Conte: "A szurkolóknak nem szabadna fütyülniük"

Mérkőzés utáni nyilatkozatában Antonio Conte a Juventus Stadium közönségét kritizálta Sebastian Giovinco kifütyülése miatt: "Néha igazán felbosszantanak engem."

Antonio Conte_mereng.jpgGiovinco gólt szerzett a 3:0-ás Juve győzelemmel végződött mérkőzésen, azonban a szurkolók mégsem álltak teljes mértékben a csapatuk mögött.

"Örülhetünk a mai győzelemnek, mivel nyernünk kellett, s nem volt egyszerű dolgunk." - nyilatkozta Conte a Rai Sportnak.

"A Siena kiváló formában van, s elismerést érdemelnek a teljesítményükért. Megszereztük a három pontot, s pszichológiai szempontból jól teljesítettünk, ahogy uraltuk a játékot."

"Bizonyos időszakokban az elégedetlen morajlások a lelátón igazán bosszantottak, mivel nem tartom ezt időszerűnek. Az emberek megfeledkeznek arról, hogy a Juve tizennyolc hónappal ezelőtt a hetedik helyen végzett."

"Lelkesnek kellene lenniük, amiért olyan játékosaink vannak, mint Giovinco, így nem értek egyet azokkal, akik fütyülnek."

Jövő pénteken a Scudettoért folytatott versenyfutás egyik sorsdöntő összecsapása következik a Napoli ellen, s a két csapat között jelen pillanatban hét pont különbség van, mert a déliek csak hétfőn látogatnak az Udinese csapatához.

"Alázattal megyünk Nápolyba, s sokkal nyugodtabban játszunk majd, köszönhetően a mai győzelemnek." - tette hozzá Conte.

A mestert hírbe hozták a Chelsea csapatával, s Conte nem tagadta, hogy hízelgőnek tartja az érdeklődést.

"Vonzónak találom azt a gondolatot, hogy külföldön dolgozzak."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr915102173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ambrobert 2013.02.25. 12:15:44

Lelkesnek kellene lenniük, amiért olyan játékosaink vannak, mint Giovinco - :D a szurkolóknak igazuk van, nem Juventus szint. Bár Giaccherini nem csatár, inkább őt játszatnám helyette, ragad hozzá a labda, technikailag messze a legjobb játékosunk. A Siena meg nem érdemel elismerést a teljesítményéért, talán a leggyengébb ellenfél volt a szezonban.

Magyar Közöny 2013.02.25. 12:39:24

Giovincót és Vucinicet is kifütyülték, mivel már elég régóta kutyaütő módban játszanak. Gio kihagyja a kihagyhatatlant, Vuci meg olyan flegma, hogy már Ibra jelenthetne neki.

Diego2889 2013.02.25. 12:40:29

Tartok tőle h 1-2 év és Conte elköszön.. Ezek a nyilatkozatok nagyon azt sugallják.. Úgy gondoltam h ő lesz az edzőnk a következő jó 10 évben, de hát már talán most mehetnéke van..Remélem Del Piero veszi át a helyét..

Giovincorol pedig csak annyit h szép gólt rúgott, de csak azt fütyülik ki, aki megérdemli.. hihetetlen h milyen rosszul tud játszani a törpe.. maradnia kellett volna neki Parmaban, itt csak az " örök tehetség " marad..

venember83 2013.02.25. 12:43:51

@ambrobert: a Juventus jelenleg nagyrészt nem Juventus szintű játékosokból áll, ezt el kell fogadni. Ha azt nézem, hogy ki Juventus szint, akkor kb. egy fél kezdőcsapat lesz. Buffon, Barzagli, Chiellini, Bonucci(?), Pirlo, Vidal, Marchisio, Pogba, talán Lichtsteiner, de ő meg beadni elfelejtett, ahogy Asamoah is. Mirkot nem írom, mert bár néha zseniális, de nem képes kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtani, rengetegszer alibizik. Rajtuk kívül rotálja a középszereket Conte, aztán a meccs napján kiderül, hogy mi sült ki az egészből. Szóval kár most Giovincora szűkíteni a történetet, ez a Juventus ilyen, ha valaki nem képes elfogadni, drukkoljon a Chelseanek pl.

champion30 2013.02.25. 12:44:07

@ambrobert: Remelem ez csak vicc amit irtal! Giacc mint technikailag legjobb jatekosunk? :O Ragad hozza a labda? :D Lehet hogy Giovinco nem vilagklasszis( sot biztos) de hogy technikailag nagyon kepzett, jol cselez, gyors, mozgekony, hajt vegigkuzdi a meccseket ezt meg a vak is latja. Giaccherininek tavaly voltak jo meccsei de o az aki nem Juve szint rengeteg alibi passzot ad, nem tud elore jatszani talan padra elfer de ebben a jatekrendszerben egyszeruen nincs helye. 442-ben esetleg 433-ban lehetne neki helyet talalni DE nem a Juventusban ;)

2013.02.25. 13:03:49

Már többször megfigyeltem Giaccherini játékát a meccsek alatt. Ami a legtöbbször szembetűnt, hogy ha labdát kap, akkor viszonylag gyorsan tud vele sprintelni, majd egy hirtelen mozdulattal állóra fékez, és hátrapasszol. Labdát kap, fut, fék, visszapassz, aztán megint és megint. Sorozatosan eljátssza ezt, mintha félne támadni. Vagy az is lehet, hogy nem tud támadni.
Ez a srác tényleg csak padra jó a Juventusban. Nagyobb esélye a fejlődésre akkor lenne, ha elküldenék kölcsönbe vagy 2-3 évre.

ambrobert 2013.02.25. 13:11:25

@venember83: Az, hogy Giovinco szerintem nem Juventus szint, nem jelenti azt, hogy nem szurkolok a csapatnak. Valószínűleg az ultrák fütyültek, ugye nekik se mondanád, hogy szurkoljanak a Chelseanek. A felsorolásod pontos, mert a védelem és a középpálya megüti a mércét, nem véletlenül emeltem ki Giovincot. Azt viszont nem fogadom el, hogy Quagliarella padozik, Vucinic pedig ilyen hozzáállással folyton kezd. Contenál a hozzáállás és az alázat a legfontosabb, akkor meg mit keres a pályán egy flegma játékos, aki soha nem volt zseniális. Érzed az ellentmondást?

Apuleius 2013.02.25. 13:12:31

@Nortonmanx: Igen, Giaccherini "játékával" kapcsolatos megfigyelésed szerintem is pontos és teljesen helytálló. Egyébként én még annyival egészíteném ki, hogy van még egy másik pazar megoldási kísérlete is ennek a fenoménnek. Megkapja a labdát, s futva nekivezeti az előtte mozdulatlanul álló védőnek. Ilyenkor persze vagy szimplán elveszíti a labdát, vagy átesik a labdán és a védőn (ez a gyakoribb). Cirkuszban vagy egy burleszkben elsőrangú lenne, de gyakorlatilag még a Juve kispadjára is nagyon, nagyon vékony, amit nyújt.

venember83 2013.02.25. 13:18:10

@ambrobert: csak annyit akartam mondani, hogy más szempontok szerint állítják össze a Juventust, mint ahogy azt a szurkolók szeretnék. Nekem se tetszik, de ez van, nem akarnak sztárokat hozni kulcspozíciókba se, inkább sok jó iparost meg 1-2 tehetséget, aztán hátha lesz utóbbiakból valami, és talán a jó munkásemberek is beválnak. Nem hiszem, hogy a filozófia miatt fújolni kellene a játékosokat, mert bár alapvetően megérdemlik azzal, hogy nem ide valók, de nem ők a fő "vétkesek".

2013.02.25. 13:18:11

@Apuleius: teljesen egyetértek
Ami viszont rendkívül pozitív a srácban, hogy az esetek többségén úgy hajt és küzd a pályán, mintha az élete múlna rajta. Lehet ez csak nekem tűnt fel így. Sajnos azonban egy meccsen ez édeskevés.

ambrobert 2013.02.25. 13:20:14

@champion30: nem Giaccherini a megoldás, hanem Suarez vagy Sanchez, középre pedig például Ibrahimovic és Conte szerint Llorente, de a mostani kerettel én kipróbálnám csatárként. Ami pedig a technikájára vonatkozik: ha a csatáraink elé állítanánk 10 védőt, hogy cselezze őket végig, Matri egyig, Vucinic kettőig, Giovinco talán háromig, Giaccherini meg minimum négyig jutna. Nem tudhatom, de ezért kellene kipróbálni.

ambrobert 2013.02.25. 13:34:54

@Nortonmanx: mivel legtöbbször betömörülő védelem ellen játszunk, labdatartásra alapozva, nem csoda a hátrapassz. A Serie A-ban még Messinek se lenne egyszerű dolga. Ha Giaccherinit a padra tennéd, akkor Asamoaht a lelátóra kellene, fizikailag jóval erősebb, technikás is, mégsem tudja senkin átvinni a labdát egy az egyben. Giaccherini jobb játékos annál, hogy mindig padozzon.

babo0410 2013.02.25. 13:39:32

@Apuleius: Ez tökéletesen illik Vucinicre is! Passz helyett megvárja, míg a védők elveszik tőle sokszor!

Apuleius 2013.02.25. 13:42:16

@babo0410: Szerintem abszolúte nem illik a montenegróira, ő másképpen tud nagyon rosszul játszani. Ez persze nem mentség.

ambrobert 2013.02.25. 13:48:31

@venember83: Én sem fújolnék ki senkit, mert a csapatért dolgozik mindenki, de az biztos nem véletlen, ha az ultrák fújolnak. Lehet, hogy Contenak szánták, hogy hagyja ki a kezdőből. Nem a legjobb döntés volt visszahozni, volt ideje bizonyítani. Azt írod, Neked se tetszik, hogy így állítják össze a csapatot, hát ez az, a vezetőségen kívül mindenki úgy látja, ahogy mi.

SoloLaJuve 2013.02.25. 13:49:36

"ragad hozzá a labda, technikailag messze a legjobb játékosunk"
megvan a nap vicce.jót nevettem rajt.

a szurkolók meg azt fütyülik ki,aki megérdemli.sokan sok meccsen meg is érdemelték,volt,hogy az egész csapat.pocsék teljesítményért fütyülés jár.függetlenül hogy kiről van szó.

Tony. 2013.02.25. 13:50:32

A szurkolók és a közönség szent és sérthetetlen. Minden joguk megvan fütyülni, kritizálni, véleményt nyilvánítani. A szurkolók túlmutatnak Conte-n, egy szaros játékoson, vagy bárki máson, hiszen valójában ők maguk a Juventus, nem Conte az, vagy nem Giovinco, de még Nedved vagy Trezeguet sem az, hiszen ők elmúlnak, de a szurkolók örök életűek.

Ezek az emberek hosszú generációkon keresztül figyelték/figyelni fogják a csapatot és mikor azt látják, hogy egy Giovinco-n egymás után 5x elhal a támadás és egy értelmeset nem tud a labdába érni, vagy látják Vucinic szánalmasan flegma 5 méterre a társ mellé adott labdáját, akkor bizony nem kell véka alá rejteni mit gondolnak.

Ők nem heppből csinálják, csak (úgy mint én) néha már kínnak érzik végignézni 1-1 valóban nem Juve szintű játékos olyan szintű vergődését,ami már sok. Ezek a füttyök nem véletlenek. Egy Nedvedet, Trezeguet-et, Zambrotta-t miért nem fütyültek ki soha? Mert futballisták voltak és nem ilyen szánalmas pojácák, mint itt 1-2 játékos.

ambrobert 2013.02.25. 13:53:02

@SoloLaJuve: szerinted ki az, aki technikailag jobb mint ő?

ambrobert 2013.02.25. 14:06:41

@Tony.: egyetértek. Vucinicről még annyit, hogy nem tudom, Capello hány meccset adott volna neki, de valószínűleg nem sokat. Még Del Piero-t is leordította, amikor vezetésnél sarkazva adta el a labdát.

SoloLaJuve 2013.02.25. 14:13:58

giovinco,pirlo és ha jó kedvében van akkor vucinic,de vidal,marchisio és pogba sem szenvednek technikai hiányban.
giacherini egy szimpatikus srác,de nem hiába nem kezdő a Juventusban.
ez az én véleményem.a tiéd nem ez.elfogadom,tiszteletben tartom.csak amikor az előbb felsorolt játékosokkal van egy csapat,nem értek vele egyet.

2013.02.25. 14:32:07

@ambrobert: nem tudom honnan vagy miből árad ez a Giaccherini imádat. Elfogadom azt a tényt, hogy nem látjuk egyformán a dolgokat. Viszont azt a tényt, hogy G. erősebb és technikásabb Asamoahnál, na ezt az állítást, ne haragudj de nem tudom elfogadni!
Kérdezném, hogy ezeket a tényeket mire alapozod? Szerintem nem véletlen, hogy A. játszik többet és nem G. Amelyik védő egy kicsit a közelébe ér, máris felborítja különösebb incidens nélkül, majdcsak mint Giovincot.

MyJuve 2013.02.25. 14:34:48

Giovinco nem Juve szint ?? Hagyjuk mar ezt. Idén is megmutatta mar jópár meccsen hogy igenis jo játékos(Juve szint) . Ő az egyetlen csatárunk aki saját magát is helyzetbe tudja hozni. Igaz ezek után sokszor ront de ezek a helyzetek előbb utobb be fognak menni. Es akkor mindannyian örülni fogunk !

2013.02.25. 14:37:21

Csak az összehasonlítás végett:

Giaccherini, aki 27 éves és 167 cm: www.whoscored.com/Players/72296/

Asamoah, aki 24 éves és 178 cm:
www.whoscored.com/Players/35549/Show/Kwadwo-Asamoah

ambrobert 2013.02.25. 14:58:56

@SoloLaJuve: Pirlot kihagytam, persze, hogy ő a legtechnikásabb, de akiket írtál, technikásak, de nem tudnám azt mondani, hogy technikásabbak. Tudom, sarkosan fogalmaztam, ez volt a célom

RuidaRobert 2013.02.25. 15:09:36

Sok hülyeséget olvastam már, de ha Giaccherini a legtechnikásabb játékosunk akkor óriási szarban a csapat:D

Megértem, hogy sokszor kritizáljátok Gio-t, én személy szerint nagy rajongója vagyok, de valahogy nem megy neki annyira mint a Parmában (még így sem nevezném negatívnak a teljesítményét). Már csak fizikumából adódódoan sem fekszik neki? ha beállt védelem ellen kell játszani? a juventusnak pedig szinte minden meccsen ezt kell tennie.

Azt viszont nem értem, ha Vucinic-el 1ütt vannak fent, miért Gio az ék és a montenegrói az előkészitő, kicsit abszurd.

Mindenesetre Forza Juve, Forza Gio!

devil-z 2013.02.25. 15:13:43

Az a baj, hogy a csatárokról több rosszat tudunk elmondani mint jót, de Giovinco semmivel sem lóg ki a jelenlegi támadóink közül.

- Matri egy teljesen alibi játékos, góljai nagy részét nem is kapuralövésből hanem 'pöccintésből' szerzi 3 méterről, azt is sokszor nagy szerencsével. Abszolút ki kell szolgálni.

- Q.-t szerintem teljesen elfelejthetjük, meglennék lepődve ha ennyi jegelés után nem adnánk el. Kár érte, megérdemelt volna több lehetőséget.

- Giovinco többet tud mint amit most mutat, láthatóan hetek óta megtorpant a teljesítménye de még így is a leghasznosabb csatárunk, statisztikát ugye nehéz megcáfolni. Reméljük formába lendül, mert ha a góljai nem is jöttek elég jól mozgott a pályám. A magas vételáráról meg nem az ő hibája, marotta töketlenkedését nem rajta kell elverni.

- és mind közül a legrosszabb; vucsinics.
Többen írják róla, hogy 'ha van kedve játszani, meg zseniális dolgokra képes' és a többi faszság. Mi a kibaszott Juventus vagyunk ahol Nedvedek és Del Pierok haltak meg a pályán, erre ez a barom csak sétálgat meg flegmázik? térjünk már észhez. Hónapok óta egyetlen meccsen volt hajlandó hajtani, 60. percre egyszerűen kidőlt mint egy zsák, majd meg halt szerencsétlen kérte is a cserét. Egy Messi, C. Ronaldo, Ibra, de még Pirlo is képes zseniális dolgokra, a montenegrói hol mutat zseniális dolgokat? mikor veretlenül nyertük a bajnokságot akkor sem tűnt ki, most, hogy szükség lenne a fene nagy tehetségére ismét az egyik leggyengébb támadónk.

Szóval bárki bármit mond az egész támadórészleg katasztrófa, senki sem tud huzamosabb ideig jól teljesíteni, esetleg döntő pillanatokban húzni valami váratlant. Ezt csak azért írtam, mert néhányan hajlamosak kipécézni maguknak valakit és csak ő vele foglalkozni, holott a többiek is ugyanolyan (rossz) teljesítményt produkálnak, de őket már elfelejtik megemlíteni.

ambrobert 2013.02.25. 15:17:27

@Nortonmanx: nem azt írtam, hogy Giaccherini erősebb. A "fizikailag jóval erősebb" Asamoahra vonatkozott. Asamoaht nem tudják elnyomni, cselezni is tud, mégsem megy semmire. A Giaccherini imádat abból jön, hogy a tavalyi szezonban csereként beállva dinamikát vitt a játékba, Conte is többször dicsérte, hogy nem kell nagy igazolás, mert olyan játékosaink vannak, mint ő. Tényekről meg nem beszéltem, minden mondatom elé nem írhatom, hogy szerintem. Csak a véleményemet írtam.

2013.02.25. 21:53:23

Megértem a füttyöt,de ennyi erővel minden csatárunkat fütyülhetnék...Gio legalább rúgott most is egy gólt,Vucinic megint olyan volt a pályán,mint egy kibaszott zombi,témfergett össze-vissza,azt se tudta mit csinál!Hihetetlen,hogy még mindig ott tartunk,hogy "amikor Mirko-nak van kedve játszani,akkor...",elég ebből basszus,Gio-nak ha nem megy,akkor is legalább hajt,Vucinic ugyanekkor szarik bele mindenbe,mutogat,dobálja magát,önzőzik,Anelka nem is értem minek kellett ide,Q nemtom mit tehetett megint,hogy közelébe nem kerül a pályának...botrány ez a csatársor!

2013.02.25. 21:54:44

Giaccherini meg semmivel se rosszabb,mint Asamoah,a ghánai is egy nagy szar,mostmár nem csak beadni nem tud,de passzolni se...

juve28adam 2013.02.26. 06:15:42

@fire06: Egyetértek azzal ,hogy Asamoah nagyon gyengén teljesít ,de mentségére szóljon ,hogy Ő nem szélső. Ezért kéne nyáron arra a posztra egy kezdő szintű játékos.

Lord Viktor 2013.02.26. 09:13:07

@devil-z: Egyetértek, főleg a Vucinic-ről szóló résszel, én is ezt ugatom már egy ideje. Hiába van valakinek tehetsége, ha hozzá nem párosul ész, kitartás vagy alázat. Ez a gond Balotellivel is.

Én a Q-ügyet nem értem. Holtversenyben vezeti a házi góllövőlistát, a BL-ben is fontos gólokat szerzett, érthetetlen a mellőzése. Giovinco és/vagy Vucinic helyett lehetne játszatni, rájuk is ráférne a padozás.
Nem tudom Conténak mi baja Q-val, de nem hinném, hogy egy Balotelli-szintű renitenskedés lenne mögötte, márpedig max. egy olyan indokolna ilyen szintű bizalmatlanságot az edző részéről. Az az egy beszólás a másodedzőnek (!) nem hiszem, hogy olyan nagy mértékű hiba lett volna, sőt tuána padozott eleget és aztán már kapott pár meccsen lehetőséget, aztán azóta semmi. Érthetetlen, pedig meggyőződésem, hogy hozzá tudna tenni a csapat játékához.
Ha valamiben, ebben Conténak szerintem még van mit fejlődnie, hogy legyen egy fokkal rugalmasabb és ne legyen ennyire önfejű adott esetben.

juvebt 2013.02.26. 09:22:50

Érdekes, hogy Conte ugyanabban az interjúban követeli a szurkolói lojalitást, és külföldi edzősködésről álmodozik. Szerintem ez sem tesz túl jót a hangulatnak, hogy folyamatosan táplálja ezeket a "pletykákat".

devil-z 2013.02.26. 22:37:56

@Lord Viktor: még a tehetségtelen Peluso, De Ceglie meg Padoin is hajt, küzd, akar és ez ami miatt nálam még ők is magasabban helyezkednek el a ranglétrán mint montenegró hőse, egyszerűen megbocsáthatatlan ha valakiből ilyen alapvető tulajdonságok hiányoznak egy JUVENTUSBAN.

Q. ügyét szerintem sosem fogjuk megérteni. Az én teóriám szerint: Conte piszok makacs és szigorú tud lenni, Elia a nyilatkozata miatt nem játszott (miszerint számára a Juve nem előrelépés) Q. pedig a (gondolom) durva tiszteletlensége miatt távozni meg amúgy is sokan lesznek így duplán adott kit takarítanak el, hisz akiket kedvel (Padoin, Gio, vucsi stb.) azokból nem enged.
Szerintem Pogba sem lenne már itt ha a fegyelmezésénél nem kért volna őszintén bocsánatot.

Szóval a lényeg, Conténak is van szeme, látja kiket kell(ene) játszatni de makacssága, elfogultsága miatt ragaszkodik az általa kedvelt játékosokhoz.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3490) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10210) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4282) mercato (4268) nyilatkozat (7627) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása