Cagliari-Juventus 1-3

A Serie A 24. fordulójában a Juventus Szardíniára látogatott, hogy megmérkőzzön a Cagliari gárdájával.

Cagliari-Juventus 1-3

A mérkőzésre egy kis újítást eszközölt Gigi Del Neri, ugyanis a védelem bal oldalán Chiellinit játszatta, a jobb oldalra visszakerült Sørensen, míg középen Barzagli és Bonucci kapott szerepet. A középpályássor a jól megszokott volt, míg a támadószekciót Martínez és Matri alkotta.

Alessandro Matri első alkalommal lépett pályára korábbi csapata ellen, ugyanakkor nem volt megilletődve, hiszen már a 9. percben nagy helyzetbe került, azonban ekkor még a kapus lábába bombázott. A szögletet követően Aquilani tüzelt kapásból, de lövését egy szép vetődéssel kitolta Agazzi, a hazaiak kapusa.

Nagyon úgy festett, hogy Matri megszerzi első gólját a Juventusban, és pont egykori csapata ellen. Erre nem is kellett sokat várnunk: a 21. percben Krasić ugratta ki a játékost, akinek a rövid alsó sarokba tartó lövésébe Agazzi már csak beleérni tudott, hárítani nem volt képes. Gólja után Matri nem ünnepelt. 0-1

Egyből a gól után egyenlíthetett volna a Cagliari, mivel Buffon elnézett egy szabadrúgást, azonban Nainggolan nem tudta elérni a labdát, és így nem tudott az üres kapuba lőni.

A második félidőből mindössze 6 perc telt el, amikor kiegyenlített a hazai csapat. Cossu adott be a bal oldalról, és a hosszún helyezkedő Aquafresca Buffon mozgásával ellentétesen visszalőtte a labdát a hosszúra, így esélye sem volt a Juventus kapusának a hárításra. 1-1

A mérkőzésen csereként pályára lépett a Juventusban előbb Alessandro Del Piero, majd Momo Sissoko, legvégül pedig a sérüléséből visszatérő Luca Toni.

A 75. percben már ismét a Bianconeri neve mellett szerepelt több gól. A támadás Matritól indult, aki a bal oldalon induló Chiellini elé passzolt, aki visszaemelte a labdát a hosszúra, ahol az érkező Matri a rövid alsó sarokba lőve visszaszerezte a vezetést a vendég csapatnak. 1-2

8 perccel később a Cagliari a Juventus hálójába juttatta a labdát, azonban Rocchi játékvezető már korábban a sípjába fújt, így érvénytelenítve a találatot. És ezután a Juventus végleg eldöntötte a mérkőzést. A jobbról tökéletesen érkező beadást Luca Toni fejelte be mintegy 14 méterről a rövid oldalra. 1-3

CAGLIARI-JUVENTUS 1-3

Összegzés:

Gólok: Aquafresca (51'), ill. Matri (21', 75'), Toni (84').

Sárga lapok: Krasic (5'), Conti (18'), Biondini (45'), Bonucci (45+1'), Ariaudo (53'), Aquilani (57').

Cagliari: Agazzi, Pisano, Canini, Astori, Agostini (Ariaudo 11'), Biondini, Conti, Nainggolan (Missiroli 39'), Cossu, Lazzari (Nené 70'), Aquafresca.

Fel nem használt cserék: Pelizzoli, Perico, Magliocchetti, Ragatzu.

Edző: Donadoni.

Juventus: Buffon, Sørensen, Barzagli, Bonucci, Chiellini, Krasić (Sissoko 64'), Aquilani, Felipe Melo, Marchisio (Toni 70'), Matri, Martínez (Del Piero 54').

Fel nem használt cserék: Storari, Grygera, Grosso, Salihamidžić.

Edző: Del Neri.

Bíró: Rocchi.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr924653465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_146727 2011.02.05. 23:37:23

Na ez már valami....remélem mostmár talpra állunk, mert jön az Inter a jövő héten....

Ismeretlen_164215 2011.02.05. 23:39:32

Érdekes, ha nyer a Juve, akkor rögtön felkerül a cikk, vesztes meccs után max következő reggel. Igen, tudom, a híríró vagy hírszerkesztő is ember, sőt, Juve drukker. :) Matrinak remélhetőleg beindult a góltermelés, így hátha több tér jut Milosnak és a középső középpályásoknak is, hogy mozogjanak és alkossanak.

JuveFaN 2011.02.05. 23:41:26

Matri,te nem is Cagliari szintű játékos vagy.Gyerekek Krasiccal mivan?Kezd egy kicsit el "Diego"-skodni a dolgot.

JuveFaN 2011.02.05. 23:42:18

venember83.Teljesen igazadvan: D

Ismeretlen_125576 2011.02.05. 23:54:22

venember83: mondasz valamit :P Rátapintottál a lényegre :D:D Hogy a meccsről is szóljak: - negatívum: játék nem nagyon volt. Krasic ismét eltűnt (igaz adott egy gólpasszt). Martínez sem volt meggyőző, lehet, hogy ő inkább csereként tud új lendületet adni a csapatnak, eddig legalábbis mikor csereként pályára lépett, akkor jobb teljesítményt nyújtott, mint mikor kezdőként kapott szerepet. Sorensen nem volt magabiztos :/ - pozitívum: szar játékkal, de VÉGRE NYERTÜNK. Az Inter ellen is ugyanilyen forgatókönyvet elfogadnék, megmondom őszintén. Matri és Toni is már többet tettek a Juvéban 2 ill 3 meccs alatt, mint az egyik egykori "csatárunk" az elmúlt egy évben :P

Victor90 2011.02.06. 00:15:11

Szinte hihetetlen volt számomra,Barzagli teljesítménye!Krasicra nagyon ráférne 1 kis pihi,de sajnos nem teheti meg most!Buffon egyértelműen jókora meccshiányba szenved,látjuk is!Sorensen szegény nagyon gyenge volt ma!Középpályán Marcsi és Melo játéka nagyon tetszett!Matri zseniális,2 meccs 2 gól!Toni fejese...szeretném még nagyon sokszor nézni,ezt a hülye gólörömét!1-1nél teljesen biztos voltam benne,hogy kikapunk,és jövőhéten edzőváltás,de nem így lett!Jövőhéten ezt a jobbhátvéd posztot kellene megoldani,de kivel?Eto'O bolondot fog belőlünk csinálni a jobb szélen!Összességében 1 átlagos focival nyertünk 2 góllal Szardínián,amihez gratulálnunk kell!

Ismeretlen_128760 2011.02.06. 00:40:14

Durva leszek: Semmi javulás nem volt a Palermo elleni mérkőzéshez képest, sőt kifejezetten romlott a hozzáállás. Sörensen kritikán alulit nyújtott. Krasic alig ért labdához, legemlékezetesebb megmozdulása egy eléggé szánalmasnak mondható műesés volt, amit egész Szardínián csak egy ember vett be, a bíró. Melo úgy játszik amilyen hangulata van. Bármikor benne van, hogy lerúgja valaki fejét, de közben egész testmimikájával adja a flegmát. A legvégén, szoros állásnál is képes teljesen felesleges sarkazgatásokat csinálni. Nincs olyan a világon aki megérti ezt az embert. A gond, hogy ő is ezek közé tartozik. Chielliniről kaptunk ismét egy gólt, sajnos meccsről meccsre romlik az ő teljesítménye is, talán egy kis pihenő nem ártana neki. Mentségére legyen szólva, hogy bal bekket játszott egész végig. Ez volt Del Neri egyik húzása, viszont erősen kérdéses, hogy Giorgio áthelyezése be fog-e válni. Ezen kívül kipróbáltunk néhány alakzatot, de a látott játékból leszűrhetjük, hogy sikertelenül. A meccs végén ismét rohanni kellett az eredmény után, ezúttal a bíróknak, Fortunának, valamint (végre) az épkézláb csatárteljesítményeknek köszönhetően sikerült. (igen, lehet, hogy volt szabálytalanság a Cagliari góljánál, de ezt 10ből 6-7 spori nem vette volna észre) Remélem ad annyi önbizalmat ez a siker, hogy kijöjjünk a gödörből! Forza Juve!

JuveFaN 2011.02.06. 00:58:16

juve17.Osztom a véleményedet,de Chiellinire ne nagyon panaszkodjunk!Csak megemlítem,hogy egyetlen valamire való védőnket "szídtad".Milos sajnos kipukkadni látszik.Barzaglitől meg ne legyünk elszállva!Egyszerűen hozta a kötelezőt.Matri,Toni Inter meccsen fejenként 2 gól!Martínezre itt mi szükség volt?Nem ér annyit amennyiért vettük,kuka.Sorensen go vissza IFI.Aq-nak teljesítménye változó,motivációja hozzáállása nulla.Marchi,Melo ilyen teljesítmény szerintem a minimum egy Milan,Inter ellen.És egy kis emlékeztető utolsó 10 meccsünkről!Nem szabad a mostani Juvét egekbe emelni!24. Forduló Cagliari Juventus 1:3 (0:1, 1:2) részletek 2011-02-05 23. Forduló Palermo Juventus 2:1 (2:1, 0:0) részletek 2011-02-02 22. Forduló Juventus Udinese 1:2 (0:0, 1:2) részletek 2011-01-30 21. Forduló Sampdoria Juventus 0:0 (0:0, 0:0) 2011-01-23 20. Forduló Juventus Bari 2:1 (1:0, 1:1) 2011-01-16 19. Forduló Napoli Juventus 3:0 (2:0, 1:0) 2011-01-09 18. Forduló Juventus Parma 1:4 (0:1, 1:3) 2011-01-06 17. Forduló Chievo Juventus 1:1 (0:1, 1:0) 2010-12-19 16. Forduló Juventus Lazio 2:1 (1:1, 1:0) 2010-12-12 15. Forduló Catania Juventus 1:3 (1:2, 0:1) 2010-12-05

Tony 2011.02.06. 01:43:32

juve27-el én is teljesen egyetértek. Szerintem hót gyenge volt megint a csapat és óriási mák kellett ehhez a győzelemhez,a Cagliari simán rászolgált az X-re. Martinez akkora szar,hogy beszélni sem érdemes róla,teljesen idegen neki a csatárposzt. Matri játékával pedig végre,hosszú hosszú idő után láthattunk egy említésre méltó csatárteljesítményt,ennek örülhetünk.

Ismeretlen_177028 2011.02.06. 06:01:27

Ejj ennyi depresszív majmot bázz... - Sörensen gyenge volt, aláírom, DE! Nem kaptunk róla gólt, ami az előző meccsekhez képest javulás, mert akár Grygera akár Motta van ott, folyamatos a gólveszély, a kis dán meg legalább fiatal és tudjuk róla hogy tehetséges, van hova fejlődnie. - Chiellini nem játszott rosszul az új szerepben sem, adott egy gólpasszt, de az, hogy egy kicsit alászaladt a labdának, az előfordul, én kurvára nem szidnám semmiért. - Barzaglit mennyien szidtátok, hogy a többi védőnkhöz képest szar, gólokat fogunk róla kapni, ha játszik, erre tegnap ő volt a legjobb védőnk, sokszor kisegítette Sörensent is. Reakció: semmi extra, hozta a kötelezőt... a pofám leszakad. - Aquilani és Martinez sem játszott rosszul. Előbbi kib@szott nagy kapáslövését már bezzeg elfelejtjük, mert mindig csak arra emlékezünk, mikor a csapat teljesítménye visszaesett (2. félidő eleje), gratulálok... Martineznek meg az ára megiont basszus, a te pénztárcádból vették ki azt a pénzt? Nem, akkor felejtsük már el... ennél már csak az szánalmasabb aki még mindig idekeveri Diegot... ki az?? - Krasic is jól játszott, lehet önmagához képest gyengén, de nem lógott ki a többiek közül, sokszor otthagyta Ariaudót, az az esés meg nem volt műesés, látszik már ti is elfogultak vagytok. A védő kicsit hozzáért, visszahúzva a lábát így nem tudott utána rendesen rálépni és elvesztette az egyensúlyát. Nem hülye ő sem, tisztán mehetett volna kapura és adhatta volna be a labdát... Én így láttam. - A Cagliari második gólját 10 bíróból 6-7 megadta volna? Erre még azt mondanám, hogy talán igen, ismerve az olasz játékvezetést, de szerintem egy jó bíró kiszúrja azt, hogy az egyik játékosunkat két kézzel húzzák vissza a karjánál fogva úgy, hogy arrafele jött a labda és így Toni nem tudta elfejelni... Szóval én is láttam hibákat, Sissokonak pl. a passzolás továbbra sem az erőssége, de én kurvára örülök, és nem csak azért, mert nyertünk, hanem mert javulás van a játékunkban és végre az edző is hajlandó forgatni a csapatot. De tudom, hogy aki csak a negatívumot képes kiemelni, azzal nem lehet mit kezdeni, szomorú dolognak tartom továbbra is. Én minden meccs után a pozitívumot keresem, teszem azt állatira leszarom, hogy Buffon két szabadrúgást is csúnyán benézett, mert nem lett belőle gól. Ennyi.

gyorijuventuno 2011.02.06. 08:23:15

Nem értek pár embert amiért Milos-t kritizálják. Amiért gyenge azért van mert egész 2010es évet végig játszotta pihenő nélkül...és kéne neki 2-3 hét pihenés hogy megujulhasson. Meghát ellenfelek is rájöttek ha őt lefogják akkor csapat támadojátéka csekély lesz..Nem önzö ö néz fel mikor két ember mellett elviszi a labdát de ha nincs kinek adni akkor tovább kell vinni 3ik emberen.... Sörensenre vissza térve...18 éves a srác és a posztja belsö védő és igy is tud olyan teljesitményt nyujtani hogy kiszoritja csapatbol szélsövédöinket...megvan benne a potenciál csak egy meccs alatt ö se vállhat klasszisá kéne neki folyamatosan 3-4 meccs hogy télleg bele lendüljön...

gino 2011.02.06. 08:55:47

Én azt mondanám, hogy egész szezonban nem tud egy Krasic kimagasló teljesítményt nyújtani. Sajnos nem csak egy pár jétéékosnak hullámzó a teljesítménye, hanem az egész csapatnak! Én azért bízom benne, hogy a 4. helyre odaérünk, bár, hogy most ezt írtam a szívem szakad meg. Sajnos a realítás talaján kell maradnunk, most ez az elérhető cél. Tudjátok én sokszor amikor néztem ezeket az elvesztett mérkőzéseket, nem jöttem rá, hogy a mai Juventusank mi az erőssége, mit akarunk játszani??? Amit kivettem Del Neri mester elképzeléséből az, hogy tartsuk a labdát játszuk meg Krasic-ot. A taktikai huzása meg az , hogy átküldi a 2. félidőben a bal oldalra.Ennyi......, szerintem gyenge. Én még mindig azt mondom, hogy nem ő a megfelelő ember a Juve számára. Attól függetlenül FOREVER JUVENTUS legyen bármi, és örüljünk a tegnap esti sikernek és bízzunk a jó folytatásban és a BL indulásban. UI.: Van a díszdobozos 2 üveg bort tartalmazó JUVENTUS borom. Az egyiket arra tartogatom, hogy akkor iszom meg ha bajnokok leszünk, másikat meg a BL győzelemkor. Hát a haveroktól ezért a kijelentésért márt kaptam hideget meleget, de a bor biztos helyen van és remélem pár éven belül ismét a csúcson legyünk.

Ismeretlen_178361 2011.02.06. 08:58:49

Végre nyertünk, és most ez a lényeg. És milyen szép gólokkal!!! Csak így tovább, Forza Juveeeeeee!!!!!!

frustrate 2011.02.06. 09:14:47

"Ezen kívül kipróbáltunk néhány alakzatot, de a látott játékból leszűrhetjük, hogy sikertelenül." Mutass egy csapatot a footballtörténelemben, ami tökéletesen váltott át egy új alakzatra 1 meccs alatt. Ezt gyakorolni kell, de ha rossz játékkal is eredményesebb, mint a 442, akkor inkább maradjon ez. "Martinez akkora szar,hogy beszélni sem érdemes róla,teljesen idegen neki a csatárposzt." Szerencsére nem csatár volt a 4321-ben, de tényleg nem jött össze neki. "Aquilani és Martinez sem játszott rosszul. " Ez a szép fociban. Két ember tök máshogy ítél meg egy játékost. Fél perccel ezelőtt még rosszul játszott Martinez. Aki szerint jól játszott, az légyszives idézzen fel egy momentumot. Lehet, hogy lemaradtam róla... "Martineznek meg az ára megiont basszus, a te pénztárcádból vették ki azt a pénzt? " Nem, a kedvenc csapatomat gyengítik középszerű játékosokkal, és ezt nem szeretem. Ilyen egyszerű. "az az esés meg nem volt műesés, látszik már ti is elfogultak vagytok. A védő kicsit hozzáért, visszahúzva a lábát így nem tudott utána rendesen rálépni és elvesztette az egyensúlyát. Nem hülye ő sem, tisztán mehetett volna kapura és adhatta volna be a labdát... Én így láttam." Jól láttad. Sárgát is kapott a védő és visszajátszásnál tisztán látszott. Amit viccesnek találok: Mindenki oltja Sörensent, hogy mennyit hibázik, de közben Bonucci két akkora hibát összehozott, hogy a fejemet fogtam és mindkettőből támadás indult. Persze őt mindenki védi, pedig 6 hónap alatt még mindig ott tart, hogy nem tud hozzászokni a 4 védős felálláshoz és hihetetlen hibákat csinál...

Ismeretlen_177028 2011.02.06. 09:45:08

@frustrate: Igen, ezért szép a foci :D Martinez szerintem se játszott jól, de rosszul sem, én így értettem. Szürke volt, elszalagált, nem csinált nagy szart (emlékeim szerint). "Nem, a kedvenc csapatomat gyengítik középszerű játékosokkal, és ezt nem szeretem. Ilyen egyszerű." Ez engem is zavar. De nem hozom fel minden egyes alkalommal, engem ez idegesít igazából, hogy mindig előjönnek ezzel, amit ezer éve tudunk és nem lehet most változtatni rajta... Meg alapból azok idegesítenek, akik attól érzik magukat hozzáértőnek, ha nyertes meccs után is elmondják a csapatot mindennek és kiemelik a negatívumokat. Bonucci is még valahol fiatal még, ez az első éve a Juvéban neki is, és Chielloval az egyik legstabilabb védőpáros és nem mellesleg a segítségével a belső védő az egyik legstabilabb posztunk. Nyilván hibázik néha ő is, emberből van. Főleg mikor nagy a csapaton a nyomás.

csakakriston 2011.02.06. 09:46:08

@Lord_Viktor: chiellini új szerepben?! visszatért az eredeti posztjára...

Ismeretlen_102194 2011.02.06. 09:47:53

Nyertünk!!Hurrá!!!;) De arra szeretnék megkérni mindenkit hogy egy mecccs után aztán ne kezdjünk el scudettoról meg BL-ről beszélni mert ez még korai lenne! Ezt a sok éves tapasztalat mondatja velem.:)

Arnijuve 2011.02.06. 09:49:14

hát a meccsről annyit hogy örülni kell hogy nyertünk és hogyDN próbálkozott nem pedig vakargatta amit ilyenkor szoktak....ráadásul a végén már 3 csatárunk a pályán volt! sztem ezt így kell. nyerni akart megis húzta. a többit amit írni akartam már Lord Viktor leírta!legalább ő látja (meg még egy páran) hogy a csapat fejlődik és türelem kell és minden apróságot megkell látni ami pozitívum.tudom nehéz .... Forza JUVE! jöhet a zinter

Ismeretlen_177028 2011.02.06. 09:49:47

OFF: Még mindig (vagyis a tegnapi meccs után már megint) nekünk van a legtöbb rúgott gólunk eddig a bajnokságban, szám szerint 40. :)

Ismeretlen_108746 2011.02.06. 09:52:55

"Bonucci is még valahol fiatal még, ez az első éve a Juvéban neki is, és Chielloval az egyik legstabilabb védőpáros" Félreértés ne essék, Bonucci tényleg nagy erőssége lesz a Juventus-nak, de egyetértek frustrate kollégával. Míg a 18 éves Sörensen-t sokan azonnal eltávolítanák a keretből, Bonucci a "legstabilabbnak" számít, habár egészen elképesztő, amatőr hibákat vét az utóbbi időben. Egyenlő mércével kellene mérni mindenkit, s mindenképpen több türelemmel kellene lenni egy ennyire fiatal játékos esetében. Én ezerszer inkább nézem ezeket a fiatalokat, a komoly hibákkal együtt, mint hogy Grosso-félék kerüljenek a kezdőbe. A statisztika meg nem igazán azt mutatja, hogy a védelemben bármiféle stabilitásról lehessen beszélni, egészen elképesztően sok gólt kaptunk eddig (és ez nyilván nem csak a szélső védők hiánya miatt van).A 18. helyezett Cesena egy góllal kevesebbet kapott, mint mi...

Ismeretlen_177028 2011.02.06. 09:59:20

Azt ne felejtsük el, hogy Sörensen belső védő alapból, nyilván még át kell szoknia az új szerepbe. De én is túlzásnak tartom, hogy szidjuk egy pár baki után, a fiatalok ilyenek, ezért is nem játszatjuk őket gyakran, mert éretlenek és valamilyen szinten apasztalatlanok még és a hibáikból tanulnak. Szóval lesz ez még jobb is, és sokkal jobb lesz mint Motta vagy (ahogy valaki ma vagy a meccs alatt írta) Grygera.

Ismeretlen_128760 2011.02.06. 10:21:15

Lord_Viktor: én meg utálom azokat a naiv majmokat, akik elszállnak egy győzelem után, aztán ők lesznek az elsők, akik a következő meccsen (mert pl. egy másik klasszist képviselő csapat ellen fogunk játszani) elkezdik ócsárolni a csapatot. A Sörensen féle imádatot meg nem értem. Egy jó meccse volt és annyi. Azóta semmi. Én is írhatnám, hogy nem kell a kettős mérce, csak azért mert fiatal. Életveszély volt minden megmozdulása ennek a gyereknek tegnap ez tény.

Feri 2011.02.06. 10:22:33

@Lord_Viktor: Teljes mértékben egyetértek veled. Sok állítólagos juve szurkoló csak szitkozódni tud egy győzelem után is, szánalmas.

Ismeretlen_114321 2011.02.06. 10:25:42

A meccset nem láttam, de előtte egy másik blogon írtam, hogy szerintem az lenne a legjobb, ha 4 belső védővel kezdenénk, mert akkor nekik csak a védekezéssel kellene foglalkozniuk, a középpályások pedig szabadabban mozoghatnának, és ez így mindenképp előny lenne látva Grygera és Grosso szerencsétlenkedését, valamint Marchisio támadószellemét az utóbbi időben. Olvasom, hogy a játék nem volt túl szép, de legalább eredményes volt. Örülök Matrinak, mert bár korábban nem ismertem annyira, de a két gólja valóban olyan két kapáslövésből született, amelyek egy az egyben megszégyenítették a Parmába távozó, nagypofájú Amaurit. Remélem itt folytatja a góltermelést az olasz, ugyebár Amauri azt nyilatkozta gúnyosan, hogy most majd kiderül, hogy ő volt-e a baj a csapatnál. Hát szerintem ezzel ki is derült. Tonit meg nem kedveltem soha, de ez a 16 méteres fejes gól azért szintén szép volt :D

Ismeretlen_164215 2011.02.06. 10:28:02

Sörensennek legalább van hova fejlődni, míg Grygera és Motta jóval több lehetőséget kapott, de nem éltek vele. Innentől kezdve nem kérdés számomra, hogy ki játsszon a jobb szélen. Még ha gólt is kapunk róla. Bonucci helyett eddig kit kellett volna játszasson Del Neri? A kiöregedő és valószínűleg szezon eleje óta távozni akaró Legrot? A fiatalok hibáznak, de előbb-utóbb csak fejlődnek. Amíg több gólt rúg a csapat, mint amennyit a fiatal védők hibáiból kap, addig nincs baj. Ebből a szempontból Gigi gyenge teljesítményét sokkal komolyabb problémának látom. Tegnap simán elmehetett volna a meccs rajta, és nem egyszer hibázott... Talán rá kéne ébreszteni, hogy ott van mellett Storari és Manninger is, tegyen ki magáért.

Maverick · http://www.criticalfever.com 2011.02.06. 10:37:26

@Feri: Sok meg csak "bízni" meg "reménykedni". Magyar embernek nem abból van már tele a hócipellő? Én is örülnék, ha magasztalhatnám a csapatot, de igazából megmondva, utoljára akkor láttam őket világklasszis szinten focizni, mikor még Roberto Baggio szaladgált elől. Ez most mi, szitkozódás? Nem hinném. Tények józan megítélése. Ez kellene a Juve vezetésben is, és akkor talán reálisabb célok kitűzésével jobb hosszútávú teljesítményre lehetne számítani,nem erre a kib... bukdácsolásra, ami már egy ideje megy. Én unom. Gondolom mások is. Az meg, hogy le is írják, nem baj. Erre való a hozzászólás. Tudniillik, hogy hozzászóljunk. Itt mindenki egyet akar, hogy a Juve újra a legjobb legyen. Van aki beéri a tegnapi szinttel. Mások nem. És itt a pont. Nincs ezzel semmi gond, Forza Juve. Tegnap szerencsénk is volt, így nyertünk, de jó lenne másképp nyerni. Azért annak mindenki jobban tudna örülni, gondolom. És nem vagyok állítólagos szurkoló, csak azért, mert nem egyezik a véleményem történetesen a tiéddel. Bármit megtennék a csapatért, de ezzel mindenkinek így kell lennie aki ide "jár". Peace.

Maverick · http://www.criticalfever.com 2011.02.06. 10:45:57

@venember83: Maximálisan egyetértek a véleményeddel Sörensen kapcsán. Nem érdekel, ha néha (még) bizonytalan, esetleg hibázik. Fiatal még, és már bizonyította, megvannak a kvalitásai, ha megkapja a lehetőséget továbbra is, képes lehet komoly játékossá válni szerintem. Grygera esetében már nem ez a helyzet. Neki már nem szabadna annyi hibát elkövetnie, ő nem egy ifi játékos. Róla kaptuk a legtöbb gólt toronymagasan. Egyszerűen semmi köze egy SerieA csapathoz. Sem neki, sem (sajnos) Grosso-nak. Ezért vagyok kicsit pesszimista az év hátralévő részére, mert nem látom, hogy ezekből az emberekből kijön egy épkézláb csapat. Ha pedig egy kulcsember lesérül neadjisten, mi lesz? Mondjuk Chiellini hiányát hogy pótolnánk, ha tényleg hosszú időre sérülne? És ezt az inter is tudni fogja, jönnek a terminátorok, és agyonrúgnak két kulcsfigurát az első 15 percben.(mert valamiért az internek az első 15 percben mindent elnéznek a bíró sporik...)

Maverick · http://www.criticalfever.com 2011.02.06. 10:52:38

Arra pedig, hogy egyfolytában csatárért könyörög DN, annyit mondanék, nem a rúgott, hanem a kapott gólok száma miatt van a csapat a ganyéban. Akkor nem értem, miért csatárt akar még.... Ha egy olyan védősorunk lenne, mint Cannavaro és Zambrotta idején, egy gólt sem kapnánk. Azt se feledjük, lehet Gigi tényleg mélyrepül, de ilyen hosszú és komoly probléma után ki nem? Plusz a jó kapus előtt mindig egy megbízható védelem áll... Storari-nak is voltak hasonló gyenge meccsei, pedig ő folyamatosan védett. Manningertől meg az isten mentsen meg minket. Vonalkapus, abból is a rosszabbik fajta. Ha kijön a kapuból, már gól. Adjunk Giginek egy kis időt, meg szokta hálálni az "öreg", nem???

mittudomén 2011.02.06. 11:15:29

Hoppá! Barzagli, Toni, Matri nekem valahogy nem úgy tűntek hogy kilógnak a sorból!!! Mostmár nem szídjuk őket? Mostmár idevalók??? Egy meccsből persze ne induljunk ki! És Delneri?? Nem kicsit változtatott és bejött! Szánalmas egyes emberek folyamatos károgása! Akinek nincs türelme az ne szurkoljon és ne rontsa itt a morált! A nélkül is lehet kritikát megfogalmazni hogy bárkit lesenkiháziznánk meg lefikáznánk! Bocsánat de néha besokallok a szélsőséges nyilatkozatoktól legyen az bármelyik irányba is szélsőséges.

Victor90 2011.02.06. 11:33:54

Barzagli-val kapcsolatban az a véleményem,ez a védelem szégyene,csapatunk szégyene,hogy ő nem lóg ki a csapatból!Matri-ba első perctől kezdve bízok,reménykedek benne,jelen helyzetbe nagy erősítés számunkra,de ezt már leírtam párszor!Toni-val az a helyzet,hogy szintén a csapatunk szégyene,hogy ő nem lóg ki,de ha már itt van köztünk fejelgesse nyugodtan a gólokat!Igazándiból Jakesz-t is el kellett volna passzolnunk,mert szinte semmi hasznunkra nincs,és így kerülhet pl..a képbe Toni!Gondjaink vannak,rossz stratégia,stb..!Megmerem kockáztatni,hogy 1 Udinese padjára sem kerülne Toni!Nálunk azért játszik,mert van 1 rendkívül sérülékeny,hasztalan focistánk,Matri pedig 1 fél szezonra is kevés egyedül,nem hogy még 1 teljes szezonra!Nyáron változtatni kell ezen!

devil-z 2011.02.06. 11:37:52

Semmi baj nincs azzal, hogy a fiatalok nálunk fejlődnek, de jelen esetben luxusnak érzem, hogy Sörensen éles, létfontosságú meccseken 'tanul meg' focizni. Ha ellendrukker lennék, tátott szájjal nézném ahogy meccsről-meccsre alázzák ezt a gyereket, borzalmas ahogy bedől alibi trükköknek, forgatják össze-vissza. Elég szégyen, hogy az egyik leggyengébb posztra ilyen gyenge erősítést tudtunk szerezni. Bonuccinak is vannak hajmeresztő húzásai, na de ennyi erővel Chiellinit is elő lehetne venni (neki is voltak bizonytalanságai) csak ők már valamilyen szinten bizonyítottak. A győzelemnek örülhetünk, de ne szálljunk el, hisz legrosszabb esetben is még a 8.-ak vagyunk, és a következő ellenfél az Inter.

frustrate 2011.02.06. 11:39:45

"Akinek nincs türelme az ne szurkoljon és ne rontsa itt a morált! A nélkül is lehet kritikát megfogalmazni hogy bárkit lesenkiháziznánk meg lefikáznánk! Bocsánat de néha besokallok a szélsőséges nyilatkozatoktól legyen az bármelyik irányba is szélsőséges." Törődj bele.

melákovics 2011.02.06. 12:10:37

én is csatakozom azon hozzászólókhoz, hogy bár szép dolog megint nyerni, szép 3 gólt lőni, de kezeljük helyén a győzelmet. kellenek az ilyen meccsek is, de amíg, mint egy origo.hu-s cikkben is leírták, a bírók félnek nekünk ítélni, és a szabálytalanságokat is súlyosabban ítélik meg nekünk, mint a többi csapatnak, nem könnyíti meg az amúgy is nehéz helyzetünket ( lásd palermo ellen Bovo kezese és az elmaradt 11-es ). nem tudom a pontos statisztikai adatokat, de szerintem mi javunkra nem sok 11-es fújtak még be - bár azért annak is örülök, hogy ellenünk sem sűrűn. itt nem csak a csapatnál, formáknál, játékoskeretnél kellenek változások, hanem az olasz szövetség és alkalmazottai fejében is. bár erre nem kerül sor, mert azzal beismernék, hogy a 2006-os botrány csak megrendezett volt

Ismeretlen_174409 2011.02.06. 12:12:23

Na...ezzel a játékkal már lehetne keresnivalónk...kár,hogy ez sztem kicsit túl későn jött...Lüketóni 16-ról lazán,mint a kazán:D

Ismeretlen_174409 2011.02.06. 12:16:37

Tony...ezen a meccsen megérdemeltük a győzelmet,szép gólokat lőttünk,aktívan támadtunk,és pont azért értékes egy ilyen magabiztos győzelem,mert a Cagliari se játszott rosszul...ettől függetlenül,hogy a Ponyvaregényből idézzek:"na,azért ne kezdjük mindjárt egymás fa..át szopni!!!"...szép volt,ha a folytatás is ilyen lenne mondjuk jövő héten,akkor azt mondanám,hogy kint vagyunk a gödörből...

juveen 2011.02.06. 12:24:27

Akárki akármit is mondd,én örülök a győzelemnek! Nam 1-2 ember érte el,hanem a csapat,hiszen 11-en játszanak! Az igazi erőfelmérő pedig jövőhéten lesz..addig kár bármilyen következtetéseket levonni! Van 3új játékosunk,akik nem teljesítettek rosszul,nincs sérültünk (Q kivételével)eltiltottunk..bármi lehet az Inter ellen..És az már hagyomány hogy ellenük mindig felszívjuk magunkat( bízom a csapatomban,és nem hiszem hogy az Inter simán kifektet minket!

blake11 2011.02.06. 13:07:06

Akárki akármit is mond az igazság az javulás továbbra sincsen.Megvertünk egy nehezen induló mérkőzésen egy csúcsformában levő csapatot.De nem leszek túlzottan pesszimista,azért ennek is örülni kell(mivel,hogy másnak nagyon nem fogsz az idén)

utallakmartinacsicska 2011.02.06. 13:49:34

Gusztustalan néhány ember,hogy amikor egy játékos jól teljesít,kiemelkedik a csapatból,és azt állítják róla a csapatunk szégyene,igazából az aki ezt állítja az a hatalmas nagy szégyen,konkrétan az az ember. Pocskondiázni,fikázni tudtok,csak Barzagli érdekes módon lejátszott 250 elsőosztályú bajnokit,több mint 20szoros olasz válogatott,német bajnok. Egy rutinos megbízható védő,és amikor rácáfol a teljesítményével a sok fikázóra még akkor se fogják be egyesek a szájukat. Matri is mindennek lehordták mielőtt idejött.Tessék most vágott kettőt,a gyenge Cagliari-ban meg évek óta rugdossa a gólokat. Aquilani-t is megtalálták egyesek minek ide,folyton sérült,és még ilyenkor is csesztetik,mikor a csapat egyik legjobbja. Barzaglival igenis jó vételt csinált a csapatunk,legro helyett sokkal jobb és fiatalabb is. Az megérthető,hogy eddig is Bonucci játszott nem a 33éves legro. Bonucci fiatal reményteljes védő,és és érdekes ha ő hibázik rögtön kiélezitek,felnagyítjátok a hibákat,Giorgio tavaly milyen hibákat vétett,és figyelmen kívül hagyta mindenki. Szóval ez a gusztustalan,és felháborító,hogy egyesek milyen hangnemet engednek meg,akiknek meg ilyen véleménnyel vannak nézzék a divatmajom csaptoknak a meccseit,chelsea,man city stb. Több tiszteletet a csapat és a játékosok iránt. Bravó Matri,Barzagli,Toni szép volt srácok,bár Tonival szemben én is kételkedő voltam,de csak így tovább rugdossa csak a gólokat.

rmc 2011.02.06. 13:55:16

látom megint megy a pocskondiázás..pár ember igazán elgondolkodhatna azon, hogy vajon miért néz focit egyáltalán..győztünk emberek, csak szólok! (én se vagyok túl büszke a tegnapi teljesítményre, nade hogy nekiálljak fikázni játékosokat egy győzelem után..elég nagy FAIL)

Diego2889 2011.02.06. 14:07:38

én nem tudom mért van ennyire elájulva itt mindenki.. 2. félidőt tudtam megnézni.. 1-0ra mentünk ugye akkor..teljesen megérdemelten ugy gondolom kiegyenlített a cagliari..25percen keresztül a labda nem volt nálunk.. ezután Matri kapásból elrúgott 1 labdát és beakadt, valamint Toni 15méterről befejelte a kapuba a labdát.. semmi extra nem történt.. sztem a játék megint 0 körüli volt... Melo rengeteget melózik meccsről meccsre... többiekre rá sem lehet ismerni.. Krasic irtó gyenge hetek óta, Aquilani csak ott van a pályán és még sorolhatnám.. én sajnos nem vagyok ennyire elájulva attól, h egy cagliari szintü csapatot sikerült megveri.

steven-h 2011.02.06. 14:18:33

Nem tudom miért kell szidni a csapatot egy győztes meccs után, észre kell venni, hogy ez a Juve sajnos már nem a régi, és amíg nem lesz Bl és normális vezetőség addig nem is lesz, és igenis ezeknek a győzelmeknek jelenleg örülnünk kell. A gólokról meg annyit hogy Matri második gólja nem csak úgy a semmiből jött, elrúgott egy labdát kapásból...ahhoz kellett h kitegye balra Chiellonak akinek be kellett adni. Minden ilyen meccset ahol nyerünk és látunk 1-2 szép dolgot jelenleg becsülnünk kell, adnak érte 3 pontot és elérhetünk egy jobb helyezést amivel több pénz lesz, és nem szabad még ilyenkor is mindenkit lehordani a sárga földig...

Ismeretlen_108746 2011.02.06. 14:22:24

Nekem nem tűnt fel, hogy Sörensen-imádat élne bárkiben, s abszolúte nem is erről volt szó. Tényleg nagyon durva hibái vannak, de még mindig nem ő a leggyengébb láncszem a csapatban. Az meg lehet, hogy Bonucci már tett le valamit az asztalra (nem sokat amúgy), de ez az adott meccsen tökéletesen érdektelen, hajmeresztő dolgokat csinál mostanság. Senki sem állította, hogy Sörensen hú, de kurva jó, pusztán arra próbáltam felhívni a figyelmet, hogy egy tökéletesen középszerű, rengeteg alkalmatlan játékost szerepeltető középcsapatban nehogy már egy szerencsétlen 18 éves gyereket pécézzünk ki. Persze, hogy valahol vicc, hogy kezdő lehet, de ezt még vagy 6-8 emberre lazán elmondhatnánk. Uff.

JuveFaN 2011.02.06. 14:27:25

Csak egy kis statisztika:Hazai tabella:1 AS Roma 11 8 3 0 21:8 +13 27 6 5 =1 2 Udinese 12 8 2 2 21:11 +10 26 6 6 +1 3 Palermo 12 8 2 2 23:10 +13 26 4 8 +7 4 Lazio Roma 12 8 2 2 20:11 +9 26 7 5 +2 5 Ac Milan 12 7 3 2 23:10 +13 24 6 6 =1 6 Inter Milan 11 7 3 1 26:12 +14 24 4 7 +5 7 Fiorentina 11 7 2 2 15:9 +6 23 7 4 +1 8 Napoli 11 7 2 2 21:8 +13 23 5 6 +1 9 Catania Calcio 12 5 4 3 12:11 +1 19 9 3 -1 10 Cagliari 12 6 1 5 19:12 +7 19 6 6 -1 11 Bologna 10 5 4 1 12:8 +4 19 6 4 +1 12 Chievo Verona 12 4 6 2 11:8 +3 18 8 4 +1 13 Juventus 11 5 3 3 23:19 +4 18 2 9 -1 14 Sampdoria Genoa 11 4 5 2 11:6 +5 17 7 4 -1 15 Parma 12 4 5 3 10:7 +3 17 10 2 -1 16 Lecce 11 4 4 3 14:14 0 16 7 4 =2 17 Cesena 12 4 3 5 9:12 -3 15 10 2 =1 18 Brescia 11 4 2 5 11:13 -2 14 6 5 -1 19 Genoa FC 11 4 2 5 11:14 -3 14 7 4 +1 20 Bari 12 2 3 7 7:18 -11 9 9 3 -3 Vendég tabella:1 Ac Milan 11 7 3 1 16:8 +8 24 8 3 +1 2 Juventus 13 5 5 3 17:11 +6 20 7 6 +1 3 Napoli 12 6 2 4 15:14 +1 20 8 4 -1 4 Inter Milan 11 5 2 4 13:12 +1 17 5 6 +1 5 Lazio Roma 11 4 3 4 9:10 -1 15 8 3 =1 6 Udinese 12 4 2 6 18:19 -1 14 5 7 +2 7 Cagliari 12 3 4 5 9:14 -5 13 7 5 +1 8 Genoa FC 11 3 4 4 7:7 0 13 9 2 -1 9 AS Roma 11 3 3 5 11:17 -6 12 6 5 +1 10 Chievo Verona 11 3 3 5 14:14 0 12 5 6 +1 11 Palermo 11 3 2 6 15:19 -4 11 3 8 -2 12 Bologna 12 2 4 6 12:22 -10 10 7 5 =1 13 Sampdoria Genoa 12 2 4 6 9:19 -10 10 8 4 -5 14 Lecce 12 2 2 8 8:25 -17 8 6 6 +1 15 Parma 11 2 2 7 12:22 -10 8 6 5 -2 16 Cesena 11 1 3 7 8:17 -9 6 7 4 =1 17 Brescia 12 1 2 9 7:18 -11 5 8 4 =1 18 Fiorentina 11 0 5 6 7:14 -7 5 8 3 -1 19 Bari 11 1 2 8 7:19 -12 5 4 7 -2 20 Catania Calcio 11 0 4 7 7:19 -12 4 7 4 =1 Otthon mértnemtudunk "nagyot alkotni"??

Ismeretlen_179232 2011.02.06. 14:28:27

nem tud valaki adni egylinket ahonnan letölthetném a meccset, 1 meccsünet nem látom és akkor nyernek pont ... meg akarom nézni, köszi

Ismeretlen_177028 2011.02.06. 15:00:52

@juve27: "én meg utálom azokat a naiv majmokat, akik elszállnak egy győzelem után, aztán ők lesznek az elsők, akik a következő meccsen (mert pl. egy másik klasszist képviselő csapat ellen fogunk játszani) elkezdik ócsárolni a csapatot" Azokat én is. Ha rám gondoltál, akkor értelmezési gondjaid vannak. @Victor90: "Barzagli-val kapcsolatban az a véleményem,ez a védelem szégyene,csapatunk szégyene,hogy ő nem lóg ki a csapatból!" LOL! Már az is rossz, ha valaki jól játszik, ez nekem is új. @Diego2889: "Matri kapásból elrúgott 1 labdát és beakadt, valamint Toni 15méterről befejelte a kapuba a labdát.. semmi extra nem történt.. " Ezt inkább nem is kommentálom xD @Apuleius: "egy tökéletesen középszerű, rengeteg alkalmatlan játékost szerepeltető középcsapatban nehogy már egy szerencsétlen 18 éves gyereket pécézzünk ki. Persze, hogy valahol vicc, hogy kezdő lehet, de ezt még vagy 6-8 emberre lazán elmondhatnánk" Áruld már el, ki az a 6-8 ember. De ne a padról meg a kórházból, hanem a tegnap pályára lépettek közül. Érdekelne. Vedd figyelembe a kevés pénzt, valamint azt, hogy a cél nem a scuddetto vagy BL-ben helytállás, hanem az olasz bajnokság első 4 helyén végezni.

Ismeretlen_135933 2011.02.06. 15:19:06

Elégé Off, elnézést érte: Giovinco beadás, Amauri ollósgól xD

Ismeretlen_108746 2011.02.06. 15:24:36

@Lord_Viktor: Nem emlékszem, hogy én kifejezetten a tegnapi kezdőről írtam volna. Ha találsz erre utaló részt a kommentemben, azt másold be, ha lehet. De a tegnapi csapatból mondjuk egy Martinez semmivel nem tűnt jobbnak. Ha pedig konkrétan a védelmet mustrájuk, Motta vagy Grosso semmivel sem képvisel jobb minőséget. "Vedd figyelembe a kevés pénzt, valamint azt, hogy a cél nem a scuddetto vagy BL-ben helytállás, hanem az olasz bajnokság első 4 helyén végezni." Már bocs, de ez most logikailag hogy jön ide?

devil-z 2011.02.06. 15:26:33

Konkrétan nem érdekel, hogy 18 vagy 28 éves: ha valaki szar, akkor szar. Nem izgat az életkora, a családi állapota, a lábmérete.. Tényleg nem számít, hogy ki mit tett le eddig az asztalra? érdekes, Del Piero-ra nem tudok haragudni ha lecsúszik a lábáról egy szabadrúgás, mert ő már bizonyította, hogy az egyik legjobb szabadrúgáslövő. Azért Bonuccinak is voltak jó meccsei, benne sokkal több lehetőséget látok mint a dánban. Igaz, ő már vén 23 éves hozzá képest. Sörensen eddig semmit sem tett le az asztalra, mindegyik meccsén bénázik, neki miért nézném el ezeket? Ott van Lanzafame, ő sem különb nála csak ő el lett hajtva. Senki sem mondta, hogy Sörensen a leggyengébb láncszem, és hogy miatta tartunk ott ahol..de az ő posztja az EGYIK, ahova sürgősen kellene egy jó focista.

juve94 2011.02.06. 15:43:28

Amauri gólt lőtt Giovinco gólpasszából:D:D:D

utalalmartinacsicska 2011.02.06. 15:46:24

Ez így van, a védelem jobb és bal oldalára is kell használható,kezdő hátvéd,cserének jó lesz Sörensen hiszen még csak 18 éves fog ő még bőven fejlődni,de 18 évesen pl még egy Giorgio Chiellini se volt sehol... Szóval neki adjunk esélyt nem szabad ilyen fiatalon pálcát törni felette,nem véletlenül van ilyen szemtelenül fiatalon a Juve felnőtt keretében. Az való igaz a védelem jobb oldalára egy Lorenzo De Silvestri valamint a balra egy Davide santon nagyon kellene. De azért van bőven más fiatal olasz,tehetséges alternatíva,mert ugye nekik megszokott a Serie-A légkör. Szóval Maggio,Schelotto,Cassani,Contento,Balzaretti,Santacroce,Bocchetti,Criscito közülük nyugodtan lehetne igazolni,nem horribilis összegért,de az is biztos,hogy a csapat segítségére lennének. Forza Juve!!!

Kotrevák Kelly 2011.02.06. 15:53:32

Csak rugdossa is amagyuri a gólokat és remélem, a szezon végén végleg megveszi a Parma.

ToMi015 2011.02.06. 16:03:33

Védőkérdés: Amit én látok, az az, hogy Sörensen már most van olyan, mint Motta vagy Grygera. 18 évesen, egy Lyngbyből kölcsönvett, -szó szerint- gyerekről van szó, aki teljesen megérdemelten van bent a Juve kezdőjében, mert azoktól a gyenge játékosoktól már most jobb, mint akik a posztján vannak. Ez ilyen egyszerű. Senki nem mondta, hogy Sörensen egy világklasszis, de jobb mint Grosso, Motta vagy Grygera. Nem tudom már ki írta, de pontosan az a lényeg, hogy Sörensenről nem kaptunk most gólt, az elmúlt meccsek meg nagyrészt a többi szélső védőinken mentek el. Barzagli ennyi pénzért jó vétel volt, ezt írtam ezelőtt a meccs előtt is, míg azt is, hogy Bonuccit sokan túlsztárolják. Jó vétel volt teljesen, jó játékos ez kétségtelen, de míg Sörensennél mindent észrevesztek, addig Bonuccinál nagyon könnyen szemet hunytok a hibái felett. Ez elfogultság egy kicsit. Ez a védőnégyes a legerősebb jelenleg a Juvénál, én ezt kezdetném a továbbiakban is, még Eto'oval szemben is, reagálva megint csak valaki írására. Motta felfutogat a szélen, de ami a funkciója lenne, a védekezés, arra totálisan képtelen mert egy rossz védő. Grygera mostanában minősíthetetlen, Grosso is szürke ló már jó ideje. Sörensen is hibázik, de sokkal több szerelése, megelőzése van mint a többi szélső védőnknek. Chiellini is hibázgat, de a szilárdságával és jó szerelési készségével magasan a legjobb védőnk. Egy világklasszis a posztján, de tény, mehetne egy kicsivel jobban is neki. De rá is biztosan hatással van az, hogy sok gólt kapunk, sok helyen kell besegítenie, meg nem olyan jó a csapat, így neki is sokkal nehezebb. Sörensenre viszatérve, remélem, hogy megtartjuk és igazolunk még valakiket a két szélre, mert ez a legégetőbb hiányosságunk: nincsenek olyan szélső védőink, akik jól védekeznek és jól támadnak. pl. Maicon. Sőt, kis túlzással mondhatni, olyan szélső védőnk sincs, aki egyáltalán védekezni tudna. De Sörensent azért ide sorolnám, mert tud védekezni és ha az önbizalma is megjön -és Del Neri utasításai is engedik- akkor fogja ő segíteni a támadásokat is. Igaz, a testalkatából is látszik, hogy nem arra született, hogy a két szögletzászló között sprintelgessen 90 percet, majd 3 bicikli és visszahúzós csellel visszafordulva a fejekre varázsolja a labdát, miután leszerelte hátul az emberét és az ellenfél kapujáig egyedül felvitte azt. De jó lesz a srác, én őt szeretném továbbra is a kezdőben látni ezek közül a játékosok közül!

Ismeretlen_161952 2011.02.06. 16:43:18

Ehhehhehh! Kedvenc kommentelőim megint Lord_Viktor és frustrate! Az Ő véleményükkel értek egyet. A sajátom meg a következő: Buffon: Olyan hibákat csinál, hogy a hajam eldobom. De hát csak fél évig volt sérült. Hamar vissza fogja nyerni a formáját. Chiello: Áhhh. Én nem szívesen nézem Őt a régi posztján. Remélem hamar megszokja ha DN odaszánja év végéig Barzagli: A védelem legjobbja volt sztem. Ha Ő nincs Sörensenről minimum 2-őt kapunk. Soxor kisegítette. Sörensen: Ügyes srác nagyon, de nem tudom. Cossu akkor forgatta meg amikor akarta. És könnyű zavarba ejteni. Bonucci: Aszittem megölöm a tv-n keresztül tegnap. Tegnap szar volt. Szeretem Őt nagyon de tegnap SZAR volt. Krasic: Amikor hozzá kerül a laszti úgy veti rá magát egyszerre 3 védő mint varjú a takonyra. Amikor viszont van területe nagyon jó. Valami mintha megzavarta volna pár hete... Aquilani: Imádom de nagyon pontatlan tud lenni. Melo: Sztem vesztett az őszi formájából. Pontatlan volt tegnap. Sok labdát eladott. Marchisio: Sokan szidják szerintem nagyon jó. Képes olyan dolgokat meghúzni... Amikor külsővel visszahúzta befelé a lasztit aszittem elmegyek.. Martinez: Csereként inkább. Nem volt szar. Se nem jó. Matri: Azt csinálta amit sztem egy csatártól elvárunk. Rúgott 2-őt. IMÁDOM A CSÁVÓT. Már a Cagliari-ban is szimpi volt. Nagyon megörültem amikor idejött. Toni: Ezt tudja bazzeg! Nagyszerű fejes volt... Ez nagyon megy neki. Csak így tovább! Capitano: Tőlem akár le is ülhetne a pályára mert Ő az ISTEN !!!!!!! :DDDDDDDD Sisso: Rettentően pontatlan. FORZA JUVE

Ismeretlen_108746 2011.02.06. 16:45:43

"Konkrétan nem érdekel, hogy 18 vagy 28 éves: ha valaki szar, akkor szar. Nem izgat az életkora, a családi állapota, a lábmérete.." Ez pontosan így van, s pusztán annyit mondtam, hogy felesleges az egyik szarkupacot hangosan és habzó szájjal fikázni, míg sok másik semmivel sem különb nála. Ez nem ekvivalens azzal, mintha védeném az illetőt. Az pedig már szubjektív hajlam kérdése, ha egy fiatal játékos esetében elnézőbb vagyok (mást nem kértem rá, hogy így tegyen). Engedtessék meg ennyi, nem próbáltam egyetemes igazságként tálalni mindezt. "Del Piero-ra nem tudok haragudni ha lecsúszik a lábáról egy szabadrúgás, mert ő már bizonyította, hogy az egyik legjobb szabadrúgáslövő." Ez nagyon szép és jó, de jelen esetben Sörensen-ről és Bonucci-ról volt szó, kár sarkítani. Szemmel látható, hogy Bonucci jobb játékos, de néhány jó meccs után nem állítanám, hogy sokat tett már az asztalra. Én is több potenciált látok Bonucci-ban, de itt most az a kérdés, hogy Sörensen valóban rosszabb-e, mint a posztján alternatívaként felmerülő Grygera vagy Motta. "az ő posztja az EGYIK, ahova sürgősen kellene egy jó focista." Maximálisan egyetértek, ez pontosan így van. Minél előbb erősíteni kell ezen a poszton.

devil-z 2011.02.06. 19:21:03

Mivel a Cagliari mérkőzésről van szó, így nyugodt szívvel ki lehet emelni Sörensent a csapatból, mert az ő teljesítménye messze alulmúlta a többiekét. Az, hogy emiatt hisztizel már a te személyes problémád. Del Pierot azért hoztam fel, hogy számodra is érthető legyen az, hogy mit számít ki mit tett le az asztalra. Ha Sörensen jól fog játszani, akkor én is elnézőbb leszek vele. Hogy jobb-e mint a púpos, vagy motta.. inkább ő a 'kisebbik rossz' de ettől még rossz.

Ismeretlen_108746 2011.02.06. 21:06:56

A vélemény kinyilvánítása szerintem nem egyenlő a hiszti fogalmával. Persze ha az ellenvélemény számodra ezt jelenti, lelked rajta. Én jobban preferálom, ha valaki a másik fél által leírtakra, s nem másra reagál, lehetőleg kerülve az indokolatlanul fölényeskedő stílust. Utoljára írom le, hogy a legkevésbé sem dicsértem Sörensen-t, de ez már tényleg szövegértési kérdés. Hidd el, pontosan tudom, hogy mit jelent az, amikor valaki letett valamit az asztalra. Del Piero felhozatala viszont tökéletes mellébeszélés, hiszen történetesen nem ilyen kvalitású és ilyen múlttal rendelkező játékosokról volt szó (finoman fogalmazva). Akkor és azzal leszel elnéző, amikor csak akarsz, ez engem momentán kicsit sem érdekel. Én a saját véleményemet írtam le, nem kívántalak meggyőzni.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1890) bajnokság (3507) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (967) elemzés (40) előzetes (886) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1699) játékosokról (10238) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4304) mercato (4276) nyilatkozat (7652) Olasz Kupa (331) összefoglaló (431) pletyka (4292) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (222) Címkefelhő
süti beállítások módosítása