A Parma elleni keret

A Juventus ma 18:30-tól pótolja a Parma elleni elmaradt mérkőzését, Antonio Conte már korábban kijelölte az Emilia-Romagnába utazó 21 fős keretét.

A nevek között túl sok meglepetést nem találunk, maximum Luca Marrone hiánya lehet meglepő, holott ő az elmúlt fordulókban rendre helyet kapott a keretben. A hírek szerint bal combjának egy izma szenvedett kisebb húzódást. Simone Pepe továbbra sincs bevethető állapotban.

Íme Conte 21 fős kerete a mérkőzésre:

Kapusok: 1 Buffon, 13 Manninger, 30 Storari

Védők: 3 Chiellini, 4 Cáceres, 11 De Ceglie, 15 Barzagli, 19 Bonucci, 26 Lichtsteiner

Középpályások: 8 Marchisio, 17 Elia, 20 Padoin, 21 Pirlo, 22 Vidal, 24 Giaccherini, 28 Estigarribia

Támadók: 10 Del Piero, 14 Vučinić, 18 Quagliarella, 23 Borriello, 32 Matri

Ami a kezdő tizenegyet illeti, a legtöbb olasz internetes hírportál szerint Conte a 3-5-2-es felállást fogja alkalmazni, valamint a pályára lépő játékosokat illetően is meglepően nagy egyetértés mutatkozik.

A várható kezdőcsapat a következő:

Buffon – Barzagli, Bonucci, Chiellini – Lichtsteiner, Vidal, Pirlo, Marchisio, De Ceglie – Vučinić, Qugliarella

A Tuttosport legfrissebb információja szerint Quagliarella helyett elképzelhető, hogy Matri kap szerepet.

A mérkőzést egyetlen csatorna sem közvetíti, így marad a stream.

1. Link - olasz közvetítés, nem a legjobb, de korrekt, szinte akadásmentes

2. Link - ugyanaz az olasz közvetítés, mint az előző, csak kicsit jobb minőségű

3. Link - angol stream

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr124655049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_147985 2012.02.15. 20:14:01

Kösz babo, akkor már értem. Gondolom ha kellett volna a Chelsea-nek, MU-nak, Real-nak, akkor nem tudtak volna megegyezni velünk, hiszen nincs az a pénz, amiért elengedtük volna. Főleg, mivel esélyét sem mutattuk annak, hogy számítanánk rá. Valóban, akkor tényleg ez lehet az ok, hogy még nem vitte el senki.

Ismeretlen_177028 2012.02.15. 20:14:18

@Tubi: LoL. Számodra csak 1. és 4-6. hely létezik?

zsigadani 2012.02.15. 20:14:32

na beszartam..... ezt kihagyni???

g3ronymo 2012.02.15. 20:14:33

hát ez hihetetlen....

juvelod 2012.02.15. 20:14:35

Na akkor most elkezdünk eszeveszetten támadni mert van hátra 10 perc vagy mi?Egy kicsit korábban is eszmélhettünk volna.Lichti elég lagymatag volt, én a 2. félidőre Caceres-t tettem volna a helyére...Nem akarok okoskodni de idegesít végtelenül ez a szenvedés!

juve28adam 2012.02.15. 20:14:46

Giacc beadja középre és gól.....

Ruida 2012.02.15. 20:16:30

Jó megértem, nem lehet mindenki egy véleményen. Lehet nincs igazam és nincs helye nálunk, de az e heti nyilatkozatok (olyan emberek szájából, akik talán jobban értenek hozzá mint mi) nem erről árulkodnak. Talán tényleg érdekes a mentalitása, de nem feltétlen az a helyes ha 11/11 ember a szorgos hangya típusba tartozik, és igenis ráférne a játékunkra 1-2 váratlan húzás. (Arról pedig h. középszerű és a Parma-ban a helye, erősen kétlem, hogy nyáron ott fog maradni, ha nem is hozzánk tér vissza...)

juve28adam 2012.02.15. 20:17:26

mindjárt sírok kínomban...

Type-R 2012.02.15. 20:18:06

rúgtunk már kontra-, vagy átlövésgólt az idényben?

Ismeretlen_147985 2012.02.15. 20:18:35

Azt majd meglátjuk, hogy hol lesz nyáron az ember, de eddig sem kapkodtak utána, most miért tennék...

Ismeretlen_183096 2012.02.15. 20:19:09

na ezt viszont mostmár rossz nézni

danimester1 2012.02.15. 20:19:41

Sajnos nem maradtam le semmiről.Szánalom amit a 16-os előtt művelnek...

Tomi82 2012.02.15. 20:22:21

hu de pipa vagyok..még jó hogy nem látom

g3ronymo 2012.02.15. 20:23:01

10 perce egyetlen támadást sem sikerült vezetnünk, mert vagy bonucci kirugja oldalra, vagy eladjuk a labdát, vagy csak gácser nem tudja levenni.....hihetetlen ez a mai játék

Ismeretlen_177028 2012.02.15. 20:23:22

Még egy meg nem adott tizenegyes :) Nem volt ordító, szóval csak legyintek.

Tony 2012.02.15. 20:23:48

Nem,így nem lehet bajnokságot nyerni.

Ismeretlen_177028 2012.02.15. 20:24:00

Vége. 10. döntetlen a szezonban.

Ismeretlen_109592 2012.02.15. 20:24:19

pics@k f@szaba bele!

Del.Piero 2012.02.15. 20:24:28

hurbinyek :D

juve28adam 2012.02.15. 20:24:31

0-0 marad.....eszem f...m megáll már komolyan..vhogy éreztem ,hogy nem élünk a lehetőséggel...mondhatni szokás szerint...a gólszerzést sem nekünk találták ki...

Juveboy24 2012.02.15. 20:24:49

Bazd meg Pirlo. Ahelyett, hogy azzal foglalkoznál, hogy belődd, összeesel? Szánalom...

hurbinyek 2012.02.15. 20:25:12

Nem volt 11es, bár elég teátrális esés volt..A nagyobb gond az, hogy a legjobb csatárunk úgy rúgja meg a labdát, mint a nagymamám..

Juve4Ever 2012.02.15. 20:25:46

egyszerűen szánalmas,hogy ilyen parma,bologna szarságokkal nem tudnak mit kezdeni... botrányos...

Ismeretlen_183096 2012.02.15. 20:25:55

Így lesz a Milan magabiztos. Mi meg szerintem megverjük őket Milánóban, de hiába ha a kötelező győzelmeket nem húzzuk be, ők meg igen.

Doki 2012.02.15. 20:26:04

De fogjuk még siratni ezeket a döntetleneket....Vucsinics???NB-1 be is kevés lenne.Nincsenek szélsők...s ez a nagypapás tili toli játék, mozgás nélküli álló passzok...Grat Conte....EZ egy nagy 0 volt a mai napon...

zsigadani 2012.02.15. 20:26:12

erre nem is lehet mit mondani.... nem csak az a baj hogy x-eltünk csak hanem hogy egyáltalán nem láttam azt emit eddig, hogy hajtana a csapat ezerrel. Helyre kell tenni pár emberkét!

juve28adam 2012.02.15. 20:26:29

Ezek után mire számítsunk a bolognai spagetti ellen??? mert az sem lesz könnyebb....milanosok meg örülhetnek..verhetik magukat...

Del.Piero 2012.02.15. 20:27:02

vucinicet és bonuccit egy ideig pihentetni kellene, mondjuk úgy pár hónapig amíg el nem passzoljuk a két szerencsétlent.

Ismeretlen_147985 2012.02.15. 20:28:05

A Milanosok aztán kurvára örülni fognak, főleg háromnegyed tizenegykor, amikor kb. kiesnek a BL-ből még a visszavágó előtt.

Ismeretlen_197458 2012.02.15. 20:28:20

Grat ennek a sok nyominak! Már mikor megláttam a felállást tudtam, hogy nem lesz jó. Innentől az elmaradt meccset be kell húzi 7-én, és a Milant sz.rrá verni! Ennyi esély maradt. Ilyen ideges még idén nem is tudom voltam-e? Talán a Siena meccs után. De innentől kezdve egyetlen meccset sem halaszthatnak el, mert mindig mikor halasztás van, akkor vagyunk ritka gyengék! Én ma betettem volna a kezdőbe Q-t, Giaccherinit is! Nagyon gyenge meccs volt, a Milan röhöghet a Markába, hogy mekkora nyomingerek vagyunk! Már utcahosszal kéne a tabellát vezetnünk!

g3ronymo 2012.02.15. 20:29:08

ezért ne számítson senki itt bajnoki címre. két db 0-0 egymás után! borzalmas! támadójáték egyenlő a nullával! ez a nyomorult Matri ma se alkotott sokat, szerencsétlen Q meg kap 15 percet....gácsert is behozza szélsőnek, amikor ő ott elég szar, szerencsétlen Lichsteiner meg teljesen befásult, kellene neki 1-2 meccs pihi. Vucinic hiába cselez, teknikás, húz váratlant ha el se találja a kaput, vagy ha eltalálja akkor laposan, gyengén a kapus ölébe....

Ismeretlen_342805 2012.02.15. 20:29:44

62:38 a labda birtoklás 12:2 a kapuralövés 7:4 a szöglet passzaink 81% volt jó összesen 501 passz volt Mire mentünk vele? Semmire.... Sajnos most már mindenki 8 emberrel védekezik ellenünk

Ismeretlen_78587 2012.02.15. 20:29:49

Agyhalál volt ez a meccs. Erre nincsenek szavak,ma kb újra láttuk Amaurit és Iaquintát focizni. A védelmen kívül, ahol voltak zavarok, gyakorlatilag mindenki szarul játszott.újabb elhullajtott 2 pont... Del Piero megérdemelt volna 20 percet, pláne Vucinic helyett, de sajna még Q sincs formában. Matrit pár hétig még a kispadra sem engedném..

Ismeretlen_122894 2012.02.15. 20:29:50

ha vucinic csak eggyel lőne jobban, mentünk volna legalább eggyel sok a döntetlen, kevés az ötlet...

juve28adam 2012.02.15. 20:31:17

mmartin91:én egyáltalán nem erre gondoltam..én arra akartam kilyukadni,hogy annak örülhetnek,hogy nem fogunk tőlük menni 4 ponttal....(kérdés megyünk-e majd pontelőnnyel...)

Ismeretlen_147985 2012.02.15. 20:31:39

Nem értem ezt a negatív hozzáállást, ezt a szarházi, huszadrangú, utolsó utáni bajnokságot még úgy is meglehet nyerni, hogy Parmában X-el a csapat. Felesleges temetni a bajnoki címet.

Ismeretlen_342805 2012.02.15. 20:32:21

babo:Sok nyomi? inkább használd a klaviatúrát másra... Ez van,X sose legyen rosszabb,ezt is el kell fogadni

wiltore 2012.02.15. 20:32:47

Ez van ha egy betömörült védelem ellen erővel megyünk nem ésszel.. jah hogy elől nincs kreativitás.. ilyen védelem ellen, nem elég a középszerűen jó játékos.. itt jön képbe a világklasszis aki lefordul, jah és le tudja venni a labdát, úgy hogy nem pattan el.. mert ma csak azt láttam hogy úgy pattant el a labda mint az NB1 ben.. nah ezért kell előre venni olyan játékost és nem sajnálni a pénzt rá, aki WorldClass.. most mondjátok hogy nincs igazam.. sajna elől elfogy a Juve ilyen betömörült védelem ellen.. pedig addig milyen szépen ki tudjuk hozni.. :)

Type-R 2012.02.15. 20:32:52

annyira impotens a támadójáték, hogy néha az NB1 jut eszembe annak láttán. borzalmas, tényleg borzalmas.

Ismeretlen_177028 2012.02.15. 20:33:05

Az a szar, hogy 33 rúgott gúlunk van, ugyanannyi, mint a Palermonak, akik a nyolcadikok, felettünk mindenki többet rúgott, a Milan például 45-nél tart. Ezen kéne változtatni. Szép dolog a jó védekezés, a legkevesebb kapott gól és a veretlenség, de ha megvan a gyenge pont, akkor azt tömjük már be!

Juveboy24 2012.02.15. 20:34:20

Csak rajtunk múlt. Úgy látszik arra nem számíthatunk idén, hogy a bírók megadják a jogos büntetőinket, tehát akció gólt kellene lőnünk.

Ismeretlen_177028 2012.02.15. 20:35:39

Javítás: "felettük". Szóval az első hétben mindenki több rúgott gólnál tart, mint mi.

juve28adam 2012.02.15. 20:35:40

jogos büntetőnk..ugye nem erre a meccsre gondolsz???mert akkor okés :)

hurbinyek 2012.02.15. 20:36:19

Azért figyelem ezt a bajnokságot mert ebbe szerettem bele már vagy 20 éve.. És nekem sokkal látványosabb, mint a rúgjuk előre és mindenki fusson a labda után -angol-, meg a 2csapatos spanyol bajnokság..

Weboldal készítés · http://profiweboldalkeszites.hu/ 2012.02.15. 20:36:20

Megint egy "kiscsapat" elleni meccs, ahol a támadókon múlott. Nincs, aki gólt lőjön. Kéne egy szezononként 25 gólos támadó... Vucinic helyén ki lehetne próbálni Elia-t.

Ruida 2012.02.15. 20:36:23

Teljesen egyetértek a támadószekció impotenciájával, de azzal nem, hogy a Parma annyira hihetetlen mód betömörült volna, mint néhány csapat tette azt ellenünk. Csalódott vagyok, de azért ez az eredmény nem a világ vége. Főleg az előző szezonhoz képest:)

Ruida 2012.02.15. 20:37:47

Illetve, mondjátok, hogy kellene egy világsztár csatár, mely teljesen jogos, DE pl. Matri is csak egyetlen használható labdát kapott kb egész meccsen...

Ismeretlen_108746 2012.02.15. 20:40:31

A meccset szerencsére nem láttam, de 22 meccsből 10 darab döntetlen (ráadásul milyen csapatok ellen...), 33 rúgott gól önmagáért beszél. Csak és kizárólag a Milan tehet minket így bajnokká. A jelenlegi Juventus-nak súlyos hiányosságai vannak, melyeket a téli átigazolási szezonban nyilvánvalóan nem sikerült orvosolni. Rendkívül csalódott vagyok.

Ismeretlen_197458 2012.02.15. 20:41:07

Norbi1974! Egyik ideges vagyok nagyon, másik, meg ma az egész csapat nyomi volt. kb lemostuk őket a pályáról, de gólt nem tudunk lőni. Januárban be kellett volna fektetni egy csatárra! Vagy kölcsönbe elhozni valakit, mert bajok lesznek így! Remélem a hétvégén nyerünk, és a Milan ellen is, meg március 7-én a Bologna ellen is. Akkor újra elsők lennénk! Én még hiszem, hog meglehet a bajnoki cím, de Contenak nagyon gyorsan ki kéne találnia valamit!

juve28adam 2012.02.15. 20:44:17

"Vagy kölcsönbe elhozni valakit,"..ezt megtette Marotta bácsi..(Borriello vagy másnéven : senki) "lemostuk őket a pályáról" ha megerőltetem magam akkor azt mondom,hogy max az utolsó 7 percben....

Ismeretlen_197458 2012.02.15. 20:47:01

juve28adam azért írtam kölcsönbe valakit! Mert mint csatár Borriello nem valaki! Legalább is nem a Juventusnak!

Ismeretlen_220870 2012.02.15. 20:53:34

@babo0410: "Contenak nagyon gyorsan ki kéne találnia valamit!" Pl. Vucininc-Quagliarella játékperc csere!

Ismeretlen_197458 2012.02.15. 21:01:18

Lehet az jó lenne, de sajna Q sincs még olyan formában. De annyit mint Vucinic, ő is csinál, és sztem ő betalálna legalább 1x. Remélem meglépi minél előbb!

doug 2012.02.15. 21:06:29

szerintem a második hely sem rossz... főleg ha megnézzük a játékoskeretet...

Ismeretlen_197458 2012.02.15. 21:08:09

Lesz ez még első is! Én hiszek benne! Csak sajna ezekre a pótlásokra nem pörgünk fel rendesen, meg sajna ma Conte rosszul rakta össze a kezdő 11-et. Én beraktam volna Giaccherinit középre, ott jó szokott lenni.

Tony 2012.02.15. 21:08:15

mmartin91! Nem értem miért írod le ennyire a Milan-t, az Arsenal sem az az Arsenal ami régen volt, ők sem azok a félelmetes rivális.

doug 2012.02.15. 21:10:53

amúgy meg a del pieroval felűálló "második" kupa csapatunk sztem erősebb mint az első...

Tony 2012.02.15. 21:18:52

doug! Van benne valami! :D

Ismeretlen_197458 2012.02.15. 21:19:22

doug lehet ma nekik kellett volna kiállni, mert hétközben az alapcsapat nem nagyon jó, meg most az alapból vannak páran akik pihizhetnének!

Ismeretlen_108746 2012.02.15. 21:29:53

Egyelőre nem úgy néz ki, mintha kiesni készülne a Milan a BL-ből.

Ismeretlen_197458 2012.02.15. 21:32:17

Sőt lassan a továbbjutás is meglesz. :D De Ez nekünk csak jó. Amíg a BL-ben vannak, kevésbé figyelnek a bajnokságra.

Kotrevák Kelly 2012.02.15. 21:32:34

Nem elég, h elbasztunk 2 pontot, majd még gondolom a bolonya ellen sem lesz másként, a milán már kettővel megy az arsenal ellen. azért, ha nyerik a meccset és maradnak az elsők, elég nagy lökést adhat nekik. úgyh valszeg búcsúzhatunk a szép első helyünktől...:-(

Ismeretlen_147985 2012.02.15. 21:39:19

Érdekes, hogy Wenger mindig képes meglepetésekre, s kiejtetni a saját csapatát. Nem véletlen, hogy 7 éve nem nyert semmit. Nem erre számítottam, viszont nemzetközi szinten a Milan kivételes (olasz szinten legalábbis). Hihetetlen, hogy egész más játékost képesek játszani, mint a lagymatag Serie A-ban. A csoportmeccsek során a Barcelona ellen lehetett ugyanezt a játékos megfigyelni tőlük, egészen félelelmetes. Le a kalappal.

Ismeretlen_147985 2012.02.15. 21:41:40

S az is egészen hihetetlen, hogy elfelejtettem írni. Tehát játékost helyett játékot ill. játékos helyett is játékot.

Ismeretlen_108746 2012.02.15. 21:45:23

@mmartin91: Tény amit írsz, vagyis a Milan valóban kétarcú, de én kb. ezt vártam ettől a BL meccstől. Az Arsenal idén kevéssé meggyőző, s lehet, hogy nyereséges vállalkozás, de bizonyosan nem nyernek lószart sem idén.

Ismeretlen_147985 2012.02.15. 21:50:52

Én bízom/bíztam az Arsenal-ban (most már nem, hogy beállt Djourou), de az ő ténykedésük is azt igazolja, hogy komoly igazolások nlkül nem lehet komoly eredményt elérni. Ha nem költesz, nem lesz siker sem.

Ismeretlen_78587 2012.02.15. 21:52:21

Ha a Milánnál felépül mindenki, mi meg hozzuk szalagon a döntetleneket, elfelejthetjük kb az 1. helyet, persze kiindulva az elmúlt évekből, vagy az év eleji céloktól, a 2. sem rossz (de nyilván ilyen fél évvel mindenki a tabella tetejére vágyik). Egészen hihetetlen , amit Matri és Vucinic művelnek hónapok óta, még mindig nem tudok túllépni ezen. Ha belegondolok, múltkor, ha nincs Cáceres, a Milan ellen sem talált volna be senki, ez egy kicsit elkeserítő, pláne, hogy ma simán nyerni kellett volna, mindennemű mellébeszélés nélkül...

Ismeretlen_78587 2012.02.15. 21:55:42

Sajnos mindezek mellé Marci, Vidal és Pepe is beleszürkült a mezőnybe. A 20-30 méterről rábombázások hiánya is érthetetlen

Ismeretlen_197458 2012.02.15. 22:01:15

Kell egy jó csatár a nyáron, de én még nem temetném egy nagyon gyenge meccs után a csapatot. Leszünk még jobbak! És bízom benne, hogy a következő meccseket behúzzuk! Nagyon kellenek a pontok. A Milant meg tuti megverjük. Az kéne még csak, hogy kettő kupát nyerjenek! :D Ha a 16-ból továbbjutnak, ami már biztos, mert 3-0-ra állnak, én nem tartom lehetetlennek a BL győzelmet sem! Jó a Milan, ha mindenki egészséges, akkor meg pláne. És kb a BL-ben nagyon felszívják magukat, és extra mód játszanak. Nekünk meg az kéne, hogy mivel csak a bajnokság meg a kupa van idén, minden csapat ellen odatenni magunkat, mintha a BL döntő lenne. Mert ma, mintha NB1-et néztem volna, olyan volt a meccs. Nem pörögtünk fel. Ha kicsit nagyobb tűzzel játszottunk volna, szerintem sima győzelem. Mert kb ugyanezt játszotta az első meccsen is a Parma, akkor 4-et tudtunk lőni nekik. Akkor nagy tűzet láttam a csapatban. Contenak ezt kéne visszahoznia!

Ismeretlen_197458 2012.02.15. 22:03:19

Mondjuk az is igaz, hogy néhány játékos meg elfáradt, kéne nekik a pihi!

Ismeretlen_108746 2012.02.15. 22:21:13

Lehet egyedül vagyok ezzel a véleménnyel, de a támadórészlegünk elképesztő impotenciáján túl, én elsősorban az agyondicsért középpályánk kreativitásának hiányában látom a támadójáték alkalmatlanságát. Hihetetlenül kevés igazi helyzetet dolgoz ki a csapat, így nem meglepő, hogy ezekből rendkívül kevés találatot szerzünk. Masszív a középpályánk,de előrefelé nem kevés kívánnivalót hagy maga után.

Ismeretlen_220870 2012.02.15. 22:48:26

@Apuleius: mondasz valamit. Szerintem Pirlo túlságosan hátra van vonva, ezáltal vannak jó mélységi indításai, viszont kevesebb kiugratás. Marchisio-t meg rotálni kéne Marroneval.

JuvePeti 2012.02.15. 22:48:45

mmmmartin. Remélem a Giovincos tipped is annyira válik be, mint a ma esti Milanos...

Ruida 2012.02.15. 23:03:57

Ezt a Giovinco-s témát nem hegyezném ki mmartin-ra. Biztos meg van az oka amiért ennyire ellenszenves számára, DE az sokat elárul, hogy a Parma-nak alig voltak helyzetei, Gio mégis olyan értékelést kapott, hogy egyetlen Juve játékos se előzte meg, sőt... Továbbra is tartom, hogy egy ilyen típusú játékos kell nekünk, és félig még van is, olasz is, 25 éves, hova akarunk többet?

Ismeretlen_108746 2012.02.15. 23:10:15

Szélsőjátékunk zéró, középen van egy szál Pirlo és két alapvetően inkább labdaszerző középpályás (Marchisio és Vidal). Most akkor tulajdonképpen miért is meglepő, hogy képtelenek vagyunk nyerni az ilyen meccseket?

mikehansen 2012.02.15. 23:14:01

Most néztem meg az összefoglalót...még ennyi balfaszt!!!Majd szezon végén verhetjük a mellünket,veretlenül zártuk a szezont kb. 20 döntetlennel,majd a 3.helyen.Ennyit az olcsó szarokról,köszönjük Marotta.Ha nyáron nem veszünk Van Persie féléket,nem kell bajnoki címet ünnepelni mostanában.Jó lenne most már minőségi játékosokat venni!!!

Ismeretlen_241907 2012.02.15. 23:25:04

Apuleius: juventuz.freeblog.hu/archives/2012/01/16/Bologna_Genoa_most_pedig_a_Cagliari_-_egy_ujabb_hazai_dontetlen/ Az általad említett problémára már több olasz szakértő is felhívta a figyelmet korábban, megoládást azonban úgy tűnik, azóta sem sikerült találni.....pedig igen sok fog múlni ezen.

Supi 2012.02.16. 06:50:59

Ezek után már várok 1 vereséget és én ezt komolyan gondolom. Lehet támadni, hogy milyen drukker vagyok, de az legalább talán felébresztené a csapatot, mert az így hulladék a csatárokon kívül, a középpálya is súlytalan, NULLA...

Ismeretlen_108746 2012.02.16. 08:44:53

@pite: Köszi szépen a bejegyzést, őszintén szólva már nem is emlékeztem erre a cikkre, pedig anno hozzá is szóltam :-) Alapvetően a cikk a középpályás hármas (Pirlo, Vidal, Marchisio) fáradtságát és formahanyatlását említi, s tényleg volt egy rövidebb periódus, amikor ez érezhető volt. Most egy kicsit mást mondtam, más kérdést feszegettem. Én úgy érzem, hogy - az adott játékosok formáján túl - a legfőbb problémát a taktikai felállás jelenti. Ez a formáció, főként megfelelő minőségű szélsőjáték nélkül, rendkívül kevéssé támogatja az előrefelé játékot. Egyáltalán nem véletlen, hogy elképesztően kevés gólt szerzünk. Lehet és kell is hibáztatni a csatárainkat, hiszen minőségben mindannyian méltatlanok egy a bajnokságot többnyire vezető csapathoz, de ebben a felállásban nem tudom létezik-e olyan csatár aki szignifikánsan több gólt szerezne. Persze, dühítőek a kimaradt helyzetek, de számomra inkább az tűnik riasztónak, hogy a valóságban döbbenetesen kevés igazi helyzetet dolgozunk ki a meccseken. Több kreativitás, több és jobb támadójáték kell a középpályán. Szép és jó, hogy masszív a csapat (ezért a kevés kapott gól), de ha a 10 döntetlennek a felén inkább kikaptunk volna, a másik felén nyertünk volna, sokkal előrébb tartanánk. Amíg 3 pontot adnak egy győzelemért, s csak 1 pontot a döntetlenért, muszáj kockáztatni a meccseken.

Ismeretlen_108746 2012.02.16. 08:45:34

@pite: Köszi szépen a bejegyzést, őszintén szólva már nem is emlékeztem erre a cikkre, pedig anno hozzá is szóltam :-) Alapvetően a cikk a középpályás hármas (Pirlo, Vidal, Marchisio) fáradtságát és formahanyatlását említi, s tényleg volt egy rövidebb periódus, amikor ez érezhető volt. Most egy kicsit mást mondtam, más kérdést feszegettem. Én úgy érzem, hogy - az adott játékosok formáján túl - a legfőbb problémát a taktikai felállás jelenti. Ez a formáció, főként megfelelő minőségű szélsőjáték nélkül, rendkívül kevéssé támogatja az előrefelé játékot. Egyáltalán nem véletlen, hogy elképesztően kevés gólt szerzünk. Lehet és kell is hibáztatni a csatárainkat, hiszen minőségben mindannyian méltatlanok egy a bajnokságot többnyire vezető csapathoz, de ebben a felállásban nem tudom létezik-e olyan csatár aki szignifikánsan több gólt szerezne. Persze, dühítőek a kimaradt helyzetek, de számomra inkább az tűnik riasztónak, hogy a valóságban döbbenetesen kevés igazi helyzetet dolgozunk ki a meccseken. Több kreativitás, több és jobb támadójáték kell a középpályán. Szép és jó, hogy masszív a csapat (ezért a kevés kapott gól), de ha a 10 döntetlennek a felén inkább kikaptunk volna, a másik felén nyertünk volna, sokkal előrébb tartanánk. Amíg 3 pontot adnak egy győzelemért, s csak 1 pontot a döntetlenért, muszáj kockáztatni a meccseken.

Victor90 2012.02.16. 10:07:12

A tegnapi meccs ismét bebizonyította,hogy nyáron szükségünk lesz 1 vérbeli klasszis gólvágóra,aki képes 2-3 helyzetből,egyet beverni!Ismét mi uraltuk a meccset,szinte feldőlt a pálya(javunkra),kihagytuk a ziccereket,és ismét csak 1 pontot sikerült szereznünk!Csalódott vagyok. A meccs vége felé Giovinco műesése nagyon szánalmas volt.A nevelőegyesülete ellen,ilyet tenni...bravo! Szombaton remélem nem fogunk ismét beikszelni.... Off:Milan kiütéses győzelme nagyon meglepett!A 8-ban már van 1 olasz csapat,ezt nyugodtan kijelenthetjük....!Azért csak nem szar ennyire az olasz futball,mint ahogy itt be van állítva!A stadionok valóban nagyon szarok(ezen lehet változtatni),az átlagnézőszám is alacsony(de ez is növekedhet,ha új stadionok épülnek),de a bajnokság élmezőnybeli csapatai egyáltalán nem szarok!Ezt bizonyította most a Milan,és a Napoli(a halálcsoport továbbjutó,megelőzve a dúsgazdag M.City-t)....

Victor90 2012.02.16. 10:09:09

A tegnapi meccs ismét bebizonyította,hogy nyáron szükségünk lesz 1 vérbeli klasszis gólvágóra,aki képes 2-3 helyzetből,egyet beverni!Ismét mi uraltuk a meccset,szinte feldőlt a pálya(javunkra),kihagytuk a ziccereket,és ismét csak 1 pontot sikerült szereznünk!Csalódott vagyok. A meccs vége felé Giovinco műesése nagyon szánalmas volt.A nevelőegyesülete ellen,ilyet tenni...bravo! Szombaton remélem nem fogunk ismét beikszelni.... Off:Milan kiütéses győzelme nagyon meglepett!A 8-ban már van 1 olasz csapat,ezt nyugodtan kijelenthetjük....!Azért csak nem szar ennyire az olasz futball,mint ahogy itt be van állítva!A stadionok valóban nagyon szarok(ezen lehet változtatni),az átlagnézőszám is alacsony(de ez is növekedhet,ha új stadionok épülnek),de a bajnokság élmezőnybeli csapatai egyáltalán nem szarok!Ezt bizonyította most a Milan,és a Napoli(a halálcsoport továbbjutója,megelőzve a dúsgazdag M.City-t)....

Victor90 2012.02.16. 10:10:23

A tegnapi meccs ismét bebizonyította,hogy nyáron szükségünk lesz 1 vérbeli klasszis gólvágóra,aki képes 2-3 helyzetből,egyet beverni!Ismét mi uraltuk a meccset,szinte feldőlt a pálya(javunkra),kihagytuk a ziccereket,és ismét csak 1 pontot sikerült szereznünk!Csalódott vagyok. A meccs vége felé Giovinco műesése nagyon szánalmas volt.A nevelőegyesülete ellen,ilyet tenni...bravo! Szombaton remélem nem fogunk ismét beikszelni.... Off:Milan kiütéses győzelme nagyon meglepett!A 8-ban már van 1 olasz csapat,ezt nyugodtan kijelenthetjük....!Azért csak nem szar ennyire az olasz futball,mint ahogy itt be van állítva!A stadionok valóban nagyon szarok(ezen lehet változtatni),az átlagnézőszám is alacsony(de ez is növekedhet,ha új stadionok épülnek),de a bajnokság élmezőnybeli csapatai egyáltalán nem szarok!Ezt bizonyította most a Milan,és a Napoli(a halálcsoport továbbjutója,megelőzve a dúsgazdag M.City-t)....

Victor90 2012.02.16. 10:12:09

A tegnapi meccs ismét bebizonyította,hogy nyáron szükségünk lesz 1 vérbeli klasszis gólvágóra,aki képes 2-3 helyzetből,egyet beverni!Ismét mi uraltuk a meccset,szinte feldőlt a pálya(javunkra),kihagytuk a ziccereket,és ismét csak 1 pontot sikerült szereznünk!Csalódott vagyok. A meccs vége felé Giovinco műesése nagyon szánalmas volt.A nevelőegyesülete ellen,ilyet tenni...bravo! Szombaton remélem nem fogunk ismét beikszelni.... Off:Milan kiütéses győzelme nagyon meglepett!A 8-ban már van 1 olasz csapat,ezt nyugodtan kijelenthetjük....!Azért csak nem szar ennyire az olasz futball,mint ahogy itt be van állítva!A stadionok valóban nagyon szarok(ezen lehet változtatni),az átlagnézőszám is alacsony(de ez is növekedhet,ha új stadionok épülnek),de a bajnokság élmezőnybeli csapatai egyáltalán nem szarok!Ezt bizonyította most a Milan,és a Napoli(a halálcsoport továbbjutója,megelőzve a dúsgazdag M.City-t)....

Victor90 2012.02.16. 10:14:43

A tegnapi meccs ismét bebizonyította,hogy nyáron szükségünk lesz 1 vérbeli klasszis gólvágóra,aki képes 2-3 helyzetből,egyet beverni!Ismét mi uraltuk a meccset,szinte feldőlt a pálya(javunkra),kihagytuk a ziccereket,és ismét csak 1 pontot sikerült szereznünk!Csalódott vagyok. A meccs vége felé Giovinco műesése nagyon szánalmas volt.A nevelőegyesülete ellen,ilyet tenni...bravo! Szombaton remélem nem fogunk ismét beikszelni.... Off:Milan kiütéses győzelme nagyon meglepett!A 8-ban már van 1 olasz csapat,ezt nyugodtan kijelenthetjük....!Azért csak nem szar ennyire az olasz futball,mint ahogy itt be van állítva!A stadionok valóban nagyon szarok(ezen lehet változtatni),az átlagnézőszám is alacsony(de ez is növekedhet,ha új stadionok épülnek),de a bajnokság élmezőnybeli csapatai egyáltalán nem szarok!Ezt bizonyította most a Milan,és a Napoli(a halálcsoport továbbjutója,megelőzve a dúsgazdag M.City-t)....

Victor90 2012.02.16. 10:15:39

A tegnapi meccs ismét bebizonyította,hogy nyáron szükségünk lesz 1 vérbeli klasszis gólvágóra,aki képes 2-3 helyzetből,egyet beverni!Ismét mi uraltuk a meccset,szinte feldőlt a pálya(javunkra),kihagytuk a ziccereket,és ismét csak 1 pontot sikerült szereznünk!Csalódott vagyok. A meccs vége felé Giovinco műesése nagyon szánalmas volt.A nevelőegyesülete ellen,ilyet tenni...bravo! Szombaton remélem nem fogunk ismét beikszelni.... Off:Milan kiütéses győzelme nagyon meglepett!A 8-ban már van 1 olasz csapat,ezt nyugodtan kijelenthetjük....!Azért csak nem szar ennyire az olasz futball,mint ahogy itt be van állítva!A stadionok valóban nagyon szarok(ezen lehet változtatni),az átlagnézőszám is alacsony(de ez is növekedhet,ha új stadionok épülnek),de a bajnokság élmezőnybeli csapatai egyáltalán nem szarok!Ezt bizonyította most a Milan,és a Napoli(a halálcsoport továbbjutója,megelőzve a dúsgazdag M.City-t)....

Gabuero 2012.02.16. 11:30:04

hat remelem kovi meccsne sor csere lesz a kezdoben

Ismeretlen_197458 2012.02.16. 13:29:11

Viszont bennem is felmerült valami. Apuleiusnak igaza van abban, hogy lehet kicsit kreatívabb kéne legyen a kp is. Mert mikor a szezon elején Marchisio olyan szépen játszott, a Milan ellen szinte magáénak csinált helyzetet az első gól előtt, akkor ment a gólszerzés. Akkor még Vidal is jobban játszott. De bennem az merült fel, hogy lehet Matrinak nem kéne ennyit, és főleg nem ennyire visszajönnie. Nem kéne őt is rákényszeríteni, hogy jöjjön vissza a térfelünkre védekezni. Tavaly, mikor még két csatárral játszottunk, és Matri max a kp-ig jött vissza, meg néha kiment a szélre, mennyivel eredményesebb volt. Egyik részről ott volt neki csatártársnak Alex, aki szórta lasztikkal. Másrészről nem kellett annyit visszajönnie, többet tudott elől lenni, jobban helyezkedet, nem maradt le a helyzeteknél. És a legfontosabb, hogy több lasztit is kapott. Szerintem ez kéne most is. Matrira nem kéne ráerőltetni a védekezést, és kéne mellé valaki, aki keni lasztikkal. Sajna mostanában Vucinic sincs jó formában, év elején sokkal több lasztit osztott Matrina. Marchisio is többet sertepertélt a 16-os körül. És a legfontosabb, hogy Marchisio, Pepe, Vidal próbálkoztak távoli lövésekkel, és Marchisio szerzett is pár távoli gólt. Most ezek is elmaradnak. Lehet Marchisionak pihennie kéne, és be kéne tenni helyére Giaccherinit, mert középen jó volt. Én a hétvégén ezt megnézném!

Ismeretlen_78587 2012.02.16. 13:53:23

Milan csatársora Cassano (most sérült, Rossival ketten ők a legjobb olasz csatárok) El Shaarawy (fiatal, de látszik, hogy már most jó focista) F. Inzaghi (még "60" évesen is jobb, mint Borriello) Ganz Ibrahimovic (tegnap ismét bizonyította, hogy miért járta végig szinte az összes nagy klubot, még ha a Juvéban sem kedveltem) López (ő a Milan "Damaio"-ja, aki kb ötödrangúnak számít, míg mi meg a brazilra számolnánk...) Lucas Roggia Pato (ő inkább nagy név, mint nagy jatékos az utóbbi időben, de akkor is) Prosenik Robinho (ha megy neki, akkor nagyon) + Boateng, aki ugyan nem csatár,de láthatjuk, mit tud művelni Ezzel szemben (egyrészt kevesebb csatárunk is van, másrészt az egyetlen nagy nevű meg visszavonul év végén) Borriello (no comment) Del Piero (hozzá meg szerintem értelemszerű, miért nem kell komment :) ) Matri (tavaly januári érkezésétől kezdve viszonylag konstans teljesítményt nyújtott, de be kell látni, hogy amolyan Pazzini szintű középszer, mégha az egyik legszimpatikusabb is a csapatban) Pepe (bár ő nem csatár inkább kp, inkább a szíve meg az akaratereje nagy) Quagliarella (15-20 percek alatt nem lehet tőle csodát várni, ha teljesen belerázódna, ő a legtechnikásabb támadónk) Vucsinics (kétségtelen, hogy voltak jó meccsei, azonban tegnap újfent bizonyította, hogy az Inter meccshez hasonlatos helyzet kell neki, hogy gólt találjon) Valóban a középpályásaink (Pirlo kivételével) elég halovány teljesítményt nyújtanak az utóbbi időben. Egyébként valóban csak a támadók neveit is összehasonlítva, örülnünk kell, hogy ott tartunk, ahol.

Ismeretlen_78587 2012.02.16. 13:53:57

Milan csatársora Cassano (most sérült, Rossival ketten ők a legjobb olasz csatárok) El Shaarawy (fiatal, de látszik, hogy már most jó focista) F. Inzaghi (még "60" évesen is jobb, mint Borriello) Ganz Ibrahimovic (tegnap ismét bizonyította, hogy miért járta végig szinte az összes nagy klubot, még ha a Juvéban sem kedveltem) López (ő a Milan "Damaio"-ja, aki kb ötödrangúnak számít, míg mi meg a brazilra számolnánk...) Lucas Roggia Pato (ő inkább nagy név, mint nagy jatékos az utóbbi időben, de akkor is) Prosenik Robinho (ha megy neki, akkor nagyon) + Boateng, aki ugyan nem csatár,de láthatjuk, mit tud művelni Ezzel szemben (egyrészt kevesebb csatárunk is van, másrészt az egyetlen nagy nevű meg visszavonul év végén) Borriello (no comment) Del Piero (hozzá meg szerintem értelemszerű, miért nem kell komment :) ) Matri (tavaly januári érkezésétől kezdve viszonylag konstans teljesítményt nyújtott, de be kell látni, hogy amolyan Pazzini szintű középszer, mégha az egyik legszimpatikusabb is a csapatban) Pepe (bár ő nem csatár inkább kp, inkább a szíve meg az akaratereje nagy) Quagliarella (15-20 percek alatt nem lehet tőle csodát várni, ha teljesen belerázódna, ő a legtechnikásabb támadónk) Vucsinics (kétségtelen, hogy voltak jó meccsei, azonban tegnap újfent bizonyította, hogy az Inter meccshez hasonlatos helyzet kell neki, hogy gólt találjon) Valóban a középpályásaink (Pirlo kivételével) elég halovány teljesítményt nyújtanak az utóbbi időben. Egyébként valóban csak a támadók neveit is összehasonlítva, örülnünk kell, hogy ott tartunk, ahol.

Ismeretlen_78587 2012.02.16. 13:55:02

Milan csatársora Cassano (most sérült, Rossival ketten ők a legjobb olasz csatárok) El Shaarawy (fiatal, de látszik, hogy már most jó focista) F. Inzaghi (még "60" évesen is jobb, mint Borriello) Ganz Ibrahimovic (tegnap ismét bizonyította, hogy miért járta végig szinte az összes nagy klubot, még ha a Juvéban sem kedveltem) López (ő a Milan "Damaio"-ja, aki kb ötödrangúnak számít, míg mi meg a brazilra számolnánk...) Lucas Roggia Pato (ő inkább nagy név, mint nagy jatékos az utóbbi időben, de akkor is) Prosenik Robinho (ha megy neki, akkor nagyon) + Boateng, aki ugyan nem csatár,de láthatjuk, mit tud művelni

Ismeretlen_78587 2012.02.16. 13:55:37

Milan csatársora Cassano (most sérült, Rossival ketten ők a legjobb olasz csatárok) El Shaarawy (fiatal, de látszik, hogy már most jó focista) F. Inzaghi (még "60" évesen is jobb, mint Borriello) Ganz Ibrahimovic (tegnap ismét bizonyította, hogy miért járta végig szinte az összes nagy klubot, még ha a Juvéban sem kedveltem) López (ő a Milan "Damaio"-ja, aki kb ötödrangúnak számít, míg mi meg a brazilra számolnánk...) Lucas Roggia Pato (ő inkább nagy név, mint nagy jatékos az utóbbi időben, de akkor is) Prosenik Robinho (ha megy neki, akkor nagyon) + Boateng, aki ugyan nem csatár,de láthatjuk, mit tud művelni

Ismeretlen_78587 2012.02.16. 13:56:56

Milan csatársora Cassano (most sérült, Rossival ketten ők a legjobb olasz csatárok) El Shaarawy (fiatal, de látszik, hogy már most jó focista) F. Inzaghi (még "60" évesen is jobb, mint Borriello) Ganz Ibrahimovic (tegnap ismét bizonyította, hogy miért járta végig szinte az összes nagy klubot, még ha a Juvéban sem kedveltem) López (ő a Milan "Damaio"-ja, aki kb ötödrangúnak számít, míg mi meg a brazilra számolnánk...) Lucas Roggia Pato (ő inkább nagy név, mint nagy jatékos az utóbbi időben, de akkor is) Prosenik Robinho (ha megy neki, akkor nagyon) + Boateng, aki ugyan nem csatár,de láthatjuk, mit tud művelni

Ismeretlen_78587 2012.02.16. 13:57:53

Milan csatársora Cassano (most sérült, Rossival ketten ők a legjobb olasz csatárok) El Shaarawy (fiatal, de látszik, hogy már most jó focista) F. Inzaghi (még "60" évesen is jobb, mint Borriello) Ganz Ibrahimovic (tegnap ismét bizonyította, hogy miért járta végig szinte az összes nagy klubot, még ha a Juvéban sem kedveltem) López (ő a Milan "Damaio"-ja, aki kb ötödrangúnak számít, míg mi meg a brazilra számolnánk...) Lucas Roggia Pato (ő inkább nagy név, mint nagy jatékos az utóbbi időben, de akkor is) Prosenik Robinho (ha megy neki, akkor nagyon) + Boateng, aki ugyan nem csatár,de láthatjuk, mit tud művelni

Ismeretlen_78587 2012.02.16. 14:00:57

Bocsának a sok posztért, hibaüzenetet kaptam sorra....

juve28adam 2012.02.16. 14:00:57

Vidal elvileg majdnem akkora állat,mint K.P.Boateng....Szval Arturo is lövöldözhetne jópár akkora gólt,mint a milanos,mert azért a chilei is tudja azt amit a féligghánai...Gondolom taktikai okai lehetnek...vagy bevan fenyítve xD annak,hogy távolról nem bikázgathat. SZval elvárnám Vidaltól a nagy gólokat...

Ismeretlen_78587 2012.02.16. 14:02:40

Bocsának a sok posztért, hibaüzenetet kaptam sorra....

Victor90 2012.02.16. 14:43:09

"Gondolom taktikai okai lehetnek...vagy bevan fenyítvexD annak,hogy távolról nem bikázgathat." Pontosan,hogy taktikai okai vannak!A támadásban azért visszafogott,mert Conte mester ezt kéri tőle!Mélyebben játszik,inkább a sok pontos passz,és így Pirlo-val-Marchisio-val egyetemben ráerőltetjük a játékunkat az ellenfélre.Igaz,mostanában nem sokat érünk vele,de ha nyáron igazolunk 1 klasszis csatárt,akkor az ilyen Siena,Parma,Bologna elleni meccseket is szépen behúzzuk!1 labdavesztésnél például jól látható,hogy a chilei az első,aki visszaszerzi a labdát,vagy megpróbál beavatkozni....!A Milan-nál Boateng helyzete inkább pont fordítva van.

Ismeretlen_147985 2012.02.16. 15:39:00

Én nem mennék bele abba, hogy taktikai okai vannak vagy sem, szerintem egész egyszerűen Boateng jobb játékos, mint Vidal. Egyébként más a szerepkörük is, hiszen Prince az esetek többségében irányítót játszik a két csatár mögött, míg Vidal egy klasszikus belső középpályást játszik, aki védekezik és támad is. Ettől függetlenül lőhetne több gólt is, hiszen például a Barcelona is ezt a játékrendszert erőlteti, s Xavi és Iniesta is sok gólt szerez. De mint mondtam, kár belemenni a dologba, Boateng magasabb színvonalú futballista, mint Vidal. Ennyi az egész.

champion 2012.02.16. 15:56:37

Szerintem felesleges osszehasonlitani, Kp-t meg Vidalt mert egyszeruen nem az a poszt. Boateng joval tamadobb szellemu es szerepkore is eszerint alakul mig Vidal univerzalis kozepso kozeppalyas, szerintem o keves is lenne iranyitonak es a csatarok mogotti jatekhoz is, viszont lenyegesen tobb labdat szerez mint a ghanai bar szivesen latnam Boatenget a csapatban a jatektudasa alapjan. Igazabol szerintem nalunk nincs hozza hasonlo kozeppalyas... Az utloso talan Zidane volt bar azert Boatenget meg nem hasonlitanam hozza:)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1901) bajnokság (3556) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (979) elemzés (40) előzetes (896) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1702) játékosokról (10313) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2506) meccsek (4370) mercato (4302) nyilatkozat (7717) Olasz Kupa (335) összefoglaló (442) pletyka (4312) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (103) történelem (53) válogatott (181) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (307) video (233) Címkefelhő
süti beállítások módosítása