Rövid pletykák

A La Gazzetta dello Sport szerint a Juve 3 millió euró ajánlott fel a Sevillának, hogy a napokban már a csapattal hírbe hozott régi-új védő, Martin Caceres kölcsönbe kerülhessen Torinóba.

AlexA FIFA ügynök, Vincenzo Morabito tudni véli, hogy a Juve minden követ megmozgat a brazil Alex leigazolásáért. Morabito úgy gondolja, hogy a 29 éves védő egy top játékos, akit a Juve meg is vásárol januárban és ő lesz az aki meg tudja szilárdítani az Öreg Hölgy hátsó alakzatát.

A Juve a fent említett két védőn kívül állítólag Salvatore Bocchettiért és Mats Hummelsért is élénken érdeklődik

A Siena elnöke, Massimo Mezzaroma kategórikusan kijelentette a Sky Sportnak, hogy Destro nem fog a Juventusba igazolni, mivel nem engedik el a csatárt a csapattól. Eddig én még nem nagyon hallottam erről a pletykáról, de ezek szerint nem is kell vele többet foglalkozni.

Kicsit kacsa jellegű és korábban már volt is szó róla a dühöngőben, de a Nuevo Futbol azt állítja, hogy az Öreg Hölgy a Liverpoollal csatázik a 23 éves török-német középpályásést, Mesut Özilért. A játékosnak állítólag megromlott a viszonya a klub vezetőivel, akik eredményeket várnak tőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr684654886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessandro 2011.12.20. 09:50:03

Özil egy minőségi erősítés lenne a számunkra és méltó "utódja" Pirlonak, de kizártnak tartom hogy elhagyná Madridot a közeljövőben. Alex megszerzése sokat jelenthet, ha már az edzője nem is számol vele, hosszú távon pedig Hummels is jónak tűnik. A realitás viszont Caseres kölcsönvétele, ez lenne a leginkább költséghatékony megoldás Marotta számára, ahhoz hogy Hummels vagy Özil minket válasszon, szerintem ott kell lennünk a bajnokság végén is az első kettőben és akkor még további klasszisok érkezése is várható.

Ismeretlen_102246 2011.12.20. 10:03:40

@Alessandro: Nem kötözködésből: Cáceres és nem Caseres. Már vagy ezredjére látom rosszul leírva, de sosem fogom megszokni a rossz írásmódot. Alexre és Cáceresre van a legnagyobb esélyünk. Özil lehet jó játékos, de nekem sosem volt szimpi (persze, ha érkezne, akkor lehet felülértékelném ezt magamban).

Ismeretlen_149085 2011.12.20. 10:11:35

Alex nem érzem, hogy sokkal magabiztosabb lenne a jelenlegi védőinknél, létszámra meg megvagyunk, így az ő leigazolását nem érzem előrelépésnek. Hacsak nem marad Chiellini huzamosabb ideig szélen, amit szintén nem támogatok. Caceres viszont Lichtsteiner mögé jó lenne.

turorudi 2011.12.20. 10:36:19

cacares jó lenne, ha kölcsönbe tudna jönni, nekem tetszette a játéka amikor egészséges volt! alex viszont már öreg szerintem...persze barzagli sem fiatal, mégis a legjobb hátvédünk lett, de én jobban örülnék neki, ha mellette már egy fiatal tehetség lenne, pl hummels! most olvastam, hogy boriello jön januárban kölcsönbe!! :S ez ugye csak valami vicc?? erről most hallottam először, de már kb tényként hozzák az olasz lapok! minek még 1 csatár, aki soha semmit nem ért el, és évi 8 gólra képes kb?!?!?

Ismeretlen_147985 2011.12.20. 10:40:00

Caceres nem kell, Alex végképp, Bocchetti egy szerencsétlen, Hummels kiváló játékos, Destro egy rossz vicc, Özil felejtős.

zsigadani 2011.12.20. 10:52:43

Cáceres sztem jöhet egy cserének. Alex sztem fölösleg. Bochetti is is. Hummels-nek kéne jönnie de tuti nem fog mert sztem csillagászati árat kérnek majd érte és a zsoldos csapatokkal nem fog tudni versenyezni a juve. Destro=vicc Özil meg úgysem jön. Jah és sztem Boriello=vicc csak sajnos mégis juve játékos lesz januárban. :S:S:S:S értem én hogy kellenek csatárok januárban mert elfogmenni amauir,toni,jaki. de miért egy ilyen majmot mint ez a boriello????

Ismeretlen_108746 2011.12.20. 10:53:11

Caceres visszaigazolásának nem tudom van-e értelme. Nem rossz játékos, s több poszton is bevethető, viszont néhány lépcsőfokkal magasabbra kellene már lépnünk végre, s igazán komoly minőségű játékosokat kellene igazolni. Alex szerintem távol áll a "top játékos" fogalmától, rá semmi szükségünk, nem jelentene érdemi erősítést. Bocchetti és Destro jó helyen vannak, Hummels-re szerintem inkább nyáron lehet esély, az Özil-ügy pedig pedig komolytalan. Ami még aggasztó, hogy közben csiripelnek Boriello kölcsönvételéről is.

Ismeretlen_201466 2011.12.20. 11:16:39

A fent emlegetett védők közül kétség kívül Hummels a legjobb. Az Ő érkezését favorizálnám. Cáceres sztem most nem kell, Özil jó lenne. Van posztja ebben a Juvéban, és így Vidal játszhatna az eredeti helyén. Egy téli Özil és Hummels igazolás wonderful lenne, de nem látok rá sok esélyt. Amúgy sztem Özilnek sok a Madrid, annyira nem jó, hogy akkora terhelést elbírjon. A serie-a-t pedig megenné sztem.

Alessandro 2011.12.20. 11:25:00

ShyrKahn: nem semmi, nem gondoltam hogy ezen az oldalon egy ékezet miatt fogok letolást kapni, nem hiszem hogy akkora hülyeségeket írnék, vagy rossz lenne a helyesírásom, hogy egy "okoska" kritizáljon emiatt. Alex viszont nem véletlenül játszik egy angol élcsapatban, tény hogy már közel van a harminchoz, de szerintem jobb játékos mint Bonucci. Leginkább az ára a kérdéses, ha Hummels a nyáron 15 millió körüli összegért elérhető lesz, akkor semmiképpen sem érdemes most Alexért nagyobb összeget kiadni, de nem hinném hogy áron alul elengedné a brazilt a Chelsea.

Ismeretlen_102246 2011.12.20. 11:34:53

@Alessandro: Nem ékezet miatt (azt akár le is hagyhatod... az nem zavart volna). Olvasd el újra a két írásmódot. Nem vagyok "okoska", csupán idegesít, ha egy játékos nevét már századjára látom rosszul leírva. Írtam, hogy nem kötözködésképpen. Nem bántani akartalak, csak van egy rossz írásmód, amit már ezer embertől és ezer helyen láttam. Ezzel csak azt szeretném elérni, hogy végre normálisan legyen leírva a neve, mert ez egy alapvető tiszteletet jelentene a játékos iránt is. Én sem és te sem szereted, ha rosszul írják le a nicked (mondjuk sz-el a két ss helyett) 1000-szer egymás után. Peace.

Gabuero 2011.12.20. 11:40:32

Valoban Hummels az egyeduli jo vedo a felsoroltak kozul de szerintem amenniyt a dortmund ker erte marotta ugy se fogja elhozni. Boriello remelem valami vicc

Ismeretlen_128760 2011.12.20. 11:42:02

Alex-re esély is van, és komoly erősítést is jelentene...

Ismeretlen_122894 2011.12.20. 12:05:42

alex, caceres, özil elfér. hummels sem rossz. bocchetti, hmmm,... hát. destor, hmmm,... hát boriello: meg ne lássam torino közelében

Saxoo 2011.12.20. 12:19:20

Off: (bocsi) Trez aláírt a Riverbe!! Sok szerencsét neki!

Ismeretlen_197458 2011.12.20. 17:13:48

Innen Özil és Hummels lenne a legjobb, de sajna sokba kerülnek, és ismerve Marottat, nem hoiszem, hogy elhozná őkert. remélem azért minőséget hoz, nem ilyen töltelékeket.

doug 2011.12.20. 19:44:12

a dortmund kiesett a picsába és hummels ott lézengett mindíg ember nélkül... úgy hogy hagyjuk ezt ;-)

Victor90 2011.12.20. 22:57:12

Hummels óriási erősítés lenne!A most zajló kupameccsen is,ő a csapata legjobbja!Magabiztos,jó a fejjátéka,és rendkívül pontos,és tiszta szereléseket láthatunk tőle.Jövő nyáron talán lesz esélyünk rá,(ha Marotta is úgy gondolja),de addig nem.Bocchetti semmiféle erősítést nem jelentene,Alex sem már(bár még mindig jobb mint Bonucci).Ha valóban ők a kiszemeltjeink,akkor azt mondom,hogy szerezzük meg(akár kölcsönbe először)az uruguayi Cáceres-t!Az Özil-es pletykával pedig kár is foglalkozni!Ez 1 nagy kacsa.

doug 2011.12.21. 20:46:39

igen csak a hummels most egy másodosztályú csapat ellen "brillírozott"nem de ???:-)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása