Felipe Melo: "Több bajnok kell"

A középpályás szerint nyáron egy fél csapatnyi új játékost kellene a Juventusnak igazolnia.

A brazil válogatott játékost sok kritika érte nyári érkezése óta, hiszen szakértők szerint a Juventus Diego és Felipe Melo leigazolásával a bajnoki címre is esélyes volt.

A Fiorentina csapatától érkezett középpályás szerint azonban az új játékosok mellett egy tapasztalt edző is szükséges a sikerek eléréséhez.

"Egy jó csapat egy tapasztalt edzővel kezdődik. Egy ilyen tréner érkezett most hozzánk, és sokat segít rajtunk." - idézi Felipe Melo nyilatkozatát a Tuttosport.

"Mostanában például megnézzük a saját meccseink felvételeit. Zaccheroni ezeken keresztül mutatja meg a saját hibáinkat, melyeket ezek után könnyebben javítunk ki."

"Ezzel persze nem azt mondom, hogy Ferrera rossz edző lett volna; én igazán kedveltem őt. Mindenesetre az edző személye mellett még szükségünk van néhány jó játékosra. Olyanokra, mint Diego vagy Del Piero, akik eldönthetnek egy mérkőzést. Kell öt-hat ilyen játékos, és akkor remélhetőleg megnyerjük a bajnokságot."

"Akárhogy is lesz, jövőre biztosan jobban teljesítünk majd, hiszen nem kell megküzdenünk az összeszokás problémájával."

A válogatott játékost arról is kérdezték, mitől teljesít mostanában jobban, mint korábban.

"Volt egy kis fizikai problémám. Sokat fájt a lábam, emiatt szinte az egész téli szüneten keresztül Brazíliában tréningeztem néhány barátommal a nemzeti csapatból. Mikor visszatértem Torinóba, már nem éreztem fájdalmat, amiatt nyugodtabb lettem."

"A labdarúgó olyan, mint egy gép: ha problémája van, nem halad előre. Volt néhány gondom nekem is, mivel a Konföderációs Kupa miatt szinte nem is tudtam nyáron pihenni. Ami azt illeti, jól kezdtem az idényt, de aztán elfogyott az erőm. Szükségem volt egy kis időre a feltöltődéshez." - zárta nyilatkozatát Melo.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr474652056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diego89 2010.03.10. 13:21:48

ugy gondolom teljesen jól látja a helyzetet. erősítés kell. ahogy ö mondta 1 fél csapatnyi uj játékossal:D

Zsocaeight 2010.03.10. 13:23:58

1. Chiellini és Buffon mi? 2. el kéne felejteni ezt6 a "konf. kupa miatt vagyok fáradt" dolgot. nem ő játszott egyedül azon a kupán... 3. igen a vezetőségnek nem ilyen majmokat kellene igazolniuk, mint ő vagy Amauri(volt egy jó szezonjuk és annyi) inkább maradt volna csöndben....

Diego89 2010.03.10. 13:28:54

Melo jó játékos nemtudom h mi a bajod. másrészt Amauri sem rossz. ha nézted az eddigi meccseket, akkor rájöttél h nem pont vele van probléma. akárhogyszor a fejére lövik a labdát az gól. ott a baj h nemtudják a fejére ívelni. Melo meg ugygondolom kezd belejönni. az utobbi 4 5 mérkőzésen jó teljesítményt nyújtott. Akit télleg elkellene passzolni az nem Melo hanem pl: Grosso, Trezeguet, Poulsen és az ilyenek. Cannavaro is mehetne ahova akarna stb.

Ismeretlen_53881 2010.03.10. 13:34:05

Én nagyon örültem, amikor jött, de rendesen megutáltatta magát. Most is össze-vissza beszél: kell 5-6 új játékos a csapatba vs. jövőre nem lesznek gondok az összeszokással...

Diego89 2010.03.10. 13:37:00

hát mondjuk az érdekes télleg:D:D én személy szerint akkor sem utálom. nagy játékosnak tartom

vizi8 2010.03.10. 14:28:53

Én véleményem szerint ő az a védekező kp. aki ki tudja hozni a labdát a védelem elől, és indítani a támadást. Ezt a képességét már igen sokszor lehet felfedezni a meccseken, és remélhetőleg minnél többször. Sissokóval és Marchisioval rotálva, az egyik legerősebb vkp. lehet belőle, amivel a juve csak nyerhet.

Ismeretlen_153094 2010.03.10. 14:41:28

Melo 3 új minőségi igazolásról beszélt, és akkor felvehetjük a zinterrel a versenyt. Szerinte 5-6 olyan játékosnak kell lennie a csapatban, akik képesek eldönteni egy meccset.

Ismeretlen_53881 2010.03.10. 15:07:23

D3V1T0, meglehet, hogy a Tuttosportnak ezt mondta. Mindenesetre ahonnan én fordítottam, ott nem volt ilyesmi. Mondjuk a 3 új igazolás vs. nem lesz összeszokás problémája ellentétpár abban az esetben is érdekes.

dr28 2010.03.10. 16:29:37

Jól mondja de ő sajnos nem bajnok. Még valami jó játékos se nem hogy bajnok. Annak őrül a hülye ha agyon rúgják.

Ismeretlen_102246 2010.03.10. 16:33:30

Melo vkp, azaz ne tőle várjuk a fantasztikus indításokat és a gólokat sem. A középpálya közepén szerintem nem tevékenykedik rosszabbul, mint Sissoko, azaz nem vele van gond...

Ismeretlen_128149 2010.03.10. 19:10:40

Igaza van, kellene még 1-2 kalsszis, a védelembe jó és tehetséges védők kellenek. A csatársorba és a szélekre kell 1-1nagy tehetség, vagy inkább Giovinconak kéne játéklehetőséget adni.

Ismeretlen_149085 2010.03.10. 19:19:54

Amíg nem passzol, addig tényleg nincs vele gond... Azt meg én is ellentmondásosnak érzem, hogy 3 új játékos vs összeszkottság. Most 2 alapember jött és mégis baj volt vele. Emellett én szerintem helye van a csapatban, csak kicsit az jön le, mintha ő teljesítene jól, körülötte meg mindenki szarul. Chiellini szájából hitelesebben hangzana.

Ismeretlen_150170 2010.03.11. 10:25:37

Nekem is úgy hangzik mint ha rajta nem múlna. De az eddig mutatott formája alapján még poulsennel is jobban járunk, ő aztán tényleg csak védekezik, vagdalkozik, de ezt legalább jól csinálja, Melo néha még ezt se tudja megoldani! Hogy ne várjunk tőle indításokat? Miért is várnánk 25 millióért!? Elég ha csak eltalálja a labdát aztán már jól van! Érdekes más csapatokban a védekezőközéppályások is tudnak passzolni meg indítani! De ha nekünk jó a középszer akkor Melo kell a csapatba. Az már meg tényleg külön vicc hogy brazil léttére ennyire botlábú! Valószínű a copacabana-n csak homokozott nem focizott!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása