Marotta: "Conte még sok-sok évig a Juventus edzője lesz"

A Juventus igazgatója, Beppe Marotta egyértelmű jelzést küldött a Chelsea számára Antonio Conte esetleges átigazolásával kapcsolatosan: "Fekete-fehér génjei vannak, s sok-sok évig velünk lesz majd."

Beppe Marotta_kabatban.jpegAntonio Conte zajos sikereket ért el a Juventusszal 2011-es kinevezése után, hiszen első szezonjában veretlenül vezette bajnoki elsőségre az Öreg Hölgyet, majd második évében a Bajnokok Ligájában vitézkedik, s komoly esélye van a Scudetto megőrzésére is. Mindezek eredményeképpen a Tuttosport pletykái szerint neve felmerült a londoni csapatnál.

"Bármiféle érdeklődés annak a bizonyítéka, hogy a Juventus kiváló játékosokkal és kiváló edzővel rendelkezik, s ez olyasvalami, amire büszkének kell lennünk." - nyilatkozta Marotta a Sky Sport Italiának.

"Mindamellett úgy vélem, hogy Conte erős fekete-fehér génekkel rendelkezik, így szakmailag boldognak érzi magát."

"Egy szerződés önmagában egy papírdarab csupán, de erős összhang van Andrea Agnelli elnök úr, az igazgatók és a játékosok között."

"Conte a projektünk középpontjában áll, ezért úgy vélem, hogy még sok-sok évig velünk lesz majd."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr275086693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

devil-z 2013.02.18. 18:32:57

Viszont remélem te már nem sokáig leszel a klubnál.

Tony. 2013.02.18. 18:37:24

Érdekes, Marotta iránt vajon miért nem érdeklődik senki? :D

Amúgy, ha teszem azt eladják a mester alól Vidalt, vagy nem képesek megfelelő összeget invesztálni az erősítésekbe, akkor előbb utóbb eltávozhat a mester.

Apuleius 2013.02.18. 19:42:18

Marotta szavaiból úgy tűnik, hogy ő maga is hosszabb maradással számol. Hááát....

danimester1 2013.02.18. 20:45:27

@Tony.: Ez már nekem is eszembe jutott,mert tavaly is erősítéseket(konkrétan csatárt) kért mielőtt hosszabbított volna.Szerintem a beleegyezése nélkül nem adják el alóla a csapatot.Remélem tökös lesz és nem elégszik meg az atalanta és sampdoria olasz alsó és közép kategóriás játékosokkal és minőséget kér.A tapasztalat azt mondatja velem hogy sorba röpködnek a nagy nevek már most,de az igazolások nem úgy akarnak sikerülni ahogy ez elvárható lenne egy Juventusnál.Kifogásként nem elfogadható a "nincs pénz" "nem engedhetjük meg magunknak" ,mert a BL és a stadion már biztos hoz valamit a konyhára,és arra sem lehet ráfogni hogy a Juventus nem vonzó klub.Ha lesz pénz inkább költsük 2-3 minőségre,mint 5-6 occsójános senkikre,igaz a Marotta név hallatán sokaknak velem együtt nem ez ugrik be elsőre... Conte meg akkor fog elmenni ha ő is el akar.Neki meg külön grat amiért elnyerte az év edzője díjat!!(Nem mintha kétség fért volna hozzá de akkor is!!:-) )

babo0410 2013.02.18. 21:13:03

Most lesz pénz és lesznek ténylegesen elérhető játékosok. Legalább is úgy tűnik, h a Citynél és a Realnál nyáron átalakítások lesznek. És volt egy hír, h Conte nagyobb szerepet fog kapni az igazolásokból, nagyobb befolyása lesz. És ha jól tom nyáron Marotta szerződése lejár. Lehet Conte hasonló szerepet fog kapni, mint az angoloknál van, vagy Mourinho a Realnál? Jó lenne, ha Conte is menedzserré lépne elő!

juve28adam 2013.02.18. 21:43:28

@babo0410: eddig is volt penz... Nagy nevet meg felesleges varni. Jo lenne ha felebrednel csipkerozsika almabol.

juve28adam 2013.02.18. 21:44:27

Amugy felek,hogy ez a baromarc tovabb marad nalunk,mint Conte...

forzajuve123 2013.02.18. 21:59:30

jó hír... de bárcsak már azt olvashatnám hogy Vidal és Pogba még sok-sok évig a Juventus játékosa lesz... de am nekem van 1 olyan érzésem hogy ez így lesz... mindketten jó érzik itt magukat Vidal el is mondta hogy itt akarja befejezni és marotta is mondta hogy nem akarja eladni... viszont ha mégis megteszi agyon kell verni!!

babo0410 2013.02.18. 22:18:45

@juve28adam: És ti honnan veszitek, h eddig is volt pénz? Minden évben kellett sok játékost venni. 2 évig 80 millát költöttünk, lett egy nagyon jó keretünk. Tavaly 50 körül költöttünk. Idén már nem kell annyi játékost venni, BL-ből is pénz jön, jobban lehet költeni. De nem tudom miért én vok a hülye? Ti látjátok sztem túl egyszerűen a dolgokat! Attól, h mi vagyunk a Juve, még nem leszünk automatikusan gazdag csapat! Most lesz olyan kb. a pénzügyi helyzetünk, h tudunk nagyobb pénzt költeni egy-egy játékosra. De szerintem 30 millánál drágább játékost idén se fogunk venni. és szerintem vagy Dzeko, vagy Jovetic fog jönni ebből kifolyólag a csatársorba. Mert szerintem Llorentén kívül jön még vki. És Q sztem 85%, h megy. Mondjuk, ha jön helyette egy Dzeko, vagy Jovetic, nem is fogok sírni utána. Mondjuk Dzeko fizuját nem tom mennyi. Ez még bezavarhat, mert sztem 25 milla körül el lehet hozni.

4Evorg 2013.02.18. 22:30:36

@babo0410: Ha már megkérdezted, azért vagy hülye, mert nem bírod megérteni, hogy Marotta nagyjából 200 millát költött el úgy hogy az általa hozott jó játékosok szinte mindegyike (Vidal kivételével) ingyen jött vagy maximum 15 millióért. Érted, 200 MILLIÓ! Erre Te azt mondod, hogy nem volt pénz. Hát volt, csak szarul lett elköltve. Ezen nem tudom, mit nem tudsz felfogni?!

devil-z 2013.02.18. 22:41:08

@babo0410: bárcsak annyi ezresem lenne ahányszor ezt már leírtátok itt a blogon, hogy 'most már lesz pénz'.

Eddig nem volt? kétszázmillió nem elég? ki költött legtöbbet az utóbbi években Olaszországban? pláne egy modern, nagyszerű stadiont is felhúzott mellette?
Erre még mindig ilyeneket írsz, hogy nem volt pénz?

Tony. 2013.02.18. 23:35:57

De tényleg. Ez nagyon komoly.

Ha megnézzük a kezdőt:
Buffon -
Licht 10m
Barz 0,5
Bonucci 15?
Chie -
Asa 18(9)
Vidal 10
Pirlo 0
Marchi -
Vucinic 15
Giovinco 11

Ez összesen kb. 70m euró! Ennyiért vettük a kezdőcsapatot, a legfontosabb játékosokat. Ez azt jelenti, hogy a kiegészítő, középszer, illetve ifi játékosokra több, mint 100m eurót tapsolt már el Barmotta. Ilyen remek igazolások: Matri 18, Q kb 15, Martinez 12, Elia 11, Isla 18(9),Peluso, Padoin, egy rakás ifjonc stb,stb...

Ezért van az, hogy a kezdőcsapatnak nincs értelmes alternatívája, nem tudunk pihenni, nincs értelmes csatár, balbekk, stb stb... Pedig a pénz megvolt rá, csak épp 'valaki' nem jól gazdálkodott vele.

babo0410 2013.02.19. 00:02:06

@devil-z: @4Evorg: Persze megint én vok a hülye! Marotta igen elköltött 200 millát, de abból egy teljesen új csapatot épített! És mi asz, h a keret többsége ingyen jött? Vuci, Matri, Vidal, Lichtsteiner, Pepe, Giaccherini, Storari, Cáceres, Bonucci, Asamoah, Isla (aki a sérülése után nem igazán találja magát, de remélem belejön majd), Gio, Quagliarella. Na azok közül, akik itt vannak, és beváltak, értük fizettünk abból a 200 millából. Ebből 11 játékos volt 10 milla felett. És akkor azokat a játékosokat is megnézhetjük, h kik nem váltak be? Motta (az ő ára nagyon kevés volt, kb 3 milla), Martínez (sérült volt sokáig, azért buktunk vele ekkorát, ki tudja bevált-e volna), Krasic (aki azért elég jól indult, nem hitte senki, h így megbukik), Grosso (ingyen volt), Traoré (kölcsön volt itt), Aquilani (kölcsön volt itt), Elia és kb ennyi. Ebből Krasic, Elia és Martínez voltak drágák. De Krasicról meg senki nem gondolta, h ekkora bukta lesz, Elia nem is játszott kb, Martínez meg sérült volt, így őt nem tudhatjuk bevált volna-e. És kik jöttek ingyen? Pirlo, aki lehet mondani, h szerencse volt, de szerintem meg rohadtul nem úgy igazol Marotta, h ingyen van elhozom. Grosso, nem vált be, már nincs is itt. Luca Toni, már nincs itt, de annyira nem volt rossz. Ziegler, Pazienza ingyen jöttek, valamennyi pénzt sztem láttunk az eladásukból, vagy még nem adtuk el őket? Nem tom mi van velük. Paul Pogba, aki azért egy igen nagy tehetség. Rubinho, aki a 3. számú kapus, kb nem is fog játszani. Lúcio kevés lehetőség miatt távozni akart, mér nincs itt. És Anelka, aki ingyen jött kölcsönbe, nyáron megy haza. Tehát az nem igaz, h elszórt Marotta 200 millát a semmire. Mert akiket megvett, azok nagy többsége be is vált. Akik meg többségiben nem váltak be, azok vagy bagóért, vagy kölcsönbe jöttek. Csak 3 játékoson buktunk nagyot, az meg a hibahatáron belül van. Tehát nem értem miért van mindig elővéve Marotta, és miért szajkózzátok folyton, h egy nagy nulla, és eddig is lett volna pénz egy klasszik csatárra, és nem képes ilyet igazolni. Eddigi munkássága inkább azt igazolja, hogy jól végezte a munkáját. Nem hozott top csatárt, mert nem volt eddig 30-40 millánk rá. Bepróbálkozott, nem tudott hozni. Majd most nem kell ennyi játékost venni, és jön a pénz a BL-ből is. Most majd hozunk egy jó csatárt. Nekem a kerettel csak egy bajom van. A kispad nem elég jó ahhoz, h a BL után rotálni tudjuk a keretet. De majd jövőre remélhetőleg ez is meglesz.

devil-z 2013.02.19. 01:55:07

@babo0410: addig olvastam a hozzászólásod amíg eljutottam oda, hogy Martínezről nem tudhatjuk, hogy bevált volna-e.. most ez komoly?

Visszatérve marotta munkájának értékelésére: hol van a megbízható, stabil teljesítményt nyújtó csatár?
vucsinics, aki fél évig képes gólképtelen lenni, kedvfüggő, lusta, flegma?
Matri, aki jóformán 3 méterről belepöckölve a labdába tud csak gólt rúgni?
Giovinco, akit irreális áron hoztunk vissza és jelenleg mélyponton van?

Miért egy 34 éves játékos viszi a csapatot a hátán? mert ha ő szar napot fog ki, akkor az egész csapat szar. Ki az ő alternatívája?

Hol vannak a szélsők? miért nincs az egész keretben legalább egy ember aki be tud adni?

Mi van a védőkkel? jelenleg 'csak' Chiellinit kell pótolni, mi lenne ha Barza is kiesne?

Mi van a cserepaddal? mióta Juve-drukker vagyok azóta nem láttam ennyire f*s embereket a padon: Padoin, Isla, Decsejje..

A téli átigazolásból miért nem sikerült értelmes embert hozni? a francia bajnokságból pl. simán mazsolázhattunk volna.

Rengeteg kérdés van amire 200M euró nem tud választ adni. Ennek az embernek itt kiegészítőnek kellene lennie akinek egyetlen feladata, hogy az ingyenes, olcsó megoldásokat figyelje (Pirlo, Pogba, Barza,stb.) de a pénzesebb igazolásokhoz egy SZAKEMBER kellene akit nem néznek hülyének és nem sóznak rá áron felüli játékosokat.

Tony. 2013.02.19. 02:04:29

@devil-z: Nagyon osztom a mondanivalód! Pontról pontra így van.

danimester1 2013.02.19. 07:53:31

@Tony.: Pontosan ahogy írod!Mindenki tudta hogy tavasszal is Bl szereplők leszünk.Kérdem én is miért nem hozott egy normális csatárt!?A lehetőség adva volt és nem élt vele!(PL: Lopez,Drogba,Remy,Demba Ba...)Most megerősíthette volna a keretet már csak a Bl miatt is.A felsorolt játékosok közül el lehetett volna hozni bármelyiket,még Drogbát is a fizuja miatt,mert félévre jött volna csak. Nagy hibájának tartom hogy olaszon kívűl képtelen tárgyalni,azt nem is mondom külön hogy miért nem próbálkozik egy 2-3 részlet fizetésével.Mi el ill. kölcsönadunk így ráadásul olyan játékosokat,akiket drágán vettünk.Reménykedjünk hogy Conte az asztalra csap és lesz rendes igazolás.(Ja nyáron jön a Padoin2 Poli piros pont neki igaz amíg nem játszik nem írom le előre,meg egy Llorente aki megint csak 30+-os de sok jóra nem számítok,ezekhez kell ám a TUDÁS!!)

4Evorg 2013.02.19. 09:18:37

@babo0410: Te nagyon hülye! Először azt mondod, hogy nincs pénz, majd miután bebizonyítjuk neked, hogy mégis van, akkor egy teljesen más témával válaszolsz és már Te is azt mondod, hogy Marotta elköltött 200 milliót, majd elkezded ecsetelni a játékosok teljesítményét. Nem ez volt a téma, hanem az, hogy azt állítottad, hogy nincs pénz, majd azt, hogy mégis van. Vicc vagy ember. Még nem olvastam végig a hsz.-edet, de majd reagálok a többi részére.

4Evorg 2013.02.19. 09:27:27

@babo0410: A másik meg az, hogy több olyan embert soroltál fel, aki nem vált be és már nincs itt, mint aki bevált. Az csak másodldalgos szempont, hogy nem buktunk rajta nagyot. A lényeg az, hogy nem váltak be (nyilván gazdaságilag fontos, hogy ezeket a játékosokon relatíve kevés deficittel adtunk túl, de ez csak másodlagos szempont, mint mondtam, a lényeg az, hogy nem váltak be, és hogy miért? Mert Marotta elbaszta.)

Még annyit ehhez a "nem buktunk rajtuk sokat" témához, hogy én nem csak a játékos ára szempontjából vizsgálnám meg a dolgot, hanem úgy is, hogy miattuk (is) lett a klub Marotta első évében 7. -> így azért már megint más megvilágításba kerül a dolog. Nyilván, ha értelmesebben igazol, nem lettünk volna 7.-ek.

4Evorg 2013.02.19. 09:34:15

@babo0410: Nagyon megnézném az arcodat, amikor majd nyáron jön egy Rivaldo "top csatár" néven. Az a helyzet, hogy álomvilágban élsz és ezt nem veszed észre. Vágom, hogy Juventus drukker vagy - mint ahogy itt mindannyian -, de attól nem leszel nagyobb, hogy minden klubalkalmazott seggét nyalod és az egekig magasztalod őket akkor is, amikor nyilvánvalóan rossz döntéseket hoznak vagy adott esetben nem végzik jól a munkájukat. Marotta nem tud túllépni a saját árnyékán és ezt nem csak mi vesszük észre, hanem mindenki aki vele üzletel. Ezért hajtja el mindenki röhögve, amikor egy európai szinten értelmes csatárér bepróbálkozik 2 milliós kölcsön opcióval. Inkább akkor mondja azt, hogy NEM tudok top csatárt hozni, de ne röhögtesse ki magát.

Nem szeretem amikor a butaság szorgalommal párosul és esetedben ez áll fenn sajnos.

Victor90 2013.02.19. 11:16:21

Remélem,hogy ez a balfácán Vidal-ról is hasonlóképp fog vélekedni!Mert ha nem......

hellan (törölt) 2013.02.19. 11:57:48

Háhh, most nézem Marotta szerződése június 30-án lejár, vajon őt miért nem viszi el senki Bosmann-szabállyal ingyen, mint mi Llorentét? :DDD

danimester1 2013.02.19. 12:18:45

@4Evorg: Mondandót lényege teljesen tiszta,viszont azzal a 7. hellyel nem értek egyet.Az azért sikerült úgy,mert olyan edző(i) voltak a csapatnak,akik talán csak egy kis vagy középcsapat padjára ülhetnek/nének le.Viszont ebben a vezetőség hibája is (hiányzott a rutin),mert ők hozták ide őket kezdve a fantasztikus Marotta-DN párossal és nem szabtak határt a Secco féle "ámokfutásnak" sem az átigazolási sem a fizetési árakban.Ennek sajnos inni kellett a levét az elmúlt 2-3 évben.A tavalyi évvel már tudtunk úm. némi stabilitást elérni,amit tovább vihetünk ebben az idényben.Sajnos nem megfelelő ember a sportigazgató,mert nincs képben semmiben,nem tud különbséget tenni a dolgok között,a legrosszabb meg az,hogy nem képes átlépni Olaszország határait semmilyen módon sem.
@hellan: Elengedjük csak menjen má'!!!!:-)

Alex8802 2013.02.19. 12:31:47

@4Evorg: Nem akarok egyik oldalra sem állni, mert szerintem valahol középúton lehet az igazság. Én is várom a top csatár igazolását, amibe lehet, hogy megőszülök és ez mindenképpen felróható Marrottának, de a jelenlegi tabellavezető csapat (ha minden jól megy Bl-ben is a legjobb nyolc között szereplő csapat) jó részét Ő építette és (természetesen ehhez kellett egy olyan edző is mint Conte) minimális elismerés járna neki is.
Voltak nonsense lépései is, amiket nem értek és nem is fogok soha megérteni, de gondolom, ha olyan rosszul végezné a dolgát, akkor már réges-régen eltávolították volna a posztjáról az illetékesek.

4Evorg 2013.02.19. 12:41:43

@danimester1: Tiszta sor, nyilván Del Neri szerepe meghatározó, viszont véleményem szerint az is közrejátszott az akkori gyengébb szereplésben, hogy olyan minőségű játékosok érkeztek, mint pl. Motta.

Még egy gondolat erejéig visszatérve babohoz. Azt állítod (állítja), hogy 20 millióból új csapatot épített Marotta. Viszont a számok beszédesek (csak a hozzászólása felett eggyel van egy felsorolás - vegyük azt alapul).

Buffon - itt volt
Lichti - 10 milla -- oké, bevált
Barza - 500.000 EU -- oké, bevált
Bonucci - 15 M -- oké, bevált
Chiellini itt volt
Asamoah - 18 M - nem rossz játékos, de ezt az összeget sokallom érte
Vidal - 10 M
Pirlo - ingyen
Marci - itt volt
Vucinic -15 M - ????
Gio - 11 M - a FELE(!!!)

Nos, lehet, hogy új csapatot épített, de ha az kifizetett milliókat összeadom, akkor arra jutok, hogy 70 millát költött 7 játékosra. Ami önmagában nem lenne rossz, de ha hozzátesszük azt, hogy 200 millióból gazdálkodhatott, akkor már más a leányzó fekvése (persze én gondolkodok egyszerűen), ugyanis ez azt jelenti, hogy 130 milliót baszott el a (babo által is gyengé[bb]nek vélt) padra + Eliara, Martínezre, Pazienzara, Mottara,Islara, Aquilanira, Bendtnerre, hogy csak párat említsek. Összképét és az elköltött összeget tekintve tehát nálam abszolút nem pozitív a mérleg.

70 milla - 7 jó játékosra
130 milla - legalább ugyanannyi selejtre

Tulajdonképpen azért dicsérjük meg Marottát, mert 200 millióból tudott úgy igazolni, hogy besikerült neki 7 (az ingyenesekkel együtt max 10) jó játékos. Nonszensz.

Mondjuk én még adok neki egy esélyt, ha nyáron tud értelmesen erősíteni, akkor megkövetem magam.

4Evorg 2013.02.19. 12:49:11

@Alex8802: Amiért dicséret illeti (Pirlo, Pogba, Barza, Bonu, Vidal, Lichti), azért megkapta tőlem is a szóbeli vállon-veregetést, de az összképet tekintve vannak aggályaim a munkájával kapcsolatban.

A bajnokcsapathoz csak annyit, hogy ez szerintem kb. 70%-ban Conte érdeme volt tavaly (idén pedig ő is elkövet több taktikai hibát, ezzel nem azt akarom mondani, hogy rossz edző [évek óta a legjobb edző aki a Juve padján ült], csak azt, hogy ő sem tévedhetetlen). Az idei bajnokságot meg még meg kell nyerni.

Azért az is árnyalja valamelyest a képet, hogy mindkét legnagyobb riválisunk (gondolok itt elsősorban az Interre és a Milanra), az utóbbi években erőteljesen leépítette magát. Azért ez is hozzájárul a Juve dominanciájához a bajnokságban, legalább annyira mint Marotta "zseniális" igazolásai.

hellan (törölt) 2013.02.19. 12:50:51

Én sem akarok beleszólni ebbe az elszórta, nem szórta el a pénzt Marotta.
Mindenhol vannak hatalmas melléfogások, ahogy nálunk is, vannak nagyon jó igazolásaink és vannak holt feleslegesek Padoin stb.
Ami Marottának nagyon megy az az ingyen játékosok leigazolása, nah ezek eddig nagyon beváltak és remélem Llorente is ilyen lesz.

Ennyit a múltról, jelen és jövő:
A BL-ben is már fél lábbal a legjobb 8 között vagyunk, ami annyit tesz, hogy Európa legjobb 8 csapata között már ott vagyunk és még csak egy projekt kellős közepén járunk.
Továbbá, amennyiben ismételten bajnokok leszünk, azért 1-2 top támadónak fel kell, hogy tűnjön a dolog, hogy milyen projekt közepén vagyunk és bizony csak érezheti ő is, hogy ebbe a támadó szekcióba nem nehéz bekerülni a kezdőbe, egyetlen feltétele van: állandó forma és a helyzetek értékesítése.
Nah most a Scudetto megnyeréséért nem tudom mennyi jár, de tuti szép summa, de ami tuti h szezon végén 100M-et kapunk TV-s jogdíjakból a Serie A-ban csak. Emellett ott vannak még a hazai mérkőzések bevételei, ami meccsenként tuti 1-2M euró.

No, emellett a BL-ben már 39-40M euró üti a markunkat azért, hogy a nyolcaddöntőben vagyunk és még mennyi, ha a negyedbe bejutunk...
Továbbá, itt sincs még benne a TV-s és marketing díjakból származandó bevétel.
Van nekünk továbbá rengeteg nagyszerű szponzorunk, köztük az Exor, akik rengeteg pénzt fektetnek be az F1-be és egy krikett csapatba, tehát bármikor tudnának egy szép summát biztosítani támadóra.

Tudom, ez mind szép és jó, meg Marotta és vannak kiadásaink is, de eddig elfogadható volt, hogy nem volt pénzünk, de idén ez sallangos szöveg lenne augusztus végén, ha megint egy Bendtner érkezne majd csak kölcsönbe.

Továbbá, ne felejtsétek nagy Marotta szavait: "...júliusban nagy költekezés lesz."

Nagyon remélem, hogy nyáron a Suarez, Dzeko, Sanchez, Jovetic négyesből egyet legalább sikerül megszerezni megfelelő áron, de mind tudjuk jól, hogy Marottának csak az olasz honban való nagy átigazolások fekszenek, így Jovetic a legnagyobb esélyes.

Cannavaro 2013.02.19. 12:55:09

azért hozzá tenném, állítólag padoin-t, és pelus-t conte akarta!! de én azzal értek 100%-ig egyet, hogy marotta nem ért a szakmájához!!!! nem ide való!!!!

Cannavaro 2013.02.19. 13:03:17

"júliusban nagy költekezés lesz."???? aha, ja!!! utóbbi 2 évben meg- "minőségi csatárt igazolunk"!! nem biztos, hogy ezekkel a szavakkal, de ez a lényeg!!! én nem hiszem el!!!

hellan (törölt) 2013.02.19. 13:05:32

@juve1986: Bocsi, vmit lehagytam a nagy költekezéses rész után (bár a nagy jelző Marotta neve előtt már éreztette az iróniát), amit lehagytam: ":DDD"

Apuleius 2013.02.19. 13:11:03

@hellan: "...júliusban nagy költekezés lesz."

Gondolom lecseréli a konyhabútort, s valami költségesebb családi nyaralás is felmerült.

hellan (törölt) 2013.02.19. 13:14:33

@Apuleius: A végkielégítéséből majd futja ilyesmikre. :D

hellan (törölt) 2013.02.19. 13:37:55

@Apuleius: Amúgy nyilván hosszabbítunk Marottával a szezon vége előtt, de jó lenne közölni vele, hogy haver az van, amit Conte akar (persze ha nem Gilardinot akarja majd Conte) és amennyiben azt mondják neki, hogy haver van 30-40M-ed ebből Suarez, Jovetic, Alexis vagy Dzeko jöhet, akkor valamelyikük augusztus végén legyen is itt.

danimester1 2013.02.19. 13:41:37

@4Evorg: Szerintem a téma kivesézve.Ha szerencsénk lesz,akkor el tudom képzelni,hogy jön nagy név.Igaz nem tudom mi lehet a kifogás ha még sem. (fizetés!?!?)Tisztában kell lenni a dolgokkal,hogy minőségi játékos megkéri a fizetését.Bár ezt azonnal cáfolom a Llorente igazolással,mert láttatlanban 3,5-4M-s fizut adni úgy hogy valószínűleg nagyon nem lesz formába mikor idejön,ráadásul fel kell még vennie a Seria-A ritmusát is, meg már 30+-os lesz ő is.(Nehogy Jaki2 legyen...)
@juve1986: Tény hogy más értelme van a minőségnek a mi szemünkben és más Marottáéban. A nagy költekezés meg lehet az is,hogy most nem 2M+opció hanem 3M+opció...
@hellan: Attól tartok nem,mert maradni fog a bajnokcsapat építő...

babo0410 2013.02.19. 16:25:04

@devil-z: Ja mert te olyan okos vagy, és tudod, h Martínez egy nagy nulla, és akkor se lett volna jó játékos, ha nem dől ki kb a szezon 3/4 részére. Ja boccs. Kár, h akkor nem te vagy ki igazol. Vucinic? Ilyenkor bezzeg szar, de amúgy meg egysesek el vannak ájulva tőle. Én se kedvelem annyira, de ha játszik, akkor nagyon jó tud lenni. Pirlo? Egy nagyon jó játékos, akinek Marrone és Pogba szoktak az alternatívái lenni. Nem ugyanaz a szerepkör, de ha nincs Pirlo meg tudjuk velük oldani a játékot. Szélsők? Asamoah, Lichti, DC, Pepe (sajnos sérült), Giaccherini, Peluso. És Peluso és DC tudnak beadni! És télen miért nem jött értelmes ember? Szerintem Peluso a Celtic ellen a szélen már jó volt, Anelka meg azért fél évre jó megoldás volt, a helyzeteit belődözi. Úgy meg nem könnyű igazolni, h most januárban nem akartunk senkit elhozni úgy, h meg kelljen venni. Védelem? Ott van Cáceres és Marrone, akik tudnak védőt játszani.
@4Evorg: Grat! Olvasd el mit írtam! Nem azt írtam, h nincs pénz! Hanem azt, h nincs 30-40 millánk egy játékosra! Nem ugyanaz! Elment 200 milla egy új keretre. De lehetett volna azt is, h veszünk 4-5 sztárt, és most sehol se lennénk, ha lenne 4-5 sztárunk és 15 középszerűnk! Csapatot vettünk. Majd idén nyáron kell legyen pénz a BL-ből és a jegyeladásokból, meg pár új szponzor is jött. De ha tudnád értelmezni amit írtam! Tudom neked az egyszerűbb, ha nem tetszik vki véleménye, akkor lehülyézed! A további hülyeségeidhez meg nem kívánok hozzászólni, mert a hsz-eiddel csak magadat égeted, nem engem! Grat! Kivi leszek majd te mit fogsz mondani, ha netán jön mégis egy jó játékos? Majd az lesz, mint Pirlonál? H nem marotta érdeme? Majd nyáron térjünk vissza rá ki is a hülye!

4Evorg 2013.02.19. 16:47:29

@babo0410:
- "És ti honnan veszitek, h eddig is volt pénz?" (by babo)

- "Nem ugyanaz! Elment 200 milla egy új keretre. De lehetett volna azt is, h veszünk 4-5 sztárt, és most sehol se lennénk, ha lenne 4-5 sztárunk és 15 középszerűnk!" -- Épp ez az, hogy elment 200 milla úgy, hogy annak hasznos része 70 millió volt, de jó, kerekítsünk 100-ra, a többi 100 meg kb haszontalan szarháziakra ment el, mint Pazienza, Motta, Elia, Martínez (apropó Martínez, hiába véded, a legtöbben tudták, hogy semmi extra nincs a csávóban, Marotta mégis idehozta. Lesérült? Igen! Felépült már? Igen és a KOLOZSVÁRBAN játszik, nyilván mert olyan nagy spíler, mint amilyennek te beállítod)

Most is 4-5 sztárunk van (már sokat mondtam), a többi középszer, vagy szimplán jó játékos.

Az a baj, hogy amiket Te itt felsorakoztat, hogy -idézem- "ha nem dől ki; ha így, ha úgy, majd idén nyáron kell legyen pénz" ezek nem tények, ezek találgatások.

Én leírok neked számokat, de Te azokra érdemben nem reagálsz, nem tudok veled mit csinálni, ha szembemész a tényekkel. Arra írj valamit, hogy Marotta 100 milliót költött el olyan játékosokra, akik nincsenek a klubnál vagy ritka szarok. Jöhetsz itt Pirloval meg Vidallal, de senkinek nem velük van a bajuk, hanem a 2 annyi k9zépszarral, amit idehozott.

Nyugodtan reagálhatsz a hozzászólásaimra, de ne úgy, hogy szerintem ez meg szerintem az, meg majd így meg majd úgy meg ha ez nem így akkor az úgy. Többen nem értettek velem egyet, de ők legalább tartalmasan mondták el a véleményüket ezzel kapcsolatban, velük én is értelmesen vitáztam, de ha neked ellent mondanak és ezt esetleg számokkal is alátámasztják, akkor arra nem reagálsz.

a hozzászólásaimmal nem én égetem magam, hanem Te, de úgy látom ez számodra nem egyértelmű.

Csak annyi kérek, hogy ha mondasz valamit, akkor ne csak beböfögd a levegőbe, hanem írj mellé magyarázatot, adatokat, ne adj Isten érveket.

4Evorg 2013.02.19. 16:53:53

@babo0410: Ha nyáron jön top játékos (mondjuk először tisztázni kéne, hogy kinek mi a top játékos, mert Te rámondod Crouchra is, ha idehozza Marotta. Nekem pl. topjátékos egy Sanches, egy Dzeko, egy Suarez, de már egy Joveticcsel is beérném), akkor én leszek az első, aki megdicséri azt az igazolást (erre a hsz.-re majd nyugodtan hivatkozhatsz akkor). Azt azért hozzátenném, hogy ha hoz egy top támadót a nyáron, de mellé a többi hiányposztra megint a középkategóriát hozza, akkor megint ugyanott vagyunk, hogy nagyon nem léptünk előre és ez esetben a faszkorbács szintén nem marad el.

Arról ne vitatkozzunk, hogy ki a hülye, nyilvánvalóan Te vagy az.

Mondom erre a hozzászólásra nyugodtan hivatkozhatsz, el fogom ismerni, ments le, ha szeretnéd.

4Evorg 2013.02.19. 17:05:58

@devil-z: Írtam levelet, megkaptad?

devil-z 2013.02.19. 17:26:59

@4Evorg: vissza is írtam, hogy cuki vagy de nem tudom viszonozni az érzelmeidet..

Csak poén :DD viszont tényleg írtam vissza és kösz a leendő rémálmokat a látottaktól. :)

4Evorg 2013.02.19. 17:27:14

@babo0410:" Anelka meg azért fél évre jó megoldás volt, a helyzeteit belődözi" - Srácok már van gólja Anelkának? Pont nem figyeltem, lehet.

4Evorg 2013.02.19. 17:28:57

@devil-z: Reméltem, hogy viszonozod! :C

babo0410 2013.02.19. 17:30:34

@4Evorg: Akkor nézd meg 2010 óta kiket igazoltunk, és mennyiért! Mert nemcsak őket akiket leírtál, és abból kik mennyire váltak be! Q 15 Matri 18 Pepe 10,1 Cáceres 10.5 Storari 4,5M
Na és akkor Mennyit költöttünk? 200 millát? Kicsit utánanéztem:
2010-ben: 59,35 millát költöttünk játékosokra, de viszont 41, 675-ért el is adtunk játékosokat. Tehát 2010-ben 17,675 milla volt a különbözet.
2011: 94,05 milla ment játékosokra, 20 milla jött be. Különbözet: 74.05.
2012: 53,09 milla értékben jöttek játékosok, és 19,75 milláért mentek. összesen 31,2 milla volt a különbözet. Akkor ha a tényleges kiadást nézem, akkor 206,49 milláért jöttek játékosok, de ebből vissza is termeltünk 81,425 milliót eladásokból, vagyis a tényleges kiadásunk játékosokra így 122,925 millió volt!

babo0410 2013.02.19. 17:36:20

@4Evorg: Inkább innentől kezdve nem reagálok a hsz-eidre, mert már nem lehet! Nagyon nem bírod elviselni mások véleményét!

4Evorg 2013.02.19. 17:40:05

@babo0410: És ezzel mit akarsz mondani? :D

Ja, el is adtunk játékosokat. Nem erről beszéltem. Arról, hogy 200 millióból maximum 100-ra lehet elmondani, hogy hasznosan volt elköltve. Nem nézem meg, hogy kiket vettünk, valamelyik régebbi (1-2 hetes) posztban felsoroltam szinte az összes játékost akiket Marotta hozott, melléjük leírva, hogy ki milyen szerepet töltött be a csapatban. Ott is elég véleményes volt a mérleg - és még finoman fogalmaztam.

Azért Matrira nem mondanám azt, hogy hú de nagyon bevált (tény, volt 1 jó szezonja nálunk, meg egy-két kisebb fellángolása, de erre még nem mondanám, hogy akkora igazolás volt.), ahogy Pepére sem (akit nagyon kedvelek egyébként, de úgy néz ki, hogy neki is 1 jó szezon jutott börtöncsíkosban).

Az eladásokra meg jobb ha ki sem térünk, mert ott bődületesen szar munkát végez a guru. Egy játékosunkat sem tudta normálisan értékesíteni, azt elismerem, hogy nem is volt könnyű dolga, de pl. Melot rá lehetett volna sózni a Galatára, Zieglerről nem is beszélve.

De már alakulunk, legalább utánanéztél a dolgoknak, jár a jutalomfalat.

4Evorg 2013.02.19. 17:49:10

@babo0410: Nem a véleményedet nem tudom elviselni, hanem a butaságot ami sugárzik belőle. Ha leírod, hogy mit-mire alapozol, akkor minden további nélkül elfogadom, de a tények makacs dolgok, amiknek nemigen lehet ellentmondani, bár próbálkozni szabad.

Egyébként a legcsúnyább legborzalmasabb jelző veled kapcsolatban, amit leírtam, az a "hülye" volt, ha ez téged annyira megrendít, használhatok más szinonimát is rá. Nem akarlak vele megbántani, tényleg keresem a szebb szavakat, de a pirosra nem mondhatom, hogy kék.

Vannak egyébként jó meglátásaid, nyilvánvalóan ebből van kevesebb. Félreértés ne essék, nem direkt baszogatlak, csak árt a szememnek ez a naivitás és kisgyermeki butaság, ez pedig az én hibám belátom.

babo0410 2013.02.19. 18:52:54

@4Evorg: Jó tudod mit? Kössünk békét, nem akarok senkivel sem haragban lenni. Inkább nem fogok reagálni a hsz-eidre. De azért azt is megnéztem, h mennyire igaz az, hogy kidobtunk 200 millát csupa feleslegre. 206 millából 50,5 milla volt a fölös kidobás, ami mondhatjuk, h nem olyan vészes. Az eladásukból viszont sajna csak 20,1 milla jött be, így 30,4 millát buktunk sajnos. De a be nem vált játékosok többsége 1 milla körüli iazolás volt. 3 játékos volt közüllük drága. Elia, 9 milla volt, Conte nem játszatta, mert nem tud védekezni. Pedig sztem mikor játszott, rossz nem volt, kár érte. 7,5 milláért ment, rajta csak 1,5-öt buktunk. Krasic, aki fél évig jó volt, aztán ő is visszaesett, drága Del Nerinek is köszönhetően, aztán mivel Conte nem játszatta, így a fele árát bebuktuk. És Martínez, aki sérült volt szinte végig nálunk, mondhatjuk, h 12 millát buktunk rajta. De az ő árából még visszajöhet valami, jelenleg kölcsönbe van adva.

Cannavaro 2013.02.19. 19:58:39

@4Evorg: tisztelem a türelmed!!! :)én végigröhögtem!! :)bocsi babo, de nagyon nem értek egyet veled!!!

babo0410 2013.02.19. 20:17:34

@juve1986: Én meg veled! Úgyhogy nem baj, h nem értesz egyet velem!

danimester1 2013.02.19. 20:32:09

@4Evorg: :D:D:D "...De már alakulunk, legalább utánanéztél a dolgoknak, jár a jutalomfalat."XD XD
Kész vagyok...

4Evorg 2013.02.19. 20:40:50

Na pöcsök, inkább nézzük a Arsenal - Bayern meccset!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3499) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (966) elemzés (40) előzetes (884) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10224) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4292) mercato (4271) nyilatkozat (7640) Olasz Kupa (331) összefoglaló (430) pletyka (4287) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (221) Címkefelhő
süti beállítások módosítása