Pogba ma esik át az orvosi vizsgálatokon

A Sky sports Italia értesülései szerint a francia tinisztár Paul Pogba megérkezett Torinóba hogy ma letudhassa a kötelező orvosi vizsgálatokat.

Paul Pogba_MU mez.jpgA 19 éves középpályás szabadúszóvá vált miután nem hosszabbított szerződést az Old Traffordon, hanem inkább a Bianconeri ajánlatát fogadta el, és ma szignózhatja is az új szerződését.

A francia középpályás óriási tehetségnek van kikiálta, Sir Alex Ferguson külön kérésére került Manchesterbe, de Paul nem kapta meg az ígért játéklehetőséget, csupán háromszor lépett pályára a gyárvárosiaknál.

Az U-19-es futballtornán az egyik, ha nem a legjobb játékos volt, három meccsen 2 gól és 2 gólpasszt jegyzett, és egészen az elődöntőkig menetelt a francia válogatottal.

1993-as születésű Pault a transfermarkt.de 3,5 millió euróra taksálja.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr634681332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

supicool 2012.07.27. 15:45:34

Remek, remélem idén rotáljuk a csapatot.
A kis csapatok ellen szívesen látnám a Marrone-Pogba párost.

vizi8 2012.07.27. 15:48:50

Hát igen, a kérdés az, ha tavaly Marrone sem igen szerepelt akkor az idén Pogbának hogyan jut játéklehetőség.

juvem_2 2012.07.27. 16:32:05

@vizi8: Áhh idén a BL nagyon sokat ki fog venni a csapatból, szóval szerintem biztosan szerepelni fog ha nem is sokat de legalább keveset:D am szerintem a rotálás miatt lesz lehetősége akár kezdőként is:)

Cannavaro 2012.07.27. 18:36:29

lesz itt még ő alap kezdő, ebben biztos vagyok!!! 19 évesen amiket csinál a pályán(legalábbis abban a 2-3 youtube-os videóban amit láttam)1-2 év és a világ elitjébe tartozhat!! persze ha megkapja a lehetőséget hogy bizonyítson!!!

a bl ről csak annyit, hogy ha így folytatjuk nem sok lehetősége lesz a bl miatt pályára lépni, mert klasszis csatár nélkül a csoportkört se éljük túl!! és ez rányomhatja bélyegét a bajnokság első felére is!!!

supicool 2012.07.27. 19:44:10

Ha az anyagi érdekeket nézem, akkor azt gondolom, hogy most azonnal el kell adni Marchisio-t:D...

supicool 2012.07.28. 09:19:04

@Drughi Di Bianconeri:
A válasz egyszerű. Van 3 stabil kezdő ember a kp közepére (Vidal, Asamoah, Pirlo) és 2, nem kis potenciállal rendelkező fiatal, sőt Isla is bevethető ott, ergo nincs szükség rá, és sok pénzt lehetne kapni érte:D:D.
Viszont ez soha nem fog bekövetkezni és tisztában is vagyok vele, de jól eljátszani a gondolattal.

Drughi Di Bianconeri 2012.07.28. 10:04:29

@supicool: 3 frontos harcban, szerinted rá lehet bízni a középpályát a valóban nagyon tehetséges (az új Vierát látom benne..sőt, ha így folytatja jobb is lehet, de komolyan mondom!),de még tapasztalatlan fiatal játékosra ?
Marrone OK, Pirlo megfelelő alternatívája lehet,bizonyos bajnokikon, és az összes kupa meccsen, hogy a Mester a rangadókra és a BL-re tudjon koncentrálni,hiszen 33 évesen nem hiszem,hogy 1 szezon alatt 50 meccset(adná Isten,hogy annyi legyen ! :) ) le tudna nyomni.
Isla, OK,hogy tud ott játszani,de Ő elsősorban jobb oldali játékos,így az ő szerepe 3-5-2 és 4-3-3ban is a jobb szélen lesz,és szvsz. igazán itt tud hatékony lenni(noha Center,és kapus kivételével bármire lehetne használni).
Értem én,hogy nem szívleled Marchisiot (igazából én sem),de Ő az,aki mindig itt fog játszani,mert igazi Juventino (és emiatt kedvelem csupán igazából), arról nem beszélve,hogy kívül - belül ismeri a Serie A-t,és a hazai ellenfeleknek még igenis tud kellemetlen perceket okozni, netán megvillanni ellenük 1-1 váratlan mozdulatával(mondom: soha nem voltam Marchisio párti).
Az azonban természetesen nem lehet kérdés Conte számára sem,hogy BL-ben Asamoahnak kell játszania,mert ha hozza Marcika pl: 1 Real/Barca/United/Bayern a tőle szinte megszokott alibi játékot,akkor ott végünk.

supicool 2012.07.28. 10:25:34

@Drughi Di Bianconeri:
Teljesen igazad van és nem gondoltam teljesen komolyan, csak rá akartam világítani, hogy ha idén minden jól megy, akkor nem lesz bérelt helye a kezdőben.
Egyébként kis és középcsapatok ellen simán bedobnám Pogba-t.
Isla-t alapvetően én is jobb szélen tudom elképzelni, de ha maradunk 3-5-2-nél, akkor ott Lichtsteiner fog játszani leginkább és a kp. közepén sem ügyetlen Isla, osztogatni és védekezni is egyaránt tud.

De persze nem tagadom, hogy Marchisio-t nem tartom szimpatikusnak, csak szerintem "kicsit" finoman fogalmazva is túlértékelik a gyereket.

Meg furcsa módon én valahogy sose tartottam igazi juventinonak attól független, hogy világ életében a Juve-ban játszott, de sose láttam benne a Tűzt, ami az én szemembe nagyon fontos, de ez persze csak szubjektív meglátásom.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3383) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4156) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása