Jovetić: „Soha nem mondtam, hogy a Juventushoz akarok igazolni”

Stevan Jovet legutóbbi nyilatkozatában arról beszélt, hogy tisztában volt a Juventus nyári érdeklődésével, azonban nem bánta meg, hogy a Firorentina csapatától a Manchester Cityhez csatlakozott, nem pedig a torinói bajnokcsapathoz.

Jovetic Stevan_Manchester City.jpgA montenegrói válogatott neve számtalanszor felmerült a nyáron a Juventusszal kapcsolatban, folytak a tárgyalások az ügyében, ám a csatár végül a Premier League küzdelmeit választotta.

„Igen, tisztában voltam az érdeklődésükkel, olvastam az újságot, és tudom, hogy tárgyaltak az ügynökömmel.” - magyarázta Stevan Jovet a Tuttosport hétfői számában.

„Végül, azonban úgy döntöttem, hogy külföldre igazolok, és most nagyon boldog vagyok. Egyáltalán nem bántam meg, hogy ezt az opciót választottam.”

„A nyári helyzet egyszerű volt: harminc millió eurós árat aggatott rám a vezetőség, és én soha nem mondtam, hogy a Juventushoz akarok igazolni. Az elnök egyértelműen kijelentette, hogy csak ahhoz a klubhoz csatlakozhatok, amelyik kifizeti ezt az összeget.”

„Én csak a távozásomat kérvényeztem, és az angol klub tudott megengedni magának. Ennyi a történet, nincs mit hozzátenni.”

A huszonhárom éves csatár bevallotta, hogy továbbra is közel áll hozzá a Fiorentina.

„Mindig figyelemmel követem a Fiorentina helyzetét, mivel sok barátom játszik Firenzében, és mindössze két hónapja távoztam.”

„Nagyon jó érzésekkel gondolok vissza Firenzére, a szurkolók és az egykori csapattáraim miatt, továbbra is szeretem őket. Láttam több La Viola mérkőzést, mindeddig jól játszottak, de sajnos párszor nem szegődött melléjük a szerencse.”

„Végül számomra az döntött az előző szezonban, hogy hajszállal ugyan, de lemaradtunk a harmadik helyről. Kemény év lesz az idei, mivel az Európa Ligában is játszik a csapat és ez a plusz feladat sok energiát igényel.”

„Úgy tűnik, hogy szerencséjük se volt, Mario Gómez és Rossi is megsérült, azonban az olasz játékos most bizonyítja, mennyire nagyszerű focista. A Fiorentina továbbra is nagyszerű csapat, akiket nagyon szerettem és természetesen továbbra is szurkolni fogok nekik.”

Az olasz bajnokság nyolcadik játéknapján a Fiorentina otthonába az olasz bajnok látogat, az interjúban erről is ejtett szót a montenegrói támadó.

„Hogy mi lesz az eredmény? Hmmm…1-0 a Fiorentina javára, Pepito Rossi góljával.” - zárta a nyilatkozatot bátor és rövid jövendöléssel a Manchester City csatára.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr85569054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MdewC 2013.10.15. 11:41:16

Forza!
Nyugi, nem hiányzol se a csapatból, se a kasszából!
Hajrá!

Drughi Di Bianconeri 2013.10.15. 11:56:16

@MdewC: +1
Kedvelem,mint játékost, és szívesen és láttam volna nálunk (bár Teveznek sokkal-sokkal jobban örülök), de azért nem akkora spíler Ő,hogy csak úgy 30 Misit kóstáljon.
Kíváncsi vagyok erre a nyilatkozatra mit reagál majd Babo - úrfi, akinek nyáron szinte szent meggyőződése volt,hogy Jovetics majd jön, meg h. Ő mekkora Juventino, meg Marrotta csak kivárásra játszik és majd mi megszerezzük őt olyan játékosok bevonásával, akik nekünk se kellenek... :D

Apuleius 2013.10.15. 11:58:13

Már Podgoricában is a Manchester City kispadjáról álmodozott gondolom.

venember83 2013.10.15. 12:25:41

Negredo, Dzeko, Agüero, Jove, szép kis névsor. Nyilván mindenki boldog és elégedett, az általában padon helyet foglaló két csatár is.

Tony. 2013.10.15. 12:36:03

23 évesen valóban nagy élmény lehet, hogy az edzéseken és az edzőmeccseken kívül nem találkozik a labdával. Ebben a korban ez teljesen érthető...

Sajnálom Jojo-t, valószínű ez csak a munkaadójának szól, hamar rájön, hogy ez a "nagyszerű" helyzet sokáig nem lesz tartható.

babo0410 2013.10.15. 13:42:23

@Drughi Di Bianconeri: Nyáron volt egy nyilatkozata, hogy hozzánk akar jönni, ami miatt nem jöhetett létre végül is a dolog. Addig játékosok bevonásáról volt szó, sőt Della Valle-ék Q-t és Marrone felét el is fogadták volna, mert Montella szívesen látta volna mind a két játékost (aztán persze lehet ez nem igaz, nem tudhatjuk). Egyébként ha Tévez nem jött volna össze, akkor szerintem Joveticet megszereztük volna, mert egyértelmű volt, hogy kellett egy csatár (És Elkann is azt nyilatkozta, hogy Joveticet meg kell venni, végén jött Tévez). Én még mindig úgy vagyok vele, hogy jó játékos, Tévez mellé elfért volna. 30 millát nálam se ért, 25-ért max viszont jó lett volna.

MDaniel98 2013.10.15. 17:35:12

3 év múlva sírva könyörög nekünk,hogy adjunk 10 milliót az MC-nek,hogy hozzánk jöhessen...

Barolo 2013.10.16. 08:52:12

@Juventus FC 15: Inkább 2 év! :)
Forza Juventus!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (920) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9925) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2432) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7450) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása