TIM Kupa: Milan - Juventus: 1-2

Martín Cáceres duplájával 2-1 arányú győzelmet aratott a Juventus a Milan otthonában a TIM Kupa elődöntőjének első mérkőzésén.

Martín Cáceres

A két csapat nemcsak a Kupában, hanem a bajnokságban is legfőbb vetélytársai egymásnak. Zlatan Ibrahimović a Napoli ellen kapott piros lapja miatt három mérkőzésre szóló eltiltást kapott, ám a Kupában pályára léphetett, csatártársa Stephan El Shaarawy volt.

Conte csapata ebben az idényben még nem talált legyőzőre. A tréner mindhárom januári igazolásnak lehetőséget adott, Borriello mellett Padoin és Cáceres is bizalmat kapott.


MILAN - JUVENTUS: 1-2

Összegzés:

gólok: Cáceres 53' és 83', El Shaarawy 62'

sárga lapok:


MILAN: Amelia; Bonera, Mexés, Thiago Silva, Antonini; Emanuelson (Robinho 61'), Van Bommel (Maxi López 86'), Ambrosini; Seedorf; Ibrahimović, El Shaarawy

fel nem használt cserék: Roma, Zambrotta, Mesbah, Cristante, Inzaghi

edző: Allegri


JUVENTUS: Storari; Cáceres, Bonucci, Barzagli; Chiellini, Giaccherini, Pirlo, Padoin (Marrone 69'), Estigarribia; Del Piero (Quagliarella 67'), Borriello (Vučinić 67')

fel nem használt cserék: Manninger, Lichtsteiner, Marchisio, Elia

edző: Conte


Játékvezető: Mazzoleni

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr184655034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tony 2012.02.08. 23:09:44

Elképesztő különbség volt a januári érkezők teljesítményében. Padoin 0, Borriello katasztrófa(el kell felejteni), Cáceres... Amúgy azt nem tudom,hogy elvileg Lichtsteiner cseréjének vagy más cserének érkező Cáceres ezek után leül a kispadra? Nagyon szép győzelem volt,most már,ha lehet meg kéne nyerni a kupát.

Tibi 2012.02.08. 23:11:23

Nagyszerű győzelem! :D hatalmas grat, az első gólt az új igazolások hozták össze! :D amúgy érdemes megnézni a tavalyi 1-2es győzelemnél Abbiati reakcióját Del Piero góljára, és most Ameliáét! mindkettő ugyanúgy belerugta a sarokba mérgében!! FORZA JUVE!!!

Ismeretlen_22017 2012.02.08. 23:16:12

Ma Barzagli és Pirlo is hatalmasat játszott, a két gólja ellenére Cáceres szerintem még kicsit idegenül mozgott a csapatban, de ha innen csak javulni fog, akkor az nagyon ígéretes :) Borriellónak sajnos nem ment, de Padoin egész jó csereembernek tűnik. Szép győzelem volt!

gasta 2012.02.08. 23:21:06

És megint azt hallgathatjuk majd, hogy Elia semmit nem játszott... Forza Cáceres! Forza Juve!

Ismeretlen_197458 2012.02.08. 23:24:59

Jó meccs volt! Forza Juve!

Marchisio 2012.02.09. 00:23:12

Cáceres fantasztikus volt. Lassusnak igaza van még idegenül mozgott, de a győztes gól Hatalmas, az első meg Dicséretes. Padoin szimpi. Borriellot faragták is rendesen. Bosszantó, hogy sokszor nem érünk fel kontrákhoz, a védelem jó. Én nagyon hiányoltam Elia-t. Estigarribia nagyon nagy kedvenc lett, de elfáradt én nálam ő lett volna a 3.csere. De nyertünk és jól toltuk szal büszkék lehetünk. Forza!

FJ 2012.02.09. 00:41:47

Padoin nulla volt? Hát te valamit nagyon benéztél. Nagyon is jó lesz Vidal cserének mert kb ugyanaz mint Vidal. Ha valakit kinéz magának akkor addig basztatja amig el nem veszi tőle a labdát. Jobb mint Pazienza Cáceres meg zseniálos volt, Borriello pedig hasznos mert rengeteget védekezett. Le kellene szokni az állandó fikázásról mert ez a csapat most igy jó ezekkel az emberekkel vagy ha nem szoktok le róla akkor szopjatok le :D

Robi 2012.02.09. 05:20:15

Boriello nem volt rossz, szerintem öröm nézni, hogy a rá fellőtt labdákat le tudja venni, akár megjátszani is. Hajasbaba műesései, előre bukfencei után mindenképp felüdülés. Voltak hibák, de a győzelem megvan! De azért Estigarribiát inkább salakot lapátolni küldeném el, mint focizni. Legalábbis az első félideji játékát tekintve. Értem én, hogy gyors, meg néha napján a cselei is bejönnek, de összességében semmi sem sikerült neki. Lenne azért erre a posztra más opció!

Supi 2012.02.09. 06:40:42

Hát szép győzelem egy Juve B-vel egy Milan C ellen, de mind1 is ez a lényeg, hogy fél lábbal a döntőbe vagyunk. Azonban ez a meccs is kiemelte, hogy hihetetlen, hogy 25 meccs óta veretlenek vagyunk és egyetlen valamire való csatárunk sincs, ez kritikán aluli. DP öreg, Q borzasztó formában van, Matri 1 szerencsétlen, Boriello felesleges "igazolás". Vucinic meg rendkívül hasznos, de kezd beleszürkülni a mezőnybe. Padoin nullának mondható, tehát újabb öngól a Mercaton, hiszen 5 millióba került és semmivel sem ügyesebb, mint Pazienza, sőőőt... Cáceres jó igazolás, de én még mindig nem látom a helyét a kezdőbe, ha csak nem bal bekket fog játszani, mert azért Lichsteinerrel nem 1 szint. Összességében nagy grat a csapatnak és főként Conte-nak, hogy ilyen hihetetlen középszer kerettel (persze van pár kivétel) ott tartunk, ahol.

Del Piero 2012.02.09. 07:47:09

Jó kis meccs volt.. Pont annyit adtunk ki magunkból amennyit kellett. És ráadául még egy pár alapember is pihenhetett.:) Cáceres bebizónyította,hogy kiváló játékos és van helye a Juventus kezdőjében.:)) FORZA JUVE:)

Jade2364 2012.02.09. 08:39:30

Szép győzelem volt, de azért alakulhatott volna másképp is. Cáceres ma jó volt, bár az első gólnál érkezhetett volna bárki más is, de a második az zseniális volt. Elől egészen katasztrofálisak voltunk Borielloval is csak eggyel többen vagyunk. Ha Bonu labdához ér mindig összeszorul a szívem, hogy Istenem csak ne csesszel el! Na de azért csak nyertük remélem a visszavágón is sikerül és döntősek leszünk. FORZA JUVE!!!

Ismeretlen_241907 2012.02.09. 08:42:47

Conte a mérkőzés után beszélt az újakról pár mondatot. Szerinte Borriello és Padoin már szinte teljesen beilleszkedtek a csapatba, B mert már egy hónapja itt van, P meg mert már dolgoztak együtt. Az edző szerint taktikailag Caceresnek kell a legtöbbet fejlődnie, főleg a védekezésben, mert a támadójátékával már most elégedett (mondta mosolyogva):)

marcy81 2012.02.09. 08:57:11

Srácok , nem tudnátok linket írni , ahonnét le lehetne tölteni a meccset ?! ( Már megint a meló ...) Kiváncsi lennék az új (régi-új) fiúkra , hogy "muzsikáltak" ! A Milant legyőzni pedig mindig öröm akár "B"- , "C"- csapattal állunk , ill. állnak fel ! Később erre már úgysem fognak emlékezni , csak az eredmény fog megmaradni az emberekben . Cáceresnek jól sikerült a visszatérése , reméljük hasonló lesz a folytatás is . Forza JUVE

kelevra 2012.02.09. 08:57:59

Nagyszerű győzelem volt, sajnálom hogy Elia nem játszott, ideje volna már játszatni.Boriello harcos volt de kezd amauri-ra emlékeztetni, mondjuk amíg ilyen idétlen haja van nem fog neki fújni a bíró. Padoin nekem szürke volt teljesen.

glaci19 2012.02.09. 09:06:55

Nem volt rossz meccs bár eléggé látszott hogy nem vették túl komolyan,nem volt egy eget rengető iram.Valóban én is egyet értek azzal hogy nem volt rossz Cáceres,s jó igazolás volt,de én se nagyon látom hogy hol lesz a helye,mert ha Lichti cseréjének jött az elég nagy luxus,mert attól azért jóval jobb hogy a padon üljön,főleg hogy a bal oldal lyukas.Ami viszont tény,Lichtivel nem egy szint,mind védekezésben mind támadásban jobb a svájci.Az is igaz hogy kicsit idegenül mozgott,nekem lassúnak tűnt és sokszor nem ért vissza.az első gólnál is ő maradt le.Szóval remélem nem padra szánjuk,hanem kirakjuk a bal oldalra,és akkor nem lesz gond,mert összességében jó lesz ő..

harciretek 2012.02.09. 09:12:29

A fejemet fogom, mikor vki azt mondja, hogy a Milan C csapattal játszott, meg hogy félvállról vették a meccset... Már akkor is mindenki ilyeneket beszélt, mikor először Torinóban ütöttük őket, holott szinte ugyanazok a játékosok játszottak akkor is náluk, mint mikor sorra hozták a meccseiket, leszámítva, hogy akkor még volt Cassanojuk is, aki kb. többet ér, mint Pato-Robinho-Maxi együtt... Az alapból butaság, hogy egy Milan játékos úgy menjen ki a pályára (főleg a Juve ellen Milánóban), hogy "leszarom, veszítsünk"... Amúgy azt is érdemes megnézni, hogy a Juveban is kb. 3 ember volt, aki alap kezdőnek tekinthető (Pirlo, Chiello, Barzagli). Szóval nálam egyértelmű, hogy egy tétmeccsen önerőből magabiztosan komoly játékkal vertük a Milant! És ez így jó! :)

Ismeretlen_113151 2012.02.09. 10:14:38

Így van, ne akarjuk elvenni magunktól a győzelem édes ízét! :) A Milant megcsapni mindig jó érzés és igenis nagy dolog!

Ismeretlen_114321 2012.02.09. 10:26:03

Nem igazán értem, miért rágódtok azon, hogy Cáceres milyen poszton fog játszani. Egyértelmű, hogy Lichtsteiner marad a jobb oldalon, Cáceres csak a helyettese lesz kis csapatok ellen, hétközi meccseken, ilyesmi. A Chiellini-Barzaglie duót nagy hiba lenne megbontani, Cáceres oda is csak csereként fér el sérülés, pihentetés, eltiltás esetén. Balbunkóba viszont nincs emberünk tekintve, hogy De Ceglie bármikor megsérülhet, és bármennyire is biztató teljesítményt nyújt mostanság, nem jelent hosszú távú megoldást. Annyira nem vagyok tisztában Cáceres technikai képességeivel, de ha a tegnapi nem csak egy véletlen, szerencsés, egy-az-életben megmozdulás volt, simán elnézném jobblábasként a bal oldalon, így legalább van lehetősége befelé cselezni és kapura rúgni, nem csak elfutni a szélen és vaktában középre adni. Ettől függetlenül Kolarovra égető szükség lenne. A győzelemnek rendkívül örülök. Lehet, hogy telibe sz.rta a Milan a meccset (ahogy tegnap valaki fogalmazott), de mi sem tettük oda magunkat 120%-ban, a talaj is rendkívül rossz volt. A kupagyőzelem pedig nekünk presztízskérdés, valamit fel kell mutatnunk a szezonban. @marcy81: Itt nézz körül: href.hu/x/h43q

Ismeretlen_102194 2012.02.09. 10:55:25

Milan C????????Hihetetlen!Seedorf, Ibrahimovic, Mexes, Stb. Ez lenne a Cé???????ne vicceljünk már! Szép győzelem, jó játék!Gartaula a csapatnak! Végre nem az a tutyi-mutyi szar játék volt!

juvem 2012.02.09. 12:16:14

nso-n a milanosok szapulnak minket... itt meg mi saját magunkat?!?!?! szedjük már össze magunkat!! Mi B csapattal mentünk ki? lehet nem érdekel Milan C-vel? hát az azért durva olyan játékosokkal akik minőségben jobbak mint a mi keretünk 3/4 (most meg fogtok kövezni de így van)! Padoin kellemes csalódás volt, sokat futott labdát szerzett és nem volt olyan hibája mint pl amilyen Bonuccinak szokott lenni és fogom a fejem, pedig tőle egész meccsen olyanokat vártam, csereembernek tökéletes lesz viszont akk Pazienza-t eladhatjuk nyáron! Cáceres remekelt TÁMADÓJÁTÉKBAN és azért védekezésre jobban ráfeküdhetne! Borriello-ra viszont sajnálom... nem találok pozitív szavakat! Szép Győzelem volt remélem sőt biztos vagyok, hogy itthon 2-vel nem fog verni a Milan! Forza Juve

Ismeretlen_201466 2012.02.09. 13:13:55

Én sem értem mit Milan C-zik mindenki. Ki nem volt ott? Robinho és Nocerino...ennyi. Boateng, Aquilani és Cassano sérülés miatt hiányzott, nem azért mert szartak a meccsre és pihentetni akarták őket.

Tony 2012.02.09. 13:40:48

Tudjátok mi szomorított el engem leginkább. Több,mint a fél szezon eltelt már és TÁMADÓ-tól nem láttam még egyetlen olyan megoldást sem,mint amit Cáceres tegnap bemutatott a 2. gólnál. (1 Alex) Nem is lőnek 16 kivülről,ha mégis Q a lelátóra küldi, Vucinic odaguritja a kapusnak, Matri jobb,hogy meg se próbálja. Siralmas támadóink vannak. FJ! Te valószínű még sosem láttál igazi Juventus játékosokat.

Ismeretlen_147985 2012.02.09. 13:59:44

A Milan-nak 13 játékosa nem állt rendelkezésre a tegnapi mérkőzésen, ezek közül Abbiati, Abate, Nesta, Boateng, Aquilani, Nocerino és Pato kezdőjátékosok. Nálunk 1 sérült volt, Pepe. A többiek mind játszhattak volna, ha Conte akarja.

Ismeretlen_164215 2012.02.09. 14:06:21

Félek, hogy azzal, hogy Cácerest Conte megtanítja helyezkedni és védekezni, pont a támadásban teszi impotenssé, pedig nagy szükség van a góllövőkre, mert a támadók nagyon alulteljesítenek.

Ismeretlen_201466 2012.02.09. 14:23:37

Azért sztem Cácerestől ne várjunk gólokat, inkább gólpasszokra számítok az Urutól. Ha jobbhátvédet fog játszani akkor igenis tanuljon meg helyezkedni, az utóbbi 10évben nem volt igazán jó jobboldali védőnk Thuramon kívül. Én még emlékszem milyen meccsek mentek el Grygeran vagy Zebinan.

Ismeretlen_108746 2012.02.09. 14:27:55

"A Milan-nak 13 játékosa nem állt rendelkezésre a tegnapi mérkőzésen, ezek közül Abbiati, Abate, Nesta, Boateng, Aquilani, Nocerino és Pato kezdőjátékosok." És a sor folytatható, hiszen hiányzott Cassano és Zambrotta is, akik csakugyan kezdők lennének. Nem kérdés, hogy a Milan rendkívül tartalékosan állt ki a tegnapi meccsre, de azt azért nem éreztem, hogy félvállról vették volna a meccset. Remek győzelmet arattunk, s alapvetően nagyon pozitív és biztató volt a mérkőzés. Padoin-tól én nem láttam olyat, ami igazolta volna leigazolásának helyességét, a támadórészleg impotenciája pedig változatlanul riasztó. Borriello értékelhetetlen "teljesítményt" nyújtott, remélem nyáron megy vissza oda, ahonnan jött. Pillanatnyilag a támadószekció tűnik a leggyengébb pontnak. Caceres kiváló teljesítményt nyújtott, s én személy szerint nem éreztem, hogy védekezésben annyira bizonytalan lett volna, hogy érdemes legyen azt megemlíteni. Ez volt az első meccse a Juventus-ban az érkezése óta, nyilván össze kell csiszolódnia a csapattársakkal.

harciretek 2012.02.09. 15:20:35

mmartin91, Apuleius Továbbra sem értem, mi értelme annak, hogy azt bizonyítgatjátok, hogy a Milan tegnap "rendkívül tartalékos"-an állt ki ellenünk. Olvassátok már végig, hogy kiket soroltatok már fel! Abbiati vs. Amelia? Tényleg akkora különbség lenne a kettő között (nem hiszem, hogy Amelia miatt kaptak ki tegnap és emlékezzetek, milyen gólt szopott Torinóban Abbiati a lába között). Nesta? Játszik egy szezonban max 5 meccset. Pato kb. ugyanez, plussz hozzátenném, hogy egész Európában az egyik leginkább túlértékelt játékos. Abate fiatal tehetség, nem több mint Antonini (aki pl. a tegnapi góljukat előkészítette). Aquilanit talán nem kell bemutatnom, ugyanaz a Milanban mint nálunk, jó kezdés, semmi folytatás. Zambrotta már rég nem a Juvés Zambrotta, aki alapembernek számítana egy komoly Milanban. Cassano esete sajnálatos, őt jelen pillanatban sajnos simán csapaton kívülinek tekinthetjük (nem hiába próbálták Tevezt elcsalogatni a pótlására). Nocerino és Boateng akik igazi alapemberei a mostani Milannak az általatok felsoroltak közül, viszont megjegyezném, hogy ősszel a felsorolt emberek szinte kivétel nélkül pályán voltak azon a meccsen, amin a Juve a tegnapinál jóval nagyobb játékbeli (nem eredménybeli) fölénnyel verte a Milant. Náluk egy új ember nem volt a kezdőben, nálunk 2, aki 1 hete van a csapattal + Boriello, plussz Buffon, Lichsteiner, Vidal, Marchisio, Matri a padon sem voltak. Kérdem én, mitől ők a "rendkívül tartalékosak" és nem mi??? Néha eldobom az agyam tőletek! Miért nem lehet annak örülni, hogy a csapatunk másik fele is ilyen jól teljesít???

Ismeretlen_108746 2012.02.09. 15:31:49

@harciretek: Most visszadobhatnám a kérdést egyszerűen azzal, hogy mi értelme annak, hogy te meg a saját véleményedet bizonygatod? Ne haragudj, de helyenként nem egészen értem, amit írsz. Az, hogy az ember leírja a nyilvánvaló tényt (jelesül, hogy a Milan tartalékos volt) meglátásom szerint nem jelenti azt,nem örülök a csapatunk győzelmének. Hagyjuk már az ilyen demagóg dumákat, ha lehet. Bizonyos fogalmakkal meg láthatóan nem vagy tisztában. Ha egy csapat tartalékosan áll ki, az azt jelenti, hogy az egyébként szokásos kezdőcsapatából sokan hiányoznak. Tökéletesen indifferens, hogy te egyébként milyen véleménnyel vagy Pato-ról, Zambrotta-ról, vagy Aquilani-ról. Ezek a játékosok normál esetben a Mialn kezdőcsapatában szoktak szerepelni, de senki sem állította róluk, hogy a világ legszűkebb elitjébe tartoznának. A két fogalomnak semmi köze egymáshoz. "viszont megjegyezném, hogy ősszel a felsorolt emberek szinte kivétel nélkül pályán voltak azon a meccsen, amin a Juve a tegnapinál jóval nagyobb játékbeli (nem eredménybeli) fölénnyel verte a Milant." Hogy jön ide az őszi meccs? Most a tegnapi mérkőzésről volt szó, nem arról.

Ismeretlen_108746 2012.02.09. 15:38:41

"Nesta? Játszik egy szezonban max 5 meccset." Az a baj, hogy láthatóan a tényekkel sem vagy teljesen tisztában. A tavaly Scudetto-t nyert csapatban Nesta 26 bajnoki meccsen lépett pályára (összehasonlításképpen Ibrahimovic esetében ez a szám 29), míg a jelenleg futó bajnokságban 11 alkalommal. A tények makacs dolgok.

harciretek 2012.02.09. 16:01:17

Fú, most megfogtál, túloztam, tavaly játszott a bajnokság meccseinek 2/3-n... Szóval köztudottan vasember, és nem sérülékeny, aki 1-2 éve egy teljes szezont kihagyott, és állandóan a hátával meg izomsérülésekkel kínlódik, amik miatt 30 (!) évesen a válogatottságot is lemondta... :)

Ismeretlen_108746 2012.02.09. 16:05:44

@harciretek: Ironizálhatsz lányos zavarodban, de tény, hogy az "érvelésed" és a valóság nem fedi egymást. Talán nem véletlen, hogy érdemi válaszra nem futotta.

Ismeretlen_102194 2012.02.09. 16:11:49

Apuleius: -Tudod hogy általában adom a véleményedet, de te ahogy mmartin is , nem gondoljátok komolyan hogy ez a lista az A csapat???Pl. Aquilanit határozottan tudom hogy egyikőtők sem-ahogy én sem- bírja és egy rakás szerencsétlenségnek tartaja!Tehát itt max 2 név(Boateng és Pato) képviseli a minőséget!Egyébként csapatunk egyben van, és ezt jó látni!;)

harciretek 2012.02.09. 16:16:46

Csak tudod szerintem, itt azzal van a gond, hogy most ti azon osztoztok, hogy 5 vagy 26 meccsen játszott a Nesta! Én meg azt mondom, hogy ha a Milan tegnap erősebb tudott volna lenni, akkor mi is tudtunk volna erősebbek lenni. Annyi energiát hozott ki Conte a csapatából, amennyi egy jó eredményhez Milánóban tegnap kellett. Győztünk, ezt nem kell magyarázni, főleg nem azzal, hogy az ellenfél volt "rendkívül tartalékos" (én a te definíciód alapján is úgy gondolom, hogy mi legalább annyira voltunk tegnap "rendkívül tartalékosak").

Ismeretlen_108746 2012.02.09. 16:23:46

@asveed: Végre egy higgadt hozzászóló :-) Persze, ezt történetesen jól tudod, egyikünk szívéhez sem áll közel Aquilani :-) Itt alapvetően külön kell választani bizonyos dolgokat. 1. Maximálisan elégedett vagyok a tegnapi meccsel és a csapattal (leszámítva a csatárainkat). Ha tetszik, egy némileg tartalékos Juve lefocizott egy tartalékos Milan-t. Személy szerint örültem, hogy bizonyos játékosaink, akik kevesebb lehetőséget kapnak, képesek voltak felnőni a feladathoz. 2. A Milan-nak nagyon gyenge pontjai vannak, ezek közül is legszembeötlőbb a középpálya minősége. Ettől még, a Milan keretének szintjén, rengeteg hiányzójuk volt, akiket abszolút értékben nem feltétlenül tartok sokra, de ettől még normál esetben ők lennének a kezdőben. Személy szerint nem értem, hogy miért érzik egyesek szitokszónak, ha valaki "tartalékosnak" nevezi a tegnapi Milan-t. Csak a saját kommentemről szólhatok, de abban például semmi olyat nem írtam, ami a Juve győzelmének értékét kicsinyítette volna.

harciretek 2012.02.09. 16:24:00

Ja és igen, ironizáltam "lányos zavaromban", csakhogy amit leírtam azok szintén tények voltak, amik "makacs dolgok".

Ismeretlen_108746 2012.02.09. 16:27:11

@harciretek: Így, ebben a formában, az utolsó kommenteddel teljes mértékben egyetértek. Nekem semmiféle hiányérzetem nem volt a tegnapi győzelmünkkel kapcsolatban. Hiszem, hogy a Juventus egy hiányzók nélküli Milan-t is verni tud, ahogy azt megmutatta ősszel is. Részemről semmi fikázás nem volt abban, hogy megemlítettem a Milan tartalékosságát.

Ismeretlen_108746 2012.02.09. 16:29:51

"Ja és igen, ironizáltam "lányos zavaromban", csakhogy amit leírtam azok szintén tények voltak, amik "makacs dolgok"." Nem akarnék visszafelé kanyarodni az eszmecserében, de Te főként arra hivatkoztál, hogy a Milan csapatából tegnap hiányzó játékosok javarésze minőségben nem képvisel többletet a helyettük szerepet kapó játékosokhoz képest. Márpedig ez szubjektív vélemény, nem objektív tény.

harciretek 2012.02.09. 16:36:36

Apuleius Én sem bántó szándékkal reagáltam arra, amit írtál, viszont az, hogy "tartalékosnak" nevezed az ellenfelet, az szerintem sokakban - így bennem is - épphogy azt indikálja, hogy lekicsinyíted a győzelmünk értékét (ami az elmúlt szezonok alapján akár érthető reakció is lehet a részedről). Valamint továbbra is azt mondod, hogy a Juventus "némileg tartalékos", míg a Milan "tartalékos". A te definíciód alapján a tartalékos azt jelenti, hogy a csapat a megszokott kezdőcsapathoz képest gyengébbel áll ki. Szerintem ha nálunk 3 (Pirlo, Barza, Chiello) alapember maradt a kezdőben, akkor nyugodtan nevezhetjük a tegnapi Juvet is tartalékosnak (és az most lényegtelen, hogy mi pihentettük az embereinket, náluk meg javarészt sérültek). Ha vmelyik hozzászólásommal megbántottalak, bocs! Részemről a munkaidőm letelt, mindenkinek szép estét! :)

Ismeretlen_108746 2012.02.09. 16:38:57

@harciretek: Nem, dehogy, nem történt semmi sértés, s csak ismételni tudom magam: nem iylen felhanggal, vagy szándékkal említettem a dolgot. Mázlista :-)

Ismeretlen_201466 2012.02.09. 17:22:10

Apuleius te valami ügyvédpalánta vagy? :D.

Ismeretlen_108746 2012.02.09. 17:46:45

@tudojuve: Nem, szerencsére nem vagyok az :-)

Ismeretlen_102194 2012.02.09. 20:50:56

Apuleius: - Tudom hogy te egy értelmes és intelligens ember vagy, ezért is szeretem a kommentjeidet olvasni és esetleg vitázni veled, mmartin más, őt szarkazmusáért és cinizmusáért ;) bírom, de itt sokan véresen komolyan veszik amit ír, sztem nem kéne.De!Hogy válaszoljak is neked, én úgy gondolom hogy a te álláspontod szerint akkormindenképpen két "tartalékos" csapat játszott mert nálunk is a Cáceres-Boriello-Padoin-Del Piero(!)-Marrone-Storari tengely sem egy alap kezdő volt! De mindegy is, hiszen nyertünk és engem a tegnapi játék nagyon megnyugtatott, hiszen ahogy korábban is írtam, számomra most úgy tűnik hogy végre egyben van a brigád, mentálisan is!!!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10212) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4283) mercato (4268) nyilatkozat (7629) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása