Hivatalos: Leandro Rinaudo a Juventusban folytatja

A védő a Napoli csapatától érkezik.

rinaudoA Bianconeri a weboldalán jelentette be, hogy Leandro Rinaudo, a Napoli védője a torinói alakulatban folytatja pályafutását.

Rinaudo 600.000 euró ellenében kerül kölcsönbe erre az évre, a szerződés értelmáben azonban a Juventusnak opciós joga lesz a játékos megvásárlására. Ezt év végén érvényesítheti majd, méghozzá 5 millió euró ellenében, amit három részletben kell majd esetlegesen a Napoli számlájára utalni.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr614652910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_22017 2010.08.31. 19:31:40

Én nem tudom, ki ő... Ki ő?

frustrate 2010.08.31. 19:32:03

Hát ezen a képen olyan, mint egy áldozatára lecsapni készülő fetisiszta őrült. Ettől függetlenül szerintem a középkategóriás védők között egész jó játékos és cserének tökéletes lesz.

Ismeretlen_128149 2010.08.31. 19:33:37

Jó vétel! Abszolút jól igazoltunk ma. Eladtuk Camot és Zebit. Jött Traoré és ez a Rinaudo. Egyedül Grosso maradt így a nyakunkon, meg Salihami, bár ebből inkább Grosso a baj, mert salihami ki tudja mikor kellhet a szélekre, mert Pepe, Krasic, Lanzafame sérülékenyek, Martínezt a lombard pápa nem alkalmazná...szal. Jó csapatunk van, erős jó keret. Ne felejtsük el hogy a barcelonába is a spanyol arcok játszanak...persze xavi, iniesta, pedro, bojan, busquets, puyol, piqué kúrvajók, de itt vannak az olaszok az olasz válogatottak...mi lehetünk az olasz barca gyerekek:)))))9 Fő az optimizmus! Forza Juve!

Ismeretlen_147985 2010.08.31. 19:34:55

Fantasztikus. Ha jól számoltam, akkor a 11 új játékosunkból 6-an kölcsönbe érkeztek, míg 8-an olaszok, azaz Marotta mágus betartotta az ígéretét, és valóban elolaszosította a Juventus-t. Mindezt a lehető legjobbkor, az olasz futball legnagyobb mélységében. Amúgy Rinaudo egy jelentéktelen senki, még Legrottaglie közelében sincs. Egyébként összegezve a dolgokat, a Juventus reálisan a 4. helyért szállhat harcba, amiért rajta kívül 6-7 klub is versengeni fog, s ezek a csapatok semmivel sem vágnak neki kisebb esélyekkel, mint a Juventus.

Szabi 2010.08.31. 19:38:36

"Fantasztikus" mercato volt az idei! De ha nincs pénz, akkor nincs pénz! Marotta nagyon jól igazolt! Csak hát a munkahelyét már Juventusnak hívják nem Sampdoriának. A centereket ki fogja labdákkal tömni? A 18 éves Boniperti?!

cs4szi 2010.08.31. 19:40:02

Hát ez meg minek? Meg ki is ez? Nem vágom, minek hozták ide. Sztem még az ifiből is tudtunk volna olyat találni, mint ezt.

Tony 2010.08.31. 19:40:30

A szezon legnagyobb igazolásának tevékenysége tehát véget ért ?! mmartin már leírta a lényeget,amikor én először meghallottam ez az "olaszosítós" szöveget már akkor sem tetszett,a végeredmény meg végképp nem. Szerintem a csapat lényegében semmit nem erősödött így 1 tavalyihoz hasonló szezonra számítok. Tehát az egyik nagy ászunk befejezte a munkát,jöhet a másik.

Ismeretlen_102194 2010.08.31. 19:40:38

Az orrából ítélve ifiként bokszoló volt de mivel olasz honban a focival többet kereshetett ezért az lett!:)))))))))))))))

Csabah 2010.08.31. 19:40:39

Marchisio Jól vagy?:) Hát nagyon átmeneti egy igazolás... Csatár nem érkezett így tiszta felesleges volt elengedni Trezt. NA mindegy a kis Hercules-ben el lesz Drentével együtt aki szintén a kis csapaté, és nem a mienk. Csak ha ő is kölcsönbe jött akkor az már 5--6 kölcsönzött játékos?? Mert egyszerre nem játszhatnak ám, és mivel a sérülések idén sem kerülnek el erre is figyelni kell.

Victor90 2010.08.31. 19:43:12

Napoli cserepadról váltott át Juve kispadra,jelenleg semmi különbség a Napoli és a Juve között,úgyhogy elüldögél ő a padon Legro mellett!

Tibi 2010.08.31. 19:46:32

lol wikin ezt találtam : Leandro Rinaudo (born 9 May 1983) is an Italian football defender who currently plays for Serie A club Juventus . what is this piece of crap doing at Juventus? is this Juventus or Lecce? ? ? Simone Pepe is bad enough. He played the 2007–08 season with Palermo of Serie A. In the 2008–09 season the former Palermo defender has moved to Napoli for £4 million and signed a five-year contract.[1] :D:D:D:D

Krilehor 2010.08.31. 19:46:45

Jól igazoltunk ma, HABÁR én nagyon hiányolok egy igazi befejező csatárt, mert szeptember végéig 2 emberünk lesz erre a posztra(3 ha Martinezt is ide számoljuk, persze ha majd felépül a sérüléséből:@) Összességében elégedett vagyok az eredménnyel; többnyire jó üzleteket kötöttünk(kivétel Gio eladása és Martinez vétele) erősödött a kp. és a védősor. Storari meg jó kapus.Reális esélyünk van a bajnoki 1. 4 hely megszerzésére, habár végignézve a milan, sinter, roma, (genoa) keretét csekély sanszunk van scudit nyerni. Forza Mi!:P

Supi 2010.08.31. 19:46:53

Ez több,mint nevetséges lényegében semelyik poszton sem vagyunk igaziak. Ez a Rinaudo nem nagy szám és akkor szépen fogalmaztam, ebbe ne kételkedjetek,gondolhatjátok mennyire jó ha nem fér be a Napoli keretébe sem.Tulajdonképpen balhátvéd poszt szinte nulla,bízni lehet Traoréba,de lutri.Középhátvédnek Chiellini és Bonucci rendbe,de a cserék még viccnek is rosszak.Jobb hátvéd poszt is borzasztó Grygera 0,Motta is jobban szeret támadni, mint védekezni.Camo távozásával 1 szélsőnk maradt,aki Krasic és még neki se volt ideje bizonyítani. Belső középpálya posztra Sissoko-Melo kettő jó lenne,ha eszébe jutna DN-nek Marchision kívül gondolkodni(én kicsit örülök is a sérülésének),Aquilani nem lenne rossz csak kitudja mennyit lesz a kórházba és a pályán. A csatársor meg a katasztrófával egyenlő. van egy 36 éves DP-nk, 1 szinte mindig sérült Iaq és 1 hisztis Amauri,aki ha nem kap labdákat és nem fog a csapatnak menni,ami igen valószínű,akkor semmit nem fog tenni. Van még 1 Q-nk,aki egyedül édes kevés lesz. Ez a szezon lehet rosszabb lesz,mint a tavaly, ha józanul gondolkodunk.

Ismeretlen_149053 2010.08.31. 19:52:07

Mmartin 91. Sokszor értelmes dolgokat írsz, látszik, hogy napra kész vagy. Nem akarok személyeskedni, de ezt a ’senkizést’ hagyd már abba. Neked majdnem mindenki egy senki….. miért Te mi vagy, egy szakértő vagy szakújságíró vagy egyszerűen egy senki ??? Engem rossz érzéssel tölt el, hogy ha a kedvenc csapatom játékosait pocskondiázzák folyamatosan, főleg akkor ha még esélyük sem volt bizonyítani. Az inter és a milan kerete egyértelműen erősebb, de a 3. helyért, szerintem jó eséllyel harcba szállhatunk. Én összességében nem gondolom rossznak az idei mozgásokat. Azt nem értem, hogy mi a bajotok a kölcsön szerződésekkel, ami szerintem így előre kialkudott fix árakkal egy okos koncepció. Jól látszik, hogy nagyon nehéz megszabadulni a régi játékosainktól, akik ráadásul gyakran sokat is keresnek. Akik bizonyítanak, azokat jövőre fix áron megvesszük, a többiekkel pedig nem kell szarakodni. Ez szerintem egy tökéletes modell. Forza Juventus!

Csabah 2010.08.31. 19:52:08

Tibi az nagyon jó kis írás rólla:) Krilehor ne haragudj, de ébredj fel!!!

Ismeretlen_144090 2010.08.31. 20:04:37

rinaudo...pfff hol van a 80 milla? hol van kun? hol van diegooo? azt hiszem lehetett volna jobban is igazolni.sokkal!

billy 2010.08.31. 20:06:02

hát, ez kemény.

devil-z 2010.08.31. 20:08:16

Egy álmom vált valóra, hogy végre Pinaudo ideigazolt. Már kezdtem megijedni, hogy a félisten nem hoz több Olaszt az utolsó pillanatban, de megnyugodtam; ráadásul nem is akárkit. Széjjel' szedjük a City-t, egyszerűen cafatokra tépjük, hogy utána megrágjuk az egész csapatot és a végén kiköpjük az egészet! Pinaudo-val az élünkön senki sem állíthat meg minket! Azt hiszem, ez a hozzászólás remekül tükrözi azt, ami itt folyik: 'juve the fallen giant'

Victor90 2010.08.31. 20:10:22

Ég a bőr a képemről,hogy ilyen átlag alatti mercatot zártunk!1 Juventusnak ,kérdem én 1 Arsenal 3-dik számú balbekkjét tudjuk elhozni?1 Napoli cserepadjáról tudunk igazolni???1 Roma kispadjáról??1 Cataniaból???1 Udinei átlagjátékost tudunk igazolni???Na ezek miatt van kiborulva rajtam kívül még millio 1 Juve drukker!!!

Ismeretlen_128760 2010.08.31. 20:11:03

Ezt csúnyán elrontották, miért kellett ennyire a végére hagyni, ha tudták, hogy még mindenképpen kell egy középhátvéd? Nem tudom ki ő, de ha ennyire nagy kapkodás eredményeként került ide nem lehet nagy eresztés!

bfeco 2010.08.31. 20:12:34

Hát kiváncsi leszek. Legalább kölcsönbe jönn a sok retek, nem írnak alá 100 éves 5 milliós szerződést.:D Normális játékos nem jön ide, a süllyedő hajóra. Az a baj hogy sok az új játékos és nagyon a végére hagyták a dolgokat nehezen fognak össze szokni. A másik vannak már szélsőink, de a tetves középpálya nem szerezett labdát. Reméljük a legjobbakat, csak DC ne játszon mert egy ekkora suta gyereket mint az... Félek ettől a szezontól, biztos sokan így vannak vele:D

Diego2889 2010.08.31. 20:14:42

jó sok pénzt költöttünk nyáron... A Milan belehuzott a végére. valami hasonlót képzeltem hozzánk is,de sajnos csalódnom kellett megint. sajnos ez a Juve nem a régi Juve. minden szarházi belebújhat a zebracsíkos mezbe. Nem tetszik a vezetöség a döntéseikkel 1ütt. remélem minden megoldodik hamarosan.Forza Juve

juventus 79 2010.08.31. 20:15:53

devil-z nagyon megértelek ugyan ezt érzem én is.

Papy88 2010.08.31. 20:17:22

Sztem is kicsit el lett rontva....Bár 15 milkóért Martinez az vicc...+ pepe is de azért ő kölcsönben van csak..Sztem meg kelett volna tartani Diego-t Martinez helyett + jöhetett volna mondjuk Pazzini,vagy esetleg Robinho..Jobb szélre Krasic nagyon jó igazolás,Aquilani is és rem nel lesz sérült sokszor,Motta az egyik legjobb választás volt jobb szélre,Bonucci fejlődésben...!Sztem itt rontottunk hogy egy vérbeli bef csatárt nem igazoltunk és a Diego-Giovinco párosból legalább az egyiket nem marasztaltuk itt..... De hát majd úgy is kiderül vagy beborul:-) +++FORZA JUVE PER SEMPRE+++

Szabi85 2010.08.31. 20:22:25

Mi p***-nak kellett akkor eladni Diegot ha az árából senkit se vettünk? Ezt a 4,5 millát Q-ért, a 2* félmillát meg az utsó nap kölcsönbe vett 2 cserejátékosért talán ki tudtuk volna gazdálkodni ha marad Diego. Elbuktunk 2 éva alatt 9 millát rajta, csak hogy a Wolfsburgnak jó legyen, most meg itt állunk egy 36 éves DP-vel meg egy Juve mezben tapasztalatlan Q-val, mikor lehetne egy Juvéhez szokott, jó formában lévő Diegonk. Eddig védtem őket, de ez most kiakasztotta nálam is a csengőt.

Papy88 2010.08.31. 20:32:06

Valami hasonlóképpen látom én is a helyzetet Szabi85.... Az a probléma hogy nagyon olaszosítani akarjuk a keretet....Persze jó is egyben de azért ne vigyük már túlzásba...! De Diego-t tényleg nem kelett volna eladnunk...Amúgy én is azt hittem hogy azért adjuk el mert lesz valami nagy durranás akit le akarunk igazolni(Persze jött kvájárella persze féreértés ne essék jó játékosnak tartom főleg igy kölcsönben jó vétel volt nagyon)csak hát akkor is...Sztem akkor őt ugy is meg tudtuk volna venni ha nem adjuk el Diego-t!Véleményem szerint őt meg kelett volna tartani főleg 15 milkóért eladni..vicc..Mert még ha valami főbb célt képviselt volna azt mondom oké de egyáltalán nem erről volt szó...! De hogy ez a Rinaudo is hogy kicsoda..Nem nagyon ismerem majd utánna nézek....ű Am + akkor most ugy néz ki hogy sali+grosso+grygera a nyakunkon maradt?

Sylvio 2010.08.31. 20:38:11

Insúa a Galatasarayban off,nagyszerü!

Ismeretlen_153094 2010.08.31. 20:39:44

Remélem MAROTTA is csak kölcsönben van a Samptól :)

Kotrevák Kelly 2010.08.31. 20:40:34

Gyakorlatilag amióta visszajutottunk az élvonalba, tudatosan folyik a Juventus lezüllesztése, középcsapattá degradálása. Nem rosszak Marotta igazolása, csak ezeket nem egy Juvéban kellett volna megcsinálnia, hanem ahonnan jött. Én nem erőltettem volna az új stadiont sem. Halogattam volna még pár évig. Aztán miután rendbe tettem volna a csapatot, utána építettem volna új stadiont. Így lesz egy szép, új stadionunk, sok-sok üresen tátongó szektorral és egy középszerű csapattal... Ha másban nem is, legalább stadionban világszínvonalon leszünk. Kíváncsian várom a folytatást.

Papy88 2010.08.31. 20:42:09

Am most már mind1 de azért én egy ilyen kezdőt el tudtam volna viselni: Kvájárella Robinho Diego Aquilani Krasic Felipe Melo Drenthe Motta Chiellini Bonucci Storari Mivel hogy kvájárella jól be tudja fejezni a támadásokat,Diego és Robinho gyors brazilos áttörései célra törő lett volna az egyik oldalon Aquilani biztosította volna a labdákat Diego-éknak a másikon Krasic húzta volna meg széleken,mögöttük Felipe Melo biztosítana majd a széleken Drente és Motta felfutásai pontos passzai,majd végül de nem utolsó sorban Chiello és Bonucci lett volna a védelem közepén.... De ez csak egy terv....És meg is lehetett volna valósítani.... De éljünk a mában....És bízzunk benne hogyha már igy alakultak a dolgok,nagyot csalódjunk jó értelemben az igazolásokban!

Ismeretlen_108746 2010.08.31. 21:00:12

Úgy látom az utolsó napra Marotta elvesztette a maradék eszét is. Traore, Rinaudo és Sorensen??? Ez most valami vicc? Felháborító, ami szakmai munka néven folyik a Juventus-nál, s mindennek lehet nevezni, de csapatépítésnek semmi esetre sem.

Ismeretlen_109592 2010.08.31. 21:00:57

jottek-mentek itt a jatekosok, ugy nez ki h az iden ez lesz a csapat. jovore lehet csonka csapat lesz hisz sok jatekos csak kolcsonben van, mondjuk azt nem ertem h miert nem tudtunk egy ibrahimovicot, robinhot, huntelaar, drenthet igazolni? le legyen felreertes, egyik sem nagy kedvencem, de mikor latom h martinez, aki mar "beteg", es 15ert jott es ott van pl huntelaar aki 13 ert valtott csapatot, kicsit elgondolkozok. megaztan adunk martinezert 15ot seperc alatt, aztan meg ugyanannyiert eladjuk diegot. annyira felidegesitett az egesz h nem is tudom mit gondoljak mar. ez a mokus meg ki? ha nem adjuk el ariaudot akkor meglett volna a 4dik szamu belso vedo. en inkabb az a realisabb tipus vagyok mintsem optimista, szoval keszuljunk fel megint egy 5-6-7 dik helyre es ismet semmit sem fogunk nyerni mint tavaly, meg azelott...

Papy88 2010.08.31. 21:03:28

Hát ez tényleg vicc..... Erre nincs más szó...!Kajak azért adtuk el Diego-t hogy szerződtessük őket...+ ugye Kvájárellát de ő kölcsönbe jó vétel volt...!De kajak ezért adtuk el Diego-t hogy jöjjön ez a 3 ember...Persze nem szólok le senkit + semmit de akkor is...Nevenincs játékosok fiatalok tapasztalatlanok ráadásul a klub csapataikban is 2.vagy harmadszámú játékosok...Ez kész...:-S

Krilehor 2010.08.31. 21:03:34

De ha ti ennyivel jobbak vagytok Marottától, akkor miért nem ti építettetek új csapatot? idehozott 11 új játékost(eddig, aztán hátha még kiderül holnap egy Pazzini vagy Benzema igazolás) akikkel lehetne valamit kezdeni: pl egy olasz kupát nyerni, BL indulást érő helyen végezni vagy netán EU ligában valami nagyot alkotni. de ehelyett fikázzátok őket meg már most leírjátok az egész csapatot.Marotta elköltött kb 45 millát játékosokra idén.Most komolyan ti mit vártok?

billy 2010.08.31. 21:14:20

nem tudom krilehor, csak tudod azóta márt nagyon rossz teljesítménnyel sikerült kikapni egy baritól :).

Papy88 2010.08.31. 21:16:15

Figyelj Krilehor... Mi is optimisták vagyunk mint te...!Legalábbis én... De azért én máshogy igazoltam volna... Elmondom hogy: Ugye a távózok azok renben vannak ,de még melléjük el kelett volna passzolni a grygera,grosso,sali hármast is.... bef csatárnak Pazzini....Visszavont csatárnak kvájárella tökéletes megoldás és olcsón hozzá is jutottunk..! Diego-t alapból nem adtam volna el de ha mégis akkor leigazoltam volna a helyére Robinho-t...De mint mondottam Diego-t nem adtam volna el mellé vettem volna meg kölcsönben Robinho.t!Akkor bal oldalra Aquilani jó megoldás és rem nem lesz sérült...Jobb oldalra Krasic kitűnő igazolás..! Bal szélre leigazoltam volna vagy Drenthe-t vagy Insúát,középső védőnek Demichelis-t,és jobb szélre kitűnő igazolás Motta mint ahogy Bonucci is remek igazolás..... Szval egy két dolgot máshogy..És 80?:-)millióbol röhögve....És akkor nem lennének itt ilyen nevenincs játékosok,mint martinez,pepe+ ez a mostani 3 igazolás is akik kész viccek ide hozzánk,ezt lássuk be.,....Nagyvonalakban...:-S

Del Piero 70 2010.08.31. 21:18:23

juve27: tudom hogy csak kölcsönbe jött Traoré 500.000-t hülye nem vagyok,egy nagyobb név azért ennyiért nem jönne el.Azt hittem rájössz,hogy miért írtam!

Csülök 2010.08.31. 21:21:31

Van der Vart 11 millióért mehet a Tottenhambe...vagy már ment is.. vicces ez az összeg... El basztuk Drenthet és Vdv-t is hozhattuk volna A hollandoknak nagyon megy az olasz bajnokságban...

Ismeretlen_108746 2010.08.31. 21:25:38

Krilehor: Lehet optimistának lenni, s tényleg tök jó, hogy Te így érzel, de azért ugye nem gondolod, hogy a leigazolt-kölcsönvett játékosok alkalmasak arra, hogy egy Juventus-ban futballozzanak. Senki sem várta, hogy Agüero érkezzen így első nekifutásra, de azért nem kell nagy fantázia ahhoz, hogy az ember Euro tízmilliárdok elöltése nélkül értelmesebb átigazolási szezont vezényeljen le. Csak egy általános életbölcsesség: ne gondold, hogy minden pozícióban az arra legalkalmasabb személyek ülnek. Vagyis a "De ha ti ennyivel jobbak vagytok Marottától, akkor miért nem ti építettetek új csapatot" kitétel nem kevés gyermeki naivitásról árulkodik. Az élet nem így működik.

Papy88 2010.08.31. 21:29:14

Átigazolás: a Real Madrid bejelentette Drenthe kölcsönadását a Hérculesnek Először is kérdezem én...Mi miért nem tudtuk kölcsönvenni?Ne már nekem senki hogy nem jött volna hozzánk...!Helyette vettünk egy Arsenal bal szélsőt akiről azt sem tudjuk kicsoda... Átigazolás: Grafite Liverpoolban tárgyal, egy évre az Evertoné lehet Kérdezem én mi miért nem próbáltuk meg kölcsönvenni őt egy évre mint csatár...? Átigazolás: Robinho is piros-feketében, az AC Milannál folytatja Kérdezem én..Mi miért nem szerződtettük..jahh megvan..Mee nem olasz..Rendben....! Meg hasonló más...Insúa,Demichelis,Pazzini....:-SHelyette eladtuk Diego-t szaré húgyé és érkezett a helyére 1 kivételével 3 nem a Juve szintjét + ütő játékos...!

Victor90 2010.08.31. 21:33:23

Drenthe nyugodtan jöhetett volna,Grafite is simán elférne nálunk,Insua szintén...ezek kb elfogadható igazolások lettek volna,de ez a Traoré gyerek,Rinaudo...hát...én már réges-régen lejjebb vettem a mércét,as roma-t nagyon nehezen de jó lenne valahogy megelőzni!

cd 2010.08.31. 21:41:17

bmeg, ez tragédia. a Juventusnak annyi, régen kiváltság volt viselni ezt a mezt, de egy nagy név minek jöjjön ezek után ide h ilyen senkik után bujjon bele ebbe a mezbe.

Victor90 2010.08.31. 22:05:17

Offolok!Még örülök is hogy Rinaudoval gyorsan sikerült megegyeznünk,mert ha nem jött volna az alternatívája Kaladze lett volna..atyavilág!!

janika 2010.08.31. 22:12:37

még jo hogy nem ilyen supi fajták irányitják a klubot!azért tart itt a magyar foci is mert igy állnak a dolgokhoz b..meg!

Ismeretlen_139516 2010.08.31. 22:16:50

Nem tudom olvastátok e de ha nem akkor itt az újabb védőnk!:) Official: Juventus Sign Danish Defender Frederik Sorensen From Lyngby Frederik Sorensen has joined Juventus and the club have deposited his contract with the Lega Serie A. A statement on their official website reads: "Lyngby can today announce that the club have loaned Frederik Sorensen to Juventus for the rest of the season."

Joker0802 2010.08.31. 22:16:53

Őszintén mit vártatok?A Juventus célja a 4.hely ami ezzel a kerettel elérhető...nem lehet "sztárokat" igazolni egy olyan csapathoz amelyiknek nincs pénze ráadásul a Bl-ben sem érintett... A kölcsönszerződések szerintem jó húzások mert így nem kell sok-sok milliót kiadni olyan játékosokért akik lehet nem válnak be...gondoljatok bele ha Tiago vagy Grosso csak kölcsön jött volna...

Ismeretlen_128760 2010.08.31. 22:16:58

Na akkor, 20 millió elköltött Euróból... Storari jobb, mint Manninger? Motta jobb, mint Grygeria? Bonucci jobb, mint Legrotaglie? Grossonál vagy De Ceglei-nél lehet rosszabb? Krasic jobb, mint Camoranesi (34 évesen)? Aqulani jobb, mint Marchisio? Martinez és Pepe jobb a semminél? Valamint azon is meg lennék lepve, ha Quagriella nem szárnyalná túl Diego fantasztikus 5 rúgott gólját...

Dana 2010.08.31. 22:25:09

Storari jobb mint Manninger! Motta jobb mint Gryzsera! Bonucci Jobb mint legró! De Ceglie fejlődő képes! Krasic Jobb mint az öreg Camo! Marinez fos! Q meg szerintem 10 gólt simán rúg!

supeter 2010.08.31. 22:33:52

nálad a pont juve27! láttam én is a bari meccset - gyenge volt. de nem igazán értem miért kell 5 meccs (4gy, 1v) után mindjárt olyan gyászhangulatot teremteni, mint ami itt van.. nem mondom, hogy szerintem biztosan meg lesz a 2. v 3. hely ezzel a kerettel, de én legalább bízom abban, hogy Marottáék nem hülyébbek mint mondjuk én, vagy a hozzám hasonlóan szakavatott, évek óta az olasz fociban dolgozó többi kommentelő. persze apeliusnak is igaza van: elég jól ismerve pl a magyar politikai életet tudom, hogy általában még véletlenül sem a legalkalmasabb emberek vannak/voltak/lesznek a fontos posztokon. de azért esélyt adjunk már Marottának, hogy ő bebizonyítsa, ért ahhoz, amit csinál és ott máshogy mennek a dolgok. a sampos tevékenysége egyébként erre utal!

Ismeretlen_128760 2010.08.31. 22:34:16

Na, ezért nem értem a sok negatív puncit, legalább 4 helyen erősödtünk, (de inkább 6) 22 millió szaros ojróból, erre itt kárognak megállás nélkül.

Ismeretlen_149085 2010.08.31. 22:38:50

Alapvetően én is elégedett vagyok, csak itt a végén elég nagy zűrzavar keletkezett, ami nem jó, de én is úgy érzem, hogy végülis erősödtünk, de az egész nem fog érni semmit, ha idén is borul mindig a taktika a sérülések miatt.

Ismeretlen_149085 2010.08.31. 22:40:05

Ja és az EL-ben Quagliarella nem játszhat? Mert akkor ott jelen pillanatban csak Alex a hadra fogható csatárunk, ha jól tudom.

Ismeretlen_108746 2010.08.31. 22:43:42

Valakinek van egy pontos összeállítása arról, hogy pontosan milyen tételekből jön össze ez az emlegetett végösszeg? Alapvetően jól hangzik az összeg, s tényleg volt néhány jó húzás, de az új játékosok közül sokan csak kölcsönben vannak, így szerintem csalóka a szám. Egyelőre ők nem a Juventus játékosai. Ha valakitől kapok 5000 Ft-ot kölcsönben, attól a valóságban nem leszek gazdagabb ember.

Ismeretlen_128760 2010.08.31. 22:50:36

transfermarkt.de/en/juventus-turin/transfers/verein_506.html

supeter 2010.08.31. 22:51:08

De igen, ha egy este leihatod :) És ha jó volt akkor egyrészt mindegy, másrészt meg dönthetsz úgy hogy legközelebb fizetsz ezért (többet).

Ismeretlen_108746 2010.08.31. 22:51:47

juve27: Nagyon szépen köszönöm!

csokitaylor 2010.08.31. 22:57:07

az hülyeség hogy EL-be nem lehet idecsábítani minőségi játékosokat. tán 2007-ban a Bayern Uefa kupás szezonra odacsábította Ribéry-t, az akkor még igen jól csengő nevű Luca Toni-t, Klose-t... ez egy nagyon elrontott koncepció amit elkezdtek a nyáron. a kölcsönvételek nem voltak rossz ötletek, de Rinaudo, Sorensen, könyörgöm. a lóvés ügyekben meg gyakorlatilag elcserélni Diegot Martinezre. nem kell zseninek lenni hogy észre vegyük hogy ez hatalmas baromság volt, még akkor is ha Diego első szenjában "csak" 17 gólunkban volt benne (10 passz, 7 gól). én nem értem mi történik itt, de félek hogy az igazi Juventus "életérzésről", mindarról amit ez a klub képviselt, és elért szezonról szezonra, le kell mondanom(unk) még sok hosszú éven keresztül...

Ismeretlen_108746 2010.08.31. 23:02:14

supeter: Na ja, csak vissza kell idővel adni. A lényeg, hogy marha jól hangzik, hogy 20 millióból megerősítettük a keretet, de a valóságban csak néhány játékos került saját tulajdonba. A többiért még súlyos összegeket kell fizetni ha beváltnak, ezt nem mutatja a statisztika. Ha meg nem válnak be, akkor megint vagy kölcsön, vagy venni kell valakit. Hosszabb távon pedig nem lehet csapatot építeni kölcsönvett játékosokból.

csevi82 2010.08.31. 23:02:18

Nem akarok beszállni a vitátokba, csak tényként közlöm: vdv maradt a realnal...

csevi82 2010.08.31. 23:10:02

Látom azért vannak még bizakodó Juvetinok! Igazából csak így van értelme szorítani hétről hétre a kedvenceknek mert ha mindíg csak sajnálkozunk meg szapuljuk a mieinket akkor keresni kell egy másik szebb jobb sikeresebb csapatot.Én erre már nem lennék képes.Én letettem anno az "eskümet"a Bianconeri mellett és lesz ami lesz mellettük is maradok hozzon bármit a jövő!Forza La Vecchia Signora! Ui: Gondolom majd mindenki leolt, "hülye" vagyok, de megértem aki ezt mondja és elfogadom...

Ismeretlen_140492 2010.08.31. 23:26:31

Hát szerintem nem végeztünk rossz munkát: Storari- nem is lehetne jobb helyettese Buffonnak Motta- nagyon jól nyomja a jobbszélen, jók a beadásai, jól lő kapura távolról Bonucci- a jövő legjobb olasz középhátvédje Chiello után Rinaudo- nem nagyon ismerem, de 4. számú középhátvédnek a padra bárki jó Traoré- fiatal, tehetséges balbekk, az Arsenal fiataljai mindig minöségi játékosok, ha beválik, akkor 10 évre le van tudva a balbekk Lanzafame- tehetséges, saját nevelés, megérdemli az esélyt, szorgos játékos Pepe- nagyon elhivatott küzdő ember, ő soha nem áll le Aquilani- tehtséges, olasz, Rómában jól játszott, bár elég sérülékeny Krasic- egyik legjobb igazolás, jól cselez, jól ad be, irtó gyorsan fut Martinez- hát ő az egyetlen fekete folt a makulátlan lapon, nem a legtehetségesebb, nagyon drága volt és ráadásul sérülékeny, bár ha jó napja van, akkor nagyon jól cselezi be magát a védelem mögé Quagliarella- szépen játszik, küzd, higgatt tud maradni fontos helyzetekben és nem csak állócsatár Akiket mindenképpen vissza kell hozni a szezon végén: Giovinco, Ekdal, legalább Giovinco kap lehetőséget és megmutatja, hogy tud jól játszani, múltkor is a meccs embere volt, szerintem még midig ő az új Del Piero, Ekdal is jól játszik, sok lehetöséget kap, tőlünk is kapnia kell egy esélyt akinek nem kellett volna távozni: Diego, nagy hiba volt őt eladni akinek mennie kell a szezon végén biztosan: Grosso, Sali, Grygera És azt nem szabad elfelejteni, hogy az érkezőket a távozókhoz kell viszonyítani....

Ismeretlen_140492 2010.08.31. 23:27:42

csevi82: igazad van...respect, én is igy érzek

Juventus YE · http://juventus blog 2010.08.31. 23:48:38

Itt a Juvénál egy a gond analfabéta a vezető! Diegot hogy lehett eladni áron allul?,és ha el is adták kellet volna egy vele egykategoriájú játékos ami minimum 25 milli!Igy tovább csak benn leszünk az első tízbe,de kétséges!

Ismeretlen_99954 2010.09.01. 12:32:28

azt hallottatok, hogy allitolag Van der Vaartot a Spurs 10 millaert vitte? Redknapp mondott vmi olyasmit, hogy azt hitte 20-ert a Bayern-e, de kiderult, h 10-ert mar vihetik (mondjuk igy se biztos, mert elkestek vele), most azert ilyenkor Marotta hol volt?

elvis 2010.09.01. 13:19:45

Egyértelmű, hogy Marrotta Del Neri keze alá dolgozott, és szürke embereket vásárolt. A legfőbb szempont az volt,hogy kölcsönbe hozzon játékosokat, alacsony fizetéssel. Akinek magasabb volt, azt akár ingyen is elengedték. Ez érthető lett volna, ha nem hitegetnek az átigazolásokra szánt 80 millióval. De ennek ellenére ebből jobban is ki lehetett volna jönni. Az újak közül Motta,Bonucci,Krasic volt jó vétel, Quigliarelle és Traore vagy beválik vagy nem, de többi sztem rosszabb, mint akiken túladtak. 4.hely talán meglesz, de ez nem Samp, ez a JUVENTUS!!

Thomas · http://athletic.club.hu 2010.09.01. 13:36:06

Sziasztok! Elsőre kicsit off-nak tűnhet a hozzászólásom, de... Csak nekem tűnik fel, hogy 4-4-2-vel lószarra se megyünk??? A 4-4-2 nagyon statikussá teszi a csapatot, ami egy középcsapatnál vagy egy erősebb kiscsapatnál jó, hiszen masszív alapokon tudnak védekezni egy erősebb csapat ellen is. Persze jogos a kérdés lassan, hogy hova is tartozik a Juve, mert elitcsapatnak vagy topcsapatnak aligha nevezhető. Ha tényleg van 80 millánk és ez az adott keret, akkor igen is lehetett volna egy támadásban hatékony, lendületes, gyors Juvét építeni. Az érkezők közül egyedül Bonucci, akivel maximálisan egyetértek, másrészt nem az olaszosítással van a gond, hanem középszerű olasz játékosok leigazolásával. A keret és az elvárások okán én át tértem volna egy támadó felfogású 4-5-1-re. Ebben a felállásban nem két klasszikus szélső (RM,LM) van, hanem bal és jobb összekötő (RW, LW), egy előre tolt csatár, és mögöttük irányít egy támadó középpályást. A védekezésben és támadásban egyaránt kiveszi a részét a két középpályás. Itt a középpályások rövid passzos támadásépítése nem hangsúlyos, márpedig Felipe Melo is remek hosszú labdákat tud adni. Valahogy így: o o o o o o o o o o o Caceres szerintem jól játszott, védő létére nagyon technikás volt, jól segítette a támadásokat, ugyan követett el hibákat, de szerintem megtartható lett volna, ha más nem egy évre kölcsönbe, hiszen a Barca most megint kölcsön adta, Bonucci, Chiellin, és balra pedig a megmaradt össze szerint, lehet igazolni, addig húzódott ez a téma, hogy már mindenkinek van választottja, ezt rátok bízom, csak annyit teszek hozzá, hogy Balzarettit elhoznám cserének 3-4 milláért vagy egy jó kölcsön szerződéssel. A középpálya közepén Felipe Melo mellé, igazoltam volna egy hasonló középpályást, aki szép hosszú labdákat tudni, első sorban a szélen üresben felfutó játékosoknak. Hozzáteszem Marchisio is remekül indít, illetve Candreva így őket cserének feltétlen megtartottam volna. Lehtőségek: Lassana Diarra 20 millió, Yaya Touré 21 milla (a Man. City túlfizette), Carrick 23 millió, Mascerano 26millió. Esetleg Tiago megtartásán is elgondolkodnék, hiszen ő is jó csere erre a posztra, igaz védekezésbe gyenge, így inkább az eladását választanám ,semmi esetre sem kölcsönadását. A csapatot Diego iráányítja cseréje Giovinco, valamint Candreva is bevethető ezen a poszton. Összekötőkre viszont szükségünk lenne, Theo Walcottot 12 millióra becsülik. Kérem jelentkezzen az aki Martínez és Walcott közül az előbbit választaná. Valamint Joe Cole ingyen. Bal összekötőnek: Özil 18, Robinho 15 millió, Michel Bastos 15,5, Farfán 13,5 négyesből egyet, lehetőség szerint Robinhot vagy Bastost igazoltam volna le, Camoranesi és Salihamidzsics közül az egyiket cserének megtartottam volna másikat eladom. Ha félünk a sok sérült még egy bal összekötő cserének úgy max 6-8 millióért. Cserekapust viszont semmi esetre se igazoltam volna. Így csak egy befejező csatár kell a csapatba így csak Iaquinta Trezeguet Amauri marad, plusz Ibrát megvettem volna 24 milláért az fix. Iaquinta és Amauri közül egyik játékos eladható lenne akár 15 millióért kb. Személyszerint Del Pierot a szakmai stábban való munkavállalás felé ösztökélném. Némi fejszámolás után nézzük mennyit költöttünk volna, és hogy állna a csapat: középpályás 20 milla+ bal összekötő 15 milla + Walcott 12 milla+ Ibra 24 milla + Bonucci 15 milla = 86 millió euró, és mindez eladások nélkül, mondjuk elég csak Polusent eladni ésmegvan a 80 milla. Buffon Caceres Bonucci Chiellini ??? F. Melo L. Diarra Diego Walcott/J. Cole Robinho/Bastos Ibra A maradék cseréket, kiegészítő embereket mindenkinek a fantáziájára bízom. Őket az eladásokból lehet finanszírozni. Ha tényleg mindent beleszámolok a költségekbe, kölcsön szerződés nélkül, akkor 86 milla+ 4 milla Balzaretti+ 7.5 millió Caceres+10 milla egy bal bekk+csere bal összekötő max 7.5 milla=115 millió kiadás és minden posztra van akkor jó emberünk, talán még 1 középső védő max 5 milláért. És akkor fullosan 120 millió, de nagyon fullosan ám. Adjunk el pár játékost. Amauri vagy Iaquinta 15 milla Tiago 9 milla Poulsen 6 milla + több 10 milla egyéb(Zebina, Grosso, Salihamidzsic/Camoranesi, Sergio Almirón -> 2.500.000 €, Albin Ekdal -> 4.800.000 € stb.) Candreva leigazolását, a kölcsön után nem számoltam bele, de Molinaro (3,5 milla) és (Paolucci 3,5 milla) árából pont kijön. Buffont imádom, de ha kell a pénz eladtam volna a Man. Citynek 30 milláért és abból a pénzből leigazolom, mondjuk de Geát 12 milláért, aki a világ egyik legtehetségesebb kapusa. És + 20 milla a kasszába. Mint láthatjátok Buffon megtartásával is simán össze lehetne rakni egy klasszis csapatot 80 millából. Buffon eladásával pedig 50 millióból!!! És mindez úgy, hogy nagyon fullos a csapat cserékkel mindennel együtt, úgy hogy mindenkit végleg megvettünk, senki se érkezett kölcsönbe. Várom mindenkinek a véleményét erről, szerintem ez egy ütőkés csapat lenne, amely nem csak a bajnokság, de az Európa Liga megnyerésére is esélyes!!!

Thomas · http://athletic.club.hu 2010.09.01. 13:39:44

Kicsit szétesett a sok space miatt a felállás: __ o o o o o _ o o __ o o ___ o __ o Játékosokkal: _______________Buffon Caceres ___ Bonucci ____ Chiellini ____ ??? ___________ F. Melo ____ L. Diarra ________________ _ Diego Walcott/J. Cole ________________ _ Robinho/Bastos __________________ Ibra

Ismeretlen_128760 2010.09.01. 13:49:40

Thomas: sehol nem volt 80 milliónk átigazolásokra, nem véletlen költöttük csak a negyedét! Írásod többi részét inkább másold át valamelyik futball manager játék fórumára, majd ott talán véleményezik...

Thomas · http://athletic.club.hu 2010.09.01. 14:05:39

Sajnálom, hogy ebből neked ez jött le, más részt tudjuk, hogy a 80 millát nem mi találtuk ki, de akkor ám legyen 20-ból is ki lehet hozni, ha az egyik 20 millió körüli játékost kölcsönbe hozzuk, meg az egyik 10 millió körülit is és Buffont eladjuk, de Geát megvesszük helyette. Mind olyan igazolásokat soroltam fel, amik életszerűek, lehetségesek. Kb. 8-10 új érkező, amennyi a valóságban, és csapat meghatározó játékosai nagyrészt megmaradnak. Nem tudom honnan jött neked ez a focimanageres beszólásod. Írásommal azt, szerettem volna kifejezni, hogy a tavalyi pocsék idény ellenére, reális, jó nyári igazolásokkal milyen jó csapatot lehetne építeni. És természetesen nagyon csalódott vagyok ahhoz képest, ahol állunk. Másrészt nem értem miért kell nekünk a 4-4-2.

joceeb 2010.09.01. 14:09:31

valaki azt mondja már meg nekem hogy a milan hogy igazolhatta le yepest és robinhot egy átigazolási időszakon belül?

billy 2010.09.01. 14:10:46

úgy, hogy robinho spanyol állampolgár is.

frustrate 2010.09.01. 14:13:11

Thomas: Sorry, de ezek tényleg csak football managerben működnek így.:)

Kotrevák Kelly 2010.09.01. 14:16:11

Nem is volt 80 milliónk! Azt csak a média találta ki! El kell végre felejteni! Aztán mindenki benyelte... És most sokan dühöse,köszönhetően az újságoknak.

Ismeretlen_128760 2010.09.01. 14:20:56

Akkor sajnáljuk le a MU-t is, hogy ezt az ósdi 4-4-2-es felállást erőltetik. Amiket írtál igazolások irreálisak, mert egy Robinho, Ibrahimovic, Walcott, vagy Cole még csak véletlen sem jött volna EL-es csapatba.

billy 2010.09.01. 14:25:06

na akkor thomas védelmében: bár a felállását nem favorizálom és benne található játékosokat sem. football manager ide vagy oda joe cole ingyen igazolható volt (walcott drága lett volna ez tény) szóval eddig 0. Aztán ibrát mi is kölcsönbe vehettük volna opcióval (a szememben ibra megítélése most még furcsább, bár utálni még minidig nem tudom, de az hogy már a milan mezét is magára ölti háát...:S) Eddig egyedül a robinho/bastos kombóért kellett volna fizetni egyenként 20 millát. sokan írták, hogy robinho-t nekünk kellett volna megvenni és szerintem is így van. Bastos: esetleg valakit bevonva a tranzakcióba + pénz és van balbekk. Ez eddig Thomas csapatában 20-30 milla kiadás. DE Caceres-nél én Mottá-t jobbnak érzem, valamint L. Diarra helyett ugye van egy Aquillanink, aki kölcsönbe jött és tudatában annak, hogy ha nem sérült akkor nagyszerűen teljesít, valamint egészséges (szegény lass-nak ha jól tudom keringési problémái vannak) akkor középre felesleges lett volna aquillani áránál (0) többet kiadni.

Supi 2010.09.01. 14:25:28

"Mind olyan igazolásokat soroltam fel, amik életszerűek, lehetségesek." Ebből kb 1 se életszerű, ne tedd magad nevetségessé!És az árak se stimmelnek ez nem a fika 10,te bohóc... Egyébként ez a 4-4-2-es felállás tényleg veszélyes,mert ha a szélről nem szolgálják ki a csatárokat,akkor vége,mert a belső középpályások inkább a védekezéssel foglalkozni a 4-2-3-1 sokkal jobb lenne, ez tavaly is bejött lsd. Samp ellen... Ha te meg Buffont eladnád akkor menjél más csapatnak drukkolni legalább 5 év van még benne.

Juan Roman Riquelme 2010.09.01. 14:27:30

Már ott megdőlt az elméleted, hogy visszavárod Ibrát, na az még egy senkiházi zsoldos játékos... Árulók nem kellenek a csapatba, tavaly Cannavaro rátett a távozása után egy lapáttal, hogy visszajött és részben neki is köszönhettük a Juve legrosszabb szezonját. Undorító férgek nem kellenek a csapatba, bármennyire is tudnak focizni.

Thomas · http://athletic.club.hu 2010.09.01. 14:29:48

Kedves frustrate, amint láthattad, sok opció azért és ha vk nem lehet leigazolni, akkor sincs baj azért, jöhet helyette más, a lényeg szerintem, hogy egy olyan 4-51-re kéne áttérnünk. Mellesleg a felsorolt igazolások közül. Caceres klubot váltott, Bonuccit megvettük, balbekket azért tudtunk volna szerezni. Candrevára opciónk volt, L. Diarrát el akarta adni a Real, Yaya Toure és klubot váltot. Összekötők közül, Walcott tényleg az én agyam szüleménye, de Joe Cole szabadon igazolhatóként klubot váltott, Robinho és Ibra is klubot váltott. Szóval szerintem nem irreális és nem azt, mondom, hogy pont ezeket a játékosokat, csak prezentálni szerettem volna, hogy ezekre a posztokra lehet tehetséges jó játékosokat hozni és lehet kiváló csapatot építeni. Másrészt két játékos kölcsönvételével simán 20 millára faragható a kiadás-bevétel, annyi pénzünk meg van.

Thomas · http://athletic.club.hu 2010.09.01. 14:34:09

Halkan megjegyzem a bohóc kolléga részére, hogy az árakat nem "fika manager"-ből szedtem, hanem a transfermarkt.de, jó nevű átigazolásokkal foglakozó weboldalról.

Papy88 2010.09.01. 15:13:00

De basszus.... Tök felesleges ezzel foglalkozni.... Én is máshogy csináltam volna dolgokat ....DE... Most ez van....Igy igazoltunk és KÉSZ...! Most már ezzel kéne lassan foglalkozni nem hogy ki jöhetett volna....Úgy is ki fog derülni mire lesz képes ez a keret a szezonba....És ahelyett hogy ezt is fikázzuk + azt is tartsunk össze és higgyünk a csapat erejében...nem feltétlenül kell atomnagy neveket igazolni hogy egy egységes csapat legyünk(lésd..BARI..)most játszottunk ellenük nevenincs játékosokból áll(ezt nem fikának szánom csak ugye nem azok a tipikus"világsztárok'..na és ugye mennyivel jobban játszottak mint mi..És miért?Mert egységesek együtt vannak már régóta...! Ennek a csapatnak is forrni kell még...Gondoljuk már át...Kvájárella is amint jött másnap már játszott is....Fingani nem volt ideje egy jót az öltőzöben nem hogy jól játszani.... Én bizakodok mint tettem azt tavyal is és remélem hogy egy jó Juventus-t fogok látni idén! +++FORZA JUVE PER SEMPRE+++

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása