A PSV lesz az ellenfél a Bajnokok Ligája rájátszásában

psv_logo.jpgA héten végéhez ért az új keretek között megrendezésre kerülő Bajnokok Ligája csoportköre, s a Juventus biztosította helyét az egyenes kieséses szakasz rájátszásában.

Ma délben megrendezték a sorsolást, ahol csak az volt a kérdés, hogy a zebramezeseknek a PSV vagy az AC Milan ellenében kell kiharcolniuk a továbbjutást a sorozat nyolcaddöntőjébe.

Mostanra megtudhattuk, hogy a Juventus következő ellenfele a PSV lesz, s az idei kiírás során a két csapat már találkozott egymással. A szeptemberben lejátszott találkozón a torinóiak 3:1-es hazai győzelemmel gyűjtötték be a három pontot. 

A további párosítások:

  • Club Brugge – Atalanta
  • Sporting – Borussia Dortmund
  • Manchester City – Real Madrid
  • Celtic – Bayern München
  • Feyenoord – AC Milan
  • Brest – PSG
  • Monaco – Benfica

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2618785724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venember83 2025.01.31. 13:44:51

Szegény Atalanta, bizonyosan meggyűlik a bajuk a belga szupercsapattal.

Shaky79 2025.01.31. 14:14:55

Itt már ki lehet zúgni, bármi megtörténhet, és még annak az ellenkezője is.

KokoSRB 2025.01.31. 14:25:39

Szerintem az első meccs eredményét el lehet felejteni, mert itt szinte bármi meg történhet! Valaki el magyarázhatná, hogy ha itt továbbjutunk akkor kivel fogunk játszani? Inter vagy Arsenal az uefa honlapja szerint,de azt mikor sorsoljak?
www.uefa.com/uefachampionsleague/fixtures-results/bracket/

Wizzurah 2025.01.31. 14:37:27

Ez csunya lesz, a PSV tudja jatszani a focit.

Leram7 2025.01.31. 14:42:50

Előbb a bajnokságban le kell pofozni a 2 kiscspatot.

Aztán azt gondolom, hogy meg kell verni a psv-t.

Képesnek kell lennünk megoldani.

Leram7 2025.01.31. 14:45:57

Azt tudjátok esetleg, hogy ha továbbmegyünk azt írja, hogy arsenal or inter... de azt látom másik csapatnál is, tehát, ha továbbjutunk akkor arsenal lesz? Vagy hogyan kell ezt értelmezni? Köszi

FJuve 2025.01.31. 15:02:59

@Leram7:
Sorsolás mint most.
Feyenord Milan győztese
Juventus PSV győztese
Lesz összesorsolva az Arsenal Interrel.

alexGicamo 2025.01.31. 15:27:49

Alapesetben azt gondolom, bárki is az ellenfél, vernünk kell . De mostanában , amilyen rapszódikus a teljesítményünk, totál kiszámíthatatlan , mit művelünk, bármi is lehet !

Shyr Kahn 2025.01.31. 15:33:18

A PSV az egyik legjobb opcio a lehetosegek kozul.

City - Real.... az kemeny.

Az az Atalanta, aki a Barca ellen majdnem nyert a Camp Nou-ban, kepes kell hogy elrakja a Brugges szajat. Rendkivul szervezett es hatekony a tamadasuk es Gasp rendszerint szetelemzi az ellenfelet. Bizonyos vagyok benne, hogy talal majd tamadhato pontokat a jatekuk kapcsan.

Shyr Kahn 2025.01.31. 15:34:24

@FJuve: Szoval az 5. BL-t ero hely veszelyben, mert az olasz csapatok mar hamarosan ki tudjak egymast utni (ha odaig eljutnak).

SpiritoJuve 2025.01.31. 17:51:18

#venember83

Nincs könnyű meccs. Ez a bajnokok ligája. Ide más kell, több kell. Nem tudni hogy a psv az most jó nekünk vagy sem. Papíron talán, de papíron a real, city, psg, bayern rájátszás nélkül ott kellett volna legyen a 8ba.

Ez egy más kávéház mint a hazai bajnokságok. Egyébként nekem tetszik ez az új lebonyolítási rendszer. Izgalmasabb, sokszínűbb, és a "kicsiknek" is kedvez.

Joachim21 2025.01.31. 18:05:50

@Wizzurah: Nagyon égő lesz a PSV ellen kiesni, de én is ezt érzem. :((

FJuve 2025.01.31. 19:45:35

@Shyr Kahn:
Valóban.
De szerintem eddig sem a BL-ben hozták be az extra pontokat a nagy közösbe, hanem az Europa meg a Konfetti ligákban. Azt jól értem ugye, hogy ebbe a listába az összes nemzetközi kupasorozat beszámítódik?!
Ott spanyol csapatok nem nagyon vannak jelen, ellenben a Fior, Roma, Lazio.
Ha ők messzire eljutnak akkor az nekünk is jó.
Meg szerintem van annyi előny, hogy nagyon nagy blama kelljen, hogy ne legyen az egyik plusz hely az olaszoké.
Egyébként elég baj, ha az 5. helyért küzdünk és reménykedünk, hogy mások kikaparják nekünk a gesztenyét. :/

FJuve 2025.01.31. 19:48:53

@Shyr Kahn:
Akkor az az Atalanta, aki megizzadt ellenünk az egy pontért kb 2-3 hete, az várhatóan simán lelépi a Brugget, aki ellen teljesen nem volt szégyen nekünk a 0:0 eredmény, 1 kaput eltaláló lövéssel, úgy, hogy megköszönhettük, hogy az összes kontrájukat elszórták? ;) Az még 1 hete egy jó védhető eredmény volt :)

Shyr Kahn 2025.01.31. 20:03:21

@FJuve: Igazabol attol fugg melyik Atalanta lep palyara. Az amelyik a Barca ellen jatszott paradesan es a katalanok megkoszonhetik, hogy nem nyeltek be vagy meg ket golt, meg volt egy 10 cm-es lesgol, amit elvettek az olaszoktol. Vagy az az Atalanta, amivel pariban voltunk es picit gyengecskebb volt.

Elobbi le tudja lepni a Brugges-t, mert nagyon otletes kombinativ jatekot jatszanak. Utobbi vert fog izzadni.

FJuve 2025.01.31. 20:24:15

@Shyr Kahn:
És az a Juve, aki az Atalantaval meccselt miért nem tud előjönni más meccseken? Vagy legalább is miért csak "szökőévente"?
Sokszor írtam már, mert én ebben látom a problémat, hogy Motta egysíkú edző. Egy dolgot tud/akar, de azt nyomja a végtelenségig.
Ha ez fekszik az adott ellenfél ellen, akkor jól mutatunk, egyéb iránt simán felkészül bármelyik csapat ellenünk. E mellett vannak gyors szélsőink, meg egy Thuramunk, akik viszonylag gyorsan átérnek az ellenfél térfelére. Ha éppen mindenki kapott megfelelő testrést az előző este a támadók közül, akkor még gólt is lőhetünk.
Az, hogy egy gól után vissza akarunk állni kontrára az is csak megerősíti bennem, hogy nincsennek támadási sémák csak az adhoch, aztán majd lesz valami. Ha lenne tudatos támadásunk, akkor lehetne tovább pofozni az ellenfelet és "nem volna gond, hogy Bremer kiesett".
Szimpatikus Motta, de nem nagy edző.
Benne van, hogy az lesz valamikor, de kicsinek tartom az esélyt és erre a szerencse játékra verünk el sok százmillió eurót és válunk még kevésbe vonzó opciónak az ide igazolni kívanó játékosoknak.
Ő egy Pirlo 2.0.
A kiherélt Bologna, amit otthagyott szerintem elég jól beárazza, hogy a 3 frontos harc ellenére, ami tavaly nem volt, nélküle is elég tisztességesen helytállnak.

Shyr Kahn 2025.01.31. 20:31:45

@FJuve: Motta focija a stabil vedekezesen alapszik. Nekunk minden volt oktober ota, csak stabil vedekezesunk nem. Ezt abbol lehet tudni, hogy ket meccstol eltekintve minden merkozesen a vezeto golunk utan kiegyenlitettek a csapatok.
Ez nem Motta focijanak hibaja, hanem a kerete. Akarmilyen felallasban is jatszanank a minosegi belso vedok hianya gondot okozna. Jelenleg az osszes belso vedonk, aki minoseget kepvisel, serult. Bremer es Kalulu.
Bremer serulese ota lathatjuk, hogy a vedelem nem teheto rendbe ezzel a kerettel.
A nyakamat teszem ra, hogy ezzel a vedosorral EGYETLEN edzo sem tudna sokkal tobbet kihozni. A tamadas mar mas kerdeskor. Egy Gasperini fele Atalanta taktikaval valoszinu ott elorebb lehetnenk, de ahhoz a focihoz meg ido kell szinten es ha jol remlik Motta eppen Gasp papatol tanult sokat es az O felfogasa valahol ugyanabbol a forrasbol epitkezik.

FJuve 2025.01.31. 20:41:20

@Shyr Kahn:
Kívánom, hogy a védősorunkba kapott fél éves kölcsön játékosok jelentsenek megoldást és itt este Gintonic még akasszon egy pánik igazolást.
Kívanom, hogy legyen igazad és a védelem stabilizalasával a hatralevő szezont emészthetően zárjuk. Mivel a csapatnak szurkolok több, mint 20 éve, ezért tényleg szeretném.
A realista énem azt érzi, hogy ha marad Motta, akkor 6.,7.,8. hely környeke lesz és a letező összes negatív rekordot megdödntjük.
Nagyon remélem, hogy nem ez fog törtenni.

Shyr Kahn 2025.01.31. 20:44:32

@FJuve: Viszont ha nem lesz ertelmes belso vedonk, akkor remelem te is erzed, hogy nem csupan Motta hibaja, ha nem mukodnek a dolgok.

Shyr Kahn 2025.01.31. 20:45:06

Danso egyebkent nem rossz igazolas. En kedvelem a sracot es sztem picit alul van ertekelve, ami jo nekunk, mert olcson erkezik.

Shyr Kahn 2025.01.31. 21:15:43

Egyebkent Jorge Mendes ma Torino-ban jart. Conceicao miatt? Antonio Silva miatt? Nem lehet tudni. Ha utobbi, akkor lehet azert van ujramelegitve a pite, mert Cambiaso valoszinu tavozik es igy a fiatal tehetseges protugal vedore lenne love.
Valojaban jol jarnank vele, hiszen lattuk, hogy eleg stabil volt ellenunk is.
Persze ez csak spekulacio, de nem bannam, ha beletrafalnek.

Shyr Kahn 2025.01.31. 21:19:43

Most latom a neten, hogy a portugal valogatott Goncalo Ramos lehet a celpont es ezert erkezett Jorge Mendes Torino-ba. Elivleg erdekes lenne egy kolcson, mert ugye a maximalis kolcsonadott jatekosokat mar kimeritette a PSG. A vegleges eladas megint csak erdekes lenne. 23 eves jatekos, portugal valogatott. Eleg jo fogasnak tunik, de nem ismerem a jatekat, hogy oszinte legyek.

Shyr Kahn 2025.01.31. 21:20:36

Ha megnezzuk Goncalo Ramos erteke 65 milla euro es Cambiaso-t kb ennyiert passzolnank el. Hmmmm.... erdekes-erdekes.

Rikoo 2025.01.31. 22:08:22

@Shyr Kahn: Egyelőre én csak az Antonio Silva-Milan szálat látom.

Shyr Kahn 2025.01.31. 22:30:09

@Rikoo: (tripla duplaw.)reddit.com/r/soccer/comments/1ielxwn/jorge_mendes_working_on_a_gon%C3%A7alo_ramos_loan_to/

Shyr Kahn 2025.01.31. 22:31:01

Jorge Mendes erkezese Torino-ba a mai napon:
reddit.com/r/psg/comments/1iemeth/parissg_infos_according_to_maisfutebol_jorge/

Rikoo 2025.01.31. 22:46:12

@Shyr Kahn: Semmi értelme nincs ennek. 3 csatár van most is 1 posztra, miközben Danso-ért mennek a tárgyalások.

Lehet volt beszélgetés vele, de ment is át Milánóba, mert ők meg eladják Tomori-t a Tottenhamnek és Antonio Silva meg mehet a helyére.

Rikoo 2025.01.31. 22:51:26

Illetve Joao Félixet is lehet viszi Milánóba.
Nicolò Schira

@NicoSchira
·
2h
Jorge #Mendes is in Italy and will talk with #ACMilan in the next hours about #JoaoFelix’s possible deal from #Chelsea on loan.

Amúgy ha a Milan megszerzi őt és Gimenezt is a csatársorba, akkor elég jó esélyük lehet a 4. helyre a bajnokságban, látva a Juventus rekordsz@r idényét. Mindent megtesznek a mercato utolsó napjaiban, hogy ne csússzanak le a BL helyekről.
Edzőt cseréltek és minőségi játékosokat akarnak igazolni.

Joachim21 2025.01.31. 22:58:42

Gonçalo Ramos Igazi balfék igazolás lenne (méltó Giuntolihoz), megint egy 5-10 gólos csatár. Mivel a PSG-ben van, iszonyatosan túlértékelt is. 3 millió €-t is sajnálnék érte.
Statisztika:
www.transfermarkt.com/goncalo-ramos/leistungsdatendetails/spieler/550550

Shyr Kahn 2025.01.31. 23:28:36

@Rikoo: Ertem, koszi a hireket. Szoval valoszinu az AC Milan miatt erkezett Torino-ba? Miert Torino-ba? Olcsobb a repjegy, mint Milanoba :) ? Hamarabb volt jarat oda? Erdekes.

Shyr Kahn 2025.01.31. 23:29:56

@Joachim21: Az Antonio Silva <-> Cambiaso mozgast nem bannam, de valoszinu az egesz lenyegtelen. Danso lesz belole es ennyi. Ha Cambiaso-t elpasszoljuk, akkor talan lesz meg egy nev.

RunnerLaca 2025.01.31. 23:55:39

@Shyr Kahn: egyetértek, nekem most is az a véleményem, hogy ha év elején mentek a sima 3-0-k jó védelemmel, és élvezetes, szép játékot tudott a csapat, az nem lehet a véletlen műve, oké, hogy a régi arcok voltak, és nem az újak a csapatban, de az, hogy egy ideig arról cikkeznek, hogy az első meccsek után ki talál be végre a Juvénak, Bremer kiesése óta meg azt, hogy ki nem, azért az durva... Dio salva la Juve!

FJuve 2025.02.01. 07:51:46

@Shyr Kahn:
Szituáció függő.
Vannak olyan kis csapatok, akik ellen így is kötelező lenne valamit fakítani.
Nagyon jó példa erra a Cagliari elleni meccsünk a kupában.
Ott Loca játszott középhátvédet. Nem az a posztja, de egy adott szinten lehozza.
Nem várom el, hogy egy BL középcsapat vagy a Scudetto esélyes ellen a védelmünk ne szedjen össze gólokat
Igazából a Benfica elleni meccs még elfogadható is. Akartak, mentek, nem jött össze semmi (mert egyéni villanásokból van tamadó jatékunk, ami most nem volt). A Napoli elleni második félidő védhetetlen. Ahogy jó sok meccs idén.
Nagyjából Bremer kiesése óta megy az, hogy minden eredmény/eredménytelenség ezzel van mosdatva, nincs Bremer. Amikor mellette még a fél csapat sérült volt akkor ezt még alá is írtam, de most már ez védhetetlen szerintem.
Kalulu kiesésével gondolom az új portugal srac találja a kezdőben magát. Veiga ha jól írom.
A februári plusz BL fordulóra már lehet nevezni új játékosokat?

@RunnerLaca: Értem, a védelem szemszögéből jó a gondolat menet.
De hol az év eleji 2-3 gólunk, amit mi lőttünk?
Ott, hogy annyi a támadó játékunk, hogy gyorsan feljutunk az ellenfél térfelének közepére, 16osa előterébe és onnan csak egyeni villanásokban bízik Motta. 0 elképzelés ezen kívül. Ha rendesen felkészülnek a tamadóinkból, akkor lesz egy sok körbe passzos, nagy százalékos labdabirtoklós semmi
Év elején ez még új volt mindenkinek tőlünk, aztán jöttek a meccsek, gólt nem kaptunk, de egyre kevesebbet is lőttünk (egy egy egyéni teljesítményes jobb meccs kivételével). Kontrából tudunk egyedül veszélyesek lenni. Pl. az Atalanta ellenei Kalulu gól. Azon a meccsen is jól néztünk ki, mindenki örült, de csak ez a látszat paszolgatós himi humi ment 0 veszéllyel :/

Shyr Kahn 2025.02.01. 08:24:49

@FJuve: "Vannak olyan kis csapatok, akik ellen így is kötelező lenne valamit fakítani." - ez nyilvan igy van es rendszerint vezetunk is ellenuk, de utana hatraulunk es megprobaljukmkivedekezni a merkozest es kontrakra jatszani. A kontraink viszont lassuak.

"Nagyjából Bremer kiesése óta megy az, hogy minden eredmény/eredménytelenség ezzel van mosdatva, nincs Bremer. Amikor mellette még a fél csapat sérült volt akkor ezt még alá is írtam, de most már ez védhetetlen szerintem." - ne mossuk ossze Bremer kieseset a tobbiek serulesevel. Bremer kiesese nem mosdatas es miert lenne ez most mar vedhetetlen? Talan visszatertek a vedoink, Bremer es Cabal? Nem ertem Bremer serulese, hogy vedhetetlen nyavajas ket belso vedovel, akik egyike sem er fel a brazillal.

"Kalulu kiesésével gondolom az új portugal srac találja a kezdőben magát. Veiga ha jól írom." - Es lesz cserenk kozepen? Talan a Bl-re lehet nevezni az uj jatekosokat, de ket egeszseges belso vedovel nehez. Kalulu legalabb 30 napra kidolt. Danso remeljuk minel hamarabb megerkezik es edzesbe all. Az az erzesem, hogy O fogja a legjobb teljesitmenyt lerakni. Neki a Lens-bol a Juve-ba ugras eleg motivalo lehet.

"Ott, hogy annyi a támadó játékunk, hogy gyorsan feljutunk az ellenfél térfelének közepére, 16osa előterébe és onnan csak egyeni villanásokban bízik Motta. " - kiveve, hogy 70%-ban a szelekrol probalunk meg beadni, ezert van egy rakat overlap es nehany kenyszerito ott. Ezek kombinativ elemek, amik nem egyeni villanasok. Sajnos ezekbol keves van, de a golok tobbsege nem egyeni villanasbol esik... persze az utolso cseleket valakinek meg kell csinalnia, de ez nem jelent egyeni villanast.

Shyr Kahn 2025.02.01. 08:29:47

Motta felfogasa, hogy az egesz csapat vedekezik es tamad. Ha hatul a vedok gyengek, akkor a tobbiekre tobb feladat harul (lasd Loca folyamatos visszajoveteleit), igy a tamadasra kevesebb ero marad es melyebbrol kell indulni a vezeto goljaink utan, mert melyre kerul a csapat (Motta rendszerint integet is neki, hogy feljebb, feljebb). Ez az osszefugges a nem stabil vedelem es a rugott golok szama kozott.

FJuve 2025.02.01. 09:48:49

@Shyr Kahn:
Sajnos ez egy igazolása annak, hogy egysíkú edző.
Giuntoli hibás, mert október óta tudott, hogy védő kell, ellenben januárban még sem jött olyan játekos aki vérbeli CB.
Mottanak ugyan úgy október óta van ideje megtalálni a megoldást arra, hogy a támadójátékunkon Bremer hianya ne latszódjon. Sajnos ennek nyomai sem fedezhetől fel és most már a maradék 2 db CB-ből is elhervadt egy :/
Szomorú vagyok a szezon miatt, mert nagy reményekkel ültem le a tv elé augusztus végén, ahol kaptunk egy kis remenyt, azóta, meg csak lefele megy a hullamvasút :(

FJuve 2025.02.01. 17:12:57

@Shyr Kahn:
Itt egy elég jó összefoglaló cikk az extra BL hellyel kapcsolatban:
www.espn.co.uk/football/story/_/id/43040290/the-race-five-places-next-seasons-champions-league

Olaszoknál 7/8 a Spanyoloknál 6/7 csapat tud gyűjtögetni még. (A Bologna és a Girona esett ki).
BL, EL, KL is szamít. Nyert meccs 2 koeficiens pont, x az 1, a vereség 0. Összeadják az így gyüjtött pontocskákat a végén és elosztják az indult csapatok szamával.
Olasz 17,312
Spanyol 17,178
Ez most az allás. Az angolok az első helyen 20 pontos átlag felett mennek.
A 4. helyen a Portugalok 14pont körül vannak.
Szóval a spanyol csapatoknál kell jobban muzsikálnia az olaszoknak az a lényeg.

bulldeo 2025.02.01. 17:24:18

@FJuve: "Mottanak ugyan úgy október óta van ideje megtalálni a megoldást arra, hogy a támadójátékunkon Bremer hianya ne latszódjon."
Mármint, hogy? A két agyonhajtott középhátvéd mellé kellett volna szülnie egy harmadikat?

FJuve 2025.02.01. 18:21:02

@bulldeo:
Nem.
Arra volt ennyi ideje, hogy átformálja a játekot, ahol a támadásépítés kevesbé hangsúlyosan a középhatvéden múlik...(ezen mindíg mosolyognom kell :D )
A túlhajtot, két mardék középhátvédről meg annyit, hogy Rouhi simán játszhatott volna az Empoli, Como, Venizia, stb szintű csapatok ellen, hogy legyen rotálás.

Egyébként csak kíváncsiságból vissza fogom nézni, hogy a BBC annak idején mennyi meccspercet gyűjtött. Milyen terhelést kaptak.
Hatalmas rotalásban ők sem részesültek.
Hátul rövidek és bizonytalanok vagyunk.
Elől meg impotensek.
Ha az utóbbit orvosolnák (a játékosok meg vannak hozzá, már csak a taktika hiányzik) akkor az előbbi se volna annyira fajdalmas/kisebb terhelést jelentene a védősornak.

bulldeo 2025.02.01. 19:08:32

@FJuve:

"Egyébként csak kíváncsiságból vissza fogom nézni, hogy a BBC annak idején mennyi meccspercet gyűjtött."
Jó sokat. De a Buffon + BBC az top védelem volt. Az egész bajnokságban nem volt ennél erősebb, de világviszonylatban is első osztályúak voltak, technikai tudást és mentalitást nézve. Buffon, Chiellini, Bonucci mind igazi vezérjellemek voltak (Barzát imádtam, de ő volt az a legkevésbé vezér típus).

"Rouhi simán játszhatott volna.." Rouhi egy Serie B szintű szélsőhátvéd. Amikor a posztján játszogatott, akkor is bizonytalan volt. Őt középre?

FJuve 2025.02.01. 19:31:38

@bulldeo:
"Jó sokat. De a Buffon + BBC az top védelem volt. Az egész bajnokságban nem volt ennél erősebb, de világviszonylatban is első osztályúak voltak, technikai tudást és mentalitást nézve. Buffon, Chiellini, Bonucci mind igazi vezérjellemek voltak (Barzát imádtam, de ő volt az a legkevésbé vezér típus)."
Ezek szerint ők sosem fáradtak el és nem úgy számított náluk 1 játékperc, mint másoknál?

Az az érzésem nem fogjuk találni a közös nevezőt, ami nem baj, ez is a szépsége a sportoknak, csak értelmetlen tovább pattogtatni a labdát.
Én azt mondom, hogy egy potens támadójátékkal lehetne ellensúlyozni a védelem hiányosságait. Egy kieső zóna vagy a közelében lévő csapat ellen igen is meglehetett volna oldani a rotálást. Ha Rouhi nem tetszik középen, akkor Savonat is sokan írták már CB-be, szélen meg Meki.
Az én véleményem alapján most az "örök érvényű mondas" az igaz ránk. "Rúgjunk eggyel több gólt mint az ellenfél."
Ha nem jutna fel a csapatunk viszonylag gyorsan az ellenfél térfelére, ha lehetőség van rá, akkor még lehetne is valami ebben a rossz a védelem dumában. De ott vagyunk 20-30 méteren az ellenfél kapujától és hopp, elfogyott a tudomány.
Máshol jól menő játekosok, itt előlre felé eltűntek és én ezt nem tudom Bremer kiesésére fogni és arra sem, hogy minden kreatív/támadó játékosunk itt fogyott ki a tudásából. (Motta keze alatt.)

Megértem és elfogadom a véleményed.
Te a védelem gyengeségében látod a problémáját a csapatnak. Elfogadom, de nem értek vele egyet.

Én a támadásépítésünk szervezetlensegében, egyéni villanásokra építésében látom az előlre felé impotenciankat. Ami nálam a fő probléma forrás.

bulldeo 2025.02.01. 20:41:12

@FJuve: "Ezek szerint ők sosem fáradtak el és nem úgy számított náluk 1 játékperc, mint másoknál?"
Hát, gondolom ezt viccnek szántad, pedig igen, szerintem náluk máshogy számított a meccsterhelés. Buffon + BBC az egy idő után robotpilóta üzemmódban játszhatott a meccseknek egy részében, mert annyira tudták, hogy a másik miben van, mire hogyan fog reagálni. A fizikai fáradság volt, de fejben nem fáradtak így el.

Di Gregorio + Gatti + Kalulu meg fél éve játszanak együtt, tehát fejben sokkal több döntést kell meghozniuk. Gatti és Kalulu mindketten egy klasszis védő mellett lennének igazán jó társak.

Amúgy én nem azt mondtam, hogy a védelem miatt rossz a játékunk, inkább azt, hogy a védelmet Motta ennél jobban nem tudta volna összerakni. Ez mestermunka. Kifingtak a srácok, egyre több hibával játszanak, de mit várunk. Gatti, Kalulu meg Locatelli nem normális mennyiséget játszott. A védelem elfáradása meglátszik abban is, hogy nincsenek már azok a veszélyes fellépései a védőknek. Pedig az egy jó eleme Motta játékának.

A támadásépítés gyenge, ebben nincs vita.

Shyr Kahn 2025.02.01. 21:02:30

@bulldeo: "Buffon + BBC az egy idő után robotpilóta üzemmódban játszhatott a meccseknek egy részében, mert annyira tudták, hogy a másik miben van, mire hogyan fog reagálni. A fizikai fáradság volt, de fejben nem fáradtak így el." - ez erdekes gondolat, de valoban igy lehetett. Nekik inkabb a nagy merkozeseken kellett megeroltetni magukat. A kisebbek ellen nem lehetett szamukra tulzottan megerolteto.

"Amúgy én nem azt mondtam, hogy a védelem miatt rossz a játékunk, inkább azt, hogy a védelmet Motta ennél jobban nem tudta volna összerakni. Ez mestermunka. Kifingtak a srácok, egyre több hibával játszanak, de mit várunk. Gatti, Kalulu meg Locatelli nem normális mennyiséget játszott. A védelem elfáradása meglátszik abban is, hogy nincsenek már azok a veszélyes fellépései a védőknek. Pedig az egy jó eleme Motta játékának." - ++ abszolut igy van

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1918) bajnokság (3579) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (988) elemzés (40) előzetes (903) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1708) játékosokról (10355) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2515) meccsek (4410) mercato (4313) nyilatkozat (7758) Olasz Kupa (338) összefoglaló (447) pletyka (4322) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (103) történelem (53) válogatott (181) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (308) video (238) Címkefelhő
süti beállítások módosítása