A PSG határozottan akarja Pogbát

A torinói sport napilap, a Tuttosport értesülései szerint a Paris Saint-Germain rendkívüli érdeklődést mutat a Juventus legifjabb csillaga, Paul Pogba iránt.

Pogba Paul golorom_1.jpgA francia középpályás Manchester Unitedtől való távozása óta határozottan fejlődésen ment át, és a torinói bajnokcsapatnál meghatározó egyéniséggé lett, annyira, hogy sokan megkérdőjelezik, hogy nem lenne-e érdemes a korábbi két évben remekül működő Marchisio-Pirlo-Vidal középpályát megbontani, hogy a francia tehetség is beférjen.

Ugyanakkor, bár a húszéves játékosnak hamarosan új és jövedelmezőbb kontraktust ajánl fel a klub, a Juventus elnöke, Andrea Agnelli megkérdőjelezte a Serie A klubok képességét, hogy Paul Pogba kaliberű futballcsillagokat megtartsanak, így kérdéses, hogy a Juventus vajon meddig képes eleget nyújtani javadalmazás és sportsikerek terén a francia válogatott játékosnak.

A napokban, mintha erre a nyilatkozatra reagálva, a rendkívüli költségvetéssel rendelkező Paris Saint-Germain ismét szemet vetett a Polpo Paulra, akivel nem csak középpályájuk erejét növelnék, hanem a csapatukban szereplő francia játékosok számát is.

A francia klubóriás olyannyira érdeklődik Paul Pogba iránt, hogy még arra is készek, hogy fiatal sztárjátékosukat, az olasz Marco Verrattit is Torinóba küldjék a franciáért cserébe.

A Juventus trénere, Antonio Conte rendkívül nagyra tartja a Pescara egykori középpályását, ám a nyáron Paul Pogba megtartása iránt is rendkívül elkötelezettnek tűnt a mester, így rendkívül érdekessé válhat a helyzet, amennyiben a Tuttosport hírei idővel igaznak bizonyulnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr475604965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MDaniel98 2013.10.29. 16:47:17

Veratti+Pastore és már mehet is.Bouyért meg odaadhatnák Maituidit.:)

Rivendell 2013.10.29. 17:06:35

Veratti + 30milla + a nyári keret és kész is lenne a csapat,nem kényszer megoldásokkal

Tomi82 2013.10.29. 17:10:27

áhh...nem is írok összeget....nincs annyi karakter....

Forza

babo0410 2013.10.29. 17:11:20

Szerintem Conte nem lenne kiakadva, ha Verrattit, meg még egy nagyon jó középpályást kapna Pogba helyett, és a kp az eladásával még erősödne is. Mert egy Verratti + Jorginho (vagy vki klasszis vagy nagy tehetség) cserével sztem jobbak lennénk (nem azért mert jobbak Pogbánál, hanem mert lenne minőség mellett kellő mennyiség is a kp-re). Én abban az esetben el tudnám ezt a cserét fogadni, ha Verratti + 50-60 millát adnának. Na jó 40 + Verratti se lenne rossz, és akkor januárban minőségileg meg lehetne a széleket erősíteni.

Rivendell 2013.10.29. 17:14:34

nem hiszem,hogy már most lenne meg az üzlet...most a BL miatt nem kockáztatnak,majd nyáron egy szép hosszú tárgyalás keretében

valahol 50milla körül érzem az árát,amit ki lehetne belőle szedni és valszeg később sem lehetne többet....50milla felett csak irányítóért és csatárért adnak,nem az ő posztjáért,ami egy kicsit amolyan mindent jól csinálok,de semmit sem extrán

Barolo 2013.10.29. 17:16:12

Igazából ez a story már elsősorban Pogba akaratán és tervein múlik szerintem...... ha esetleg menni akar, akkor Verratti+pénzzel a körülményekhez képest jól járhatnánk. Forza Juventus!

Lord Viktor 2013.10.29. 17:18:34

Télen semmiképp sem engedném el. Nyáron lehet róla szó, ha többet játszik az még fel is tolhatja az árát mégjobban, de Verratinál többet kell adniuk a franciáknak.

Rivendell 2013.10.29. 17:21:39

létszámban akkor sem leszünk meg ha jön Jorginho + Veratti,mert menne Pogba+Pirlo /szerintem/ és ugye most is -1 a kp

babo0410 2013.10.29. 17:49:40

@Rivendell: Pirlo megy, akkor persze kell +1 ember, aki akár Bouy is lehetne. Mert én őt már most betenném kisebb csapatok ellen. Pl. ma a Catania ellen egy 10-20 perce legalább megnézném

2013.10.29. 18:03:23

A Pogba-Verratti csere előtt meg kellene próbálni Bouy-t Pirlo helyén, vagyis inkább támadó középpályásnak. Elképzelhető hogy megállja a helyét, és akkor már nem lenne annyira szükség Verrattira, és nem herdálnánk el Pogbát.

2013.10.29. 18:07:53

Érdekes. Én nem engedném el. Lehet, hogy sok lóvét hozna a kasszába, de minőségi játékosok meg kellenek.
Eleve a vezetőség ott cseszte el, hogy a nyomorék Iaquinta-t nem tudták senkinek elpasszolni. Ott van Motta is, mehetne el a fenébe. Öreg Pirlo-t is eladnám, bírom a csávót, sokat is köszönhetünk neki de elindult a lejtőn. Lassú is, öreg is. Marci is szimpatikus srác, de ő is gyenge. Utóbbi időben amit felmutat igen gyászos.
Belőlük összejöhetett/ne annyi lóvé, ami kiadná Pogba árát. Vagy mehetne törleszteni az adósságot.

Nem látom értelmét annak, hogy eladjunk egy fasza játékost, aztán utána a posztjára meg jönne egy gyenge eresztés.

Veratti játékát viszont nem ismerem, nem követem figyelemmel, így róla nem tudok nyilatkozni.

JUVE76 2013.10.29. 18:08:07

Azért a Pogba-Veratti-Vidal középpálya nagyon komoly lenne, de...
De a Veratti+40 milla is jól hangzik!

Goku06 2013.10.29. 18:29:40

Verratti + 40 talán.. de én nem adnám annyiért se.
A PSG-ből ki lehet sajtolni Verratti + 60at is szerintem. És pedig azért, mert a PSG meg akarja mutatni, hogy kik ők. Ezért vettek már ennyi játékost, de az igazi koronaékszer a francia válogatott legmeghatározóbb játékosa lenne, aki valószínűleg már a köv. VB-n is Pogba lesz (utána meg főleg ő, miután a mostani nagyok már öregszenek, és a fiatal generáció legjobbja kétségkívül Pogba). Idővel presztízskérdés lesz a PSG-nek, hogy a legjobb franciát maguknál tudják :))

Ja és tényleg, a nyáron VB, Pogba ott az árát felviheti akár egy 100asra is. Van rá esély.

danimester1 2013.10.29. 19:20:55

Szerintem ha Pogbát elbizniszeljük,akkor leshetjük mikor fog hozzánk jönni még egy ilyen nagy tehetség!Viszont a vezetőség zsugoriságát ismerve el tudom képzelni,de csak akkor ha az érte kapott pénzt nem herdáljuk el.Szerintem nem véletlen volt ez az "amatőr" nyilatkozat,mert a nagykutyák elzárták a pénzcsapot...

babo0410 2013.10.29. 20:24:07

@danimester1: Agnelli ezt egy konferencián mondta, ahol az oasz bajnokságot, és a benne szereplő klubokat képviselte. És csak annyit mondott Agnelli, hogy a bajnokságot át kell szervezni, mert fél tőle, hogy így nem tudjuk majd Pogbat megtartani, mert a jelenlegi olasz foci nem vonzó célpont. Nem azt mondta, hogy el lesz adva. Szerintem ilyen tudatosság nem volt abban a nyilatkozatban, hogy belegondolt volna abba, hogy ezzel megindul a franciáért a hadjárat. Ezzel nem számolt. És szerintem mostanában csak akkor adnánk el, ha a PSG letenne érte egy Verratti + 50-60 millát.

Györijuventino 2013.10.29. 21:37:13

Lucas-ért és Verratti-ért mehet :DDDDDD

b.tom 2013.10.29. 22:34:40

én inkább pirlot adnám verattiért :)

2013.10.29. 22:45:41

Én nem adnám el...őt nem...még Verrattiért sem!

Type-R 2013.10.29. 23:24:54

Ne álmodozzatok Verratti + 40-50-60 millás ajánlatokról! Jó, ha Verratti + 20 millát adnak a "franciák", aki Pirlo pótlására tökéletes lenne, de akkor meg Pogba helyén keletkezne űr.
Bár ha úgy gondolkodik a vezetőség, hogy Asamoaht beviszik középre Pogba helyére, akkor pedig balszélső kell. És amennyire szerencsétlenek vagyunk nem fogunk 20 misiért klasszis szélsőt vásárolni, tehát megint mi húzzuk a rövidebbet.

Goku06 2013.10.29. 23:31:39

@Type-R: Verratti+20ért pedig ki kell őket röhögni.
Pogbát jelenleg csak pofátlanul nagy ajánlat esetén szabad eladni.

@babo0410: "Szerintem ilyen tudatosság nem volt abban a nyilatkozatban, hogy belegondolt volna abba, hogy ezzel megindul a franciáért a hadjárat. Ezzel nem számolt."
Szóval akkor kijelenthető, hogy egy nagy hiba volt az a nyilatkozat, és igazán amatőr megoldás, mert ezzel kinyitotta az ajtót a pénzes csapatok előtt?
Mert itt te is elismered, hogy hülyeséget csinált :)

Type-R 2013.10.30. 00:05:10

@Goku06: Rohadt nagy hülyeséget csinált akármennyire is figyelemfelkeltő és jó szándékkal nyilatkozta.

Goku06 2013.10.30. 00:46:44

@Type-R: igen igen, én is így gondolom :)
viszont babo kolléga igazságtalannak tartja a nyilatkozat óta az Agnellit bírálókat.. pedig igazuk van, ilyen nyilatkozat után jó szót ne várjon.

Rivendell 2013.10.30. 08:50:34

őrültség azt hinni,hogy bármilyen körülmények között Pogbáért bárki is kipenget 60-70millát,vagy Veratti+ 40-50-60millát...mire fel? még Cavaniért sem adtak annyit,pedig kicsit jóval többet tett már le az asztalra,pedig nagyon utálom:D

ezért is írtam Veratti+ 30milla e fölé fix nem fognak menni,de lehet a + 20is már kecsegtető számunkra

ahogy írtátok is Asa megy középre és kell egy szélső...Asa azért középen nem volt rossz Udinében

Veratti-Jorginho-Asa-Vidal-Marci már nem igaz,hogy nem lenne az egyik legjobb kp a mai nemzetközi mezőnyben

mondhatni 1tehetségért jönne 2tehetség és még maradna is 5milla körül,mert 10-15közé számolom Jorginhot

5millát hozzádobják a szokásos 10millás emberkéikhez és jöhetne Asa helyére egy értelmes szélső,egyedül szinte csak Lichti elé kéne komolyabb összeget költeni a nyáron,vagy télen..Tevez és a spanyol fixen elegen lexnek előre,hogy kapnának maguk mögé 2 jó képességű fiatal szervezőt és 1-1 normális szélsőt

Talán nyáron egy komolyabb üzletbe lehetne érdemes gondolkodni....PSG-Veratti vonal helyett Abra papa Mata+Pénz..nekik is nagyon kell a srác és Mata eléggé számkivetett lett,pedig megmutatta angliában is,hogy nem csak egy felkapott spanyol szájhős és mellé Jorginho + a 2szél

Goku06 2013.10.30. 09:30:37

@Rivendell: hát nem tudom, én Verattit nem tartom annyira nagyra, míg Pogbát igen. Veratti+30ért még nemet kell nekik mondani.
Mata+30 már jobban tetszene. Végre lenne kreatív, támadni képes játékosunk a csapatban.

Rivendell 2013.10.30. 10:50:21

@Goku06: khmmm jelen pillanatben Mata kicsit jobb játékos,mint Pogba és ő sem mondhatni túlkorosnak,szóval ez a 30m+Mata álom az álomban részemről

Veratti meg a generácójának legnagyobb irányító tehetsége,most Pogba többet ér az biztos,de nem annyival amire taksáljátok..én is gyerekkoromtól juve szurker vagyok és Pogba tényleg tehetséges,de hogy sokan ezeket az árakat honnan hozzátok fogalmam nincs,ennyi erővel Jojoért amit a city fizetett 30milla vagy mennyi vicc összeg és pedig ti hogy lehurrogtátok mire fel annyi,hol ér Pogba 50felett? soha nem fog annyit érni

Gabuero 2013.10.30. 10:54:34

Ibraert cserebe mehet xD

Najo egy Veratti + Menez/Pastore es talan.

GLB 2013.10.30. 11:13:38

@Type-R: Van egy ismerősöm aki nemrégiben építkezett fel.Beköltözött az új kéróba és pár nap múlva kitette a házára ez a ház eladó című táblát.Kérdeztem tőle,hogy eladó a ház,hiszen most költöztetek be?
A válasz az volt,hogy nem eladó,de ha jön valami őrűlt és kicsengeti azt az összeget amit ő kér vagy az érdeklődő mond ellenálhatatlan összeget akkor eladó.Én ebben az esetben is ezt látom.Bíznak abban,hogy egy ilyen újgazdag klub mint a psg alku nélkül mond egy olyan összeget ami ok lehet.Én nagyon sajnálnám ha menne ,de ha okosan csinálják akkor csak jól jöhetnénk ki a dologból.Amiket fent írtatok azok se rossz alternatívák,de ha Pogba marad az se rossz,sőt!!

Drughi Di Bianconeri 2013.10.30. 12:41:38

Ez önmagában szerintem kacsa, csak az lehet az alapja,hogy Verrattiért már régóta érdeklődünk, illetve a másik oldala pedig Agnelli nyilatkozata.
Verrattinak Pogba MELLETT kéne majd, esetlegesen játszania, nem helyette.
Továbbra is tartom magam ahhoz, hogy nem szabad eladni, jó darabig Pogbát.
1 nagy csapat egyik fő ismérve, hogy legnagyobb sztárjait, klasszisait nem kell eladja, még nagy pénzért sem.
Ennek nem lenne jó üzenete, ha most nyáron odaadnánk ilyen Verratti + 20 M körüli összegért.
Szerződést kell vele hosszabbítani először is.
Aztán,ha nagyon vinni akarják, akkor úgyis elfogja érni az ára a 80-100 M körüli összeget,főleg ha dúsgazdagék egymásra fognak licitálni.
Megjegyzem, én soha semennyiért nem adnám el, mert nem minden bokorban nő egy Pogba szintű zsenipalánta,de üzletpolitikai, gazdasági szempontból 80-100 M kegyetlen sok pénz, amiből szinte egy fél csapatot fel lehet építeni (lásd: Tottenham).
Mondjuk,ha álmodozom picit, azért Verratti + Lucas Moura + Rabiot és még egy 30-40 M és vihetnék az arabok :D

Rivendell 2013.10.30. 13:11:31

Ez a srác soha nem fog annyit érni,de még csak adni sem fognak érte..még az arabok is kiröhögnék a 80millás kérést....ez a srác a közelében sincs az igazi zseniknek,de még csak a mi régi nagy játékosainkat sem közelíti meg,valamiért az érzésem az,hogy a szurkereknek kell egy top player és azt mondják itt ez a Pogba gyerek,fiatal is és nem is rossz...ő a mi top játékosunk,bankot érte ha vinni akarják:-D

gazdagék pedig sosem licitálnak egymásra,nézzük meg kik keltek el és milyen szépen leosztva,pedig már van 3arab-1orosz és 1 spanyol gazdag csapat

Drughi Di Bianconeri 2013.10.30. 13:13:37

@Rivendell: Öreg, Bale ért 100 M-t ?
Még véletlenül sem, a felét sem..sőt.
Pogba-ban igenis ott a zseni gén, ha nem látod tesóm vak vagy, vagy nem értesz a focihoz :)
Amilyen árak pörögnek a piacon, pár év múlva tényleg 80-100 M körül lehet Pogba ára.

buubreds 2013.10.30. 13:25:31

Egy megfelelően magas ajánlatot rögtön el kell fogadni, nem tartom valószínűnek, hogy túl sokáig a csapatnál maradna, ha az árából tudunk 2 minőségi játékost szerezni, akkor jó üzletet kötöttünk.

Apuleius 2013.10.30. 13:39:54

@Rivendell: Messze nem erről szól ez a történet szerintem, Pogba már most, 20 évesen a világ egyik legjobb játékosa a saját posztján. Szó sincs arról, hogy túl lenne értékelve. Olyan minőségű játékos, aki a régi nagy Juventusokba is befért volna. Csak és kizárólag csillagászati összegekért mozdítható. Amúgy szerintem most, 20 évesen nem szabad eladni, az értéke évről évre nőni fog. Meg kell tartani.

MDaniel98 2013.10.30. 13:43:28

Amúgy most nem azért,de,ha belegondoltok:
Maituidi(a PSG középpályájának alapembere,26 éves,amit tavaly a Bl-ben játszott az nem semmi)szerződése 1 év múlva lejár.A TR szerint 18 milla az értéke,lejáró szerződésű játékosoknál ennek a felét vagy még azt se szokták adni.Tehát Maituidiért bejelentkeznénk télen egy 9 millióval az elég korrekt ajánlat lenne(persze ez csak akkor lehetséges,ha addig nem hosszabbít). Na,mit gondoltok Maituidinek ki az ügynöke?Mr.Riola!Ha jól halottam Riola elégé nagyra tartja ezt a Bouy gyereket,lehet igaza van,de nem bizonyított még semmit,nekem elég zsákbamacskának tünik,míg Maiutuidinek a lábában benne van 250 bajnoki,és pár BL találkozó is már.Ha tényleg olyan nagyra tartja Riola Bouyt,akkor promózza már be a PSG-nél,hadd cserélhessük el Maituidire.
Pogbáért,meg odaadják Verttit és Pastore-t,akkor már jó,de a licitet inkább kezdje tényleg a PSG,mert ők vannak olyan hülyék,hogy oylan ajánlatot tesznek,amit aztán tényleg nem lehet majd visszautasítani.

MDaniel98 2013.10.30. 13:45:52

@Juventus FC 15: Pl.Digne-t is szívesen látnám nálunk,persze csak így:Pogba+Bouy=Maituidi+Pastore+Veratti+Digne.:)

Rivendell 2013.10.30. 13:50:36

@Drughi Di Bianconeri: nem vagyok a tesod/nem kedvelem ezt a megnevezést,meghagyom a többséginek/ hogy te mit látsz azt én nem értem,mert ez a gyerek nem klasszis az fix,Bale véletlenül talán 2x lett a PL legjobbja és szórta a gólokat,ahol Pogba még semmit nem tett le az asztalra,sőt még olaszban is csak elkezdte a játékot semmi egyéb...tehetséges a srác,de messze nem tart ott még,de lehet soha nem is fog mint amire már most tartjátok...vannak nála bőven jobbak....talán lehet sztár,de még nem most

Rivendell 2013.10.30. 13:52:35

az meg hogy pár év múlva....ja amjd itt tartogatjuk 24-25 éves koráig:-DDD mosolyra ad okot,pár év múlva lehet BL lesz a sztár,mert Cr kiöregedett,esetleg Messi megunja a focit stbb...pár év

Rivendell 2013.10.30. 13:53:34

BL-Bale akart lenni,meloba kevés az időm :(

babo0410 2013.10.30. 13:55:48

@Goku06: Nem volt hiba a nyilatkozat, mert egyrészt attól, hogy ajánlatokat tesznek Pogba-ért nem kell eladni, ha nem akarjuk, másrészről meg fel akarta Agnelli hívni a figyelmet arra, hogy az olasz foci nem vonzó a klasszis tehetségeknek. Azt meg úgy lehet a legjobban, ha a legnagyobb tehetséggel példálózol. Szerintem nem volt szerencsétlen a nyilatkozat. Szerintem próbálkozás ettől függetlenül is lett volna, ahogy nyáron volt is. Eladni meg nem vagyunk kötelesek. De ha jön egy hatalmas ajánlat, pl. Verratti + 60 milla (ami mostanság nem hiszem, hogy lesz), akkor ha van nyilatkozat, ha nincs megfontolták volna az eladását.

Rivendell 2013.10.30. 14:14:04

Egy valamit nem értek,elítélitek a nyilatkozatot mondván azzal kirakták az eladó feliratot,de közben azzal jöttök mekkora sztár és le kell húzni őket akkora összeggel ami kb az évtized vicce lenne...vetekedne Bale üzlettel,nem érzitek logikailag defektesnek az elítélést? ha a top csapatok közül valakinek megtetszik Pogba-Vidal vagy bárki,akkor az el is viszi attól függetlenül,hogy eladó vagy sem és hogy ki mit mondott,vagy éppen nem mondott,hiszen eleve azzal számoltok,hogy kifogyhatatlan a vagyon készletük

Zizu-nál se tudtunk mit tenni,akkor sem ha nem akarják eladni,pedig akkoriban még volt értéke a csapatnak és eredmények is jöttek folyamatosan és még azt sem lehet mondani,hogy mert ott volt az utód Nedved,mondjuk ki őszintén Zizu és Nedved között volt azért egy lépcsőfok,amit nehezen mászott meg Nedved az elején,de mivel csupaszív játékos volt a tehetsége mellett így megcsinálta /nagyon szerettem őt,de az elején sokat szenvedett még ő is...Zizu meg számomra mindig olyan volt,akiért sose bánkódtam pedig amilyen szinten ő volt azt irányítóban senki nem tudta hozni...később talán Pirlo - Riquelme páros ütötte meg azt a szintet /"talán" /

Drughi Di Bianconeri 2013.10.30. 14:36:23

@Rivendell: Pogba a posztján már most is a legjobbak között van, sőt korosztályának egyértelműen legjobbja a poszton.
Többször említettem már a hasonlatot közte és Yaya Touré, Vieira között,sőt eleganciája és mozdulatai sokszor Zidane-t idézik.
(Olyan focihoz tőlünk jobban értő ismerőseim is észrevették a hasonlóságot, párhuzamot az említettek (még Zidane is !) és Pogba közt, akik amúgy abszolút nem kedvelik a Juvet.)
Pogbat úgy akarod beállítani,mint valami 12 egy tucat játékost.Fogadjunk Padoinról meg ódákat zengsz,hogy "milyen hasznos"...bár annyira hülye és vak csak nem lehetsz :)
Pogba korának legtehetségesebb,legígéretesebb játékosa,posztjának már most legjobbjai közt van, de ha kihasználja a benne rejlő adottságokat, kemény munkával párosulva fejleszti azt akkor korszakos klasszis lesz belőle.
Nem tudom mit nem látsz ezen.Egy Verratti szerintem sehol nincs hozzá képest képességekben.De egy Marchisio,Gündogan,Fellaini,Javi Martinez stb-stb sem sorolhatnám a(z amúgy jobbnál jobb) középpályásokat...

FinoallaFine 2013.10.30. 14:48:39

A PSG határozottan elmehet a p*csába na csókolom :D

Rivendell 2013.10.30. 15:04:02

@Drughi Di Bianconeri: Nem hiszem,hogy bárhol is Padoinról ódákat zengtem volna,nem szokásom Padoin és társai miatt folytatott vitákba bekapcsolódnom,mert felesleges.

tudjátok Zidane nekünk már Pl Hazard-ot is ajánlotta nagyon fiatalon,mondván egyik legnagyobb tehetség és senkitől nem láttam még,hogy hmm mekkora sztár lett a srác /mondjuk tényleg jó/ de se ő se Pogba nem lesz korszakos zseni,mint ahogy Yaya sem az és részemről Viera sem volt az...nekem pl Viera nem tetszett nálunk,valahogy semmi extrát nem véltem nála felfedezni a Juvés évei alatt,Arsenalban jó volt de az akkori Arsenal eleve stílusban nagyon feküdt neki a társak miatt.

most,hogy a posztján már most a legjobb az számomra látva a srácot meglepő lenne,részemről ő egy tehetség,akiből lehet a posztján top játékos,de még csak tehetség nálam...Zidane-hoz hasonlítani,nem tudom ...sosem fog olyan születni,aki Ronaldinho-ra hasonlítana,Messire vagy akár Zizura,nem szeretem ha valakihez hasonlítanak valakit

tudjátok nálam Pogba olyan,mint Neymar....én még mindig nem látom abban a srácban a klasszist...Classicon is ott istenítette a riporter,de közbe én egy értékelhető cselt nem láttam tőle,nevettem mikor mondja a riporter hogy befűzte a védőjét,ja ...valamikor biztos:-D

buubreds 2013.10.30. 15:10:16

@Drughi Di Bianconeri: Én egyetértek Rivendell véleményével. Pogba tehetséges, jó felépítésű játékos, de még közel sincs ott, ahova nagyon sokan tartják. Általad felsorolt játékosok közül egyedül Marchisio aki jelenleg gyengébb tőle, a többiek régebb óta hoznak magasabb szintet, velük egy lapon emlegetni Pogbát szerintem butaság, és ekkor még a valóban teljesen kiforrt középpályásokról nem is beszéltünk. Yaya Touré és Vieira hasonlatokat adom, leginkább olyasmi játékos lehet Pogbából, mint belőlük, de az még szerintem messze van. Zidane hasonlat meg megmosolyogtató, 1-2 esetben próbál olyan elegáns lenni, de az csak egy gyenge kópiája a francia zseninek.

Rivendell 2013.10.30. 15:54:46

@Drughi Di Bianconeri: igazából most olvastam teljesen végig a kommentedet és kezdem érteni mi miért nem vagyunk egy véleményen,mármint a jövőt tekintve,hogy mekkora korszakos zseni lehet és nem abban,hogy most hol tart..

ami közöttünk az eltérés,hogy mi mást tekintünk zseniálisnak ha középpályásokról beszélünk,Gündogan-Javi Martinez és Fellaini nálam kimagaslóan jó iparosok,tudom fogni fogod a fejed,de a kp szerepkör annyira tág fogalom,hogy ezek az egyének nálam nem mérhetőek a top kp-sek között/mint fogalom/ és csak hogy lássad Pogbat elismerem,náluk csak jobb lehet a srác idővel

ha azt nézzük most mit jelent 1 Gündogan stb akkor SAJNOS azt kell mondanom top kp-s,de ez köszönhető a foci fejlődésének is,mert anno ő egy tucat játékos lett volna semmi egyéb,mai világban a kp szerepkör teljesen átalakult ami nekem annyira nem is tetszik,mert ez a mindenki mindenhez ért egy kicsit érzetet adja,de semmiben sem kiemelkedő

Drughi Di Bianconeri 2013.10.30. 18:36:48

@Rivendell: Az utolsó kommentedet adom abszolút !
És már nagyjából értem mire gondolsz, magasak az elvárásaid, igényeid a focistákkal szemben.
Ezzel én is így vagyok, és én is úgy gondolom,hogy ma már nincs annyi egyéniség a pályákon,mint akár 10-15 évvel ezelőtt.Hiányoznak a "spílerek" a csapatokból.
A maiak közül talán Iniesta stílusa hasonlítható ahhoz,amit láttunk pl.: Bergkamptól,Zidanetól vagy Ronaldinhotól. Elegancia,varázslat,spontán improvizáció szinte teljesen kiveszett a pályákról.
Ezen magas igények mentén haladva valóban nem tekinthetőek "TOP" játékosnak az említettek (se mondjuk Schweini),mert nem látszik bennük a +, ami zsenivé emel egy jó játékost.Iparosok,jól fogalmaztál.
A liga legjobb támadóközéppályásának/irányítójának tartott Hamsik is egy szürke iparos,akiből hiányzik az, ami egykor naggyá tette a posztján szereplőket.Azért mondjuk Hazard vagy Mata, vagy akár Willian már jóval magasabb szint,mint a "szürke iparos".Ők játszanak.
Azonban valamiért úgy érzem, hogy Pogbaban meg van AZ.Egyszerűen azért mert a mozgásán, a labdával való bánásmódján látszik az,ami a felsoroltaknál nem, illetve megvan benne a "zsiványság", a "csibészség",ami szvsz. valamennyi Zseninek tulajdonsága,szinte privilégiuma volt leginkább.
Lehet,hogy nem lesz Zidane szintű, vagy akár csak Zidane szerű klasszis,de 20 éves, és nyilván példaképnek tekinti Zizout, legalább adjuk meg neki az esélyt.
Ha a jó úton halad és folytatja a nagyiramú fejlődést simán elképzelhetőnek tartom,hogy Pogbára évek múlva is emlékezni fognak.Szvsz. Ettől lesz valaki korszakos klasszis,valamint az egyedülálló stílustól.

Rivendell 2013.10.30. 19:15:44

@Drughi Di Bianconeri:

Hazard-Mata páros tényleg topnak tekinthetőek,de ami bennük nagyon tetszik nekem,hogy fiatalok viszonylagosan felkapottak és ennek ellenére eléggé emberien viselkednek a gyepen is,ezért is hoztam fel ha Pogbat adni akarják,akkor lehet nem Veratti-ért kéne menni,hanem Mata-ért és fűztem is hozzá ott +ban sok pénzt nem is szabadna várni,mert ő azért már egy kiforrott top játékos a posztján és jó korban is van.

Willian nálam még kérdéses,mert nem láttam még az Abra csapatban mit nyújt,sajna elég kevés angol bajnokit nézek manapság,de hozzáteszem én is támogattam volna a leigazolását,mert van benne nem kevés potenciál./gondolom te nézted már ott is,így nem hinném visszafelé fejlődött volna,ha már kiemelted/

Engem Pogba itt léte nem zavar,sőt én örülnék neki a legjobban ha nálunk valami nagy karriert tudna befutni:)

Goku06 2013.10.30. 21:15:05

@Drughi Di Bianconeri: @Rivendell:
nem akarok beszállni a beszélgetésbe, csak annyit fűznék hozzá, hogy azért is van ekkora felhajtás Pogba miatt, mert már régóta mindenki azt várta, hogy a Juve kinevel egy fiatalt.. már 20 éve arra vár mindenki, ezért amikor bekerült annó Gio-Palladino-stb-stb, már mentek a cikkek, hogy végre megvan a nagy tehetség, akiből világklasszist csinálunk, stb. Senkiből sem lett az (Marci nem az, Chiellini akit egyedül belerakhatunk ebbe a kategóriába. őt fiatalon vettünk, és itt lett belőle klasszis.. Vidalt is pl viszonylag idősen vettük).
Most pedig megkaparintottunk egy 20 éves potenciális világklasszist, akit jól kinevelve a posztjának legjobbjává tehetünk. Ha eladjuk, más csapat csinál belőle klasszist.
Megvan benne az ami nem volt meg egyik 23 év alatti játékosunkban sem az elmúlt 20 évben.
Ezért sem érné meg nekünk eladni őt 40-50 milláért, mert hisszük-tudjuk, hogy pár év, és egy világklasszis lesz (amire presztízs szempontból is szükségünk van, mert jelenleg tényleg csak iparosok vannak a csapatunkban.. Talán Tevez és Pirlo a két kivétel.. de azért pl Vidal is inkább egy szorgos-hajtós iparos)

Willian-Mata jelenleg tényleg jobbak, stb. Viszont 5 évvel idősebbek! Egy focista karrierjében 5 év hatalmas idő. Matáék 5 éve nem voltak Pogba jelenlegi szintjén..
Hazard már más kategória, ő még csak 22 éves..

JUVE76 2013.10.30. 21:23:17

@Juventus FC 15: Pastore-nak mi a valódi/tényleges posztja?

keshudioo 2013.10.30. 21:36:39

@JUVE76: támadó középpályás/irányító

keshudioo 2013.10.30. 21:46:12

@JUVE76: Veratti hátravont irányító, ő a védősor előtt játszik (mint Pirlo), és több a védőmunkája is. Pastore előrébb, a csatársor mögött szeret inkább, és ezáltal több gólt is szerez.

JUVE76 2013.10.30. 21:47:51

@keshudioo: Akkor nem is lenne helye 352-ben???

keshudioo 2013.10.30. 22:02:00

@JUVE76: Nem igazán. Hacsak nem taktikai változtatással. Marchisio/Pogba és Vidal hátrébb, Pastore előrébb, de az már inkább 3-4-1-2 lehetne szerintem, és többet kellene védekeznie a hátsó duónak, ami nagyban redukálná a középpályásaink képességeit, hiszen mindhárman szeretnek támadni is, és jók is benne.

JUVE76 2013.10.30. 22:20:00

@keshudioo: Akkor Pogba/Veratti-Pastore csere nem ok?

keshudioo 2013.10.30. 22:36:03

@JUVE76: Nekem vagy a csapatnak? :P
Én szeretem Pastorét, elnézném nálunk, de kompromisszumokkal járna a leigazolása. Verratti gondolkodás nélkül beférne Pirlo helyére, Pastorét viszont nem tudnánk 3-5-2-be bedobni. Elvileg tud szélen is játszani, így esetleg mehetne 4-3-3-ba. Vagy 4-3-1-2 gyémánt. Idén amúgy csak 5 meccsen lépett pályára, de nem tudom, milyen poszton, mert nem követem a franciákat.

keshudioo 2013.10.30. 22:42:41

@keshudioo: Közben megnéztem, játszott 4-3-3-ban a középpálya jobb és bal oldalán is, 4-4-2-ben jobb szélsőként és 4-4-1-1-ben bal szélsőként. Mindenesetre szerintem ő túl kreatív ahhoz, hogy kiheréljék a szélen. Nem tudom.

Goku06 2013.10.31. 11:55:38

@keshudioo: de amúgy a legfőbb kérdés az az, hogy Pirlo távozásával hogyan akarjuk megoldani a helyettesítését. Lehet, hogy alapból formációváltás következik az öreg nélkül.
Veratti lehetne a méltó utódja, de szerintem neki még idő kell. Pirloból sem egyik napról a másikra lett ilyen irányító. Lehet hogy 1-2 vergődő év rámenne arra, hogy Verattira ráépítsük a keretet, és ő is belerázódjon.

De szerintem jelenleg nem lesz Pirlonak egyvéegyben utódja a nyáron senki. Kicsi formációváltás, mindenki igazodni fog az új rendhez, és nem visszavont irányítóval játszunk.

MDaniel98 2013.10.31. 12:10:38

@keshudioo: Conte úgy is 4-3-3-t szeretne játszatni,arra jó lenne Pastore akár,legfeljebb úgy csinálhatnánk,hogy Pastore felfutna szélre,ott megkapná a labdát csinálna 1-2 befelé-cselt a labdával,kb úgy mint Robben,vagy Ribéry,a lövéssel úgy sincsenek gondjai,ha úgy van rátűzi,ha meg nem akarja/Tudja elvállalni,akkor legurítja középre,ahonnan majd Vidal/Pogba/Marci a 2.hullámmal érkezve befejezi.Vagy akár begurítja középre,ahol reménykedik,hogy az Apacs jól fog érkezni,vagy esetleg rárúgja Llorente fejére,ahonnan bepattan.

Csak motiválni kell tudni,és akkor világklasszis teljesítményre képes,abban meg jó a Mester.Csak számléltetni akartam egyébként,hogy 4-3-3-ban is lenne pár lehetősége jól befejezni az akciókat,a szélen is.

Drughi Di Bianconeri 2013.10.31. 12:13:56

@Goku06: Formációváltás, méghozzá karácsonyfa. Ahhoz kéne egy vérbeli támadóközéppályás,aki irányító is.Nem sok van a piacon, és nagyon drága maga a poszt is (főleg,h. elszalasztottuk Eriksent).
Pirlo szintű Regista úgy sincs (mondjuk nagyon nem is volt), Verratti idővel LEHET hasonló,bár nekem inkább tűnik a stílusa "De Rossisnak" , mint Pirlosnak (na nem mintha az rossz lenne...)
Vagy ha 4-3-3 formációban gondolkodik Conte, akkor szélsők kellenek,méghozzá inwerted wingerek és nem Dzsudzsák Balázs szintűek.
Igazi bal hátvéd mindenképpen fog kelleni (hányadik éve már?)+ minimum 1-1 középpályás és szélső,de inkább 2.
Én simán adnám, ha a Carlo-féle Milan mintájára nyomnánk köv.szezontól, középen Vidal/Asa- Pogba/Marci- Verratti(esetleg Jorginho?), előttük 1 tk.,mondjuk legyen Grénier,előtte meg Tevez + Nando.
Nagy beruházás kell majd mindenesetre,lehetőleg úgy,hogy a legjobbjainkat megtartsuk.

Goku06 2013.10.31. 12:36:15

@Drughi Di Bianconeri: a nagy beruházás a kulcsszó...
meglátjuk mi lesz a nyáron, de ha megint csak egy 10 millát akarunk költeni a nyáron, akkor felesleges bármit is tervezgetni

MDaniel98 2013.10.31. 13:08:50

@Goku06: Nem feltétlenül kell font 10 milliókat költeni ahhoz,hogy sokkal jobb legyen a csapat.Nyáron én mindenképpen leigazolnám:

Jetro Willliemst,Verattit(ha eladjuk Pogbát simán megvan ő is).
Kölcsönvenném Lucas Piazónt,vagy Thorgan Hazardot a :Chelseatól(opcióval).
Ők a Giaccherinit pótolnák(meg szerintem jó irányítók is).
A lejáró szerződésű Maituidit megpróbálnám még a télen hozzánk édesgetni.
Jorginhot még a télen muszáj lesz leigazolni,mert,ha nem tesszük rövid időn belül nagyon drága lesz szerintem.
Berardit,és Boakye-t visszahívnám a nyáron.

Mindeközben megszabadulnék:Rubinhotól,DC-től,Pelusotól,Mottától,Padointól,Islától,Pepétől,Vucinictől,lehetőleg normális áron.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10212) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4283) mercato (4268) nyilatkozat (7629) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása