Rövidhírek

A Galatasaray Muslera leigazolása után ismét a Serie A-ből igazolna, sőt már szemet is vetett a Bianconeri braziljára, Felipe Melora. A középpályás szekere rúdja kiáll a Juvetól, ezért kölcsönbe a törökökhöz kerülhet.

Juventus

A Sky szerint, a Villarealos Santi Cazorla eladása megvariálhatja a Rossi-transzfert, akár meg is hiúsíthatja.

A Sportitalia úgy tudja, a Sevilla sportigazgatója, Ramon Rodriguez Monchi tagadta, hogy a Juventus figyelemmel kísérné a 22 éves argentin szélső, Diego Perotti sorsát.

Vidal eközben "élete fordulópontjának" nevezte a Juventusba való igazolását.

Az Inter állítólag találkozott Tévezzel, és a csatár esetleges átigazolásáról lehetett szó, álltja Corriere dello Sport és a Tuttosport is. Ez előrevetítheti, hogy Agüro esetleg a Manchester Citybe igazol Tévez helyére?

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr644654108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessandro 2011.07.22. 11:53:20

Ha már tényleg meg akar szabadulni a klub Melotól, akkor tényleg jó lenne egy üzlet részeként általa komoly pénzhez vagy egy jó játékoshoz hozzájutni, a kölcsönbe adást nem tartanám jó ötletnek, vagy tartsuk meg, vagy adjuk el végleg. Talán rá még az A. Madrid sem mondana nemet, Agüerot vagy akár még Tevezt is megszerezhetnénk Meloval. Az meg megint egy hülyeség, hogy Cazorla miatt buknánk el Rossit, inkább az anyagiakon és az átigazolásokért felelős személyeken fog múlni.

Bianconero 2011.07.22. 11:53:45

nem jo hirek!melot mér kell eladni na jó talán ha kapunk érte egy jo ajánlatot akkor oké de kölcsönbe? pfff... emlékezzünk vissza mennyit küzdöttünk érte is és Diegot is csak ugy eladták apro pénzért most itt ugyanez lesz!!Rossi marad spanyolba agüero manchesterbe megy tevez pedig az interbe!nemtudom mik az elképzelései Conténak de Pastore sztem erősitést jelentene akár az El Capitano posztján is Bastossal valo szarakodást se értem,egy biztos most a dél-amerikaiakra összpontosit a juve és nem brazilokra argentinokra hanem vargas,vidal,valencia stb... sőt valamelyik paraguayival is szóba jött a juve!ugy járnánk a legjobban ha iaqi,toni,amauri elmennének és alex,matri,quagliarella mellé eljönne pastore és egy befejező csatár.

Ismeretlen_147985 2011.07.22. 11:54:40

Hát ez aztán fantasztikus hír, hogy Felipe Melo csak kölcsönbe menne el a Juventustól. Erre a szaros Galatasaray szerződésre verte magát, hogy neki milyen ajánlata van Európából és sokkal többet fog keresni, mint a Juventusban? Szánalmas ez az ember, egy kész vicc. Oda való Törökországba, a játékostemetőbe. Szerencsétlen... Mondjuk a mi szempontunkból felettébb kínos, hogy csak kölcsönbe menne, egyrészt mert most nem kapunk érte pénzt, másrészt mert 1 év múlva lehet, hogy a mostani értékének a töredékét fogja érni. Rossi szerintem egész biztosan jönni fog, nem hinném, hogy azt a pocok Cazorla-t a közeljövőben értékesíteni tudná a Villarreal. Perotti-s hírnek kifejezetten örülök, na ő nem kell ide. Agüero meg megy, ahova megy. Az biztos, hogy nem Torinóba megy.

Drughi Di Bianconeri 2011.07.22. 11:58:10

jaj, de szeretem a pletykákat :D Melot ne kölcsön vegyék, azok a teavedelő, gyros-os aberrált majmok...kölcsön adni semmi értelme, hogy mi álljuk a fizuja egy részét...akinek kell, vegye meg, szerintem 15-20 milla között lehet az ára, mondjuk inkább 20 felé közelít...vagy vonjuk bele egy játékos árába,akár az Ő posztján, vagy mondjuk egy Essien vagy egy Nasri...na Ő bármelyikük igen minőségi javulást jelentene, mondjuk Melo + 20 milláért sztem. akármelyiket engednék..ha már pletyka :D:D:DD...persze ezek csak szimpla vágyakozások...örüljünk,ha jön Vidal, Rossi és Bastos/Vargas duó valamelyike, meg valami fiatal védő...sajnos ennyi a realitás a mai Juve számára...nem Essien,Nasri,Aguero és hasonló világsztárok...

Ismeretlen_122894 2011.07.22. 12:14:31

tevez az interbe való, annak örülök, hogy nem lesz zebra. agueroban még mindig bízom, de rossival is megbarátkoztam. melo tuti pletyka, kölcsönadni semmi értelme, főleg nem a galatának. amúgy az tényleg vicces lene, ha erre verte volna a nyálát, serie a-ból török a-ba igazolni inkább ciki, én már muslerat sem értem (akit amúgy nem tartok rossz kapusnak)

babo410 2011.07.22. 12:18:04

tuttomercatoweb.com/parma/?action=read&idnet=c3BvcnRzYm9vazI0Lm5ldC0zMDgxNQ Ezt a hírt fordítsátok le és tegyétek ki légy szíves! Annyit kivettem belőle, hogy állítólag megegyeztünk az Atleticoval, és már csak Agüerot kellene meggyőzni, hogy itt jobb neki, mint a Cityben, mert ugye ők magasabb lét adnak neki, tehát vonzóbb lehet. De ő azt mondta nem a pénz fog dönteni, az ügynöke szerint. És mi állítólag 402 milla körül hoznánk. Ezt a hírt kitehetnétek! Köszi!

Gyuriky 2011.07.22. 12:26:39

Felipe Melo kölcsönbe adása nem spekuláció, tény. A Galata a hivatalos honlapján már le is hozta.

Drughi Di Bianconeri 2011.07.22. 12:27:44

Hivatalos ! Melo-t kölcsönvette a Galata...2 millát fizetnek a kölcsönvételéért + a fizuját is állják...de ez tényleg szánalmas....erre előadta magfát...aztán csak 1 szaros Galatahoz megy, oda is csak kölcsönbe kell, inkább ment volna az újjászerveződő PSG-hez...nyomorék...már én sem szeretem...

Baggio 2011.07.22. 12:28:58

Drughi Essien-Nasri mióta világsztár? Melo simán tud annyit,mint Essien...minek érte még 20milla...év hülyesége címre esélyes:-D Nasri nem 1nagy pukkanat,akkor inkább Hazard ha már Melo + 20milla..... amit láttam Vidaltól..tud annyit mint Essien és ugyebár ők azonos poszton vannak,tehát őt nem húznám le.Rossi mutatói vannak olyanok,mint Agüero..tehát +int csak nem húznám le az Olaszt sem(és mint Agüero ő sem olyan akit ki kell szolgálni,hogy gólt szerezzen)..Bastos-Vargas páros...bármelyik felveszi a versenyt a szélső sztárokkal..sőt kimondom...ők sztárok a maguk posztján a játékukat nézve,csak sajna Bastos kicsit későn érett be Nem értem miért kell lehúzni ezen emberkéket..ja hogy nem 30-40milláért hírdeti őket a saját csapatuk...akkor szurkolj a Margitnak-Barcának-Citynek,hogy láss ekkora összegekért +vett emberkéket..faxom tele az ilyen dolgokkal..Juve mióta vesz világsztárokat? Nedved-Buffon stb világsztár volt,mik idelyöttek? nem,de azok lettek Sose vett a juve évente 2nagy névnél többet,pedig régen pénz volt dögivel + Zidane kb rekord összegért ment el és akk se vettek 4-5nagy nevet 1ből. Ott a Porto oda-vissza verne minket és a játékosaik nem sztárok..pláne nem mint sztárokat vettek meg,csak "apróért" tehetségeket..nekünk is ezt kéne köveni amég anyagilag nem leszünk a régiek.... Bocsi Drughi,de ezen az Essien jó,de nem nagy neveken kicsit kiakadtam:-DDD

Baggio 2011.07.22. 12:33:15

Drughi viszont a Melo témában persze igazat adok neked...Melo-t akkor viszont tartották volna meg és enm kölcsön..Vidal+Melo messze a legjobb vkp kettős lett volna a bajnokságban...sőt ez a páros a valaha volt legjobb Juve párosa is lehetett volna..lehet nevetni fogtok ezn,de én így gondolom...+ 1 50%-s Pirlo melléjük(50% tőle simán elég lenne,hogy ütőképesek legyünk középen) Ez a lehető legrosszabb húzáa amit a juve csak tehetett... akkor inkább 15-ért eladták volna ha semmiképp nem akarják itt látni 1ben bízok..jó lesz a Galatában és +veszik

goku06 2011.07.22. 12:40:41

Ugye nem komoly ez a Galata kölcsönadás??????? Mert ha igen, akkor nem Melot kell szidni miatta, hanem Marottát? Mi a lófaszért adta kölcsön a legértékesebb játékosunkat, akit el akarunk adni? Szépen megfosztott így minket egy 15 millás bevételtől kb, vagy akármelyik üzletbe bevonhattuk volna. De kölcsönadni?? Egy török bajnokságba?? Szépen úgy járunk mint tiagoval, majd a végén ingyen megy, vagy 5 milláért max :S :S ez a kölcsönadás még motta megvételét is übereli balfaszságban :S :@

Ismeretlen_170662 2011.07.22. 12:42:06

"állítólag 402 milla körül hoznánk" jaja 402 milláért hozzuk Agüerot hehehe :D Melo végre elment Melot Essienhez hasonlítani? ÖKÖRSÉG

steven-h 2011.07.22. 12:46:25

Az Aimar-os pletykának mennyi alapja van? Nem hinném hogy szükségünk lenne rá ő is már lassan 32 lesz... Egyébként Krkic 12 millióért lett Roma játékos én őt is nagyon jó játékosnak tartom....

Drughi Di Bianconeri 2011.07.22. 12:49:26

Baggio ! nagyjából értem én a véleményedet, de nem értem miért kell személyeskedésbe átcsapni...először is, Melo-t nagyon-nagyon szerettem, és elismertem..de ezek után,hogy hetekig hőzöng,majd végül elmegy kölcsönbe(!) egy senkiházi csapathoz, leszarom..menjen ahova akar...Rossi vs. Aguero, sokan itt nem látnak a szemüktől, és a beletörődés beszél belőlük..emberek, Rossi az egy kategóriával lejjebb van,mint Aguero,akármennyire is szeretem Rossit, és igen, néztem Villareal meccset, majdnem az összeset az idén, de Aguero egy igazi,született klasszis,Rossi pedig egy fejlődőképes nagyon tehetséges focista, más kaliber...Nasrit lehúzni ?...ne nevettesd ki magad...Essient lehúzni ?...attól,hogy a térde már évek óta sz@rakodik,még a világ legjobbja a posztján,ez egyértelmű tény...Vidal tényleg nagyon jó,de a Pirlo-Vidal kettős...háát nem tudom, Pirlo soha nem volt az a védekező fajta, viszont ha minden meccsen lesz legalább 10 olyan aranyat érő passza,indítása,mint a multkori felkészülési meccsen,amit 12:1re megnyertünk, akkor áldom az érkezését,és a kezdőben való szerepeltetését ! Bastost imádom, a legjobbak közé sorolom ezen a poszton,és nagyon-nagyon várom,hogy jelentsék már be..Vargast már évek óta nagyon bírom, nagyon szimpi, és kiváló játékos, pont 1 szinttel lejjebb van Bastosnál, de így is a legjobbak között van..szóval őket pont,hogy nem húztam le...ennyit reagálnék...de hogy drukkoljak a Realnak, Barcank, Citynek ?..ember, hogy merészeled ezt ?...mióta tudom,hogy mi az a foci,JUVE drukker vagyok, kb. 5-6 éves korom óta...basszus..ilyet mondani nekem...nem gondoltam volna,hogy pont egy JUVE blogon valaki ilyet be merjen nyögni nekem..ez para..mellesleg ezzel a szöveggel ne gyertek már,hogy a JUVE soha nem vett világsztárokat...Buffon:54 Millió volt, ezzel a mai napig a valaha volt legdrágább kapus, Nedvedet 41 milláért vettük, és igenis sztárigazolás, hiszen a fél világ akarta már egy évvel korábban,még is anno hozzánk jött...és még sorolhatnám...szóval OK, h. voltak akik nálunk lettek világsztárrá, de azért arányban kéne azon igazolásokkal lennie manapság is, akik már meglett sztárok...

babo410 2011.07.22. 12:51:04

Elírtam, 40-re gondoltam! :D 38-40 van a cikkben :D Melot meg én is inkább eladtam volna, mert jól jött volna az ára!

goku06 2011.07.22. 12:52:30

De ha Marotta ennyire a spórolás megszállottja, akkor ezt miért így intézte? Nem lett volna jó egy kis bevétel az eladásából? Eddig védtem, de mostmár a kurva anyját a hülye balfasznak :@ :@ Ennél már inkább megérte volna megtartani Vidal mellé a középpályára, ez a 2 milla amit kaptunk, meg a 3 millás fizetését simán állhattuk volna még, és akkor lenne egy komoly középpályánk. De most így elbaszni :S Vagy már Marotta sem bízik Contéban, és gondolja hogy ha kirúgják az év végén, visszahozhatja Melot?

babo410 2011.07.22. 13:00:25

Ja és mi mindig is inkább a még nem sztárok elhozásában jobbak voltunk! Pláne Moggi idején, mert nagyon jó szeme volt ahhoz, hogy kiből lehet nagy játékos. Így jött Buffon is, aki akk már sejthetően nagy játékos volt, meg Camo, Trez, Zidane, Henry, Van Der Sar, stb. Nedved, meg Buffon két olyan név, akik tényleg nagy nevek voltak már mikor jöttek, de sztárrá igazán mi tettük őket európa szerte. Nem hiszem, hogy az előző klubjaikban a világ annyit hallott volna róluk. Moggi jól látta ki lesz nagy játékos. Jó lenne mostanság is nem csak fikázna, hanem tanácsokat is adna. Abban meg bízom, hogy mielött az inter lépne Tévezzel kapcsolatban (kicsit sztem nekünk is be akarnak tartani), le kell csapni Agüerora! Ha igaz a hír akkor sztem Agüero még a végén tényleg jön :D

Ismeretlen_108746 2011.07.22. 13:04:27

Most már én is azt mondom, hogy Melo menjen a fenébe innen. Azt mindenki sejtette, hogy nem a Real Madrid-tól, vagy a Chelsea-től van ajánlata, na de, hogy a Galatasaray-ról beszéljen úgy, mintha valami kurva komoly előrelépés történne a karrierjében... Isztambul csodálatos város, nagyon szeretem, de vicc ez az ember. Ez a kölcsönadás meg baromi rossz ötlet, s erős a gyanúm, hogy megint csúnya bukta lesz belőle. Most, hogy Tiago-tól megszabadultunk, ahelyett, hogy tanultunk volna a hibából, megint ugyanaz...

babo410 2011.07.22. 13:04:34

Am Melo lehet nem azért ment, mert pénzt akartunk mindenképp belőle, hanem a csapaton belül lehet ellentétek voltak. És ha tényleg hozunk egy nagy nevet, mondjuk Agüero tényleg jön, akk nem mellékes, hogy nem kell az ő 3 milláját is állni! Nem olyan könnyű kigazdálkodni a fizetéseket! Nagyon meg kell gondolni! Secco ebben volt rossz. Csak pénzel tudott érvelni. Nem tudott igazán mit felmutatni, hogy ez nagy klub, nagy tervek, stb. Nem volt jó szakember! Marotta viszont nem a nagy fizukkal vesz rá embereket, h jöjjenek!

Baggio 2011.07.22. 13:07:57

Szerintem teljesen mind1 mit mond Moggi,mert csak azért sem fogják +fogadni:-((( Buffon-Nedved nálunk lett sztár..Trez már bajnok volt 1bomba erős válogatottban,mik jött..EU Camot +nem tom melyik kalapból húzta,de az nagy húzás volt az fix:-D

Diego2889 2011.07.22. 13:13:14

Meglepődtem Meloval kapcsolatban most én is.. viszont én inkább eladtam volna, vagy bevontam volna 1 cserébe.. ennek szerintem sok értelme nem volt.. biztos lett volna csapat, amely kifizetett volna érte 15millió körüli összeget.. jövőre sem fogunk érte többet kapni..

goku06 2011.07.22. 13:16:43

Srácok, azért a "régen nem igazoltunk sztárokat" dolog nem teljesen igaz ám. 2001ben Zidane árából érkezett: Buffon 54 M, Nedved 41 M, Thuram 35 M, Salas 25 M.... Ez összesen 155 Millió Euró!!!! És akkoriban még nem voltak így elszállva az árak mint most! És valóban, Buffon-Nedved nem igazi európai sztárok, klasszisok voltak. Hanem kb olyanok mint most Pastore. Hatalmas tehetség, látszik rajt hogy sokra viszi, amelyik csapat megveszi kurvadrágán, ott fog világklasszis lenni:)

Ismeretlen_102246 2011.07.22. 13:20:43

Emberek gondolkozzatok már! Mit mondjon Melo: De szar, hogy egy rosszabb csapatba megyek? Többet fizetnek neki, nekem is számítana mennyit kapok és ráadásul még nem is égetem fel a hidat. Érthető döntés. Később, ha Vidal kudarcot vall, amire azért van esély, bármikor visszahívható Melo. Én nagyon is okos döntésnek tartom a kölcsönadását.

Ismeretlen_108746 2011.07.22. 13:21:29

Hát azért Nedved már 29 éves volt, mikor a Juventus-ba igazolt, így a Pastore-s hasonlat nem igazán ül szerintem. Ráadásul nem keveset nyert addigra a római csapattal.

babo410 2011.07.22. 13:21:35

Mondjuk ilyet mostanság is lehetne alkalmazni, hogy alsóbb osztályokba leküldünk megfigyelőket, és onnan hozunk olcsón tehetségesebb játékosokat, akiket kipróbálunk, ha nem jók max eladjuk B-be vagy mittom én! Ilyeneket kéne meghúzni. Biztos vannak jó játékosok, akik csak azért nem tudnak kitörni, mert lent senki nem látja őket! Camo is vhonnan onnan jött! pontosabban a Hellas Veronából! Mondjuk ők akkoriban asszem a B-ben voltak. Ott meg mostanság is bukkannak fel ügyesebb fiúk!

Ismeretlen_108746 2011.07.22. 13:26:28

@babo410: Camoranesi akkori csapata, a Verona a Serie A-ban volt, s ugyan sokszor emlegetik itt a fórumon, mint egy az ismeretlenségből elővarázsolt játékost, de ez tényszerű tévedés. Camoranesi kimagasló szezont futott, s egyértelműen kitűnt a Verona-ból, a az olasz focit követő emberek jól ismerték a nevét.

Diego2889 2011.07.22. 13:31:18

ShyrKahn: 99% h opciós joggal kapják kölcsön .. ha olyan szezont produkál, mint idén hülyék lennének nem megvenni.. és akkor baszhatjuk h milyen szezont futott itt Vidal.. Szerintem ha ennyire nem tartunk rá igényt, akkor oda kellett volna adni az Wengeréknek.. Teljesen oda van érte..

goku06 2011.07.22. 13:36:23

Shyr Kahn, Melot már télen is visszahozhatjuk ha akarjuk, vagy csak az év végén lehet? Apuleius, Pastorét csak azért írtam mert elsőnek ő jutott eszembe olyan ember, aki azért nagy játékos pedig még kiscsapatban játszik, és akárhova kerül nagycsapathoz, ott lesz belőle nagy játékos. Lehet inkább Agüero (ő sem a kora miatt) lenne a jobb hasonlat Nedvedhez.. Mert azért annó Nedved és Buffon nem zsákbamacska játékosok voltak akikből mi csináltunk nagyot, hanem igazi slágerek az átigazolási piacon (mint most Pastore vagy Agüero). Szóval nem Mogginak volt az a jó szeme hogy kiszúrta őket a nagy tömegből, hanem megvettük őket jópénzért (ami most nincs) Barca, MU szintű csapatok ELŐL.. most ilyenre nincs már lehetőségünk. "Nagy pénz, Nagy foci"

g3ronymo 2011.07.22. 13:41:47

istenem ekkora szar döntést! el kellett volna adni Melot, nem kölcsönadni. Jövőre már 1 évvel kevesebb lesz hátra a szerződéséből, és sokkal kevesebbért tudjuk elpasszolni.grrrr7...

Diego2889 2011.07.22. 13:44:18

furcsa 1 döntés, az biztos :D

Gio20 2011.07.22. 13:49:50

Szerintem meg egész okos döntés abból a szempontból hogy ha nem válna be az új középső középpálya, csak simán visszahozzák. Viszont nem lesz belőle pénz :\

Diego2889 2011.07.22. 13:52:06

nem értem h h gondoljátok h simán visszahozzuk.. 1. soha a picsába nem fog visszajönni szerintem, mert megsértődött :D 2. általában kölcsön adni opciós joggal szoktak.. ha jövőre megveszik, akkor mi akármit csinálhatunk, nem tudjuk visszahozni..

Ismeretlen_136749 2011.07.22. 13:53:29

Hol látjátok, hogy ez hivatalos? Én csak annyit találtam, hogy tárgyalások folynak Felipeért. De a Galata honlapja is csak ennyit mond.

Ismeretlen_108746 2011.07.22. 13:54:59

@goku06: Bocs, így második nekifutásra eljutott az agyamig a kommented lényege, s igen, igen, nem szóltam semmit :-) Kicsit korán sikerült kelnem, s az agyműködésem úgy látszik standby állapotban van :-) Iszom is egy kávét, hátha segít...

Ismeretlen_150170 2011.07.22. 14:04:18

Én se tudom mire vélni Melo kölcsönadását. Ezek szerint nem volt senki aki komolyabb összeget most kipengetett volna érte? Egy 10-15 milla közötti összegért oda kellett volna adni valakinek, ezt kellett volna erőltetni! Ez így rizikós, lehet hogy lesérül és nem tud majd bizonyítani vagy csak egyszerűen nem fog neki tetszeni a környezetváltás és nem lesz kedve focizni, ismerjük Melo-t ez simán benne van. Jövőre meg hogy jönne már vissza? Conte akkor se fogja visszahívni ha Vidal nem fog beválni. Conte persze megbukhat de most úgy néz ki hogy papíron végleg tényleg jók leszünk és ha a sérülések is elkerülik a csapatot akkor biztos jobban végzünk mint az elmúlt években és a kupát is Conte komolyan fogja venni. Szóval szerintem nagyon kicsi az esélye Melo visszatérésének, most már csak azt kellen megtudni hogy mennyi a kivásárlási ára és drukkolni neki hogy jó szerepeljen a törököknél!

hellan 2011.07.22. 14:04:23

A Galatasaray kétmillió euróért szerzete meg egy évre kölcsönbe Felipe Melót, de opciós joggal hárommillió euróért végleg megszerezhetik a 28 éves futballistát. Forrás: NSO

bill 2011.07.22. 14:05:28

A Galatasaray kétmillió euróért szerzete meg egy évre kölcsönbe Felipe Melót, de opciós joggal 3 millió !!!!!!! euróért végleg megszerezhetik a 28 éves futballistát. Ezek hüjék?

Diego2889 2011.07.22. 14:06:35

3 millió???? :D ez vicc ?:DDD ez aztán üzlet:D:D:D haha :D:D:D:D

Vidalinho 2011.07.22. 14:10:36

A fizetése 3 millió amit a galata fog kifizetni neki...nso..pfff

juventus ye · http://juventus blog 2011.07.22. 14:12:58

Új hír: Juventus: a Galatasaray egy évre kölcsönvette Felipe Melót.

Diego2889 2011.07.22. 14:13:07

te mit püffögsz.. nem tudsz olvasni?? de opciós joggal hárommillió euróért végleg megszerezhetik a 28 éves futballistát. ez nálam azt jelenti h 3millióért megszerezhetik..

Vidalinho 2011.07.22. 14:15:20

Rossz a fordítás gyerekem ezt püffögöm. Immáron hivatalos: Felipe Melo elhagyja a Juventust, és kölcsönbe a Galatasarayhoz igazol. A tegnap délutáni tárgyalás előtt, a Paris Saint Germain tűnt a befutónak a középpályásért folytatott versenyben, de Leonardo végül alul maradt a Galatasaray vezetőivel szemben, akik már a játékossal is tárgyaltak, és a Juventus igazgatóit is meg tudták győzni. Nyilvánvalóan nem csak szavakkal sikerült tető alá hozni ezt a megállapodást. A törökök a kölcsönért cserébe két millió eurót ajánlottak. A Bianconeri ezzel egy jelentős összeget spórol meg, ugyanis a brazil három millió eurós fizetését sem kell kifizetniük – ez ösztökélte az ajánlat elfogadására az Öreg Hölgyet. forrás:juventushungary.hu

juventus ye · http://juventus blog 2011.07.22. 14:16:27

Igen 3 millió + az értéke ha kell nekik...

Diego2889 2011.07.22. 14:17:42

akkor a nemzetin elírták rendesen.. mert ott úgy van h 3millióért megvehetik..

salas 2011.07.22. 14:19:28

Én a Melo-s kölcsönadós bizniszt támogatom! Szerintem még jól is járhatunk! Lehet fut egy jó szezont a Galatában és visszahozzuk vagy akár el is adhatjuk jó pénzért! Van idő megkeresni a megfelelő csapatot aki megfelelő pénzt fizetne érte! Meg egyébként is, ha jól tudom 2014 júniusáig köti hozzánk a szerződése, jövőre is simán ér annyit mint amennyit most adnának érte! Plusz ha jól tudom kapunk 2 millát a kölcsönvételért + állják a fizuját ami 3 milla! Összességében 5 misi a kasszába és el sem adtuk (azt pesze nem tudom milyen opciós jogokkal veszi kölcsönbe a Galata)!!!

Vidalinho 2011.07.22. 14:20:20

De egyből támadni kell az embert igaz? Inkább utána kéne olvasni, de lehetőleg ne az nso-n :d

Diego2889 2011.07.22. 14:21:55

Vidalinho: ne haragudj.. szerintem az nso eléggé megbízható oldal amúgy.. és máshol is már ezt a 3milliós dolgot beszélték.. de azért nem is kell szerintem püffögni egyből :D

Vidalinho 2011.07.22. 14:23:07

Nem gond. Én csak azért püffögök mert párszor már fordítottak félre régebben...gondoltam hogy most is ezt tették :D

Ismeretlen_150170 2011.07.22. 14:31:22

3 milliós vételár??? Na ne vicceljünk már! Ha ezt így tényleg lehozták az NSO-n az csak az ő hozzá nem értésüket tükrözi, aki követi a juve körüli eseményeket az tudhatja hogy Melo 25-ért jött, egy egész jó szezonon van túl és nem veszi be ezt a 3 millós baromságot, ennél még Motta is többe került! Az újságok bármit leírhatnak de nem kell mindent elhinni, gondolkozzunk már egy kicsit, Marotta is egy ilyen lépéssel egy életre leírná magát, egyszerűen nonszensz!

Ismeretlen_136749 2011.07.22. 14:35:34

az NSO egy kicsit sem megbízható oldal, azt sem szabad elhinni, amit kérdeznem. annyira meg nem lehetünk barmok, hogy 3 misiért eladjuk, amikor még Motta is drágább volt.

gabarov 2011.07.22. 14:42:39

Miért? Mi a baj Mottával? :-)

Ismeretlen_102246 2011.07.22. 14:52:20

@goku06: Egy év után hozható vissza, ha nincs opció a megvásárlására, márpedig egyelőre ilyet sehol sem olvastam, így @Diego2889: még van esély visszahozni. Ne vedd azért 99%-ra ezt az opciós jogot.

Ismeretlen_102246 2011.07.22. 14:53:45

És ha nincs opciós jog, akkor simán jó döntés ez az egy év kölcsön, hiszen Pros: 1. Melo visszahozható, ha szükséges 2. Talán felsrófolja az árát Contra: Talán ereszkedik tovább az ára

Diego2889 2011.07.22. 14:54:23

majd meglátjuk h ha hivatalos lesz.. remélem normális összeg lesz a kivásárlási árban feltüntetve :D

Ismeretlen_102194 2011.07.22. 15:05:29

"A Galatasaray kétmillió euróért szerzete meg egy évre kölcsönbe Felipe Melót, de az ESPN értesülései szerint opciós joggal hárommillió euróért végleg megszerezhetik a 28 éves futballistát."- Mondjuk ez nálam a "fuck you bammeg" kategória!!!!25 milliós játékosért ezt komolyan gondolják???? Azért legyenek már észnél.......

Ashe 2011.07.22. 15:58:39

Az NSO tényleg nem túl hiteles hírforrás, de ezt most az ESPN oldaláról jól fordították. Úgyhogy, vagy az ESPN ír hülyeságet, vagy tényleg van egy 3 millás opciós vételár.

bill 2011.07.22. 16:00:32

A Juventus.com-on már fent van hogy Vidal orvosin van!

Ismeretlen_147985 2011.07.22. 16:10:24

Az a vicc az egészben, hogy ez a Melo gyerek a kutyának sem kellett. Verte a nyálát, hogy őt innen nem rúgták ki, nagyon jó csapathoz kerül, még a fizetése is jobb lesz. Közben az égegyadta világon senkinek nem kellett a törökökön kívül. Még ők is csak kölcsönbe merik elvinni ezt a bohócot, hiszen nem akarnak kiadni 10-15 milliót feleslegesen. A Juventus meg nem tehette azt meg, hogy erre a kölcsönajánlatra nemet mond, hiszen egyrészt Melo is "szívesen" ment a Galatához (hiszen több pénzt kap), másrészt ha ezt az ajánlatot nem fogadjuk el, ki tudja, hogy a nyár folyamán jött-e volna még ehhez hasonló ill. ki tudja, hogy Melo máshova hajlandó lett volna eligazolni, hogy ha nem kap 3 milliót évente. Úgy járhattunk volna vele, mint a többi bazári majommal, azaz itt ragadt volna nálunk, a helyére már hoztunk valakit, és nem is játszattuk volna, úgy mint pl. Brazzo-t vagy Grosso-t fél évig. Persze a fizetését továbbra is nekünk kellett volna folyósítanunk. Összességében nagyon örülök neki, hogy ez a nagyképű senkiházi, aki azt hiszi magáról hogy valaki, pedig nem az, végre eltakarodott innen. Persze jobb lett volna ha végleg elmegy, de hátha a játéktudása elég lesz ahhoz, hogy 1 év múlva a Galatasaray végleg leigazolja. Bár kétségeim vannak afelől is, hogy ez az ember megüti a török első osztály szintjét. Az lenne még igazán vicces (a Juventus szempontjából nem), hogy ha 1 év múlva a törökök nem szerződtetnék ezt a szerencsétlent. Vicces volna, ha még oda sem kellene. Persze gondolom akkor is ekkora arccal szállna le a torinói gépről. Balfasz...

Ismeretlen_102194 2011.07.22. 16:29:55

mmartin91: -Szerintem is jó ha elhúzza a csíkot, de azért felháborító az összeg amit kapunk érte!!! Elegem van már a Juventust megszálló- és ebben alaposan sáros a vezetőség is!- MEGÉLHETÉSI faszkalapokból, akik itt rontják a levegőt, a közösségi morált és még ki tudja mit, aztán ha el kellene takarodnimert egy rakás szart se ér amit csinálnak akkor meg a vezetőt bezárják a vécébe(bammeg, azonnal felbontanám a szerződését ilyenért!!!!!), meg verik a nyálukat hogy őket nem tiszteli a Juventus, stb!!!Hát apám, ki ez a f...???Fordítva ül ez a lovon, nem a klub van érte, hanem ő a klubért, mert tudtommal a pénzt felmarta ez a farok is minden hó elsején, a semmiért......... Fúúú de ideges lettem....

Alessandro 2011.07.22. 16:33:54

mmartin: te megint eléggé el vagy tévedve. Melo a jelenlegi keretünkből az egyik kiemelkedő játékos, akit ki lehet emelni egy olasz első osztályú 7. helyen végzett csapatnál. Ha valóban igaz lesz az üzlet, akkor Marotta ritka nagy ökör, hogy hagyja aprópénzért a drágán vett játékosunkat "elveszni", de persze nem ez lenne az első hibája neki. Egyébként meg Melot nem tisztelik a klubnál, miért is akarna itt maradni, de eleve nem tudjuk mi van a háttérben, várni még lehet, eleve nem szabadna leülni tárgyalni a törökökkel. A vezetőknek rögtön nemet kell erre mondani és keresni kell Melonak más csapatot, aki tud is fizetni érte, ha már eltávolítják innen legalább a maximumot hozzák ki belőle. Az meg hogy Grossohoz vagy Salihoz hasonlítod Melot, az a lehető legnagyobb ostobaság a részedről.

Ismeretlen_102194 2011.07.22. 16:40:03

Alessandro: -Látom te is benyaltad ez a tiszteljen a klub engem dumát!Hát ki ez?????Mond már meg lécci, plíz!!!Mert ha egy Del Piero mondja ezt akkor talán érezném mögötte a jogosultságot!De ez a farok két év gyatra szarakodása után ne játsza már a hőst aki a vállán vitte a csaptot!!!!A saját válogatottságát is meg minket is az idegbeteg stílusával többször hozta nemhéz helyzetbe, akkor egy ilyen répa ne ossza már az észt!!!!!Inkább tanult volna az öreg Alextől egy kis alázatot, aki sztem jóval kevesebb fizuért(gondolom) a száját még mindig csukva tudja tartani is kivárni a lehetőséget!!Érted mit mondok?????Ez egy nagyképú pöcs!És persze nem ellened irányul ;), csak idegesít ez a farok.

Ismeretlen_147985 2011.07.22. 16:40:33

"Melo a jelenlegi keretünkből az egyik kiemelkedő játékos, akit ki lehet emelni egy olasz első osztályú 7. helyen végzett csapatnál." Ez a kiemelkedő játékos éppen most igazolt a játékostemetőbe, Törökországba. De persze gondolom kényszerítve lett, hogy csakis a Galatához mehet, sehova máshova, hiába jelentkezett be érte a Real Madrid, a Barcelona, a Chelsea, és a Man United is. Melo mégis úgy döntött, hogy neki a Galata lesz a legjobb helym itt komolyabb trófeákért küzdhet, mint máshol. Azt hiszem, itt a blogon sokan kicsit többet gondolnak erről a Melo gyerekről, mint ami valójában. Ha ő egy kiemelkedő játékos lenne, és a jelenlegi Juventus egyik legjobb játékosa, akkor nyilvánvalóan nem került volna kölcsönbe a Galatasaray-hoz.

Supi 2011.07.22. 16:54:11

Tudom, hogy túl egyszerűen kérdezem, de mmartin91, hogy fordult veled ekkorát a világ? Eddig Melot tudtommal jó játékosnak tartottad és te is azt mondtad, hogy a Juve legjobbja, bocs ha tévedek akkor valamit félre néztem. Egyébként Vidal érkezése miatt semmi probléma, hogy megy, helyette 1 sokkal motiváltabb, eszesebb játékos jön, de ez a kölcsön szerződés tényleg 1 vicc. Egyébként én is jó játékosnak tartottam és végül is tartom még mindig, de egyértelműen menjen is, ilyen hozz állással innen. Ki ő? Egy 28 éves játékos, aki eddig a Flamengoba, a Cruzeiroba, a Grémioba, Mallorcaba, a Racing Santanderbe, az Almeríába és a Fiorentinába játszott eddig és most a sorba tökéletesen beleillő Galatasarayt választja, amelyik idén azt hiszem az alsó házba tanyázott... Ez az ő szellemi szintjéről is elmond valamit... Amellett, hogy megy, még reménykedek a távozása miatt abban is, hogy így hátha Momo marad, csak érte állítólag már kérők is vannak, de remélem Conte, ha tényleg számítana rá, erélyes lesz és meggyőzi a félszeműt...

Ismeretlen_147985 2011.07.22. 17:03:44

Supi: Igen, ez pontosan így van. Melo-t nagyon jó játékosnak tartottam, leginkább akkor amikor két évvel ezelőtt ideigazolt, de be kell látni, hogy amit 25 millióért két év alatt művelt, az egy kalap szarral egyenlő. Persze nem voltak tőle sokkal jobbak a társai sem, de amíg a selejtek az esetek többségében kölcsönbe vagy pár millióért szerződtek a Juventushoz (leszámítva Martinez-t), addig ez a bohóc Melo gyerek egy elég nagy összegért. Egyébként akkor kezdett el velem nagyot fordulni a világ, mikor olvastam a meglehetősen nagyképű nyilatkozatait, amiben dióhéjban azt ecsetelte, hogy ő mekkora játékos, nélküle a csapat még csak nyerni sem tudott, ill. vele nem lehet megtenni ezt meg azt, mert ő a Felipe Melo. Ha mindezt Ronaldo, Ibrahimovic vagy éppen Drogba (pár elképesztően nagyképű játékos a futball világából, akiknek van is mire) mondta volna, akkor felesleges is lett volna vele foglalkozni, de amíg egy huszadrangú senkiházi Felipe Melo mondja, aki kétszer lett 7. a Serie A-ban, kiesett miatta a brazil válogatott a VB-ről, azóta pedig nem is volt válogatott, akkor akármelyik Juventus szurkolónak hirtelen elege lehet, az egykoron szívesen fogadott és dicsőített játékosából.

Alessandro 2011.07.22. 17:38:43

asveed: nem állítom hogy Melo világklasszis, mert nem az, de a jelenlegi keretünkből kiemelkedik a középpályások közül. Vidaltól függetlenül azt gondolom, hogy egy jó edzőnél egy Melo Marchisio belső középső középpálya is tökéletesen működhetne, persze sokan mindkettőjüket szeretnék már a csapaton kívül tudni. Azért nem véletlen, hogy Melo jól teljesített a Fior-nál, kétségtelen, hogy nem érdemes őt sem agyon dicsérni, de ő egy biztos pont lehetne a csapatnál. Ha viszont úgy gondolkodunk hogy ő az egyik leggyengébb emberünk és őt vesszük a mércének, akkor mehet szinte az egész csapat és maradhatna úgy kb a két kapus, Krasic, Chiellini, Q és Matri és természetesen Del Piero. Egy Juvéhoz méltatlan a 7. hely, de nem Melo miatt tartunk ott, ahol.

Ismeretlen_108746 2011.07.22. 17:44:57

Hát sajnos mmartin91 azt hiszem egészen pontosan összefoglalta a szomorú valóságot. Én magam is nagyon kedveltem Melo-t, s alapvetően nem örülök annak, hogy így alakult, de nagyon úgy néz ki, hogy azok közé a játékosok közé tartozik, akiknek ugyan meg lett volna a képességük, hogy igazán sikeresek legyenek, de egész egyszerűen a szellemi adottságaik (illetve azok hiánya) ezt lehetetlenné tették. Változatlanul tartom, hogy a Juventus vezetőségének is egyenesebbnek kellene lennie, de a brazil nyilatkozatai egész egyszerűen nevetségesek, elfogadhatatlanok és felháborítóak. Arról meg ne is beszéljünk, hogy egy 28 éves játékosnak illene annyi agya, vagy legalább rutinja legyen, hogy nem állíttatja ki magát minden második meccsen fejmagasságban elvégzett rúgások miatt.

Ismeretlen_102194 2011.07.22. 17:46:32

Nem ő miatta voltunk csak szarok, de ő is szerves része volt ennek, sztem, pont ezért mondom hogy ha valakinek egy ilyen idénye volt akkor sztem inkább kussoljon, vagy menjen el szépen csendben! De ez a nagyképű duma....... Mellesleg az örökös ámokfutásaitól kivert a víz, amit sokszor teljesen feleslegesen csinált.Tehát ne állítsuk be egy igazi tartóoszlopként, aki ha elmegy, vége mindennek.Szerintem meg sem fogjuk érezni a hiányát, ahogy Diegoét sem...

Ismeretlen_149085 2011.07.22. 18:12:07

Meglepően olvasom a hozzászólásokat, eddig úgy rémlik, hogy Melóval kapcsolatban pozitív volt az összkép, most meg csak becsmérlő kommenteket látni, lehet rosszul emlékszem. Továbbra is úgy tartom, hogy a csapat legjobb vkp-ja volt, tehát nem feltétlen vele kellett volna kezdeni a takarítást. Egyébként valóban rendkívül aggresszív játékos, de csak egyszer állították ki a szezonban, szóval túlzásokba se essük már. Mindenesetre Vidal minden szempontból jobb nála.

Baggio 2011.07.22. 18:18:43

Melo a világ 1ik legjobb vkp-ja tökmind1 most hova megy ez tény.... nem tom mire fel húzzátok le..Davids sem 1szent tehén volt wazze..vkp-nak ölni kell a gyepen és nem papás mamást játszani... Juve vezetősége 1nagy Lufi,hogy így jár el..mind1 kiket fognak igazolni én a full stábot elzavarnám a bánatba kapálni..kölcsön..2milla + 3millás fizu ,de kit érdekel a fizuja..ha eladták volna akk se minket terhelt volna a 3milla..15-ért halál lazán eladható lett volna PSG vagy bármely angol csapatnak.. 1et vesznek 1-et elzavarnak..1szerencsénk van..nincs több jól teljesítő játékosunk,tehát a keretet gyengíteni már művészet lenne:-DDDD

Ismeretlen_147985 2011.07.22. 18:28:12

Baggio: Így van, ő az egyik legjobb vkp a világon. Ezt bizonyítja a fantasztikus eredményei és a több tucat trófea, amit pályafutása során elnyert. Ahogy mondod, semmit nem számít, hogy most hova igazol, hiszen miért ne játszhatna a világ egyik legjobb vkp-ja a Galatasaray-ban?... Éppen ezért egyáltalán nem lenne meglepő, ha pl. Maicon a Trabzonspor-hoz igazolna, Evra a Genclerbirligi-hez, Ronaldo a Fenerbahce-hoz, vagy éppen Messi a Kayserispor-hoz. Ez a világ legtermészetesebb dolga lenne.

Ismeretlen_102194 2011.07.22. 18:57:01

Én a Melo-Davids párhuzamot erősnek érzem, nagyon erősnek......

Ismeretlen_174409 2011.07.22. 19:15:46

hagyjuk már ezt a Melo-t,komolyan...a tavalyi szezon során voltak itt olyanok,akik elégedettek voltak vele,én viszont mindig kimondtam a véleményem,most is kimondom...EZ EGY NAGYPOFÁJÚ SENKIHÁZI FAVÁGÓ BALFASZ,nincs helye itt,menjen a viharba Törökbe,bizonyítsa ott is,hogy nincs a Földön még egy ekkora arcú balfasz,hisz ehhez ért!!!viszlát Felipe,senki se fog egy könnycseppet se hullajtani érted...vissza se gyere többet!!!

Ismeretlen_174409 2011.07.22. 19:16:12

Vidal fényévekkel jobb játékos már most,és még jobb lesz!!!

Diego2889 2011.07.22. 19:37:24

Melo nem azért igazolt el, mert ő akart elmenni.. egyértelmű h nem kellett nekünk és azért ment el..

bianconeri_2007 2011.07.22. 20:02:46

Melo alaposan megosztja a szurkolókat, összességében több kárral járt, mint haszonnal, úgyh sok sikert neki Isztambulban. amúgy 13 M-ós opciós joguk lesz rá, tehát összesen 18 M-t kaphatunk érte (a fizetésével együtt). kicsit off: érdekes, h amíg secco 15 M-s értékű futballistákat 25-ért vásárolt meg, addig Marotta 20-25 M-s játékosokat 15 körül tud megszerezni (Krasic, Vidal). martinez kivétel :D :D

Diego2889 2011.07.22. 20:07:37

Marotta cigánykodik amikor vesz valakit, viszont eladáskor meg tiszta jólelkű.. kb ugyanott vagyunk...

Ismeretlen_53881 2011.07.22. 20:42:02

Ez a Melo mekkora viccet csinált magából... Emlékszem pár éve volt egy USA-brazil meccs, amire kiment Obama is, és még neki is Melo mezét ajándékozták, annyira menő volt... most meg elmegy zsoldosnak egy, az olasztól jóval korruptabb, továbblépésre nem sok lehetőséget adó bajnokságba.... kb. mint Dzsudzsák.

Ismeretlen_184566 2011.07.22. 23:45:36

A vezetőség példát statuált Meloval. Nem az volt itt a céljuk, hogy annyira jól járjunk.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9911) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4137) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása