A Juve Hummelst figyeli

Az Öreg Hölgy egyik sportigazgatója, Fabio Paratici Londonban járt, hogy megnézze a Borussia Dortmund védőjét, Mats Hummelst a Bajnokok Ligája Arsenal elleni mérkőzésén.

A 22 éves német válogatott játékos jelenlegi piaci értéke körülbelül 15 millió euró.

A Juventus igazgatója, Beppe Marotta azt nyilatkozta héten, hogy mindenképpen megerősítik a csapatot, de hozzátette, hogy ezek csak kis összegű igazolások lesznek.

A csapat várhatóan kihasználja a januári átigazolási szezont, hogy egy új belső védőt szerezzen.

Az Arsenal-Borussia mérkőzés eredménye 2-1 lett. Így az utolsó forduló előtt a Borussia Dortmund az F csoport 4. helyén áll.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr184654820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_147985 2011.11.24. 20:06:19

Emlékszem, hogy Hummels nyilatkozta, hogy nagyon szeretne már visszalépni a Bundesliga szintjéről, s a Serie A tökéletes megoldás számára. Ezen kívül úgy gondolja, hogy azért is jó lenne Olaszországban játszania, mert nyelvi nehézségei sem lennének, hiszen annyi itt a német, mint égen a csillag.

juvem 2011.11.24. 20:13:57

hát az sztem biztos h majd el akar jönni Dortmundból mert az oké h nagyon jó csapatuk van de nyáron vagy akár már télen is elkezdik a beszerzést a pénzesebb klubbok gondolok, itt Götze, Barrios, Subotic és pl Hummels kivásárlására! nem azt mondom h lehetetlen de nem hiszem h ez a Dortmund még sok évig képes hozni azt a szintet amit most vagyis főleg amit tavaly! sztem azért vonzó lehet a Juve hummels számára... de hát ki tudja

babo410 2011.11.24. 20:30:58

Én támogatom az ötletet, de egy szélső védőt is vegyünk, egy Lichtsteiner szintűt.

Baggio 2011.11.24. 20:33:29

honnan a bánatból veszitek,hogy a Seria A gyengébb,mint a Bundesliga? nem elég a BL nektek bakker? Milan-Inter-Napoli mind3 tovább fog menni /2 már fix,de Napoli is szerintem/ és még most is 1-2 agyhalott/nem tudok mást mondani erre/ jön a fax dumájával...bakker mi kell nektek? elnézést skacok,de ez kicsit idegesítő már:-)

Theory 2011.11.24. 20:39:29

Szerintem se erősebb a bundesliga,de még a spanyol bajnokság se erősebb szvsz....

Type-R 2011.11.24. 20:43:14

@Baggio: nem tudom, sokan a Juvét a Kaposvár szintjére degradálják, holott a Seria A bevétele nem kevesebb, mint a Bundáslibáé. Hiszen Vidalt sem sikerült megszereznünk...

Ismeretlen_147985 2011.11.24. 20:45:48

"honnan a bánatból veszitek,hogy a Seria A gyengébb,mint a Bundesliga?" Hát öööö...mondjuk onnan, hogy a németek 4, az olaszok pedig 3 csapatot indíthatnak a BL-ben ill. hogy a koefficiensek alapján a németek közelebb vannak a második helyezett spanyolokhoz, mint az olaszok a németekhez?... De persze beszélhetünk a körítésről, a stadionok, a pályák állapotáról és a nézőszámokról is. De legegyszerűbben úgy lehetne megfogalmazni a kérdésre (honnan a bánatból veszitek,hogy a Seria A gyengébb,mint a Bundesliga?) a választ, hogy a kibaszott, megmásíthatatlan TÉNYEK alapján...

Ismeretlen_197458 2011.11.24. 20:57:56

Tények kac kac! Ezek nem tények. Itt a blogon is volt már róla szó, hogy csak azért lett 4. a Bundesliga, mert az olaszok nagyon tettek mindig is az EL-re, és a német csapatok meg nem. És volt olyan, hogy németek lebuktak a BL-ből oda, és ott jól, vagy jobban tudtak szerepelni. Csak az EL hanyagolása miatt vannak elöttünk a németek, nem mert jobbak. Ott a Bayern az egyetlen tényező európai szinten, míg olaszban a Milan, Juve, inter, Napoli, Lazio, Roma.

Baggio 2011.11.24. 20:59:07

Martin hány éve van csak 3 Olasz csapat? na látod..ne gyere nekem az erősebb a bundás..ja hogy Premier Liga top 1-ét ütötte a Napoli is? elnézést...akkor most jobb a Seria A? Leverkusen ütötte a Cselszkit stb...Benfica döntetlen idegenben..lehet erősebb a Portugál bajnokság,mint az angol? lehet Porto le is verte volna őket? Baromság,hogy a bundás jobb..2 csapat van..Real és Barca és ezáltal a spanyolok a top1 bajnokság...de az összes többi 1szinten van kb...Bundásnak 1 előnye van csak..az EL,mert az olaszok szarnak bele...nem is csodálom,mert kb semmi bevétel Semmivel nem jobb a Bundás..csak 1 csapat van ott..Bayern..akivel a Napoli felvette a versenyt..többi német csapat ellen bármelyik Olasz csapat esélyes

Ismeretlen_147985 2011.11.24. 21:05:44

Az igazság az, hogy bár rendkívüli módon szeretek vitatkozni bármilyen futballal kapcsolatos témában, egy valamivel viszont még én sem tudok szembemenni. Ezek pedig a tények. Ha fekete-fehéren le van írva, hogy a Bundesliga előrébb jár a Serie A-nál, akkor bármennyire is szeretnék, nincs miről vitatkoznom. Lehet kac kac-ozni, s el lehet bagatellizálni a dolgot (hogy dehát az EL-t az olaszok azok nem veszik ám komolyan, bezzeg a mocsok németek azok igen, stb., stb.), de ez senkit nem érdekel. Ami tény, az tény. Ezzel természetesen nem azt akarom mondani, hogy Hummels leigazolására azért nincsen semmi esélyünk, mert a Bundesliga a Serie A előtt van (ezt állítani oltári nagy marhaság lenne), de ez a megmásíthatatlan, ellentmondást nem tűrő tény is közrejátszhat a dologban, de emellett az is, hogy a Serie A-ban gyakorlatilag nincsen német futballista (a lengyel Klose-t leszámítva), így egy Hummels-nek az égegyadta világon semmi keresnivalója nincsen itt.

Ismeretlen_147985 2011.11.24. 21:08:43

Baggiokám, itt fejezzük be a témát. A gond az, hogy írni sem tudsz rendesen, ráadásul ömlik belőled a hülyeség, amit nyilván te magad is érzel. Tényekkel próbálsz szembemenni, aminek a világon semmi értelme nincsen. Nyugodtan gondold azt, amit, ha neked így jobb a kedved, de attól még nem lesz igazad. Én tényekkel érvelek, te saját véleménnyel. Gondolom érzed a különbséget.

csuma 2011.11.24. 21:18:18

@mmartin: az általad vázolt TÉNYEKHEZ hozzá tartozik még 1-2 dolog. Például, hogy nincsen súlyozva a BL és az Europa liga, vagyis a mind két esetben a nyert és döntetlen meccsek után ua. pont jár. Mondanom sem kell, hogy a németek nem a BL szereplésük után kapták a pontok java részét..és ugye azt Neked sem kell magyarázni, hogy melyik liga a magasabb színvonalú. (A különbség annyi, hogy +9 pontot lehet szerezni a BL-ben az Europa ligához képest, ebből 5 a csoportokba való kvalifikáció után jár...) Másrészt elég téves képet ad a különböző bajnokságok színvonaláról ez a koefficiens vizsgálat, ha ezen indulunk el, azt kapjuk, hogy az NB1 színvonalasabb mint az angol másodosztály...!!! :D Szóval, lehet itt tényekkel dobálózni, csak nem biztos, hogy helyes következtetésre jutsz, ha hanyag vagy. Például az alapján is lehet a különböző bajnokságok színvonalát lemérni, hogy megnézzük a becsült értéküket (mármint a játékosokét). Ez alapján (transfermarkt) az olasz bajnokság jóval előzi a németek (+~500 millió euro), és közelebb áll a spanyolhoz (-~400 millió euro), mint hozzá a német. Én amúgy inkább e módszert választva rangsorolnám a bajnokságokat, és nem a koefficiensek alapján, mivel ez a becslés a csapatok legalapvetőbb egységeinek (játékosok) értékét méri. Így már minden a helyére kerül, és az NB1 nem előzi az angol másodosztályt.... Persze ez a számítás is elégtelen, mivel nem méri a klubok piaci értékét (ingatlanok, tőzsde, készletek, humán tőke stb-stb...) de még mindig célravezetőbb, mint szimplán a koefficienseket megnézni.

Victor90 2011.11.24. 21:19:25

Álom álom,édes álom!Hummels helyett,be kellesz majd érnünk Astori,vagy Andreolli féle minőségi játékossal!Egyébként Marotta azt nyilatkozta,hogy nagy névre ne számítsunk a téli átigazolási időszakban(ami számomra teljesen egyértelmű).

Ismeretlen_128760 2011.11.24. 21:29:04

Azért egy valamit ne felejtsünk el; az UEFA együtthatók nem feltétlen fedik le a valóságot... Szerintem az olasz élvonal nagyobb játékerőt képvisel, mint a Bundesliga élvonala (Bayern kivételével) és ha már tényekről beszélünk: 3-ból 3 olasz továbbjutásra áll a BL-ben, míg a németeknél 3-ból csak 2... Viszont a tendencia tényleg aggasztó, az olasz futball még mindig lejtmenetben van!

csuma 2011.11.24. 21:31:40

Hogy ne csak offoljak: én örülnék az érkezésének, és amennyiben kifizetjük a németek által kért összeget, esélyesnek érzem, hogy aláírjon egy szerződést velünk.

Ismeretlen_189961 2011.11.24. 21:31:48

Tények, tények. Mikor nyert utoljára BL-t olasz csapat és mikor nyert utoljára BL-t német csapat. Hopp, ezek is tények. Vagy ez semmit nem számít? Bár gondolom nem, mert te ezt is biztosan tudnád.

Ismeretlen_189961 2011.11.24. 21:33:33

@juve27 : Ez így van, de én már látom a fényt az alagút végén. Remélem azt a fényt látom. Hummelsnek egyébként örülnék, esély megvan rá, hogy idejöjjön.

Ismeretlen_147985 2011.11.24. 21:40:00

csuma: Őszintén szólva, jelentős mértékben figyelemmel követem a nagy bajnokságok eredményeit és eseményeit, tisztában vagyok a játék képével, az irammal, a bajnokságok színvonalával. Ezek alapján (függetlenül a koefficiensektől, ami egyébként méginkább erősíti a véleményemet) a Bundesligát a Serie A elé sorolom. Én nem tudom, hogy más, ugyanolyan Juventus drukkerek, mint én (a blogon), mennyire követik figyelemmel akár a Bundesliga meccseket, akár a többi bajnokságét, de aki kizárólag csak Juventus mérkőzéseket néz, annak fogalma nem lehet róla, hogy máshol mi a helyzet. Az iramot, a stílust, a minőséget és az élvezetességet megvizsgálva nekem a Bundesliga magasabb színvonalú bajnokság, a helyenként az NB1-re hajazó Serie A-tól. Ez persze csak egy vélemény, s független bármilyen ténytől. A tény (ami jelen esetben csak és kizárólag a már említett, sokak által megkérdőjelezhető koefficiensek) azonban az, hogy a németek magasabb színvonalon teljesítenek az olaszoknál, nemzetközileg. Nagyon sokszor megvitattuk már, hogy az EL szereplés nagyban befolyásolja az állást, de sajnos a helyzet az, hogy a németek négy, az olaszok pedig három csapatot indíthatnak a BL-ben, ezáltal a Bundesliga előrébb van rangsorolva a Serie A-nál. Ezzel sem én, sem más nem tud szembemenni. A futballban sajnos vagy nem sajnos a tények számítanak. S most magam ellen is beszélek, de hiába vezeti a Man City a PL-t, a tény az, hogy a Napoli legyőzte őket, s vélhetően ki is ejtették az angolokat a Bajnokok Ligájából. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy hiába előzik a játékosok értékeiben az olaszok a németeket, s (egyelőre) hiába jut tovább mindhárom olasz csapat a BL csoportkörből, a tény az, hogy a Bundesliga előrébb rangsorolt bajnokság a Serie A-nál. Ha nem így lenne, akkor nem három helyünk lenne a BL-re, hanem négy.

ben 2011.11.24. 22:18:40

mmartin91 egyetértek...FORZA JUVE!!!!

bali 2011.11.24. 22:27:37

Akkor beszéljenek a számszerű TÉNYEK. Premier League: -2.890.844.000 Ł -Ahol az átlag játékos: 5.570.027 Ł -Piaci érték: 1. 380.000.000 2. 370.000.000 3. 355.000.000 Premier Division -2.301.904.000 Ł -Ahol az átlag játékos: 4.688.196 Ł -Piaci érték: 1. 535.000.000 2. 465.000.000 3. 170.000.000 SERIA A: 1.967.086.000 Ł -Ahol az átlag játékos: 3.311.593 Ł -Piaci érték: 1. 275.000.000 2. 235.000.000 3. 225.000.000 Bundes Liga: 1.496.132.000 Ł -Ahol az átlag játékos: 2.916.437 -Piaci érték: 1. 295.000.000 2. 150.000.000 3. 120.000.000

csuma 2011.11.24. 22:29:12

@mmartin91: abban teljes mértékben igazad van, hogy az UEFA hivatalos rangsorolása (koefficiens rendszer) alapján a Bundesliga színvonalasabb a Serie A-nál. Ezt elég könnyű belátni. Azonban ha egy játékos döntését vizsgáljuk egy esetleges eligazoláskor, nem biztos, hogy jó ötlet a koefficiensek (és/vagy személyes benyomás) alapján megítélni a kimenetelt. Ugyanis, ahány ember, annyi benyomás létezik, a hivatalos rangsorolási módszer pedig nem feltétlenül a leghatásosabb. Azaz nem biztos, hogy az írja le legjobban a valóságot. A foci esetén elég nehéz dolga van a döntő szerveknek, mivel egy rendkívül dinamikus rendszerről van szó, ahol időben nagyon gyorsan képesek változni a dolgok. Az egyik csapat ősszel a toppon van, tavasszal meg szar, és ezek a kis egységek könnyen módosítják az összképet (bajnokság). Én azért tartom jobbnak, vagy mondjuk, hogy a valósághoz közelebb állónak a játékosok árának becsléséből származtatott rangsort, mert ezek időben könnyebben és ezáltal jobban követik a változásokat. Például a koefficiensek közt nem jelenik az meg, hogy egy adott évben a Real felvásárol 3 sztárt (pl. Ronaldo, Kaka, Benzema), mivel ugyan úgy megverik a Porto-t vagy a Hamburgot, ellenben a csapat összértéke jelentősen változik. Természetesen nem ez alapján kell eldönteni, hogy melyik ország csapatai képviselnek nagyobb játékerőt, de én meghatározóbbnak tartom, mint az UEFA rangsorát (ami egyébként szintén nem egy rossz eljárás, csak önmagában elégtelen). Mindent összevetve, szerintem se Te se én nem tudjuk eldönteni, hogy melyik bajnokság tart előrébb, főleg mivel egyikőnk sem játszott/játszik egyikben sem (jelen esetben bízzuk ezt Hummels-re). Az UEFA-nak pedig meg van kötve a keze a BL helyek kiosztása terén, mert hát kinek másnak biztosítana helyet, ha nem a győztes csapatoknak? A focit is gólra játsszák, nem pontozásra. Őszintén szólva, ha nem így lenne, unalmas lenne, mint a szar. Azt mondjuk kifejezetten elbaltázott döntésnek tartom, hogy nem különböztették meg kellő képen az Európa Ligát a BL-től.

bali 2011.11.24. 22:34:59

Számszerűleg azt hiszem a Seria A megelőzi a Bundes Liga-t itt elfogultságnak nincs helye ezek a száraz tények. És egy klubbot, egy bajnokságot rövid távon nem a nézőszámok a stadionok milyensége és a klubok különböző értékei, hanem az ott játszó játékosok értéke határozza meg. De idővel a Bundes Liga minden bizonnyal a Seria A felé fog tornyosulni ha ez a tendencia folytatódik.

Ismeretlen_147985 2011.11.24. 22:47:38

csuma: Korrekt. Megbeszéltük. Nyilvánvalóan komoly igazság van abban, amit írsz, ezt nem is kétlem. Az én személyes problémám azonban az, hogy sajnos az UEFA rangsorolása alapján a Bundesliga helyezkedik előrébb, s ezáltal ők indíthatnak négy csapatot a BL-ben, s nem mi. Az ő "szavuk" dönt, s ilyen-olyan okoknál fogva ők messze jobbnak látják a németeket az olaszoknál. Persze az is igaz, hogy ez a rendszer egyáltalán nem ütőképes, tekintve a BL és az EL közötti különbségeket. Mindettől függetlenül, mint említettem, én nem elsősorban abban látom Hummels (számunkra) megszerezhetetlenségének okát, hogy az UEFA szerint a Bundesliga megelőzi a Serie A-t.

csuma 2011.11.25. 00:16:40

@mmartin91: "Mindettől függetlenül, mint említettem, én nem elsősorban abban látom Hummels (számunkra) megszerezhetetlenségének okát, hogy az UEFA szerint a Bundesliga megelőzi a Serie A-t." - ezt én sem gondoltam :)

Tony 2011.11.25. 02:20:04

Ha beleszólhatok az eszmecserébe,lenne észrevételem a témával kapcsolatban. Majdnem mindenkinek van igazsága abban amit mond. Én személy szerint leszarom a koefficiensek alakulását. Én azt nézem,mikor egy-egy bajnokság erejét hasonlítjuk össze, hogy ha 1-2 csapatot kicserélnénk mi történne. A Bundesligaból a Bayern Münchenen kívül a többi csapat vszínű olasz középmezőny lenne. Az olasz ligából 6-7 csapat a bajnoki címért harcolna Németországban a Bayernnel. A németeknek van 1 Bayern Münchene, míg Olaszországban van 1 Juventus,1 Milan, 1 Inter, talán a Roma-Lazio duó is idefér. Sajnos az EL is komolyan beleszámít,de ha tényleg megnézzük a német és olasz csapatok teljesítményét az utóbbi években,vagy összességében,az olaszok komolyabb eredményeket tudnak felmutatni.(nekem ez fontosabb) Ha mmartin91 által említett színvonalat nézzük, stadionokat,nézőszámot (ami színvonal,nem egyenlő erősség),abban tényleg előrébb vannak jelenleg a németek.

Baggio 2011.11.25. 08:41:22

Martinkám nem tudok írni: tudtommal nem helyesírási verseny folyik itt...ammeg belőled,meg a fasz pesszimizmus ömlik... na csá... 1játékos nem a te szarságod alapján mérlegel + az Uefa rangsoron...azt nézi akik hívják milyen erőt képviselnek nemzetközi szinten....márpedig a Dortmund elég gyengus ott

turorudi 2011.11.25. 09:31:30

tök jó lenne, ha jönne, én nem is tartanám olyan lehetetlennek! viszont van most 4 középhátvédünk, és ugyan papíron 2 balhátvédünk(ami remélem januárban grosso eladásával 1re redukálódik), de a jelek szerint conte 1ikkel sem számol! tehát lényegében nincs balbekkünk! jó lenne ha inkább azzal foglalkoznánk először, szerintem sokkal fontosabb, és nehezebben megoldható kérdés!

FJ 2011.11.25. 10:35:34

Mi a lényeg? Az hogy jönni akar vagy nem. Apja azt nyilatkozta hogy valószinűleg Olaszországba költözik ha megállapodás születik. Ennyi

Ismeretlen_108746 2011.11.25. 11:40:53

"A Bundesligaból a Bayern Münchenen kívül a többi csapat vszínű olasz középmezőny lenne. Az olasz ligából 6-7 csapat a bajnoki címért harcolna Németországban a Bayernnel. A németeknek van 1 Bayern Münchene, míg Olaszországban van 1 Juventus,1 Milan, 1 Inter, talán a Roma-Lazio duó is idefér." Őszintén szólva én nem érzem, hogy ennyi olyan olasz csapat lenne, amely egy ilyen, képzeletbeli szituációban harcban lehetne a bajoki címért. Az olasz nagy csapatok jelenlegi helyzetét jól mutatja, hogy egy Udinese, vagy egy Lazio az élmezőnyben tanyázhat.Tény és való, hogy a német bajnokságból kiemelkedik a Bayern, de a Bundesliga bajnoki tabellája azért nem azt mutatja, hogy a szakadék áthághatatlan lenne. Mindössze 5 ponttal gyűjtöttek többet, mint az ötödik helyen álló Werder. Kicsit szerintem túl van misztifikálva a Bayern hazai egyeduralma. A jelenleg futó BL csoportkörök állása meglehetősen csalóka. A német csapatok lényegesen erősebb csoportokba kerültek, az olaszok közül egyedül a Napoli-nak volt nehéz dolga. A Milan egy eleve borítékolható végeredményű csoporba került, az Inter pedig az egyik leggyengébb csoportból jutott tovább, legkevésbé sem meggyőző teljesítménnyel. Ezzel szemben a Leverkusen egy kifejezetten erős csoportból továbbjutott, a Bayern eddig veretlenül csoportelső a halálcsoportban, egyedül a Dortmund szereplése az, ami várakozáson aluli.

Ismeretlen_177028 2011.11.25. 12:00:13

Nem értem, miért kell azon vitatkozni, melyik bajnokság a jobb. Kit érdekel? Mi az olaszt nézzük, mi azt szeretjük. A Juve pedig egyre jobb csapattá válik, és reális eséllyel indul harcba a BL indulásért és most már kijelenthető: a scudettóért is. Az ilyen ismeretlen játékosoknak, mint ez a Hummels, egy ilyen nagymúltú csapat érdeklődése kitűnő lehetőség az előrelépésre. Az meg eléggé szűklátókör meglátás, hogy azért ne igazoljon ide, mert Bundesliga csapatban játszik, meg azért, mert német. Persze, szempont lehet, de nem lehet elsődleges egy profi sportolónál, akinek a nevét még csak kevesek ismerik.

Tony 2011.11.25. 14:49:02

Apuleius! Igen,lehet hogy kicsit túloztam. Mondjuk ezt az álláspontomat elég régen megfogalmaztam már és lehet,hogy ma már tényleg nem így van. Ettől függetlenül úgy érzem,hogy 1-1 bajnokságot az abban szereplő csapatok erőssége és nemzetközi versenyképessége/eredményessége határozza meg. Szerintem Olaszországban több erősebb és eredményesebb csapat szerepel és szerepelt mindig is,mint a Németországban. A koefficiensek alapján eredményesebb ugyan a német liga(jelenleg), de engem speciel hidegen hagy, hogy 5 német eljut a legj 16ba az EL-ben.

ToTTy 2011.11.25. 16:29:40

Nem ismerem a srácot, de nem hinném, hogy 15 milcsit most le tudnánk akasztani valahonnan. Ha jön, akkor a nyár valószínűbb. Srácok ha valaki tényekkel érvekkel, akkor ott a forrást is meg kellene nevezni. Egyébként akkor saját nézőpont szerint az az erősebb bajnokság, amelyikbe több pénzt ölnek bele. És ha esetleg ez nem tükrözné a pontos valóságot, akkor csak türelem és néhány év múlva igazam lesz. Jelen pillanatban a németek nagyobb figyelmet fordítanak ennek - így van jövőjük, míg Berlusconi ideje alatt az olasz foci hatalmasat hanyatlik.

Ismeretlen_197458 2011.11.25. 18:13:49

Szerintem is jobb az olasz bajnokság jelenleg a németnél, és nem hinném, hogy szégyen léenne, hogy az Udinese az élen van. Nagyon is erősek, és megint vettek egy rakás fiatal tehetséget. Bár nekünk lenne olyan jó játékosmegfigyelőnk, mint nekik. Szerintem még arra is van esély, hogy 1-2 éven belül visszavegyük a helyünket a németektől. Pláne, ha idén továbbra is odafigyel az EL-re az Udinese és a Lazio. Eddig továbbjutók. És véleményem szerint a Bundesligában a Bayern erős egyedül, a többi csapat meg csak 1-1 jobb idényt tud felmutatni. És ha tovább is mennének a 16 közé, szerintem onnan csak a Bayern fog továbbmenni, míg az olaszoktól akár mindhárom csapat is továbbmehet. Pláne, ha a Napoli kifogná a Manchester Unitedet, vagy a Chelsea-t, azok mostanság elég gyengén muzsikálnak, ellenük is esélye lenne.

Ismeretlen_108746 2011.11.25. 21:10:15

"és nem hinném, hogy szégyen léenne, hogy az Udinese az élen van. Nagyon is erősek, és megint vettek egy rakás fiatal tehetséget." Senki sem mondott olyat, hogy szégyen az Udinese helyezése. Ugyanakkor szerintem azzal minden józanul gondolkodó ember tisztában van, hogy mind az Udinese, mind a Lazio kerete csekély minőséget képvisel ahhoz, hogy egy igazán színvonalas bajnokságban dobogós helyen álljanak. Csak és kizárólag azért tehetik meg, mert a nagyok egy része botladozik. Ez nem az Udinese-t minősíti, hanem mondjuk a Milan-t és az Inter-t. A "nagyon is erősség" igencsak relatív. Jelenlegi olasz szinten talán, de amúgy egy szürke középcsapata az Udinese, nem több. "És ha tovább is mennének a 16 közé, szerintem onnan csak a Bayern fog továbbmenni," Ezt majd meglátjuk. A Bayer Leverkusen lényegesen nehezebb csoportból jutott tovább mint a Milan vagy az Inter. Nem mellékesen a héten a Chelsea-t verte. Tudom, szerinted a londoniakat gyerekjáték legyőzni, de ezzel sokan vitatkoznának szerintem. "Napoli kifogná a Manchester Unitedet, vagy a Chelsea-t, azok mostanság elég gyengén muzsikálnak, ellenük is esélye lenne" Gyerekjáték, rutinmunka, teljesen egyértelmű. Már most retteg mindenki, hogy csak ne a Napoli-t kapják. Egyik párosításnak sem az olaszok lennének az esélyesei, ez szerintem vitán felül áll.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása