Martinez: "Elszántság, a győzelemért"

Két és fél hónap után Jorge Martinez újra pályára lépett. A tegnapi mérkőzés második félidejében csatárként, Giannettit váltva, csereként futott a gyepre az uruguayi válogatott.

"Számomra ez egy nagyon fontos mérkőzés volt. Köszönetet kell mondjak a csapat-társaimnak, az összes munkatársnak és mindenkinek aki mellettem állt a sérülésem ideje alatt."

"Tegnap óriási akarattal léptem pályára, futni és játszani akartam. Nyilvánvaló, hogy nem tudtam a legjobb formámat hozni, nem tudtam volna kilencven percet végig játszani, hiszen csak most épültem fel a sérülésemből. Hamarosan ismét száz százalékos teljesítményt fogok nyújtani a pályán."

Martinez egy minden szempontból fontos mérkőzésen tért vissza:

"Nagy pozitívum, hogy a második félidőben kellő elszántsággal küzdöttünk, ami elengedhetetlen a győzelemhez. Aquilani győztes gólja gyönyörű volt. Örülök, hogy nyertünk, ez nagyon fontos volt nekünk."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr514653372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_164215 2011.01.17. 13:32:39

Arra a száz százalékra lennénk már kíváncsiak. Vagy már láthattuk?

Diego2889 2011.01.17. 13:39:06

ha látni is fogjuk az is kevés lesz..

gyorijuventuno 2011.01.17. 13:57:11

Ha ugy fog majd játszani idény hátralévő részében ahogy Milan ellen tette akkor nem lesz panaszunk rá..... Samp ellen nyerni kéne remélem Marchisio tud játszani és Krasic is kipiheni magát...

Diego2889 2011.01.17. 14:01:12

a Juventusnak nem olyan játékosokra van szüksége akikre nincs panasz.. ezért tartunk itt.. olyan játékosok kellenek akikre azt mondjuk h na ez igen.. nem ilyenekre mint Martinez h évente lesz 2 jó meccse..

Ismeretlen_102246 2011.01.17. 14:08:38

Most még 50% körül van. A 100% nagyon jó lesz. Jó játékos, csak végre maradjon sérülésmentes legalább a szezon végéig!

Diego2889 2011.01.17. 14:18:56

csak én gondolom úgy h Martinez 1 rakás szerencsétlenség?? sztem nem mondható jó játékosnak..

ferzo 2011.01.17. 14:45:56

elszántság,akarat..ez sokakon észre vehető a pályán,de néha ez átmegy görcsös akarásba és ez sokakra kihat..technikásabb mint mondjuk Pepe,de viszont nehezebben is mozog..meg mintha grcsös lenne a pályán,néha-néha megvillant valamit,ha ezt levetkőzné kiderülne hasznos e..jelenleg erre nincs időnk:DD DC merre bohóckodik?nem úgy volt hogy dec vége,jan eleje és bevethető?

Ismeretlen_170662 2011.01.17. 15:09:40

Igen Diego2889 csak te mondod és a hozzád halonló csírák mert még nem is láttátok játszani rendesen. Örülnél ha fele annyi szorult volna beléd mint Martinezbe.

Ismeretlen_170662 2011.01.17. 15:16:07

De Ceglie bohóckodik? Te normális vagy? Egy térd kalács törés neked bohóckodás? Meg abból szerinted egy hónap alatt felépül? Ez nem fifa hülye gyerek meg amúgy azt nyilatkozta hogy szeretne január végén vagy február elején visszatérni. Legalább olvasnál utánna mielőtt baromságokat beszélsz idióta. Törjön el neked is a térded és majd akkor ugass

Diego2889 2011.01.17. 15:16:53

ha azért csira vagyok mert nem Istenitek 1 tök átlagos játékost, akkor igen 1 jó nagy csíra vagyok... de a hozzád hasonló "csírák" miatt vagyunk ott ahol most.. középszerű játékosokat magas áron veszünk, mig az igazán jó játékosokért sajnáljuk a pénzt.. ha azért csira vagyok, mert nem próbálom magamat hitegetni azzal h jajj de jók vagyunk, akkor igen igazán 1 nagy csira vagyok, de igy csíraként 15éve a Juventusért élek és fáj amit látok évek óta.. Tical hozzád meg csak annyit még, hogy ha már lecsíráztál akkor kicsit nézzél magadban, mérlegeljél és utána tegyél másra trágár megjegyzéseket... köszi.

Ismeretlen_150170 2011.01.17. 15:18:50

Végre felépült, játszhatna Krasic helyett mert láthatólag a szerb nagyon el van fáradna vagy nem tudom mi van vele de egy kis pihenés nem ártana neki!

ferzo 2011.01.17. 15:20:32

Tical kösz az infót:D

csuma 2011.01.17. 16:02:53

Egyeseknek az érvelés ekvivalens a személyeskedéssel. Szomorú. Az ilyen emberek azt gondolják, hogy ha negatív jelzőkkel illetik az ellenvéleményt megfogalmazó egyént azzal a saját érvüket erősítik (már ha létezik egyáltalán ellenérvük, mert gyakran csak trágár jelzőkkel helyettesítik azt...)? Hogy ne legyek teljesen OFF, írok valamit a cikkhez is. Nos, én azt gondolom, hogy Martinez 100%-osan se lesz a Juventus húzóembere. Cserének még elmegy a jelenlegi keretbe, de egy komolyabb csapatban már esélye sem lenne a "bizonyításra". Természetesen nem gondolom használhatatlan játékosnak, erről szó sincs, csupán azt gondolom, hogy a csapat hosszabb távú terveiben nem szerepelhet(ne), mert nem jelent erősítést. Mindezt arra alapozva mondom, hogy Martinez 27 éves létére egy kvázi névtelen senki, legnagyobb sikere, hogy felvehette csapatunk mezét, bő 10 éves profi pályafutása alatt 18 válogatott meccsen vett részt, 245 meccsen (klub) 46 gólt szerzett, wiki szerint még Uruguay bő keretének se tagja (megjegyzem a lassan 35 életévét beöltő Alvaro Recoba [Paniniosz] igen...).

csuma 2011.01.17. 16:05:42

helyesbítek: Recoba a Panioniosz, Athén hírhedt csapatának tagja..

Ismeretlen_128760 2011.01.17. 16:21:27

tónik meg flúgos florezek után megtanulom megbecsülni ezt a Martinezt, mert hozzájuk képest klasszis...

Puding 2011.01.17. 16:22:57

Már otthon játszik a Danubio csapatában, hogy teljesen pontosak legyünk :) Martinez még a legvadabb álmokban sem ér 12 milliót az én véleményem szerint...

bianconeri_2007 2011.01.17. 16:36:48

néhányan olyan hmm... pesszimisták itt néha - Camoranesi sem érkezett ide világklasszisként aztán az lett. Martineznek folytonosságra van szüksége, h minél többet játszhasson, mis is majd csak utána tudjuk megítélni Forza Juve!

ToMi015 2011.01.17. 16:45:09

Martínezt én a Cataniában láttam játszani és megmondom őszintén, örültem, mikor leigazoltuk. Sérülések ide vagy oda, még nem sokat mutatott meg abból a BÁTOR, KREATÍV játékából, ami jellemezte őt. Az Inter ellen is hogy betört Lució mellett, mások meg sem mernék próbálni úgy elvinni a labdát, neki mégis sikerült. Jó játékos, remélem ez ki fog jönni a Juvéban, mert eddig sajnos tényleg olyan 50% körül teljesített.

Ismeretlen_102246 2011.01.17. 16:51:25

@csuma: Az a baj, hogy ezekre alapozva formáltad meg a véleményed (ítélkeztél a játékos fölött). Ha láttad volna játszani korábban a Cataniában, akkor lehet másként gondolnád. Lehet még belőle valaki, attól még hogy eddig majdnem senki volt. A VB-re egyébként a sérülése miatt nem vitték ki állítólag. Nagyon jó mozgása van a srácnak és elég dinamikus tud lenni. És itt jön a lényeg: Ha sérülésmentes tud maradni és DN is kezdeti, akkor meglátjuk, hogy mit ér a srác. Addig lehet nekem sem kelleni fölértékelnem, de az biztos, hogy az ellenvéleményen lévőknek sem kellene leértékelnie. A sérülés az más. A miatt lehet mérges az ember, de a miatt ne ítéljük meg a labdarúgó tudományát.

csuma 2011.01.17. 17:29:10

@ShyrKhan: Igen, anno én is hallottam ezt a pletykát, hogy sérülése miatt nem vitték ki a VB-re, azonban ezután röppent fel az a szintén pletyka értékű hír is, hogy nem volt sérült...Több oldalon olvastam ugyan a nevét a bő keretben, de sajnos olyan is volt ahol nem. Szóval ebben is ellentmondóak az információk. Ebben a kérdésben elég nehéz lesz dűlőre jutnunk, mert jelenleg sem kerettag, ami szintén magyarázható a sérülésével (bár a bő keretbe azért nevezhetnék). Valóban nem láttam őt a Cataniban, és én elhiszem Neked, hogy ott azokon a mérkőzéseken jól játszott, azonban a statisztikára, logikára alapozva továbbra sem tarthatom őt erősítésnek. Egyetértek abban, hogy "majd a jövő eldönti" mit is ér valójában, nem akarom teljesen leírni (senkit sem szabad). Azonban én pesszimista vagyok vele kapcsolatban, nem hiszem, hogy Camo szintű játékos válhat belőle (pedig érdekesség képen megjegyezném, hogy mind két játékos pályafutása elején játszott a Montevideo Wanderers csapatában).

csuma 2011.01.17. 17:32:13

@Puding: köszönöm a helyesbítést :) a wiki ezt dobta...

devil-z 2011.01.17. 19:57:09

Az a baj, hogy csupán az elszántság kevés a győzelemhez. Martínezből szemmel láthatóan hiányzik a tehetség, anélkül meg elég nehéz érvényesülni. Nem tudom elképzelni, hogy normális körülmények között, normális általános igazgatóval szóba kerülhetett volna a neve. De persze a lehetőséget ő is megkapja - ha kivételesen nem sérült - csakúgy mint Amauri. Vele szemben is elég türelmes volt a vezetőség, kár, hogy másokat viszont gondolkodás nélkül elzavartak.

Roli921 2011.01.17. 20:11:30

Kiváncsi lennék, hogy akik szidják Mártinezt azok hány percet látták játszani. Juve mezben kb 200 percet ha játszott, akkor sem volt formában a sérülések miatt, de azért szidni azt nagyon tudjátok. Szerintem legalább 3 meccs kell folyamatosan, hogy valakiről véleményt lehessen mondani, de persze lehet csak én nem értek a focihoz, bennetek meg egy Lippi szintű tudás lakozik, már szerintem inkább csak a magyaros mentalitás beszél belőletek.

Diego2889 2011.01.17. 20:23:24

sztem mindenki a saját véleményét mondja el, ha tetszik ha nem.. én személy szerint láttam a Juve előtt is játszani Martinezt.. ott sem volt nagy szám.. 1 átlagos játékos. Az egyre több elégedetlenség pedig nem csak martinez ellen szól, hanem úgy az összes " felesleges igazolásokra"! én teljesen meg tudom érteni ha valaki csalódott és elege van abból h ilyen Toni féléket igazolunk..Amauri féléket meg megtartunk.. teljesen érthető a csalódottság.. Olaszországban sem gondolják másképpen ahogy azt látom nap, mint nap..

ToTTy 2011.01.17. 20:57:40

Martinez a mostani juvéban is csak csere. Amikor leigazolták sem valszeg a kezdőcsapatba szánták, DN attól taktikusabb, hogy egy ilyen korú játékosra alapozzon. Azt hiszem eleget olvashattuk - csak sokan megfeledkeznek - azt, hogy csapatot lassan lehet csak építeni (nem fél és nem egy egész szezon alatt, ide évek kellenek majd). A nyári igazolásokon látszik a fiatalosítás, ani az első cél volt, aztán meg érezhető a fizetések mérséklése, ami a második cél volt. Most kb ugyanott tartunk a tabellán mint előző szezonban, de egy fiatalabb és igéretesebb csapattal és ezért már nem is fizetünk annyit. Szerintem van előrelépés, csak visszalépés ne legyen! Hajamurit megtartjuk? - tehetünk mást, ha kutyának sem kell? Fűnek-fának ígérték már, még fizetnének is mellé, csak jönne a helyére valaki. Toni sincs benne a hosszú távú tervekbe, hisz csak fél szezonra jött. Nekem ma azt pletyózták, hogy tárgyal a klub a Lyonnal Bastosért. Erről tud valaki valamit?

goku06 2011.01.17. 21:01:45

Múltkor énis láttam valahol Bastos nevét, Ő jó lenne oda a bal oldalra. Csatársorba meg Luis Fabiano nevét olvastam, ő jobb választás lenne mint Floro Flores, 10-15 milla körül van az ára (30 éves).. megfontolandó lenne ő is, és akkor már most eladhatnánk Amaurit vagy Iaquintát.

Ismeretlen_174409 2011.01.17. 23:35:06

nagyon szép,és jó,hogy Martinezt így megvédik,de ettől még nem lesz Juve-szintű játékos...persze,vele lehet türelmesnek lenni,olyan mint Amauri,miért csak az ilyen gyökerekkel tudunk türelmesek lenni...ott van Giovinco meg Palladino,hogy csak a két nagy kedvencem említsem...lehet,hogy sokat ők se tettek le az asztalra,de senki sosem tagadta,hogy megvan bennük a lehetőség,csak ahhoz,hogy kiadják,ami bennük van,türelem kell,meg az,hogy játszassák őket...őket pillanatok alatt eladtuk,és most a klubjaikkal épp a mi Martinezekkel feltöltött csapatunkat verik el,mint a szart...amit az igazgatóság csapatépítés címén csinál évek óta,az tönkreteszi a klubot...aki tehetséges és szeretné a belét kiköpni a Juve mezében,azt elzavarjuk,aki meg csak azért van itt,hogy jól keressen,és ha tudna se akarna tenni érte,azzal meg legyünk türelmesek...faszomat már ebbe,kurva idegesítő ez,menjenek a büdös f.szba,Marotta is meg a használhatatlan szartartály Martinez is,Amaurit se felejtsék el,ez szégyen!!!Floro Floreseket igazolnak...ha most azt mondanám,hogy Barcás leszek,még csak divatdrukkernek se mondhatnának...ők szépen játszanak,és ami fontos,igazi csapatként működnek,ésszel csinálnak mindent a játékosok is,meg a vezetők is...mi a halálért kéne nekem kiállnom a Juve mellett,kiállnak ők mellettem,ez rohadtul nem szerethető ez a csapat,vannak szerethető játékosok benne,ez igaz...de azon a pár emberen kívül,akiket sztem nem kéne kiemelnem,hisz mindenki sejti kikre gondolhatok,ez a csapat semmit nem tesz a szurkolóiért,egy rakás szar,és kövezzetek meg,de én tényleg így gondolom!!!ez nem az a Juve,aminek a szurkolója voltam még a másodosztályban is,ez rég nem az a Juve,ami bármilyen szarból kimászik...az akkora Juve mottója az volt:"Bármekkora szarban vagyunk,együtt kimászunk belőle"...a mostaninak mi a mottója:"Ha már szarban vagyunk,adjunk hálát Istennek,hogy legalább nem hullámzik"...én ezért a Juventusért nem vagyok hajlandó izgulni és szorítani!!!DP és Gigi-fan maradok örökkön örökké

Ismeretlen_177028 2011.01.17. 23:40:57

fire06, akkor köszönjük, hogy eddig velünk voltál, viszontlátásra. :)

zsigadani 2011.01.17. 23:50:03

Egyetértek Lord_Viktorral :) Viszont látásra, viszont hallásra :)

Mitya54 2011.01.18. 10:27:23

Én eddig csak olvastam azokat amiket ritatok de úgy érzem mostmár én is szeretnéj beszállni az itteni beszélgetésekbe mert én is fanatikus drukker vagyok csak eddig nem éreztem hogy nekem is veszekednem kéne 1-2 véleménynél inkább csak olvastam. Én azt mondom hogy szídni nem szabad 1 játéksot sem mert az hogy hogy ők ideigazoltak azt az átigazolásokért felelős ember intézi és logikus hogy 1 Martinez még ha tudja is h nem Juve szintű ide fog igazolni...a Catania meg nem hülye hogy 12 milkót ne fogadjon el...nyilvánvaló hogy a büdös életben nem kaptak volna más klubtól ennyi pénzt érte...szóval én Marottát sem akarom fikázni mert próbálkozik ő meg Krasic,Bonucci,Quagriella és még talán Storari leigazolása sem volt rossz de sztem lassan mindenki belátja h nem ő kéne hogy feleljen a juve átigazolásaiért..úgyh szerintem ha vki akk talán ő felelős 1-2 rossz dologért egyenlőre..de mindenki perszer azt gondol amit szeretne :)

Ismeretlen_102246 2011.01.18. 10:45:12

Floro Flores valószíná nem érkezik. Mégis Fabiano, vagy Forlán érkezhet a Gazzetta.it szerint. Az előbbi valószínű.

Ismeretlen_128760 2011.01.18. 11:09:32

fire06: de, pont az ilyeneket nevezik divatdrukkereknek... Ésszel csinálnak mindent? Eto + 40 milió = Ibrahimovic? Eladják Tourét és megveszik jóval drágábban Mascherano-t? De a saját nevelési Fabregasra is a gatyájuk rá fog menni... Ennyi erről! De ide légyszíves ne írj többet. Viszlát!

goku06 2011.01.18. 12:50:21

:@ShyrKahn Ez egy nagyon jó hír. Luis Fabiano nagy erősítés lenne, és 30 éves, még 2 évig simán jó lenne itt. Védőigazolásokról nem hallottál mostanság? mert azokról elég kevés a hír sajnos:(

Ismeretlen_102246 2011.01.18. 17:20:56

Nem hallottam védőről... de az biztos, hogy nem Vucinic jön, mer' Ő kijelentette, hogy maradni akar a Roma-nál.

Ismeretlen_174409 2011.01.18. 17:30:42

juve27...hozzánk képest ésszel csinálják...csodálkozunk,hogy nincs pénz a télen erősítésekre...12 milla Martinezért,meg Pepéket veszünk meg Mottákat...nem csoda...fő az anyagi biztonság...lehet,hogy a City-re mondják,hogy ész nélkül költekeznek,de ők legalább sztárokat vesznek sok pénzért,mi költekezünk ész nélkül,névtelen senkiházikat igazolva több tízmillió euróért,de aztán mikor bebizonyosodik,hogy szart se érnek a névtelen senkiháziak,akkor már baszhatjuk,mert nincs pénz igazi játékosokra...egyébként ha belegondoltok,teljesen egyetértetek velem,nem létezik,hogy nem...én Juve-szurkoló vagyok,de a Juve maga Gigi,DP,Chiello,Krasic,Marchisio...kb ennyi,a többinek köze nincs a Juventushoz,mert szart se tesznek érte!!!egyébként ha így fogjátok fel,akkor szevasztok,de ezen gondolkodjatok el,nézzétek vissza az elmúlt pár meccsünket,és meglátjátok!!!

Ismeretlen_177028 2011.01.18. 18:03:31

fire06, mi is látjuk, hogy mik folynak, de elfogadjuk, hogy ez van. És nem mellesleg, én személy szerint nem látom olyan tragikusnak a dolgot. - Buffon, Alex, Chiellini és Melo mellett az új igazolások közül Bonucci, Sörensen, Aquilani, Storari, Krasic, Quagliarella is nagyon jó választás volt, tény, hogy ha a csapatnak nem megy, sokszor nekik sem, de meg van bennük a potenciál, hogy jó játékosok és a jövő Juventusának kulcsfigurái legyenek. - Pepe, Martinez, Marchisio (igen, ő is), Manninger, Sissoko és Traoré a cserejátékosok, a szürkék számomra, akiknek alapból a padon a helyük, de az alapember kiesése esetén sem hoznak formahanyatlást a csapatba. A hulladékok nekem Grosso, Grygera, Motta, Amauri, Iaquinta, Rinaudo (bár ő még nem nyújtott semmi negatívat, igaz pozitívat sem) Szóval: vannak hiányposztok (szélsővédők, balszélső, csatár), amiket be kell foltozni, és ehhez pénz kell, ami most nincs, vagy ha van, akkor sincs betervezve a téli vásárolgatás, ezért próbálunk ilyen félmegoldásokkal operálni. A dolog lényege pedig az, hogy ha nem vagy türelmes, és nem vagy hajlandó a csapatnak szurkolni, mert nem látsz bennük jövőt és csak szidni tudod őket (pl. Martinez szerintem nem szolgált rá, mert nem ő tehet arról, hogy mennyiért hoztuk ide és arról e, hogy lesérült), akkor tényleg semmi keresnivalód itt. Nem kell még egy ballaszt, aki csak szidni tudja a csapatot, tényleg, szurkolj akkor a Citynek, vagy a Barcának, a te döntésed. Szevasz.

juveen 2011.01.18. 21:48:52

A Seria C/1-ben is a Juventusnak drukkolnék. Lehet hogy ciki lenne mindenki előtt,de ez van.. Everlasting Love

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (916) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9917) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4142) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4172) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása