Vidal: "A térdem tökéletes"

Vidal Arturo_2.jpgCsütörtökön riasztó pletykák keltek szárnyra, melyek arról szóltak, hogy a jelenleg a chilei válogatottal készülő Arturo Vidal térde, amelyet még a nyári világbajnokság előtt műtöttek, tovább rakoncátlankodik, s így kérdésessé válik a középpályás további szereplése.

A szóban forgó térd tulajdonosa, Vidal most határozottan cáfolta a hírt, s biztosította a Juventus aggódó szurkolóit, hogy állapotával kapcsolatosan minden a legnagyobb rendben.

"A térdem tökéletes. Kérem álljanak le a kitalációkkal! Hajrá Chile!" - írta Twitter üzenetében a Juventus középpályása.

A műtétet követően, Vidal hazája válogatottjával részt vett a brazíliai világbajnokságon, azonban a felépülés útja a vártnál lényegesen rögösebbnek bizonyult, s egyes pletykák szerint a 27 esztendős középpályásért elszántan érdeklődő Manchester United is részben a sérülés okozta bizonytalanság miatt hátrált meg a chilei ügyében.

Vidal kezdőként lépett pályára az új bajnoki szezon első mérkőzésén a Chievo ellen, s minden bizonnyal szerepet kap majd Chile szombati barátságos mérkőzésén Mexikó ellen.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr536674505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

penge09 2014.09.06. 12:10:23

Azóta a szövetségi kapitány is nyilatkozott.Ő azt mondta ha nem lenne rendben el se engedték volna a válogatotthoz.
www.fourfourtwo.com/news/vidals-knee-perfect-sampaoli?

babo0410 2014.09.06. 17:26:11

Nagyon remélem, hogy tényleg így van, és nem fog megint csak 50% alatt teljesíteni, mert gondjai vannak a térdével. Nagyon kellene egy 100%-os Vidal.

GLB 2014.09.06. 20:15:46

Induljunk ki abból,hogy miért mondaná azt,hogy jó a térde, ha tényleg rossz lenne???

2014.09.06. 20:32:22

@GLB: Mert télen le akar lépni Manchesterbe.

Goku06 2014.09.06. 22:14:03

Amúgy a MU helyében lehet hogy én is inkább egy mindenhol bizonyított, jelenleg az egyik legjobb formában lévő világklasszis Di Maria és a sérüléssel bajlódó, vb-n semmit sem mutató, pár évvel idősebb Vidal közül én is mariskát vittem volna..

Más kérdés hogy egy kicsit lealkudhattak volna az árából... és megint más kérdés hogy DiMaria mellett nem Falcaot hanem egy középső középpályást vettem volna...
A jó formában lévő Vidal tökéletes lenne nekik, ha januárig Vidal formába lendül szerintem van esély arra hogy tényleg megérkezzen a 70 millás ajánlat - mert eddig nem érkezett, ennek bizonyítéka hogy Vidal még itt van.

GLB 2014.09.07. 09:50:30

@Bigvee: de az a játékán nem látszik?

penge09 2014.09.07. 09:56:30

@Bigvee: Ha le akarna lépni már megtette volna most nyáron,télen biztos nem fog lelépni főleg ha továbbjutunk a csoportkörből.Majd jövőnyáron esetleg.

keshudioo 2014.09.07. 09:59:01

Vidal eddig is 95 percig robotolt a pályán, ha kell, nem fog csak azért leengedni, mert már nincs kedve Torinóban lenni. Ő a fociba szerelmes, nem különböző csapatokba. Ha el akar menni, azért fog hajtani, hogy megmutassa, érdemes rá, ha nem, akkor meg azért, hogy ismét kivívja a Juveszurkolók tiszteletét. Egyébként ha fáj a térde, ha nem, az látható, hogy nincs formában; nagyon sok rossz megmozdulása, passza volt önmagához képest az első bajnokin is.

2014.09.07. 10:17:16

@GLB: Remélem nem fog látszani, meg mondjuk a Chievo ellen nem is nagyon látszott, de amikor felkészülési meccsen a jegestömlőt mezzel takargatta ,hogy a kamera ne lássa ,azt szerintem azért csinálta h mondhassa h semmi baja a térdének és a United ne hátráljon vissza az átigazolástól. Csak egyszer kell rásérülnie a térdére és annyi volt a United biznisznek, ahova látszólag szívesen menne, szóval (SZERINTEM) nem véletlen igyekszik minden ilyen pletykát erősen cáfolni +a térdét "rejtegetni".

2014.09.07. 10:19:39

@penge09: Ha rajtamúlott volna már rég nem lenne itt. Jövő nyáron (ha addig nem sérül rá) ,szerintem 90% hogy elmegy. De egy jó BL szereplés ezt befolyásolhatná.

penge09 2014.09.07. 10:21:30

@Bigvee: Ne haragudj de honnan a belső info?A másik meg ha annyira menne akkor inkább pihenne még 1-2 hónapot hogy biztos legyen a felépülésben aztán még olcsóbban is mehetne.Ja és akkor a válogatottnál sem kockáztatna meg 90 perc játékot mint ma is,főleg egy felkészülési meccsen.

2014.09.07. 10:25:02

@penge09: "(SZERINTEM)". Nincs belsőinfó, de a nyilatkozatokból illetve a "takarogatásból" erre engedek következtetni. Én lennék a legboldogabb ember ,ha semmi baja nem lenne a térdének és maradna nálunk ,de a nyáron tett nyilatkozatai nyugtalanítóak.

penge09 2014.09.07. 10:27:57

@Bigvee: Az egyetlen amit egész nyáron elhittem Marottának Vidalal kapcoslatban az az amikor minden nyilatkozatában benne volt hogy "ha akar mehet",és ha odamentvolna hogy ő lépne akkor szerintem kb 30 milla fontért meg vmi játékosért eladtuk volna.De még míndig nem értem mért vágyna akárki is Manchesterbe(fizut leszámítva),komolyabb BL eredményre 2-3 éven belül nincs több esélyük mint nekünk,de még az is kétséges hogy jövőre indulni fognak,mivel jelenleg a jelenlegi legerősebb kezőjükből a fele úh igazolás , még 1 hónap legalább míg összeszoknak.

penge09 2014.09.07. 10:31:53

@Bigvee: Én úgy emlékszem hogy kb 3 mondatnál nem is nyilatkozott többet egész nyáron és azokat se egyszerre.Bocsi a kötekedésért :)

2014.09.07. 10:43:45

@penge09: Vidal maga nyilatkozta ,hogy neki nem lesz nagy baj ha nem jön össze a United biznisz ,akkor szívesen marad a Juvéba. Ez egy kicsit ilyen ha nincs ló jó a szamár is ügy, ebből nekem az jött le ,hogy neki a United előrébb van a rangsorban.

"komolyabb BL eredményre 2-3 éven belül nincs több esélyük mint nekünk"

Ott azért jól elkezdték szórni a pénzt és ha így erősödnek tovább mint pl.: Di Mariával vagy Falcaoval ,akkor azért nyílván azt látja Vidal ,hogy több esélye lesz ott BL-t nyerni ,mint a Juvéban ,ahol erősítés gyanánt jöttek a zsákbamacskák (Pereyra, Morata) + Evra aki jó megoldás ,de csak 1-2 évre. És Vidal is lassan közeledik a 30-hoz addig gondolom a BL-ben is szeretne valamit villantani.

2014.09.07. 10:47:05

@penge09: Nem is mondtam ,hogy sokat nyilatkoztott :)

penge09 2014.09.07. 10:55:14

@Bigvee: "Vidal maga nyilatkozta ,hogy neki nem lesz nagy baj ha nem jön össze a United biznisz ,akkor szívesen marad a Juvéba. Ez egy kicsit ilyen ha nincs ló jó a szamár is ügy, ebből nekem az jött le ,hogy neki a United előrébb van a rangsorban."
Ilyet ő maga biztos nem nyilatkozott,mert egy játékos ilyet nem nyilatkozik,mert ha megtenné senki se tartaná semmire.

Az MU-ról meg annyit,eddig minden meccsüket láttam.Di MAriának nincs helye a 3-5-2ben hacsak nem csatárt játszana de azt nyílván nem fog.Falcao meg Rooney és Van Persie-ehz képest jó indulattal is kis javulás.A védelmükről meg csak annyit hogy 5 belsővédőjükből 3 jelenleg nem üti Ogbonna szintjét se üti meg.
A középpályájuk meg átjáróház mivel nincs rendes labdaszerzőjük.

2014.09.07. 10:56:14

@penge09: "Jelenleg még szabadságon vagyok. Kijelenthetem-e, hogy maradok a Juventusnál? Nem tudom. Hétfőn beszélni fogok majd Allegrivel, azután meglátjuk."

2014.09.07. 10:58:30

@penge09: Na megtaláltam azt is:
"Már így is egy nagyszerű csapatban játszhatok a Juventusnál. Éppen ezért nem jelentene számomra problémát, ha kútba esne a Manchester Unitedbe való átigazolásom" - kezdte Vidal a Chilevision-nek.

penge09 2014.09.07. 11:08:34

@Bigvee:
"Hallottam a pletykákról, de nem beszéltem senkivel az eligazolásommal kapcsolatban" - nyilatkozta Arturo Vidal.

"Jelenleg élvezem a szabadságomat, és csak akkor kívánok ilyen kérdésekkel foglalkozni, ha már visszatértem Olaszországba. Nyugodt vagyok a jövőmmel kapcsolatban.

Ki ne szeretne a Manchester Unitednél játszani? A világ egyik legjobb futballcsapatáról van szó."
EZ ami kb hihető.

"Arra a kérdésre, hogy a Manchester Unitedhez igazolna, így reagált: "Nem, nem."SKY

Hétfőn egyeztetek majd Massimiliano Allegrivel a jövőmmel kapcsolatban. Egyelőre még sem vele, sem a csapattársaimmal nem beszéltem, de azt elárulhatom, hogy biztosan nem leszek a Manchester United játékosa

Amint láthatod ahány ujság annyiféle fordítás és töltelék.

2014.09.07. 11:14:02

@penge09: Ez így van. Majd télen illetve jövő nyáron derül ki mi az igazság, remélem marad! ;)

penge09 2014.09.07. 11:23:34

@Bigvee: Szerintem hacsak nem jutunk BL elődöntőbe legalább akkor jövő nyáron eladjuk.

MDaniel98 2014.09.07. 12:15:44

Igazából szerintem nem lenne értelme rejtegetnie a térdét, meg cáfolni az ezzel kapcsolatos híreket, mert, ha mondjuk a Juve jövő nyáron elfogadja az United ajánlatát, akkor is túl kellene esnie Vidalnak a kötelező orvosi vizsgálatokon, és, ha ott derül ki, hogy tropára van menve a térde, akkor biztos vagyok benne, hogy LVG nem igazolja le. Strootmant se igazolja le majd addig amíg meg nem bizonyosodik arról, hogy a sérülés nem hátráltatja, és képes jó teljesítményre, pedig bele van szerelmesedve.:)

Goku06 2014.09.07. 12:58:52

@Juventus FC 15: Ha jövő nyárig (vagy akár most télig) rejtegetni tudja hogy sérült lenne a térde, akkor a térde tényleg egészséges...

@Bigvee: ""komolyabb BL eredményre 2-3 éven belül nincs több esélyük mint nekünk"

Ott azért jól elkezdték szórni a pénzt és ha így erősödnek tovább mint pl.: Di Mariával vagy Falcaoval ,akkor azért nyílván azt látja Vidal ,hogy több esélye lesz ott BL-t nyerni ,mint a Juvéban ,ahol erősítés gyanánt jöttek a zsákbamacskák (Pereyra, Morata) + Evra aki jó megoldás ,de csak 1-2 évre. És Vidal is lassan közeledik a 30-hoz addig gondolom a BL-ben is szeretne valamit villantani."
Végre valaki aki felismeri, hogy attól még hogy a MU most nem indul európában, jövőre amint indulnak egyből nálunk nagyobb esélyesként fogják azt tenni. Szórják a pénzt világklasszisokba, abból lesz a BL-győzelem, nem a mi lassúnál is lassabb építkezésünkből. Semmivel sincs több esélye Vidalnak nálunk BL-t nyerni mint a MU-nál lenne..

penge09 2014.09.07. 13:54:15

@Goku06: Ez baromság attól mert elszórtak 200 millát még nem fognak varázsütésre jól játszani.JELENLEG nem tudnak egy középcsapatot se elverni mert a védelmük kalap szar a középpályájuk gyenge és emiatt alig kap labdát a klasszis támadósoruk és ez nem 2 hét alatt megoldható probléma,hanem bizony több fordulónyi próbálkozás rá fog menni.A másik kérdés kinek a helyét tudják elvenni a top4ből.

Rocky80 2014.09.07. 14:20:04

Azért vegyük már észre a különbséget az között, hogy:

-idén nem indulunk a BL-ben, ezért meg kell erősíteni a csapatot: leigazolom a világ 5 legjobb kp-csatár-edzőjéből az egyiket (Di Maria, Falcao, Van Gaal)

-idén indulok a BL-ben de nem költök 25 millónál többet, csak kölcsön + opcióval próbálkozok, de ha nem, az se baj mert kész a csapat...

A MU ha rosszul áll télen akkor is olyan játékost vesz a hiányposztra, hogy beszarunk, mi meg reménykedünk, és spórolunk...

penge09 2014.09.07. 15:27:10

@Rocky80: Csak amíg a Juvénál 300 milla a teljes bevétel addig a MU-nál 600milla,érezd a külömbséget...

Rocky80 2014.09.07. 16:36:20

@penge09:

Akkor úgy írom, hogy megértsd:

Az MU-nak olyan lehetőségei vannak, hogy 2 éven belül össze tudnak rakni egy komoly BL esélyes csapatot, tehát akár már a következő idényre is. Nálunk pedig a cél idén a továbbjutás, jövőre a legjobb 8, utána esetleg a legjobb 4, stb., de ezt sem úgy hogy komoly igazolásokkal, hanem inkább olyan szemlélettel, hogy "ha az Atletico-nak sikerült, nekünk miért ne?"... Márpedig ilyen 100-ból 1 eset van.

Magyarán szólva Vidalnak a BL győzelem szempontjából 100x inkább ésszerű alternatíva az MU, mint mi. Náluk ez belátható időn belül kézzelfogható siker alternatíva, nekünk pedig ha "minden összejön" alternatíva. És ez független attól, hogy idén ki indul a BL-ben és ki nem.
Nekünk idén van kb. 5 - 10%-unk a BL győzelemre, de lehet sokat mondtam; ők meg ha télen csehül állnak már akkor erősítenek, illetve jövő nyáron egészen biztosan folytatják az építkezést és lesz 40%-uk, vagy mittudomén, mindenesetre sokkal több mint nekünk.
És akkor nem is beszéltem az ottani anyagi lehetőségekről.
Sajnos ez a realitás szerintem.

tjunior 2014.09.07. 17:12:01

@Rocky80: ezzel az egész eszmefuttatással miben cáfoltad meg pengét?

konrad66 2014.09.07. 17:17:11

@penge09: Rossz ebbe belegondolnia olaszoknak,hogy legtöbb bevételű olasz csapat fele annyit keres,mint legnagyobb bevételű csapat.

Apuleius 2014.09.07. 17:18:18

@Rocky80: Szerintem egyetlen csapat sincsen, amelynek 40% esélye volna a BL győzelemre. Elég megnézni, hogy az európai labdarúgás legtöbb bevételt generáló klubjának mennyi ideig kellett várnia a tizedik trófeára.

Rocky80 2014.09.07. 17:18:28

@tjunior:

Például ebben:

"De még míndig nem értem mért vágyna akárki is Manchesterbe(fizut leszámítva),komolyabb BL eredményre 2-3 éven belül nincs több esélyük mint nekünk,de még az is kétséges hogy jövőre indulni fognak,mivel jelenleg a jelenlegi legerősebb kezőjükből a fele úh igazolás , még 1 hónap legalább míg összeszoknak."

Rocky80 2014.09.07. 17:21:35

@Apuleius:

Ezért volt a "mittudomén" a mondatban... :-)
Most akkor a 5-10%-ba (amit nekünk adtam) is beleköthettél volna, mert az is sok. A lényeg a lényeg: mindenféleképpen nagyobb esélye lesz nekik a lehetőségeik miatt, mint nekünk. Nem számoltam ki pontosan, azt hittem átjön... ;-)

Apuleius 2014.09.07. 17:26:56

@Rocky80: Nyilván nem számoltad ki a valós számokat, ezt senki sem várja tőled, viszont ha már százalékokkal dobálózol, akkor az ember feltételezi, hogy olyan számokat írsz, amelyek legalább köszönőviszonyban vannak a realitásokkal...

Valamikor majd egyszer valóban nagyobb esélyük lesz a BL győzelemre, kérdés, hogy mikor, mert jelenleg nem indulnak, a hazai szereplésük pedig finoman szólva is katasztrofális.

Rocky80 2014.09.07. 17:40:03

@Apuleius:

1. Nem tudtam, hogy itt csak komoly matematikai alapokon nyugvó számításokkal lehet kommentelni. Legközelebb ígérem megteszem.
(Egyébként mobilról pötyögtem a kommentet, amit egyébként is utálok, hátha még számolgatok is, a nap lemegy.)

2. Szerintem pedig nem valamikor, hanem már jövőre több esélyük lesz a BL győzelemre mint nekünk. Ez pedig nem "valamikor majd egyszer" kategória. Az meg, hogy jelenleg hogy állnak a bajnokságban, semmit sem jelent. Jó edzőjük van, jó játékosaik vannak, amelyik csapatrészben meg esetleg nem, oda "azonnal" tudnak igazolni.
Attól, hogy nem ők a kedvenc csapatom, még ez a realitás.

Apuleius 2014.09.07. 17:56:58

@Rocky80:

1. "Nem tudtam, hogy itt csak komoly matematikai alapokon nyugvó számításokkal lehet kommentelni. Legközelebb ígérem megteszem."

Hol és mikor állítottam, hogy komoly matematikai számításokat várunk bárkitől is? Szerintem fuss neki még egyszer az előző kommentemnek, mert a reakciódnak semmi értelme, nagyjából az ellenkezőjét írtam annak, mint amit neked sikerült kiolvasnod...

"Nyilván nem számoltad ki a valós számokat, ezt senki sem várja tőled, viszont ha már százalékokkal dobálózol, akkor az ember feltételezi, hogy olyan számokat írsz, amelyek legalább köszönőviszonyban vannak a realitásokkal... "

2. Nem sok értelmét látom arról fantáziálni, hogy jövőre mekkora esélye lesz a BL győzelemre annak a MU-nak, amely idén nem is kvalifikálta magát, az új szezonban pedig még bajnoki mérkőzést sem nyert. Térjünk erre vissza egy év múlva. A jó edző és a jó keret nem garancia semmire.

babo0410 2014.09.07. 18:02:47

Csak annyit, hogy a tv-s jogdíjak, és a mezekből befolyó összegek elég rendesen emelkednek jövőre, így majd akkor már nem leszünk annyira lemaradva mi sem. De úgy könnyű 600 milliós bevételre szert tenni, ha csak a TV-s jogdíjakból, a mezszponzorokból és a mezgyártótól bejön a fele.

Rocky80 2014.09.07. 18:21:30

@Apuleius:

1. Észrevételt tettél arra, hogy hány százalék esélye van a BL győzelemre egy csapatnak, amire valóban nem helytálló értékeket adtam. Erre azt írtam, hogy nem ez a komment lényege, nem matekoztam ki, mert ez nem az a hely, de írtam is, hogy "sokat mondtam, mittudomén". Erre csak írtad még a mateknál maradva, hogy olyan százalékokat adjak meg, ami legalább megközelítőleg helytálló. Erre még egyszer hangsúlyoztam, hogy ez nem az a hely, vagy ezt várjátok?
Természetesen ki mondta, hogy számításokat vártok bárkitől is? Senki. Csak ezt érzékeltetted amikor pontosabb számokat kértél. Én meg azt írtam, hogy nem érdekes, ez nem matek fórum.
Az meg, hogy a te elvárásaid a kommentekkel kapcsolatban micsodák, hogyismondjam: köszönöm, hogy megosztottad... Nekem pl. az lenne, hogy írjanak helyesen, mégsem hangoztatom minden egyes vesszőhibánál.

Rocky80 2014.09.07. 18:26:04

@Apuleius:

2. A fantáziálás meg csupán azért indult, mert lesajnálták a Manchestert feljebb, erre írtam, hogy nem az elején dől el egy bajnokság, és ettől-, illetve a BL szerepléstől függetlenül lehet több esélyük lesz jövőre mint nekünk. De az is lehet, hogy tévedek. Vagy azt sem lehet ezen a fórumon? :-)

Peace! :-) Sorry ha valami rosszul jött le!

MDaniel98 2014.09.07. 18:30:11

@babo0410: Amennyire én tudom a MU 600 milliós bevétele még a Chevi és Adidas előtti szerződésekre vonatkozik.

De azt is nézni kell, hogy a Trafford fenntartása is sokba kerül, a nagyobb méreteinél fogva mint nekünk(igaz több hasznot is termel, de ezt ugye már előttem is kivesézték). Nézzük csak:

- Nagyobb jegyárak (kb. a duplája mint a miénk, sőt még egy kicsivel annál is több ahogy én tudom, de ebben nem vagyok biztos)

- Nagyobb Stadion

- Komolyabb marketingérték(Ázsia khm....)

De:

- Komolyabb fizetések(Rooney,RVP,Falcao se ingyen focizik, Rooney pl.. heti 375ezer€-ért*52=19.5/év és nagyjából RVP és Falcao is ekörül kap, a botlábú Young is még súlyos milliókat.

- Stadionfenntartás több.

- Alkalmazotti fizetések kicsivel nagyobbak mint nálunk, de ez elenyésző.

- Nagyobb hitel amit törleszteni kell (200 itt és 570 az Unitednél+Glazerék kölcsöne)

Apuleius 2014.09.07. 18:33:34

@Rocky80: Számokat nyilván akkor szokás bedobni az esélyeket latolgatva, ha az ember legalábbis nagyságrendileg komolyan gondolja, de ez az összefüggés a Te esetedben, finoman fogalmazva, nem áll fent. Erre az elhanyagolhatónak tűnő apróságra hívtam fel a figyelmedet, amit Te személyes támadásnak értelmeztél. Lelked rajta.

Az égvilágon senki sem kért tőled pontosabb számokat, ellenben nem értettem egyet a Te esélylatolgatásoddal, amit történetesen Te számok kormájában fejeztél ki. Kettőn közül nem én vagyok az, aki leakadt a számoknál.

Elhiheted, semmiféle elvárásaim nincsenek a hozzászólásokkal kapcsolatosan. A véleményemet írtam le, ahogy azt mindannyian tesszük, s egyébként nagyon szívesen máskor is. Ha valaki nem tudja feldolgozni az ellenvélemény okozta frusztrációt, az szerintem cseverésszen mondjuk harkályokkal. A szövegértés egyébként nem hátrány. Sőt...

Apuleius 2014.09.07. 18:34:57

@Rocky80: Részemről is peace, valóban nem akartalak megbántani, s szimplán nem értek egyet azzal amit írtál, s ennek adtam hangot. Nem volt benne személyes támadás.

Rocky80 2014.09.07. 19:10:56

@Apuleius:

Akkor egy utolsó nekiveselkedés (sóhaj):

Nem vettem személyes támadásnak, mint azt a smiley-k is mutatták az első válaszomban. Azután már kicsit igen, miután csak folytattad, egyébként meg sokkal inkább támadásnak vehető(ek) a válasz(ok) részedről (fuss neki még egyszer, hol mondtam én olyat, harkályos példa, nem hátrány a szövegértés stb.), de lelked rajta. A szöveget egyébként te érted, csak a lényeget nem ami mögötte van. Vagy inkább úgy mondom mint te tetted: Valaki érti a szöveget, csak a lényeget nem, ami mögötte van. És akkor vedd úgy, hogy nem neked szól. És ez a valaki szerintem inkább ne olvasson.

Ami a számokat illeti ismét elmondom: nem a százalékok a lényeg, hanem az, hogy több esélyük lesz szerintem, mint nekünk. És te sem erre reagáltál, hanem a konkrét számokra, hogy nem helytállóak.

Rocky80 2014.09.07. 19:15:07

*támadásnak vehető: illetve "elmagyarázom a hülyegyereknek hátha megérti" stílusú válasz

Apuleius 2014.09.07. 19:28:44

@Rocky80: Elmondom én is utoljára, amit láthatólag még mindig nem értettél meg. Valóban nem önmaga a szám a lényeg, tök mindegy, hogy 40%-ot írsz, vagy 45-öt, azonban a mögöttes jelentése nyilvánvalóan teljesen más, mintha 10%-ot írtál volna, vagy 5-öt. Vagyis az említett számnak, ugyan nyilván nem szigorú matematikai számítások végterméke, azért igenis van jelentősége az ügy szempontjából. Ennyit próbáltam írni, továbbra is úgy tűnik, hogy te vagy az, aki a jelek szerint mintha még a saját maga által leírt mondatot sem értené pontosan (vagy csak nem gondoltad át igazán, nem tudom).

Mindig kettőn áll a vásár, nagyjából ugyanazt a stílust alkalmaztam, amit Te magad.

A MU, ha a bevételeiből indulunk ki, hamarabb lehet (lesz?) esélyes, mint a Juventus, de én egyáltalán nem számítok náluk gyors sikerekre. Hatalmas átalakulás előtt állnak, s évekbe telhet, míg visszaérnek a csúcs közelébe.

A lényeg pedig az volna, hogy egyáltalán nem akartalak megbántani, s sajnálom, ha ez a felesleges és ostoba szájkarate ezt sugallná. Ebben az esetben elnézésedet kérem, valószínűleg csak elbeszéltünk kicsit egymás mellett. Béke, remélem legközelebb súrlódás nélkül tudunk ellentmondani egymásnak :-) Én továbbra is kíváncsian olvasom a véleményedet.

penge09 2014.09.07. 19:58:46

@Apuleius: Én is ezt vázoltam fel, @Rocky80: a jövő évi BL szerepléshez pedig annyit hogy a Chelsea,City,Pool hármas biztos hogy jobb mint az MU és szerintem ők lesznek a top3.A negyedik hely ami realitás lehet az MU-nál miután összeállt a csapat(nem a mostani állapotban),de azért is meg kell küzdeni az Arsenal-Everton-Tottenham trióval akiknek már van elég jól játszó kezdőjük.

Rocky80 2014.09.07. 20:01:50

@Apuleius:

1., A matekos részbe már tényleg nem megyek bele, ha nem haragszol... :-)

2., A hatalmas átalakulás ellenére sajnos én azt érzem, hogy mégis inkább ők járnak majd előrébb egy év múlva - ami a BL esélyeket illeti, de ne legyen igazam. Hogy hány százalékkal? :D

3., utolsó bekezdésed: Részemről is sorry. De tényleg. Valóban felesleges időtöltés volt mindkettőnknek ennyire belemerülni a válaszolgatásba. További sikeres ellentmondásokat mindkettőnknek! :-)

Rocky80 2014.09.07. 20:11:48

@penge09:

Tényleg bitang erős a PL, ebben egyetértünk. Szerintem a BL induló helyek-, illetve a dobogósok sorsa is pár ponton fog múlni, tehát az általad említett hármas is könnyen lecsúszhat a dobogóról, mert nüanszok fognak dönteni. Tavaly pl. az döntött a bajnoki címről, hogy Gerrard elcsúszott egy meccsen...
A különbség az Arsenal-Everton-Tottenham hármas és az MU között az edző és az erősítési lehetőségek. Itt egyértelműen az MU áll elöl, míg a jelenlegi formát tekintve a hármas.

Amiben viszont biztos vagyok, hogy a dobogósok, illetve a BL indulók komoly tényezők lesznek Európában.

De ez már nagyon off.

babo0410 2014.09.07. 20:13:14

@Juventus FC 15: Nem hizsem, hogy még oda vonatkozna, mert eleddig mindig a Real volt a leggazdagabbnak tartott csapat 4-500 milliós bevételekkel. És a Unitedet 2013-ban A Real a Barca és a Bayern is megelőzte bevételek tekintetében. Tehát az új szerződések előtt nem lehetett 600 milliós bevétele.

Apuleius 2014.09.07. 20:18:25

@Rocky80:

1. Ezt hálásan köszönöm :-)

2. Ferguson távozása nem véletlenül történt akkor, amikor. Szinte az alapoktól kell újra felépíteni egy eredményes MU-t. Persze, jó eséllyel sokkal nagyobb esélyük lesz a BL győzelemre, mint a Juvénak, de szerintem még hosszú évekig nem lesznek igazi esélyesek (mármint egy Real Madridhoz vagy Bayern Münchenhez viszonyítva). Szerinted most akkor hány százalék esélyük lesz végül is? :-DDDD

3. Felesleges talán nem volt, legközelebb majd ezeket a felesleges köröket megspórolva kezdhetjük az ellentmondást :-) Őszintén örülök, hogy így zárjuk ezt az egészet. Köszönöm :-)

penge09 2014.09.07. 20:23:54

@Rocky80: Azért a Tottnál tavaly elvertek egy Bale-nyi összeget erősítésekre az Evertonnál meg ottvan Besic és ő jobb mint Vidal szóval. ::DDDD

Rocky80 2014.09.07. 20:25:27

@Apuleius:

Tényleg nagy megkönnyebbülés. :-)

2. Ha már így belementünk, te hány %-ot adnál nekünk idén, illetve a nagy esélyeseknek - Bayern, Real-, valamint az utánuk következőknek - pl. Chelsea? Tényleg érdekel. :-)

Apuleius 2014.09.07. 20:31:35

@Rocky80: Most provokálni akarsz? :-D

Hány százalékot adnék magunknak? Ezt kicsit nehéz megítélni, mert még alig láttunk valamit az Allegri-féle Juvéból, de azt várom, hogy jobbak leszünk Európában, mint Contéval voltunk (lettünk volna). Nagyjából 5%-ot mondanék, kicsit optimistán.

A Bayern és a Real Madrid a két nagy esélyes, sacc 20%-kal, utána még talán a Chelsea 10%-kal, s lehet ennyit adni esetleg az Atléticónak is.

Ha nekiállsz most matekozni, komolyan összeakasztjuk a bajszunkat :-)))

penge09 2014.09.07. 20:31:48

@Rocky80: Bocshogy belefolyok az elmefuttatásba.
Én adnék 15-20%-ot és tőlem ennyit kapna a Dortmund,Pool,Atletico is kb.

Rocky80 2014.09.07. 20:32:34

@penge09:

És az edzőkérdés? ;-)

Egyébként ennek ellenére is mások a lehetőségek a MU-nál szerintem. Akik az utolsó pillanatban még egy Falcao-t meg egy Di Maria-t vesznek, ott van még tartalék. Mondjuk Falcao csak kölcsönben van, de az is mekkora összeg...
Nem beszélve arról, hogy a védelmük a gyenge, oda meg "olcsóbbak" a játékosok, mint előre illetve a középpályára.

Csak érzékeltetésképpen: Ők megveszik a Real egyik legjobb játékosát az utolsó pillanatban, nekünk meg a cserepadjukról Morata a legdrágább igazolásunk... Mondjuk én bízok benne.

Sokszor szeretném azt hinni, hogy nem csak a pénz körül forog minden. Pedig de! :D

penge09 2014.09.07. 20:37:23

@Rocky80: A Unitednál rengeteg pénz van ez nem titok sőt 10 év alatt költöttek kb annyit mint most ebben az évben.Akkor is azt mondom hogy van egy világ elitjébe tartozó támadó szekciójuk,de nincs hozzá középpálya akik labdákat szereznének nekik ,a védelmükből Jones kivételével pedig benne van a gólveszély(csak a saját kapujukra).

penge09 2014.09.07. 20:38:14

@penge09: Javítanám a védelmükben* a védelmükből helyett

Rocky80 2014.09.07. 20:39:49

@Apuleius:

:D Sorry, de tényleg érdekes ha belegondolunk:

Kicsit elgondolkodtam a valós százalékokon, aztán ha a nagyoknak adunk 20%-ot (mondjuk: Real, Bayern) , a mögöttük lévőknek meg 10-et (Barca, Chelsea, Atletico); akkor már 70-nél járunk és 32 csapatos a mezőny, ez meg csak 6 csapat...

Tehát vagy az van, hogy a nagyoknak nincs ekkora sansza, vagy az, hogy nekünk nincs 5%.

Ha a nagyoknak nincs, az megmagyarázná, hogy miért várt ennyit a Real.

Rocky80 2014.09.07. 20:40:52

@penge09:

Nem lesz jó a 15-20%, mert akkor semmi sem jut nekünk... :-(

Rocky80 2014.09.07. 20:42:16

@Apuleius:

Ja, és ha írsz valami olyat, nem válaszolok. ;-)

Rocky80 2014.09.07. 20:44:47

* mármint 5 csapat. Tényleg gondok vannak! :D

Apuleius 2014.09.07. 21:00:03

@Rocky80: Igen, utána én is elkezdtem matekozni (csak nem tudjuk megúszni), s rájöttem, hogy ez a százalékos játék arról szól, hogy a lehetséges 100 százalékot az összes csapat között kell elosztani, így kicsit nehezebb az ügy :-D

Ha komolyan vesszük, valószínűleg alacsonyabbra kell venni a számokat, de igazából az említett csapatokon kívül alig akad olyan, amelynek bármennyi esélye lenne. Reálisan nézve a 32-es mezőny egy csomó tagjának kb. 0% esélye van (BATE, Maribor, APOEL, Andrelecht stb.). Lehet, hogy unortodox matematikai módszerrel csak azokkal kellene számolnunk, akiknek bármiféle, megemlíthető esélye van (köztünk osztva a százalékokat), s úgy kb. tarthatóak a számok. Csak nehogy belefussuk egy matematikusba közben...

penge09 2014.09.07. 21:09:41

@Apuleius: @Rocky80: Én nem úgy számoltam hogy a 100at osztom sok felé ,hanem inkább egy ilyen erősorrendet állítanék fel úgy hogy az élen lenne mondjuk 50-50 a Bayern-Real duónak és így lefele.

Devilke Balla 2014.09.07. 21:13:56

@Apuleius: @Rocky80: minden csapatnak 50% esélye van,vagy megnyeri vagy nem ;)

Rocky80 2014.09.07. 21:15:00

@Apuleius:

Valamennyit adnunk kell a kicsiknek is, de ez lehet elhanyagolható - pl. 0,5%.
Ha nagyon belemennénk, szerintem az jönne ki, hogy a legnagyobbaknak van 10-12% körül, utánuk a legjobb 4-ben 8%, legjobb 8-ban a másik 4-nek 5%, legjobb 16-ban a maradék 8-nak 3%.

De most már tényleg ugorjunk. :-)

Apuleius 2014.09.07. 21:29:49

@Rocky80: Igen, komolyra fordítva a szót, tényleg valahogy így nézhet ki a reális kalkuláció.

Holnap valamelyik másik tudományágban folytatjuk :-D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása