Melo újra válogatott akar lenni

Felipe Melo tegnap interjút adott a La Gazzetta dello Sportnak a Juventusról, a brazil válogatottról, és arról, hogy miért hívják a fiát Linekernek.

A harcias középpályás nagyszerűen kezdte az idei szezont Torinóban, a tavalyi balul sikerült torinói, valamint dél-afrikai szereplést követően.

"Optimistának kell lennünk az előttünk álló szezonnal kapcsolatban. Mi vagyunk a Juventus, a legnagyobb klub a világon, akik győzelemre születtek. Mindössze egyszer hibázhatsz itt, többször nem."

"Gigi Del Neri és Beppe Marotta a szezon kezdete előtt félrehívtak, és azt mondták, hogy : 'Felipe, nagyon fontos vagy nekünk.' Fordulatot akartam elérni, és az eredmény Isten műve, noha egy rosszul sikerült szezon sohasem csak egy ember bűne."

Felipe Melo tegnap interjút adott a La Gazzetta dello Sportnak a Juventusról, a brazil válogatottról, és arról, hogy miért hívják a fiát Linekernek.

A harcias középpályás nagyszerűen kezdte az idei szezont Torinóban, a tavalyi balul sikerült torinói, valamint dél-afrikai szereplést követően.

"Optimistának kell lennünk az előttünk álló szezonnal kapcsolatban. Mi vagyunk a Juventus, a legnagyobb klub a világon, akik győzelemre születtek. Mindössze egyszer hibázhatsz itt, többször nem."

"Gigi Del Neri és Beppe Marotta a szezon kezdete előtt félrehívtak, és azt mondták, hogy : 'Felipe, nagyon fontos vagy nekünk.' Fordulatot akartam elérni, és az eredmény Isten műve, noha egy rosszul sikerült szezon sohasem csak egy ember bűne."

Miután tavaly a Bianconeri 24 millió euróért leigazolta Melót a Fiorentinától, úgy festett, mint egy gazember, akinek köszönhetően a brazilok kiestek a dél-afrikai világbajnokság negyeddöntőjében Hollandia ellen.

"Ne tévesszük össze a karaktert és a rosszindulatot. Mindazonáltal, ez csak rajtad áll. Rosszabb dolgokat is hallottam, mint például, hogy a világbajnokságon hűtlen és tisztességtelen voltam. De nézzük csak meg a karrieremet, soha senkit sem bántottam. Kemény és feltüzelt vagyok, de tisztességes."

"Brazília-Hollandia? Szomorú, hogy olyan sok nagyszerű lehetőséget elpuskáztunk, mivel már a szünetben 3-0-ra kellett volna vezetnünk. Érzem, hogy engem is terhel egyfajta felelősség, hiszen amikor kiállítottak, már hátrányban voltunk, és mindannyian éreztük, hogy nem valószínű, hogy visszajövünk a meccsbe."

Melo nem játszott a brazil válogatottban, mióta Mano Menezes átvette a csapat irányítását, aki új opciók után nézett eddig a középpályán.

"Amennyiben ő a brazil válogatott szövetségi kapitánya, minden bizonnyal kiérdemelte ezt, de én tudom, mit érek. Nagyszerű játékos vagyok, a Juventus legdrágább brazil igazolása, azé a klubé, amely az egyik legnagyobb presztízsű az egész világon."

"Csak arra koncentrálok, hogy a legjobbamat nyújtsam a pályán, és hiszem, hogy ezután teljesülni fog a vágyam, hogy ismét a válogatottban játsszak. Amennyiben jól fogok teljesíteni, az edző el fog gondolkozni rajtam, mivel neki figyelemmel kell követnie minden elérhető játékost. Azzal is tisztában vagyok, hogy elég sok időt Európában tölt, hogy meccsekre járjon. Ez jó, meg is hívom az egyik meccsünkre, mondjuk a Milan-Juventusra..."

Az újság arról is megkérdezte Felipét, hogy miért nevezte el egyik gyerekét (a 3-ból) Linekernek? Talán az egykori angol válogatott Gary Lineker iránti tiszteletből?

"Egyáltalán nem. Én is olvastam ezt, de ez nem igaz. Ezt az ötletet az édesapámtól 'loptam', aki az öcsémet akarta Linekernek hívni. Kisfiú voltam akkoriban, és azt mondtam az apámnak: 'Papa, keress egy másik nevet, mert ezt én akarom adni majd a saját fiamnak.' Már akkor is egyértelmű gondolataim voltak" -fejezte be nevetve az interjút Felipe Melo.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr894653056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zacsi 2010.10.17. 09:27:46

hát mostani formája alapján beférne a válogatottba sztem!

Ismeretlen_144830 2010.10.17. 10:20:58

ez melotól egy nagyon jó hozzá állás de szerintem lazán beférne abba a válogatottba!! Forzaa Melo!!

tudojuve 2010.10.17. 13:38:17

Egyszer hibázhatsz itt többször nem...??? NA ez milyen szöveg..:D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása