Tévez: „Tulajdonképpen hibátlan meccs volt”

Tévez Carlos_Parma elleni szolo utani unneples.jpgCarlos Tévez a vasárnapi két gólja után úgy nyilatkozott, hogy a Juventus tulajdonképpen kijavította a múltbéli hibákat azzal, hogy a Parma bajnokságbeli vergődését tovább súlyosbította egy hétgólos vereséggel, valamint a csatár örömét fejezte ki, amiért ismét a válogatott tagja lehet.

Apacs egy lesipuskás góllal és egy gyönyörű szólót követő találattal vette ki a részét a gólgyártásból, utóbbi közben három védőt hagyott maga mögött saját térfeléről indított akciója során, majd gyönyörűen a hálóőr lába mellé helyezte a labdát a kapuba.

„Nagyszerű meccset tudhatunk magunk mögött. - nyilatkozott mosolyogva Carlos Tévez a Sport Mediaset mikrofonja előtt.

„Fontos volt győzni ezen a mérkőzésen, és jól teljesítettünk, mivel tulajdonképpen hiba nélkül hoztuk le a meccset. A közelmúltban nagyon sok helyzetet kihagytunk, azonban ma behoztuk a lemaradást, tökéletes teljesítményt nyújtottunk az ellenfél kapuja előtt.

Számomra most következik a nemzeti tizeneggyel való helytállás, és nagyon boldog vagyok, hogy ismét felvehetem az argentin válogatott mezt, úgy örülök ennek, mintha valamilyen díj lenne.

A csatár a szurkolók által felállva megtapsolt szenzációs góljáról bővebben a Sky Sport Italia stábjának beszélt, elárulta, már az elején tudta, hogyan fogja befejezni az akciót.

„Tudtam, hogy csupán a mellém rendelt embertől kell szabadulnom. Ezt követően meg kellett nyernem egy közvetlen párharcot, és a labdát jobb lábamra kellett helyeznem. Tudtam, hogyan fogom a kapus mellett belőni a hálóba a labdát, mivel olyan gyorsan jöttem, egyértelmű volt, hogy esélye se volt vetődésre. Mindent elterveztem.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr216883003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apuleius 2014.11.10. 12:24:29

"„Tudtam, hogy csupán a mellém rendelt embertől kell szabadulnom. Ezt követően meg kellett nyernem egy közvetlen párharcot, és a labdát jobb lábamra kellett helyeznem."

Egyszerű játék a labdarúgás :-)))

pedronegroo 2014.11.10. 13:10:07

@Apuleius: Tevez-nek ez gyerekjáték, ipi-apacs :)

Apuleius 2014.11.10. 13:17:20

@pedronegroo: Nem győzöm elégszer megnézni ezt a találatot, mintha Maradonát vagy Messit látná az ember. Remélem hosszabbítunk vele valahogyan, ráér még az a levezetés a Bocánál :-)

Juvegaspy 2014.11.10. 15:35:07

@Apuleius:Engem is egy az egybe Maradonara emlekeztet jo lenne meg par evig letni nalunk ezt a focistat!!!

Táno 2014.11.10. 18:01:16

@Apuleius: Nagyon féltem tőle, hogy nem fog beállni a sorban - főleg ADP 10-es mezében - de nagyon megkedveltem. Igazi vezér!

Drughi Di Bianconeri 2014.11.10. 21:19:41

@Apuleius: Pontosan, ahogy mondod !

Szinte megkönnyeztem ezt a gólt, ilyet tényleg csak a legnagyobb, extraklasszisoktól látni (függetlenül az ellenfél minőségétől).Nekem is egyből Maradona jutott eszembe.

Mint már sokszor írtam, Tevez 2006 óta az egyik kedvenc csatárom, de mióta nálunk játszik, egy életre belopta magát a szívembe, a tegnapi góljával meg...

Remélem,hogy még nincs túlzottan honvágya,mert még évekig elnézegetném nálunk !

FORZA APACHE !

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3395) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (862) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9928) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4174) mercato (4145) nyilatkozat (7453) Olasz Kupa (331) összefoglaló (414) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása