz?!Egyértelmű,hogy gyengekezű és határozatlan,mert a játékosra akarja a felelősséget terelni.Pl. mi nem akarjuk eladni de ha menni akar vagy mi eladnánk,de ő nem akar menni.Az hogy kisarkítod a véleményem nem támasztja alá,hogy nem igaz.Neki az a dolga hogy eldöntse mehet-e a játékos vagy sem azaz tudnia kell egyértelmű választ adni adott kérdésre.Amit próbál azzal fedezni,hogy nem tudunk versenyezni egy nagyobb fizetéssel.Természetesen számít,hogy akar-e vagy nem,de ne csak az ő döntése legyen.Tevez esete meg abszolút más,mert ő megmondta hogy vissza akar térni a Bocához,a kérdés az mikor.Vele kapcsolatosan megjelent pletyka miatt van csak kérdőjel. Egyébként én értékesíteném Pogbát ha rajtam múlna,mert mindenki pótolható,az árából minőségileg erősíthetnénk több poszton.
@tomi12312323: Nem sajnos nem,mert van itt olyan ember akinek szájbarágósan kell elmagyarázni mit akar az ember,mert nem tud értelmezni vagy olvasni.A kommented végére meg engedd meg hogy Tony véleményére hivatkozzam.Amit alátámaszt az is,hogy a pl. a Sampnál nem sikerült neki bajnokcsapatot összekukáznia,mert ott nem Conte hanem Delneri volt. Persze tudom...erre kapom a választ,hogy Conte is általa jött ide.

danimester1 2015.03.25. 19:28:40

@tomi12312323: Honnan tudod,hogy nem-e Agnelli akarta Conte-t?!

Sischo 2015.03.25. 20:36:25

@danimester1: Jó de baszki te sem tudod, hogy ő akarta vagy sem. Szerintetek Marotta egy szar, holott ti magatok sem tudjátok, hogy mi kinek a nevéhez köthető. Annyi a lényeg hogy ami szar az Marotta miatt szar és ami jó az nem miatta van :D

Tony. 2015.03.25. 20:46:38

@tomi12312323: Kélek szépen, megmondom őszintén, sajnos az edzőkiválasztás mikéntjébe nem látok bele. A szempontjairól szívesen mesélek, de nem nagyon értem, hogy ez hogyan kapcsolódik ahhoz amit írtam.

Tony. 2015.03.25. 20:51:02

@RuidaRobert: Érted te, hogy mire gondolok. Hagyjuk ezeket a ki akarja, ki nézte ki magának dolgokat, mert teljesen komolytalan.

Ha akarod mentsd el magadnak, amit most írok: Egyiket sem fogja leigazolni egyik csapat sem és valószínűleg nem is nagyon hallottak még ezekről a játékosokról, elsősorban a külföldi komoly klubok.

(A Napoli kivétel természetesen)

ToTTy-Juve 2015.03.25. 21:19:40

Érdekes egybeesés. Pont ma gondoltam arra, hogy ez az ember senkiként került ide 3 vagy 4 éve a Fiortól. Közben annyi szitkot kapott itt - nem véletlenül - hogy az már sok. Ha csak a szitkok 10%-ából tanult valamit, akkor kijelenthetjük, hogy ez a palinálunk nőtte ki magát, itt szerzett ismerettséget (nemzetközi szinten főleg), ergo a mi pénzünkön kupálódott ki. A fiatal Agnelli mondhatni első döntése volt és mégis a csapat hamarabb kinőtte magát, mint Marotta. Ha idén nyáron nem tud valami nagy nevet szállítani, akkor én bizony hot-dog- és jegyárusként ledolgoztatnám vele azt, amit rá költöttünk, de még a fűnyírást és a vonalazást is rá bíznám, de csak az öltöző-takarítás után.

Apuleius 2015.03.25. 21:26:18

@Tony.: "A Juventusnak egyébként elsősorban egy komoly, irányítani is képes, kreatív középpályást kellene vennie a csatárok mögé. Az dobna igazán nagyot a csapat játékán."

Ezzel maximálisan egyetértek. Egyébként sajnos nem igazán látok olyan jelöltet erre a posztra, aki a Juve számára elérhető és megfizethető lenne, ráadásul nem múlt még el 35 éves.

Tony. 2015.03.25. 23:25:01

@Apuleius: Nagyobb baj, hogy én sem. Sneijder nevét szoktam bedobni, aki ugye megosztja a kommentelőket, de szerintem egy próbát megérne. Ő nagyjából megfelel a kritériumoknak, mégha a formája igencsak kérdéses is, de manapság szinte divat a Juventus-nál "újjáéledni".

Úgyhogy, ha nem lenne jobb opció, vagy Allegri nem gondolkodik egy teljesen már rendszerben, akkor én valószínűleg leigazolnám őt.

Apuleius 2015.03.26. 00:16:31

@Tony.: Nagyon nehéz és drága poszt sajnos. Sneijder egyébként szerintem is megérne egy próbát, ha olcsón mozdítható, őt már januárban is szívesen láttam volna. Persze kérdéses, hogy Törökországból van-e út visszafelé.

Barolo 2015.03.26. 00:29:55

@ToTTy-Juve: Fior? Inkább Samp.
Sneijder esetleg még lehetne az új Pirlo és lehúzhatna nálunk 3-4 évet, de hatalmas kockázata is lenne, ezért csak akkor érdemes ha akarna jönni és jó áron hozható. Én akkor már inkább Cazorlát hoznám, de jobb lenne egy klasszis fiatal (persze ilyet én sem látok).
Az nso-n megjelent egy cikk a 20 legjobban kereső edzőről. Hát nem sok olyat látok, aki hozható és erősítés lenne a Juve padjára. Forza Juventus!

babo0410 2015.03.26. 00:46:54

@ToTTy-Juve: Nem tudom kit kell még leigazoljon ahhoz, hogy el legyen ismerve, de Conte és Allegri idehozatalában is nagy szerepe van, mellette olyan neveket hozott ide, mint Pirlo, Bonucci, Lichtsteiner, Cáceres, Vidal, Pogba, Tévez, Pereyra, storari, Coman, és a többi. Nem tudom mi az, hogy ha idén nem hoz nagy nevet, akkor ledolgoztatnád vele? Bőven jól teljesített eddig. Lehet nem ő a vlág legjobb sportigazgatója, de eddig bőven jól dolgozott. Aki meg folyton csak a hibás igazolásait veszi észre, az elfogult. Eddig bőven pozitív a tevékenysége. Az általa leigazolt, majd kölcsönbe, felesbe igazolt fiatalokat bőven haszonnal passzolta el szerény meglátásom szerint. A keret meg nem mondhatjuk, hogy olyan rossz lenne, hiszen idén hatalmas esélyünk van BL elődöntőre. És az érkezése után elég volt egy év ahhoz, hogy bajnokok legyünk. És az itt tartózkodása alatt már 4 bajnoki címet szereztünk, játszottunk egy BL nyegyeddöntőt, idén meg akár egy elődöntő is összejöhet. Azért ez nem egy rosz teljesítmény úgy, hogy egy romjaiban heverő Juvét vett át. De aláírom, hogy bőven voltak rossz döntései is, és sokszor túl sokáig szenvedett egy igazolással. Pl. Van Persie esete ilyen. OK, hogy arra számított, hogy ha más nem akkor következő idényben ingyen elhozza, de közben mást is meg kellett volna próbálni, mert sajnos így a végén kapkodott egy selejt Bendtnert.

krisszvector 2015.03.26. 06:58:03

Vicc kategória lenne,rá mozdulni a margitos Marcelora?

krisszvector 2015.03.26. 07:01:32

@krisszvector: Közben megtaláltam itt az oldalon,a vele kapcsolatos pletykát..a válasz:nagyon.

Roli984 2015.03.26. 09:19:36

Szerintem Marotta jó munkát végez! Olvastátok a fizetési listát az nso-n? Sehol nem szerepeltünk! Azért úgy elég nehéz igazolni, hogy egy angol középcsapat nagyobb fizetést tud adni, mint mi. Szerintem jó az irány. Tehetséges fiatalokat próbálunk igazolni, nem megyünk bele az árversenyben, nem adunk horror fizetések és ennek köszönhetően stabilan működünk. Számomra szimpatikus amit eddig Marottáék letettek, a kezdőnk elég erős, a padra kellene erősíteni. Azért arra nem látok esélyt, hogy a legnagyobbakat 5 éven belül beérjük, de szerintem a közvetlen élmezőny mögött lehetünk. Egyébként szerintem 2-3 másik erős olasz csapat nélkül soha nem fogunk ennél a szintnél feljebb lépni.

Cannavaro 2015.03.26. 15:31:55

Reus-t kéne valahogy meg szerezni, akár kicsit nagyobb fizuval is! Nem 10, és felette, de sztem egy, a mi szintünkön magas fizuért, már ide jönne, ha ott leszünk 4 ben, vagy a döntőben... Annyit meg érne, és azzal még nem vagyunk egy pénzesgé, ha van egy aránylag nagyobb fizus játékosunk...
Ugyanezt mondtam a klasszis csatár ügyében is! NEM KELL 5-6 30 millás játékos, csak EGY!!!! Mikor ennyire hiány poszt van egy csapatban, 1 nyamvadt játékosra igazán áldozhatnánk pénzt...

Drughi Di Bianconeri 2015.03.26. 16:08:20

Most nem hord össze hetet-havat az öreg,de kíváncsi leszek én azokra a "minőség-emelő igazolásokra"....vagy most Zaza-ra meg Pereyra-ra gondolt ? :D

Idén az Agnelli-Marrotta éra legmagasabb bevételeivel kalkulálhat a Csapat,Adidas+BL+ a szokásos bevételek. Ez jóval több,mint 100 M.
Ideje lenne már nemzetközileg jegyzett igazolást is végrehajtani, hiányposztra - de sajnos megint el fog ez maradni.

Amit mond Pogba-val kapcsolatban az szóról-szóra igaz,de mégsem szimpatikus:
gyakorlatilag beismeri,hogy képtelenek vagyunk az európai elittel versenyre kelni. Ez bármennyire is valós probléma,elég szomorú,vagy inkább szánalmas,hogy a Juventus sportigazgatója ezt fennhangon hirdeti is.

A mindenkori Juventusnak és BÁRMELYIK hozzáköthető fejesnek,managernek,igazgatónak stb-nek. ERŐT,TISZTELETET és FÉLELMET kéne kiváltania a mindenkori ellenfelekből,nem szánalmat !

Cannavaro 2015.03.26. 16:23:05

@Drughi Di Bianconeri: "A mindenkori Juventusnak és BÁRMELYIK hozzáköthető fejesnek,managernek,igazgatónak stb-nek. ERŐT,TISZTELETET és FÉLELMET kéne kiváltania a mindenkori ellenfelekből,nem szánalmat!"
+1 teljhesen egyetértek!!
Ha igaz is, nem kéne ezt így nyilatkozgatni! ezzel csak azt mondja, hogy aki legtöbbet ad neki viheti..

KysBé 2015.03.26. 21:00:03

@Drughi Di Bianconeri:
A mindenkori Juventusnak és BÁRMELYIK hozzáköthető fejesnek,managernek,igazgatónak stb-nek. ERŐT,TISZTELETET és FÉLELMET kéne kiváltania a mindenkori ellenfelekből,nem szánalmat !"
"

Hatalmas respect!

"Idén az Agnelli-Marrotta éra legmagasabb bevételeivel kalkulálhat a Csapat,Adidas+BL+ a szokásos bevételek. Ez jóval több,mint 100 M"

Marotta válogathathat:
-Dybala
-Felipe Anderson
-Berardi

-Matija Nastasic
-Rugani

danimester1 2015.03.26. 21:23:05

@KysBé: Lehet hülye vagyok,de ezeket a játékosokat akár mindet le is tudnánk igazolni,ez kb. 70-80M-ból megállna ha elpasszolnánk a ballasztot (beszámítás pl. Udinesebe) és hintenénk némi pénzmagot,plusz maradhatna a Pogba-Vidal duó.A kölcsönösök közül Pereyra-t tartanám meg a többi csokis palacsinta.

danimester1 2015.03.26. 21:30:28

@Drughi Di Bianconeri: +1 Pontosan ezt testesítette meg ez az undorító maffiózó csaló zsaroló Moggi.:-)
Érdekes,de mikor mi megyünk játékosért akit igazolni akarunk pont mi érezzük ezt magunkkal szembe.Képes hónapokat rááldozni és alkudozni,ezért írtam én is,hogy gyengekezűnek és határozatlannak tartom Beppe-t.Az meg egyszerűen nonszeszn,hogy "reklámozza" a klub milyen költségvetési kereteken belül tud/akar fizetni ezzel is adva a lovat pénzesebb kluboknak.Szinte felkérés a keringőre,hogyha meggyőzitek a játékost több fizuval és menni akar mi elengedjük.Mert ugye nyilatkozta ha ilyen van és menni akar valaki(k) azaz ő dönt a játékos,akkor elengedjük.

ToTTy-Juve 2015.03.27. 11:45:07

@Barolo: igazad van, köszi a hejesbítést. :)
@babo0410: szerinted eladni tud? Vagy egy sportigazgatónak csak a vétel a dolga, az eladások nem? Már pedig a mi Marottánk eddig csak Giaccherinit tudta haszonnal elpasszolni. Ennyi év alatt ez semmi.

MDaniel98 2015.03.27. 11:46:39

Az nekem, sem esett a legjobban amit Pogbáról mondott, olyan érzésem van, mintha ezzel egy picit megnyitotta volna a kaput a pénzesebb csapatok előtt, ha ez volt a cél, akkor szerintem mindenképpen hatásos volt. Egy BL legjobb 4 mindenképpen szükségeltetik ahhoz, hogy Pogbát esélyünk legyen megtartani, azonban Riola ambícióit ismerve, csak az a kérdés, hogy idén nyáron akar klubot váltani, vagy az EB után. Azt pedig én is nagyon remélem, hogy az idei BL szereplés, hoz már a klubhoz annyi pénzt, hogy egy fiatalabb, de már nemzetközi szinten is elismert játékost megengedhessünk magunknak, Pogba eladása nélkül is.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3494) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10220) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2498) meccsek (4287) mercato (4270) nyilatkozat (7634) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4286) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása