Krasic: "A Juve volt az egyetlen vágyam"

A szerb szélső részt vett első torinói sajtótájékoztatóján.

krasic_juve"Rendkívül elégedett vagyok, hogy a Juventushoz csatlakoztam. Óriási megtiszteltetés és elégedettségre ad okot."

Ezek voltak Miloš Krasić első szavai a Juventus játékosaként. A szélsőt ma délelőtt mutatták be hivatalosan Vinovóban. Krasić kiemelte azt is, hogy új csapatában is jól szeretne teljesíteni.

"Minden tőlem telhetőt megteszek azért, hogy kezdő szerepet kapjak. Tisztában vagyok vele, hogy elég jelentős kiadás voltam, ezért be kell bizonyítanom az érdemeim, még ha természetesen az edzőnk is választ majd."

A szerb a 17-es mezszámot szerette volna kapni, de mivel ezt Trezeguet viseli, így a 27-es lesz a szélsőé.

"Több, mint két hónappal ezelőtt volt az első kapcsolatom a Juventusszal, és mindig hittem benne, hogy csatlakozhatom hozzájuk. Egy tárgyalás meg is hiúsulhat, de én sose féltem ettől. Kaptam ajánlatot a Manchester City és a Fenerbache együttesei mellett más gárdáktól is, de amikor hallottam a lehetőségről, hogy a Juventushoz csatlakozhatok, inkább erre vártam. Az olasz bajnokság az egyik legjobb a világon, de én nem félek, csupán azt szeretném bebizonyítani, hogy a Juventus a helyes döntést hozta, és minden szurkolónak ígérem, hogy a legjobbamat nyújtom majd."

Miloš még nem játszott ebben a szezonban, mégis jó fizikai állapotban van.

"Majdnem 100%-on vagyok, még egy hét tréningnek elégnek kell lennie. Hogy láttam-e már a Juve meccseit? Tavaly néhányszor, de most a bajnoki előtti találkozókat még nem."

Krasić arról is beszélt, hogy a pálya mindkét szélén tud játszani.

"Az elmúlt években inkább jobb szélen játszottam, de a bal szélt is be tudom játszani."

Végül pedig néhány szó a Pavel Nedvedhez való összehasonlításról.

"Nos, igazán megtisztelő. Nedved elnyerte az Aranylabdát, és a Föld egyik legjobb játékosa volt. Minden tőlem telhetőt megteszek, hogy elérjem az ő szintjét."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr124652837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_145917 2010.08.21. 17:43:40

Király!

Juventuno-Gyor 2010.08.21. 17:47:51

Megérdemelné 7es vagy 11es mezt.... Számomra szánalmas hogy ilyen emberek viselhetik ezt a két számot hátukon amikor anno Di livio és Nedved hátán diszelget.... Meglátásom szerint miután Del piero visszavonul vele egyeütt mezét is vissza kell vonultatni..

Dani 2010.08.21. 18:00:42

Nos, akkor reméljük, hogy a 27-es is ilyen értékű mez lesz pár év múlva, mint a 7-es és a 11-es.

Huszy 2010.08.21. 20:58:54

"...Minden tőlem telhetőt megteszek, hogy elérjem az ő szintjét." Kicsit úgy érzem, mintha a srácból hiányozna az alázat. De remélem tévedek. Jobban tetszett volna ha inkább azt mondja, hogy mindent megtesz, hogy MEGKÖZELÍTSE Nedved szintjét.

rmc 2010.08.21. 21:18:22

Isten hozott Milos! Bízunk Benned mindannyian, remélem meghálálod a bizalmunkat! :)

TGyuri007 2010.08.21. 21:37:44

Huszy, lehet azt mondta...:) sosem sikerül tökéletes lefordítani a nyilatkozatokat:P (szerintem...)

Ismeretlen_164215 2010.08.21. 23:54:01

Juventuno-Gyor: A tízes mezt? Vicces vagy. Meg majd Buffon egyesét is, ha már ott vagyunk, nem? Mekkora vicc lenne, ha a szezon során Martinez jobban beválna, mint Krasic. :D

Gio20 2010.08.22. 18:02:44

Szerintem ő nem fog nyafogni a kemény olasz talaj miatt !!! És ez a lényeg....

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9911) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4137) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása