FRISSÍTVE: A Galatasaray elleni keret

Juve-Galata.jpgAntonio Conte kijelölte keretét a Galatasaray elleni sorsdöntő Bajnokok Ligája csoportmérkőzésre, amelyen a Juventus akár már egy döntetlennel is továbbléphet a sorozat legjobb tizenhat csapata közé.

A tét óriási, s a csapategység rendkívül fontos tényezőnek bizonyulhat, ezért a klub teljes kerettel vág neki a török bajnok elleni összecsapásnak, s a sérüléssel bajlódó játékosok, köztük Andrea Pirlo is az utazó keret tagja lett. Egyedüli kivételt a Juventus fiatal holland középpályása, Ouasim Bouy képez, akit a klub nem nevezett a Bajnokok Ligájára, így nem tarthatott társaival.

Mint ismeretes, a Juventus már egy döntetlennel is bebiztosíthatja helyét a sorozat legjobb tizenhat csapata között, azonban Conte mester a mérkőzést megelőző sajtótájékoztatón, nagyon helyesen, fogadkozott, hogy csapata mind a három pontot magával szeretné vinni Isztambulból.

A két csapat első találkozója 2:2-es döntetlennel zárult Torinóban.

A török és az olasz bajnok az eredeti időpontban, kedd este feszült egymásnak, s a lejátszott mintegy harminc perc alatt a nézők egy harcias Galatasarayt és egy óvatosan, kivárásra játszó Juventust láthattak, az egyetlen izgalmat, a váratlan havazáson túl, Fernando Llorente helyzete okozta.

Az Isztambulban szokatlanul heves, a szibériai klimatikus viszonyokat idéző hóesés azonban teljes felkészületlenségben találta a török rendezőket, s igencsak szembetűnő volt a pályamunkások tanácstalansága, akik talán életükben először kényszerültek hólapátot ragadni kezükbe, így érthető bizonytalansággal forgatták az eszközt.

A portugál játékvezető, Pedro Proenca először a 27. percben szakította meg a mérkőzést, azonban a játékosok még további öt percig a pályán ácsorogva várták a döntést, s együtt szemlélték a hóesést, amely karácsonyi hangulatot lopott a Türk Telekom Arenába. Pedro Proenca végül úgy ítélte, hogy a vonalak láthatatlanná válása, valamint a játékosok testi épségét veszélyeztető pályaviszonyok miatt, a mérkőzés az adott kondíciók mellett nem folytatható.

Az UEFA hivatalos honlapján tudatta, hogy a mérkőzés folytatása egy nappal később, vagyis szerdán, 13:00-ás kezdési időponttal kerül megrendezésre, azonban a török rendőrség homályos okokra hivatkozva, ezt az időpontot biztonsági szempontból megoldhatatlannak minősítette, így a kezdés a rendőri szempontból nyilvánvalóan sokkal kedvezőbb 14:00-ra került.

A komikumot tovább növelte, hogy a Juventusnak szállodát kellett váltania, hiszen szállásuk a plusz egy éjszakát már nem tudta biztosítani, ráadásul a közlekedés lebénulása miatt, a csapatot szállító busz valamivel éjfél után még az isztambuli hómezőkön rostokolt.

Az újabb incidens egyértelművé tette, hogy sötét átok sújtja a Galatasaray-Juventus mérkőzéseket, hiszen ez volt a harmadik alkalom, hogy külső tényezők halasztásra vagy helyszínváltoztatásra kényszerítették a rendezőket.

Az 1998 november 25-ére tervezett összecsapást a kurd vezető, Abdullah Öcalan személye által kiváltott nemzetközi feszültség miatt kellett egy héttel elhalasztani, majd 2003 novemberében, az isztambuli terroristatámadások miatt, a mérkőzést végül semleges pályán, Dortmundban játszották le.

Kíváncsian várjuk a folytatást, jelen állás szerint 14:00-tól... A mérkőzést a Sport1 élőben közvetíti.

A Juventus 25 fős kerete a következő:

Kapusok: Buffon, Storari, Rubinho

Védők: Chiellini, Cáceres, Ogbonna, De Ceglie, Peluso, Barzagli, Motta, Bonucci, Lichtsteiner

Középpályások: Pogba, Pepe, Marchisio, Padoin, Pirlo, Asamoah, Vidal, Isla

Csatárok: Vučinić, Tévez, Giovinco, Llorente, Quagliarella

 20:45-kor kezdődő mérkőzést a Sport1 élőben közvetíti. 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr205682084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kotrevák Kelly (törölt) 2013.12.10. 19:42:04

Istenem! Csak a padoin-pelenka-motta 3as ne lépjen pályára! Nem lehetne őket vhogy likvidálni??? Nincs vmi török maffia???

hellan (törölt) 2013.12.10. 19:43:44

JuventusFC ‏@juventusfcen 1 perc
#Juventus starting XI: Buffon, Barzagli, Bonucci, Chiellini, Lichtsteiner, Vidal, Pogba, Marchisio, Asamoah, Tevez, Llorente #GalaJuve

Apuleius 2013.12.10. 19:58:40

Ecco la formazione ufficiale:

Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini; Lichtsteiner, Vidal, Pogba, Marchisio, Asamoah; Tevez, Llorente.

A disposizione: Storari, Caceres, Ogbonna, Isla, Padoin, Quagliarella, Giovinco.

mpite 2013.12.10. 20:01:21

ááá kirázott most a hideg a BL-főcím alatt:) ForzaJuveeee

omlossuti 2013.12.10. 20:06:58

Először el sem hittem, hogy szakad a hó :)

Rivendell 2013.12.10. 20:15:17

hehe hát ezzel meg mi lett,botozik ott elöl :DDD én elvenném tőle,amíg nem ad pénzt szélsőkre:)

Rivendell 2013.12.10. 20:19:33

jobbnál jobbak a kp-n...Marci-t miért mutatták? remélem ha már ennyire nagyra tartják,végre elkapja a fonalat

JUVE76 2013.12.10. 20:23:27

Valaki sport-1 linket pls...

Tony. 2013.12.10. 20:25:15

Ezen a meccsen Pirlo nélkül nem biztos, hogy belefér, hogy Marchisio megint bújócskát játsszon. Remélem megembereli magát.

Zolt Bélteki 2013.12.10. 20:29:54

@JUVE76: Sport1 linket nem tudok de viszont itt van ez igaz nem magyar de itt általába az összes meccs fent szokott lenni: onlinesport.gportal.hu/

JUVE76 2013.12.10. 20:31:58

Melo-t simán elnézném még mindíg nálun!!!!

Mr. Ocean 2013.12.10. 20:31:59

@Tony.: Kezdem néha azt érezni, hogy a negatív hozzáállásod woodooként hat CM-ra. :D Viccet félretéve, az utóbbi időben láttam nála fejlődést még ha nem is akkorát amiket itt sokan követelnek tőle. Remélem talán ma megszakad végre valami és betalál ami továbblendíti őt. A legfontosabb viszont, hogy jussunk tovább. Fino alla fine!

Apuleius 2013.12.10. 20:34:10

Sima győzelmet várok.

JUVE76 2013.12.10. 20:36:57

Pogba/Marci-Pirlo/Veratti-Vidal/Melo középpályát kérném karira....

devil-z 2013.12.10. 20:44:08

Nagyon ciki lenne ha nem mi jutnánk tovább, szóval hajrá fiúk.

Alex8610 2013.12.10. 20:44:29

Forza! Csak hatranyba ne keruljunk!

Barolo 2013.12.10. 20:58:14

Az első 10 perc alapján, azért van hatása a hangulatnak a fiúkra sajnos..... Forza Juventus!

devil-z 2013.12.10. 21:02:16

Egyedül Pirlo tud pontosan passzolni 3 méternél távolabbra? hihetetlenül pontatlanok vagyunk.

nortu30 2013.12.10. 21:04:21

Bármennyire is elég az egy pont, ennyire nem szabadna beállni védekezni. 16 perc kellett ahhoz, hogy először eljussunk az ellenfél kapujáig.

MDaniel98 2013.12.10. 21:05:56

A hangulat ha jól emlékszem az első 20 percben megfogta a Realt is(az más kérdés,hogy utána daráltak),nekem jó a döntetlen is,csak jussunk tovább!Aki pedig itt nem fog beleadni legalább 110%-t,azt nem akarom a Juventusnál látni télen!

BigP86 2013.12.10. 21:06:01

Bassssszuuuuussssss.... LOOORRIIIII!!!! Kb 10cm kellett volna.. :/ de gyönyörűen csinalta Llorente!!

Kotrevák Kelly (törölt) 2013.12.10. 21:06:17

A AByern 12 perc alatt gurított kettőt a citynek. Nekünk is így kellene.

nortu30 2013.12.10. 21:11:08

Sajnos mi még nem vagyunk a Bayern szintjén.

Rivendell 2013.12.10. 21:16:02

Marci,hogy húznál el a csapat környékéről....remélem nyáron eladjuk

JUVE76 2013.12.10. 21:18:25

@Rivendell: Cseréljük el Melo-ra :) :) :)

BigP86 2013.12.10. 21:18:26

A bayern félelmetes.. :/ mi viszont sajnos se bayern, se barca real szint nem vagyunk.. Kb city, MU, cselszki, dortmund szinten vagyunk jelenleg. Ami persze annyira azért nem rossz:)

BigP86 2013.12.10. 21:19:39

Marci megint egy dupla nulla alibi pöcs!! Pirlo nagyon hiányzik.. vagy mégsem Babo? :P

juve28adam 2013.12.10. 21:19:55

ez felfüggesztve lesz...

Kotrevák Kelly (törölt) 2013.12.10. 21:20:01

Szinte várható volt, h félbeszakad a meccs.:-(

Rivendell 2013.12.10. 21:20:43

gyerekek ütőt a kézbe és mehet a hoki

BigP86 2013.12.10. 21:22:04

Na és most mi lesz?? Nincs náluk egy kis péti só?? :D

Rivendell 2013.12.10. 21:23:02

@JUVE76: én anno nem támogattam Conte részéről Melo mellőzését,szerintem Vidal mellé ő jó lett volna vkp cserének,vagy akár Marci helyett manapság,de már a kora miatt nem kéne:(

Tony. 2013.12.10. 21:23:21

Annyira jó, hogy itt kell szívnunk jégben-fagyban mikor már ennek egy tét nélküli meccsnek kellene lennie B csapattal.

Apuleius 2013.12.10. 21:23:34

Lepucolják a vonalakat, aztán mehet a folytatás.

MeGmOnDtaM 2013.12.10. 21:23:53

4-5 munkás tutira nem fogja hatékonyan és gyorsan letakarítani a gyepet :D

Rivendell 2013.12.10. 21:24:46

nálam Marci mellett manapság Chiello is érdekes eset,valamiért nagyon bizonytalannak s lassúnak érzem,sose volt gyors,de megoldotta a maga zsenijével/kiváló védő volt ő anno/

Apuleius 2013.12.10. 21:24:54

@MeGmOnDtaM: A török pályamunkások tapasztaltak a hótakarítás területén.

kda75 2013.12.10. 21:25:18

Három hómunkást bírtak összesen összeszedni egy BL meccsre?

juve28adam 2013.12.10. 21:26:00

itt nincs "padlófűtés"?

MDaniel98 2013.12.10. 21:26:49

KÖBENHAVN-REAL MADRID 0-1, 1.f.
G.: Modric (26.)

Dugo20 2013.12.10. 21:26:56

@juve28adam: Minden jel szerint nincs. :)

Kotrevák Kelly (törölt) 2013.12.10. 21:32:07

A törököknél -1 fok van és szakad a hó. Nálunk meg sütött egész nap a nap és 13 fok volt... Lassan a szavannákon is fagynak a tavak.

Rivendell 2013.12.10. 21:32:11

hát ez szakad folyamatosan...ennyi volt mára a mérkőzés:(

2013.12.10. 21:34:01

Rossz nézni ezeket a pályamunkásokat. Olyan ráérősek, tanácstalanok, mint itthon Magyarországon. : )

MdewC 2013.12.10. 21:34:38

FORZA!

EZ EGY HÁBORÚ! GYERÜNK!
SÉRÜLÉSMENTESEN JUSSUNK TOVÁBB!

HAJRÁ!

MeGmOnDtaM 2013.12.10. 21:36:48

Valami kis hótúró jármu hatátosabb lenne, mert a pálya kozepén már centikben állhat a hó...

Rivendell 2013.12.10. 21:36:57

amúgy min agyalnak a játékvezetők? szakad folyamatosan,mitől lenne jobb?

Apuleius 2013.12.10. 21:37:30

@Nortonmanx: Viccelsz? Ezt a munkamódszert a török hódoltság ideje alatt honosították meg nálunk.

Apuleius 2013.12.10. 21:38:04

@Rivendell: Gondolom felmerült, hogy építenek egy hóembert, vagy nekiállnak hógolyózni.

Rivendell 2013.12.10. 21:39:43

@Apuleius: Napolinak kéne itt játszani,szerkereik a meleg xart dobhatnák a gyepre olvasztani a havat

MdewC 2013.12.10. 21:40:14

Ma kell lenyomni ezt a meccset! Azért nincs katasztrófa helyzet!

2013.12.10. 21:40:22

@Apuleius: :D :D :D :D
150 év alatt fejlesztették ki

juve28adam 2013.12.10. 21:42:24

Most kéne bedobni Padoint!!! Segíthetne a munkásoknak! Végre hasznos lenne :DDDD

Apuleius 2013.12.10. 21:42:32

Na ne pöcsörésszünk már ennyit, mert felélem a sörkészleteimet közben!

MdewC 2013.12.10. 21:43:23

Tényleg! Hol a söröm?!

MdewC 2013.12.10. 21:43:45

Egészség mindenkinek!

MeGmOnDtaM 2013.12.10. 21:47:25

Adhatnának pár lapátot a nézőknek, hamarabb eltakarítanák..

MdewC 2013.12.10. 21:49:19

Mit szenvednek ennyit? Hiába minden trükk, kevés lesz!

2013.12.10. 21:49:58

Leesik 5 cm hó, megbénul a közlekedés mert mindenki tehetetlen meg kétségbe van esve. Itt meg leesik 3 cm és megáll a meccs? Hát annak idején, ha hóban focizhattunk úgy örültünk, mint majom a farkának. Ezt élveztük.
Portugál bíró meg maradjon a tengerparton.

mpite 2013.12.10. 21:51:25

elhalasztották a meccset

Apuleius 2013.12.10. 21:51:34

Nem értem mi a bánaton szarakodnak ennyit. Látszanak azok a kurva vonalak, nincsenek jegesmedvék, mire várunk?

hellan (törölt) 2013.12.10. 21:52:47

Meccs elhalasztva. Holnap vagy jövő héten folytatás.

MdewC 2013.12.10. 21:53:50

Bánatos FASZOMAT!

Kotrevák Kelly (törölt) 2013.12.10. 21:54:54

Holnap 7kor meccs. Elvileg. Gondolom, este.:-)

MdewC 2013.12.10. 21:56:12

Holnap meg nem biztos, hogy tudom nézni. Remek.
Mondjuk ez még mindig jobb, mintha például több játékosunk lesérülne, de ez akkor se biztos, hogy kedvez nekünk. Mondjuk a törököknek sem.

hellan (törölt) 2013.12.10. 21:56:41

UEFA 2 órán belül dönt, hogy a meccs holnap lejátszható-e.

Tony. 2013.12.10. 21:56:59

Puhl Sanyinál volt a pont! A sok tetű török geci munkás ennyi idő alatt az egész pályát letakaríthatta volna. Vajon mi a faszért nem tették? Ott is nagy zűrzavar lehet.

MdewC 2013.12.10. 21:57:11

Legyen 0-0 és nem kell ismételni! NA?

kda75 2013.12.10. 21:57:40

Kurva életbe,HD-ben nézhettem volna végig.A holnapit gondolom nem adja a sport1

MdewC 2013.12.10. 21:59:01

@kda75: +1 Értem mire gondolsz...

MdewC 2013.12.10. 22:03:09

EZ IS CSAK VELÜNK TÖRTÉNHET MEG! HIHETETLEN!

kda75 2013.12.10. 22:04:34

Ennyi idő alatt le lehetett volna tolni az egész pályáról a havat....

Györijuventino 2013.12.10. 22:05:14

Szánalmasak a török pályamunkások, simán meg lehetett volna tisztitani a pályát..

juve28adam 2013.12.10. 22:05:43

Most akkor teljesen újra kezdjük ,vagy amit lejátszottunk azt elveszik?

MDaniel98 2013.12.10. 22:11:10

@juve28adam: Nem tudom,hogy melyik lenne jobb nekünk.Maradjon így,és akkor mindenki jól jár(kivéve a Galata,az meg kit érdekel?:)).

MDaniel98 2013.12.10. 22:13:07

Köbenhavn-Real 0-2, Ronaldo, 48.p. legalább miattuk már nem kell majd aggódni.

Tony. 2013.12.10. 22:15:22

Vicc, hogy sokadjára is ide jutottunk, hogy az utolsó pillanatokig kell szívni. Tavalyi szereplésből sem tanultak semmit.

Dugo20 2013.12.10. 22:18:16

Gondolom, ha holnap lesz is meccs, tv nem fogja adni. :)

JuvefanTomi 2013.12.10. 22:26:01

@Dugo20: aztmondták, hogy utánanéznek a jogoknak meg mitudom én minek és közölni fogják mire jutotak, tudják e adni

hellan (törölt) 2013.12.10. 22:42:43

Al momento l'ipotesi più probabile per continuare @GalatasaraySK-@juventusfc è domani alle ore 15 italiane. #SkyCL

hellan (törölt) 2013.12.10. 22:43:10

Sky: jelenleg a legvalószínább, hogy holnap 15 órakor folytatják a meccset.

JUVE76 2013.12.10. 22:45:28

Csak kérdezném: Azok az Olasz drukkerek, akik kimentek Törökországba a meccsre, azok hazamennek/maradnak? Valaki fizeti a szállásukat (+1 napi kötségüket), vagy kárpotólják őket???

Trieszt120506 2013.12.10. 23:01:31

UPDATE: The @GalatasaraySK v @juventusfc match will resume at 13.00CET tomorrow. #UCL

Trieszt120506 2013.12.10. 23:06:35

Nem feltétlen rossz, gondolom sok töröknek dolgoznia kell menni, míg az olaszok (főleg ha a klub kifizeti a repjegyüket) simán maradnak még sztambulban... (amúgy is szabit kellett kivenniük)

MdewC 2013.12.10. 23:13:06

Az oké, csak akkor épp fogorvosnál leszek, még netről sem tudom nézni... :/

Forza.

omlossuti 2013.12.10. 23:14:33

Tényleg olyannak kéne lennünk mint a Bayernek:DDD
3-2-re kikaptak, példa értékű:DD

Trieszt120506 2013.12.10. 23:24:48

újabb hírek szerint a török rendőrség "biztonsági okok miatt" lobbizik a 14 órás kezdés érdekében. Más hírek pedig arról szólnak, hogy a Juventus-t kipaterolják a mostani szállodából, mert holnap már foglaltak lesznek a szobák (LOL)

A törökök mindent el fognak követni, hogy keresztbe tegyenek nekünk...

JUVE76 2013.12.10. 23:33:12

@Trieszt120506: Én vmi olyanra emlékszem, hogy volt valami Törökök elleni meccsünk, ahol a drukkerek egész éjjel a Juve szállodája elött énekeltek, hogy a csapat ne tudjon aludni...

Trieszt120506 2013.12.10. 23:34:27

Egyre jobb...

The Juventus team bus is currently stuck in Istanbul city traffic which is completely paralyzed by ice and snow (SKY)

MdewC 2013.12.10. 23:50:12

Folyamatosan kapjuk az arcon pisát, remélem ennek ellenére helyre rakjuk a törököket, mert ez az inkorrekt homokos hozzáállás kevés lesz!

MdewC 2013.12.11. 00:14:26

Sport1-en mutatták, hogy amikor elkezdték takarítani a pályát, max 15-20 perc alatt végezhettek volna, ez egyöntetű vélemény volt! Erről ennyit!

ALÁZZUK MEG AZOKAT, AKIK BE AKARTAK TENNI A CSAPATNAK!

FORZA!

JuvefanTomi 2013.12.11. 01:35:53

biztonsági okokból eltolták 14:00 ra a kezdést

Tony. 2013.12.11. 01:49:13

Nem mintha számítana az 1 óra ide vagy oda, de azért kíváncsi vok mitől biztonságosabb a 2, mint az 1...

Úgy érzem ma a játékosokon kívül mindenki csődöt mondott.

MdewC 2013.12.11. 08:51:22

@Tony.: +1
Mondjuk én örülök a 2őnek.

Dugo20 2013.12.11. 09:03:53

13:15-től a Sport1-en felvezetés, 14:00-tól élőben a meccs. ;)

Rivendell 2013.12.11. 09:27:05

még jó hogy melo:( hogy a hó szakadna a törökökre....miután elhagyták fiaink az országot

tjunior 2013.12.11. 11:23:56

@Tony.: 13.00 óra ima idő, gondolom cirkusz lenne ha akkor kezdenék, de ez csak tipp

Kotrevák Kelly (törölt) 2013.12.11. 11:26:53

Tök jó ez a délutáni kezdés. Így legalább tuti nem tudom megnézni...:-(

Type-R 2013.12.11. 11:55:56

a sport1 nem streameli ugye?

Dugo20 2013.12.11. 12:31:04

@tjunior: Az "eredeti" időpont csak nekünk volt 13.00, nekik 14.00. Bár lehet még akkor is imádkoznak...De 3-kor azért már csak nem.

Goku06 2013.12.11. 13:05:38

@JUVE76: hát igen, ez az olasz szurkoló kérdés érdekes.. de a JCH-s srácoké mégjobban.. gondolom mentek az isztambuli meccsre is, és gondolom mai hazaút volt a tervben, ma holnapra jegyet venni meg nem lehet olcsó...
Meg azért dolgozni lehet nekik is kell, szabit kikérték keddre-szerdára, de a csúszás miatt még a csütörtökből is kicsúszhatnak, vagy neccesre sikeredhet a visszaérkezés.

És mára is havat mondtak isztambulra? akkor ma mi lesz? :D

(amúgy a törökök védelmére, nem sok havat láttak életükben arrafelé.. Bár attól még készülhettek volna jobban, mert hát az időjósok megmondták hogy valami lesz..)

Az pedig, hogy a buszunk elakadt.. hát baszki, ezek nem olvastak az isztambuli közlekedésről mielőtt odamentek? :O még hó nélkül is dugó lett volna :D Mondjuk más lehetőség nemnagyon lett volna gondolom.

JUVE76 2013.12.11. 13:07:16

@Dugo20: Micsoda egy barbár horda..... 2013-ban a "hit-re" fogni egy sportesemény elhalasztását...UNDORÍTÓ!!!! Legközlebb azt mondják, hogy a vallásuk tíltja az El-ben való indulást????

Dugo20 2013.12.11. 13:12:56

@JUVE76: Én nem mondtam, hogy arra fogták, csak próbáltam továbbvinni a viccet :):D@Goku06: Persze benne van a pakliban, de elvileg biztonsági okokra hivatkozott a török rendőrség és ezért kérték a csúsztatást.

@Goku06: Úgy tudom a JCH-s srácok már elindultak haza, tehát nem maradnak a mai meccsre. Bár megmondom őszintén néha keverem a honi szurkolói csoportokat.

Dugo20 2013.12.11. 13:14:08

Kiakaszt ez a "Válasz erre" dolog :D Bocsi

JUVE76 2013.12.11. 13:18:25

@Dugo20: Nem is Neked szántam a kritikát :-)

MdewC 2013.12.11. 13:27:52

@JuveWinC: ;)
Ez meg mi a retkes szar???
Pepe egy hasonló pályán sérült le több mint egy éve!
Félelmetesen trágya ez az egész szitu! Ha nem lenne ekkora tét, Conte helyében le se játszatnám. Jövőre hamarabb le kell rendezni az egész csoportot.

Goku06 2013.12.11. 13:28:46

aztakurva, most mutatják a pályát.. mi a faszom ez a pálya.
azért tegnap este óta valamit azért csinálhattak volna. De még a két csapat 11-11 játékosa bevállalta volna a saját térfelét.. Így ez tényleg szar már.
Így keméyn lesz már a meccs. A mákosabb csapat jut tovább, reméljük mi leszünk.

Rivendell 2013.12.11. 13:33:48

Mi ez a xar? birkalegelők jobbak,na jól van 11 emberrel kell védekezni azt hali,tudod mikor engedném át őket a felezőn,hogy lerúgják őket

JUVE76 2013.12.11. 13:37:11

@MdewC: Lejátszál gombfocival....

Goku06 2013.12.11. 13:40:00

mindig streamről nézek meccset, most kivételesen sport1-en, Puhl Sanyi mennyire szimpatikusan leoltotta ezt a 3 barmot akik úgy feszültek, mintha magyarországon nem 2 hétbe tartana ugyanez a művelet :D (egyébként részben igazuk van, de ez az okoskodó stílusuk nagyon zavaró)

az olaszok kiröhöghetik a törököket, mert ők simán megcsinálták volna a pályát jóra.. de itt magyarországon, ahol megbénul az ország egy kis hótól..

Agnelli miért mankózik amúgy?

JUVE76 2013.12.11. 13:49:34

Ezen a pályán lehet jobb lenne 5-4-1-et játszani.....

juve28adam 2013.12.11. 13:50:33

Csak ne sérüljön le senki se.

Tony. 2013.12.11. 13:51:01

Tegnapi sem volt egy nagy meccs, amíg tartott, de ma el tudom képzelni milyen színvonal vár ránk.

Del P.10 2013.12.11. 13:52:03

Valaki tud stream-et?
Köszi!

Rivendell 2013.12.11. 13:52:04

nos,milyen a gyep valójában? gondolom már mutatták

Apuleius 2013.12.11. 13:59:33

Vajon ma hány percet tudunk majd lejátszani?

Tony. 2013.12.11. 14:00:08

Ugyanaz az időjárás. Át kellett volna tenni jövő 7re.

Tony. 2013.12.11. 14:02:03

Most már elég lenne vhogy lehozni 0-0ra azt kész.

kda75 2013.12.11. 14:03:03

Néhol nem is gurul a labda.Ilyen szar talajon focizni nem élmény....

devil-z 2013.12.11. 14:04:20

Giovincionak és Padoinnak feküdne ez a pókfoci, egyéb okokból kifolyólag is megfontolandó lehet majd a behozataluk.

Type-R 2013.12.11. 14:05:02

egy rohadt stream sem tölt be, de lehet a vállalati háló miatt.

Goku06 2013.12.11. 14:19:39

na már csak 45 perc szenvedés..
0-0 lesz a vége szerintem. ilyen pályán nemigen lesznek gólok. viszont ha valami szerencsés gólt lő a galata, onnantól kiestünk. ha mi lövünk egy mákosat, továbbjutunk..

viszont a hétvégi meccsünkön meg fog látszódni ez a fárasztó kirándulás.. reméljük a sassuolo tényleg baráti csapat, és lefekszik nekünk :D

Trefe 2013.12.11. 14:19:53

Gól?Lehet csak a chat en szórakoznak

Tony. 2013.12.11. 14:21:16

Áá ez teljesen komolytalan így. Nemtom minek erőltették. Jövő 7en ráért volna.

Mellesleg az utolsó képen, ahogy láttam Conte odament a bírókhoz, szólni, hogy ez nem ok.

Type-R 2013.12.11. 14:22:09

középkezdéssel kezdték a "meccset"?

Trefe 2013.12.11. 14:22:48

ja,megy a sport1-en,a pálya valami okádék

Tony. 2013.12.11. 14:23:04

@Goku06: Így van. Ha a Galata gólt lő kiestünk.

Goku06 2013.12.11. 14:27:00

ez az "egyik térfél szétbarmolása" dolog elég nagy parasztság..
bármilyen eszközökkel de legyen meg a továbbjutás. Szerencsére azért nem angol urak játszanak a csapatunkban, meglesz ez így.

juve28adam 2013.12.11. 14:28:41

Szép lesz a dagonya felé támadásokat vezetni.

JUVE76 2013.12.11. 14:33:27

Valóban egyenlőek a feltételek..... Geci nép ez a Török!!!!

JUVE76 2013.12.11. 14:35:37

"Fú milyen hordágy az??? Rá nem feküdnék...." Kemééééény!!!!

Rivendell 2013.12.11. 14:38:16

valahogy húzzuk ki és ha lehet sérülésmentesen....tudtuk idáig is,hogy cigány nép a török:D

JUVE76 2013.12.11. 14:40:48

Az időjárásról nem tehetnek, DE emiatt az egyenlőtlen pála-letakarítás miatt megbüntetném a Galatát!!! Megóvnám a meccset s 3-0 a Juvénak adnám (nem csak azért mert elfogúlt vagyok!!!!)

Tony. 2013.12.11. 14:41:02

A védők most nem járathatják hátul mint máskor. Nem is lehet hátulról építkezni. Tiszta gáz. Semmilyen tudáskülönbség nem tud kijönni.

MdewC 2013.12.11. 14:44:20

Fogorvos done, fél nap szabi on!
Kurva törökök!!!

Forza!

MdewC 2013.12.11. 14:45:49

Eredmény??? Még tíz perc és nézhetem!
Hajrá!

Apuleius 2013.12.11. 14:51:05

Egy kibaszott vicc ez a meccs. Nyilvánvalóan nem lett volna szabad lejátszani ilyen körülmények között. Be kellene mákolnunk egy gólt valahogyan.

Goku06 2013.12.11. 14:54:40

@Apuleius: szerintem esélyünk nincs gólt lőni ilyen körülmények között.
Ki kell bekkelnünk valahogy a 0-0-át.

Type-R 2013.12.11. 14:55:02

kemény lesz a vége

JUVE76 2013.12.11. 14:56:11

Remélem beszopják a rühes geci Törökök!!!!! Undorító ez a pálya!!!

JUVE76 2013.12.11. 15:00:23

Kétszer annyit kivesz ez a srácokból.....

Goku06 2013.12.11. 15:00:34

amúgy a török ravaszságot mégjobban megmutatja, hogy egyedül a bal oldalt hagyták sár nélkül nekünk... még ők is tudják hogy nincs bal oldalunk..

juve28adam 2013.12.11. 15:06:28

Szep helyzet volt ez.

JUVE76 2013.12.11. 15:08:47

10 perc.... bírjuk ki!!!

Apuleius 2013.12.11. 15:11:37

Szinte éreztem sajnos...

kda75 2013.12.11. 15:12:08

Megyünk az EL-be?

Goku06 2013.12.11. 15:12:25

na jó én befejeztem a meccsnézést

Apuleius 2013.12.11. 15:12:40

Be kellett volna lőnünk az egyik helyzetünket, na meg verni kellett volna a balfasz dánokat, meg otthon a törököket....

juve28adam 2013.12.11. 15:13:03

Magunknak koszonhetjuk ha kiesunk... visszacsap a lusta kezdes...

MdewC 2013.12.11. 15:13:52

Szakadár kurva törökök!

Apuleius 2013.12.11. 15:13:56

@juve28adam: Igen, ennek a meccsnek már tét nélkülinek kellett volna lennie.

babo0410 2013.12.11. 15:15:35

Kurva idegesítő egy meccs. Két jó passzunk nem volt egymás után. Amúgy simán meg kellett volna legyen. Amúgy meg kurvára nem értem miért kell mindig sz.rnia az olaszoknak mindenre amíg nem szorul a hurok?

Kotrevák Kelly (törölt) 2013.12.11. 15:16:24

Akkor most lehet a Juvén röhögni.

juve28adam 2013.12.11. 15:17:10

Otthon rendezik az El-dontot... menjunk ra.

JUVE76 2013.12.11. 15:17:20

RÜHES GECI törökök!!!!!!!!!!

babo0410 2013.12.11. 15:17:44

Azért az is jó, hogy miért nem lehetett egész meccsen cserélni, és kockáztatni? Mikor ég a ház bejön Quagliarella, és átállunk 4-3-3-ra?

kda75 2013.12.11. 15:17:46

Csak otthon vagyunk királyok!

Rivendell 2013.12.11. 15:18:31

ha ezek után se erősítik meg a csapatot,hogy 16közé se jutottunk,akkor elmehetnek a picsba.

ez van srácok,EL-t meg el kell felejteni,ki kell esni azt hali,vagy kell nekünk az EL győzelem?

juve28adam 2013.12.11. 15:19:57

Telen igy lesz e erosires? Hmmm....bar jelenleg nem ez a legnagyobb gondo

Trefe 2013.12.11. 15:20:08

Ennek kaput,az EL-t,kizártnak tartom,hogy komolyan vennénk,marad a bajnokság.Kár volt számolgatni az afrikaiak kiesésével stb..mi vagyunk a fax végén,bizony!

JUVE76 2013.12.11. 15:20:22

@Rivendell: Max azért mert a Juve arénában lesz a döntő.

devil-z 2013.12.11. 15:21:15

Továbbra is azt mondom, hogy ez a pálya a kistermetű játékosoknak sokkal inkább kedvezett volna mint pl. Llorentének... BL-ben továbbra is harmatgyengék vagyunk, a Serie A-ban való vitézkedés nem sokat ér nemzetközi szinten.

Tony. 2013.12.11. 15:21:40

SZÉÉÉÉGYEN!!! A VILÁG SZÉGYENE!

Ugyanakkora mint a Fulham 4-1 vagy a Bayern 1-4!!!

SZÉÉGYEN! Conte is a fejünkre hozta a SZÉGYENT!

Lord Viktor 2013.12.11. 15:21:41

Meg kell óvni, ez egy vicc volt, nem meccs.

MdewC 2013.12.11. 15:22:16

Szájbabaszott csaló törökök!
Lehet elbasztuk az elejét, de ez egy KIBASZOTT VICC, KIBASZTAK VELÜNK KURVA KEMÉNYEN!!!!!!!!!!!!!!!!

Rivendell 2013.12.11. 15:22:34

nem lesz itt télen erősítés,lehet kukába vágni a neveket,ezzel a kerettel bajnokság meg lesz oldva azt hali

Tony. 2013.12.11. 15:23:26

CSICSKA VEZETŐK! NEM ÉRDEMES KÖLTENI!!! ÉS MOST MIBŐL LESZ LÓVÉ BALFASZOK!?!?!?!!??

Trefe 2013.12.11. 15:23:57

@juve28adam: simán elképzelem,hogy 1 eurót nem költünk télen,megszűnt a BL,és csak saját vélemény,hogy az EL is,a bajnokságot pedig így kötelező hozni,magával ezzel akerettel.

A bajnokságot szépen rendbe raktuk az év elejei balfaxkodásaink miatt,a BL-t nem tudtuk

Györijuventino 2013.12.11. 15:24:44

Értem én , hogy elöbb kellett volna hozni a továbbjutást és hogy kényelmesen kezdtünk , de azért a feltételek nagyon nem voltak egyenlőek.
Véleményem szerint undorító igy továbbjutni..

b.tom 2013.12.11. 15:24:45

alapvetően megérdemelnénk a kiesést a szar szezonkezdet miatt, de ez a pálya vicc volt. úgy az egész is, de az nagyon gáz amit mi támadó térfelünkkel csináltak.
én megóvnám...

passerbyy 2013.12.11. 15:25:26

Már bocs, de Conte elmehet a büdös fenébe. Nem igaz hogy az az ember nem tud felnőni a nagy meccsekhez. Nyáron eltakarítani, jöhet helyette Prandelli. Vele talán nyerünk Európában is valamit.

Apuleius 2013.12.11. 15:26:20

@Lord Viktor: Az illetékes UEFA bohócok játékra alkalmasnak nevezték a pályát, innentől kezdve kizárt, hogy értelme lenne az óvásnak.

omlossuti 2013.12.11. 15:26:49

Pogba megint ügyes volt. ez -4 millió a fizetéséből

juve28adam 2013.12.11. 15:28:10

Már vártam melyik bugyuta jön azzal ,hogy váltsuk le Contét...Vicc.

Rivendell 2013.12.11. 15:28:34

Miért mit csinált Pogba? sajna nem láttam a mérkőzést,de asszem ismétlést se fogom emgnézni

Szbence 2013.12.11. 15:28:52

Szerintem ez egyáltalán nem Conte hibája volt..

Dugo20 2013.12.11. 15:29:02

Egyrészt ilyen pályán Bl meccset nem szabadna játszani. Másrészt Pogba ma mit csinált, de komolyan? Harmadrészt, miért az utolsó 2-3 percre kell beküldeni Gio-t? Most nem azért mert annyira kedvelem vagy valami, de könyörgöm ennyire mély talajon csak egy alacsony súlypontú játékos tud valamennyire érvényesülni.

Nem akarok okoskodni, csupán meglátások amiket leírok. Azért Forza Juve!

JuvefanTomi 2013.12.11. 15:29:40

@passerbyy: ez azért elég erős volt nem gondolod?

bianconeri_2007 2013.12.11. 15:29:59

lehet gratulálni a galatának: iszapbirkózásban fölénk kerekedtek. a továbbjutás kérdését dániában és hazai pályán kellett volna elrendezni. kifogás legalább van bőven (a madridi kamukiállítás, a mai körülmények), de nem lett volna szabad eljutni idáig, mert a szégyen mellett komoly anyagi következményei is vannak.

ha pozitív szemszögből nézzük:
- legfeljebb még egy kört mentünk volna, hisz nehéz ellenfél volt várható, valamelyik csoportelső (pénzügyileg persze az is fialna)
- a bajnokságban esélyesek vagyunk, és legalizálhatjuk a 3. csillagot
- az EL-döntőt a juve stadionban rendezik, halvány esély a nemzetközi kupagyőzelemre '96 után
- a vezetőséget megerősítheti ez az eredmény, h további befektetésekre van szükség az európai topcsapat státuszhoz

ami engem nagyon bánt még, azon kívül h közröhej tárgya leszünk, h csomó patkány paraszt örömködik az ellenfélnél (melo, sneijder, mancini).

forza juve!

Györijuventino 2013.12.11. 15:30:26

Ha mind a két térfél korrekten le lett volna takarítva és egyenlő a két térfél minőségen nem kapunk ki..
Mindegy le kell nyugodni meg kell nyerni El-t.

MdewC 2013.12.11. 15:30:57

Ne magunkat szidjuk, hanem akik kibasztak velünk!
Tény, már tovább kellett volna jutnunk.

Dybala2379 2013.12.11. 15:31:14

engem az idegesített a legjobban hogy állandóan fent ragadtunk igy nem egyszer hozták ránk 3an vagy akár 4en 3 védőre.. értem én, hogy nem játszunk x-re de azért jobban is odalehetett volna figyelni, hogy ennyire ne nyíljunk ki..

Goku06 2013.12.11. 15:31:43

akkor nyerjük meg az EL-t bassza meg.. hazai pályán lesz rá lehetőségünk, és a többi csapat erejét nézve van is rá esély.. legalább egy európai trófeát nyernénk..

Magunknak köszönhetjük amúgy, nem kellett volna utolsó pillanatra hagyni. És a galata meg megtett mindent a győzelemért a pályán és azon kívül is.

De akkor vajon mi lesz a januári igazolásokkal? Végleges a keret a szezonra?

passerbyy 2013.12.11. 15:32:21

Azért nem csak a körülményeket kell okolni... az ellenfélnek is szar volt a pálya. Alapvetően a Juve jobb csapat, mint a Galata, de sajnos Conte az ilyen meccseken semmi plusszt nem tud hozzáádni a csapathoz. Enélkül pedig nem lehet nagy csapatot csinálni.

b.tom 2013.12.11. 15:33:02

@Dugo20: igazad van,, de úgy tudom gio nem teljesen egészséges

Sischo 2013.12.11. 15:33:12

Hát ebbe a meccsbe ezen a retek fos undorító pályán benne volt h kikapunk, mert bárki tud így találni egy gólt, szerintem nem is ezzel volt a gond hanem az első két bl meccsel amit úgy elkúrtunk, és ami miatt azt mondanám, hogy megérdemeltük a kiesést, viszont ezek a törökök akkora undorító férgek, hogy ők még jobban megérdemelnék a kiesést, szóval ebből a csoportból csak egy csapatnak kéne továbbjutnia......
Mindenesetre a bajnokságot így már biztos behúzzuk, az el-ben sztem majd a cserék eljátszogatnak aztán beleszarnak egy nagyot és kérdés hogy jövőre lesz-e erősítés vagy így megkevesebb pénzünk lesz erre, mert akkor legközelebb se jutunk sokkal tovább :/
De azért maradjunk optimisták, Forza Juve!

Kotrevák Kelly (törölt) 2013.12.11. 15:33:14

Ki tudja, mi lett volna, ha tegnap este megy le a meccs. Rohadjanak meg a nyomorult törökök!
Mindenesetre magunknak nehezítettük meg a dolgokat. Ami tavaly összejött, idén nem. Le lehet vonni a tanúlságot Conte mester! Nem alibizni kéne az első meccseken!

bianconeri_2007 2013.12.11. 15:37:47

fel lehet fogni ezt a csoportkört úgy, mint a fior elleni 2-4-et: azután az illetékesek változtattak amin kell és meg is volt a javulás. itt is magába kell néznie a klubvezetésnek és a szakmai stábnak egyaránt és tanulni belőle. ezt szeretném látni a jövőben.

remélem a kiesésnek nem lesz hatása a kulcsjátékosok megtartására (vidal stb.). pogbának pedig jár a faszkorbács a gól előtt eladott labdáért és az egyéb könnyelműségért. még h 60 millió euró, és 4 milla fizetés.

b.tom 2013.12.11. 15:37:54

ebből úgy jönnénk ki pozitívan, ha a vezetőség belátná, hogy kell az erősítés, és januárban jönnének megfelelő minőségű emberek. csak szerintem az lesz a hozzáállás, hogy a bajnokságra és kupára bőven elég ez a keret, majd ráérünk nyáron... meg gondolom számoltak a költségvetésben még 1-2 környi millióval.

JUVE76 2013.12.11. 15:38:50

Tavaly 65 millát kaptunk a Bl-ből és mennyit költöttünk erősítésre????
Idén kapunk 10 millát az El-ből, abból biztos világsztárokat fogunk igazolni!!! Kiváncsi vagyok mivel magyarázzák majd a pénztelenséget??? Gyere Babo magyarázd el....

Tony. 2013.12.11. 15:40:02

Én nem nagyon hergelem magam a törökök miatt. Nyertünk 1 meccset ebben a csoportban...
Mi a faszra jutottunk volna tovább? Semmi közünk nincs Európához. A nagyok rég továbbmentek, igazából semmi keresnivalónk nincs a 16-ban a teljesítményünk alapján.

babo0410 2013.12.11. 15:41:27

@passerbyy: Az nem Conte hibája, ha a törökök szándékosan rosszabb minőségűre hagyák a mi támadó felünket, vagy ha a csapat nem képes két egyenes passzra. És azért olyan nevektől, mint Tévez, Vidal, Pogba, Chiellin, azért ez vicc. Conte csak annyiban volt hibás, hogy a Real ellen jók voltunk 4-3-3-ban, most miért nem lehetett azt játszani? Gio vagy Q simán játszhatott volna az egyik szélen.

Apuleius 2013.12.11. 15:44:07

@Tony.: Nagyon, nagyon szomorú, de tényleg ez az igazság.

Roland Máté 2013.12.11. 15:48:46

Remélem Conte nem kezdi majd, hogy a pálya és stb.! Még nagyobb szégyenbe ne hozzon minket.
6 csoportmeccsen 1 győzelem? Na ne vicceljünk már. S eddig is szerencsésen alakultak a meccsek, a dánok ugye verték már a törököket.

Csatlakozom : ez szégyen! Nem Juvéhoz méltó.

Type-R 2013.12.11. 15:49:00

@bianconeri_2007: semmi sem volt változni a vezetőség részéről. hányszor de hányszor jutottunk el az elmúlt években hasonló nagy pofonokhoz, mint most és mi változott utána? a nagy büdös semmi. majd szépen kiáll Marotta és elmondja, hogy a "fejlődés megkérdőjelezhetetlen", és örüljünk, hogy volt két jó meccsünk a Real ellen -> az európai elitbe tartozunk. ennyi lesz előre megmondom.

Tony. 2013.12.11. 15:50:02

@Apuleius: Sok nagy csatát megértünk már ezen a blogon. Ezt be elhet biggyeszteni a Ferrara-Zacch féle európai szereplések nagy szégyenei közé, mint a Bayern elleni hazai zakó és kiesés, vagy 3-1 után 4-1 egy angol középcsapattól...

De ettől a Juventus-tól azért többet várt az ember, főleg mert most más építkezünk 1 ideje, és tavalyhoz képest ezen a téren csak visszaléptünk. Ez elfogadhatatlan.

Szbence 2013.12.11. 15:50:42

@Vidal23: Nyakig érő sárban elég nehéz azért ezt el kell ismerni..

my name is csuma 2013.12.11. 15:51:22

@Tony@Apuleius: az a szomorú ha Ti ezt így látjátok. Főleg a mai és a madridi meccs fényében.

kda75 2013.12.11. 15:52:39

Legalább megnyerjük a bajnokságot és van esély felvarrni az ezüstcsillagot is, ha kupát nyerünk.Az EL-t szerintem magasról leszarjuk majd.

2013.12.11. 15:54:13

Ezt a meccset meg kell óvni,a törökök totál elcsalták ezzel a pályával...egyébként összességében a kiesést megérdemeljük,Dániában meg otthon a Galata ellen saját magunkat szopattuk meg,ez pedig megbosszulta magát,más kérdés,hogy így...egy erkölcsi 0 ellenféllel szemben

Apuleius 2013.12.11. 15:54:50

@Tony.: Én minden ilyen pofont el tudnék fogadni, ha azt látnám, hogy azok hatására a vezetőség elkezd igazán komoly játékosokat, minőségi játékosokat igazolni. Sajnos mindannyian tudjuk, hogy nem így lesz, januárban és nyáron megint jönnek majd a Padoin-hoz és Peluso-hoz hasonló senkiházi, botlábú szarkupacok. És láss csodát, szeptemberben majd megint egy döntetlennel indítunk az éppen aktuális nevenincs dán bajnok ellen.

bianconeri_2007 2013.12.11. 15:55:25

@Type-R: nem védem marottát és körét, de úgy gondolom, h van egyfajta pénzügyi nyomás a tulajdonostól (exor, részvényesek, elkann), ami rentábilis működést vár el. a tavalyi bevételt a pénzügyi hiány csökkentésére is kellett emiatt használni, ahelyett, h elköltötték volna hiányposztokra és klasszisokra (balfutó, regista, gólvágó, szélső). most már láthatják az okosok ott fent, amit lehetett tudni előre, h európában durva befektetés nélkül nincs eredmény.
egyébként pedig a bl a '90-es évek végétől eltekintve sosem volt a juve erőssége. a milan ott sokkal sikeresebb, míg mi inkább a bajnokságot szoktuk megnyerni. utóbbi most is így legyen

Apuleius 2013.12.11. 15:55:55

@my name is csuma: Ezt kifejtenéd? Gondolom a dánok elleni első meccs és a Galatasaray elleni hazai meccs alatt áramszünet volt felétek.

2013.12.11. 16:00:08

Egyébként ha belegondolok,hogy az UEFA meg a bíró csak asszisztált ehhez a tisztességtelen szemét viselkedéshez a törököknek,a belem kifordul...gusztustalan...ha tisztességes körülmények között kiesünk,egy szót nem szólnék,de ez így egy hányadék!

babo0410 2013.12.11. 16:05:17

@my name is csuma: Teljesen egyetértek. Sajnos hagyományosan l.szartuk a csoportmeccseket. Tanulság? Nem szabad semmit félvállról venni, mert nagy cumi lehet. Érdekes a Real mindenkit akit csak tud, tönkrever. Tovább is jut. És én úgy gondolom, hogy ez a csapat legalább a legjob nyolc közé el kellett volna jusson. És innentől kezdve kötelező kell legyen az EL győzelem, hogy megmutassuk, hogy jó a csapat!

babo0410 2013.12.11. 16:07:42

@Apuleius: Mert idén nyáron is botlábú játékosok jöttek nem?

Type-R 2013.12.11. 16:07:50

@bianconeri_2007: Vagy pont, hogy még kevesebbet tesznek bele, mondván tavaly beletettünk x pénzt és semmi sem ért, hiszen kiestünk a BL-ből, akkor idén csak x/2-t tolunk bele. Ja és még a BL pénzre sem lehet számítani, mint tavaly.

Breadface 2013.12.11. 16:08:52

nekem tobbet er a bajnoksag, mint a BL. teny a palya minosithetetlen volt, raadasul direkt kibabraltak velunk, hogy a mi terfelunket nem takaritottak le normalisan. a Juve jateka pedig szerintem jo, nekem tetszik a csapat, kar hogy kiestunk. legalabb az EL dontot otthon jatszuk.

Rivendell 2013.12.11. 16:10:21

nekem nem kell az EL...Abra papának jó volt,mert kupát nyertek,de nekünk csak visszalépés lenne,mert a végén a vezetőséget megnyugtatná és tennének az erősítésekre,remélem kiesünk valami nagyon gyenge csapat ellen

Apuleius 2013.12.11. 16:10:24

@babo0410: Nem írtam olyat, hogy nyáron botlábú játékosok jöttek. Mindenesetre tény, hogy Tévez volt az egyetlen igazán nagy, egy az európai elithez visszakapaszkodni akaró Juventushoz méltó igazolásunk.

Rivendell 2013.12.11. 16:11:31

@Type-R: milyen pénzt raktak bele? az eladások szinte fedezték a kiadásokat

bianconeri_2007 2013.12.11. 16:18:04

@Rivendell: az EL-ne nincs presztízse és anyagilag is szinte semmi, de a juve nem nyert nemzetközi kupát 17 éve. a '90-es évek elején pont uefa-kupa győzelemmel sikerült újra nevet szerezni magunknak európában. én nem tudom eldönteni, h komolyan vegyük-e. függni fog a bajnokság állásától is.

Rivendell 2013.12.11. 16:19:50

@bianconeri_2007: Számomra nem az értékével van gond,csak a vezetőséggel,valahogy azt érzem mi egy EL győzelemmel is csak adnánk magunknak 1pofont

részemről örülnék 1 EL győzelemnek

bianconeri_2007 2013.12.11. 16:22:07

@Rivendell: én is, de a csapatra ráköltöttek több mint 200 millió eurót a calciopoli óta (a fele hülyeségre ment secco jóvoltából), most spórolnak, csak közben égünk.

Fleto6 2013.12.11. 16:22:14

@Rivendell: Senki ne várja el az, hogy úgy fogjuk szórni a pénzt, mint a City vagy a Chelsea, ráadásul Conte 2 és fél éve van itt, előtte nem is indultunk európai kupákban. Visszatérve a City mit ért el eddig a rengeteg anyagi ráfordítással. Ja semmit. Ide koncepció kell, ami jelenleg meg van, csak most ez így jött össze. Szóval a pénz korántsem garancia a sikerre.

Goku06 2013.12.11. 16:23:11

@Rivendell: na abban az egyben nagyon igazad van, hogy egy EL győzelem esetén a vezetőség akár takarózhatna az "eredményességgel"
viszont most a kiesés lehet hogy megadta azt a pofont a vezetőségnek mint amit a fiorentina elleni zakó adott a játékosoknak.
Ha télen jönne akárki erősítésnek, akkor szerintem a bajnokság-kupa-el trióból kettőt meg tudunk nyerni, és a harmadikban is szépen szerepelni.

Szerintem EL egyenes kieséses szakaszban első két körben kaphatunk kis ellenfelet, és továbbjutunk, addigra meg remélhetőleg megnyugtató előnybe kerülünk a bajnokságban, így az EL-t sem kell feladni.
Én örülnék végre egy európai trófeának, de a harmadik scudetto és a 10. kupagyőzelem a legfontosabb most akkor.

Valamint akkor legalább nem kell azon gondolkozni hogy jöjjön-e Kagawa vagy Nani, mert hát nem játszhatnak a BL-ben.. de mi sem..

Rivendell 2013.12.11. 16:25:56

@Fleto6:

várj..én sose kértem sztárokat,csak normális posztra igazolásokat,nem kellenek 25-30 millás játékosok ebbe a csapatba

2013.12.11. 16:27:52

Ez igaz???(sajnos/nem sajnos nem láttam a meccsett): A mérkőzés krónikájához hozzá tartozik, hogy a törökök rendkívül aljas módon a második félidőben szándékosan csak a Galatasaray térfelét takarították le. A Juventus így gyakorlatilag olyan térfélen kényszerült támadni, ahol esélytelen volt bármilyen nemű játék kialakítása.

Mert akkor azonnal az uefához kéne fordulni ,mert ez egy mocskos szemét húzás.... Mondjuk hogy nem tudtuk megverni a köbenhavnot se az már más kérdés.......

bianconeri_2007 2013.12.11. 16:30:26

az is igaz, h a törököknek óriási mákjuk volt: 2 lövésük talált kaput, 1 gól. ez fordítva is megtörténhetett volna.

hellan (törölt) 2013.12.11. 16:30:58

A vereség legrosszabb oldala h 20-30M eurótól esik így el a klub, a többit ti is tudjátok mi lesz.

JUVE76 2013.12.11. 16:31:30

@fire06: Pedig állítólag: Respect meg Fair Play a jelszavuk.....

2013.12.11. 16:34:03

Jöhet az EL...a Juventus pedig nem engedheti meg magának,hogy akármilyen sorozatot is leszarjon,amiben érdekelt...hazai pályán játszhatnánk a döntőt!Ezek után pedig nem azon kell gondolkodni,hogy milyen hatással lenne egy EL-győzelem a vezetőségre,hanem arra kell gondolni,hogy minden létező lehetőséget megragadjunk a sikerre!Mindent meg kell nyerni,amire csak esély van!Minden egyéb eset számomra nem elfogadható!

buubreds 2013.12.11. 16:34:13

Megérdemelt kiesés, igazából lényegen nem változtat ez semmit, jó lett volna minél tovább jutni a BL-ben is, de a bajnokság a fő cél.
Azt viszont továbbra is fenntartom, hogy nem a nagy bevásárlás jelenti a megoldást. Annyira örülnék, ha valami olyasmit tudnánk létrehozni, mint ami Dortmundban történik. De nem látom, hogy ezen lenne a csapat, inkább ilyen félmegoldások történnek, veszünk olcsón vagy jót vagy rosszat (igazából előre nehéz eldönteni, hogy közülük ki fog beleilleni a képbe és ki nem). De ez nem ide tartozik.
Kiestünk, szopás. Forza!

JUVE76 2013.12.11. 16:35:14

@Fleto6: Ja igazad van... Conte 2,5 éve van itt és azóta... Hogyne, elötte sosem játszott a Juve nemzetközi meccseket? Elárulom, hogy Conte elött és után is lesz Juve!!!!

2013.12.11. 16:37:14

A szurkolóink pedig nem hiszem,hogy szomorúak lennének,ha a saját stadionjukban ünnepelhetnék,hogy a Juve európai kupát nyert,még,ha csak EL-t is...egy ilyen szar BL-szereplés után pedig engesztelést várok...

JUVE76 2013.12.11. 16:38:54

Ha a vezetőség nem Óvja meg a meccset az egyenlőtlen esélyek miatt akkor nálam elkapálják magukat!!!

Rivendell 2013.12.11. 16:38:56

@buubreds: Dazért a Dortmund is mára már ott tart,hogy amit kivesznek azt be is teszik a csapatba...már ők sem olcsójánosok.

nem is akar itt senki óriási befektetett összegeket látni,csak annyit hogy a meglévő összeget logikusan posztokra költsék el és ne Padoinra-Pelusora x összegeket,mert a kettő árából ki is jöhetett volna 1 értelmesebb szélső

Rivendell 2013.12.11. 16:40:41

@JUVE76: esetleges anyagi kártérítés miatt lenne értelme óvni,másért ne,eléggé beégtek a srácok így is,hogy kiestek,ne akarjunk zöld asztalnál besétálni a 16-ba,mert azzal még nagyobbat égnénk mindenki szemében,noha ezt tényleg nem szabadott volna lejátszatni

Goku06 2013.12.11. 16:42:23

@buubreds: de nem nagy bevásárlást várunk mi sem, csak azt hogy a középpályára ne forduljon elő az hogy egy kezdő játékos kiesése esetén Padoin és Marco Motta együtt 90 percet játsszon!! Hogy legyen bal oldala a Juventusnak.. Ezekhez nem kell annyira sokat költeni, de inkább csak spórolnak mindenen.

Contét és a játékosokat én nem tudom szidni a mai játék miatt. Ilyen feltételek mellett nem támadhattunk volna ki, mert a Galata csak kontrázhatott volna.. tökéletes játékot játszottunk a 0-0hoz, de a végén nem jött össze, szerintem mindent megtettek a srácok. Az eddigi meccseken múlt a dolog, azért már lehet szidni Contét, a csapatot, és Marottát egyaránt.

amúgy csak hogy legyen egy megszokott téma? Mit gondoltok, Pirlo hiányzott ma a csapatból? Volt egy jó helyről szabadunk, meg ezen a pályán egy-egy forintos passz lehet gólt ért volna..
vagy pont hogy beledöngölték volna a sárba könnyedén?

my name is csuma 2013.12.11. 16:47:34

@Apuleius: valóban szeretnéd, hogy kifejtsem? Én nem, mert akkor nem állnék le egy rövidebb tanulmány erejéig, s ma nincs igazán erre kapacitásom. Nekem elég annyi, hogy ránézek a keretre, tudatosítom magamban az általánosan mutatott játék minőségét és erejét, s egyszerűen magát adja a következtetés, hogy ez a csapat ott van a világ legjobb 8-a között. Ez számomra teljesen egyértelmű, s erről nem is vagyok hajlandó vitatkozni. Véleményem szerint, aki ezt képtelen belátni, annak van még mit tanulnia a labdarúgásról.

Röviden az idei BL idényről. Itt tudnék rengeteget elidőzni statisztikákat (és bírói döntéseket) elemezve. De maradjunk a tömörségnél. Szerintem az is egyértelmű, hogy 3 meccsen voltunk jók, 2-őn elfogadható teljesítményt hoztunk, a mait pedig nem nevezném focinak. Címszavakban: 1. pech; 2. pech; 3. bíró; 4. ez van; 5. ez van; 6. ennek nem kellett volna megtörténnie. Ebből szerintem Te tökéletesen kitalálod, hogy kb. mik lennének az érveim az ellen, hogy ez a csapat nem érdemelt továbbjutást.

Kotrevák Kelly (törölt) 2013.12.11. 16:47:50

Az a vicc, h valszeg a török horda úgy kizúg a köv körben, mint a huztat.
Mondjuk ránk is kíváncsi lettem volna.

buubreds 2013.12.11. 16:47:55

@Rivendell: De mi hol vagyunk ahhoz képest ahol a németek voltak 3-4 éve? Még mindig sehol. Az egész olasz focinak szüksége van a megújulásra és valamelyik csapatnak el kell kezdenie. Örülnék ha a Juve lenne ez a csapat és nem nekünk kellene mások után kullogni.

Az oké, hogy a pénzt nem kellene szarul elkölteni, de 100%os garancia semmire sincsen. Vehettünk volna Pelu meg Padoin árából egyetlen tőlük sokkal jobb futballistát, lehet, hogy annyi lenne a következmény, hogy Pirlo cuccait egy ember cipeli és nem kettő. Jó ez komoly sarkítás, de nem feltétlenül lennénk előrébb, rossz üzletet mindenhol kötnek.

my name is csuma 2013.12.11. 16:52:11

@Apuleius: Azt pedig mérhetetlenül undorítónak tartom, hogy a törökök a pályának CSAK azt a felét hozták rendbe, amire ők támadtak a hátralévő idő nagyobb részében. Erre egyszerűen nem lehet mit mondani, s én a vezetőség helyében komolyan fontolóra venném az óvást.

Type-R 2013.12.11. 16:54:48

@Rivendell: nem ez a lényeg, hanem hogy idén annyi zs sem lesz mint tavaly.
Az hogy az egyik térfelet nem takarították le az ennyire szembetűnő volt? a félidőben vagy a meccs előtt nem takarítottak? Sajnos olyan rossz streamem volt hogy a pályát is alig láttam szóval nem tűnt fel nekem ezek v szerint.

JUVE76 2013.12.11. 16:59:38

@my name is csuma: Pontosan! Tegnap uezt csinálták Buffon kapuja elött-csak azt takarították le. A másik kapu elött csúszkálhattunk volna, Nem igaz, hogy nem tűnik fel senkinek???!!!

bianconeri_2007 2013.12.11. 17:03:30

@Type-R: az egészet letakarították a kezdésre, de azt a térfelet, amire a juve támadott a második félidőben 60%-ban sártengerré változtatták (középütt és a jobb oldalon szinte lehetetlen volt játszani). plusz a félidőben sem sürgölődtek javítani az állapotán. ez nyilván nem véletlen, ugyanúgy mint a kezdési időpont (2-re tolták a rendőrség miatt, ami náluk 3, több ember ki tudott jönni). az uefa nem volt elég határozott már tegnap sem. még hetekkel is el lehetett volna tolni, hisz csak ezt a két csapatot érintette.

JUVE76 2013.12.11. 17:04:00

@Type-R: Azonfelűl, hogy megóvnám a meccset a galatát a Fair-play szellemének súlyos megsértéséjért súlyós százezkre valamint stadion bezáással büntetném!!! Hozzáteszem akkor is ezt mondanám, ha nem a Juvéval csinálták volna!!!

2013.12.11. 17:08:12

@my name is csuma: Az nem pech,amikor egy csapat saját magát szopatja meg...
1.)a dánok ellen egy ritka szar gólt kaptunk az első meccsen,utána kihagytunk három meccsre elegendő helyzetet
2.)a Galata ellen mindkét gólnál saját magunkból csináltunk bohócot,önmagunktól vettünk el két pontot
3.)a Real ellen tényleg benne volt a bíró,de amit Chiellini a tizi előtt csinált,az bohózat,az ostobaság csúcsosodása,szal ott is kitettünk magunkért rendesen
4.)a Real elleni visszavágón Caceres hibájáig köze nem volt a meccshez a Madridnak,abszolút kézben tartottuk a meccset,majd pedig szép fokozatosan leépítettük saját magunkat,emlékszem Asamoah pazar tekingélésére,ahogyan Bale bebaszta a vezető góljukat
5.)megérdemelt,kötelező győzelem,nem szabad túl nagy jelentőséget tekinteni annak a meccsnek,ha azt nem nyertük volna meg,a világ legnagyobb bohócai lennénk
6.)tisztességtelen körülmények között,gusztustalan módon estünk ki,amiért lehet puffogni,jogos is,csak szart se érünk vele

A helyzet tehát az,hogy óriási szerencsénk volt,hogy egyáltalán esélyünk maradt a továbbjutásra az utolsó körben,ahol viszont már nem tartott ki a szerencsénk...kurvára nem vagyunk Európa nyolc legjobb csapata közt,mert azok mind-mind továbbjutottak már,mi meg mehetünk az EL-be...ennek a Galatának a Real tizet rúgott két meccsen,még emberhátrányban is,a Bayern-nek tegnap simán belefért egy vereség is,mégis csoportelsők,a PSG vastagon továbbjutott már ezer éve,még a lesajnált szar MU is továbbjutott a Cityvel együtt,a Barca is ott van már,ahol lennie kell,a Chelsea szintúgy...ha a Napoli kiesik ma,na ők mondhatják max,hogy pechesek voltak,mi nem mondhatjuk ezt...mi elsősorban a saját balfaszságainknak köszönhetjük a kiesést...

my name is csuma 2013.12.11. 17:13:52

@Type-R: igen, ennyire szembetűnő volt a két térfél között a különbség. De nem arról van szó, hogy az egyik térfelet hó borította, míg a másikon letolták. A különbség az volt, hogy míg az egyik térfelen a hó és jég alatt fű volt, addig a másikon sár. Ezen a térfelen gyakorlatilag olyan, hogy passz nem létezett.

JUVE76 2013.12.11. 17:14:15

@fire06: Ha "tisztességgel" a saját faszságunk miatt kiesünk, akkor puffogok 2 napig, párszor leoltom Babot, DE ezt a gusztustalanságot nem tudom lenyelni!!! Ehhez nekem túl magas az igazságérzetem!!!!

JUVE76 2013.12.11. 17:20:13

El díjazása:
• Részvétel: 640.000 EUR
• Győzelem: 140.000 EUR
• Döntetlen 70.000 EUR
• Vereség: 60.000 EUR
• Továbbjutás az egyenes kieséses rendszerbe: 200.000 EUR
• Kiesés innen: 300.000 EUR
• Továbbjutás a negyeddöntőbe: 400.000 EUR
• Elődöntő: 700.000 EUR
• Elbukott döntő 2.000.000 EUR
• Győzelem: 3.000.000

Max 8 milla...
Jövöre ebből mit (kit) hoz ki Barmotta????

my name is csuma 2013.12.11. 17:21:03

@fire06: nem akarlak leszólni, de a felsorolásoddal gyakorlatilag az én álláspontom mellett érveltél. Kifejthetem hosszabban is miért, de inkább Neked javaslom, hogy gondold át mégegyszer a megfigyeléseidből levont következtetéseket, azt ahogyan a "premisszákat" összekapcsolod és konklúzióvá gyűrőd őket a fejedben.

2013.12.11. 17:21:23

Azoknak meg,akik most Pogba miatt zsörtölődnek,elárulom,hogy ha a mai meccs(ha lehet annak nevezni,mert ez igazából a futball kicsúfolása és megalázása volt)alapján kéne a fizetéseket meg az értékeket megszabni,akkor nálam Vidal,Pogba,Asamoah,Chiellini,Llorrente,Lichtsteiner,Marchisio egy árva petákot nem kapnának...Tevez,Bonu,Barza és Buffon voltak azok,akik alkalmazkodni tudtak ezekhez a körülményekhez valamilyen szinten,a többiek full homályban mozogtak végig...tegnap amíg ment a meccs,Pogba nyújtotta a legjobb teljesítményt meglátásom szerint,én nem akarok senkit ez alapján a meccs alapján megítélni!

my name is csuma 2013.12.11. 17:23:30

@JUVE76: a TV-s közvetítésekből (és jegy eladásokból) származó bevételek számítanak igazán. Tavaly ebből a Juventus kereste a legtöbbet kb. 50 vagy 60 millió eurót. Nem emlékszem a pontos számra, de a neten könnyen utána lehet nézni.

2013.12.11. 17:26:41

@my name is csuma: Szerintem meg nem,de én se leszólni akartalak,csak kiadni a dühömet...nem látok a hozzászólásomban semmi rád nézve sértőt,csak arra akartam célozni,hogy saját magunktól vettük el a továbbjutást,hatból négy meccsen olyan gyermeteg hibákat vétettünk,amelyek pontokba kerültek,ezt én nem nevezném pech-nek,ezt én balfaszságnak hívom,ami szerintem nem ugyanaz...Európa nyolc legjobb csapatához meg közünk nincs,mert ők továbbjutottak,mi meg megszopattuk saját magunkat...

Apuleius 2013.12.11. 17:28:30

@my name is csuma: Ezzel maximálisan egyetértek, elfogadhatatlan a törökök hozzáállása. Egy BL meccset egész egyszerűen nem szabad megrendezni egy ilyen pályán. Sajnos az a baj, hogy mivel a bírói testület játékra alkalmasnak minősítette a pályát, szerintem nem lehet mi kezdeni az üggyel.

Amúgy arra akartam utalni, hogy a továbbjutás Koppenhágában és a Galatasaray elleni hazai meccsen ment el. Egy komoly élklub nem engedhet meg magának ilyen amatőr botlásokat. Hiába játszunk jól a Real MAdrid ellen, hiába növünk fel a feladathoz azon a két meccsen, ha a "könnyű" meccsek közül mindössze egyet tudtunk behúzni.

Apuleius 2013.12.11. 17:35:36

@my name is csuma:

"tudatosítom magamban az általánosan mutatott játék minőségét és erejét, s egyszerűen magát adja a következtetés, hogy ez a csapat ott van a világ legjobb 8-a között. Ez számomra teljesen egyértelmű, s erről nem is vagyok hajlandó vitatkozni. Véleményem szerint, aki ezt képtelen belátni, annak van még mit tanulnia a labdarúgásról."

Tekintve, hogy a csapat a BL legjobb 16 csapat közé sem tudta beverekedni magát, s a csoportmeccsek alatt csak és kizárólag a dánokat tudta legyőzni, ennek a gondolatmenetnek jelen pillanatban egész egyszerűen nincs létjogosultsága. Ezek a dolgok a pályán dőlnek el, nem Excel táblázatokban és nem a mutatott játék vélt vagy valós minőségén és erősségén.

Értem amit írsz, s én magam is azt gondolom, hogy a Real Madrid elleni meccsek megmutatták, hogy igenis van fejlődés, s egyértelmű merre tartunk, de nem feledkezhetünk meg a többi mérkőzésről sem.

GLB 2013.12.11. 17:48:15

Contéra kíváncsi leszek mit fog mondani?Belátja e,hogy összeségében az egész sorozatot nézve gyengén szerepeltünk, vagy erre az egy meccsre elkezd majd bírózni meg a feltételekkel foglalkozni.Persze nem szabad szó nélkül elmenni a mai meccs mellett ,mert amit ma láttam azt nehezen lehetne egyenlő feltételnek nevezni.De ahogy előttem már egy páran írták összsorozatot nézve hát...A törökökhöz már úgy kellett volna érkezni,hogy ha legelőn kellett volna játszani ez tét nélkül történjen!!!De azért az EL ne adjuk fel hanem nyerjük meg!!!Forza!!!

my name is csuma 2013.12.11. 17:49:10

@Apuleius: @fire06: Remélem nem gond, ha egyszerre reagálok mindkettőtöknek.

fire06: semmi személyeset nem írtál, nem is állt szándékomban ilyet a mondandómba csempészni. Csak én akartam előre elnézést kérni azért a kijelentésemért, hogy szerintem rossz következtetést vonsz le az érveidből. Amit leírtál, azzal gyakorlatilag azt írtad körül, hogy a meccseink döntő többsége egyéni hibákon ment el. Az egyéni hibákat pedig pont azért nevezzük egyéni hibáknak, mert a CSAPATTÓL, a csapat mutatott teljesítményétől független események. Ergo az egyéni hibák nem a csapatot minősítik. Vagyis abból amit leírtál az következik, hogy bár a csapat több meccsen is hozta a győzelemhez elegséges szintet, az egyéni (és bírói) hibák mégis annulálták azt. Vagyis a kiesés nem a csapat képességét és erejét minősítik.

Apuleius: ebben egyetértünk. Szerintem is elsősorban azon a két meccsen ment el a továbbjutás. Viszont azon a két meccsen is hoztuk azt a szintet amivel győzni lehetett volna, egyszerűen nem volt szerencsénk, mert pont akkor hibáztunk nagyot, amikor számított. Abban is egyetértek, hogy egy igazán nagy csapatot az minősít, ahogy a kötelező győzelmeket behúzza. De minden elit csapatnál akadnak pillanatnyi gyengeségek, alig akad rá példa, hogy valaki egy szezonban ne veszítsek egyetlen meccset sem. Nekünk abban volt irtózatosan nagy pechünk, hogy pont olyan meccseken jött ez ki, amik számítottak. Sajnos ennyin is múlhat egy csapat szezonja...De ettől még én ezt a Juvét "nagy" csapatnak minősíteném.

my name is csuma 2013.12.11. 17:52:48

@Apuleius: sajnos sürget az idő, ezért erre csak annyit felelnék, hogy a BL legjobb 16-a nem feltétlenül esik egybe a világ legjobb 16 csapatával...elismerem, hogy nagy a korreláció, és van ok-okozati összefüggés, de nem egy az egyben. Ezért nem mondhatod, hogy nincs létjogosultsága annak amit írok. Ha időm engedi később lehet kifejtem bővebben is.

Apuleius 2013.12.11. 17:58:43

@my name is csuma: Azt hiszem alapvetően hasonlóan vélekedünk, de én egy kicsit kritikusabb vagyok, főként, hogy tavaly is hasonló bénázásokkal kezdtük a BL-t, ez túl sok botlás ahhoz, hogy a balszerencsére fogjuk. Ettől függetlenül való igaz, hogy kis szerencsével nyerhető meccs volt lényegében az összes.

A "nincs létjogosultsága" szófordulattal nem akartalak megbántani, remélem nem is úgy értelmezted. Én kritikusabb vagyok, s inkább úgy fogalmaznék, hogy a kiesés dacára, idén tettünk egy lépést talán előre (főként a csatársor erősödése miatt), de ennél több kell. Néhány okos, minőségi igazolással (nem feltétlenül csillagászati összegű igazolásokra gondolok) ez a csapat valóban ott lehetne a legerősebbek között,

epaska 2013.12.11. 18:27:27

SZÉGYEN! Mondjak még valamit? Lepkefing játék! A Madrid emberhátrányban szétdarálta a törököket, valószínűleg ezt tette volna velük a Bayern, a Barcelona, a PSG, a Manchester City, az Arsenal, a Dortmund
Ez 7 csapat! És hol van még a Chelsea, a MU, Atletico Madrid??? Hol vagyunk mi a legjobb nyolctól? Emberek!!! a Madrid meggyilkolta őket a pályán 10 emberrel!!!

MDaniel98 2013.12.11. 18:50:20

Tudjátok mit?
1.Megérdemeltük
2.Remélem ezzel bekövetkezik az a struktúra váltás,aminek már be kellett volna.
3.Remélem most már belátja a kedves tulajdonosunk,hogy kis pénz kis foci,nagy pénz,nagy foci!
4.Ha nem nyerjük meg az EL-t+a bajnokságot tekerni kell egyet a nyakakon!Legalább ott megtanulják,hogyan kell komolyan venni a kupasorozatokat!

JUVE76 2013.12.11. 19:18:48

@epaska: Arra lennék kiváncsi. hogy a Real, Barca, Psg játszott volna-e ilyen pályán??? Az Ő torkukon hogy nyomják le???

keshudioo 2013.12.11. 19:31:09

Csalódott vagyok.

Csalódott vagyok a ma történek miatt. Csalódott vagyok, hogy az ellenfél és az UEFA ennyire nem tiszteli a szeretett csapatomat.

Csalódott vagyok az első két forduló miatt. Csalódott, mert elbalfaszkodtunk 4 pontot. 4 olyan pontot, amit álmunkból felkeltve, pizsamában, éhgyomorral, csipás szemmel is hoznunk kellett volna.

Csalódott vagyok, mert valószínűleg télen sem jönnek olyan emberek, akik elfeledtetnék velünk, szurkolókkal ezt az égést. Tavaly rá lehetett fogni, hogy messze vagyunk a BL győztes Münchentől, de ez az idei európai produkció szégyen volt. Most majd rá lehet fogni, hogy azért nincs pénz erősítésekre, mert nem kaptunk BL-pénzt. Persze, ha továbbmentünk volna, akkor az lett volna a duma, hogy jók vagyunk mi igazolások nélkül is, és tartani kell a pozitív gazdasági mérleget.

És szerintem ezzel a kieséssel és az EL-be való "bejutással" még nagyobb lesz a csapaton a teher. Az EL-döntőt Torinóban rendezik, amit azért illendő lenne nem holmi Valenciával vagy Lyonnal megnyeretni. Illene odatennünk magunkat, hogy hazai pályán egy kis örömöt is adhassunk a szurkolóinknak.

És mi lenne még illendő? Felvarrni az ezüstcsillagot. Kétszer is lehetőségünk lett volna rá, de azt is elbalfaszkodtuk.

A bajnokság pedig továbbra is kötelező. Viszont triplázni nem fogunk, az is biztos. Ennek a csapatnak nincs olyan mélysége, hogy a következő fél évet végigrobotolja. Két éve volt. Conte első évében mindenki küzdött, harapott, vért ivott a mérkőzéseken, de a mostani csapat egy taktikus, tartalékolós, pihengetős, alibizgetős társaság - tisztelet a kivételnek.

babo0410 2013.12.11. 20:13:55

@Apuleius: "Mindenesetre tény, hogy Tévez volt az egyetlen igazán nagy, egy az európai elithez visszakapaszkodni akaró Juventushoz méltó igazolásunk."
Ez nem tudom, hogy mekkora tény, de bejött, amitől már a nyáron is tartottam. BL-ben Tévez nem tudta a vállára venni a csapatot. Gólt nem szerzett, folytatódott nála a 4 éve tartó BL átok. Jó tegnap a talaj volt minősíthetetlen, de azért 6 meccsen nem talált be egyszer sem. És őt nevezzük klasszis gólvágónak, ő az akire várt a többség annyira. Volt 4 meccsünk zsinórban, ahol az ő hihetetlen rúgótechnikájára is szükség lett volna. Pl. a dánok ellen lett volna egy egész félideje, hogy eldöntse a meccset, de nem talált be ott se. Jó játékosnak tartom Tévezt, de én nem őt igazoltam volna le, vagy hoztam volna még egy csatárt. De sajna erre futotta a nyáron. Télen lehet javítani. Ezek után kötelező lenne. És most már az összes kiszemelt jöhet, má nincs az a gond, hogy pl. Nani nem játszhat a BL-ben. Ésőt még talán kölcsönbe is vehetnénk. Mindenesetre kell egy jó szélső, és át kell állni 4-3-3-ra, mert az jobban működik Európában.

4Evorg 2013.12.11. 20:28:50

@babo0410: Tévez a támadóalakzat legfontosabb játékosa. A mezőnymunkája kiemelkedő. A nyár igazolása volt szerintem az egész ligában.

GLB 2013.12.11. 20:30:53

@keshudioo: És a legparasztabb aki nem tisztelte a csapatunkat az felipe melo volt aki csak lehúzott itt két évet,de ma megmutatta,hogy mekkora egy gyökér!!!Odavaló ahol most van a sok senkiházi .....

babo0410 2013.12.11. 20:33:12

@buubreds: Padoin és Peluso 1 év eltéréssel jöttek. Peluso azért kellett, mert mikor jött, nem volt bal oldalunk (szerintem szélsőként 3-5-2-ben jól teljesít, igaz nem a nagyok ellen kell játszatni). Padoin nem tudom miért kellett, de Conte kérésére jött, és akkor éppen nem volt pénzünk. Mondjuk azt nem értem, hogy miétrt kötelező vétellel jött. De mindegy is, én sose szidtam, és nem is fogom. Róla még gólt nem kaptunk, Miatta még pontot nem vesztettünk. Amennyit tud, azt jól lehozza. Lehet nem egy zseni, de a rábízott feladatot ellátja. Egyébként januárban távozó lehet ő is.

GLB 2013.12.11. 20:34:26

@babo0410: @4Evorg: Meghát az áráról nem is beszélve.Meg elnekezdjük már Tevezre ráverni az egészet amikor ma is ő próbált volna valamiféle meglepőket csinálni nembeszélve a mezőnymunkájáról!!Szerintem Tevezt hagyd Babo!

GLB 2013.12.11. 20:37:54

@babo0410: Conte csak ennyit bízna rá?

epaska 2013.12.11. 20:43:51

@JUVE76: Ez a baj! Töketlen az egész vezetőség! Mancini is megmondta, hogy veszélyes volt a talaj! Ezért kéne egy Moggi, aki odalép szépen a játékvezetőhöz és azt mondja, hogy "idefigyeljél bazdmeg! Ezek a srácok ugyan ki nem mennek arra a pályára!" Aztán ki a f*szt érdekelt volna ha az UEFA kiküld egy 500.000 eurós csekket?
Bár ezt az egészet elmondhatta volna a nagy trójai herceg, Hektor (alias Conte) is. Nem erőszak a disznótor...

babo0410 2013.12.11. 21:02:34

@4Evorg: A bajnokságra igaz is. BL-ben nem annyira (ott is harcos volt, nagyon hajtott, de nem tudott a csapat vezére lenni). Sajnos.

babo0410 2013.12.11. 21:10:24

@GLB: Ahogy Mancini is kifejtette, nem Tévezre kell figyelni. Ő igazán tudhatta, hogy Tévez a BL-ben valamiért nem úgy teljesít. Ma is próbált valamit. Én nem is a mai játékáról beszélek, mert ma nem lehetett játszani. Ma am tényleg ő volt az egyik legjobb. A BL-ben viszont sajna nem sikerül olyan vezérré válnia, mint a bajnokságban. Sajnos ez tény. Nem akarom Tévezt fikázni, meg lebecsmérelni, de az tény, hogy ő az egyik csatár, és ő az, aki az összes meccset végigtolta a BL-ben. És én tőle vártam, hogy pl. Dániában meccset nyer nekünk. Kitől mástól várjam el a gólt, ha nem a klasszis csatárunktól? Vagy majd mindig minden meccset a kp-s trió fog megnyerni nekünk?

Type-R 2013.12.11. 21:20:47

@JUVE76: Szánalmas, hogy ennyire sincs tekintélyünk. És a mostani vezetéssel nem érzem, hogy ez pozitív irányba változna sajnos. Több szempontból is rajtunk röhög most Európa.

Goku06 2013.12.11. 21:20:51

nehogy már Tevez legyen a hibás.
Jó játékos ő, bár már a nyáron is egyértelmű volt hogy a csatárkérdést is az olcsó megoldással oldottuk meg. Tevez jó, de attól még egy kiöregedőben lévő, a visszavonuláson gondolkodó(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) játékos.. Össze sem hasonlítható egy harapós huszonévessel.

Leginkább a többi nyári igazolás (illetve azok hiánya ala marotta), valamint a motivációs gondok (Conte) hibáztathatóak.
Viszont az idény eleji gyenge játék is betudható Pirlo gyenge teljesítményének, de leginkább annak hogy a gyengén teljesítő Pirlonak végig kellett játszania a meccseket, mert nem volt más (Marotta szerepe!!!!).
4 középpályással vágtunk neki a szezonnak, 3 középpályással állunk fel. A bajnokikon sem játszottunk jobban mint a galata-dánok elleni első bl-meccsen, csak azokon a meccseken szerencsével összehoztuk a győzelmet.

Ha 5 középpályással vágunk neki a szezonnak, lehet hogy egy kicsit pihentebb és nem már az elején kizsigerelve és a formán kívül játszó Pirlótól függő keret lehozta volna győzelemmel az egyik BL meccset, és akkor nem estünk volna ki.

Mindenki hibás, de a fejétől bűzlik a hal. Contéra nem kenhetjük rá hogy nem tudta motiválni a csapatot, ha alapból egy szar keretet kapott volna (szar=hiányozók posztról és mennyiségben is). A játékosokat sem lehet hibáztatni, mert a középpályásaink pihenő nélkül tologatják le a meccseket idén. A csatárok jobbak mint tavaly, kétség sem férhet hozzá. A védelem és Buffon pedig szarul kezdett, ők is megérdemlik a feketepontot.
Ellenben a vezetőség hozta össze úgy a feltételeket, hogy csak idő kérdése volt mikor omlik össze a kártyavár. Nekik most el kell gondolkozniuk, hogy mit akarnak a csapattól.

babo0410 2013.12.11. 23:00:30

@Type-R: Tavaly meg felnéztek ránk, és csak dícsérték a szakértők Contet és a csapatot. Most ez így jött össze, k.rvára nagy gusztustalanság volt engedni a játékot ilyen pályán. Megye 3-ban nem szokták elengedni a meccseket, ha ilyen a talaj. A bíró hatalmasat hibázott. De semmi gond, volt két tanuló évünk, a keret nagy része még nem játszott a BL-ben. Remélem a vezetőség is látja, hogy gond van, kell pár ember, és januárban legalább olyanokat elhozunk, akiket kölcsön lehet venni. KP-re kell egy ember, szélre 4-3-3-hoz kell egy ember. Legalább.

babo0410 2013.12.11. 23:15:33

@Goku06: Én nem kentem Tévezre a kiesést, csak megjegyeztem, hogy a BL-ben mindig is gyengébben muzsikált. Nálunk se tudott vezérré válni a sorozatban. De te viszont megint Marottara kened a dolgot. Pedig rohadtul nem az ő sara. a rendelkezésére álló pénzből nyáron kihozta amit lehet. Ennek a keretnek tovább kellett volna jutnia ebből a csoportból. Abban egyetértek, hogy mindenki hibás. De hogy Conte ne tudna motiválni? Motivációs gondok? Én nem vettem észre, hogy Conte ne motiválná jól a csapatot. A szezon elején hullámvölgyben voltunk, de az a legjobb csapatoknál is van. A szezon elején a védelmünk gyengélkedett. És Pirlo is gyengén teljesített. Sajna a kp-n kevesen vagyunk. Ennyiben Hibás Marotta, sajna nem gondoskodott megfelelő pótlásról Giaccherini helyett. De sajna az a helyzet, hogy ezt meg inkább a részvényeseknek rónám fel. Ugyanis valószínűleg ők, és Agnelli találták ki, hogy el kell adni az igazolásokhoz. Sajnos Matrit későn sikerült eladni. Én azt mondom a BL-ből való kiesés nem kenhető egy emberre. Ez kollektíven az egész csapat sara. És leginkább az olasz (és magyar) mentalitásnak köszönhető. Pató Pál-osan Ej ráérünk arra még volt a mottó. Nem értünk rá. És ez az egyik oka, hogy az olasz bajnokság már csak 4. És Agnelli nem véletlen hajtogatja úton-útfélen, hogy az olasz bajnokságnak, az olasz csapatoknak radikális változtatásokra van szüksége/szükségük.

2013.12.11. 23:27:24

@babo0410: Abban mondjuk kivételesen egyet kell,hogy értsek,hogy az,hogy a csoportból se tudunk továbbjutni,az egyáltalán nem Marotta sara...ezzel a kerettel tovább kellett volna jutnunk,arról nem Marotta tehet,hogy az olyan játékosok,mint Caceres,Bonucci,Chiellini,Tevez,Pogba,Pirlo,Asamoah a BL-ben fantasztikusan tudják magukat alulmúlni...Asamoah-t amúgy se tartom sokra,de a többiek mind meghatározó,remek képességű játékosok,akiknek a hibái pontokba kerültek...ezeket a példákat nem azért mondom,hogy bárki félreértse,az egész csapat úgy,ahogy van elbaszta ezt,Conteval,Marottaval,Agnellivel,Elkannal,mindenkivel kooperációban működve elmehetnek a jó büdös picsába!

2013.12.11. 23:29:05

Lehet,hogy kicsit elragadtattam magam,de még mindig rettenetesen dühös vagyok a kiesés miatt...legszívesebben elevenen felégetném a buzi törököket is,meg a mieinket is,mert azt érdemlik,nem dicséretet!

MDaniel98 2013.12.12. 18:42:22

El kell adni télen az öreg,kivénhedt,vagy csak simán rossz játékosokat(Pirlo(?),Barza(?),Buffon persze kivétel),vagy legalább opcióval kölcsönvenni őket.

Akiknek távozniuk kellene szerintem:

Storari
Rubinho
Simone Pepe
Mirko Vucinic
Quagliarella
Peluso
Padoin
De Cegile
Marco Motta
Marci(de csak akkor,ha komoly pénzt akarunk látni belőle,én MÉG nem adnám el)
Giovinco
Isla
Bouy
Összesen:12 játékos.Ők nem ütik meg a BL szintet,és akkor finoman számoltam(és ők(Bouy és Isla kivételével) nem is fognak már jobb játékosok lenni valószínűleg.

juventino92 2013.12.12. 20:00:34

@Juventus FC 15: Quagliarella nem üti meg a BL szintet...azért rugott gólt idén is csereként beállva és tavaly is a Chelseanek és sorolhatnám..

Goku06 2013.12.12. 22:28:31

@babo0410: @fire06:
Én sem csak marotta felelősségét mondtam, hanem hogy az a hiányzó láncszem a középpályáról egy fontos oka annak hogy a szezonunk a katasztrófára hasonlít. És az kivételesen nem Agnelliék zsugorisága miatt volt, mivel a Giaccherini és Matriért kapott árat Marotta szabadon használhatta volna a nyáron is, de az ő felelőssége volt hogy kicsúsztunk az időből. És ez nagyon sokat hozzátett ahhoz, hogy Pirlo formán kívül is 90 perceket játszott, mivel nem volt senki aki beszálljon helyette. Így az ő formán kívülisége még fáradtsággal is vegyült. A plusz emberrel is meglett volna ez a hullámvölgy, de lehet hamarabb kilábaltunk volna belőle.

Conte felelőssége pedig az, hogy a legfontosabb meccseken jöttek ki ezek a hibák. De nem is véletlen, hogy ő is már a szezon elején egyből panaszkodott, hogy szépen eladogatták a csapatából a játékosokat, és a nyáron a szerződéshosszabbítása előtt beígért dolgokat nem kapta meg. Ő is csak kis mértékben hibás, de remélem nem kiáltják ki bűnbaknak.

Furcsa, de én pl Cacerest vagy Pirlot nem tartom annyira felelősnek a hibáikért, ők is csak emberek, akiket vagy pár hónap kihagyás után bedobják a mélyvízbe a real madrid ellen hátul higgadtan passzolgatni (Caceres), vagy 34 évesen az utóbbi 3 évben 4 naponta 90 percet végigjátszatnak vele (Pirlo). Buffon, Bonucci és Chiellini hibáira viszont nem tudok mentséget mondani, velük valami nagy gond volt a szezon elején..

Ezek a tényezők mind együtt hozták össze ezt a kudarcot. (ebben a fontossági sorrendben):
-Agnelliék filléreskedése
-Marotta hozzá nem értése
-Conte néhány hülye döntése
-Játékosok flegmasága
-Külső tényezők

Ha most a vezetőség megértette hogy európai csapatot nem kiégett klasszisokból, lejáró szerződésű játékosokból, vagy serie a-s középszerekből kell építeni, akkor végre elindulhatunk felfelé.
Ha jön a magyar mentalitás szerinti felelősségáthárítás (geci törökök, nem volt szerencsénk, stb), és az előrelépés hangoztatása (idén végre van csatárunk), akkor még várhatunk pár évet mire európában is tényező lesz a csapat.

Rivendell 2013.12.13. 08:39:10

@Goku06: Pirlo-t én szóba se hoznám,mint hiba,mert momentán még mindig europa legjobb osztogatója ergo mind1 milyen idős,vele csak nyer a csapat.

Nem azzal van a gond,hogy hoznak idősebbeket is,gond egyedül csak az,hogy nem posztra igazolnak,vagy pedig tölteléket vesznek kezdőbe..Padoin-Peluso,de részemről Cacares is az,hol fért volna ő is be 1 régebbi Juvéba?

teljes szélső takarítás kéne,1dül Svájci dupla tüdősünk maradhatna a csapatnál..Asa meg irány a saját posztjára és az összes szélső csere kuka.

Nézzük meg a Kp-t..Vidal-Marci-Pogba-Pirlo

világ legjobb kp-ja lehetne...csak lehetne,ha lennének normális szélsők,mivel így Vidalék is csak lekorlátozott egyének ott középen,hiszen közülük ki az,aki képes támadást építeni? "senki"....Pirlonak ember kell akit ki lehet ugratni stb,de ilyen nincs a keretben,ne várjuk már el tőle,hogy elpasszolgat középen és még Messi mintájára átrohan a védőkön is,Vidal vkp..igaz a legjobb,de csak 1 vkp és nem támadó kp,Pogba meg amolyan Marci stílus ezt is azt is tud egy kicsit,de ennyi...semmiben sem kiemelkedő,illetve 1ben lehet még az vkp posztban,de hogy szervezni és támadást építeni sose fog az fix,max néha lesz 1-2 jobb megindulása és ennyi....és melléjük jön egy teljesen impotens széljáték,várható volt hogy ez lesz a vége.

Xavi is azért volt a legjobb,mert volt mellette 1 Ini...Pirlo mellett középen ott volt még 1 Kaka,lehetetlenség 1 szervezni tudóval az elitben lenni...1ik védekező kp-t ki kell venni és helyette 1 Mata típust játszatni,mert ez túl defenzív,vagy a széleket megoldani ennyi vkp mellett

Rivendell 2013.12.13. 08:42:24

a legnagyobb vicc Pirlo esetében,hogy az Eb-n elég volt neki Balotelli-Cassano páros,hogy ha nem is 100,de 90%-ot tudjon magából kihozni,miközben Cassano alapvetően 1 lusta puffancs,aki már nem is tartozik a fiatalok közé,megemberelte magát és sprintelt minden lasztiért + ugye azért ő nem is 1töketlen ügyetlen gyerek,de nekünk még Cassano szintű játékosunk sincs,akivel ki lehetne aknázni Pirlo képességeit

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3499) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (966) elemzés (40) előzetes (884) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10224) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4292) mercato (4271) nyilatkozat (7640) Olasz Kupa (331) összefoglaló (430) pletyka (4287) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (221) Címkefelhő
süti beállítások módosítása