Buffon: "Hálás vagyok apámnak, hogy a Juventust javasolta"

Az Öreg Hölgy klasszis hálóőre, Gigi Buffon elárulta, hogy 2001-ben a Barcelonához igazolhatott volna, azonban hálával tartozik az édesapjának, aki inkább a Juventus felé terelgette fiát.

Buffon Gianluigi_1.jpgMint ismeretes, Buffon azóta a torinói klub ikonjává vált, s egyébként is magas népszerűségét csak tovább növelte, hogy a Calciopoli botrány kitörését követően követte klubját a másodosztályba is.

"Mielőtt a Juventushoz csatlakoztam, eligazolhattam volna a Barcelonához is." - mesélte Buffon a Sport Mediasetnek.

"Az édesapám a Juventust javasolta, s mind a mai napig hálás vagyok neki ezért, hiszen olyan sok boldog pillanatot élhettem itt át. A Barcelona nem ugyanaz a csapat volt akkor, mint ma."

"A szerződésem meghosszabbítása 2013-ban egy újabb fontos lépés volt. Úgy döntöttem, hogy maradok a Juventusnál, annak ellenére, hogy egy olyan komoly ajánlatot kaptam Kelet-Európából, amely bárkit elbizonytalanított volna."

"Bízom benne, hogy még évekig játszhatok, addig, amíg csak meglepetést okozhatok, ahogy tettem azt mindig is a pályafutásom során."

Buffon természetesen szót ejtett a még korábbi, a Parmánál töltött időszakról is.

"A Parma és a Milan is le akart igazolni, valamint egy kicsit kisebb mértékben, de a Bologna is érdeklődött irántam. A szüleim jól tették, hogy a Parmát választották, mivel úgy ítélték, hogy az kedvezőbb egy 13 évesnek. Minden szülő számára, talán helyesen, vonzóbb lenne, hogy a gyerekük a Milan játékosa legyen, de ők azzal törődtek, hogy a lehető legjobb helyet találják meg számomra, ahol felnőhetek."

"A bemutatkozásom a Serie A-ban egy valóra vált álom volt, de akkoriban, 17 évesen merész srác voltam. Tudtam, hogy nem okozok majd csalódást, s fontos oldalakat akartam írni a sportág történelemkönyvébe."

"Sok mindent nyertem a Parmával, de sajnálom, hogy velük soha sem hódítottam el a Scudettót. Talán túl fiatalok és éretlenek voltunk ahhoz, hogy rátaláljunk arra az állandóságra, ami szükséges lett volna."

Van egy másik rangos trófea is, amely még fájóan hiányzik Buffon vitrinjéből, hiszen mindeddig még nem adatott meg neki, hogy magasba emelje a Bajnokok Ligája serleget. A jövő héten a zebramezesek a Real Madrid ellen fontos lépést tehetnek a csoportkör túlélése felé.

”Azt mondják, hogy a Real Madrid nincs igazán jó formában, de az igazat megvallva, azokkal a játékosokkal, amelyekkel ők rendelkeznek, nem kell sok hozzá, hogy fordítsanak a helyzeten. Sportszerűtlennek tűnhet, de bízom benne, hogy lemerült állapotban állnak majd ki ellenünk."

"Egy győzelem a Real Madrid ellen hatalmas lökést adhat az önbizalmunknak. Győzedelmes utazásra kell indulnunk Európában is."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr545578227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venember83 2013.10.17. 14:10:03

Nem csak Gigi lehet hálás, hanem mi is, pár milliónyi Juventus szurkoló.

MdewC 2013.10.17. 16:25:31

@venember83: Forza!
Na, Őt lesz igazán lehetetlen pótolni.
Hajrá!

MDaniel98 2013.10.19. 16:19:46

Legenda.Azt hiszem ez mindent elmond róla.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (920) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9925) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2432) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7450) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása