Vučinićet figyeli a Manchester United

Mirko Vučinić ügynöke beismerte, hogy ügyfelét figyelemmel kísérik a Vörös Ördögök.

Vucinic Mirko_meccs.jpgA Sky Sports szerint Sir Alex Ferguson a múltban már tett kísérletet a montenegrói futballista leigazolására, és mivel Fernando Llorente érkezésével Vučinić helye bizonytalanabbá válhat Torinóban, a két felet ismét szóba hozta egymással a média.

A csatár ügynöke, Alessandro Lucci azonban nem félti a játékos piemonti pozícióját.

"A Manchester United a Juventushoz hasonlóan egy top együttes, így teljesen normális az érdeklődésük Mirko iránt" - nyilatkozta Lucci a Tuttomercatowebnek. - "Hogy gondot jelent-e az új játékosok érkezése? Egyáltalán nem, épp motiválóan hat Mirkóra. Antonio Conte kulcsfiguraként számít Vučinićre a játékstílusa miatt. Egyaránt képes gólokat szerezni és gólpasszokat adni."

Mivel a manchesteri alakulat nem szűkölködik kiváló képességű csatárokban, Vučinić leigazolása esetén Fergusonnak valakit fel kellene áldoznia a támadókvartettből, ami a jelenlegi helyzetet szemlélve elég valószínűtlennek tűnik.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr165069579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juve28adam 2013.02.08. 19:03:47

Nem véletlen ,hogy csak Mirko-val hoznak szóba nagy csapatokat a csatáraink közül. Ez sztem jelzésértékű. Neki mindenképp maradni a kell!

m.martin91 2013.02.08. 19:24:07

Eddig az ÉV HÍRE!!!ÓRIÁSI!!!Hát igen, ő a legnagyobb!!!

Drughi Di Bianconeri 2013.02.08. 19:41:10

Ekkora kacsát :D
Minek kéne oda ?
Rooney , RvP , Welbeck , Chicarito - aki padmelegítőnek jó - , és nyáron sztem. Lewandowskit is megveszik - ami számomra szintén indokolatlan a MU részéről-, miért pont Vucinic kéne nekik ?
Arról nem is beszélve,hogy Llorente érkezésével egyáltalán nem kerül konkurenciába Vucinic,mivel a baszk klasszikus 9es, Vucinic meg inkább szélső/előkészítő csatár.

devil-z 2013.02.08. 19:46:02

Egy kedvfüggő, lusta, lézengő, Serie A-ban is csak közepes teljesítményre képes játékosra lenne szüksége a Unitednek a legerősebb, leghajtósabb bajnokságban ahol olyan csatárok vannak mint RVP, Hernández, Rooney... ?

Seems legit. :D

Goku06 2013.02.08. 19:57:15

mmartinnak való cikk :)

de vajon ezt miért hiszed el egyből? míg a Marchisios Manchesteri szál még a sokadik cikk után is kamu volt, itt meg az első cikk után kiderül hogy igaz az egész? :))

hellan (törölt) 2013.02.08. 20:12:55

Nah perszeee ez azért komoly. :D
20M és vihetik szó nélkül isten hírével, just do it Beppe. :D

Szabi85 2013.02.08. 20:13:56

Én azt olvastam, hogy RvP-re cseréljük. Sőt, egyes írásokból azt vettem ki, hogy azért hoztuk el Pelusot, hogy ha nem akarja egy az egybe adni RvP-t az MU Vuciért, akkor bevonhatjuk az Atalantás játékost is.

m.martin91 2013.02.08. 20:17:19

@Goku06: Marchisio-ról sohasem nyilatkozott senki. Az egy vicc volt.

Lehet itt gúnyolódni, meg írni, hogy 'hova, minek?, a tény az tény. Makacs dolog. Vucinic-ért érdeklődik a Manchester United. Ezt nem kell megmagyarázni. A 11 milliós fele játékjogos gnóm faszakalapért ki érdeklődik?

hellan (törölt) 2013.02.08. 20:18:59

@m.martin91: "A 11 milliós fele játékjogos gnóm faszakalapért ki érdeklődik?"

Ez hatalmas, ezen jót nevettem thx. :D

Drughi Di Bianconeri 2013.02.08. 20:19:47

@m.martin91: Giovincot a világon senki nem hozta fel öcsém, nyugodj már le ! :D
A tény az tény, valóban, igazad van.Éppen ezért az is tény,hogy Vucinic sehogy nem férne be a MU-ba.Személy szerint semmi bajom a montenegróival,én soha nem vettem részt ezekben a Giovinco vs. Vucinic vitákban,mert nincs értelme.

MarekCsont 2013.02.08. 20:21:14

@devil-z: legerősebb bajnokság? majd most a BL meccsek során elrendeződnek ezek a dolgok, hogy melyik bajnokság milyen erős.
@m.martin91: +1 Teljesen érthető egyébként hogyha érdeklődnek iránta, klasszis megmozdulásai vannak, lehet hogy kicsit flegma de az a stílusjegye, az egyetlen top csapat szintet képviselő Juventus játékos jelenleg.

Drughi Di Bianconeri 2013.02.08. 20:32:06

@MarekCsont: A Premier League a legerősebb, ez egyértelmű.
Mit mutatnának meg a BL meccsek ? Hogy a Serie A a legerősebb, a 2 csapatával, akik indulhattak ? :D
Nívóban már a német is van olyan szinten, játék minőségben még kevésbé, bár már ott is vannak csapatok a Bayernen kívül,akikre érdemes figyelni,s jól játszanak, a stadionok állapota, hangulata fantasztikus, van pénz bőven stb.
Vucinic-nek valóban vannak klasszis megoldásai, jó játékos, ismert és elismert focista, de sehol sincs egy Rooney - RvP duótól, Welbeck meg a jövő reménysége, ráadásul angol..szerinted melyiket szorítaná ki Vucinic ?

m.martin91 2013.02.08. 20:45:25

Senkit nem érdekel, hogy beférne-e a MU-ba. A lényeg az, hogy érdeklődnek iránta, összefüggésbe hozzák a Manchester United-del. Ez komoly dolog. Ez azt jelenti, hogy Vucinic nem szarral gurigázik.
Más csatárunkért is érdeklődik a Manchester United? Tudtommal nem.
Nem kell nekik jobbvagyokmintmessi, nem kell balfasz Matri, nem kell mr.dreamgol vagy ki a pöcs. Ők a montenegrói cigány után érdeklődnek. Ennyi a lényeg. Ezt nem kell megmagyarázni.

Drughi Di Bianconeri 2013.02.08. 20:58:12

@m.martin91: Senkit, kivéve nyilván magát Vucinicet, hiszen talán jobban szeret játszani,mint padon ücsörögni.
Az meg szép,hogy érdeklődnek iránta, mi is érdeklődnek vagy 30 játékos iránt minden egyes mercatoban, aztán mégis kiket hozunk: Peluso, Padoin féle középszereket,meg sehova nem kellő szarokat mint Bendtner,Anelka.
Ferguson részéről teljességgel abszurd lenne egy ilyen igazolás,főleg,hogy Zaha is megy hozzájuk nyártól,amiről meg is feledkeztem, ezért feltételezhető,hogy ez a "hírböffenet", nem több,mint kacsa.

Szabi85 2013.02.08. 20:59:35

@m.martin91: Volt olyan pletyka, hogy egy jelenlegi csatárunk után a Barca érdeklődött, de mi elhalásztuk az orruk elől ! Barca is nagy csapatnak számít azért.

Drughi Di Bianconeri 2013.02.08. 21:01:21

@m.martin91: Azt meg nem kérdőjeleztem meg,hogy jó játékos..nem kell itt net - huszárkodnod, Vucinicért kardoskodva.Aki elismeri,szereti az szereti (jómagam is) és elismeri anélkül is,hogy anyaoroszlánként véded őt.

MarekCsont 2013.02.08. 21:16:24

@Drughi Di Bianconeri: Mire alapozod ezt a kijelentést, hogy a legerősebb? Pontosan melyik csapatokra gondolsz akik komoly nívót képviselnek? A Manutd, tényleg oké! 2. a bajnokságban a City, nemzetközi porondon eddig mit mutatott? SEMMIT, köszi 3. helyezett Chelsea, nemzetközi szinten mit nyújtott? Kiesett a csoportból, egy ukrán és egy SERIE A csapat mögött, 4. helyezett Tottenham az Európa ligában a Serie A 3. helyezett Lazio mögött végzett a csoportban, 2 ponttal, utána jön Everton jó idényt fut. Liverpool, Arsenal? Mostanra középcsapattá értek be, 1-1 ember húzza a csapatokat. Nem szeretem a spanyol focit, de egy Malaga vagy Atletico Madrid, de akár a Valencia is oda vissza verné ezeket a csapatokat, szerintem a Chelsea - Atletico szuperkupadöntő is megmutatta (4-0) hogy milyen különbségek vannak a bajnokságok között. Attól hogy szoros egy bajnokság, még nem a legerősebb. Az NB II Keleti csoport is kurva szoros, de ettől nem lesz a legerősebb. A német bajnokság pedig szintén nagyon erős, és ezt a nemzetközi meccsek mutatják majd meg igazán,( bár már most is látni, hogy melyik bajnokságot hány csapat képviseli a kiesés szakaszban, és hanyadikként jutottak tovább) hogy melyik a legerősebb bajnokság. (4 spanyol csapat 2 csoport első 2 csoport második, 3 német csapat 3 csoport első, 2 olasz csapat 1 csoport első 1 csoport második, 2 angol csapat 1 csoport első 1 csoport második.) :)))

m.martin91 2013.02.08. 21:20:30

@Szabi85: Igen. Pletyka. De ez nem pletyka.

@Drughi Di Bianconeri: Senki nem állította, hogy lefogja igazolni Ferguson. Arról van szó, hogy érdeklődik iránta. Te is írtad, hogy mi is ezer játékosért érdeklődünk, mégis senkiháziakat igazolunk a végén. Ferguson is érdeklődhet Vucinic iránt, de ettől még nem kötelező leigazolnia.
Egyébiránt nem hiszem, hogy net-huszárkodtam, s nem is védtem őt anyaoroszlánként. Egész egyszerűen azt próbálom elmagyarázni, hogy a MU érdeklődik az ember iránt. Erről szól maga a cikk is. Nem kell semmit sem belemagyarázni a dologba. Nem számít, hogy beférne-e, nem számít, hogy szükség van-e rá, nem számít, hogy Ferguson megőrült-e vagy sem. A lényeg, hogy érdeklődnek iránta.
Amúgy teljesen lényegtelen, de Zaha posztjának semmi köze Vucinicéhez.

Csucsukaaa 2013.02.08. 21:32:01

@m.martin91: Ennyi erővel a Barcelona is érdeklődött Gio iránt, nem igazolta le csak érdeklődött! :D Viccvagy
Háp-háp, Adná az ég, hogy elvigyék, Beltrame 10 perc alatt többet csinált mint ez a beképzelt nudli
de szerintem örülünk majd ha 2 év múlva kb 5 milliéórt letudjuk pattintani valahova...:)

Csucsukaaa 2013.02.08. 21:39:47

@m.martin91: Dehogy akartam nagyot mondani, mind2 vicc kategória erre utaltam ha nem vetted volna észre :D
Légyszíves ne szerencsétlenez le, sérti a jogaim pláne, hogy nem is ismersz, de ne kezdjünk el vitatkozni mert a kommentjeinkből látszik ki is az elfogult te pojáca..:)

Tony. 2013.02.08. 21:58:59

Mirko Vucinic ha akkora játékos lenne, hogy egy Manchester United komolyan érdeklődik iránta, akkor már régen vmi komoly európai nagycsapatban játszana, és 29 éves korára nem a 7. helyezett Juventus vitte volna el, amely valószínüleg pályafutásának legmagasabb szintje is marad.

Ha bárki is elkezdene aggódni, fölösleges, ő maradni fog.

Drughi Di Bianconeri 2013.02.08. 22:07:01

@MarekCsont: Most ezzel nem igazán értem miről akartál meggyőzni.
Arról beszélek,hogy ha leülök nézni pl: egy FA kupa meccset, 1000szer színvonalasabb meccset látok,akár másodosztályú csapatokkal is,mint bármelyik nagy olasz "rangadó" esetében.Nem volt ez mindig így , persze.De ha a jelent nézzük,illetve pontosabban az elmúlt pár évet, teljesen egyértelmű az angol dominancia.A legtöbb sztár, klasszis ott játszik, kiváló utánpótlás bázisok,még egy 6od osztályú csapatnál is, akiket nem félnek játszatni, remek iramú meccsek, tökéletes állapotú stadionok (komolyan a Championship csapatok nagy részének jobb a stadionja mint a Serie A felének kb...),telt házas, nagyszerű hangulatú meccsek, temérdek pénz és még sorolhatnám.
Mára ez a Serie A abszolút lesajnált lett, és egy pár hónapja beláttam,hogy sajnos - joggal.
Beszélnek arról - főleg újságírók,és mindenféle okoskodók - hogy most az angol bajnokság lefelé süllyed,de ezzel nem értek egyet..inkább a Bundesliga kezd hasonlóvá válni hozzájuk, így talán már annyira nem lehengerlő a fölényük,mint korábban,de így is egyértelmű.
A spanyol ligával meg kérlek ne érvelj nekem,mert noha szimpatizálok 2vel közülök (Atlético és Valencia), de annyira komolytalan lesz lassan,mint a skót liga (volt, mert ugye az már csak 1 csapatos :D )
A Malaga tényleg jó, csoportelsőként jutottak tovább, és abban igazad van,hogy a mostani BL egy más megítélést hordozhat magával.

Drughi Di Bianconeri 2013.02.08. 22:11:14

@m.martin91: OK,így már elfogadható ! :D
Amúgy tudom,hogy más poszt Zaha és Vucinic,de mind a ketten támadók,és Fergie már 100 éve klasszikus 4-4-2t, vagy 4-2-4et (kinek hogy tetszik) játszat,tehát az,hogy felidéztem Zaha-t erre vonatkozott,h. nyártól lesz a MU-nak a támadó szekcióba: Rooney, Van Persie, Welbeck, Chicarito - bár őt lehet eladják, érdemes lenne lecsapni rá - és Zaha.

ambrobert 2013.02.08. 22:55:28

Vucinic és Giovinco is Conte kedvence, de ha jön Llorente, akkor valaki kiesik. Én mindenképp Vucinicet raknám be a spanyol mellé, szerintem előkészítőként Mirko sokkal jobb mint befejező emberként, nem is értem, miért nem így játszatja Conte. Bár lehet, hogy mindhárman kezdők lesznek egy háromcsatáros felállásban, Vucinic bal, Giovinco jobb oldalon, középen Llorente.

Tony. 2013.02.08. 23:19:20

@ambrobert: Max a kezdőből esik ki, de nem a csapatból. Pont mert a kedvencei, sokkal előbb fog távozni Q és/vagy Matri, mint Giovinco és Vucinic.

m.martin91 2013.02.08. 23:21:42

@Tony.: Még szép, hogy előbb fognak távozni. Mehet mindkettő amerre lát, két forintot nem érnek összesen.

Barolo 2013.02.09. 02:11:32

Vucininc egy nagyon tehetséges lusta disznó..... ez a hír nagyon hápog, véleményem szerint max egy angol közép csapatba tudna igazolni, ennyi idősen egyik top csapat sem vásárolná meg (tudom RVP-nél fiatalabb 3 hónappal, de azért nagyon más szint...). valaki említette Marchisio storyját....hát szerintem ő sem férne be egy Manunitedbe, de az ő posztján mondjuk jóval gyengébbek vannak mint csatár poszton. Azt is említette valaki, hogy egyetlen top csapat szintet képviselő Juventus játékos jelenleg. Ez szerintem hatalmas tévedés: Buffon, Vidal, Chiellini szerintem bármelyik csapatba beférne a világon, és kora ellenére még talán Pirlo is..... Vucinic viszont nagyon nem. Véleményem szerint ez az ügynökének a kitalációja (vagy valamelyik újságírónak), ha véletlenül ez a dolog megtörténne, akkor viszont 4.-5. számú csatár lenne belőle, ez pedig nem hiszem, hogy előre lépés lenne neki. Forza Juventus!

Tony. 2013.02.09. 03:33:13

@m.martin91: Felőlem mind a 4 mehetne Isten hírével. Lehet kedvelni ezt, lehet utálni, rühellni azt, az eredmény ugyanaz. Akár Giovinco,akár Vucinic,akár Matri, akár Q van fönn semmi nem változik.

Valójában az utóbbi évtizedek leggyengébb bagázsa ez. Vucinic-et pedig rád nem jellemző módón erősen túlértékelsz, feljebb leírtam, hogy miért.

Ez az egész cikk egy nagy vicc.

Tony. 2013.02.09. 03:48:50

@m.martin91: Egyébként meglepő módón rád nem jellemző erős szubjektivitás úgy érzem elhomályosítja a tisztán látásodat.

Hiszen Q-t előbb elküldeni, mint bárki mást csak ezt jelenheti, hiszen ha tetszik ha nem messze ő használja ki legjobban a lehetőséget amit kap. Pénznél maradva, ha ő mondjuk 2 forintot ér akkor a többiek mennyit? 1-1,5-t? Szimpátiától függetlenül a számok alapján ő a legjobb ,góllövés terén mindenképpen.

Lord Viktor 2013.02.09. 08:52:14

Vigyék. Elvitathatatlan, hogy ő a legtechnikásabb csatár, de a hozzáállása miatt nem való a Juventusba. Felőlem mehet, bár nem hiszem, hogy pont a MU vinné el, max a kispadra.

deluxe93 2013.02.09. 09:47:37

@m.martin91: most nézem csak a cikket,ezért csak most írok,de ez pont annyira igaz,mint amikor Gio iránt a Barca érdeklődőtt.Szóval mondogathatod itt, h mekkora isten ez a Vuci(nem is rossz játékos),és csak utánna érdeklődnek,de ezt legbelül neked is érzened kéne,hogy az idei teljesítményével még a Diósgyőr figyelmét se vívta ki.

Juvegaspy 2013.02.09. 09:49:07

eléggé megoszlanak a vélemények látom. ime az enyém...Vucsinics ha van kedve játszani Ibrahimovics szintjén tud focizni szal bárhol megállná a helyét..kérdés h nálunk miért ilyen ritkán van kedve futbalozni!?

juventino92 2013.02.09. 10:53:50

Micsoda elvakult sztárolás m.martin91 egy olyan játékosról aki ugyanúgy egy Z terv volt nálunk elötte meg Agüero meg Rossik voltak, akik mind kettő sokkal jobbak mint Vuci... Rossi most nem de elötte igen...
:DDD

Jozef26 2013.02.09. 12:02:40

Szerintem a cikk írója is röhögve írta meg ezt a pletykát.

ambrobert 2013.02.09. 12:06:32

@Tony.: a kiesik-et én is arra értettem, hogy a kezdőből

m.martin91 2013.02.09. 12:28:17

@juventino92: Vucinic-et figyeli a Manchester United.

keshudioo 2013.02.09. 12:32:34

@Jozef26: És most véres, habzó szájjal röhög a kommenteken.

ejhaa 2013.02.09. 13:02:11

@Juvegaspy: Ibra még kedvetlenül is rommá alázná,az oly nagy kedvel játszó Vucinicet,ne viccelj:)

neki innen csak lentebb van nem,hogy mencseszter..

devil-z 2013.02.09. 13:56:15

@Juvegaspy: ez most komoly?

Ibrahimovic csapattól függetlenül bárhol képes KLASSZIS teljesítményre, ami nem csak a GÓLJAI számában hanem a szenzációs MEGMOZDULÁSAIBAN is megmutatkozik. Ő olyan játékos aki akár egyedül is a hátán tud vinni egy csapatot, igazi KLASSZIS.

Ellenben vucsi? kb. most hallottak róla először Manchesterben (már ha igaz a hír) Barcelonában meg utána googleznának, hogy ki ez az ember, mit nyert eddig.

Hol van az ő zsenialitása? ő mikor vitte a csapatot a hátán?statisztikák alapján szinte ő a LEGGYENGÉBB támadónk, egy Serie A-ban VERGŐDIK Montenegró hőse.

babo0410 2013.02.09. 15:12:42

Vucinicet akarja az MU? Érdekes. Minek nekik, mikor teli vannak csatárral, és nyáron állítólag Lewandowski is az övék lesz. Nagyon hápog. Meg különben is egy ilyen játékosért érdeklődne az MU? Pont az edzők rémálma az ilyen lusta, flegma játékos, mint ő. Jó játékos, ha akar, de van, h egész meccsen semmit nem csinál.
Mmartin91 elég furcsán állsz hozzá! Akármelyik játékosunkat figyelte az MU, vagy bárki, az csak kacsa lehetett szerinted. De ez? Kész tény! És ez mitől is hihetőbb, mint a többi? Még ha úgy játszana Mirko minden meccsen, ahogy ő tud!

m.martin91 2013.02.09. 15:53:25

@devil-z: @babo0410: Vucinic-et már korábban is figyelte Ferguson, mikor még a Romában játszott. Ha valamiről nem tudsz, az nem jelenti azt, hogy nem történt meg. Ha jártasabbak lennétek a futball világában, akkor tudnátok.

devil-z 2013.02.09. 16:02:10

@m.martin91: én nem vagyok szerelmes ebbe a férfiba mint te, így ha olvastam is ilyen jelentéktelen dolgot, hogy a több tucat Ferguson által megfigyelt játékosok között vucsi valaha is szerepelt, már rég elfelejtettem :(

m.martin91 2013.02.09. 16:54:40

@devil-z: Ne alacsonyodj már le erre a szintre. Nem voltál te soha egy szimpatikus figura, de tőled azért többet várna az ember.

MarekCsont 2013.02.09. 18:50:19

@Drughi Di Bianconeri: sajnálom, ha nem érted meg akkor komoly gondjaid vannak a magyar nyelvvel

Drughi Di Bianconeri 2013.02.09. 20:10:16

@MarekCsont: Valószínű, mert nem értek veled komoly gondjaim vannak a magyar nyelvvel, és nem arról lehet szó,hogy nem voltál következetes a kommentedben :P

MarekCsont 2013.02.10. 09:34:41

@Drughi Di Bianconeri: Ha eltudod olvasni a kommentem, és tudod értelmezni akkor rögtön megérted azt is, hogy miről akartalak meggyőzni, márpedig azt írtad hogy nem érted! Attól, hogy szoros egy bajnokság, vagy jól kiépült stadionjaik vannak attól nem lesz erős a focijuk.. És ezek az angol 2. osztályról írt történeteidet sem tudom mire alapozod, amit én mondok azok tények, ami látszik Európai szinten, amivel te érvelsz az meg semmi, üres dolgok, mivel még mindig nem tudod igazolni hogy mitől lenne erősebb az angol bajnokság mint mondjuk a német, vagy spanyol :)

Drughi Di Bianconeri 2013.02.10. 11:50:04

@MarekCsont: Semmi üres dolgok öcsém ?! :D :D
Infrastrukturálisan veri a spanyol és olasz ligát...
Ezek nem történetek Te balhere, láttál Te már akár 1 FA kupa meccset, vagy angol bajnokit., még akár a 2od osztályból is ?
Mert én erről beszéltem, ha ezek neked semmi, üres dolgok, akkor a világon semmi közöd sincsen a focihoz.
Az,hogy szoros egy bajnokság,igenis fontos tényező, abból a szempontból,hogy mennyire izgalmas, érdekes..különben ha ezek nem érdekelnek,akkor nézheted a skót vagy a spanyol bajnokságot is !
Hogy mire alapozom ezeket a "történeteimet",arra hogy én szoktam meccset nézni, haver..nem csak más ujjából kiszopott véleményekkel manőverezek !
Abban az egyben igazad volt,hogy a 4 spanyol csapatból mind a 4 tovább jutott,de ez számomra nem jelenti azt okvetlenül,hogy a spanyol a legerősebb...hiszen a Malaga, egy roppant gyenge csoportban lett pl: csoportelső, egy haldokló Milan-t maga mögé utasítva.
Ami tény az tény: a premier league-ben játszik a legtöbb sztár, és világklasszis - nem tudom milyen hasonlat az,hogy nb2 keleti tábla, vagy mi..fogalmam sincs nem nézek szaros magyar focit.De tiszta szánalom,hogy a világ legrégibb, legjobb, leghajtósabb bajnokságát valami magyar sokad osztályhoz hasonlítod, te teljesen meg vagy őrülve ?! :D
A spanyol bajnokság meg már csak azért is vicc, mert egy 0 védekezésű bajnokságban jó,hogy repkednek a gólok,ennyi erővel miért nem említed meg a Holland pontvadászatot, mint "top - bajnokságot" ? :D
Na ugye !
Eleve,ha kiveszed a 2 nagyot onnan, rakjál már össze nekem egy valamire való védő 4est ! :D Nem lehet,mert Nincs !
A premier league-ben, meg még a kis csapatok is , mivel annyi pénz van, pl: Swansea, QPR stb. sorra vásárolhatják a sztárokat, fiatal tehetségeket.És az nem tudom miért nem tény,hogy pl: a tegnapi Lazio - Napoli, dögunalmas "rangadón"(a 2.félidő borzalmas volt) kb harmada az Olimpiconak üres volt..míg Angliában egy szimpla, akár másodosztályú meccsen is TELT ház van, erről beszélek !
Abban igazad van,hogy a német kezd lassan a nyomába érni az angolnak.

m.martin91 2013.02.10. 13:26:45

Ahhoz kétség sem férhet, hogy a legszínvonalasabb, a leginkább közönségszórakoztató, legmagasabb színvonalú bajnokság az angol Premier League. A probléma ott van, hogy az angol csapatok ezt a játékot csak egymás között tudják játszani, ha kimennek Európába, akkor minden megváltozik. Ezért van az, hogy jelenleg a spanyol bajnokság magasan vezet, s hogy a németek is befogják előzni az angolokat. A Premier League stílusa egyedi és utánozhatatlan, viszont ezt a színvonalat nem képesek hozni a Bajnokok Ligájában és az Európa Ligában szereplő csapataik.

Barolo 2013.02.10. 14:52:26

@m.martin91: Azért ez a tendencia ennyire nem egyértelmű szerintem...... az Mu a jelenlegi Realt simán ki fogja verni, szóval ez azért könnyen változhat....
Forza Juventus!

m.martin91 2013.02.10. 16:53:26

@Barolo: Komoly kétségeim vannak efelől.

babo0410 2013.02.10. 17:27:59

@m.martin91: Erre csak annyit, h lehet figyelte Fergusson Vucit, meg figyeli, nem kételkedem benne. De az, h mikor megjelent anno Marchisioról a hír, h kéne a MU-nak, te is leírtad, és azóta is váltig állítod, h ilyen biztos nem volt. Csak azért mert szerinted valaki nem olyan jó játékos (Marchisio még a Realba, Barcába is simán elférne), attól még figyelhetik nagy csapatok.

m.martin91 2013.02.10. 19:11:24

@babo0410: Oké-zsoké. Neked mindent elhiszek.

MarekCsont 2013.02.10. 22:34:53

@Drughi Di Bianconeri: te full fogyaték vagy testvér :D
megint arról beszélsz, hogy milyenek a stadionok (ha erre alapoznál, akkor az ukrán és orosz foci beverné bármelyik másik bajnokságot, mert az ukrán és orosz stadionok a legkorszerűbbek, és legmodernebbek)
A szorosságát hasonlítottam össze a bajnokságoknak, hogy attól nem lesz színvonalas egy bajnokság hogy szoros, ez egy hasonlat volt, hogy az NBII keleti csoportja is szoros, de ettől nem lesz a legerősebb bajnokság, sötét vagy nem érted, sajnálom.
Sokat nézek meccset, minden ország bajnokságából, a fogadások miatt, ha szerinted a Spanyol 2 csapatos bajnokság, az angol mi? City, Utd és ennyi. Spanyolországban jelenleg az a 2 csapatos bajnokság 2. helyén nem a Real áll, hanem az Atletico. De igazából fölösleges veled vitatkozni, mert olyan mintha az elmúlt években nem követted volna a sport világát, hogy melyik bajnokságból kerültek ki Európa legjobbjai a BL -be, és mivel a BL és az Európa Liga a mértékadó a bajnokságok erősségének felállításában ezért nem hiszem, hogy a te véleményed számítana bárhol is :D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3495) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (965) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10222) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2499) meccsek (4288) mercato (4271) nyilatkozat (7637) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4287) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása