Jovetić marad

A Fiorentina ismét nyomatékosította, hogy mindenáron meg akarják tartani Stevan Jovetićet. A montenegrói támadót többször szóba hozták ezen a nyáron a Juvéval és az elmúlt héten tárgyalások is folytak ez ügyben.

Stevan Jovetic 2.jpgEzt követően a firenzei klub szóvivője megígérte szurkolóiknak, hogy a 22 éves támadót mindenáron megpróbálják meggyőzni a maradásról.

"Jovetić a következő szezonban is nálunk fog játszani és köré fogjuk építeni az új csapatot. Nagyon optimisták vagyunk a következő szezont illetően és Stevan a jövő csapatának egyik alappillére lesz az új csapatban, ezért mindenáron megakarjuk őt tartani."-szögezte le Gianfranco Teotino.

"A városban mindenki nagyon bizakodó az előttünk álló szezonnal kapcsolatban, amelyet a nagy számban eladott szezonbérletek is jól mutatnak. Vincenzo Montella számos új edzésmódszert alkalmaz, amely a csapat eredményességén javíthat a jövőben."

"Stevan elvágyódik-e? Ő egy nagyszerű játékos és normális dolognak tartom, hogy szeretne egy nagyobb klubban játszani, ami előrelépést jelentene számára. Azonban, szeretnénk, ha vele együtt tudnánk kvalifikálni magunkat a Bajnokok Ligájában, így nagyon jót tenne a karrierjének, ha velünk maradna a következő szezonra is."-zárta nyilatkozatát a firenzei klub szóvivője.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr854674382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apuleius 2012.07.24. 10:51:38

Üres lószar ez a szöveg, a végén meglátjuk Jovetic hol kezdi meg a következő szezont. Tengernyi hasonló nyilatkozatot olvashattunk már közvetlenül az emlegetett játékos eligazolása előtt.

Shyr Kahn 2012.07.24. 11:02:16

"nagyon jót tenne a karrierjének, ha velünk maradna a következő szezonra is." - Ezt most komolyan mondta? Mert akkor tök hülye. Bármelyik klub, aki érdeklődik iránta jobb a karrierje szempontjából.

Cannavaro 2012.07.24. 11:11:50

neeee! nem gondolják komolyan hogy, ezzel a kerettel van bármi esélyük a bl-helyre????? ahhoz még rendesen be kéne vásárolniuk!! ez szimplán az ár felverése!!!!

hellan (törölt) 2012.07.24. 11:15:27

@Shyr Kahn: Sztem ők sem gondolták komolyan, hogy egy csapat amely elengedi jóformán a "legjobbjait" majd egy játékosra építve a BL-be tudna jutni. :D
Az igazolásaikat meg hagyjuk is. :)

juvem_2 2012.07.24. 11:22:45

@juve1986: én is erre gondoltam legelőször, hogy csak az árát próbálják felhúzni a médiával...
@Shyr Kahn: Szánalmas :DDD a Fior neki jó hely a karrierje szempontjából?:D már lassan fél évszázada nem tudott bajnok lenni a fior bár gondolom csak a BL vagy EL érő hely kell nekik de ha még mindenki eladja a legjobb játékosait akk sem lesz esélyük a legjobb 5re :)
De ha Jovetic maradni akar, akkor hajrá bár biztos h a karrierje szempontjából szinte bárhova elmehet! :D

keshudioo 2012.07.24. 11:24:51

Biztos szívesen maradna Stevan, miután elvették tőle a neki ígért csapatkapitányi karszalagot.

hellan (törölt) 2012.07.24. 11:30:58

@Shyr Kahn: “We want to bring Champions League football back to La Viola with him, but also for his career he would certainly do well to stay another year with us.”

Ezt mondta a szóvivő, szóval mindenki döntse el, hogy épelméjű-e. :D

Shyr Kahn 2012.07.24. 11:48:01

@hellan: Nem épelméjű :) vagy álomvilágban él.

Az Arsneal News szerint RvP a Juvéé 20 milla font (~23 milla euró) átigazolási pízért. Ha ez igaz, akkor ez jó üzlet volt.

juvem_2 2012.07.24. 12:06:38

@Shyr Kahn: hát ha már többért is akk is jó üzlet lenne már pontot tenni az RvP-s üzletre... bár múltkor állítólag azt nyilatkozta, hogy a MUban szeretne játszani... csak ez úgy volt írva h vmelyik napilap így értesült róla szal kicsit sántít így a hír:)

Shyr Kahn 2012.07.24. 12:13:48

@juvem_2: Sántít, ha feltételezzük, hogy az Arsenal News csak nevében áll közel a klubhoz és így a Tuttosporthoz hasonlítható a hitelessége... de remélem nem így van. A mostanában felmerült nevek közül messze RvP-é a legjobb és ennyiért én is örülnék neki (25 milla felett már túl kockázatos, hiszen a Serie A nem a PL).

m.martin91 2012.07.24. 12:31:40

"(25 milla felett már túl kockázatos, hiszen a Serie A nem a PL)."

Hát igen, valójában ez valami pöcegödör a PL-hez képest. Azért nem lenne egyszerű Van Persie-nek a gyönyörű pályákról, a teltházas stadionokról átszokni a fagyott talajra, a tizenötezer nézőre meccsenként ill. arra, hogy világklasszis játékost az ellenfelek csapataiban nem fog látni. Így valóban kockázatos a leigazolása komolyabb összegért.

juvem_2 2012.07.24. 12:45:03

@m.martin91: Itt inkább arra érthetjük a kockázatot, hogy egyszerűen vannak emberek akik képtelenek hozzá szokni az olasz bajnoksághoz és nem a körülményeikhez! pl CR lehet is lehet akármekkora király 60 góllal stb stb de szinte biztos h nem menne neki így a szekér olaszhonban, mondjuk ez nem jó példa mert spanyoloknál 2 védelem van, barca ill. a real védelme és a többiben elvétve 1-2 jobbnak mondható védő

Apuleius 2012.07.24. 12:48:52

van Persie elképesztően komoly erősítés volna játékerőben, reklámértékben stb., de én azért a 20-25 milliós vételárat erősen sokallom egy lassan 29 éves, 1 éves szerződéssel rendelkező játékos esetében, a fizetéséről nem is beszélve.

Egy van Persie-Jovetic duóval maradéktalanul elégedett volnék (más kérdés, hogy nálam változatlanul Cavani volna az ideális megoldás).

keshudioo 2012.07.24. 12:50:12

@m.martin91: "Azért nem lenne egyszerű Van Persie-nek (...) hogy világklasszis játékost az ellenfelek csapataiban nem fog látni."

Szerintem is Rooney meg Agüero fog neki hiányozni legjobban :)

Persze igazad van, de mindettől függetlenül az Arsenallal semmit nem fog nyerni, ha haláláig ott marad se. A jelenlegi állást nézve a Juventusszal legalább minimum a bajnokságért harcolhat minden évben, a vezetők pedig azt is tisztázták, hogy ezentúl a BL-be is vissza akarnak kerülni előkelő helyekre.

Van Persie karrierje szempontjából a váltás teljes mértékben adott, kérdés, hogy mennyire szentimentális a gyerek, mert ha nem, könnyen Manchesterben találhatja magát, az Ágyúsok szurkolói viszont akkor örökre megutálnák.

Shyr Kahn 2012.07.24. 13:06:53

@m.martin91: Na igen. A túlsztárolt PL-hez képest, ahol mindenki futóbolondnak van nevelve itt a Serie A-ban van ész is amit használni kell. RvP-nek reméljük nem programozták ki az agyából a gondolkodást. Ha már a szarkazmusnál tartunk. A Milan pedig azt hiszem nem fogja ezt a transfer window-t sztár nélkül zárni. Legyen az érkező Tévez, vagy Dzeko, vagy akárki, de Ibra helyére nyilván Ők is vesznek majd valakit, szóval ez legyen RvP legkisebb baja, hogy találkozik-e sztárral, vagy sem. Fagyott pálya? Olaszországban mikor és hol fagy? Legfeljebb az északi részen, évente egy-két hónapban van erre esély és ha fagy is nem találkozik vele, mert inkább elhalasztják a meccset :) BTW a Juve stadionjában a "padlófűtés" tesz ez ellen. Az átlag nézőszámokról az új stadionunkban (ahol a meccsei felét játszhatja a bajnokságban majd Pörszi is) pedig ne is beszéljünk, mert az most 40 ezer körüli, de egy Napoli, Milan ellenin idegenben sincsenek kevesebben. Egy veretlen bajnoki után ne is beszéljünk elvárásokról persze, hiszen bárki aki a PL-ből jön az itt a Serie A-ban a veretlen bajnoknál is biztosan kiválóan érvényesül majd. Miről is beszélsz? Ha nem olvasom, hogy ki írta a hsz-t, megint az ugrott volna be, hogy egy Serie A-t utáló és egy PL-t istenítő ír... de valójában lehet így is van a dolog. Furcsa tényleg, hogy még mindig a Juvénak szurkolsz, ha ennyire különböző szintnek érzed a két bajnokságot, mert ebben az esetben igazi mazochista vagy, ha leülsz egy Juve meccs elé. Neked ez szenvedés. Add fel.

Shyr Kahn 2012.07.24. 13:20:08

A Juve elleni átlag nézőszámra lennék kíváncsi az előző szezonban. 32.610 fő átlagban, ha nem csal a soccernet. Hol ez a 15 ezer? Merre találom?

Shyr Kahn 2012.07.24. 13:27:02

A Serie A átlag nézőszáma az elmúlt szezonban: 23.459 fő. És ebből a Juve meccsein csupán kétszer volt 15.000 alatt a nézőszám. A Parma és a Cagliari ellen (nyilván idegenben).

m.martin91 2012.07.24. 14:20:33

@Shyr Kahn: Az a baj, hogy semmit nem tudsz a PL-ről, nyomod a süket szövegedet, azt gondolod, hogy a Serie A a világ legerősebb bajnoksága, pedig kurvára nem. Te jössz mindig az idióta statisztikáiddal különböző játékosok kapcsán (legfőképp a zsoké szempontjából), viszont érdekes módon a bajnokságok rangsorolásánál már észre sem veszed őket. Azt ugye vágod, hogy Portugália és Franciaország jó eséllyel be fogja előzni a Serie A-t, ugye? Vagy ha ez megtörténik, még akkor is ez lesz a világ legjobb bajnoksága?

"Az átlag nézőszámokról az új stadionunkban (ahol a meccsei felét játszhatja a bajnokságban majd Pörszi is) pedig ne is beszéljünk, mert az most 40 ezer körüli, de egy Napoli, Milan ellenin idegenben sincsenek kevesebben. Egy veretlen bajnoki után ne is beszéljünk elvárásokról persze, hiszen bárki aki a PL-ből jön az itt a Serie A-ban a veretlen bajnoknál is biztosan kiválóan érvényesül majd. Miről is beszélsz?"

Miről beszélek? Te miről beszélsz? Ki beszélt a mi stadionunkról?...

"Furcsa tényleg, hogy még mindig a Juvénak szurkolsz, ha ennyire különböző szintnek érzed a két bajnokságot, mert ebben az esetben igazi mazochista vagy, ha leülsz egy Juve meccs elé. Neked ez szenvedés. Add fel."

Én érzem különbözőnek? Nézd már meg a koefficienseket ember. Szerinted én számolom ki őket? Egy huszadrangú, semmitérő bajnokság lett a Serie A. Ez az igazság. Elment két világsztár egy hete, gyakorlatilag alig maradt itt valaki. Különböző szint a két bajnokság? Az nem kifejezés. Olyan, mintha turisztikai szempontból összehasonlítanád Franciaországot és Namíbiát.

babo0410 2012.07.24. 14:28:47

Joveticnek örülnék, ha már mást nem lehet egyéb okokból elhozni. De ezzel is próbálnák az árát felverni, hogy azt mondják marad? A 30 nem elég sok érte? Ha tényleg ennyire fel akarják verni az árát, akkor Jovetic nem lesz a Juventusé. RVP meg egyenlőre úgy néz ki a fizuján bukhat el. Jobb nem is elovasgani az ilyen pletykákat, mert egyik nap Jovetic, másik nap RVP van nagyon közel. Már lassan ott vagyok, hogy az se húzna fel, ha jönne egy hír, hogy xyz csatárért kifizettünk 60 milliót és évi 8 millát kap fizetésnek, csak jönne már valaki (persze nem pazzini és hasonlokra gondoltam 60-ért :D). Azt azért el tudom képzelni, hogy az Arsenal nagyon szabadulna már RVP-től, és megegyeztünk 20 millában velük. De az még nem egyenlő sajna azzal, hogy jön is. Arra ne számítson a holland, hogy 10 millás fizetést kap. Mondjuk nem tudom mennyire lenne hajlandó leadni az igényeiből azért, hogy elmehessen az Arsenalból, és ne kelljen egy évet padoznia. Utána ingyen is csak középmezőnybe tudna menni. Max a Milan, ha nem tud csatárt venni, max 5 millás fizuval leigazolná. Nekünk meg remélhetőleg akkor már nem kéne csatárt venni! :D

Shyr Kahn 2012.07.24. 14:40:59

@m.martin91:
1. Sosem mondtam, hogy a Serie A a világ legerősebb bajnoksága. Ezt te képzelted a mondandómba. Véleményem szerint ugyanakkor nem rosszabb, mint az angol, vagy a spanyol bajnokság. Ezt mutatja az is, hogy a legerősebb ligában a BL-ben az olaszok átlag 3 évente kerülnek ki győztesen. UEFA-együttható? Tudod róla, hogy az EL-ért ugyanannyit visznek a bajnokságok? Az olaszok meg lehányják az EL-t. Innentől kezdve a koefficiensek alapján felállított rangsort lesz@rom, mert nem pontos értékmérők. Akkor lennének azok, ha az EL-ben a győzelmek jóval kevesebb pontokat érnének, mint a BL-ben, de ebben az esetben leshetnéd a Portugál és Francia előzést.

2. A túlsztárolt PL bajnokát lenyomta a Napoli a BL-ben: ez tény. A Napoli pedig még a BL-ben sem indulhat idén, mert lemaradt a dobogóról. Tény, hogy a Milan kiejtette az Arsenalt. Tény, hogy az Inter BL győztes volt 2009-ben és a Milan 2007-ben, 2003-ban.

3. Ki beszél a stadionunkról? Te. Amikor az állítólagos tizenötezres átlagnézőszámra utalsz. Ugyanis stadion nélkül felesleges nézőszámról beszélned, hiszen a stadionba ülnek a nézők. Az új stadion miatt RvP-nek sosem kell otthon ennyi néző előtt játszania, legfeljebb ha valami csoda folytán nagyon rosszul megy a csapatnak, de még akkor is érdekes lenne a 15 ezres plafon. Idegenben pedig mint írtam két alkalommal volt 15 ezer alatt a nézőszám Juve meccsen. Ezt egy a Juvéba érkező játékos is tudhatja.

4. Turisztikai szempontból a példa pontosan mutatja, hogy miként állsz te az egészhez. Lehet én próbálom a pozitívumokat kiemelni, de te szánalmas módon az összes pozitív dolgot elfelejted és a negatívumokat domborítod ki a Serie A-ban, ahol az állítólagos kedvenced játszik, míg a PL pozitívumait állítod vele szembe, ahol elvileg nem játszik a kedvenc csapatod. Nem azzal van baj, ha valaki azt mondja a PL erősebb, hanem azzal, ha ilyen elvakultan teszi, pedig éppen Juve szurkoló.

5. Mondom,hogy add fel. Nézd csak a futóbolondoknak való PL-t. Itt a Serie A-ban legalább látok igazi stratégiai harcot. Ezért szeretem az olasz focit. Máshol elvétve látunk ilyen stratégiai csatát.

6. Honnan tudod, hogy a PL-ről semmit sem tudok? A süket szöveg pedig a tiéd és még mellette szánalmas is, ha már elkezdted a személyeskedést.

izo 2012.07.24. 14:53:26

@Shyr Kahn:

Hagyd már azt a gyereket, csak olaj a tűzre ha reagálsz a demagóg gondolataira, és nem értesz velük egyet!
Én mindenben igazat adok neked kivéve a személyeskedés kezdésében.. :)

m.martin91 2012.07.24. 14:58:08

@Shyr Kahn:

1. Értem. Akkor én meg a leszarom a Giovinco-s statisztikáidat, mert szerintem egy szar játékos és ráadásul csúnya is.

2. Az 1. pontod alapján nyugodtan mondhatom, hogy a Manchester City leszarta az előző évi BL-t, mert a bajnokságot akarta megnyerni, ez is egy tény. Ez azért van, mert az angolok nagyobb becsben tartják a bajnokságukat, mint a BL-t.
Ezt csak azért említettem meg, mert ha az olaszok lehányhatják sorozatosan az EL-t, akkor a PL bajnoka is megteheti ugyanezt egy alkalommal a BL-lel.

3. Az én utalásom egy erősen szarkasztikus utalás volt. Jelentése (ami egyben tény is): Juventus stadion átlag nézőszáma: 32 610. Arsenal: 60 000. Nyilván ez a stadionok nagyságából is adódik, de azért ezt meg kell szoknia egy PL-ből érkező játékosnak.

4. Nincs mit kommentálnom.

5. Itt nincs stratégiai harc. A játékosok a PL-hez képest úgy mozognak, mint a lassított felvétel. Amelyik csapat képes két-három pontos passzra, az itt nagy király. Mivel Conte kidolgozott egy látványos játékot (a Serie A többi csapatához képest látványos), így most mi voltunk a királyok. És leszünk is a jövőben is.

6. "Honnan tudod, hogy a PL-ről semmit sem tudok?"

"Mondom,hogy add fel. Nézd csak a futóbolondoknak való PL-t"

Nekem ennyi elég is a te PL tudásodból. Ezzel a mondattal kiválóan jelezted, hogy mennyit tudsz a PL-ről.

atomtoma (törölt) 2012.07.24. 15:23:27

Nem kell izgulni, még simán megalapíthatják az arabok a juvenility lándön-t. XD

Type-R 2012.07.24. 15:38:29

@m.martin91: "és ráadásul csúnya is."
Engem ezzel meggyőztél és ajánlom Shyr Kahnnak is, hogy fontolja meg ezt az érvet.
Amúgy meg utoljára szóltam, hogy fejezzétek be a személyeskedést, mert a következő ilyen kommentet törölni fogom.
Ez rád, Martin hatványozottan vonatkozik, mert tegnap a dühöngőben is házirendet sértettél. Fejezzétek be a kötözködést/mocskolódást/kioktatást és normális hangnemben vitázzatok!

2012.07.24. 15:48:19

@m.martin91: "a Manchester City leszarta az előző évi BL-t, mert a bajnokságot akarta megnyerni, ez is egy tény."
"Amelyik csapat képes két-három pontos passzra, az itt nagy király"
Ezeken azért jót derültem. :-)

Shyr Kahn 2012.07.24. 16:00:13

@izo: Jogos, ám erre még válaszolok.

@m.martin91: 1. Csakhogy én nem tényeken alapuló statisztikát vontam le, hanem egy olyan pontszámítást, amiben a pontok elosztásán vitatkozni lehet.

2. Ha a Man City lesz@rta a BL-t, akkor a pénzesebb ligát szarta le. Éppen ezért ezt nem hinném, hogy így van. Az EL keveset fizet. A BL kurva sokat. A PL kevesebbet, mint a BL.

3. Erősen szarkasztikus? Inkább olyan, akit nem néz utána valaminek, csak az érzelmei alapján ír valamit. Ha adatot használsz fel, akkor mondj közel pontosat, de ilyen irreálisan keveset ne. A szarkazmus nem azt jelenti, hogy lehazudod a dolgok felét, hanem azt, hogy dolgokat domborítasz ki, amik gúny tárgyát képezik. A Serie A átlagnézőszám közel sem volt ilyen alacsony és lesz@arom az Arsenalnak mennyi nézője volt, mert ha a nézőszám 30 ezer felett számít egy játékosnak, akkor menjen a brazil bajnokság 80-90 ezres stadionjait bérlő/birtokló csapatok valamelyikéhez. Ezt veheted szarkazmusnak.

5. Ha nincs stratégiai harc, akkor te tényleg nem érted az olasz foci lényegét. Conte egy biztos védelemre helyezte a hangsúlyt és a labdabirtoklást oldotta meg úgy, ahogy mások nem a Serie A-ban. Nem új felállással, hanem helyezkedéssel, fanatizálással és új (csapathoz szabott) stratégiával. Minden meccsünkön fontos a helyezkedés és a stratégia. Ha nem így lenne, akkor Elia és Krasic (két agyatlan futóbolond) is érvényesülni tudott volna itt. Ha Krasic esetleg angol csapathoz kerül meglátjuk mi lesz. Szerintem ott jó lesz, ott jóval kevesebb a kötöttség a helyezkedést illetően.

6. A PL egy túlsztárolt bajnokság, ahol rengeteg külföldi játszik, de maguk az őslakosok alapvetően képtelenek felnőni az általuk kitalált játékhoz 66 óta. Ez pontosan mutatja, hogy mit is ér az angol bajnokság. A zsoldosok és túlsztároltak ligája. Nincs ezzel baj. A zsoldosok viszik a színt az egészbe. Ők tudnak valamit, de az angolok csak "kergetik" ezt a szintet. Elérni nem tudják. Van ott is jó és szép meccs. A küzdelem szép, de a legtöbbször agyatlan. A kivétel pedig erősíti a szabályt. Az angol bajnokság - még egyszer leírom - nem jobb és nem is rosszabb, mint az olasz.

Shyr Kahn 2012.07.24. 16:01:12

@Type-R: Pardon. Én abbahagytam.

m.martin91 2012.07.24. 16:20:02

@Shyr Kahn: Úgy látom nem sok értelme van ennek az egésznek. Igazából magamat sem értem, hogy mégis mire számítottam tőled. A szokásos dolgok ismétlődnek meg évek óta. Az összes eddigi vitánknak semmi értelme nem volt, beleértve a mait is.

Nem tudok és nem is akarok reagálni a mondandódra, mert az az igazság, hogy nem is nagyon érdekel. Neked ez a véleményed, nekem meg az.
Nem tudok azzal mit kezdeni, hogy te leszarsz mindent. Leszarod a koefficienseket (amitől komolyabb statisztika nem is létezik), leszarod az Arsenal nézőszámát. Mi az, amit nem szarsz le? (költői kérdés volt). Feltételezem egy ilyen dolog van, a saját véleményed. Azt talán nem szarod le, de lassan már ebben sem vagyok biztos.

"Az angol bajnokság - még egyszer leírom - nem jobb és nem is rosszabb, mint az olasz."

Most erre mit mondjak? Egyáltalán mit lehet erre mondani? Egy elfogult ember véleménye, aki szembe megy a statisztikával és minden mással, csak azért, hogy a véleményét (ami egyébként kibaszottul hibás) elhitesse saját magával?
Az angol Premier League mindenben, ismétlem mindenben túlszárnyalja a Serie A-t. Mindenben. Amit csak el tudsz képzelni. A stadionok minőségében, a nézőszámokban, a játékosok minőségében, a játékosok áraiban, a játék szépségében. Mindenben. Persze ez egyértelmű mindenkinek, aki nemcsak a Serie A-t figyeli. Az olasz bajnokságon kívül van ám más liga is, amik hasonlóképpen színvonalasabbak, mint a Serie A. Ilyen a La Liga és a Bundesliga is. És ilyen lehet a már említett francia és portugál pontvadászat.
Fogalmam sincs, hogy mi lehet a szemedben az a dolog, amivel a Serie A egyenrangú lehet a PL-lel. De igazság szerint nem is érdekel, mert a hülyeségre nem vagyok vevő.

m.martin91 2012.07.24. 16:21:08

@Type-R: Igen? Az érdekes, merthogy tegnap én nem is írtam kommentet a dühöngőbe. Azzal sértettem házirendet, hogy nem írtam semmit?

Shyr Kahn 2012.07.24. 16:22:14

@m.martin91: Az utolsó mondatoddal egyet értek. Voilá! Megtört a jég :)

Rivendell 2012.07.24. 17:13:53

nekem ezért is tetszik Jovetic....tudja ő is,hogy a Juve sokkal jobb kerettel rendelkezik és vele 1ütt akár top Eu csapat is lehet + RVP,de ennek ellenére nem szenved,hogy megy vagy magasabb fizetést adjanak neki stb...nem 1 tini idiot

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3519) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10260) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4326) mercato (4278) nyilatkozat (7676) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4294) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (304) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása