Matri: "Conte segített jobb játékossá válnom"

Alessandro Matri a hála szavaival szólt mesteréről, Antonio Contéról, aki segített neki abban, hogy jobb játékos válhasson belőle: "Igazán keményen kell dolgozni ahhoz, hogy az ember megfeleljen az elképzeléseinek."

matri roma.jpgAnnak ellenére, hogy mindeddig ritkán került a Juventus kezdőcsapatába, a támadó elégedett jelenlegi helyzetével, s már nyolc találatnál jár.

"A játékstílus, amit az edző alkalmaz, az egész csapatot bevonja a játékba." - nyilatkozta Matri a Mediaset Premiumnak.

"Különböző terveket gyakorlunk a hét során, s az eredmények kiválóak. A szervezettség beválik, kombinálva az erőnléti, valamint technikai és taktikai munkával, amit minden nap végzünk."

"Igazán keményen kell dolgozni ahhoz, hogy az ember megfeleljen Conte elképzeléseinek, de mindez segít abban, hogy jó formában maradjunk, s lehetőséget nyújt arra, hogy a játékosok fejlődjenek. Én személy szerint változtattam a játékstílusomon annak érdekében, hogy jobban illeszkedjek ezekhez az elképzelésekhez, s fejlődtem taktikailag és karakter tekintetében is."

A Juventusra nehéz időszak vár, hiszen a válogatott mérkőzések miatti szünetet követően előbb az Inter elleni bajnoki rangadó következik, majd Bayern München elleni Bajnokok Ligája negyeddöntő első mérkőzésén kell helyt állnia.

"Az Inter elleni mérkőzések mindig nagyon sokat jelentenek számunkra. A Bayern München nagyon jól szervezett csapat, amelyben egyéni tehetség is bőven akad."

"Ki kell hoznunk a maximumot a szervezettségünkből, amely lehetővé tette, hogy ilyen messzire jussunk. Alapvető fontosságú, hogy ne csak az eredményre összpontosítsunk, hanem arra is, hogy azzal a céllal menjünk oda, hogy a saját játékunkat mutassuk. Kétségkívül nem lesz könnyű higgadtnak és nyugodtnak maradnunk a Bajnokok Ligája negyeddöntőjében."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr155163737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juve28adam 2013.03.24. 11:18:04

Jó formában van Matri, nem értem Conte miért nem vele kezd, Gio helyett...

Cannavaro 2013.03.24. 13:13:14

@juve28adam: ezt én sem értem!! mire végre rúg pár gólt, kikerül a kezdőből!! nincs sok elvárásom tőle, csak annyi, hogy 2 meccsenként rúgjon egy gólt!! ami ha csak a bajnokikat nézzük is, 19 gól!!az sem baj ha 89 percig szarul játszik, de ha ezt megcsinálná, ami csak a dolga, amiért a fizetését kapja, akkor egy szavam se lenne rá! nálam egy jó csere lenne, a másik meg Q!!! a vuci,gio álomduót én eladnám, jön llorrente meg jönne sanchez!! marotta-t ismerve ez már eredmény lenne! nem lenne tökéletes, de az már egy használható csatársor...talán!! csak felejtsük már el az álomduót!!

Tony. 2013.03.24. 13:32:37

"Én személy szerint változtattam a játékstílusomon annak érdekében, hogy jobban illeszkedjek ezekhez az elképzelésekhez, s fejlődtem taktikailag és karakter tekintetében is."

Kár, hogy a kétballábat nem sikerült kinőni.

2013.03.25. 02:07:28

Segíthetett volna többet is akkor,hátha még jobb lenne...viszont én nem értem,formába lendült,sorozatban négy vagy öt meccsen rúgott gólt,volt ezek között nagyon fontos is,erre Conte leültette és azóta megint csak negyed órákra száll be...érthetetlen!

Azeroth87 2013.03.31. 17:22:50

Számomra külön öröm, ha szerepeltetik a fiút ;)

Szerintem kifújják a Bayern orrát...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9907) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7434) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása