Két távozó is elégedetlen

Diego és Giovinco is keserűen beszélt a Juventusról.

A brazil támadó Beppe Marottát támadta egy interjúban, amiért el kellett hagyni Torinót.

Diego mindössze egyetlen szezon után távozott a Bianconeritől, jelenleg már a német Wolfsburg játékosa.

"Elárultak." - mondta Diego a La Gazzetta dello Sport munkatársának.

"Del Neri májusban és a Trofeo TIM után is azt mondta, hogy részese vagyok a terveknek, és hogy lehetetlen lenne engem levenni a pályáról, és ez boldoggá tett."

Diego és Giovinco is keserűen beszélt a Juventusról.

A brazil támadó Beppe Marottát támadta egy interjúban, amiért el kellett hagyni Torinót.

Diego mindössze egyetlen szezon után távozott a Bianconeritől, jelenleg már a német Wolfsburg játékosa.

"Elárultak." - mondta Diego a La Gazzetta dello Sport munkatársának.

"Del Neri májusban és a Trofeo TIM után is azt mondta, hogy részese vagyok a terveknek, és hogy lehetetlen lenne engem levenni a pályáról, és ez boldoggá tett."

"Ugyanakkor ránéztem Marottára, és megértettem, hogy ő más irányba dolgozik. Mindent megtett, hogy eladjon. Az eladásom pénzügyileg is sokba került a klubnak. Marotta nem tudja, hogyan kezelje az olyan bajnokokat, mint én vagy David Trezeguet."

"Ha Marotta másképpen viselkedett volna velem szemben, akkor együttesen dolgozhattunk volna a transzferen, és a Juve több pénzhez juthatott volna."

"Marotta azért döntött az eladásom mellett, mert csak olaszokat akar, de ez rossz út. A Juventus hibát követett el az igazolásaival, sok jó játékos érkezett, de nem igazi bajnokok."

"Del Neri? Láttam egy keveset a Bari elleni meccsből. Sem Del Neri, sem Marotta nem dolgozott soha a Scudetto megnyerésén. Még mindig az Inter a favorit, de figyeljék a Milan-t is."

Diego mellett megszólalt Sebastian Giovinco is, aki a Parma csapatához került kölcsönbe.

"Itt, a Parma gárdájában akarok nagy dolgokat elérni." - mondta Atom Anti a Sky Sport Italia kamerája előtt.

"Itt más, mint a Juventusnál. A tavalyi talán a Juve legrosszabb időszaka volt. Most csak a Parma-ra gondolok. Nem úgy kezeltek a Juventusnál, mint ahogy elvártam volna. A jövő? Nem tudom. Meglátjuk."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr654652916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csülök 2010.09.02. 18:47:34

De ez hogy a faszba van? Ha az edző eldönti, hogy neki szüksége van egy játékosra, akkor egy sportigazgató hogy adhatja el? nem az edző dönti el, hogy kire van, illetve kire nincs szüksége? Ezt rohadtul nem értem...

valaki 2010.09.02. 18:50:57

Igaza van, főleg abba, hogy ez a "csak olasz" játékospolitika nem a legjobb mivel az egész olasz foci válságba van és ha ezen segíteni is akar egyedül kevés hozzá

valaki 2010.09.02. 18:51:57

Mármint Marotta kevés hozzá

frustrate 2010.09.02. 18:54:56

Taps. (az olaszjuve olaszvezetőségének bőséges olasztaps olaszosan)

Ismeretlen_108746 2010.09.02. 18:59:43

Na meg azt se felejtsük el, hogy az előkészületi meccseken, meg az Európa Ligában 4-4-1-1-ben játszott a csapat, s Diego-nak látszólag feküdt ez a szerepkör.

Ismeretlen_102194 2010.09.02. 19:07:31

Na Mr."Lendsaplayer"Marotta, most kibújt a szög a zsákból!:))) Én már ha meglátom kiver a víz attól a manusztól!!! Nem értem hogy csinálhattak egy ilyen paliból teljhatalmú urat a Juventusnál?! De az is sáros aki kinevezte......

Ismeretlen_140492 2010.09.02. 19:08:45

Na ezért nem szimpatikus nekem ez a Marrotta, egy gerinctelen ember....

Ismeretlen_140492 2010.09.02. 19:11:33

Csülök: úgyvan, hogy ez itt nem Anglia, hanem olaszország, itt nem menedzser van mint ott, hanem edző+sportigazgató, a sportigazgató igazol, az edző pedig abból dolgozik ami van, Angliában Menedzserek vannak, ők diöntik el az igazolásokat és edzzenek is...

Ismeretlen_140492 2010.09.02. 19:16:42

Del Neri szimpatikus ember, ő megkereste neki a helyet a csapatban és megmondta a frankót a sajtónak is és Diegonak is...és igenis volt helye a csapatban a befejezőcsatár mögött... Giovinco-t meg végülis kár volt kölcsönadni, most hogy nincs Diego, de legalább megint bebizonyítja, hogy mit tud, eddig 1 meccsen 1 gólpassz és a meccs embere cím....

Ismeretlen_145917 2010.09.02. 19:20:28

jól beszoptuk ezzel a buzi Marrottával... :S

Ismeretlen_53881 2010.09.02. 19:26:03

Nekem ebből a kis mitugrász brazilból kezd elegem lenni, aki Trezeguet-hez hasonlítja magát. Óriási arca van, csak azt nem értem, mire. Egyrészt amúgy továbbra is kizártnak tartom, hogy Marotta és Del Neri nem egyeztetett erről, másrészt ugye csak azt lehet eladni, aki el akar menni. 6 millió az 6 millió, ugye kedves "AJuventusamindeneminnenakarokvisszavonulni." Giovinco más tészta, őt sajnálom, negyedannyi lehetőséget sem kapott, mint a brazil.

DelPiero86 2010.09.02. 19:26:17

MArotta szerintem ánuszolja a Blancot vag ynem értem ezek hogy vehetnek rész 2en együtt a JUVENTUS vezetésében! Akasztófára mindet!

zacsi 2010.09.02. 19:27:37

most gondoljunk bele mijen erős keretünk lenne gioval és diégóval.... :( harcba lennénk a scudettóért, így meg megint örülhetünk jövőre is az európaligának

zacsi 2010.09.02. 19:28:50

ha az egyáltalán meglesz

DJKGB 2010.09.02. 19:44:33

Nekem az igazolások közül egyedül Gio kölcsönadása nem tetszett! Diego-nak a 4-4-2ben nincs helye! Eladták, de tavaly néhány baromi jó éve után vettük meg 25 milláért, most pedig egy pocsék idény után adtuk el, valamennyit esett az ára is és szerintem van ott még vmi kis szerződés tervezet jövőre Dzseko irányába is... Remélem! Azt, hogy Marotta nem egyeztet Del Nerivel azt kizártnak tartom!

steven-h 2010.09.02. 19:44:35

Hát kedves Diego te minden vagy csak bajnok nem, főleg olaszországban nem szóval ne is hasonlítsd magad Trezeguet-hez. Te a Bundesligából fogsz visszavonulni ugyanis máshol leradíroznak a pályáról. Ettől függetlenül nem vagyok Diego utáló de ez azért sok már. Tiago nem akart elmenni nem is ment, te meg szó nélkül elmentél, miközben állítólag biztos helyed volt DelNerinél, most meg szidsz mindenkit orrba szájba. Giovinco pedig remélem megmutatja mit tud és jövőre úgy jön vissza h Alex helyét átveszi.

Balipapa 2010.09.02. 19:54:52

Igaza van mind a kettőnek és kívánom nekik, hogy sokkal többre vigyék mint ebben az eddig "ócska" Juventusban... Sikerült már a szezont az elején elszúrni...Bravo Marrotta!

Ismeretlen_128290 2010.09.02. 20:00:48

ha ez a kis pöcsköszörű brazil úgy ugatna, hogy tavaly felszántotta volna a pályát és rúg mondjuk 15 gólt, mint irányító, sztem mindenki elismerné az igazát. de így, hogy a teljesítménye a 0 körül mozgott(szabadrúgásból 1 év alatt képtelen volt eltalálni a kaput ez a mesterlövész), jobban tenné ha inkább csendben maradna.

Csülök 2010.09.02. 20:07:15

kisskornel Gondolom tudod, hogy nem így értettem! Mondjuk ha Te lennél Del Neri,és azt mondod, hogy neked kell Diego,mert hasznos tagja lehet a csapatodnak,én meg Marrotta létemre, lesz@rnám mit mondasz,és el adnám Diegot, mert szerintem meg fölösleges... Ez nagy baromság... Ez nyilván úgy értelmes, hogy az edző tudja, hogy szerinte ki fekszik az Ő csapatába,nem a sportigazgató hoz pár játékost,és akkor ebből gazdálkodj...

tejes4 2010.09.02. 20:17:23

Most ugyan abba a hibába estünk mint eddig. Lecserélték a vezetőséget egy még rosszab vezetőségre. csak nehogy visszasírjuk a végén Secco-t :S:S:(:(

Ismeretlen_149085 2010.09.02. 20:19:27

Még ilyen szezon után is sajnáltam, hogy eladtuk, de ez már tényleg túlzás. Emlékszem, júniusban még az ügynöke azt nyilatkozta, hogy csak az MU vagy a Bayern megfelelő neki. Talán tényleg visszább kéne venni, és a játékra koncentrálni.

Ismeretlen_108746 2010.09.02. 20:22:48

Olvasva a kommenteket, azért azt gondolom, hogy sokan a lényeg mellett siklanak el. A nyilatkozat érdekessége szempontjából tökéletesen indifferens, hogy Diego mennyire szántotta fel a pályát, és milyen teljesítményt nyújtott. Ez utóbbin egyébként lehet vitatkozni, mert a statisztika azt mutatja, hogy a Juventus egyik legjobbja volt tavaly. Az egész ügyben az az izgalmas, hogy lényegében minden nyilatkozat (Del Neri és Marotta részéről) Diego történetét támasztja alá, s ismétlem ez teljesen független attól, hogy Diego pökhendi-e, vagy jól játszott-e. A dolog akkor is elgondolkodtató lenne, ha Salimidzic-ről szólna, s nem Diego-ról. Úgy tűnik, hogy Del Neri meg akarta tartani, ennek szellemében 4-4-1-1-ben játszott a csapat, amelyben Diego és Amauri is kifejezetten jól mozgott. Ehhez képest jön ez a világhírű, nagytudású Marotta, s messze áron alul eladja Diego-t, persze mindezt néhány nappal az átigazolási szezon vége előtt. Ráadásul az ezt követő igazolásokkal aligha sikerült megmagyarázni a döntést. Amúgy egyébként miből látszik, hogy Marotta kiváló szakember? Eddigi legnagyobb eredménye, hogy 4. helyet szerzett a Sampdoria csapatával... Ez már tényleg elég ahhoz, hogy valaki teljhatalmú úrrá legyen a Juventus vezetésében? Röhej.

tejes4 2010.09.02. 20:27:18

Apuleius-nak igaza van. RÖHEJ! menny vissza genoába marotta

szentkuti_david 2010.09.02. 20:30:52

Giovincot sajnálom mert szerintem óriási játékos lesz belőle sőt már az ius véleményem szerint. Ami Diegót illeti jó játékos de nem feküdt neki szerintem az olasz foci. Ez az én meglátásom. Forza Juve!!!! Mindörökké!!

Ismeretlen_53881 2010.09.02. 20:32:10

Apuleius, Diego eladásáról már Marotta és Del Neri érkezésekor is lehetett hallani, benne volt ez bőven a pakliban, senkit sem érhetett totál meglepetésként. Azt is sokan elfelejtik, hogy Marotta és DN ezelőtt is dolgozott együtt - sikeresen -, ezért a józan ész azt mondatja az emberrel, hogy nyilván egyeztetnek az ügyekről. Persze kérdés, hogy a józan észnek hiszünk, vagy a brazilnak. Mert a brazilon kívül senki más nem beszél ilyesmiről. És OK, hogy érdekes ez a feltételezett Marotta-DN vonal, de meghallgatnék végre a braziltól egy önreflektáló nyilatkozatot is, hogy miért nem ment neki Torinóban, miért nem tudta eltalálni a kaput, ilyesmi. Persze gondolom megint a szar talajra kenne mindent. Semmi önkritika nincs ebben az emberben.

Ismeretlen_53881 2010.09.02. 20:40:51

Amúgy most még felesleges a vita. Várni kell, és szurkolni. Lehet, hogy Marotta nyáron egy 3-4 év múlva BL-ben menetelő csapat alapjait rakta le (aki rögtön világverő gárdát várt, az valamiről nagyon lemaradt), persze lehetséges az ellenkezője is. Meglátjuk, de még felesleges anyázni.

Ismeretlen_140492 2010.09.02. 20:41:17

Apuleius: Teljes mértékben egyetértek.

Ismeretlen_140492 2010.09.02. 20:41:56

passerby: van benne valami....

tejes4 2010.09.02. 20:44:16

passerby az a baj hogy már pár éve csak várunk és szurkolunk:S

Ismeretlen_140492 2010.09.02. 20:45:29

Csülök: Ha jól figyeled meg a nyilatkozatokat és a történéseket, akkor ebből az jön le hogy Marrotta teljesen szabad kezet kapott és az ő dolga hogy összeállítson egy keretet, amiből Del Neri alkothat, mindig azt hangoztatta Marrotta, hogy azon van hogy a lehető legjobb keret álljon készen az edző számára, hogy a lehető legjobb játékosokat adja az edzőnek...

Ismeretlen_140492 2010.09.02. 20:47:33

Am kiváncsi vagyok hogy a Diego-Dzeko páros mennyi gólt hoz össze a Wolfsburgnak, mert Dzeko egy olyan ember, aki tud is valamit kezdeni a labdákkal....

Ismeretlen_53881 2010.09.02. 20:49:29

tejes4, egyrészt ez a szurkoló dolga, másrészt az a pár év a dilettáns Secco és Blanc miatt ment el.

Ismeretlen_108746 2010.09.02. 20:59:05

passerby: Csak ismételni tudom magam, nem kellene feltétlenül összemosni a dolgot azzal, hogy Diego hogyan szerepelt tavaly. Természetsen akkor is elégedetlen lennék, ha már a legelején eladták volna Diego-t, mert szerintem szakmailag semmi sem indokolja a döntést, de itt ennél többről van szó. A korrektség minden szituációban meg kellene mutatkozzon, egész máshogy vette volna ki magát, ha a legelején közlik Diego-val, hogy sorry, de nem passzolsz bele a tervekbe. Nos ez nem így történt. Végigcsináltatni az egész felkészülést valakivel, majd a legvégén nemkívánatossá nyilvánítani szerintem nem korrekt dolog. Lehet benne volt a levegőben, de érdemes visszaolvasni a nyilatkozatokat, Del Neri részéről soha nem történt erre utaló nyilatkozat. Hogy a Del Neri-Marotta duó munkája mennyire volt sikeres az legalább annyira vitatható, mint Diego szereplése. Momentán annyit tudnak felmutatni, hogy behúzták a negyedik helyet a Sampdoriával. Ennyi. Egetrengető sikerekről nem tudok. Az én meglátásom szerint ez nem elegendő ahhoz, hogy valaki szabad kezet kapjon egy Juventus-nál. A józan ész szerintem nem azt súgja, hogy mindenképpen Marotta-nak kell hinni, s Diego-t gerinctelen, pökhendi alaknak kell látni. Mindkét vélemény hangoztatói a sötétben tapogatóznakk, a teljes igazságot nem ismerhetjük. Hogy Diego nem találta el a kaput, az megintcsak egy elképesztően szubjektív sarkítás, s a statisztika mást mutat. Nem védeni akarom Diego-t, de nonszensz pont rá aggatni ilyen negatív képeket. A Juventus többi játékosát is kielemezhetnénk szép sorban, ennél szinte csak rosszabbakat kellene mondanunk rájuk. Szerintem az égvilágon senki sem várt azonnal világverő gárdát, de azért jó lett volna azt látni, hogy 3-4 éven belül visszajuthatunk oda, ahova a Juventus tartozik. Nagyon remélem, hogy csoda történik, de az idei nyár igazolásai nem feltétlenül ebbe az irányba vezetnek. Én nem ragaszkodom Diego-hoz, elvégre a Juventus-nak szurkolok és nem Diego-nak, de nagyon szerettem volna legalább egy olyan igazolást látni, amely azt a szintet hozta volna, amit Diego-tól vártunk. Az utolsó nap igazolásai pedig kifejezetten megmosolyogtatóak.

buub 2010.09.02. 21:10:43

Azért az szörnyű, ha egy edző el tudja képzelni a játékost a csapatban, de eladják a feje fölül, de mind1 megtörtént, kár ezen már siránkozni. Amúgy ez a Diego mégis mit képzel magáról? Hihetetlen, hogy mekkora az arca, egyszerűen fel nem fogható, hogy milyen alapon említi magát egy szinten Trezzel.

ricsman · http://ricsman.blog.hu 2010.09.02. 21:21:05

Szerintem meg rájöttem a Diego-eladás megoldására! Gyerekek, ugyan az mehetett a háttérben, mint nálunk a közbeszerzéseknél: - Marotta ki nem állhatja Diegot. Ez a kiindulási pont. - Nézegeti a zsebét, hm, lehetne itt még keresni egy kis mellékest. - Beadja a felsővezetésnek, hogy márpedig Olaszos csapat kell, Diego fos, mennie kell, eladná. A nacionalista vezetők beveszik a cumit. - Megkeresi a Wolfsburgot, mondja, hejj, kő ez a brazil? A válasz igen, mennyi? - Hát valahol 20-25 között, de megoldhatjuk okosba is ;) - A németek nem értik, kérdik, hogy ez mégis mit jelent, mire Marotta kitálalja: - Addig oltogatom a hülyegyereket, míg már ő akar majd végül menni, ezt tálalom a vezetőségnek és megmondom, hogy jobban járnak ha kicsit engedünk még az árból, mert különben rajtunk marad mint Tiago. Lealkudjuk 15-re 20 helyett, ti zsebbe nyomtok nekem még 2-3 millát és még így is spóroltok 2-3at. Vágjátok köcsögök? - De nem szivárog ez ki Marotta úr? - Uraim, Del Nerit intézem, vezetőséget intézem, a brazil majd sír kicsit de ki nem szarja le? A Juvéra majd haragszik, annál jobban hajt majd önöknél! - Akkor itt a 3 milla. Viszlát! ;)

Ismeretlen_102246 2010.09.02. 21:29:04

Marotta egy köcsög szar ember... lehet meg vannak az elképzelései, de ami nem az Ő keze műve azt csak rombolni tudja, még ha van is benne jó. Diego nem pökhendi és nem mondta azt, hogy Trezeguet-vel egy szinten lenne. Az egész félre van fordítva. A nyilatkozatból hiányzik a legszimpatikusabb rész, miszerint azt is mondta, hogy Alex volt az első, aki SMS-ben üdvözölte Őt, így nem érti azokat a rosszindulatú pletykákat, miszerint Alex kitúrta volna Őt. A brazil korrektül nyilatkozott és nincs mit ezen másként látni.

Ismeretlen_149053 2010.09.02. 21:33:37

Ricsman: 1 dolgot felejtettél ki..... a megállapodásban az is benne volt, hogy jövőre megcsinálják ugyan ezt Dzekoval fordítva! :) Sajnálom, h eladtuk Diegot, de nem tartom kulcsfontosságúnak a jövő szempontjából. Az egy tény, hogy tavaly nem találta el a kaput egyszer sem szabadrúgásból sajna, és bár próbálkozott a pályán, ő sem nyomta 100%-on soha. Lehet, hogy nem volt vele korrekt a vezetőség ( ezt soha sem fogjuk megtudni szerintem), de akkor sem kéne a sajtón keresztül szarral dobálózni szerintem. A játékával vissza vághat, ha idén olyan teljesítményt nyújt, hogy jövőre mondjuk 40M-ért elviszi a Mancity vagy a Real. Nekünk már nem kell vele foglalkoznunk. Forza Juventus!

Ismeretlen_108746 2010.09.02. 21:34:45

Az különösen vicces, hogy az a Tiago, akire mindenki a szart dobálta, amiért nem volt hajlandó eligazolni, most néhány kommentelő számára a hűséges játékos mintapéldányává vált. Bezzeg Tiago maradni tudott, de ez a szemét Diego elhagyott minket...

Ismeretlen_149053 2010.09.02. 21:36:22

ShyrKahn: Te nem szoktál ilyen durva lenni. Ismered személyesen Marottát?

Mátéé 2010.09.02. 21:47:28

"Marotta azért döntött az eladásom mellett, mert csak olaszokat akar, de ez rossz út. A Juventus hibát követett el az igazolásaival, sok jó játékos érkezett, de nem igazi bajnokok." Teljesen igaz.. Marrotta nem tudja mit csinál..

Tony 2010.09.02. 22:18:36

Ez a nyilatkozat teljes mértékben beleillik az összképbe. Nem tom miért nem lehet elhinni amit mond,hiszen nem ő az egyetlen példa,ott van Trezeguet,Camoranesi, a Krasic story. Ez a szerencsétlen Marotta elvesztette minden józan eszét,elszállt a tudattól,hogy Ő lett a nagy Juventus mindenese és kénye kedve szerint úgy forgatja fel ahogy gondolja.Ahogy Diego mondja csak olaszok valami agyrém szüleményeként. Az meg a másik,hogy minden egyes évben új csapatot építve hova lehet jutni? Kicserélni mindenkit évente? Marotta 1 szánalmas bohóc akivel elszaladt a ló a hatalma tudatában,remélem ő is csak kölcsönben van itt mint a fél bagázs akit ide hozott. Húzzon vissza Genovába ahova való!

Ismeretlen_118238 2010.09.02. 22:18:36

Giovinco eladását sajnálom, viszont Diego, hogy már nincsen egyáltalán nem bánom. Soha ne csíptem ezt a BL győzelemre vezető "bajnokukat". Poulsent, Tiagot is el akartuk adni tavaly, de mivel élő szerződésük volt, nem tudott mit tenni a vezetőség, mert maradni akartak, meg hát nem adott nekik senki 6 milliót fizetésként. Ha már a pénzt választotta, akkor legalább ne szarna oda, ahol eddig evett. Ha Diego annyira szeretné a Juvét, ahogy azt hangoztatta, akkor nem kellett volna elmennie, de hát a 6 milla az 6 milla.

Ismeretlen_149085 2010.09.02. 22:49:15

corvinus81: ha ehhez hozzátesszük, hogy Del Neri valóban szerette, és számolt vele, akkor végképp maradhatott volna, mert Marotta akármit csinálhatott volna, ő marad, és Del Neri játszatja, maximum Marotta duzzog. Jah, csak akkor bizonyítani kellett volna? Összességében szerintem látta Diego is, hogy itt nem megy, németben meg ment, onnan hívták, jó pénzért ráadásul, nem is nagyon marasztalták, így elfogadta, nem akart küzdeni. Idáig nincs semmi extra a történetben, csak utána nem kellett volna ilyeneket nyilatkozni.

Ismeretlen_102246 2010.09.02. 23:14:36

@Barolo: Valóban így van. Félreértés ne essék. Az összehozott csapattal még lehetünk jók, de Marotta magyarázkodása (amiben még csak meg sem próbálta cáfolni Diego véleményét, miszerint Őt el akarta üldözni) miatt kicsit eldurrant az agyam. Reménykedem egy jó idényben, de annak ellenére, hogy Diego elment és már más csapatot erősít szimpatikus, amit nyilatkozik... persze nem kis dolog lehet a 6 millás fizu sem, de Marotta gonoszsága számomra majdnem bizonyítást nyert. Nyilván még így is csak keveset látunk abból, hogy mi zajlik a színfalak mögött, de Marotta nyilatkozata ez után a Diego nyilatkozat után nagyon beszédesnek tűnik.

Ismeretlen_53881 2010.09.03. 06:35:42

ShyrKahn, ha te mondod, hogy Marotta szar ember, Diego pedig a becsületesség és korrektség szobra, akkor az biztos úgy is van. Nincs okom kételkedni benne. football-italia.net: "Marotta doesn’t know how to treat champions like myself and David Trezeguet." Nem kell itt félrefordítással jönni, egy beképzelt köcsög, ennyi. Corvinus81 szépen összefoglalta.

Ismeretlen_53881 2010.09.03. 06:54:49

Amúgy nem szeretnék veled erről vitatkozni, mert már-már vallásos áhítattal imádod a brazilt, meg sem fordul a fejedben, hogy nem úgy vannak a dolgok, ahogy ő mondja. Feketén-fehéren ott van, hogyan bajnokozta le magát, de persze az biztos nincs is így, mert ő ilyet nem mondott, meg félrefordítás. Ha te mondod..

Ismeretlen_114321 2010.09.03. 07:17:48

(Ez most amolyan összegző komment lesz részemről, ezért nem szedem két részre a két bejegyzéshez) Diego mostani nyilatkozatai számomra nem illenek a képbe, ilyen nagyképűen még sohasem hallottam nyilatkozni, így nekem nem is szimpatikusak ezek a sorok. Én személy szerint nem ítélkezem oly erősen, mint egyesek, mert nem tudhatjuk mi mehet valójában a háttérben, de tényleg beleillik az összképbe, hogy Diegót a tudta nélkül eladják, Trezzel szerződést bontanak (ok, hogy ez elvileg közös megegyezés volt), közben meg egyszerűen nem rakják be a keretbe Grossot vagy Salihamidzicet. Ezeket a dolgokat kellett volna a nyár elején lerendezni, mert bármennyire is suttyó néhány játékos (Salit mondjuk egyáltalán nem tartom annak, mindig is szimpatikus, hajtós, sok helyen bevethető játékos volt), a Juvénak egyszerűen nem kellene így bánni velük, mert szvsz így a csapat a saját imidzsét rontja a szurkolók körében (nálam biztosan). És persze egy játékosnak sem kellene - ahogy előttem corvinus 81 szépen kifejezte magát - oda sz.rni, ahol előzőleg evett. Úgyhogy azt hiszem, mondhatom, hogy bár Marotta elásta magát nálam Diego eladásával, mert én is kedveltem a kis brazilt, de most valamennyire Diego is elássa magát a szememben. Persze hangsúlyozom továbbra is, hogy a teljes igazság sosem fog kiderülni.

Szabi85 2010.09.03. 08:18:28

Ez már szarkavarás. Ha a csapaton belül is ezt csinálta, akkor érthető miért adták el amint tudták. Ezt a szezont jól kezdte. Eladták, de mit nyávog? Örüljön a 6 millás fizujának. Meg milyen bajnok? Az ő vezetésével negatív csúcsot állított fel a Juve. Ha ilyeneket nyilatkozik, sose lesz vezéregyéniség és egyben húzóember, mert ő lesz az első aki megsértődik. Kezd már körvonalazódni, miért is szidta őt Moggi. A cikkből látszik, hogy más értelmes gondolkodású játékos, hogy reagálja le ha másik csapathoz kerül. Nem a volt klubbot pocskondiázza, hanem az újra koncentrál.

fmsteve 2010.09.03. 08:26:07

Nekem sem tetszik, hogy az emberek lebajnokozzák magukat,de azért el kell ismerni, hogy ő is nyert egyet s mást. A dolgok mögött szerintem az lehet, hogy ő tavaly nagyon is akart jönni és megbántva érezheti magát, hogy elküldték. Megmondom őszintén nekem is szarul esne, főleg h nem ő volt ennek a csapatnak a kerékkötője. Elismerések * 2000: Salerno Mundialito Brazíliával * 2001: Dél-Amerikai U17-es bajnokság Brazíliával * 2002: Toulon Torna Brazíliával * 2002: Campeonato Brasileiro a Santos FC-vel * 2004: Campeonato Brasileiro a Santos FC-vel * 2004: Copa América Brazíliával * 2004: Portugál Szuperkupa az FC Porto-val * 2004: Világkupa (Toyota kupa) az FC Porto-val * 2006: SuperLiga az FC Porto-val * 2006 Premiere Ligapokal a Werder Bremennel * 2007: Copa América Brazíliával

Ismeretlen_150170 2010.09.03. 09:33:08

egyértelmű hogy Diego-nak fáj hogy nem tudott bizonyítani, nem tudott vezér és igazi bajnok lenni és bizonyos értelemben a karrierje megrekedt, egy keserű és csalódott ember nyilatkozatai ezek. a német bajnokságban még bizonyíthat de azt ő is tudja hogy mégegyszer nagy csapathoz kerüljön ennek jelentősen lecsökkentek az esélyei és kicsit ettől bepánikolt ami érthető is tavaly még Platini akart lenni mára ez semmivé foszlott egy kicsit sajnálom is a brazilt de az nagyon nem tetszik hogy egy kicsit sem ismeri el hogy ő mennyire nem azt nyújtotta amit vártak tőle. Gio-t meg még szerinte fogjuk mi még látni juve mezben! :)

Ismeretlen_114665 2010.09.03. 09:58:20

Szerintem meg csak arról van itt szó, hogy ha Krasic-ot idén nem szerzi meg Marotta akkor szanaszét anyáztuk volna és fél európa rajta röhög mint szakmai tekintélyen mert egy olyan játékost nem tudott megszerezni aki kifejezetten ide is akart jönni, e közben viszont rohadtul nem volt már pénzünk mert a 80 milla az nyílván az év legnagyobb kamuja volt, az a kevés meg ami volt az elment a hatalmas Martínez meg Pepe transzferen. Ergo Diego-t gyorsan pénzzé kellett tenni az ucsó néhány napban, hogy az egyenleg elfogadható legyen, még akkor is ha ez a brazil áron alul történő eladásából is kellett, hogy megvalósuljon. Erre ez a félszemű kobra legalább ráhúzta azt a sztorit, hogy csak azért mert nem illett bele a 4-4-2-be ami nyílván azért kamu mert végig egész nyáron játszott Diego (sztem nem is rosszul). A lényeg tehát hogy kúúúrvára nincs pénze a klubnak ami részben a vezetőség fantasztikus üzleti húzásainak köszönhető ugye Marotta te balf.sz??? Végül meg még annyit, hogy akárhogy is fog sikerülni ez a szezon (sztem szarul) Diego rohadtul fog hiányozni középen...

Ismeretlen_108746 2010.09.03. 10:27:54

Azt gondolom, hogy keshudioo szépen összefoglalta a lényeget. Vitán felül álló tény, hogy nem kevés nagyképűség van Diego nyialtkozatában, s ez nekem sem szimpatikus, pedig az egész ügyben mindig Marotta ellen vagyok. Én is az eladás (eladások) időzítését kifogásolom leginkább, a legelején tisztázni kellett volna Diego-val (na meg Trezeguet-vel stb.). Alapvetően nem érzem "szardobálásnak" Diego nyilatkozatát, s nem tudom, hogy egyesek mit olvasnak, amikor arról beszélnek, hogy a "volt klubot pocskondiázza". Diego egyes egyedül Marotta személyét kritizálja, ennyi. Sem a Juventus-ra, sem del Neri-re nem mondott semmi rosszat. A sértettsége amúgy teljesen érthető és teljesen indokolt, már amennyiben tényleg így történtek a dolgok. de mivel ezt nem tudhatjuk, felesleges lándzsát törni és szart dobálni bármelyik oldalra. Számomra sem szimpatikus ember Marotta, de szerintem a Diego-val kapcsolatos nyilatkozata teljesen korrekt volt, s nem sok belekötnivaló van benne. Okosan és diplomatikusan dícsérte Diego-t, s elmondta, hogy szakmai-taktikai okok voltak Diego eladására.

Ismeretlen_114665 2010.09.03. 10:36:11

Pontosan Apuleius, nehogy már elvárjuk, hogy Diego akkora Juventino legyen 1 év után, hogy ha innen el akarják adni ott meg ajánlanak neki egy sokkal jobb fizetést akkor is ő legyen a szemét, hogy nem marad :)! A Wolfsburg meg azért tudott ekkora fizut adni neki mert akkorát nyertek a transzfer átigazolási összegén, hogy 5 évre előre megvan nekik Diego fizetési többlete....

Ismeretlen_102246 2010.09.03. 11:26:55

passerby: Honnan fordítás? Az eredetiben (teljes szöveg linkjét szívesen megadom a gazzetta.it-ről) egyszer említik meg Trezeguet-t, de nem ebben a kontextusban, hanem abban, hogy megcsókolja a Hércules mezét. Ha nem a megfelelő helyről fordítasz, akkor lehet köpködni a brazilt? Sztem nem jó helyről fordítottál. Diego a gazzetta.it szerint egyszer említi a bajnokok szót és pedig abban a kontextusban, hogy a Juvénak bajnokok kellenek, de közel sem céloz benne magára, vagy Trezeguet-re. Nem tudom, hogy én a teljes nyilatkozatot olvastam-e, de ennél lényegesen hosszabb az biztos és bár nem értek olaszul, de azért néhány szót le tudok fordítani magam is, illetve meg tudom találni, hogy a Trezeguet, illetve a Campion(e|i) szó hol szerepel-e a dialógusban és bár a google fordítója elég érdekes szöveget ad, de mindenképpen lehet következtetni a körülbelüli jelentésre és az nem egyezik meg ezzel, amit itt olvasok. Szóval felvetődik a kérdés: Ahonnan átvetted, vajon a papíralapú Gazzetta-ból vette-e a mondanivalót? Ha igen, akkor ezeket a mondatokat miért nem olvasom máshol. Az újságírók bizonyára betették volna máshova is, hiszen elég megosztó szavak, mint azt itt is látom sokak hsz-énél. Konklúzió: Amíg nincs bizonyítva, addig nem hiszem, ami ide le van írva és inkább hiszek annak, ami olaszul megjelent a gazzetta.it-n.

Ismeretlen_102246 2010.09.03. 11:31:44

Egyébként a legtöbb angol helyen sokkal rövidebben írják le Diego mondandóját. Akár a goal.com-om is. Nem értem miért kellett pont egy olyan fordítást betenni, ami eltér a legtöbb hírtől. És nem vagyok elvakult Diego fan. Sztem te vagy az, aki elvakultan utálja a brazilt... lehet éppen azért mert sokan szeretik és a szélsőségek megutáltatták veled. BTW Marotta azért fifikáns, mert Diego szavait nem vesszük két hét múlva komolyan. Egyszer nyilatkozott és ez szépen feledésbe merül, mert Ő is és mi is a saját csapatunkra koncentrálunk.

Ismeretlen_102246 2010.09.03. 11:37:16

A gazzetta.it-n ott van az is, hogy megvádolják Alexet, hogy kitúrta Diego-t és erre a brazil azt válaszolja: "Ez hazugság. Alextől kaptam az első üzenetet miután távoztam. Azt írta: Jó volt veled játszani. Kívánom, hogy légy boldog. Én hiszek neki." Ezek után részletezi, hogy a csapatban milyen erős személyiség Buffon, Melo és Chiello is. Na mindegy... sajnos nem tudok olaszul így a teljes interjút nem tudom hiteles fordításban ide betenni. Annyi azonban biztosan kiderül számomra belőle, hogy kb. mit mondott és mit nem.

Ismeretlen_108746 2010.09.03. 13:24:13

Azoknak, akik azt írogatják, hogy Moggi is megmondta, hogy Diego nem lesz jó a Juventus-ban, ajánlom figyelmébe Moggi nyilatkozatát a Juventus nyári igazolásairól. Szomorú, de igaza van.

Ismeretlen_53881 2010.09.03. 18:23:11

ShyrKahn, ott a kommentemben a forrás. Nem tudom, miért jössz a gazzetta.it-vel, ha se te, se én nem tudunk olaszul. Apropó, hogyan hiszel egy szövegnek, ha nem is érted? Meg amúgyis, hogy van ez, hogy anno Giovinco ominózus Messi-s cikkénél azonnal hittél a goal.com-os ferdítésnek, és azt fújtad sokáig, most pedig egyfolytában kételkedsz? Én nem utálom a brazilt (az egész világon két embert utálok csak, de ez nem tartozik ide), mindössze idegesít a viselkedése. És persze megmosolyogtat a sok fanboy, de ezt már írtam. Csak egy megjegyzés úgy általában: olyan nincs, hogy valakit csak úgy eladnak a háta mögött. A váltáshoz kell a játékos beleegyezése is, hiszen ő is tárgyal a kérővel. Diego el akart menni, nem árulta el őt senki.

juventus 79 2010.09.03. 19:57:02

Szerintem most már mindegy ki mit mond vagy mondot.Diego el lett adva és kész. DN és Marota most már megmutathatja, hogy mit t tudnak. Ha fel tudnak BL érő helyet mutatni teccetös játékkal akkor OK. Ha nem akkor beigazolódik az, amit sokan már irtak hogy 2 tuskó,és kidobtunk az ablakon egy csomó pénzt.

Ismeretlen_102246 2010.09.04. 14:17:06

@passerby: Attól még hogy nem tudok olaszul nem vagyok hülye, mint ahogyan te sem. Olvasd el a google translatorral, illetve keress a bajnok szóra olaszul meg a fordított szövegben magyarul is. Csak egy szótár kell hozzá. (BTW minimális olasz tudással rendelkezem) Nem mondtam, hogy Diego nem akart elmenni... de a kérdés, hogy miért akart elmenni. Csak a 6 milla miatt? Én nem hiszem. Ha a pénz érdekli, akkor saját maga mondja azt, hogy váltani szeretnék és nem mondja, hogy itt akarok maradni a csapatnál, de hagyjuk a témát...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása