Megegyezés Krasić-al, ám közben Marotta Džeko-ról tárgyal - Frissítve

Úgy tűnik, még nem nem született végső döntés az EU-n kívüli játékos személyéről.

A CSKA Moszkva szerb szélsője megegyezett a Juventusszal, ám klubja még nem jutott egyezségre a Bianconerivel, így továbbra is kérdéses, hogy a középpályás Torinóban folytatja-e a pályafutását.

"Egyezségre jutottam a Juventusszal, most már csak a két klubon múlik a megegyezés." - mondta Krasić a Sky Sport Italia jelentése szerint.

A szerb ügye régóta tolódik, a huzavona ürügye állítólag néhány millió euró, ugyanis a moszkvai klub 18 milliót szeretne kapni a játékosért, a Juve viszont csak 15 milliót fizetne.

Az igazi ok ugyanakkor valószínűleg egy új szabályozás, melynek értelmében egy olasz csapat egy idényben csak egy EU-n kívüli játékost igazolhat. Mivel Krasić megszerzésével ez a hely betelne, így az Öreg Hölgy vezetői nyilván kivárnak még.

Épp ennek tükrében lehet érdekes a Sky Sport Italia értesülése, mely szerint Giuseppe Marotta és Dieter Hoeness, a Wolfsburg technikai igazgatója jelenleg is Olaszországban tárgyal Edin Džeko Juventusba igazolásáról. Fejlemények hamarosan várhatóak.

UPDATE: A football-italia.net és a Sky kibővített beszámolója szerint a Wolfsburg és a Juve közti tárgyalások középpontjában egy Džeko - Diego csere áll.

Dieter Hoeness és Beppe Marotta személyes találkozóján vitatják meg a brazil és a bosnyák sorsát. Régebbi pletykák arról szóltak, hogy a Bianconeri esetleg megválna Diegótól, ám ennek az a feltétele, hogy megfelelő ajánlat érkezzen, mivel nem szeretnének sokat veszíteni a brazilon.

Ám úgy tűnik, egy Džeko - Diego cserébe belemenne Marotta és stábja, bár a játékmester mellé még pénzt is kellene fizetni a német együttesnek. Korábban a Wolfsburg tagadta a Juve ajánlatát, ám a mostani pletykák szerint Marotta és Hoeness Olaszországban személyesen tárgyal egymással.

A jelentések arra is kitérnek, hogy a Wolfsburg védőjének, Andrea Barzagli-nak a sorsa is terítékre kerülhet az egyeztetések folyamán.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr674652785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_140492 2010.08.09. 17:20:13

Mondjuk az hogy Krasical megegyeztünk, az már nyílt titok pár hete... Nekem mindegy hogy melyikük jön, csak valaki jöjjön már, a FIGC meg menjen a fenébe ezzel az EU-s szabállyal....

Ismeretlen_140492 2010.08.09. 17:22:53

csak az a baj, hogy valószinűleg Diego-t vonnánk be a Dzeko üzletbe...de ez még véletlenül se történjen meg....

rmc 2010.08.09. 17:35:08

pletyka pletyka...tényeket akarunk már :(

Ismeretlen_53881 2010.08.09. 17:46:06

Én úgy érzem, hogy ez most eléggé komoly. De lehet csak egy hülye megérzés. Tény, hogy nem szeretem Diegót, de ennek a cserének nem igazán örülnék. Leginkább szerencsétlen Krasic-ot sajnálnám.

Scooter82 2010.08.09. 17:52:29

szerintem meg azért dobták a mélyvízibe ezt a hírt, hogy a CSZKA ne érezze magát fölényben és minél előbb minél olcsóbban adják oda Krasicsot, talán ezzel a Dzeko hírrel egy kicsit megijednek és odaadják 15-ért nekünk. :) Forza Juve!!!

Ismeretlen_123962 2010.08.09. 17:59:57

Ha Krasic érkezik továbbra is van legalább 2 fiatal minőségi támadó játékosunk, ha Dzeko akkor csak Ő marad..

Ismeretlen_140492 2010.08.09. 18:02:49

passerby: Ez most szerintem is komoly, ma-holnap el fog dőlni Diego,Dzeko és Krsic sorsa... Remélem hogy Diego maradni fog, mert hiába lesz egy csatárunk, ha nincs aki akciókat szervezzen, DelPiero meg nem tud végig játszani minden meccset. Na meg Krsic is fontos lenne...

Ismeretlen_147985 2010.08.09. 18:09:36

Kizártnak tartom, hogy Dzeko ügyében még ezen a nyáron érdemi lépés történne a Juventus részéről, azaz leigazolnánk a bosnyákot. Továbbá az sem valószínű, hogy Diego szívesen igazolna a Wolfsburg-hoz. Pontosan tudjuk, hogy ha ezt kizárólag a klub döntené el, akkor pl. Tiago már régen nem lenne Juventus játékos. Az utolsó mondat meg aztán igazán szíven ütött, Andrea Barzagli az általam ismert és valaha látott középhátvédek közül az egyik leggyengébb, csak Titus Bramble és Roque Junior vetekedhet vele.

Ismeretlen_102194 2010.08.09. 18:45:38

Kb. adnánk a sz*rnak egy pofont!Veszünk egy nemzetközileg jó játékost/Krasic v. Dzeko/ és eladjuk a szervezőnket /Diego/, ráadásul hozunk egy ratyi védőt!!!!Mondhatom ez aztán az érdemi erősítés! Barzagli akkor sem kéne ha ingyen jönne!De ha megvesszük és DelNeri komolyan számol vele akkor milánóban röhögnek rajtunk az tuti.... Én csak Chiellinit sajnálom, szegény megint annyit melózhat majd mint tavaly!!!!

Ismeretlen_108746 2010.08.09. 18:49:16

Nekem is van olyan érzésem, hogy most tényleg komolyan történik valami, de a Diego-Dzeko cserét teljesen kizártnak tartom. Egyfelől ez szakmailag rendkívül rossz döntés lenne (persze ez nem túl erős érv Martinez leigazolása és Pepe kölcsönvétele után), másfelől Diego aligha menne bele, hogy a Juventus-tól egy Wolfsburg szintű csapatba igazoljon. Számára hatalmas visszalépés és blama lenne egy ilyen változás. Inkább azt tudom elképzelni, hogy valamiféle előszerződés köttetik a két klub között, s Dzeko még egy szezont Wolfsburgban marad. Persze ez csak találgatás, semmi több. Csak remélni tudom, hogy Barzagli sorsa nem érinti a Juventus-t, s csak valami viccről van szó. Kiváló ötlet lenne, ha még Zebina és Grgyera színvonalát sem megütő játékosokat igazolgatnánk. Röhej.

adam0123 2010.08.09. 19:03:43

háp háp háp... már nagyon unalmas az egész, minden nap ugyan arról írnak, valami újat is kitalálhatnának már...

blake11 2010.08.09. 19:04:16

Diego-t Dzeko-ért nem a legjobb ötlet egy ilyen fajta csere .

Arnijuve 2010.08.09. 19:28:04

ebből egyedül az a jó hogy krasic szinte biztos hogy jön....de sztem annak nemlenne értelme ha dzeko diego helyett jönne...barzagli meg ááá....inkább találnának ki valami mást...

Ismeretlen_140492 2010.08.09. 19:38:00

Amennyire ki tudtam venni az olasz szövegből, a tárgyalásoknak vége, legalábbis mára, de a Wolfsburg még mindig inkább maradna a készpénzes ajánlat mellett. Diego pedig kifejezte abbéli szándékát, hogy szeretne maradni. Az lenne a legjobb ha idén megvennénk Kasicot és előszerződést kötnénk Dzekoval, de nem adnánk oda senkinek Diegot. Vagy igazoljuk le Dzekot kp-ért és Krasicot is, de valamelyikük csak a következő évben csatlakozik.

juvem 2010.08.09. 19:44:00

ez a Diego-Dzeko csere ez hülyeség... szerzünk 1 jó játékost és adunk érte 1 jó játékost?!?! ebben nincs értelem! bár Diego nem írna alá sztem semmilyen szerződést csak a juve szerződéshosszabbítását...

Kotrevák Kelly 2010.08.09. 19:53:40

Ezeknek nem szólt senki, h már csak 3 hetük van, h kész legyen a keret!? Ez a Krasic-os Dzeko-s szarakodás már kész vicc! Minden héten bejelentik, h Kra jön, meg aláír, erre semmi. Diego is egyik héten biztosan marad, aztán köv héten elcserélnék. Dzeko is hol jön, hol megy... Addig szarakodnak, míg lecsúszunk mindenkiről, aztán megint örülünk, ha kb. 4. helyen beérünk...

tibi78 2010.08.09. 20:33:52

Annyira szánalmas ez az egész! jön nem jön, cserélik nem cserélik...ultra gáz. Más csapatok egy-két nap elintézik egy egy játékos átigazolását, ezzel a szerencsétlen krasical több mint egy hónapja bohóckodnak

tibi78 2010.08.09. 20:35:37

Inkább azt mondja meg valaki hol lehet egyszerüen jegyet venni a Graz elleni meccsre!!! Előre is köszi

Victor90 2010.08.09. 20:44:04

Ha továbbra is ez a szappanopera fog menni,nem hogy még a sinter,roma,milan előz meg majd minket,de majd a genoa is,és akkor megint lesz sopánkodás!!!Igazolni kell még 3 embert nincs mese,gyerünk vezetőség húzzatok MÁRRRR bele!!!!

Csülök 2010.08.09. 20:45:07

Diego Dzekoval karöltve lenne gólgép a Juvénak...nem szabad el cserélni... Vegyük meg Benzemat....(ne mondja senki, hogy a realban szar,mert ott mindenki az) Krasic,Benzema,Drenthe és kész... a védelemről 3-4 évig le van a gond...

Diego2889 2010.08.09. 20:53:09

nem is tudom mit mondjak erre már.

Victor90 2010.08.09. 20:53:36

Ha Diego-t eladnák,odaadnák abba Dp-nek is nagy szerepe van!!El kellene neki már fogadni lassan,hogy szuper-csere lesz!!

Diego2889 2010.08.09. 21:04:04

én biztos vagyok benne h nem cseréljük el, ha igen akkor az mindent elárul.

Takacs Marcell 2010.08.09. 21:38:38

Már nekem is nagyon elegem van a fönt említett 2játékos pletykáiról nem tudom mért húzzák, a végén bezár a piac!!!!!!!!!!!!!!!!

juveen 2010.08.09. 21:48:36

Most tényleg szaros 3misin szarakodnak..? Dobjuk össze..Ha minden juve drukker beletenne 1eurót,akkor simán kijönne..

blake11 2010.08.09. 21:53:20

Nem tudom ti hogy vagytok vele,de erős érzésem,hogy létre fog jönni az üzlet.Igazából egyik szemem sír másik meg nevet,mert én személy szerint adtam volna Diego-nak még egy esélyt.

bnmm 2010.08.09. 21:54:23

rettentően gagyi a keretünk, égető szükség lenne bármelyik játékosra(Dzeko,Krasic vagy Elia-ra)

juveen 2010.08.09. 21:56:26

igen igazad van! De nem hiszem,hogy Diego árán!

juveen 2010.08.09. 21:57:38

Valahogy én is úgy érzem,kell még neki adni esélyt..én még most semmiképp sem adnám el.

goku06 2010.08.09. 22:25:45

Diego elég nagy zsákbamacska, mert eddig úgy tűnik hogy nem fekszik neki a SerieA, és nem képes a vállán cipelni a csapatot (pedig ő azért van itt hogy ezt tegye!). Ezért nem is ragaszkodnak hozzá Marottáék. Ha elcserélnénk Dzekora, és meg tudnánk oldani hogy érkezzen erre a posztra valaki épkézláb ember (Cassano, Robinho, Özil), akkor megérné nekünk. DE csak akkor ha veszünk egy kreatív embert Diego posztjára, és CSAK AKKOR. viszont 3 hét alatt nem hiszem hogy elő tudnánk bányászni egy komoyl játékost Diego helyére..

Tony 2010.08.09. 22:27:19

Diego Krasic kettős kell a középpályára és mindjárt nem lesz olyan égető szükség Dzeko-ra,ilyen egyszerű. Majd jövőre Bl-ben indulunk és akkor jön ő is. Ennyi.

Unimuck · http://www.azzurri.blog.hu 2010.08.09. 23:43:16

Diego mindenképpen maradjon! NE LEGYEN HÜLYE MAROTTA!!! Eddig jól muzsikál, maradjon ez így továbbra is.

Kotrevák Kelly 2010.08.09. 23:53:27

A Genoa pik-pak megvette Veloso-t meg Rafinha-t, mi meg képtelenek vagyunk egy Krasic-ot megvenni 2 hónapja. Ilyen kerettel úgy le fogunk maradni az élvonaltól, h majd megint nehogy el helyezés jusson...

CSUBI 2010.08.10. 07:38:42

Krasic sztori? KUTYAKOMÉDIA!!!!!!!!!!!!!!!

Ismeretlen_160819 2010.08.10. 07:48:09

Szerintem óriási baromság lenne elcserélni Diego-t Dzeko-ra, én nem tartom akkora sztárnak, ha csatár poszton akarunk erősíteni inkább Rossit hoznám ide a Villareal-ból meg ezt a Krasic gyereket és kész. Mondjuk az tényleg vicc hogy a Genoa simán megszerezte Rafinha-t. Mi miért nem mozdultunk rá?

Csülök 2010.08.10. 08:30:37

Én el hiszem, hogy mindenki Del Pierot bálványozza, beleértve engem is,mert őt néztem szaros korom óta.... De Alex 36 éves,míg Diego 25.... Nem szabad bele menni egy ilyen ostoba cserébe...

Hirosima 2010.08.10. 08:36:08

juvegamer igazad van Rossi egy nagyon jo csatár lesz,de testi adottságaoból kifolyólag Diego szerepköre lenne kó neki a Juventusnál.

Ismeretlen_150170 2010.08.10. 10:04:49

Na ezt a Krasic -cirkuszt már nagyon unjuk! Ez az EU-s féle igazolási szigorítás nagyon rosszkor jött nekünk mivel majdnem az egész csapatot le kell cserélni de az olasz játékosok most nem viselnek olyan minőséget hogy ezekből válogassunk így csak a külföldiek maradnak. Azt mondjátok már meg hogy ti kit igazolnátok negyedik számú középhátvédnek?? Erre a célra miért nem megfelelő Barzagli??? Mindenkit csak fikáztok! Diego jelenleg csatárként van számba véve ezért Dzeko-ra való cseréje egyáltalán nem volna hűlyeség! és miért? mert Dzeko sokkal gólérzékenyebb mint Diego! Értem én hogy Diego aféle Del Piero szerepkörbe szánják de ez nem azt jelenti hogy a játékot kell szerveznie mint ahogy Alex se ezt szokta csinálni. Egy visszavont csatár ennyi lenne a szerepe, azért visszavont mert ő a labdákat meg is tudja tartani, de csatár lenne, gólokat várnak el tőle, na mostmár Alex az átlag évi 20 gólját Diego-ból nagyon nem nézem ki!!! Két szélről lesz a játék szervezve meg a belső középpályásoknak kell beszállni a támadásokba, tehát Diego-nak elsősorban gólokat kellene szereznie és én ebben nagyon körülményesnek tartom, eddig ezt mutatta.

keshudioo 2010.08.10. 10:39:55

Én azt hittem, a Juve-Krasic megegyezés eddig is megvolt, csak a Juve-CSKA nem. Szóval ezzel semmi újat nem mondott a Skysport. Dzeko észvesztően drága, így (nekem) egyértelmű, hogy inkább Krasic leigazolását kellene sürgetni. És ha Elia valóban "csak" 11m, ő jöhetne a másik oldalra. Persze Martínez megvétele jól bezavar a képbe.

Ismeretlen_102246 2010.08.10. 10:41:28

Dzeko - Diego csere: ha Diegon is múlik (márpedig rajta is múlik) nem fog létrejönni. Marottáék kezdik bebizonyítani, hogy óriási nagy barmok. Vegyék meg Dzeko-t, de ne Diegoért és akkor elismerem, hogy tettek már le végre vmi értékelhetőt az asztalra, de amíg nincs eladás, addig úgysem lesz vétel.

Ismeretlen_108746 2010.08.10. 11:07:11

A goal.com-on olvastam az imént (amely Sky Sports Italia-ra hivatkozik), hogy a Juventus elfogadja a Wolfsburg 16 milliós ajánlatát Diego-ra... Egyelőre kommentálni is nehéz volna. Ha ez igaznak bizonyul, akkor Marotta egy balfasz, rettentő nagy balfasz.

goku06 2010.08.10. 11:09:19

pedronegro minden szavával egyetértek. 4. számú belső védőnek teljesen mind1 hogy kit veszünk csak olcsó legyen. és Barzagli is megüti a mércét, mert oda olyan ember kell aki jól viseli a padozást, és nem 20 éves.. és Diego azokkal a trükkös pattogós, életerős lövéseivel nem feltétlenül a legjobb megoldás a csatárposzton. ha nem kell sokat ráfizetni megéri a csere.

devil-z 2010.08.10. 11:09:25

Džeko jól jönne de nem ilyen áron. Diego eladásával ismét egy óriási űr keletkezne a csapatban (csakúgy mint Nedved távozása után) amit ez a komplett idióta vezetőség ezzel a félistennel az élen, bizonyára nem fog betömni egyhamar. Az más kérdés, hogy remélhetőleg ők sem lesznek sokáig. Vannak más posztok amiket meg kellene erősíteni, pl. amíg egy de csejje a kezdőben van nem sokra megyünk. Krasić ügyével kapcsolatban meg nehéz szavakat találni, minél tovább húzzák a dolgot annál egyértelműbb, hogy nem fog jönni.

Ismeretlen_149085 2010.08.10. 11:14:13

pedronegro: egyetértek veled. Diegónak így gólerősnek kellenne lennie, de egyáltalán nem tűnik annak most sem. Hozzáteszem, ez az új szerepkör-duma elég túlzó, szinte ugyanott játszik most is, illetve azzal, hogy a csatár mögül indul, már valamennyire mindenképp szervező, tehát én sok változást nem látok tavalyhoz képest, ez leginkább egy 4-2-3-1 ismét. A Diego-Dzeko csere a játékosok tudását illetően valóban nem tűnik előrelépésnek, de ha ezzel megnyílna az út egy működőképesebb felállás felé, akkor megfontolandó. Mindazonáltal Diego szerintem sem megy bele, és még egy jó szélsőre akkor is szükség lenne.

Ismeretlen_150170 2010.08.10. 11:41:20

ronny34: az is igaz hogy ez inkább 4-2-3-1 mint 4-4-2, csak azt nem értem akkor Delneri miért csatárként számít Diegora? Diego szerintem előkészítő csatárnak se jó mert nem elég gólerős meg továbbra se értem miért kell csatárnak nevezni? Ő a játékszervezésében tudna jeleskedni mint anno a werderben, de itt az olasz védők erre nem sok teret hagynak neki. Ha már vettünk szélsőket akkor legyen megint 4-4-2 de két gólerős csatárral, Diego pedig nem csatár.

Gaboros 2010.08.10. 13:43:38

Igaz is, ha 4-4-2, akkor Diegonak nincs helye a csapatban, eddig nem mutatott semmit, pedig lehetőséget kapott bőven.

Ismeretlen_102246 2010.08.10. 14:22:51

Azok, akik a 4-4-2 miatt tennék ki Diego-t, vajon miben/kiben reménykednek? Ki fogja feldobni a támadásokat? A két szélsőnk? A középső kettős Sissoko és Marchisio? Ennek semmi értelme. Diego eladása: hatalmas hiba, nemcsak azért mert a támadójáték részbeni kiherélésével lenne egyenlő, hanem azért is, mert Gio is elment és így bizony Alex-nek nincs helyettese (Gio és Diego is ott játszott volna). Ja... igaz... Iaquintát szánja Alex helyettesének Delneri... zseniális nagy baromság. Amióta nézem a Juve játékát, mindig akkor játszottunk szépen és eredményesen, ha volt szervező a pályán. Baggio, Sousa, Alex, Zidane, majd Nedved... most akarunk szakítani a koncepcióval és visszatérni a Capello és Ranieri féle 4-4-2 által nyújtott unalmas focihoz. Ehhez csak gratulálni lehet. Alex és Roby Baggio sem volt szervező kp, de helyette szervezett támadóként. Alex már kiöregedett. Itt volt a lehetőség,hogy beépítsük Diego-t és erre eladjuk (de úgy, hogy közben már Gio-t is elpasszoltuk az aktuális szezonra). Ennek semmi értelme, vagy ha van is az egyenlő lehet a katasztrófával.

Ismeretlen_102246 2010.08.10. 14:25:43

És Moggi & Co egy trágya szezon alapján vonták le a zseniális következtetésüket miszerint Diego nem alkalmas az olasz focira. Fantasztikus meglátás, ami nagy bölcsességre vall. Egy év alatt egyetlen jó játékosunk nem akadt, de azt kell eladni, aki legalább mutatott vmit az év elején és aki talán egy jobb hadrendben jobb lehetne (persze bizonyítás nem jár neki, mert egy év alatt mindenki megítélhető, csak éppen Tiago nem). Nonszensz!

Ismeretlen_149085 2010.08.10. 14:45:17

ShyrKahn: én is örültem, mikor Diegót leigazoltuk, gondoltam, végre nem azt az egysíkú játékot produkáljuk, kicsit látványosabb lesz a játékunk. Hát nem lett, sőt, a Juve történetének egyik legpocsékabb szezonját produkáltuk. Úgyhogy szerintem inkább játsszuk az egysíkú, de eredményes 4-4-2-t.

Ismeretlen_140492 2010.08.10. 14:55:03

Esküszöm hogy elutazok Torino-ba felgyújtani a székházat, ha Diego-t eladjuk. Mert a pletykák szerint eladjuk a Wolvsburgnak 16 milláért....elképesztő....ezeknél még egy kupac szar is jobban gondolkodik.

Ismeretlen_150170 2010.08.10. 15:01:10

Csak az a baj Diego-val hogy az eddig mutatott teljesítményével nem ad okot a bizakodásra és halvány jelét se adta annak hogy Del Piero-t tudja pótolni vagy helyettesíteni. Alex-nek ez az utolsó szezonja de már ez is csak levezetés és elmúlt években egyik klasszisunkat sem sikerült pótolni én ebben látom a nagy hibát. Itt az újabb év egy újabb lehetőség hogy klasszisok nőjék ki magukat, persze mindez egy nagy kérdőjel! Diego=Alex????? Krasic=Nedved???? Lanzafame=Camo???? Bonucci=Canna???? Motta=Zambrotta??? Marchiso/Melo=Davids???? Ha csak a fele felnőne elődjeihez akkor már nagyon örülhetnénk! Én mondjuk nagy pénzben egyik re se fogadnék, szerintetek????

Ismeretlen_102246 2010.08.10. 15:12:34

@ronny34: Vedd észre, hogy így lejjebb süllyednénk, mint amikor a Serie B-ből feljöttünk. Ne nézz vissza mennyien szidták akkor a csapatot a biztos játékáért és mennyien reménykedtek abban, hogy Tiago megmutatja, hogy jól tud irányítani. Egyik sem jött be. Most annyiból lenne rosszabb, hogy irányítónak nem lenne itt senki sem... még a lehetősége is el lesz vágva annak, hogy ötletet vigyen vki a támadásokba... azaz pardon lesz ötlet... a 37 éves Alextől. Gratula. Ez aztán az építkezés. Nevezzük inkább csapatbontásnak. Az egészet azért is kezelem ilyen hévvel, mert sok helyen megjelent ez a "pletyka", ami így már nem is biztosan pletyka.

Ismeretlen_135937 2010.08.10. 15:12:39

A hivatalos Juve oldalon van egy összefoglaló a mai edzésről, név szerint említve mindenkit. Diego nem volt jelen...vajon miért?

Gio20 2010.08.10. 15:14:52

Mert kemény a talaj !!! Egy brazil nem fog edzeni kemény talajon !!!

Ismeretlen_140492 2010.08.10. 15:21:18

DelPietro: Egyes pletykák szerint Diego a ma délelőtti tréningen a hamarosan távozó Salihamidzic,Grosso és Camo társaságában edzett. Ez aggasztó.

Ismeretlen_150170 2010.08.10. 15:23:09

Gyerekek! Én se vagyok egy hű de optimista hangulatban, de azért előre ne temessük a csapatot! Tetszik vagy nem tetszik hogy eladják vagy sem Diego-t, mi mint juve szurkolók továbbra is a csapatért szurkolunk!

Ismeretlen_160819 2010.08.10. 15:42:30

Könyörgöm nehogy eladjuk Diegot, inkább hozzuk ide Robinhot Diego mellé, állítólag ez ketten együtt játszottak a Santosban és ontották a gólokat!!!! Csak nehogy úgy járjunk Diegoval mint annak idején Henryvel. Jó edzőt kellett volna hozni, le kellett volna igazolni Hiddinket és nem sajnálni a pénzt, és nem ilyen középszerű szarokat idehozni akik ilyen Motta meg Martinez hulladékokat kérnek!!!!! A mostani vezetés egyelőre nem különb a Secco-Blanc párosnál!!!!!

Ismeretlen_140492 2010.08.10. 15:47:44

juvegamer: Igazad van, Diego és Robinho ellenének nagyon, ontanák a gólokat.

Ismeretlen_140492 2010.08.10. 15:48:15

*ellennének

Csülök 2010.08.10. 15:59:16

kedves Juvés barátaim! Az égsz vezetőség el mehet a büdös pics@ba... Ha valóban képesek oda adni a Wolfsburgnak Diegot 16 millióért... A Wolfsbugnak,aki egész eddig játszott velünk,szopattak, végül meg be csapták az ajtót... El csesztük Giovincot,most meg el adjuk Diegot.... Ezek után,tegyük fel ha igazak is a hírek,a Wolfsburg lenne az utolsó csapat akinek el adnám...inkább maradjon Diego,és hozzák Rossit vagy Benzemat...

Ismeretlen_108746 2010.08.10. 16:06:25

pedronegro: "Csak az a baj Diego-val hogy az eddig mutatott teljesítményével nem ad okot a bizakodásra és halvány jelét se adta annak hogy Del Piero-t tudja pótolni vagy helyettesíteni." Most ne másszunk bele abba, hogy Diego eleve nem Del Piero posztján játszik, így nem életszerű, hogy pótolja Alex játékát, DE: Diego a tavalyi szezonban nyújtott olyan teljesítményt, amely elmaradt a várakozásoktól. Vagyis egy olyan szezonról beszélünk, amelyben minden egyes játékosunk mélyen a tudása alatt játszott, s ebben a rakás szarban Diego viszonylag értékelhető volt. Vagyis lehet és kell is kritizálni, de Diego eladása elképesztően nagy hiba lenne, s a mögöttes logika teljesen fonák és téves. Ha a tavalyi szezon teljesítménye alapján eladják Diego-t, akkor a következő lépésben akár Chiellini-t is elkezdhetik árulni valakinek. Tudom Te nem írtál olyat, hogy el kellene adni Diego-t, csak a teljesítményéevl kapcsolatos felvetésed kapcsán vittem tovább a gondolatot.

Supi 2010.08.10. 16:12:10

Itáliai médiaértesülés szerint mindössze egy idényig tartott Diego Seria A-kalandja, ugyanis visszatér a Bundesligába. A Sky Sport Italia úgy tudja, a Juventus elfogadta a VfL Wolfsburg 16 millió eurós ajánlatát, így a brazil karmester néhány napon belül Németországba utazik. A 25 éves dirigenst tavaly nagy reményekkel szerződtette a torinói klub, de a kezdeti remeklést gyors hanyatlás követte. Sokak szerint Diego vérszegény produkciója volt az egyik legfőbb oka a nagy múltú együttes mélyrepülésének. A dél-amerikai játékos nevét az elmúlt hetekben több csapattal is hírbe hozták, de eddig hiányoztak a konkrétumok. Most már nem! A Sky Sport Italia arról számolt be, hogy Giuseppe Marotta, a Zebrék sportigazgatója hétfőn Galileo Ferrarisban találkozott és egyeztetett wolfsburgi kollégájával, Dieter Hoenesszel. A két úriember meg is egyezett Diego klubváltásáról. Korábban az olasz média úgy tudta, Marotta és Hoeness a wolfsburgi Edin Dzekóról tárgyal majd… A német csapatnak mindenképpen szüksége lesz Diegóra, ugyanis eddigi játékmestere, Zvjezdan Misimovic szinte bizonyosan távozik. A boszniai futballista iránt a Schalke 04, a Fiorentina és az Atlético Madrid érdeklődik. Kész vége nem hiszem el,hogy így engedik lerombolni ezt a csapatot. Ráadásul 16milláért eladjuk, Martínez meg jött 12 millióért?????? Kitalálom Barzagli a miénk lesz 20 milláért. Nemhogy nagy átigazolási guru ez a Marotta, hanem balfék ezt nem cáfolhatja meg senki,aki lát. Akiket eladunk abból pénz nem lesz senkiket meg jó borsos áron kiscsapatok ránk sózzák. Hova süllyedünk te jó ég. VISSZA MOGGIT!Ő legalább rendet rakna... Vagy a Genoa sportigazgatóját... Ember ez hihetetlen rég voltam így kiakadva... Hogy engedhetnek 1 ilyen embert a Juventus környékébe is... ááá de legalább költenénk jóra a pénzt,de tuti veszünk még pár falábút ilyen barzagli féle senkiket,amikor ott van Gallas ingyen... haggyuk is... rég voltam már így elkeseredve,pedig próbálok optimista maradni,de ezekután?!

Ismeretlen_150170 2010.08.10. 16:23:00

persze egy idény alapján nem kellene nagy következtetéseket le vonni, mondjuk egy futbalista életében az egy év az elég nagy idő (35-40 meccs)! Az egész csapat trutyi volt hogy ez minek köszönhető az csak találgatás marad, több játékos aki előtte jól teljesített ebben a szezonban pocsék volt. Valami köze az új formációnak azért volt köze, ez az irányítgatós felállás, na ez nem ment a brazilnak pedig ez az ő posztja. Még egy esély? Jár neki én nem ellenzem, de ha 16 milláért eladjuk (ami az elmúlt évi teljesítményéből kiindulva szerintem egy jó összegnek mondható) és jön helyette egy vérbeli csatár akkor nem fogunk rosszul járni. Chiello hasonlat nem állja meg a helyét, Chiello-nak mindkét formációban van helye, egyébként is neki "csak" védekeznie kell, nem támadásokat szervezni! Diego nem mutatta meg hogy alkalmas a támadások szervezésére vagy hogy vezér tud lenni a pályán (nem állítom hogy voltak hozzá játszópajtások) másfelől 4-4-2-ben ott lesznek a szélsők akik feladata lesz a szervezés, ami valószínű jelenleg a szélről jövő beadásokban fog kimerülni, ezért elől két vérbeli támadó hasznosabb lehet szerintem mint a gólszegény Diego. Utolsó sorban remélem azért adjuk el Diegot meg Poulsent is mert még a belső középpályára is érkezik valaki aki védekezni és támadni is tud (jelenleg nincs ilyen) és még vérbeli támadóra is futja. Végezetül pedig, majd meglátjuk! :)

Ismeretlen_108746 2010.08.10. 16:31:10

Diego a posztján legalább olyan színvonalú játékos, mint Chiellini a sajátján. Amúgy meg bármilyen felállásban is kívánja ez az edzőzseni játszatni a Juventus-t, szükség lesz valakire, aki focizni is tud. 11 db Pepe és Martinez nem lesz elég ahhoz, hogy egy olyan csapat épüljön, amely méltó rá, hogy Juve mezben fusson ki a pályára. Állati kíváncsi vagyok, hogy milyen szélsőket szemeltek ki egy esetleges, szélsőkre alapuló taktikához, mert igazán minőségi játékosokból kevés van ezeken a posztokon. Számomra eleve nonszensz, hogy egy edző nem a rendelkezésére álló játékoskeret lehetőségeiből indul ki a taktika kidolgozásakor, inkább áron alul eladjuk az értékeinket és átalakítunk mindent. Láthatóan nagyon rossz kezekben van a szakmai ügyek intézése.

Ismeretlen_140492 2010.08.10. 16:32:58

Supi: Szerintem ne higyj a Kacsahiradónak,meg a Sky-nak, majd akkor kell elhinni, ha Marrotta vagy Hoeness kijelenti, vagy hivatalos oldalon is fent lesz. Ez eddig még csak egy pletyka, bár nagyon elkeserítő. Ha így haladunk tovább akkor a követkető távozók DelPiero,Chiellini és Buffon lesz.

Ismeretlen_102246 2010.08.10. 17:03:22

Apuleiusnak nagyon is igaz van abban, hogy csak középszerű játékosokkal és kiöregedő sztárokkal nem megyünk senkire. Nagyon kevés ebben a csapatban, aki jónak mondható, vagy olyan játékosnak, aki nemzetközi mércével mérve is ott lehet a legjobbak között... na most ezt akarják tovább rombolni a vezetőség részéről. Csatárt hiába vesznek Diego árán, ha csatárra nincs igazán szükség. Dzeko/Krasic nem tud támadást szervezni, vagy árnyékékként osztogatni, mert más a posztjuk. Az a legnagyobb baj,hogy így egy lehetőséget is eldobunk magunktól, mégpedig annak lehetőségét, hogy egy olyan formációt is talonban tartsunk, ami a 4-4-2 mellett még elővehető lenne. Persze így marad Alex potenciális trequartistának. Az egyedüli megoldás Agüero leigazolása lehetne, de Őt Marottát és az anyagi helyzetünket felületesen ismerve szinte biztosan nem hozzuk.

Ismeretlen_140492 2010.08.10. 17:13:50

pedronegro: "de ha 16 milláért eladjuk (ami az elmúlt évi teljesítményéből kiindulva szerintem egy jó összegnek mondható) és jön helyette egy vérbeli csatár akkor nem fogunk rosszul járni." Csakhogy itt szó nincs egy vérbeli támadó érkezéséről, mert az a vérbeli támadó max Pazzini lesz. Itt arról van szó hogy áron alul adjuk el az egyik legtechnikásabb játékosunknak, akinek helye van a csapatban.

Csucsuuu 2010.08.10. 19:24:48

nem azért mondom srácok, de ha Diego tényleg az lenne akinek tartjátok(inkább hiszitek) akkor a shamrock rovers ellen legalább egy mesterhármast vagy vmit összekellet hoznia....de nem őőő elfáradt...... nem tudom h mi lett vele, én sajna a werderes teljesítményét nem követtem de h amióta itt van egy(hangsúlyozom EGY) olyan gólt nem láttam tőle amire azt mondtam volna h szép de kajak a rúgótechnikája egy nagy nulla és tavaly is az idegesített ha del piero ott volt mégis DIEGO JÖTT,DIEGO MEGNÉZTE,DIEGO ELB*SZTA a szabadokat:S és eztis a zseniális secconak köszönhetjük h 25 milliót kidobtunk és mostmár örülünk ha 16 ot kapunk

Csucsuuu 2010.08.10. 19:33:48

kicsit OFF: de sztem nem veszünk mi senkitse martinez volt a csúcs igazolásunk, ezek a hírek is csak azért vannak mert ha nem lennének már rég égne az új stadion h miért nem csinálunk semmit.....:S:S Öreg Beppe marotta meg DN is elmehet a .....DN egy szót nem szólt kb h mit szeretne hogyan szeretne végig marotta intézkedik.... mostmár kezdem nem csodálni h elűzték anno a portótól :S:S meg h Diego hasonló kaliberű mint Doni vagy Cassano háááát örülnék ha diego legalább úgy lőne mint doni fénykorában de most csak diego és még kb bottal ütögetné legszívesebben a saját labdáját h elguruljon a kapuig.... Moggi kéne de ő már nem lesz soha :( és nem tudom mikor fogom látni úgy a juventusomat játszani ahogy szeretném...:S nagyon elkeseredett vagyok és egyáltalán nem optimista a következő szezont illetően:S

Ismeretlen_102246 2010.08.11. 10:58:07

@Csucsuu: Rosszul látod. Diego nagyon nagy lendülettel indult és csakúgy, mint a csapat Ő is leült év közben. Most kaphatna egy új esélyt, mint ahogyan már annyi nálánál rosszabb játékos is megkapta az esélyt. Nem Secco-n múlott Diego bukása. Abszolút nem az Ő nyakába varrnám, vagy ha igen, akkor Henry elkótyavetyélését meg Moggi nyakába. Egyszerűen nem lehet tudni, hogy mit tud kihozni itt egy játékos. Lehet nálunk Messi sem tudna kibontakozni.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1901) bajnokság (3556) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (979) elemzés (40) előzetes (896) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1703) játékosokról (10315) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2506) meccsek (4370) mercato (4304) nyilatkozat (7718) Olasz Kupa (335) összefoglaló (442) pletyka (4313) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (103) történelem (53) válogatott (181) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (307) video (233) Címkefelhő
süti beállítások módosítása