Gigi a távozást fontolgatta

Gigi Buffon azt nyilatkozta, hogy az új edző, Antonio Conte telefonhívása győzte meg, hogy 2011-ben ne hagyja el a Juventust.

Egy újabb hetedik helyet hozó 2010-11-es szezont követően a kapus azon gondolkodott, hogy befejezi torinói pályafutását és máshol próbál szerencsét.

Buffon Gianluigi_uvolt.jpg„Egy hívást vártam Conte részéről - mesélte a most harmincöt éves hálóőr a Gazzetta dello Sport munkatársának hétfőn. „Néhány szép és fontos dolgot mondott nekem.”

„A megelőző szezonban, amely az első volt Andrea Agnelli elnöksége alatt, alig játszottam a bajnokság első felében sérülések miatt, a másodikban pedig nem találtam saját magam.”

„Másfelé járt a fejem” - mondta a csapatkapitány, aki a 2010-es világbajnokság után hátműtéten esett át. „Azt gondoltam, hogy eljött az idő a váltásra, hogy elhagyjam a Juventust.”

„Azonban az új igazgatók és én jobban megismertük egymást és megváltozott a véleményük rólam. Ha megvan az akarat, hogy a néhány véleménykülönbséget követően megromlott kapcsolatot megjavítson az ember, az még közvetlenebbé teszi a kapcsolatot.”

„Az a telefonhívás Antonio Conte részéről fontos volt számomra és onnan kezdve sokkal inkább juventinonak éreztem magam, mint azelőtt.”

Az olasz válogatott kapus 2001-ben érkezett a Parma csapatától megközelítőleg ötvenegy millió euró fejében, jelenlegi szerződése a klubbal pedig 2015 júniusáig szól.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr915477476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jozef26 2013.08.26. 16:58:04

51 millió... egy kapusért. És akkor még szinte senki sem volt.
Ma egy Falcao-ért se adunk 51 milliót, pedig megtérülne.

MDaniel98 2013.08.26. 18:18:24

@Jozef26: Nagyon bevált,az biztos.Az utolsó centet is megérte az a transzfer

babo0410 2013.08.26. 18:46:25

Biztos vagyok benne, hogy azért akart távozni, mert úgy érezte, hogy már nem tudja segíteni a csapatot. De meggyőzte Conte, és ő a pályafutását itt fogja befejezni. Az egyik legnagyobb kedvence mindegyikünknek. Emberileg is a legnagyobbak között van.

2013.08.26. 19:08:51

Vitathatatlanul ő a világ legjobb kapusa már hosszú évek óta és még évekig az is marad a Juventus kapuját őrizve!Ő egy klubikon,minden idők egyik legfantasztikusabb igazolása a világ futballjában,minden centet megért!Még nagyon sokáig elképzelni se akarom a Juvét Buffon nélkül,ugyanígy voltam anno Nedveddel,Trezeguet-vel és persze mindenki Capitanojával,most pedig ha hívő lennék,akkor minden nap azért imádkoznék,hogy Buffon még nagyon sokáig ne vonuljon vissza és ne adjuk el Vidal-t vagy Pogba-t :DDD

venember83 2013.08.26. 19:44:55

Nekem mmartin91 akkori hozzászólásai ugrottak be, és bizony igaza volt, nyilvánvalóan már nem az a Buffon védett, inkább csak alibizett, nem a sérülésekkel volt ott a baj. Azonban nagyon örülök, hogy a csapat visszakapta azt a Buffont, akit többször is a legjobbnak választott a szakma.

neuropa 2013.08.26. 19:52:47

Szinte minden harmadik meccsén kapott legalább egy olyan gólt, amelyik simán fogható lett volna, ha nem lusta elvetődni. Nagyon bosszantott, legbelül úgy gondoltam, hogy a csapat szereplése tette motiválatlanná, nem csak ő tehet róla. A tavalyelőtti feltámadását látva ez így is volt.

Tony. 2013.08.26. 20:31:01

Azért azt elég gáz olvasni, hogy neki sem volt jó viszonya a vezetőséggel. Nem tisztelték/tisztelik az előző évtized nagy játékosait. Trezeguet, Del Piero is kb. a hátsó ajtón távozott, ami elég nagy szégyen. Buffont is kirakják majd csak úgy.

Amúgy Buffonon többször is éreztem már mióta itt van, hogy inkább menne és nem csak 2010-ben, hanem előtte is. Ő azért nem Del Piero.

Apuleius 2013.08.26. 20:41:11

@venember83: Az "alibizés" kifejezés azért szerintem nagyon erős túlzás.

@Tony.: Igen, én is ezt éreztem, amikor a bejegyzést olvastam. A Juventus történetének legnagyobb játékosai távoztak tökéletesen érdemtelen körülmények között, s felfoghatatlan, hogy a vezetőség miért így kezeli ezeket az ügyeket. Más kluboktól egy Trezeguet vagy Del Piero egész várost megmozgató népünnepély keretében távozott volna. Szégyen. Felesleges Juventus Múzeumot létesíteni, amíg a vezetőség ennyi tiszteletet ad ezeknek a hősöknek.

" Ő azért nem Del Piero."

Senki sem Del Piero, de a Juventus Olümposzán azért Alexhez igencsak közeli hely illeti meg Buffont.

FinoallaFine 2013.08.26. 21:02:55

@Tony.: Látom elolvastad a cikket....
"„Azonban az új igazgatók és én jobban megismertük egymást"
Tehát nem Agnelliék.

babo0410 2013.08.26. 21:19:36

@Apuleius: Hogy távoztak? Nem érzem, hogy olyan csúnyán bántunk volna el szerintem bármelyik játékosunkkal is. Trez meg saját akaratából ment el.

Apuleius 2013.08.26. 21:35:53

@babo0410: Nem arra gondoltam, hogy megalázták őket emberi mivoltukban, de az ünnepélyesség csúnyán elmaradt. Én ezt hiányolom.

babo0410 2013.08.26. 21:59:56

@Apuleius: Így okes, és ez érthető valahol.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (918) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9923) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4165) mercato (4145) nyilatkozat (7445) Olasz Kupa (327) összefoglaló (412) pletyka (4175) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása