Conte: „A csapat engem is meglep”

Conte Antonio 2_1.jpgAntonio Conte a Juventus 2-1-es Parma elleni győzelme után azt mondta, hogy csapata gyakran őt is meglepi.

„Gyönyörű és fontos győzelmet arattunk egy olyan csapat ellen, amely tizenhét bajnoki óta veretlen, ma pedig ismét bizonyságot tettek erősségeikről.” - nyilatkozta az edző a mérkőzés után a Sky Sport Italia stábjának.

„Nem lehet ilyen sorozatot véghez vinni, ha a csapatban nincs meg a minőség. Ne feledjük, hogy nálunk vészhelyzet van, így kifogytam a dicséretekből, amit ezekhez a srácokhoz intézhetek, akik háromnaponta játszanak úgy, hogy nincs lehetőségem rotálni a keretet.

Nagyon is tisztában vagyok azzal, hogy a játékosok mindent beleadnak, és néhányuknak pihenésre van szüksége, azonban jelenleg ezt nem engedhetjük meg magunknak.

Eddig a szezonunk kiemelkedően sikerült, azonban, ahogy mindig mondom, a rekordok nem sokat érnek, ha végül nem vezetnek valami kézzel fogható eredményhez.

Ezek a srácok megérdemelnek egy kupát, mivel gyakran még engem is meglepnek.”

A tegnap esti volt a csapat rekordnak számító, sorozatban tizenötödik győzelme hazai pályán, azonban Carlos Tévez nem játszhat a hétvégén a Napoli ellen, miután sárga lapot kapott a második félidő derekán.

„Carlos nem lesz ott, azonban valaki más igen. A csapat segítségével megpróbáljuk kihozni a legjobbat az egyénekből. Nyugodtak vagyunk, különösen a mai győzelem után, amit egy kiváló csapat ellen szereztünk meg.”

A szezon ezen szakaszára idén ismét csak a Juventus maradt versenyben Európában az olasz csapatok közül.

„Érezzük a Juventusra nehezedő nyomást, mivel ismét mi vagyunk az egyetlenek, akik Olaszországot képviselik. Továbbra is azon a véleményen vagyok, hogy egy húszcsapatos bajnokság nincs segítségünkre, mivel nincs idő pihenni, és ez további sérülésekhez vezet.” - zárta nyilatkozatát az elégedetlenség hangját megütve a 81 pontos csapat trénere.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr705880700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MdewC 2014.03.27. 09:30:51

Forza!
Legalább már volt utalás arra, hogy nincs minőségi csere... Ezen váltogtatni kell!

babo0410 2014.03.27. 11:42:10

Erre amit a végén mond, hogy a 20 csapatos bajnokság nem jó, már más 20 csapatos bajnokságokban megmutatták a megoldást. Olyan mélységű keretet kell összerakni, amelyik a bajnokságban, és a kupákban is jól helyt tud állni. Az olasz csapatok viszont 20-23 fővel simán végigtolnak egy szezont, ami nem túl jó. Legalább 25 fős keretre szükség van egy 20 csapatos bajnokság esetén. Pláne, ha a BL-ben és a kupában is jól akar az adott csapat szerepelni. 25 fős a keretünk, abból kapásból 4 a kapus. így Rögtön Branescu és Rubinho ki is esik, nem játszanak semmit. Pepe is kiesik, nem játszik, sokáig volt sérült. Vuci szintén nem bevethető. Ez kapásból 21 fős keret már csak. Ebből levehetjük Q-t is, szinte nem játszik, marad 20 fő. Ez alapból kevés, de a 20 főből kapásból 7 védő, ebből adódóan a többi poszton nincs elég csere játékos. Kell egy olyan 25 fős keret jövőre, amelyikben mindenki megfelelő mennyiségű játékidőt kap. Rotáció kell, de ehhez olyan minőségű pad is kéne. Nyáron ezen kéne változtatni. Az 5 csatár jó is lenne, ha játszana mindegyik rendszeresen, nem folyton Tévez és Llorente. De a kp-n a legnagyobb a baj, oda nyáron kell minőségi csere is. Ha Pogba marad, akkor minimum 1, ha sajna megy, akkor 2 ember kell érkezzen.

Goku06 2014.03.27. 11:50:19

Hány sérültünk van amúgy?
Valaki leírná nekem az összes sérült játékos nevét?
Mert úgy beszél Conte, mintha nagy sérüléshullámunk lenne, pedig még most is megúsztuk az igazi komoly játékosok hosszútávú sérülését.. Egyszer-egyszer lesérül valaki, kihagy 2 meccset, aztán ennyi.. azért ez még nem akkora katasztrófa.. Conte hozzászokott az elmúlt két évben ahhoz hogy sosincs sérült játékosunk. Ezért kell megerősíteni a keretet, hogy jövőre készen álljunk arra is, ha Vidal lesérül mondjuk 2 hónapra..

Annó a milannál volt komoly sérüléshullám.. meg nálunk az előző edzők idején.. Most meg ki sérült? 2-3 ember..
(ilyen Vuciniceket nem kell figyelembe venni, mert ha egészséges lenne sem játszana.. ahogy Q sem játszik..)

@babo0410: egyetértek vele a 20 csapatos bajnokság miatt.. dobjunk ki 2 csapatot, és had menjen 18 csapatos SerieA.. németeknél is 18an vannak, ez is hozzájárulhatott a felemelkedésükhöz európában.. -4 meccs/szezon is sokat jelenthet egy európában vitézkedő csapat számára. Remélem minél hamarabb megvalósítják.

regularjohn 2014.03.27. 12:05:42

off: a spanyol bajnokságban is 20 csapat van, mégis 3 csapatuk van a bl legjobb 8 között, és 2 csapatuk az el legjobb nyolc között...

Goku06 2014.03.27. 12:23:52

@regularjohn:
Csak nekik van egy kis előnyük velünk szemben:
1. Pénzt költenek
2. dupla annyi néző van a meccseiken
3. ázsiába járnak jó pénzért haknizni
4. mezeladások
5. Mégtöbb pénzt költenek
6. Minden sarkon találnak egy fiatal tehetséges focistát (amit olaszországban 10 évente 1et)
7. Az előző pontok alapján össze tudják hozni maguknak, hogy a padjuk nagy része simán kezdő lehetne bármelyik olasz csapatban.

Ha nálunk 18an lennénk csak, akkor a közepes erősségű csapataink jobban tudnának figyelni európára (nem a selejtezők alatt kizúgni - ala udinese, vagy jövőre a parma), ezáltal több bevételre szert tenni és még tovább erősödni.
A fio-inter-milan-lazio erősödése a SerieA-t és a Juventust is erősítené. Pár éven belül fejlődhetne a liga a kevesebb meccs miatt.

Továbbá az előbb felsorolt pontok miatti előnyt sehogy nem lehet ledolgozni, így legalább valahol próbáljunk meg előnyt kovácsolni magunknak a PL, PD-vel szemben.. Pénzügyileg (ezáltal a keret erőssége szempontjából) le vagyunk maradva, akkor legalább had legyünk egy kicsit pihentebbek.
Ha már a foci egyre inkább a játékosok kizsigereléséről szól, egy icipicit enyhítsünk rajt Olaszországban.

babo0410 2014.03.27. 13:24:09

@Goku06: 1. Max a Barca és a Real költ pénzt, a többi spanyol csóróbb, mint az olasz csapatok, ráadásul ott még a tv-s jogdíjak nagy részét is a Real meg a Barca kapja.
3. Ez szintén csak a Realra és a Barca-ra igaz, másrészt mi meg Amerikába szoktunk járni, onnan se kapunk olyan rossz pénzt.
4. Sose értettem ezt a mezeladások című dolgot. Ha olyan jó biznisz lenne, már nyilván világklasszisokat vettünk volna minden posztra. Csak sajna nem úgy megy, hogy veszel 50 milláért egy játékost, mert a mezekből visszajön az ára. Egyrészt 50 millás bevételhez akár 1 millió mezt is el kell adjál, másrészt a mezeladásokból befolyt pénznek csak igen kis hányada megy a csapathoz (10-20% kb). Nem véletlenből fizetnek 30 millákat a mezgyártók. És arra nem lehet alapozni, h majd megvesszük Suárezt, és tutira elmegy 2 millió a mezéből.
5. lásd 1. pont
6. Ez így nem igaz, csak olaszországban az utánpótlással van a baj, át kéne alakítani az utánpótlást, amit már Agnelli is szorgalmazott nem egyszer, csak az a baj, hogy mindig süket fülekre talál, mert átszervezéssel járna, és nem hajlandóak erre a szövetségnél. Akkor dolgozni is kéne. Másrészt meg a spanyoloknál is van rengetek olyan tehetség akiről kiderül, hogy nagyobb volt a füstje, mint a lángja. Ráadásul az olaszok nem is merik megadni a lehetőséget a tehetségesebb fiataloknak. Pedig szerintem semmivel sem kevesebb a tehetség olaszban, mint spanyolban. Sőt valszeg kis hazánkban is lenne annyi tehetség, ha lenne megfelelő képzés már a legkisebb korosztálytól elkezdve, és nem apuka pénztárcája szabná meg ki lesz focista. Lásd az akadémiák. Kisebb vagyonba kerül beíratni oda a gyereket.

regularjohn 2014.03.27. 15:15:41

@Goku06: sok igazság van abban, amit írsz, de én továbbra is azt gondolom, hogy nem a bajnokságban szereplő csapatok száma számít, és nem azzal van a "baj" (ha egyáltalán van baj)

az eredeti érv az volt a 20 csapatos bajnoksággal szemben, hogy 20 csapat mellett 3 naponta kell játszani, azaz nincs idő pihenni, és ez további sérülésekhez vezet. Erre írtam, hogy ez a spanyoloknál sincs másként, és lám, eredményesek (mint voltak egyébként az angolok).

nyilván az számít, hogy mennyi pénzed van, és milyen padot tartasz fenn, de nem hinném, pl. hogy a sevilla-nak vagy a valenciának erősebb kerete lenne, a top 3 pedig még áll a bl-ben, ami meg elvileg nagyobb kihívás, mint az el (azt sajna nem tudom fejből, hogy a királyi kupában hogy állnak ezek a csapatok).

Az olasz foci reformját az fogja jelenteni, ha a többi csapat is a juve által megkezdett útra lép, pl.: stadionépítés, és nagyobb fókusz kerül a fiatalokra. a pénzügyi egyenlőtlenséget lehet, hogy az uefa pü-i fair play majd kiegyenlíti, de lehet, hogy sajnos olaszországba is kellene pár arab milliárdos, aki tolja a zsét a csapatokba (nekem se tetszik, én is utálom, de a jelenség létezik, és előbb-utóbb itáliát is eléri majd...)

Goku06 2014.03.27. 17:00:11

@babo0410: 1. Kb igen, viszont ott a Real Barca azért emelkedik ki, mert ők mindenhonnan máshonnan is kiemelkednének. Persze hogy még a liga is mögéjük állt.. de még az állam is..
A többi csapat meg tudja, hogy EL az egyetlen esélye nemzetközi szinten nyerni valamit, hát hajtanak is érte.. Míg nálunk leszarja mindenki az EL-t.

3. A mi amerikai túránk árát Messi egymaga kiröhögné, nem hogy a Barca.. Mi ilyen 8 csapatos felkészülési tornákra járunk amerikába.. A Barca meg megy Keletre ahol játszik 1-1 meccset a liga csapatával nagy pénzért.. Nekik van marketingértékük arrafelé is, nekünk Del Piero óta nincs.. De azt megköszönhetjük neki, hogy az ausztrál piacot megszerzi a Juventusnak..

4. Nem így értettem. Hanem úgy, hogy a Barcának és a Realnak is olyan bevételeik vannak a mezekből, meg az egyéb eladható szarokból, mint nekünk 5 év alatt. Nagyon nagy költségvetést tesz ez lehetővé nekik.. Nálunk kinek a mezét veszik jelenleg az emberek? Van 5 olyan játékosunk, akinek a nevét tudja egy átlagos fiatal gyerek aki elkezdett focit nézni..
De elég csak megnézni a bevételeiket. Közelükbe nem vagyunk. Vagy a rajongók számát. Közelükbe sem vagyunk. Minden rajongó pénzt jelent a csapatnak. Vagy a jegybevételek. Ott is közelükbe sem vagyunk a 40 milliós stadionunkkal. És ezeken nem tudunk változtatni. Nem lesz egyik napról a másikra +50 millió szurkolónk aki veszi a mezt, vagy +20 lakosa torinónak.. Ez egy olyan handicap ami ellen nem tudunk mit tenni.

6. ezt nem is értem hogy miért nem értessz vele egyet. Pont megmagyarázod hogy nálunk mi a gond. Amíg a gond forrása fennáll, addig mögöttük vagyunk. Nézd meg a spanyol és az olasz válogatott keretét, nézd meg a játékosaik korát. Majd nézd meg a tavalyi ifi BL Real-Juve párharcainak eredményét (tudod: a nagy költekező real madrid, akinek az akadémiájáról semmit sem tudni, mert ők mindig csak vásárolnak vs. a Juventus aki pár éve hangoztatta hogy a Barca utánpótlását akarja követni..): elég csúnya párharc volt a mi szemszögünkből.. És akkor a La Masiát meg se említsük.. Vagy sorolj fel 25 alatti tehetséges olaszokat vs tehetséges spanyolokat.. Közelébe sincs a kettő a másiknak. Az hogy ezt Agnelli is látja és változtatni akar rajt, csak alátámasztja hogy igaz. És ez nem 1-2 év alatt fog eredményekben, kinevelt játékosokban realizálódni..
És még mindig azt mondom, hogy ha mi kölcsönadunk egy fiatalt egy kis olasz csapatnak, ám ő ott sem tud kiemelkedni, akkor nincs miről beszélni. Az nem klasszisjelölt. Az, hogy mi öltük ki belőle a lehetőséget, elképzelhető. De nem 19 éves korában, hanem már 10 évesen.. (na itt a magyar párhuzam..)

Goku06 2014.03.27. 17:11:00

@regularjohn: Gondolom a spanyoloknál a Sevilla meg a Valencia küzd az EL-meccseken, aztán lehet emiatt becsúszik egy-egy gyengébb eredmény a bajnokságban, de ők akkor is odateszik magukat a nemzetközi porondon.

Igen, a reformot valószínűleg tényleg ez hozza, viszont ez egy 5 év múlva fog végbemenni minden csapatnál. Előtte pont hogy inkább az jön, hogy "most nem igazolunk, mert stadiont építünk, vigyázni kell a költekezéssel"..
Fiatalokra nem tudom mikor állnak rá az olaszok.. A legnagyobb válságban sem jelentek meg a fiatal tehetségek, és őket sem egyik pillanatról a másikra fogják előhúzni. Tegyük fel, hogy tavaly tényleg elkezdtük másolni a Barcát és minőségi focioktatás folyik.. Akkor 2 éve egy 10 éves gyerek már a jó rendszerben kezdett el fejlődni. Az eredmény jön 5-10 év múlva..
pénzügyi fair play sztem nem nagyon fog kiegyenlíteni semmit.
Arabokkal egyetértünk, szerintem is megjelennek nemsokára olaszországban is.

De ezek a reformok csak lassan tudnak érvényre jutni. Míg egy 18 csapatos bajnokság már a 2015-2016os szezonban adhatna egy kis helyzeti előnyt az olasz csapatoknak európában.. Én örülnék neki.

babo0410 2014.03.27. 18:22:17

@Goku06: 3. Rajongótáborunk nekünk is van bőven Ázsiában. Max mi Amerikába járunk túrákra. És azért rossz pénzt nem kapunk azután se.
4. A mezeladásaink feleakkorák kb, mint a két spanyol nagynak. Jelenleg a Realnak és a Barcának van ilyen 1,2-1.5 milló/év, nekünk olyan 600.000. De ebből kevés pénz jön be, mert a mezekből a nagyobb rész a gyártót illeti. Nem véletlenből adnak 30 millákat egy-egy csapatnak. Mi körülbelül eladunk évente 600.000 mezt, ez kb. 51 milla (85 € egy mez), ebből mi kb 10 millát kapunk. De mivel a Real mezei csak 55 fontba kerülnek, így az ő bevételeik még a dupla annyi eladással is kb. 5-10 millával több, mint a miénk. Most ez nem pontos számítás, mert nem tudjuk mennyi számozott, mennyi játékos mezt, stb vesznek meg. Csak kb. érték, de nagyságrendileg kb. rendben van. Nem a mezeladásokból jön 9ssze a Realnak az a rengeteg pénze, hanem az egyéb szponzorok fizetnek nekik ennyivel többet. Többen nézik Őket, nagyobb a szurkolótábor, nyilván több és jobban fizető szponzorokat tudnak találni maguknak.

babo0410 2014.03.27. 18:23:24

Javítom a Real mezei 55 €-ba kerülnek.

Goku06 2014.03.27. 19:08:03

@babo0410: Igen igen, a mez eladások csak a része annak, hogy rájuk nagyobb a kereslet és több bevételt szereznek. Amit mi nem fogunk elérni egyhamar.
Számos tényező van ami miatt kedvezőtlen helyzetben vagyunk, és együtt szép nagy hátrányt hoznak össze.

Rossz pénzt nem is kapunk a túráinkból, amit ki akartam emelni hogy ami pénzekért a spanyolok túráznak, azok még durvább összegek, és ez csak tovább mélyíti a bevételek közti különbséget.

Amúgy ennyivel drágábban adjuk a mezünket mint a Real? :O durva :D

babo0410 2014.03.27. 19:44:06

@Goku06: Nem mi, a Nike. Adidas mezt fele áron veszel, mint Nike mezt, és kb. mindenben így van. A Nike drágább cég.

MDaniel98 2014.03.29. 10:06:32

Na,hát,ha nincs lehetőség rotálásra,akkor kell venni 4-5 minőségi játékost,amihez elsősorban pénz kellene.Hallja,Mr.Agnelli?

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása