A Manchester City is beszáll a Jovetićért folytatott küzdelembe

Az Arsenal és a Chelsea után a Manchester City együttese is beszáll abba a hajszába, melynek keretében szeretnék a Fiorentina csatárcsillagát, Stevan Jovetićet a Premier League-be csábítani és most minden esélyük meg is van erre, miután a Juventus érdeklődése az elvágyódó támadó iránt kihűlni látszik.

Jovetic Stevan_ordít.jpgMiután a Fiorentina sikeresen leigazolta Mario Gómezt a Bayern Münchentől, most arra összpontosítanak, hogy megtalálják a megfelelő csapatot a montenegrói játékosuk számára.

Jovetić nem rejtette véka alá, hogy a nyáron mindenképpen el szeretné hagyni a firenzei klubot, viszont a Juventus - amely a játékos prioritása volt - már elköltötte a nyári átigazolási összeget, legalábbis amit a csatárokra szánt. Carlos Tévez és Fernando Llorente is csatlakozott a zebramezes alakulathoz.

A képlet tehát egyszerű: mivel a Fiorentinának Gómez magas fizetése miatt anyagi erőforrásokra van szüksége, pénzzé kell tenniük egyik legnagyobb értéküket, Jovetićet. Ezzel kapcsolatban a Violák elnöke, Andrea Della Valle egyértelműen fogalmazott.

"Vagy adnak nekünk 30 millió eurót, vagy nincs üzlet!" - mondta az elnök.

"Ha nem fizetik ki a kért összeget, a játékost másnak fogjuk eladni. Tudnunk kell, hogy a Juventusnak rendelkezésére áll-e a megfelelő pénzmennyiség, véleményem szerint igen. Nem fogunk elfogadni semmi mást (játékost), amellyel csökkenthető lenne a 30 milliós vételár és várni sem fogunk sokáig." - fogalmazta meg kemény szavait Della Valle.

Mindeközben a figyelem a Manchester City felé terelődik, amely könnyen hasznot húzhat az olaszok szópárbajából és leigazolhatja a 23 éves montenegrói válogatott játékost, ám az iparvárosiak mellett az Arsenal és a Chelsea is figyelemmel követi Jovetić sorsát. A Juventusnak tehát lépnie kell, annak érdekében, nehogy más csapatok zsákmánya legyen a játékos.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr545397646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lord Viktor 2013.07.10. 12:23:53

Marrotta és Della Valle hidegháborújának a City beszállásával vége lehet, ugyanis ők nem sajnálnak kifizetni ennyi pénzt. Kérdés, hogy Jovetic hajlandó lenne-e a Citybe igazolni és hogy nekünk mennyire van szükségünk rá... Plusz ha ennyire egyértelműen fogalmazott ADV, csak nem csinál segget a szájából, inkább megtartja JoJot.

MdewC 2013.07.10. 12:38:45

Forza! Ha igaz, hogy €ity akarja, akkor szvsz nagyon lecsökken annak a lehetősége, h Jojo nálunk köt ki. ;)

venember83 2013.07.10. 12:43:48

@Lord Viktor: Jove eddig elzárkózott az Angliába költözéstől, pedig minden bizonnyal eddig is lényegesen többet kínáltak neki az angol klubok. Én még reménykedek.

juve28adam 2013.07.10. 12:51:18

Megy Angliába vagy marad a Firenzében.(nem önszántából)

GLB 2013.07.10. 13:00:28

lekellene paktálni a cityvel.azt kéne csinálni,hogy legyetek türelmesek és várjátok meg amíg nekünk ideadják 20körül.amikor ez megtörtént mi odaadjuk nekik egy picike haszonnal és cserébe ideadják kolarovot ingyen:))))))))))))))))))))mindenki jól jár kivéve jojo és a violak:)))))))))))

szabo2323 2013.07.10. 13:07:23

Ha van egy kis esze nem megy padozni ;)

b.tom 2013.07.10. 13:14:37

eléggé benyalt nekünk, szóval ha mi még akarjuk őt, szerintem nem reménytelen...
de nem is értem miért nem jó neki a kp + játékos...a barcat megérteném, de azért nálunk több cserejátékos is sokkal jobb, mint náluk a kezdők.

Lord Viktor 2013.07.10. 13:16:05

@b.tom: Mert nem tudják kifzetni Gomezt játékosból, csak pénzből.

b.tom 2013.07.10. 13:20:03

@Lord Viktor: gomezt már megvették.
de persze értem, hogy fizetése is van. viszont arra ott a "kp + játékos" kp része...20 milla csak elég. plusz jojo távozásával az ő fizuja is felszabadulna.

babo0410 2013.07.10. 13:42:03

Bízom benne, hogy nem megy Angliába. Legalábbis eddig elzárkózott tőle, Én nagyon örülnék, ha hozzánk jönne, szerintem nagy szükségünk lenne rá, pláne, ha Conte szeretne tényleg 3 támadós játékot. És úgy érzem, hogy az alternatívája, Diamanti fele olyan jó sincs, mint ő. Ráadásul Diamantit nem is akarják eladni, így nagyon drágán tudnán szerintem megszerezni.

Trieszt120506 2013.07.10. 14:04:38

A sportmediaset szerint a city megegyezett Joveticcsel a személyes feltételekben... Ez a hajó valószínűleg elúszott...

Tony. 2013.07.10. 14:13:09

A Juve biztosan nem veszi meg 30-ért, úgyh ha ehhez tartják magukat, akkor nem lesz Jojo.

De annyira nem is kell. Kolarov kell és eladni a fölösleget.

babo0410 2013.07.10. 14:13:31

@Trieszt120506: Ha ez igaz (remélem nem) akkor Marotta, és leginkább a vezetőség bekaphatja, hogy sajnálnak ilyen játékosokra pénzt kiadni. Idehoznak 12-ért egy Tévezt, aki 29 éves, de fiatal, már bizonyított játékosokra sajnálják a pénzt. De azt elvárják az edzőtől, hogy 3 fronton helyt álljon. Gratulálok a vezetőségnek ehhez, ha ez a hír igaz. De bízom benne, hogy nem!

Trieszt120506 2013.07.10. 14:17:14

@babo0410: @Tony.: én is nagyon csalódott lennék/vagyok. De azért lássuk be, 30 milliót tényleg nem ér meg.

Reménykedem, hogy nem igaz a hír, a sportmediaset nem a leghitelesebb forrás.

babo0410 2013.07.10. 14:23:04

@Trieszt120506: Szerintem meg megérné még a 30-at is jelen helyzetben. Pláne, hogy az egyik legnagyobb riválisunktól jönne. És a 30 millából vissza lehetne venni tőlük valamennyit, mert Islat és Q-t el lehetne szerintem nekik adni, ha leigazoljuk Jo-Jot. És az a helyzet, hogy ilyen minőséget olcsóbban nem is tudnánk venni. Anno Agüerora sajnáltuk a 45-öt, Rossira is sajnáltuk a 27-et, tavaly RVP-re a minimum 25 millát (ami még az egyik legelfogadhatóbb lenne, mert lejáró szerződése volt). Így nem lehet Európában is versenyképes csapatot építeni hosszútávra. Nem fogunk tudni minden évben kifogni ilyen akciósan jó játékosokat. Ha Tévezt nem adta volna a City 20 alatt, akkor most nem lenne csatárunk? Néha nem értem a vezetőség fukarkodását.

juve28adam 2013.07.10. 14:31:31

@babo0410: Milyen érdekes ,hogy szórnád a pénzt amikor Joveticről van szó...

Ádám.84 2013.07.10. 14:38:17

@babo0410: "Így nem lehet Európában is versenyképes csapatot építeni hosszútávra. Néha nem értem a vezetőség fukarkodását."

Ezzel nem vagy egyedül, különben ha nem jönne, akkor kellene még egy csatárt szerezni, akit a szélen is be lehet vetni, DE ennek nem Diamantinak kéne lennie...

Hoods121 2013.07.10. 14:42:26

@juve28adam: tavaly v persiere sajnaltuk a penzt. Nevetseges fukar a vezetoseg es akkor azt mondjjak hogy elkoltottek a tamado reszlegre szant penzt? Llorente ingyen jott tevez 9misi.. lehet nem 0 pelenkakat meg padoinokat kene venni 5-10millakert es lenne normalis csapatunk. Orulok teveznek es llorentenek is de nehogy mar azt akarjak mondani hogy 10milla volt ossz vissz. Ja es kolarovra sincs 7milla de asamoahra volt 9. :D ezt valaki magyarazza meg.

babo0410 2013.07.10. 14:43:33

@juve28adam: Nem szórnám a pénzt, sőt jónak tarom Marotta taktikáját, de mikor már minden kötél szakad, és látszik, hogy fiatal jó csatárt, akire nagy szükség lenne, nem tudunk megúszni 20, vagy inkább 25 milla alatt, akkor egyszer ki lehetne adni azt a 30-at, és nem mindig arra várni, hogy hátha tudunk kukázni valahonnan egy jó játékost. Mert ha legalább lenne alternatívája Jo-Jonak hasonló korban és minőségben, csak olcsóbban, azt mondanám, hogy rendben. De úgy, hogy nagy valószínűséggel az alternatíva az lesz, hogy marad Vucinic, azt várhatjuk, hogy legyen kedve játszani, ilyenkor azt mondom, hogy bosszantó ez a sz.rakodás a pénzzel. Tévez jó igazolás volt, de sajnos a csatársorunkra még így is ráfér az erősítés. Ha Conte szeretne 4-3-3-at játszatni, akkor még kell valaki.

Trieszt120506 2013.07.10. 14:47:43

Igen, abban is van igazság, hogy valóban sok az a 30 millió, de simán elköltjük mi azt olyan emberekre, akiknek nem sok hasznát vesszük... :(

babo0410 2013.07.10. 14:49:01

@Hoods: Egyetértek. És az a legszebb az egészben, ha nincs Tévez 9-ért, akkor lehet most még mindig nem lenne csatárunk, mert arra várnánk, hogy a Real elengedje Higut 20-ért max. Ezért nem jött anno Dzeko, Agüero, Rossi, Van Persie és most Jovetic is ezen bukna, az szomorú lenne. Lehet hivatkozni az FFP-re, csak az a helyzet, hogy ilyen fukar vezetőséggel hosszú távon nem leszünk sikeresek. Akkor legalább Gabbiadinit hoznák vissza, ne adnák el Giaccherinit, aki 3 csatáros rendszerben szélső támadó is tudna lenni. Nem hiszem el, hogy 10 milla nincs Diamantira, ha már sajnálnak 30-at Joveticre!

Hoods121 2013.07.10. 14:50:12

Ja es ogbonnara 14...

Hoods121 2013.07.10. 15:00:28

@babo0410: ha nincs tevez ilyen akcios aron akkor meg mindig varnank a klasszis (en meg mindig varom) csatarra. 3-4 evig nem sikerult senkit megvenni tavaly elbasztak v persiet most ittvan tevez. Hmm

vizi8 2013.07.10. 15:09:25

Én még mindig nem értem ezt a nagy Jojo fanokat. Még az égegyatta világon nem tett le semmit az asztalra, nemzetlözi szinten szinte semmit nem tud felmutatni-(válogatott, de nem viszi hátán a csapatot). Nem ontja a gólokat és ha olyan flegma mint Vuci, kell a fenének.
De ez egy színtiszta subjektív vélemény.

4Evorg 2013.07.10. 15:14:33

@Hoods: Mi ez a pálfordulás babo? Eddig ellenezted a pénzszórást és a vezetőség spórolására is találtál magyarázatot.

4Evorg 2013.07.10. 15:15:35

@4Evorg: Ez persze baboéra ment!

Hoods121 2013.07.10. 15:22:13

@4Evorg: en osszetettem volna a ket kezem ha tavaly kiadunk v persiere 30 misit es nem zsidoskodjuk el. Most jojoert kene ugyanennyit. Klasszis kulonbsegek vannak.

babo0410 2013.07.10. 15:27:35

@4Evorg: Én nem vagyok még mindig híve a nagy költekezésnek, ahogy ezt le is írtam fentebb. De be kell néha azt is látni, hogy ha szintet akarunk lépni, és nem csak ideig-óráig, akkor néha ki kell adni 20 milla feletti összeget is. És Tévez sajna hosszútávon nem jelent megoldást, szerintem két évig lesz még velünk, és hazamegy. Szerintem ki kéne egy minőségi csatárra adni a 20+ millát. De korábban is ezen az állásponton voltam. Ha minden kötél szakad, akkor ki kell adni csatárra a pénzt. Pláne, hogy eddig nem költöttünk sok pénzt. Mindig mindenkit extra akciósan nem fognak ideadni nekünk.

tjunior 2013.07.10. 15:31:53

Kicsit fárasztó már ez a komplexusos Della Valle. Marrotta szerintem röhög magában, add el Joveticet akinek akarod 30 milláért :). Isla feléért ide pattinják Ljajicot, köszönjék meg hogy nagylelkűek vagyunk velük és tipli.

tjunior 2013.07.10. 15:32:58

@Trieszt120506: a sportmediaset szerint vagy 3szor mi is megegyeztünk már Joveticel :), amúgy meg vigyék ha kell nekik

WASD 2013.07.10. 15:59:02

@babo0410: Ki kell adni 20 millió fölött is, de olyan játékosokért kell, akik megérnek annyit. Joveticért 30at kérnek, kb. a felét éri.

west30 2013.07.10. 15:59:47

Kétlem hogy a city kiadna Joveticért 30milliót,ez csak egy újabb spekulációnak tűnik.

Drughi Di Bianconeri 2013.07.10. 16:42:12

@babo0410: Babo, mi történt veled ? :)
Tényleg furcsa, fordított nap van, vagy mi ?! :D
Ezt magyarázzuk itt páran évek óta,amit Te most mondasz.
De érdekes,hogy eddig bárki került szóba az elmúlt években, mindig lehurrogtál minket, és védted a vezetőséget és Marrottát.Most bezzeg,hogy a szerelmed, Jovetics látszik elúszni, hirtelen megváltoztattad a véleményedet ? :D
Egyet értek abban, hogy érdemes lenne egy fiatalabb, nagy potenciállal bíró támadóba is befektetni,gondolva a jövőre, meg aztán remek lenne, ha hosszú évek után újra nálunk válni klasszissá egy fiatal támadó, de ez az én szememben nem Jovetics.
Jó játékosnak tartom, és kedvelem is, az meg jókora plusz nála,hogy nagyon szeretne nálunk játszani, de sehogyan nem ér 30 M, ha érne annyit, már rég megvette volna a Real/Chelsea/City trió valamelyike, de annyira még ők sem hülyék, ergo nehogy már pont mi legyünk azok, akik ennyire áron felül megvesznek valakit !
Inkább LJajicot venném meg, aki max fele annyiból kijönne, 2 évvel fiatalabb mint Jovetics, és szerintem univerzálisabb, és sokkal több potenciál van benne !
Jövőre lejár a szerződése, nem örülnék neki,ha a Milan lecsapna rá,amíg mi Joveticcsel b@szakodunk...

babo0410 2013.07.10. 17:08:56

@Drughi Di Bianconeri: Nem, én mindig azon voltam, hogy a vezetőség jól csinálja, mert nem hajladóak az első benyögött árat megadni. De azt is mindig leírtam, hogy az okos építkezés mellett kellene egy jó csatár, aki sajnos 20+ millában van. És most nem Suárezekre gondolok. Eddig jók voltunk, nem is volt olyan égető szükség arra a bizonyos klasszis csatárra, de idén viszont már ez a poszt kell legyen ami elsőbbséget élvez. És sajnos ez nem meguszható 20 milla alatt. És nálam az veri ki a biztosítékot, hogy a vezetőség 20 millánál húzott egy határt, mert azt hiszik, hogy mindenki azt fogja csinálni, amit rájuk kényszerítünk. Csak ez már tavaly se jött be RVP-nél. Néha engedni kell, és nem eljátszani, hogy majd én megmutatom ki az úr. Eddig jól építkezünk, de ha szintet akarunk lépni, akkor kell egy fiatal csatár, aki sajna 20 milla alatt nem úszható meg. Csak abban bízhatunk, hogy Jovetic tényleg ide, és csak ide akar jönni. Akkor meglehet. De a végtelenségig ő se fog várni, ahogy tavaly is RVP kérte, hogy engedjük el.

Drughi Di Bianconeri 2013.07.10. 17:21:15

@babo0410: Igaz, de szerintem így,hogy jött a klasszis Tevez meg a szintén sztárnak mondható (elég sokan sorban álltak érte az elmúlt években !) Llorente, akik szvsz. remek páros lesznek; már egyáltalán nem érzem úgy,hogy annyira égető szükség lenne támadóra...
Égető szükség valódi bal wingback/full back-re van, mivel Peluso egy senki,és meg nem akarom látni a kezdőben, DC vszínű távozik, Asa pedig csak részben megoldás (bár 1szer megnézném 4védős rendszer bal oldalán,tekintve,hogy a védekező skilljei nagyon jók), ezen felül minden más igazolás keretmélyítő csupán.
Így akár Ogbonna, akár Diamanti (aki szerintem Giacch. helyett jönne,ami jól is hangzik), akár Bonaventura (akit meg Padoin helyett hoznánk,ami hatalmas szintugrás a padon) csupán keretmélyítő igazolások,méghozzá feltételezem azért,hogy könnyebb bajnokokon,kupameccseken a B csapatunk is lehozza győztesen a meccset (bár ez igazából idén is megvolt :D ), hogy a BL-re a legjobb kezdő állhasson ki.
Ebbe tehát nem fér bele újabb 30 M Joveticsért, és nem ér annyit, komolyan...
Ljajicról mi a véleményed,akit írtam, hogy miért tartanám jobb opciónak, ha már fiatal támadó kell ?

babo0410 2013.07.10. 17:34:30

@Drughi Di Bianconeri: Én jelenleg még Ljajicban annyit nem láttam, mint Joveticben. Jovetic hasznosabb lenne nekünk jelenleg. De ha már Ljajic, akkor inkább Gabbiadinit kellett volna visszahozni. Annyi van benne is mint a montenegrói tehetségben. Amúgy jöhetne Ljajic is, de ő még kevésbé lenne szerintem a segítségünkre, mint Jovetic. Jovetic, már tapasztaltabb játékos. De én neki is örülnék, habár Joveticet nagyon kedvelem.

juve28adam 2013.07.10. 18:02:35

@babo0410: Ajánlom figyelmedbe a következő táblázatot amit én régebben egy másik blogon láttam: fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/969151_10151701568489127_1895411823_n.jpg

A statisztika Ljajic mellett szól és nem Jovetic mellett...

babo0410 2013.07.10. 18:22:40

@juve28adam: Nem rossz stat, habár az első igazán komoly szezonja Ljajicnak. Van benne is potenciál. De szerintem még 1-2 évet ő maradni fog. Hosszabbítani fog. Habár ha őt hozná el Marotta 10 körül, az se lenne rossz fogás. Habár nem tudom mennyire bírná a terhet, hogy egy jó szezon után azonnal a Juve egyik húzó embere legyen. Mert neki is tudnék örülni, de nagy kedvenceim, az Jovetic, Agüero és Muriel. De Ljajicnak is örülnék.

Drughi Di Bianconeri 2013.07.10. 18:25:24

@juve28adam: Megelőztél :)
@babo0410: Mint látható, Ljajic már most jobb és hasznosabb játékos,mint Jovetics, Ő valódi tehetség, és valószínűbb nála a klasszis potenciál,mint Joveticsnél.
Ljajic amúgy nem montenegrói, hanem szerb tehetség.Ű
És hogy jön ide Gabbiadini ?! :D
Ki az ? Mármint LJajichoz képest...

babo0410 2013.07.10. 18:37:52

@Drughi Di Bianconeri: Azért annyival nem volt jobb a mutatója Ljajicnak, és ez csak egy szezon volt eddig. Nem kell azért túlzásokba esni! Én is jó játékosnak tartom Ljajicot, de gy szezonból még nem következik, hogy klasszis. Szívesen látnám őt is. Eddig Joveticet sérülések is hátráltattak, és érdekes mód a fél PL sorban áll érte. Hidd el Jovetic alul van értékelve.

4Evorg 2013.07.10. 18:46:30

@babo0410: Jovetic alul van értékelve??? Mondod ezt 30 milliós árcédulával a nyakán?? Az igazság az, hogy rohadt elfogult vagy Joveticcsel szemben és a tényekkel is szembemész.

Én örülnék Joveticnek, de max 20 milliót érhet a srác nálam. Most okosan csinálja Marotta, hogy nem adja oda érte a 30-at.

Felszoktad hozni egyes csatároknál akit szóba hoznak velünk, hogy hát "ő sem az az igazi gólvágó", akkor Joveticnél is mondjuk már ezt el! Legyen már egyenlő a mérce.

Drughi Di Bianconeri 2013.07.10. 18:57:34

@4Evorg: +1 ,mint mindig :)
@babo0410: Nem mondtam, hogy Ljajic klasszis, de szvsz. benne inkább megvan az, ami azzá teheti,mint JoJo-ban.
JoJo 10 meccsel többet játszott, mint látható, és csak 2vel lőtt több gólt,viszont kevesebb assistja van.
Valóban, az 1. jó szezonja volt, de még csak 21 éves, és benne ott az "X-faktor", hidd el ;)
10-15 M közti összegért megvehetnénk,tehát már csak ezért is, sokkal ésszerűbb volna érte ajánlatot tenni.

babo0410 2013.07.10. 18:58:20

@4Evorg: Én most nem az áráról beszéltem, hanem arról, hogy itt a blogon hogyan vélekedtek róla. Szerintetek túl van értékelve. Mourinho, Pellegrini, Conte és állítólag Moyes és Wenger még is meg akarják szerezni. Én azt mondom, hogy Jovetic nagyon jó játékos, semmivel nem rosszabb, mint Ljajic.

babo0410 2013.07.10. 19:00:46

@Drughi Di Bianconeri: Nem adnák el 10-15-ért, mert őt Della Valle nem akarja elengedni. És szerinted ha Joveticet, aki hozzánk akar jönni, nem akarja elenegdni hozzánk, akkor Ljajicért mennyit kérne el tőlünk, akit meg akar tartani? Szerződést fog vele hosszabbítani szerintem., Egyenlőre csak arra játszanak az ügynökvel, hogy Joveticet elengedjék hozzánk, mert mindkettőnek Ramadani az ügynöke.

Drughi Di Bianconeri 2013.07.10. 19:06:08

@babo0410: Az utolsó mondatoddal mondtad el a lényeget (ezzel kicsit saját magad ellen mész),de akár meg is lehet fordítani: Jovetics semmivel nem jobb,mint Ljajic.
Hogy mégis mi a fő különbség ? (hogy most megérzésekről ne beszéljünk)
Az,hogy Ljajic 2 évvel fiatalabb, és 3ad annyiba kerül.
Egyik általad megnevezett Manager sem fogja megadni a kért árat,ugyanis annyit,mint látható,még az újgazdag, esztelenül költekező klubok (City, Chelsea,Real) számára sem ér !
A reális ára maximum (!) 20 M, annyit még talán megérne -bár akkor is Ljajicot preferálnám-, de 30at semmi esetre sem !
Hogy értékelnénk már alul ?!
Személy szerint nagyon kedvelem JoJo-t, és már én is szerettem volna párszor nálunk látni,de ennyi pénzt egyszerűen nem ér meg.
Tehát Ár/Érték arányban nem járnánk jól !
Ugyanazt megkapnánk Ljajic-ban is, csak 3ad annyi pénzért,2 évvel fiatalabban !

babo0410 2013.07.10. 19:17:04

@Drughi Di Bianconeri: Nem tudom mivel mentem magam ellen, de mindegy. Én Ljajicot sose tartottam rossz játékosnak. De jelenleg van egy jó szezonja. Még jó hogy nem kapkodunk utána. Ez anno Secco sajátossága volt, hogy hajlamos volt egy jó szezon után 20-25 millákat kiadni vkiért. Meg Marotta csinálta ezt Martínezzel (12 milla). És jelenleg nem érzem azt, hogy Ljajicot 20 alatt hajlana elengedni nekük ADV. Egyenlőre Jovetic több jó szezont mutatott. Szerintem érte a 25 se lenne olyan rossz ár, de azt is látni kell, amit sokszor felhoztok érv ként (pl. Vidal leigazolása kapcsán szokott hivatkozási alap lenni, hogy a riválisnak nem akarták eladni), hogy a Fiortól akarjuk megvenni. Ezért sajna 30 milla az ára. Matrit mi se akarjuk elengedni a Milannak 12 milla alatt, meg kölcsönbe! Egy Citytől szerintem 20-25 körül el lehetne hozni.

4Evorg 2013.07.10. 19:24:05

@babo0410: "Én azt mondom, hogy Jovetic nagyon jó játékos, semmivel nem rosszabb, mint Ljajic."

Sajnos bemondásra semmit nem hiszek el, :/ szakmai ártalom!

4Evorg 2013.07.10. 19:38:04

Nos akkor nézzük meg (meccs/gól/assist) - forrás transfermarkt
2008/09: 29/2/2
2009/10: 29/10/11
2010/11: 3/1/0
2011/12: 27/14/6
2012/13: 31/13/5

Kicsit többet várok egy 30 milliós játékostól (függetlenül attól, hogy tudom, hogy a kereslet diktálja az árat). Ha nem tudnád kiről van szó, te sem lennél tőle hasra esve. Ezeket a számokat gyakorlatilag bármelyik jelenlegi csatárunk is tudná hozni (Matri és Q főleg).

Hoods121 2013.07.10. 19:40:43

@4Evorg: +1
30at semmikepp se er de nagyon orulnek ha juve jatekos lenne. De a fio tul makacs az lesz a vege hogy ott marad. 30ert senki soha nem fogja elvinni remelem engednek augusztusba az arabol. Ljajic szinten nagyon jo jatekos es olcsobban kijonnenk. De ha jojoval ennyit szarakodnak vele is ugyanez lenne.

babo0410 2013.07.10. 19:47:47

@4Evorg: Csak annyi kiegészítés, hogy a 2010-11-es szezonban nem játszott, mert sérült volt. És mivel láttam elég sokat játszani, így tudom, hogy nagyon remek játékos, így mivel az egyik legnagyobb ellenfelünktől jönne, ezt is belekalkulálva, sajna 30 milla az ára. 20-25 lenne reális, ha egy City-ben, vagy mondjuk egy Romaban, esetleg az Udinében játszanak akikkel jó a viszonyunk. Udinese-ből szerintem 18-ért meg lehetne szerezni. Vagy megvennénk a felét. Velük jó a kapcsolatunk, a Fiorral nem. Della Valle szerint Seccoval jó volt a kapcsolata. Igaz őt hülyére is vette Meloval.

4Evorg 2013.07.10. 19:53:29

@babo0410: Nem érted! Semmi extra a csávó, nekem is szimpi meg jó lenne ha itt játszana, de semmi extra!" nagyon remek játékos", hát a számokból nem ez jön le.

Nézd meg a lőtt góljait, még a 15 gólt sem lőtte meg egyik szezonjában sem. Nem tudom mire fel ez a nagy hype körülötte.

Viszont arra is emlékszem, hogy amikor Tévezről volt szó, akkor "ellene" meg azt hoztad fel, hogy soha nem lőtt húsz gólt vagy valami ilyesmi volt a mantra. Erről beszélek, hogy a mérce nagyon nem egyenlő.

Hoods121 2013.07.10. 19:55:56

@babo0410: En azt mondom ha tavaly v persiere nem adtunk ki 30 misit akkor joveticre se adjunk.

4Evorg 2013.07.10. 20:01:38

@Hoods: Világ barmai lennénk kiadni Joveticre 30 millió eurót. Egyrészt ezt az összeget sokkal okosabban is el lehetne költeni, másrészt eljön még az idő, amikor a Violák fogják majd nálunk kaparni a küszöböt egy játékosunkért. Szépen ki kell várni és a végén leigazolni max 20 milláért.

Kiváncsiságból egyébként megnéztem Chicharito statjait, két évvel idősebb és hasonlóak a mutatói, talán még egy hajszállal jobbak is és biztos vagyok benne, hogy olcsóbban el lehetne hozni.

babo0410 2013.07.10. 20:12:20

@4Evorg: Nézd meg akkor hogy Jovetic hány éves, és Tévez! Tévez 9 + 6 milláért jó vétel volt. De 29 évesen kb. annyi gólt lő átlagban egy Cityben, mint a 24 éves Jovetic egy Fiorban. Ez nagy különbség. Jó Téveznek volt talán 3 20 gól feletti szezonja. Jovetic nálunk még jobb lehet, fejlődhet. És kb mikor Cavani ennyi idősen elment a Napoliba, sokkal jobb statja nem volt. Azért sok minden szempont számít amellett, hogy örülök Téveznek, remek játékosnak tartom.

babo0410 2013.07.10. 20:16:17

@Hoods: Van Persi 29 évesen lejáró szerződéssel, jó hogy nem ért nekünk 30 millát. Tévez ugyanilyen feltételekkel a felébe került csak. Jovetic is reálisan 20-25 milla lenne, de sajna a Fior játékosa. Így ha nincs más megoldás, ki kell fizeni a 30 millát. Szerintem bőven vissza fogja hozni az árát. De ha nem fogadja el a City és egyik angol csapat ajánlatát sem, akkor reális esély lesz rá, hogy olcsóbban megszerezzük, vagy marad a Fiorban. De az senkinek nem lenne jó, mert Firenzében utálják.

4Evorg 2013.07.10. 20:24:16

@babo0410: Ember te Tévezt hasonlítod Jovetichez? Tévez rögtön az első Unitedes szezonjában 18 gólt rúgott, Unitedes szezonjában, nem egy Partizanban, nem egy Fiorentinaban, hanem egy Manchester Unitedben. A 2009/10-es szezonban 29 gól 42 meccsen! Jovetic életében nem rúgott 29 gólt. Sorolhatnám tovább is, de felesleges. Ezzel csak arra akarok rávilágítani, hogy egyes játékosokat olyannal támadsz, illetve ellenzed a leigazolását, ami Joveticre halmozottan nem igaz, ellenben érte csípőből kifizetnéd a 30 millió eurót.

"Jó Téveznek volt talán 3 20 gól feletti szezonja." Az tényleg lóf@sz! -.-'

babo0410 2013.07.10. 21:11:50

@4Evorg: Pontosabban 19-et, de a bajnokságban csak 14-et! És azért azt is hozzáteszem rögtön, hogy a Fiornál is, mint nálunk, nem egy gólfelelős volt, hanem vagy 16-an lőttek gólt. Ott is inkább a csapatmunka volt jellemző. De te hoztad fől Tévezt, én csak jeleztem, hogy Jovetic jelenleg 24 éves, és 13 gólt lőtt ő is a bajnokságban, ahogy Tévez is. Jovetic jelenleg semmivel sem gyengébb a mutatói alapján, mint a jelenlegi gólkirály Cavani ennyi idősen volt. Azért az nem mindegy, hogy valaki hány éves! És szerintem nagy hiba lenne Jovetic helyett Diamantit leigazolni.

Hoods121 2013.07.10. 21:24:12

@babo0410: azert egy v persiet egy jovetichez hasonlitani.. 29 eves de leis tett valamit az asztalra. Nezzuk csak meg iden hany golig jutott az unitedben. Vagy akar elotte batmelyik evben az arsenalban. Ugyanezt nalunk termelte volna nem kene gondolkodni hogy 30 millat kiadjunk e joveticre. Szeretem jo jatekosnak tartom de azert hatalmas szintu kulonbsegek vannak koztuk. 30 millaert ugy megcsinalna minket a fio hogy egesz europa rajtunk rohogne. 20at meger de annal tobbet sajnos nem. Ha egy thiagot 18ert meglehet szerezni akkor jojo hol er 30at. Asamoahrol es ogbonnalrol szot se ejtk

GLB 2013.07.10. 22:12:01

@babo0410: csak a végébe csöppentem bele és nem akarok ellened fordulni és a többieket pártolni de 21 évesen hány jó szezonja legyen?5?érted?

Csucsukaaa 2013.07.10. 22:41:37

Én most itt bocs, de Durghival értek egyet..Joveticcel túlságosan elfogult vagy babo és nem látod tisztán a dolgokat:D Tevez leigazolása mutatta meg, hogy Jovetic nekünk nem szükséges és nem kell 30 at érte kiadni..Tevez igazából elileg még 2 évig bomba formában kell, hogy legyen..azért egy volt PL gólkirályról és BL győztes csatárról beszélünk...nem értem, hogy mitől ne lenne sztár Tevez.

hellan (törölt) 2013.07.10. 22:55:33

Lusta voltam telorol 60 hszt vegigolvasni csak nehanyba belepillantottam.
Egy dolog vilagos az h JoJo ugy nem er 30Met, mint Giovinco 22ot.
24 eves a srac, de olyat nem tett le egy szezonban sem ami kiemelne ot es mar abban a korban van, amikor nem fejlodni hanem teljesitenie is kellene ha ennyi penzt erne. Szamunkra a leigazolasa nem muszaj kategoria. 20M a realis erteke.

babo0410 2013.07.10. 23:16:37

@Hoods: Hol hasonlítottam RVP-t Jovetichez? Annyiban, hogy azért nem adtuk ki érte a 30-at, mert lejárt a szerződése, és jogosan nem voltunk hajlandóak úgy táncolni, ahogy a szél fütyül. És addig még jó is lett volna a stratégia, amíg nem jött Conte eltiltása. Most meg a legnagyobb riválisunkkal akarunk üzletelni. Nyilván nekünk drágábban adják el Joveticet. Illetve ha tényleg mindenkit visszautasít, akkor van remény, hogy augusztusban olcsóbban megszerezhetjük. Azért RVP ügye teljesen más volt. Tévezt érdekes 9 + 6 misiért el tudtuk hozni szintén lejáró szerződéssel.
@Csucsukaaa: Ha marad a 3-5-2, akkor nem kell több csatár. De akkor számolni kell azzal, hogy maradnak a jelenlegiek, illetve max 1 távozik közülük, és nagyobb eséllyel lesz ez Q. Így nem lenne baj, ha jönne még egy csatár. És Conte is két csatárt kért Llorente mellé ha igazak a pletykák.

babo0410 2013.07.10. 23:23:10

@Hoods: Ja és Van Persie Jovetic összehasonlítás. Miért ne lehetne? Volt két jó szezonja Van Persienek? Előtte meg alig játszott, mert rengeteget volt sérült. És az Arsenal is egy jó szezonra elkért 30 millát. Mondjuk a Unitednek szerencséje van Persie-vel, mert nem dőlt ki.

Drughi Di Bianconeri 2013.07.11. 00:32:25

@babo0410: Ember, de abban az 1 jó szezonban a Premier League gólkirálya lett !
És előtte is,mindig fosta a gólokat, egyetlen hátránya a sérülékenysége volt, de az már szerencsére nem kísérti, és lám megint gólkirály lett.A Premier Leagueben.
Hol van ettől a szinttől Jovetics ?
Segítek: sehol.

Az a baj, hogy amint egyet tudna veled érteni az ember,legalábbis bizonyos szinten, azonnal hozod a formádat.
Hogy lehet ennyire elfogultan ,csak szimpátiára hagyatkozva, koncepciótlanul, vakon vélekedni bárkiről vagy bármiről ?!
Nem csak a focira gondolok most...Te a való életben is ilyen vagy ?

vágóistván 2013.07.11. 11:46:15

világ marhái lennénk ha 30 milliót adnánk egy joveticért.remélem ennyiért nem jön.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása