Az Atlético Madrid elleni keret

Atlético-Juve logo.jpgA Juventus kihirdette keretét az Atlético Madrid elleni Bajnokok Ligája csoportmérkőzésre, amelyen az olasz bajnoki címvédő a tavalyi döntőst otthonában próbálja majd megmutatni, hogy visszatért az európai elitbe.

A keretbe visszatért Martín Cáceres, azonban továbbra is hiányzik majd a sérülésből lábadozó Andrea Pirlo és Andrea Barzagli, míg a nyáron igazolt, hétfőn sérvműtéten átesett Rômulo mintegy harminc napos pihenőre kényszerül.

A két csapat tétmeccsen utoljára a Vásárvárosok Kupája 1964-65-ös kiírásának elődöntőjében találkozott egymással, s mivel a madridi csapat 3:1-es hazai győzelmét követően, a torinói visszavágó a Juventus ugyanilyen arányú diadalát hozta, harmadik mérkőzés döntött a továbbjutásról, s ez ismét 3:1-es olasz győzelmet hozott, így az Öreg Hölgy lépett a fináléba, ahol a Ferencváros végül Fenyvesi góljával hódította el a trófeát.

A találkozót a német Felix Brych vezeti majd, akinek még soha sem volt szerencséje a Juventushoz, azonban 2009-ben, a Panathinaikosz elleni rájátszás alkalmával, valamint az előző kiírás során, az FC Barcelona elleni negyeddöntő első mérkőzésén, Barcelonában már volt alkalma találkozni az Atlético Madriddal.

A Juventus 22 fős kerete a következő:

Kapusok: Buffon, Storari, Rubinho

Védők: Chiellini, Cáceres, Ogbonna, Bonucci, Lichtsteiner, Evra

Középpályások: Pogba, Pepe, Marchisio, Padoin, Asamoah, Vidal, Pereyra, Mattiello

Csatárok: Morata, Tévez, Coman, Giovinco, Llorente

20:45-kor kezdődő mérkőzést a Digi Sport 1 élőben közvetíti, ennek hiányában streamek elérhetőek ittitt, esetleg itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr126740547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juventus 2014.10.01. 22:36:28

@GrazieJuve: de sérült volt te szerencsétlen.Mit vársz tőle amikor még 90 percet sem bír?

MdewC 2014.10.01. 22:36:49

Sárgul már, a KUKORICASZÁR, ugye babám...! K biró.

Koment_Troll 2014.10.01. 22:36:49

Nem fikázom Vidalt,de valami megtört vele kapcsolatban.....

Goku06 2014.10.01. 22:37:01

4 perc hosszabbítás helyett lehetne 15 is...

Gabuero 2014.10.01. 22:37:19

Erdekes csoportba kerultunk mar megin malmot meg az olympt utjuk akkor gond nem lehet

Apuleius 2014.10.01. 22:37:26

@GrazieJuve: Ez ellen a focizni kicsit sem akaró Atlético ellen azért kurva nehéz, s nálunk jobb csapatok is elvéreztek már. Könnyű jönni a fikázós dumával.

MdewC 2014.10.01. 22:38:03

@GrazieJuve: sztem ma sokmindent rosszul látsz. ;) Forza!

Sandro Corleone 2014.10.01. 22:38:05

nyomorult fetrengő, féreg, nullafoci, időgyilkos faszzopók!

MeGmOnDtaM 2014.10.01. 22:38:43

Ez van, volt 75 percÜnk gólt szerezni, nem sikerült... Remélem Hallegri tanul az egészből! Olimpiakoszt ki kell nyiffantani!

MdewC 2014.10.01. 22:38:58

Hol vagy Max?
Legalább cseréltünk, csak későn és súlytalanul sajna.

2014.10.01. 22:39:10

Egyetlen pozitívum ,hogy Olympiakos kikapott, így tulajdonképpen 0-ról indulhat mind a 4 csapat 2 forduló után....

Koment_Troll 2014.10.01. 22:39:12

@Juventus:Nyugodtan nyugodjál meg.És azt hiszem nem sértegettelek elvárom tőled hogy te is normális stílusban szólítsál meg ,ha már egy csapatnak szurkolunk te nyomorék :D
Véleménye mindenkinek lehet....

Gyori_Juventino 2014.10.01. 22:39:39

Nem értem mit kell hisztizni Real és Barca is elvérzett ilyen anti és alaptomos stílus ellen és ott csatársorban jobb játékosok vannak....

juve28adam 2014.10.01. 22:40:10

Ez a biro ugy osztogatja nekunk a lapot , mint vmi gumicukrot...

4Evorg 2014.10.01. 22:40:15

Erre a bíróra komolyan mondom, nincsenek szavak. Felháborító!

Koment_Troll 2014.10.01. 22:40:21

@Apuleius: Nem fikázok....Én a meglátásaimat írom le...Hülyézettek le nyugodtan.....

Tony. 2014.10.01. 22:40:24

Áhh, a kva életbe...

Goku06 2014.10.01. 22:40:25

@GrazieJuve: én részben egyetértek veled.
Tavaly ilyenkor mindenki azon az állásponton volt hogy Vidal innen megy nyugdíjba és ha nagy pénzért eladunk az Pogba lesz, mert őt lehetetlen lesz megtartani, stb...
Nagyon nagyot fordult a világ a két játékos közt, és ha egyiknek mennie kell (előbb-utóbb ez lesz a helyzet, mert az idei mercaton is láthattuk hogy nincs pénzbefektetés), akkor Pogbát kell mindenáron megtartani.

De ugyanakkor Vidal is rendbe fog jönni a sérülése után, majd az akkor mutatott teljesítmény fog dönteni, de a Vidal-Pogba kérdésben én már Pogba-párti vagyok.

2014.10.01. 22:40:31

@4Evorg: Semmivel se különbek,mint mi,ugyanazt az antifocit játszotta mindkét csapat. Ők favágók,mi meg alibikirályok egytől egyig,amit csináltunk,az a foci csúfolása volt! Ócska szar!

Rivendell 2014.10.01. 22:40:34

nyugi skacok,ha ki is zúgunk még reményre adhat okot,hogy otthon fogadjuk majd az ATM-t és szarrá lehet őket rúgni...:DDD

MVPP 2014.10.01. 22:40:40

1. Ilyen játékvezetést rég láttam
2. Ez a csapat volt tavaly döntős, ez komoly??
3. Sztem nagyon jó játszottunk. + becsülendő h Allegri csatárokat cserélt be

Barolo 2014.10.01. 22:40:52

Győzött az antifoci. Fejlődni kell még, de az irány szerintem nem rossz. Érdekes lesz ez a csoport. Forza Juventus!

Koment_Troll 2014.10.01. 22:41:43

@MdewC: Nem vitatom Tevez képsségeit de van egy érzésem Görögországban vért fogunk pisálni....

Apuleius 2014.10.01. 22:41:50

Kritikán aluli a játékvezetés.

Gyori_Juventino 2014.10.01. 22:42:24

Vicces, hogy mi probáltunk játszani és mi sárgultunk be....de Atletico ilyen sunyi csapat e mentalitással görögöket oda vissza verjük és svédeket is... megyünk tovább...
Hisztizni kár...egy helyzetük volt és véletlenül ugy pattant a labda de nem érdemeltek gyözelmet...

Gannicuss 2014.10.01. 22:42:35

Kurva egy undorító meccs volt egy retek bíróval. Azért én örülök, hogy nem atleti drukker vagyok ezt nem bírnám nézni... Mi sem játszottunk jól, ezek ellen piszok nehéz is de amit ők csináltak az egy fosss. Nem szereztünk ugyan pontot de ha ez a bl döntős csapat lemaradva nem vagyunk!

rob1 2014.10.01. 22:42:50

90-perc alatt nem találtuk el a kaput ez azért kemény.

Koment_Troll 2014.10.01. 22:43:39

@Goku06: Igazad van én is pogbát tartanám meg mert benne látom a jövőt.....
Vagy az is lehet hogy ennyire képes a térde amit helyreraktak?:O

omlossuti 2014.10.01. 22:44:01

Vidalt hamarabb lehoztam volna és Llorentét is. Ami számomra hihetetlen nem látja senki hogy Chiello fejelésen kívül az ég világon semmit se tud.. se labdabiztossága se technikája egy pontos passza sincs lassú és körülményes. Pereyra tetszett jól szállt be. Lichtit mint általában felbasz, jól védekezik de ha előre játékról van szó 0. Pogbát néha élvezet nézni néha meg akkora balfasz :@..kikészít ez a meccsnézés :D

Koment_Troll 2014.10.01. 22:44:14

@Apuleius: Te meg a bíróra fogod :D Ennyi....

hurbiny3k 2014.10.01. 22:44:26

Egyébként a bíró keze messze benne van, hogy ez ennyire fos meccs volt, így széttördelni a játékot, legalább 10-05 esetben lehetett volna előnyszabályt adni és akkor talán helyzetek is lettek volna itt-ott..

Apuleius 2014.10.01. 22:44:58

@GrazieJuve: Én nem hülyézlek le, nem erről van szó. Én azt láttam, hogy az Atléticónak köze nem volt a meccshez hazai pályán, kb. 35%-ban birtokolták a labdát hazai pályán, s helyzet nélkül találtak egy gólt. Számomra a foci nem erről szól, hiába eredményesek. Egyszerűen arról szól a taktikájuk, hogy meggyilkolják az ellenfél játékát, s nálunk jobb csapatok sem tudtak ezzel mit kezdeni. Ez nem az a pillanat, amikor a Juvét, vagy egyes játékosokat fikázni lehet. Ma este nem a jobbik csapat győzött.

Apuleius 2014.10.01. 22:46:50

@GrazieJuve: Ki a tököm fogta a bíróra? Ne beszélj baromságokat kérlek. Az eredménytől függetlenül egészen botrányos volt a játékvezetés, szerintem ezt nehéz lenne vitatni.

MdewC 2014.10.01. 22:48:14

@GrazieJuve: Görögbe sztem szarni is, nem csak pisálni... Nagyon kemény lesz. De Vidalt értelmetlen lehúzni és bármit belelátni. Addig örüljünk, ameddig itt van. A csoportból pedig kötelező továbbmenni, a Rómát meg szét krni. Forza. ;)

Rivendell 2014.10.01. 22:48:22

@Apuleius: nana..ma este nem is volt jobbik csapat,mert konkrétan helyzetünk se volt,szóval kéz a kézben nyomtuk végig.

Nem véletlenül mondtam többször is,hogy kevés ez a keret,ha csak kicsit is védekezni tudó csapattal fogunk találkozni akkor mindig ilyen siralmas játékot fogunk nyújtani,kivétel ha nem alapból a fiatalokkal kezdünk,akikben talán van 1 kis váratlan.

mind1...ez van,feleslegesen fárasztották le magukat a srácok,Roma ellen most már így max 1 döntetlent várok

omlossuti 2014.10.01. 22:50:11

De tetszett a csapat játéka láttam rajta hogy van valami szisztéma. Főleg az első félidőben sokat birtokoltuk a labdát a védőink egészen feljöttek a félpályáig így a meccsen az atlehtico sokkal de sokkal többet futott, mint mi. Rz a későbiekben előny is lehet amikor már fáradtabbak az ellenfél játékosai. Végre MandzsukiCSot bedarálták :))

Trieszt120506 2014.10.01. 22:50:21

Ne legyünk már ilyen álszentek. Kőkemény leckét kaptunk Catenaccióból. Mindenki tudta, még a gyúrónk kis huga is, hogy ezt fogja játszani az Atletico. Lófaszt sem tudtunk velük kezdeni, csak ki kellett volna húzni, a nem túl kemény spanyol rohamokat...

babo0410 2014.10.01. 22:51:02

Sajnos kikaptunk. Nagyon csalódott vagyok, ennél többre vagyunk képesek. Sajnos a meccset széttördelte az Atleti, a bíró meg partner is volt ebben. Érdekes mi kaptunk 6 lapot, az ellen meg csak kettőt? És ők voltak a durvábbak. Akkor ez hogy is van? Sajna csak a második félidőt sikerült megnéznem, azt is csak a 60. perctől kb., de akkor azt láttam, hogy jók lennénk, ha az Atleti nem tördelné a játékot. És sajna Vidalt és Llorente-t nem hozta le előbb Allegri, pedig nagyon kellett volna ma. A cserék nagyon tetszettek, igen bátor döntéseket hozott Allegri. A meccs nem rajta ment el, ezt kijelenthetjük. Ez ellen a csapat ellen még a nagy real is kikapott. Én hittem benne, hogy nyerhetünk. De sajna úgy nehéz, ha széttördelik a játékot, és ráadásul Vidal is igen gyengén tudott passzolni. Előbb hoztam volna le.

Trieszt120506 2014.10.01. 22:51:11

@omlossuti: az Atleti meg a Juventust darálta be.

Apuleius 2014.10.01. 22:52:49

@Rivendell: A jobbik csapat definíciója az volna, hogy "akinek több helyzete volt"? Az Atlético csak és kizárólag a játék elpusztítására törekedett, mi próbáltunk focizni, de az Atlético ezt nem engedte, ennyi. Számomra nem kérdés, hogy a Juve volt a jobbik csapat, helyzetek meg sem itt, sem ott nem voltak. Azt a hangyányi apróságot meg ne felejtsük el, hogy a meccs Madridban volt.

Koment_Troll 2014.10.01. 22:53:23

@Apuleius: NEm neked a szólt a lehülyézés!Amit leírtál abban igazad van.Viszont Vidal mehet nyugodtan mankeszterbe.Sokkal szívesebben néznék az árából egy NORMÁLIS jobb oldali védőt akinek van technikája,és van benne kraft a támadásokban is!Lichti is mehet amerre lát nyugodtan,Chiello is kezd nagy talány lenni....Ezért is én leszek a kötsög,de nem érdekel. Szumma Szummára Ahhoz hogy Bl-ben valamit letudjunk rakni az asztalra kéne még 1-2 Minőségi Játékos....

omlossuti 2014.10.01. 22:54:01

@Trieszt120506: Te akkor valami hentest nézhettél a paprika tv-n mert az az 1 helyzet az nem erről árulkodik.

Koment_Troll 2014.10.01. 22:54:13

@MdewC: Igen Igen... De vidal ügyben hajthatatlan vagyok.... :D

Apuleius 2014.10.01. 22:54:36

@Trieszt120506: Pontosan ez a kőkemény igazság, a játék képe alapján, ezt a meccset gond nélkül döntetlenre kellett volna hozni.

Trieszt120506 2014.10.01. 22:54:46

@Apuleius: ne haragudj, szép ez az írás, de az a jobbik csapat ami a legfontosabb meccseket megnyeri. Az Atletico pedig profi ebben a műfajban. Sajnos minden más csak mellébeszélés.

Trieszt120506 2014.10.01. 22:55:32

@omlossuti: nem találtunk kaput. Miről beszélünk?

Koment_Troll 2014.10.01. 22:55:43

Szerintem Max is vastagon benne van ebben a buktában....

omlossuti 2014.10.01. 22:58:14

@Trieszt120506: Bocsi , nem is írtam hogy találtunk, viszont mert ők 1x eltalálták az már nagy darálás
www.memecreator.org/static/images/memes/1756096.jpg

4Evorg 2014.10.01. 22:59:02

Hagyjuk már ezt a fikaáradatot. Ez ellen a csapat ellen minden nagy csapat megizzad. Tuskó, alpári futballt játszanak, a bíró meg egy világraszóló pöcs volt.

Inkább kapjunk így ki, de mi ne játsszuk ezt a szart, amit az Atleti művel.

Gannicuss 2014.10.01. 22:59:38

Látom megint sokan azt gondolták, hogy mi nem kapunk majd idén gólt :))@Trieszt120506: Az előző meccset is elbukták a csoportban. Még ha így is van én nem nézném ezt az anti focit az fix!
@GrazieJuve: Szerintem nincs :) Uraltuk a játékot, meddő mezőnyfölény volt, tökösen cserélt. Szerencséjük volt ennyi.

babo0410 2014.10.01. 23:00:23

@hurbiny3k: Ezzel teljesen egyetértek. Ha már nem osztotta ki a jogos lapokat at Atletinek, csak nekünk, akkor hagyhatta volna, hogy folyjon a meccs. mert így élvezhetetlen volt az a kevés is amit sierült megnéznem. Pedig jó meccs lehetett volna. És sokszor mikor helyzetbe kerülhettünk volna, akkor törte meg a lendületünket.

Apuleius 2014.10.01. 23:01:42

@Trieszt120506: "de az a jobbik csapat ami a legfontosabb meccseket megnyeri"

Bocs, de szerintem ez rohadtul nem igaz. Amiről Te beszélsz, az lehet az EREDMÉNYESEBB csapat fogalma, de semmi esetre sem szól a minőségről. Lehet kisebbségben vagyok ezzel a véleménnyel, de van egy labdarúgás nevű játék, amelynek minősége nem egyenesen arányos az eredményességgel. Aligha hiszem, hogy egy semleges néző az Atlético Madrid játékát nézve fog beleszeretni a sportágba. Az Atlético Madrid valóban mesterfokon művel egy sportágat, ezt a sportágat pedig antifocinak nevezik.

Lord Viktor 2014.10.01. 23:01:49

Sokkal jobbak voltunk, de ez nem is vitás, 4 perc játék és egy talált gól volt az egész támadójátékuk. Konkrétan a gól után úgy döntöttek, hogy a meccsnek vége - vége is volt. Én inkább röhögtem rajtuk már a végén, ahogy ugrándoztak a nulla teljesítménnyel elért győzelemhez egy szaros csoportmeccsen. Nem méltó egy tavalyi döntőshöz, de ők tudják.

Koment_Troll 2014.10.01. 23:01:53

@Gannicuss: Lóriban nem tudom mit lát!? Lehet viszonya van a lányával.... :D Tökösen cserélt csak későn....

Rivendell 2014.10.01. 23:03:34

ezen én nem vitázom,amíg nincs helyzetünk,de még csak kapura lövés se,addig én a saját csapatomat nem fogom jobbik csapatnak tartani....lehet szar mérkőzést játszani,de nem helyzet nélkülit:)

jó éjt skacok

Trieszt120506 2014.10.01. 23:03:59

@omlossuti: értem én mire gondolsz de ez az Atletico játéka. Az ő akaratuk szerint alakult a meccs, lerombolták a játékunkat az ő szintjükre. Ennyi. Tavaly fél Európával meg a két spanyol kirakatcsapattal is megtették ugyanezt rendszeresen. Mi sem tudtunk velük mit kezdeni.

Ettől függetlenül az X meglehetett volna ami pszichológiailag és matematikailag is nagyon kellett volna. Most meccselhetünk a görögökkel a továbbjutásért...

Gannicuss 2014.10.01. 23:05:16

@GrazieJuve: Előtte nem volt oka, 0-0 vendégben mi irányítottunk. Te kockáztattál volna? Llorrentében egyet értünk, sajnos piszok szar idénye van eddig, viszont nem nagyon van igazi cseréje és ha belelendül láttuk képes jó teljesítményre.

Goku06 2014.10.01. 23:06:23

én most aláírnám hogy a BL negyeddöntőben egy Barcát/Realt/Bayernt ugyanilyen meccsen ejtsük ki, ugyanilyen catenaccioval mint ahogy az Atleti tette...

Trieszt120506 2014.10.01. 23:07:21

@Apuleius: amiről te beszélsz az a látványosabban játszó csapat fogalma. Amúgy meg pont ugyanilyen futballal voltunk utoljára eredményesek a nemzetközi porondon...

tom85 2014.10.01. 23:07:36

Szerintem birka,aki nem latja,mi tortent ma este,mit vitatkoztok? Komolyan,aki egy Juventus blogon, Juventus szurkolokent, ez a meccs utan kijelenti, hogy megerdemelten nyert az Atleti az huzzon mar a fenebe. Olasz fociban,a Juventus tortenelmeben az elmult 20 evben ez nem egyszer fordult elo,hogy igy kaptunk ki,ezert is volt szegyen tavaly kiscsapatok ellen igy nyerni,vegre jatszunk,vagy probalunk,lesz ez jobb,de szegyenkeznunk nem kell. Szurkolj a csapatodnak, ertik ok a dolgukat es az edzo is.

sleepy8 2014.10.01. 23:11:49

@GrazieJuve: Ebben szerintem is benne volt. Elsősorban a kezdő összerakásánál. Llorrente a szezonban eddig semmit nem csinált. Ott van Morata, aki biztos bizonyítani akar, és gólt is rúgott már...
És ami engem speciel a legjobban felidegesített, az Vidal. A vak is látja hogy totálisan formán kívül van. Tudom én hogy milyen jó játékos a király, de nem így. És akkor ott van Pereyra, aki eddig amikor játszott, sokkal meggyőzőbb volt. Ő is tud szerelni, előre is jol játszik.

Szerintem a nyári igazolások közül, Pereyrában lehet a legtöbb, és nem kéne hagyni hogy egy FORMÁN KÍVÜLI Vidal miatt ne kapjon lehetőséget.

Apuleius 2014.10.01. 23:12:17

@Trieszt120506: Nem, én a jobbik csapatról beszélek, egy szót sem írtam látványosságról, de mint ahogy a közhely is mondja, nem mindig a jobbik csapat győz.

"Amúgy meg pont ugyanilyen futballal voltunk utoljára eredményesek a nemzetközi porondon..."

Ez tényszerűen nem igaz.

omlossuti 2014.10.01. 23:12:24

@Trieszt120506: ÉN nem így látom, ahogy te,de sebaj :D
Annyira hihetetlen hogy előre ennyire impotensek vagyunk még mindig.

Gannicuss 2014.10.01. 23:13:27

@tom85: Egyetértek!

Hozzáteszem engem büszkeséggel tölt el, hogy újra élklubbként kezeltek minket, azért az atleti nem így játszik az osasuna ellen... Pont úgy beálltak mintha a barca lett volna az ellenfél. Ezt a csúcsra fejlesztették az tuti, de nem nem hinném, hogy ez az irányadó!

Koment_Troll 2014.10.01. 23:15:07

@Gannicuss: Ha látom a mezőnyfölényt,és van ember a padon akkor megpróbálom.Inkább támadok,megpróbálom gólra/gólokra váltani a fölényt,eléggé romboló és agresszív játékot nyomtak fogalmazzunk úgy favágó féreg játék.egy kreatív játékossal nem nagyon tudtak volna mit kezdeni...Coman szana széjjel szopatta volna őket..Nem vagyok max de igen én megléptem volna a cserét @Goku06: +1

devil-z 2014.10.01. 23:15:51

60%-os labdabirtoklás de kaput eltaláló lövésünk nem volt, nincs miről beszélni.

Conte sem tudott mit kezdeni az ilyen betömörülő csapatokkal (hű, ő most mit kapna itt) szemmel láthatóan Allegri sem tud.
Hiába vannak jobb játékosaink továbbra is vannak kedvencek, Vidal-Llorente meccsek óta halovány simán kezdhetett volna Pereyra-Morata.

Legvégül pedig egy 75. percben kapott gólra nem úgy kell válaszolni, hogy a 83.-89. percben hozunk be csatárokat.

Számomra Allegri az első komolyabb próbánál megbukott, és nem a vereség miatt.

devil-z 2014.10.01. 23:18:13

@devil-z: de tényleg, 89. percben behozni Giovincot mi értelme volt azon kívül, hogy ment az idő? olyankor úgy is csak ívelgetünk, hátha majd ő...?

Gannicuss 2014.10.01. 23:22:51

Komolyan nem értem miért megy ez a sok nyávogás. A tavalyi bl döntős spanyol bajnoktól épphogy kikaptunk vendégbe ezek a tények. Szerintem Max nem bukott meg többet hoz a vártnál. Az atletinek egy kaput eltaláló lövése volt, nem sorolnám megint fel az eredményeiket. Akkor most Simeone is megbukott? Csoportból tovább kell menni, majd ha az nem lesz meg (sztem meg lesz) akkor lehet bukásról beszélni. Hétvégén Romát meg kell verni és minden ok részemről! Forza Juve!

Trieszt120506 2014.10.01. 23:24:34

@Apuleius: ha a tavalyi óriási EL menetelésre gondolsz az rém gyenge ellenfelek ellen, akkor igazad van. Viszont a 2000-es évek elején/közepén amikor utoljára tényezők voltunk, akkor bizony kőkemény Catenacchio-t nyomtunk.

"ahogy a közhely is mondja, nem mindig a jobbik csapat győz." Csak az Atletico szinte mindig győz. Véletlen?

@omlossuti: az a szörnyű, hogy nekünk olyan 3-4 helyzet kéne egy gólhoz, itt meg 1-et se tudtunk kidolgozni.

babo0410 2014.10.01. 23:24:46

A meccs legnagyobb hibája, hogy mind Pogba, Vidal és Pereyra nagyon gyengén passzoltak. Evra csak 66%-osan. Így meg nem lehet nyerni. Én biztosra veszem, hogy a többi meccsünkön jobbak leszünk, és tovább fogunk jutni. Az ellen a csapat ellen kaptunk ki, akik ellen a Real évi 2-3x kikap, és a BL döntőben is csak akkor tudtak nyerni, mikor már meghalt az Atleti. Nem örülök az eredménynek, nyerhettünk volna, de el kell fogadni, hogy ilyen durva foci ellen nagyon nehéz. Ettől még nem lett rosszabb sem a csapat, sem az edző, csak sajnos megint a németek jöttek ki jól a játéknapból. :S

omlossuti 2014.10.01. 23:25:21

Nehéz nekünk Juve szurkolóknak. Egy évbe kikapunk 3x-4x mostanság :))) nehéz feldolgozni.

Trieszt120506 2014.10.01. 23:27:06

@babo0410: jobb, ha inkább a portugálokat/oroszokat figyeled lassan.

Trieszt120506 2014.10.01. 23:27:47

@omlossuti: persze, az észt bajnok is 2x kap ki egy évben, a két BL selejtezőjén...

omlossuti 2014.10.01. 23:29:39

@Trieszt120506: Ezért nehéz feldolgozni ;) nem vagyunk hozzászokva:D

Apuleius 2014.10.01. 23:31:29

@Trieszt120506: A 2000-es évek közepe, emlékeim szerint, nem a Juve európai sikereitől volt hangos. Utolsó sikeres csapatnak én Lippi Juventusát nevezném meg, amely viszont abszolúte nem catenacciót játszott.

"Csak az Atletico szinte mindig győz. Véletlen?" A tavalyi döntőben mondjuk mintha pont nem győztek volna... A tökélyre fejlesztett antifoci rendkívül eredményes lehet, de ez a történet az "eredményesség" fogalmának témaköréhez tartozik. Az Atlético fantasztikusan műveli azt, amit művel, csak az szerintem antifoci. Ez természetesen ízlés dolga, de hiába eredményes, én rühellem ezt a felfogást.

Goku06 2014.10.01. 23:31:54

@Trieszt120506: "persze, az észt bajnok is 2x kap ki egy évben, a két BL selejtezőjén..."

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, ez hatalmas.
Én is szoktam hasonlókat írni, csak ilyen jól megfogalmazni nem tudtam...
Conte 3 éve alatt volt 4 meccsünk világszínvonalú ellenfelek ellen, 2 Bayern, 2 Real... sok vizet nem zavartunk..
De idén legalább az év első rangadóján, ha pontunk nincs is, sokkal több pozitívum látható mint a tavalyi és tavalyelőtti 4en együttesen.

Apuleius 2014.10.01. 23:32:46

@babo0410: "A meccs legnagyobb hibája, hogy mind Pogba, Vidal és Pereyra nagyon gyengén passzoltak. "

Pereyra a 78. percben állt be, komolyan az ő passzolási statisztikái jelentették a legnagyobb problémát?

babo0410 2014.10.01. 23:33:33

@Trieszt120506: Fölösleges, mert azok nem fognak behozni minket. Van egy Portojuk, aztán ennyi. A többi cspat meg hébe-hóba felmutat egy jobb teljesítményt. Az oroszok meg még gyengébbek. Az olaszokra nem veszélyesek, pláne, ha az EL-ben is odateszik magukat az olaszok.

west30 2014.10.01. 23:35:50

@Trieszt120506: Azért az akkori Juventus igen komoly futballt is tudott mutatni ha szükség volt rá,mellesleg akkoriban mind a Juventusnak mind a Milannak hihetetlenül erős védelme volt amit persze hogy kihasznált,de nem így ahogy az Atletico csinálja.Hazai pályán 30méterre van a saját kapujától a középcsatár,vagy már 10perccel a vége előtt a sarokba ívelgetik a labdát,ez már egy másik szintje a dolgoknak,győzelmi kényszerben nem így játszott a Juve, pláne otthon.

omlossuti 2014.10.01. 23:37:22

@Apuleius: Giovinco ennél is gyengébben passzolt..:DDD

babo0410 2014.10.01. 23:37:48

@Apuleius: Pereyra-t írtam? És igen, elsőre őt. Az Evra akart lenni. 66%-osan tudott passzolni csak. Sajna nem tudtam nézni a meccset, mert szarkszik a netem, de ebből kiindulva sok eladott labdája lehetett. Pedig nagyon kellett volna hogy jól passzoljon, mert akkor talán könnyebben alakultak volna ki helyzetek. De sajnos a kulcsembereknek nem sikerült. És a legszebb, hogy mindössze Evra kapott 7.1-ee osztályzatot, Chiello meg 7-est, a többiek mind alatta. Ami azt mutatja számomra, hogy igen mélyen a tudásunk alatt játszottunk. Igaz abból a kevésből amit láttam, azt kell mondjam ez részben az ellenfélnek is köszönhető volt.

Juventus 2014.10.01. 23:42:32

@GrazieJuve: de te egy negatív kis nyomi vagy ;-)

Trieszt120506 2014.10.01. 23:42:54

@Apuleius: nem vitatkozom, de nekem Lippi és Capello (aki legalább rendszeresen 8 közé vezette a juventus-t -tehát a tényezők voltunk kifejezésem helytálló-) Juventusa is egy igazi klasszikus olasz focit játszó csapatként maradt meg bennem.

Az Atletico játékát fikázását meg kicsit elkeseredettnek érzem. Halkan megjegyzem, hogy Allegritől sem áll távol leparkoltatni a buszt a kapu elé, (Milan-Barca összecsapások) nem kizárt, hogy látni is fogjuk idén komoly ellenfél ellen. (remélem egyáltalán eljutunk oda) Kíváncsi vagyok, ha netán mi nyerünk így, akkor is kiemeled-e az antifocinkat.

Apuleius 2014.10.01. 23:45:02

@babo0410: Ok, úgy más, csak nem értettem miért pont szegény Pereyrát veszed elő :-)

Apuleius 2014.10.01. 23:51:26

@Trieszt120506: Lippi és Capello Juventusai nyomokban sem hasonlítottak egymásra. Míg Lippi csapata igazi modern támadófocit játszott (ajánlom figyelmedbe visszanézésre a PSG elleni Európai Szuperkupa meccseket), addig Capello valóban dögunalmas, nézhetetlen olasz focit játszatott. Nem akarok lovagolni a szavakon, de Te nem azt írtad, hogy "tényezők voltunk", hanem: "Amúgy meg pont ugyanilyen futballal voltunk utoljára eredményesek a nemzetközi porondon".

Az Atlético játéka nekem már tavaly is ellenszenves volt, annak ellenére, hogy az eredményességüknek örültem, mert megtörték a két nagy egyeduralmát Spanyolországban, s így mind a bajnokságba, mind a BL-ben szurkoltam nekik. Egészen biztos lehetsz benne, hogy fordított esetben ki fogom emelni, ha antifocival nyerünk a későbbi szakaszban.

babo0410 2014.10.02. 00:11:05

@Apuleius: De mi anti focival valószínűleg nem fogunk soha nyerni, és értelmetlen is lenne. Hogyan? Ahhoz gyors, előre játékban remekelő szélsők is kellenének, ami valjuk meg nálunk nincs. A Milan kerete kifejezetten alkalmas volt a kontrajátékra, a miénk meg kifejezetten nem alkalmas erre. A Milnnal Allegri előszeretettel vetette be, nálunk ezzel szemben remek támadófocit játszat. Így bizzunk benne, hogy egy Barca vagy Real ellen se próbálkozna Catenaccioval.

devil-z 2014.10.02. 00:25:09

@Gannicuss: "Simeone is megbukott?"

Tudtommal ők ma nyertek. A győzelmet meg mint tudjuk nem kell megmagyarázni. :)

Gyengébbek kedvéért a bukást nem úgy értettem, hogy Allegrit már elkönyveltem egy semmirekellő bukott szar edzőnek. Csak azt mondom, hogy ezt a szituációt kicsit sem oldotta meg jobban mint anno Conte...

Bízom a jobb folytatásban, a továbbjutásnak meg kell lennie.

Gannicuss 2014.10.02. 00:41:13

@devil-z: Tudtommal mi vezetjük a csoportot ezt sem kell magyarázni, még a gyengébbeknek sem :) Rosszabbul sem...

babo0410 2014.10.02. 01:11:26

Egyébként a két forduló alatt a 32 csapatból összesen 3 100%-os van jelenleg. így szerintem a többiekhez képest nem állunk rosszul, pláne ha azt nézzük, hogy akitől kiaptrunk, az a csapat kiket szokott megverni. Nálunk sokkal erősebb csapatokat. És mondhatjuk, hogy a későbbiekben még biztsoan leszünk jobbak is, Legalább is Allegri szerint ez még nem az, amit ő szeretne látni. Lényeg, hogy szerintem mi is és a Roma is megmutattuk, hogy az olasz bajnokság nem gyenge, fel tudjuk venni a versenyt a többi bajnokság éllovasaival. Holnap, azaz már ma, remélem az EL csapataink is bizonyítanak. Hétvégén meg kötelező megverni a Romat, és jó lenne kapott gól nélkl megúszni a találkozót. Fáradtabbak biztosan nem leszünk, mint ők, azért a City semmivel sem könnyebb ellenfél, mint at Atletico.

venember83 2014.10.02. 07:40:40

Igazi kis halálcsoport lehet ez olyan komoly csapatokkal, mint a Malmö és Olimpiakosz.

juveing 2014.10.02. 07:49:20

Összességében elégedett vagyok a csapat játékával. Tudtuk tartani és járatni a labdát (főleg az első félidőben), valamint dominálni a spanyol bajnok és BL döntős ellen.
A jobb oldalunk támadásban erősebb volt, de úgy tűnik ez tudatos Allegrinél, hogy asszimetrikusan tolódik a csapat és ha Lichti fent van, Evra marad hátul.
Nekem is tetszettek a cserék, bár őszintén szólva az uccsó tíz percben nem volt ez olyan hűde nagy kockázatvállalás.
ATM-nél Godin brutál jó volt megint. Sajna... Hihetetlen jól helyezkedik és szinte minden labdát ő fejel el.
Llorente is meghalt mellette.

realsequator 2014.10.02. 08:48:59

Senkit nem akarok megsérteni skaczok!

Elérhető a weben minden valamire való meccsünk a múltból vagy annak összefoglalója. Aki nem volt annyi idős, vagy még nem kísérte figyelemmel a Juventus ténykedését az nézze vissza egy picit.

Lippi Juventusa nem játszotta a klasszikus olasz védekezős játékot. A válogatottunk igen, erről is volt híres az olasz foci.
Capello Juventusa hű maradt az olasz "értékekhez" és kőkeményen gyakorolta is azt.

Ez a fajta játék ilyen szinten már csak kevés csapatot jellemez, sztem az Atleti pont ilyen.
Ez ellen nem tudsz mit tenni. Persze néha kijön a lépés de ez egy játékgyilkos taktika.

Otthon nem fogjuk hagyni remélem, hogy hülyét csináljanak belőlünk ezzel a játékkal.
Vidal még nagyon gyenge, Pereyra-t nyomatnám és 1x Lóránt helyett egy Morata-t kezdetnék. És kövezzetek meg: Asamoah középre Márton helyére. Ott az egy állat!!! :D

pantano 2014.10.02. 09:53:13

most lessem az ismétlés de,tegnap nem tűnt fel.hogy ez a Raul Garcia kb. akkora görény mint Chiellini.Már az elsőbe félidőben kaphatott volna sárgát,nem is egy megmozdulásáért.55.percig kellett várni,mire megkapta

pantano 2014.10.02. 09:57:33

és orrban,ő is erős:)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3519) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10261) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4326) mercato (4279) nyilatkozat (7676) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4295) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (304) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása