Serdar Tasci szeretne a Juventusba igazolni

Serdar Tasci ügynöke elárulta, hogy a stuttgarti védő szeretné Olaszországban folytatni a pályafutását.

A német válogatott játékos ügynöke szerint Tasci a szezon végén valószínűleg elhagyja a Stuttgart csapatát és vele együtt a Bundesligát is.  Maurizio Gaudino állítása szerint a középső védő az olasz bajokságba szeretne igazolni.

"Jelenleg a stuttgarti eseményekre koncentrálunk. Serdar szeretné, ha csapata előkelőbb helyre kerülne a tabellán." - nyilatkozta Gaudino a Tuttomercatowebnek.

"Ő valóban az olasz bajnokságban szeretne szerepelni és a Juventus kétségtelenül egy nagy klub, ezért nem értem, miért ne lehetne ez egy lehetőség."

A 23 éves védő a Stuttgart saját nevelésű játékosa, aki már több mint 100  német élvonalbeli mérkőzést tudhat maga mögött és 2006 óta a német válogatott rendszeres tagja is.

Tascit már nyáron is szóba hozták a Juventusszal, de az átigazolás ismeretlen okok miatt meghiúsult. Az Öreg Hölgy azonban nem adta fel a játékos szerződtetését, ezért lehetséges még egy érkező a védelem közepére idén nyáron.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr864653586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diego2889 2011.03.16. 20:19:47

na vele jól járnánk.. ügyes srác..

babo410 2011.03.16. 21:54:57

nem rossz a srác, de asszem nem középső védőre kéne elsőnek koncentrálni, az a legjobb csapatrészünk előbb a széleket erősítsük meg!!!!!

west 2011.03.16. 22:16:17

Én ezt még nem vettem észre hogy nagyon erős lenne a középső védelem 2ember hiányzik onnan.Kezdőként csak Chiellinivel lehet számolni és kellene egy értelmes tartalék is.

Diego2889 2011.03.16. 22:25:56

Chiellni-Bonucci kettős jó lenne.. az a baj h Bonu teljesítménye visszaesett, mert ugye mások helyett is dolgoznia kell.. Bonucci nagyon jo kis játékos, ebben biztos vagyok.. szezon elején láthattátok h mit is tud.. mára kicsit elfáradt, teljes mértékben megértem.. Rolando v Tasci jöhetne nagyon nyugodtan..

Balu 2011.03.16. 22:27:00

A cikk írója: ToTTy-Juve!! Ez valami korcs lehet.

Cucu 2011.03.16. 22:38:49

Gratulálok Balu, ez kell ide, a blog szerkesztőit korcsozni...

Balu 2011.03.16. 22:57:28

Bocs,de engem valmiért zavar.

Ismeretlen_181235 2011.03.16. 23:08:27

Balu: ha a Romas ToTTira asszociáltál, akkor 1. azt sem tudod, hogy írja a nevét 2. bóknak veszem, mert akkor én nemesebb vagyok :))) 3. a magyar ABC-ben pedig van "ty" betű is Cucu: Köszi. ;) A cikkhez meg annyi, hogy erősítés lenne minden képpen és még az is lehet, hogy ingyen távozhat nyáron (de ennek utána kellene nézni) és ez esetben remélem, hogy hozzánk.

Tony 2011.03.16. 23:20:43

Tasci végre hosszú idő után egy olyan név aki erősítést jelenthet és ennek tetejében még el is hozható,hiszen ő kivételesen 1 olyan csapatban játszik amely még a Juventus-nál is gyengébben szerepel.

Ismeretlen_181235 2011.03.16. 23:23:17

És az sem mellékes, hogy van még játékos, aki hozzánk AKAR igazolni :)

babo410 2011.03.16. 23:29:48

Sztem is jó játékos, jöhetne, de a szélek fontosabbak, mint a belső védelem. tehát ha olcsó, és nem megint a szélek sínylik meg jöhet. De évek óta a stzélek miatt vernek minket. Ha ott is minőség lesz jöhet a többi poszt. Ne belső védőre adjunk ki 20 millát.

Ismeretlen_164215 2011.03.17. 08:18:26

Szakosodjon át szélső védőnek, választhat, hogy a jobb vagy bal oldalon akar futkározni, beadni, egy-kettőzni és védekezni. Amúgy középen jó a csapat, ha megoldódik a két szél védtelensége, akkor egy Chiellini-Bonucci-Barzagli plusz fiatalok felhozatal elég kell legyen erre a posztra. Vagy persze lehet venni még egy védőt, és akkor átállni három védős rendszerre, ha az új edzőnek az lesz a szíve csücske.

turorudi 2011.03.17. 10:36:36

jókat hallottam róla, nem mondom h nem kell nekünk, de csak miután jött 2 szélre is védő! bonucci és chiellin nagyon jó védők, és fiatalok is, de 4 ember feladatát látják el ketten! vagy tényleg át kell állni 3 védőre, és akkor jó lehet a bonu-chiello-tasci trió, vagy koncentráljunk szélsővédők igazolására!

turorudi 2011.03.17. 10:55:07

piazon a cselszié! ügyes vagy marotta.... egy 17 éves srácot se tudunk idehozni, aki a juveba akar jáccani???

Ismeretlen_102246 2011.03.17. 11:01:10

4 bajnok kell. Na ez a srác nem bajnok. Felejtsük el a nem megfelelő szintű játékosokat. Bastos, Pastore, Lennon, Clichy... Ők megfelelők lennének.

Ismeretlen_102246 2011.03.17. 11:02:52

@turorudi: Egyetértek a Marotta kritikában, DE... ez a srác nem akar itt játszani, hiszen pont vele nem sikerült megegyezni és egy szót sem szól, hogy inkább a Chelsea-be megy. Baromira jól sikerülhetett a csapat bemutatása, amikor itt volt... persze látott egy fos csapatot a Roma ellen (Kupa meccs). Ezek után nem is csoda, ha nem akart ide jönni.

turorudi 2011.03.17. 11:21:02

én részleteket nem tudok, csak annyit, hogy a cselszi kb 5 milliót fizet érte. ezzel megint csak lemaradtunk 1 jónak ígérkező játékosról... jók a nevek akiket írtál, de félek hogy ha mozdíthatóak is, úgy járunk velük mint ezzel a gyerekkel! mind a 4 jobb csapatban játszik mint a juve, ráadásul sóherek vagyunk! ha lehet választani clichy és bodor boldizsár között, tuti a honfitársunk fog nálunk kikötni, mert olcsóbb és tapasztaltabb:)

Ismeretlen_122894 2011.03.17. 11:58:30

hozzáteszem, hogy a csoda gyerek piazon évi 1M-ót kért, ami azért nevetséges egy 17 éves suhancnak. ha jól játszik, 2-3 év múlva mennyit fog kérni? ha sanyinak 1-1,5M körüli összeget fizetünk, akkor nehogymá' piazon is annyit keressen! marotta okos döntést hozott ez esetben is, pénzéhes suhanc nem kell!

Victor90 2011.03.17. 12:17:45

Igazad van regularjohn!Egyébként sem vagyunk most abba a helyzetbe,hogy ilyen ismeretlen 17-18 éves kölyköket próbálgassunk a csapatba,nekünk kész játékosok kellenek!Neymar-t,vagy Ganso-t kilehetne próbálni egyből,de ez a Piazon gyerek úgyis először a primavera-ba focizna!1 biztos:nekünk nem Piazon-ra van szükségünk!

Ismeretlen_150170 2011.03.17. 12:33:11

Én már annyira csalódott és kiábrándult vagyok hogy már nem tudok semmire és senkire biztosat mondani. Az elmúlt években kipróbáltunk már itt mindent, mint a drogosok, csak annyi különbséggel hogy nekünk semmi nem jött be. Vettünk, olcsón, drágán, kölcsönbe, nagyobb neveket, ismeretleneket, teljesen kezdőt, világbajnokot, ígeretet, lejárt lemezt, egy fél tucat edzőt, új vezetőket, volt már itt minden mint a búcsúba! Ahhoz sincs már kedvem hogy bárkit is hibáztassak, mert ami itt nem jött be az máshol tuti működik és akkor ezt mivel lehet megmagyarázni? Nyílván új edző lesz megint, nekem mindegy hogy ki az és hogy eddig mit ért el, hány éves stb, eddigi edzőinkkel se az volt a baj hogy szakmailag alkalmatlanok lettek volna, ez hülyeség, viszont Deschamps óta nem volt egy tökös szakvezetőnk, aki ki állt az elképzelései mellett, el is küldték..... Legyen olyan edzőnk akinek töke van és helyre rakja a primadonnáinkat! Én már két klasszis érkezésével is elégedett lennék, az egyik a középpályára ki szervezi a játékot, a másik természetesen egy hátvéd. Persze kellenek még olcsó, kiegészítő emberek is, szerintem például Barzagli jó példa erre és ingyé szerintem jöhetne Pirlo is nem olyan rossz ő még, természetesen csak cserének, Pastore mellé. :)

Ismeretlen_149053 2011.03.17. 12:44:21

Pedronegro..... nagyon egyetértünk! Forza Juventus!

Ismeretlen_108746 2011.03.17. 12:44:31

"nekünk kész játékosok kellenek!" Mindenki tudja, hogy mire van szükségünk, de azt leshetjük, hogy ez a szerencsétlen Marotta értelmezhető minőségű kész játékosokat igazol majd. Marotta minden egyes esetben megmagyarázza, hogy kit miért nem igazoltunk le, aztán jönnek a fantasztikus igazolásai. Minden összeg relatív, s mondjuk a zseniális Martinez-t is elég drágán igazoltuk, nem beszélve a szintén nem keveset kereső remek kölcsönjátékosokról. "Neymar-t,vagy Ganso-t kilehetne próbálni egyből" A 18 éves Neymar és a 21 éves Ganso ugyanúgy semmit nem bizonyított még komoly csapatban, mellesleg mondjuk Neymar vételára sem volna annyira feltűnően alacsony.

Diego2889 2011.03.17. 13:03:26

ez h nem bizonyitott Neymar, sztem nem igaz.. nem irnám le én azt a bajnokságot, sztem egy Santos féle csapat, nagyon megzúzna minket.. Neymarról meg csak annyit, h minden álmom ő lenne..18évesen amit már letett az asztalra, mindent elmond róla.. ö viszi a csapatot a hátán 2 éve.. És a Santos nem egy rossz csapat..

Victor90 2011.03.17. 13:03:40

Ez most nem vételárra gondoltam!Neymar v Ganso 10-szer jobb focista mint ez a Piazon gyerek!Neymar-nak szerinted miért is ennyire borsos az ára?!Ganso-val pedig már szóba hozták a Milan-t,és az Inter-t is!Nem rég volt 1 U20-as torna ahol ez a 2 játékos,parádézott és joggal mondhatja rájuk az ember,hogy ezek nagyon nagy játékosok lesznek!Azt is merem állítani,ha nyáron e 2 játékos közül valamelyik eligazol 1 nagy csapatba,biztos,hogy nem a primavera-ba fog játszani hétről-hétre!De ez a Piazon gyerek a Chelsea-nél biztos,hogy ott fog játszani!Egyébként a nyáron nagyon remélem,Marotta is távozni fog!Megbukott mind 2 szakember,itt a Juventus-nál helyük nincs,edzőnek jöjjön Spalletti,Marotta helyett pedig Moggi!

Diego2889 2011.03.17. 13:07:32

amugy meg teljesen mindegy.. felesleges ilyen játékosról beszélni, mert hülye lenne ide jönni, még ha a pénz meg is lenne érte.. jobb lesz ha belátjuk, h nekünk csak az marad, aki másnak nem kell.. nekünk klasszisokat nagyon nehéz lesz idehozni..sőt sztem ha nem lesz bl, akkor szinte lehetetlen..Neymar elmondta h szivesen jönne a Juvéba, de a Chelsea nagyon ostromolja a 40millios összegekkel.. elöbb utobb sztem ott köt ki..Bastos?? A Mu is akarja.. ennyi elég róla is sztem.. Pastore?? hát őt meg minden csapat elvinné.. Egy szó mint 100.. szarban vagyunk.. ezt pedig köszönjük meg saját vezetőinknek és a tulajdonosoknak..

Petike007 2011.03.17. 13:11:43

Szerintem az első igazolás egy normális edzőnek kéne, hogy legyen. Játszhatna itt a világválogatott is, de szerintem mindig a fejétől bűzlik a hal. Nem Marottát kell szidni, hogy a csapat finoman fogalmazva sem játszik eredményesen. Ő miatta nem tudunk futni, ő miatta nem tudják kezelni a hiper szuper játékosaink a labdát, ő miatta nem tudunk megverni egy az egyben senkit, nem hinném! Kell egy edző akinek van koncepciója. Egy edző aki tudja motiválni a csapatot, aki miatt a srácok úgy mennek fel a pályára mint ha vért ittak volna. Mou sem a legnagyobb taktikus a világon akárki akármit mond, de, hogy a csapata tűzbe ment volna eddig érte bármikor az már egyszer biztos! Az eddigi évek legnagyobb hibája, hogy olcsójánosok voltunk, és az edzőn próbáltunk meg spórolni. Tudom a fociban nincsen ha és de, de kíváncsi lennék hol tartanánk mondjuk ha egy Hiddinget fizetünk meg és nem egy olcsó Ferrarát választunk (vagy Zacceroni...)

Ismeretlen_108746 2011.03.17. 13:20:01

"ez h nem bizonyitott Neymar, sztem nem igaz.. nem irnám le én azt a bajnokságot, sztem egy Santos féle csapat, nagyon megzúzna minket.. " Tekintve, hogy minket az olasz bajnokság kiesőjelöltjei is megfingatnak, nem gondolom, hogy sok értelme lenne egy ilyen kijelentésnek. A brazil bajnokságban brillírozni pedig nem ekvivalens azzal, hogy valaki Európában is komoly karrier befutására képes. Rengeteg, otthon parádézó új Romario-t, új Pele-t, új Ronaldo-t láthattunk eltűnni a süllyesztőben. "Neymar v Ganso 10-szer jobb focista mint ez a Piazon gyerek!" Ez majd elválik. Lehet, hogy így van, de aligha jelenthetjük ki biztosra. Szinte kizártnak tartom, hogy reális képed van róla, hogy Neymar, Ganso vagy Piazon mire lenne képes egy európai élklubban. Ha mégis állandóan a brazil bajnokság meccseit nézed, s tévednék, javíts ki. "Neymar-nak szerinted miért is ennyire borsos az ára?!" Mindennek annyi az ára, amennyiért el lehet adni. Egy játékos vételára pedig nincs feltétlenül egyenes arányosságban a valós képességeivel. Amúgy tudtommal nem ismeretes Neymar vételára, tekintve, hogy még nem adták el. A vele kapcsolatban repkedő összegekkel nyilván a jelenlegi klubja dobálózik, teljesen érthető okokból. Neymar és Ganso pontosan ugyanúgy semmit sem bizonyított még, mint Piazon.A mondandómnak pedig nem az a lényege, hogy én Piazon-t preferálom Neymar-ral szemben.

Ismeretlen_108746 2011.03.17. 13:22:45

"Egyébként a nyáron nagyon remélem,Marotta is távozni fog!Megbukott mind 2 szakember,itt a Juventus-nál helyük nincs" Maximálisan egyetértek.

Diego2889 2011.03.17. 13:25:18

sajnos van egy olyan érzésem h marad Marotta.. edzőnek meg jön egy Conte v hasonló személy.. igazából én a vezetőséggel nem vagyok megelégedve.. borzasztóan hülyék szegények.. Ezeknek semmi rátermettségük a profi labdarúgáshoz.. Azt kell h mondjam h 1 esélyünk van, ő pedig Moggi.

Victor90 2011.03.17. 13:39:02

Piazon-ért 5,3 millio fontot ad a Chelsea!Az kb ..6-7 millio euro-nak felel meg!Na most én azért akadtam ki ezen,hogy ennyi pénzből(ha hozzátoldunk 1 kisebb összeget)hasznos játékost tudnánk venni belőle!Pl..1 Bosingwa-t!Chelsea jobbhátvédet keres,Ivanovic mellé,így Bosingwa mehet Londonból Isten hírével,hiába 29 éves a portugál,de nekünk nagy hasznunkra lenne a jobbhátvéd poszton!Vagy a balszélre például ennyi pénzért letudnánk igazolni a horvát Kranjcar-t is!Az ő posztján ott van Bale+a frissen igazolt Pienaar,így alig játszik a horvát,és szerintem mozdítható lenne!Ne a primavera-ba igazoljunk már ennyi pénzért 1 játékost!Diego2889!Bastos nem lesz Juve játékos 1 darabig,így azt mondom ő helyette leigazolhatnánk Vargas-t,a Fior nem jobb nálunk 1 fokkal se,így azt mondom,ő eljönne szerintem!Csak ezzel az egésszel az a bökkenő,hogy nekünk se Bastos-ra nincs pénzünk,se Vargas-ra!

Ismeretlen_122894 2011.03.17. 13:40:40

nem teljesen értem ezt a marotta ellenességet, figyelembe kellene venni a lehetőségeket, amik között választhat. megkötött kézzel nehéz boxolni, de ez nem (feltétlenül) a boxoló hibája, hanem azé, aki összekötötte. pedronegroval könnyű egyetérteni. az én véleményem is az, hogy 2-3 jó igazolással (amiből min. 1 szélsővédő, és egy kreatív ember középre) fel lehet lendíteni a csapatot, és habár nagyon szarul állunk, a helyzet annyira mégsem végzetes, főleg, hogy már most el tudjuk kezdeni szervezni a jövőt (a követlező szezont).

Diego2889 2011.03.17. 13:42:09

nem érted a Marotta elleneseket?? az már eléggé gáz.. pedig egyértelmű h elég gyökér a csávó.

epaska 2011.03.17. 13:57:33

Én úgy gondolom, hogy nem csak Del Neri és Marotta a hibásak. Velük együtt Elkann és Agnelli is.

Diego2889 2011.03.17. 13:58:30

pontosan... mindenki benne van.

Diego2889 2011.03.17. 14:18:17

A bennfentes tudni véli, hogy a Huszti Szabolcsot is foglalkoztató Zenit vezetőedzője, Luciano Spalletti lehet a végső befutó, de a közönségkedvenc Didier Deschamps is visszavágyódik, illetve a Bayern Münchentől a nyáron távozó Louis van Gaal neve is felmerült. Rajtuk kívül még Antonio Conte, Claudio Gentile és Walter Mazzarri került szóba az Öreg Hölggyel, míg korábban Fabio Capello nevét is bedobták a köztudatba – ezt azonban az érintettek kizártnak tartják, lévén a sokat megélt tréner a 2012-es Európa-bajnokságon minden bizonnyal érintett lesz az angol nemzeti együttessel. Az informátor azzal zárta mondandóját, hogy jelen állás szerint még az sem biztos, hogy megmentené Del Neri munkáját, ha egy hatalmas hajrával odaérne a negyedik helyre a Juventus. Kérlek Istenem Deschamps legyen a befutó..

Ismeretlen_108746 2011.03.17. 14:24:03

"nem teljesen értem ezt a marotta ellenességet, figyelembe kellene venni a lehetőségeket, amik között választhat. megkötött kézzel nehéz boxolni, de ez nem (feltétlenül) a boxoló hibája, hanem azé, aki összekötötte." Én azt nem értem, hogy az előző, szintén dilettáns, vezetőség esetében miért nem jött senki ezzel szűkös lehetőségek szöveggel? Az előző vezetőség segghülye volt, Marotta egy kurva nagy ász, aki ugyan még mélyebbre süllyesztette a Juventus-t az eredmények szerint, de neki ugyebár nagyon nehéz a megkötött kezecskéivel. Amúgy ha már szűkös lehetőségekről beszélünk, valakinek van elképzelése róla, hogy egészen konkrétan mennyi pénzt költött Marotta "erősítésekre" (a kölcsönjátékosok esetleges vételárán túl persze)? Ajánlom mindenkinek, hogy nézzen utána, múltkor volt erről egy írás (talán a goal.com-on), s igencsak megdöbbentő lesz a szám. Nagyon komoly összegről van szó.

Ismeretlen_108746 2011.03.17. 14:24:50

"Én úgy gondolom, hogy nem csak Del Neri és Marotta a hibásak. Velük együtt Elkann és Agnelli is." Ez pontosan így van sajnos.

Victor90 2011.03.17. 14:46:56

Kezdjük ott nem kellett volna elengedni Diego-t,Martínez (12millio euro) helyett le kellett volna igazolnunk Özil-t(15 millio euro-ba került a Madrid-nak ha jól tudom)!Téli mercato alatt 7 millio euro-ért nekünk nem kellett Makoun,helyette ingyen hozott nekünk 1 toronydaru-t,meg 1 bohóc,kieső jelölt Bundesliga-s cserejátékost,300ezer euroért!Sokkal jobban is csinálhatta volna a dolgait Marotta!Ha 1 kicsit okosabb,sokkal de sokkal jobb csapatunk lehetne!Ez Marotta 2010/2011-ben a Juventus háza táján,mert ha ezt 1 Chievo élén csinálja,még lehet Istenítenék,de 1 Juventus-nál...

Diego2889 2011.03.17. 15:05:24

teljesen mértékben egyet értek.. az elmúlt 3 évben vett játékosok árából, klasszisokat is lehetett volna venni..Secco is és Marotta is 1 balfasz.. Secco viszont hozott nagy játékosokat is a csapathoz.

Ismeretlen_170662 2011.03.17. 15:17:36

Gratulálok marotta. Piazon megy a cselzibe. Ezt is eltudta baszni.

Ismeretlen_122894 2011.03.17. 15:52:30

@Apuleius: secco esetében azért nem hangzott el, hogy megvan kötve a keze (legalábbis a részemről), mert ilyen értelemben nem volt: nézd meg, hogy egy igazolási szezon alatt milyen összegekért és milyen fizetésekkel vett játékosokat. ennek isszuk a levét, ha nem kellene egy amaurinak kifizetni évi 3 vagy 4M-ot (bocs nem emlékszem a pontos összegre), és tiagokra, almironokra nem dobtunk volna ki az ablakon további milliókat, előrébb lennénk. marottának nincs ennyi pénze, a legnagyobb hibája martinez megvásárlása, aki eddig még semmit sem mutatott. de ez egy hiba, szemben a sokkal. egy korábbi kommentemben összszedtem, hogy kire és mennyit költött, igyekszem előkeresni. kölcsönjátékosok? mint a helyzet mutatja nagyon okos döntés volt nem megvenni ezeknek a jelentős részét, mert így olcsón kiderült, hogy nincs jövőjük @Diego2889: kit hívunk "nagy" játékosnak, akit secco hozott? amauri? - az igazolás pillanatában jónak tűnt, de semmi se lett belőle, egy semmi, hatalmas fizetéssel. vagy diego? kraszics kb ugyanolyan értékű igazolás marotta sokkal átgondoltabb koncepcióval bír, sokkal kifinomultabb megoldásokkal operál, így álláspontom szerint összeségében sokkal jobb, mint secco! @Victor90: nem jelentheted ki, hogy marrotta hibája, hogy kiket nem igazolt le, ezer olyan egyéb szempont játszhat szerepet, ami még csak a térképünkön sincs - az egyes játékosok/ügynökeik preferenciája, de ha te özil lennél, kihez írtál volna alá? juve-európai liga-delneri, vagy real-bl-murinnyó. szerintem nem kérdéses a válasz. @Tical: ajánlom figyelmedbe a korábbi (11.58-kor írt) kommentemet, én egyáltalán nem bánom, hogy nem jött ide évi 1M-os fizetésért.

Victor90 2011.03.17. 15:58:25

regularjohn!Először jó lenne,ha megértenéd,hogy mit beszél az ember!Én azt mondtam,hogy mi leigazoltunk 1 semmit érő 12 millio euro-s játékost,a Real 1 kicsivel többért leigazolt 1 Özilt!Most már vágod?

Ismeretlen_108746 2011.03.17. 16:05:16

@regularjohn: "secco esetében azért nem hangzott el, hogy megvan kötve a keze (legalábbis a részemről), mert ilyen értelemben nem volt:" Pontosan ugyanannyira volt megkötve a keze, mint most Marotta-nak. Szignifikáns változások nem történtek a Juventus lehetőségeit illetően. Csak ismételni tudom magam, nézz utána, hogy a frenetikus Marotta mennyit költött igazolásokra ebben a szezonban. Komoly összegről van szó, amelyből nagyon sokkal jobb igazolásokat lehetett volna eszközölni. "kölcsönjátékosok? mint a helyzet mutatja nagyon okos döntés volt nem megvenni ezeknek a jelentős részét, mert így olcsón kiderült, hogy nincs jövőjük" És szerinted az a lépés, ha valaki erősítés címén kölcsönvesz vagy 10 játékost, amelyek csaknem mindegyike használhatatlan, s nincs jövője, okos döntésnek számít? Hát én erről penetránsan mást gondolok. A kölcsönvételek egy része nem volt ingyenes, a rájuk és a fizetésükre költött összeg az ablakon kidobott pénz, s közben a csapatot nem sikerült megerősíteni. Mindebből az következett, hogy a kitűzött minimális célt sem sikerül elérni (BL-hely), ami véresen komoly és súlyos anyagi következményekkel jár majd. Ha mindezek alapján számodra az jön le, hogy Marotta jó munkát végzett, s az egyetlen rossz döntése az ekelábú Martinez leigazolása, akkor az számomra érthetetlen.

Ismeretlen_150170 2011.03.17. 16:11:38

Marotta az eddigi majdnem egy éve alatt elköltött 35 milliót, ebből hozott 14 játékost, tudom sok csak kölcsönbe, de ez akkor se sok ha egy játékosra költötte volna, és aki nem vált be azokat nem kell megvenni és nem kell fizetni a csillagászati fizetéseiket mint az elmúlt években, a bérköltségekből több milliókat faragott le, nem hiszem hogy ezért Elkann-Agnelli meg fog haragudni rá! Fogjuk már fel hogy Marotta nem egy önálló intézmény, spórolás van, ez a feladata, ha változik a koncepció, már pedig úgy néz ki hogy ezt Elkann és Agnelli is belátja, épp azon vitatkoznak hogy 50 vagy 100 milla lesz a nyári bevásárlás költsége, reméljük 100, bár enek a duplája is ráférne a csapatra, na szóval ha majd ezt a 100 millát beteszik Marotta zsebébe és még mindig Martinezeket fog igazolni akkor majd én is Marotta fejét fogom követelni de jelenleg nem tudnám őt bűnbaknak nevezni!

Ismeretlen_122894 2011.03.17. 16:18:19

Viktor90, bocs, ha félreértettelek, de amit írtál az egyértelműen arról szólt, hogy özilt kellett volna martinez helyett megvennünk, na most erre írtam, hogy nem tudhatjuk, hogy özil egyáltalán aláírt-e volna. ha az a kérdés, hogy ennyiért tudtunk-e volna jobbat igazolni, mint martinez, az lehet jogos kérdés, hiszen azt én is elismerem, hogy martinez az egyetlen vitatható igazolása.

Ismeretlen_108746 2011.03.17. 16:20:34

"Marotta az eddigi majdnem egy éve alatt elköltött 35 milliót, ebből hozott 14 játékost, " Én úgy tudom, hogy ennél lényegesen nagyobb összegről van szó. Nem csak azt kell nézni, hogy mennyit spóroltunk ahhoz képest, mintha minőségi igazolásokat hajtottunk volna végre. Az olcsó kerettel nem lesz meg a BL-hely, márpedig ez súlyos mínusz lesz anyagilag. Lehet számolgatni, hogy megérte-e.

Ismeretlen_122894 2011.03.17. 16:31:29

nem igaz, hogy secconak meg volt kötve a keze, mert sokkal több pénzből gazdálkodott. lehet, hogy félreérthető a "meg volt kötve a keze" kifejezés, pontosítok: anyagi szempontból. sokkal több pénze volt secconak, amit az igazolásokat elnézve szörnyen költött el. sziklaszilárd meggyőződésem, hogy marotta ennyiből többet hozott volna ki. szignifikáns pedig az a változás, hogy nem költünk játékosra és fizetésre, így marotta eleve egy szűkebb piacról válogathat. pedronegroval kell, hogy egyetértsek, ha a több pénzből nem hozza azokat a lehetőségeket, akkor lehet bűnbak, de ez a mértékű ellenszenv számomra indokolatlan és érthetelen.

Ismeretlen_108746 2011.03.17. 16:38:47

Még véletlenül sem akarom védeni Secco-t, aki nagyon rosszul végezte a munkáját, ez nem vitás. A Juventus-nak az ő idejében sem volt sokkal tágabb mozgástere anyagilag, s voltak jó igazolásai is, ezt sem kellene elfelejteni. Én nem látok annyira radikális eltérést. Nem emlékszem egészen pontosan az összegre, de Marotta 50 millió fölött költött az igazolásokra és a kölcsönvételi szerződésekre (ehhez jön még hozzá az esetleges véglegesítés), ami azért nem annyira kevés. A spórolás jó dolog, de az éremnek több oldala van. Ha nem sikerül eredményes csapatot építeni, az már rövid távon is súlyos mínuszokat hoz. Abban maximálisan egyetértek, hogy nem Marotta nem egy személyben felelős.

Ismeretlen_122894 2011.03.17. 16:57:55

talán sose fog kiderülni, hogy ki/kik a felelős(ek) :(

Ismeretlen_150170 2011.03.18. 10:45:42

Apuleius: Marotta valóban 50 milla fölött költött, pontosabban 55 milla körül, viszont figyelembe kell venni az általa eladott játékosok árából befolyt bevételt is! Nyár végén Marotta így 33 millióval zárta az átigazolási piacot, azóta jött Toni, Barzagli, Matri, akik ingyen, olcsón és kölcsönbe jöttek, ezért mondtam a kb. 35 millát és ezek tények amennyiben hiszünk az újságíróknak. Ennyi pénzből azért nehéz lett volna csodát tenni bár biztos lehetett volna hasznosabban is elkölteni, átigazolásoknál nem lehet senkire biztosat mondani, mindig is lutri marad, maga a hatékonysága is nehezen mérhető, megítélhető, jelen esetben ráadásul nem csillagászati összegekről beszélünk, ha ez a 35 milla mind kuka volna még az se volna tragédia, de nem hinném hogy Krasic, Q, vagy Matri hátráltta volna a csapatot, és vannak még a futottak kategória akik nem haszontalanok vagy több van bennük, Barzagli, Pepe, Sörensen, Bonu, Toni és persze vannak akik tényleg kuka, Rinaudo, Motta, Traore, Martinez, Lanzafame. Én csak remélem hogy idén nyáron nem lesz "forradalom" és nem lesz az egész csapat lecserélve, mert így nem lesz csapatunk, nem lesz egység és megint az első komolyabb krízisnél (ez most januárban volt) az egész a darabjaira hullik. Szerintem egyébként Marotta maradni fog, átigazolásokért felelős személyt azért ritkán szoktak cserélni, nem ő a szűk keresztmetszet, az edzőkön sokkal könnyebb elverni a balhét teszem hozzá joggal mert mégis csak több köze van az "eredményekhez". Nézzük meg mi lesz a vezetők által beígért 50-100 millából, várjuk meg milyen irányvonalat jelölnek ki Marottának idén nyárra és azt hogyan oldja meg.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása