Rövidhírek Verrattiról és Mkhitaryanról

Verratti Marco_PSG.jpgMarco Verratti segítségével a Paris Saint-Germain bejutott a Bajnokok Ligája negyeddöntőjébe, a középpályás pedig bízik benne, hogy a Juventus is csatlakozik csapatához. Az egykori Pescara játékosnak jelentős szerepe volt abban, hogy tegnap este idegenben lőtt több góljának köszönhetően, a PSG megnyerte a Chelsea elleni párharcot. 

A mérkőzés után az olasz válogatott játékosa elmondta, reméli, jövő héten a Bianconeri is sikerrel veszi az előtte álló akadályt.
„Győzelmet aratni mindig önbizalom növelő.” – mondta Verratti a mérkőzést követően.

„Az ördög a részletekben rejlik a Bajnokok Ligájában, a negyeddöntőbe jutottunk, ahol olyan jól akarunk szerepelni, amennyire csak tudunk. A Juve? Szurkolni fogok nekik a Dortmund ellen. Továbbjutásuk az olasz focinak is hasznos lenne.” - zárta a játékos.

Közben egy másik, remélhetőleg rövid BL-menetelésben érintett játékosról is hallat az ügynöke. Ami nem csoda, hiszen Mino Raioláról és Henrikh Mkhitaryanról van szó. Az ügynök szerint a játékos a Juventus érdeklődése ellenére is marad Dortmundban.

Raiola korábban kijelentette, védence remekül illene a Bianconeri gárdájába, ám most úgy tűnik, változtatott álláspontján.

„Mkhitaryan remekül érzi magát Dortmundban. Nem véletlen, hogy hosszú távú kontraktussal rendelkezik. Ki akarja tölteni a szerződését, nem akarja elhagyni jelenlegi csapatát. Fontos célokat akar elérni a Borussia Dortmund színeiben.” –nyilatkozta Raiola a Bildnek.

írta: tjunior

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr17264219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pedronegroo 2015.03.13. 09:48:57

Húúú, akkor ezt az örmény gyereket megúsztuk....

vizi8 2015.03.13. 09:55:01

Az az örmény gyerek szerintem bármelyik top csapatban megállná a helyét. Én szívesen néztem volna fekete-fehér mezben.

pedronegroo 2015.03.13. 10:28:05

@vizi8: Ezt soha nem fogjuk megtudni mivel a Dortmund-nál komolyabb csapatban sohasem fog játszani.

Apuleius 2015.03.13. 10:44:04

Mkhitaryan szerintem egy magasan túlértékelt játékos, ráadásul kibetűzni és leírni is állati nehéz a nevét, úgyhogy szerkesztőként kifejezetten nem örülnék az érkezésének.

Hoods. 2015.03.13. 10:47:59

Mkhitaryan amennyi helyzetet kihagy pont illene a csapatba. Egyebkent nagyon gyenge jatekos, vannak jo megmozdulasai, de nem lennenk vele elorebb.

mozambo 2015.03.13. 10:54:46

@Hoods.: Verrattival annál inkább

pedronegroo 2015.03.13. 10:59:13

@Apuleius: Még szerencse hogy Padoin neve nem ilyen bonyolult, különben nem olvashatnánk róla a mindig mindenki által izgalommal várt cikkeket és hozzászólásokat. :)

pedronegroo 2015.03.13. 11:01:45

@Apuleius: Esetleg Xherdan Shaqiri nem érkezését is te intézted el?? Mert nekem mindig ki kell gúglizni a nevét! :)

Apuleius 2015.03.13. 11:04:20

@pedronegroo: Sajnálom, de meg kellett vétóznom a leigazolását, mert a vele kapcsolatos pletykák közlése során rájöttem, hogy túl nagy macera lenne és túl sok plusz munkával járna, ha nálunk játszana. Bocs, de nem támogathatom az idétlen és kibetűzhetetlen nevű játékosok érkezését.

pedronegroo 2015.03.13. 11:32:29

@Apuleius: Ez bizony diszkrimináció! :) Asszony Bélá-nak és Ondó János-nak ezek szerint akkor nincs is esélye?? Ők létező magyar futballisták! És a madagaszkári Razakanantenaina nevű futballistához mit szólnál? :)

rockitbaby 2015.03.13. 11:33:40

@Apuleius: Lichtsteiner leigazolásakor még nem foglalkoztál ezzel a kérdéskörrel? :)

Apuleius 2015.03.13. 11:57:19

@pedronegroo: Az első kettő határeset, a madagaszkári versenyző viszont ki van zárva :-)

@rockitbaby: Akkor még nem voltam szerkesztő, így meg kénytelen vagyok megszokni, hogy két-három nekifutás után sikerül csak leírni a nevét :-)

venember83 2015.03.13. 12:12:56

@Apuleius: én már Vucsinál is Wikiről kopipészteltem, szóval egy adott bonyolultságon túl már mindegy. De időrabló és idegőrlő dolog, az tény.

babo0410 2015.03.13. 13:47:12

Verratti jöhetne. Nagyon adnám. De jó lenne, ha összekaparna rá a vezetőség egy 30-40 milliót. Annyiért már csak elengednék. Én már akkor szívesen láttam volna, mikor a Pescara-ban játszott. Direkt miatta figyeltem a meccseiket amennyire tudtam.

Barolo 2015.03.13. 13:50:53

Ezek alapján akkor javaslom, hogy igazoljuk le C-t. Én személy szerint nem kedvelem, de azért talán meg tudnék barátkozni a gondolattal, hogy nálunk vezet le és a neve leírása 1 betűre korlátozódik. :) Visszatérve az eredeti témára.... Mhitarjan szerintem is túlértékelt játékos és igazán Dortmundban sem tudott folyamatosan jól játszani. Ettől függetlenül a jelenlegi keretünkbe beférne, de ár-érték arányba nem hiszem, hogy jó igazolás lehetne.
Verratti viszont a legfontosabb célpontunk kéne, hogy legyen, de ő szerintem csak egy esetleges csere árán lenne hozható, ráadásul nálunk jóval gazdagabb csapatok is akarják. Ez még rengeteg mindenen fog múlni szerintem. Forza Juventus!

devil-z 2015.03.13. 14:55:54

Verratti esete szerintem olyan mint Kolarové, évek óta megy a cikkezés velük kapcsolatban de valójában eszük ágában sincs idejönni.

Előbbi mintha már nyilatkozta volna, hogy a Juve visszalépés lenne neki, ha ez igaz akkor nem tudom miért nem léptünk túl rajta.

DegerFaCan 2015.03.13. 15:49:44

Ha a city találna Verratti helyére vmi felkapott sztárt el lehetne hozni! Ha Bl elődöntőbe jutnánk felmenne a renoménk rendesen szóval egy ilyen után vagyis biztos serie bajnoki win olyan sztárokkal mint Tevez Pogba Pirlo Buffon (ők a húzóneveink) plusz blben esélyesek vagyunk szerintem igencsak kívánatos lehet a jövendő sztaroknak is. És teljesen egyetértek, Berardi Rugani Verratti plusz balbekk álom mercato lenne... Majd a fifaban megvalósítom mert sajna rózsaszín felhő... :/

ToTTy-Juve 2015.03.15. 14:07:11

Tudom, egy meccs alapján nem lehet megítélni senkit és ezt a Veratti gyereket tavaly láttam utoljára játszani (akkor meggyőzően). De a Chelsea elleni meccsen nekem Marci szürke korszakát idézte.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3376) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (857) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9900) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2427) meccsek (4145) mercato (4134) nyilatkozat (7426) Olasz Kupa (321) összefoglaló (408) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása