Candreva: "Büszke vagyok, hogy a Juve mezét viselhetem"

A Juventus új szerzeménye, Antonio Candreva túl is esett első nyilatkozatán.

candreva_juveA 22 éves játékos kölcsönbe érkezett a Zebrákhoz, az Udinese tulajdona, de legutóbb a Livorno együttesében játszott, szóval tekervényes módon került a torinói csapathoz.

Ha mindehhez hozzávesszük, hogy Candreva római születésű, akkor talán már bele is zavarodhatunk egy kicsit. A sors iróniája, hogy a fiatal középpályás éppen a Roma ellen debütálhat a Juventus mezében. Elmondása szerint azonban kicsit sem zavarja majd, ha gyerekkora kedvenc csapata ellen kell ünnepelnie egy esetleges győzelmet.

"Ezek a dolgok egy idő után elmúlnak. Most egy olyan nagyon fontos mezt viselek majd, mint a Juventusé, és csak erre gondolok. Ha gólt szereznék, biztosan ünnepelnék, azért is, mert én soha nem játszottam a Roma együttesében."

Candreva a Juventus Channel számára adott nyilatkozatában beszélt az első benyomásokról is, melyek új csapatában érték.

"Nagyon izgalmas dolog itt lenni. Tegnap érkeztem Torinóba, hogy aláírjam a szerződést. Ma reggel meglátogattam a központot, és már alig várom, hogy elkezdődjön ez az új kaland."

"Az egész családom izgatott. Nagyszerű érzés volt látni a nagy bajnokok képeit, akik a Juventusban játszottak. Találkoztam Ferrarával is, aki sok szerencsét kívánt. Most én vagyok a soros, az elkövetkező hónapokban jó teljesítményt kell nyújtanom, amivel kiérdemlem ezt a mezt."

"Remélem, a Juventusban is meg tudom ismételni mindazt, amit eddig tettem, de azzal is tisztában vagyok, hogy még fejlődnöm kell. Szeretném kiérdemelni az edző és a társak bizalmát."

"Minden játékos álma egy olyan csapat, mint a Juventus. Nem gondoltam, hogy ilyen hamar megkapom ezt a lehetőséget a sorstól."

A fiatal középpályásnak ez a sorsa. 16 évesen debütált a Serie B-ben, a Ternana csapatában, és azóta is csak előre tekint.

"Korán kezdtem. Amikor lejátszottam első meccsem a Serie B-ben, akkor még az Allievi Nazionali csapat tagja voltam... Csaknem mindig a trequartista posztján szerepeltem, de néha a védelem előtt kaptam helyet. Én egyszerű módon játszom, ebből kifolyólag elég sok labdát kezelek. Nem lövök sok gólt, de önzetlen vagyok, és szeretem gólhelyzetbe hozni a társaimat."

Candreva ebben a szezonban a torinói közönségnek is megcsillogtathatta tudását, amikor a Livorno csapatával 2-0-ra alulmaradtak a Bianconerivel szemben.

"Azon a találkozón megpróbálkoztam a gólszerzéssel, de egy nagyszerű Buffon állt velünk szemben. A válogatott? A nemzeti együttesben játszani mindig jó dolog, de jelenleg nem gondolok a világbajnokságra. Először a Juventus csapatával szeretnék sikereket elérni. Persze fontos, hogy itt sokan válogatottak. Marchisio, Giovinco és De Ceglie mellett már játszhattam az U-21-esek közt, és most a többieket is megismerhetem."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr324651839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_53881 2010.01.21. 21:13:58

Van egy olyan érzésem, hogy ez a srác jó lesz.

Ismeretlen_108746 2010.01.21. 21:16:32

Nagyon sok sikert kívánok neki! Remélem beválik a Juventusnál, s akkor nyáron véglegesítik a szerződését.

Ismeretlen_108746 2010.01.21. 21:17:49

passerby: Érdekes, valamiért én is nagyon optimista lettem vele kapcsolatban, de inkább intuíció az egész. Reménykedjünk :-)

mmartin91 2010.01.21. 21:21:26

"Nem lövök sok gólt" Hát konkrétan egyet sem, mivel pályafutásod során 2 gólt tudtál szerezni barátom, azokat is a Serie B-ben. Nekem pedig olyan érzésem van, hogy ez a srác nem lesz jó, s nyáron már biztos hogy nem itt fog játszani. Én azt hiszem, hogy egy kicsit nagyon túl van már lihegve ez a Candreva dolog. Megjött, itt van, majd eljő június 30, aztán kalap kabát, mindenki megy a dolgára...

Ismeretlen_146817 2010.01.21. 21:36:54

Most azt hiszik, hogy ezzel minden jobb lesz ?! Nem új játékos kellett volna, hanem új edző.... Mindenesetre én azért sok sikert kivánok neki, bár nem hiszem, hogy sok minden fog változni.... Itt sokkal komolyabb problémák húzodnak a háttérben...Bízom benne, hogy ezek nem sokáig fogják húzni, és hamarosan nagyobb változások lesznek vezetőségi szinteken....

zoolko 2010.01.21. 21:42:25

a híres U21-es csapatból mégegy páciens!:) marchisio, giovinco nem olyan rossz, hátha bele fog illeni a csapatba. Forza Juventus!

k_krisz92 2010.01.21. 21:43:12

Remélem beválik! Én úgy érzem ilyen bajnokok közt mint amilyenek a csapatban vannak jobban fejlődik egy fiatal főleg ha sokat játszik! Kíváncsi leszek, hogy hátravontként hogy fog játszani! A támadó játék fellendülését várom tőle! Arra kiváncsi vagyok, hogy kit szoríthat ki! Tehát 4-3-1-2ben Melo Sissoko és Marchisio hármasból ki kerülhet a padra és akkor melyikük hol játszhat?!..Valószinűleg Candreva játszhat középen, Sissoko a bal, Melo pedig a jobb oldalon (ahogy a válogatottjában is) Majdcsak nem lesz lámpalázas hétvégén Candre :D Szurkolok neki! A középpályánk így már elég fiatal szerintem! Most pedig jöhet a védelem!!! FORZA JUVE!!

Zsolti 2010.01.21. 21:44:50

Szimpatikus srác az biztos. Nem baj ha nem lő sok gólt, nekünk most egy jó passzoló kell úgyis, majd belövi más. Remélem jó teljesítményt fog nyújtani. Marchisio, Candreva, Giovinco, Diego középpálya már elég jól hangzik, mégha Gio úgysem lesz kezdő soha,

ronny34 2010.01.21. 21:56:12

Sok gólt nem is neki kell lőnie, hanem ott elöl pár ember összekaphatná magát. Candreva négy gólpasszt jegyzett a Livorno-ban, ami azt jelenti, hogy kb minden harmadik góljuknál ő adta az asszisztot.

buub 2010.01.21. 21:56:32

Sok sikert kívánok neki. Remélem Melot már nem is kell a kezdőben látnom, amíg ilyen teljesítményt nyújt.

Ismeretlen_128149 2010.01.21. 22:05:35

nagyon szimpatikus játékos. remélem sikeres lesz. még csak 22éves, sokat fejlődhet!

Petya 2010.01.21. 22:30:46

Sok sikert neki,és szerezzen nekünk sok boldog percet!

Tony 2010.01.21. 23:50:11

Szerintem 1 pár meccsre kitarthat ez az optimista attitűdje és Sissoko-val 1ütt frissen lehet visznek 1 kis lendületet a csapatba. DE,mivel itt nem a játékosállománnyal van probléma,szép lassan ő is beleszürkül és elveszíti a lelkesedését,mert neki sem fog menni és kész is van.Majd CF gondoskodik erről!

Ismeretlen_145917 2010.01.21. 23:58:59

lelkes szimpatikus

Alessandro 2010.01.22. 09:02:39

Előre senkit nem kell leírni, de nem biztos hogy ő a legjobb megoldás. Kicsit nevetségesnek tartom hogy egy Juventus kölcsönből hoz vissza játékosokat és kölcsönvesz embereket, illetve az ingyen játékosokat figyeli a klub. Egyébként amíg Ferrara irányítja a csapatot, szerintem teljesen mindegy kit hoznak ide neki erősítésekre, mivel az ő taktikai variációi és a támadó focihoz való hozzáállása egy nagy nulla, és Candreva megszerzése után már tényleg felesleges volt Iagot visszahozni, legalábbis az ificsapatban nem hiszem hogy túl sokat fejlődne. Candreva ide hozatalával talán megnőnek a variációs lehetőségek, de szerintem ezek után, ha felépülnek a sérültek, ő is a kispadra kerülhet illetve Gio elől is elveszi majd a lehetőséget, talán ezzel jól jár a csapat, de jó lenne azért a fiatal tehetségeket megtartani, csak ehhez kéne egy olyan edző aki ért a szakmához és hosszú távon képes gondolkodni.

juvem 2010.01.22. 09:25:26

szimpatkus a srác de ha nem válik be akkor el kell hajtani!!!ha meg ér annyit amennyit amit kétlek akkor vegyük meg!

pedronegro 2010.01.22. 09:41:10

Szimpatikus nyilatkozat. Kiváncsian várom hogyan fog teljesíteni és hol fogja Ferrara játszatni! Kicsit aggódom hogy ha mindenki egészséges akkor már túl sokan lesznek a középpályán és akkor ki nem fog játszani??? Én nagyon nem örülnék ha Giovinco ezáltal még messzebb kerülne a kezdő tizenegytől sőt ha marchisio kiszorulna azt se szeretném. Én Melot és Poulsent eladnám, nekem egyébként se szimpatikus egyik se, az értük kapott pénzből tudnánk venni egy jó védőt. Nem gondolom hogy ez nevetséges lenne hogy kölcsön veszünk játékosokat meg ingyen próbálunk igazolni! Nincs pénz egyrészt, másrészt fiatal játékosok igazolása is tud működni, mint ahogy ez már működött is anno, meg máshol jelenleg is működik. Támadó foci és fiatalítás, ha felvállaljuk nagyot léphetnénk előre! Egy dolgot továbbra sem tudhatunk hogy mi folyik az öltözőben de tuti hogy nagyon nincsenek rendben a dolgok ezt mindenki hajlamos valahogy nem figyelembe venni. Több játékos még nagyobb zsörtölődés, de az újakra szükség van mert sok a sérült, csak ha egyszer mindenki felépül akkor nem biztos hogy az fog játszani akinek kéne. Na ebben Ferrara nagyon gyenge.

edgar 2010.01.22. 09:43:31

elfogott valami furcsa érzés, a 26-os Juvemez láttán...

Ismeretlen_122258 2010.01.22. 09:44:22

Remélem jól fog menni neki a játék és végre a csatárok is kapnak olyan labdát a Diego-Candreva kettőstől amivel tudnak mit kezdeni mert mostanában nem kaptak rendes labdákat ezért is nem lőtt gólt szerintem Amauri sem.

vizi8 2010.01.22. 09:49:59

Szimpatikus amit eddig tett le, de az nem a juve volt. Igaz válogatott kerettag Lippinél. A felállásnál Sissoko középen, Meló baloldalt, Candreva jobboldalt. Mivel Siso sokat sérült Marchisio játszik eleget helyette. És ebben a felállásban Melo a saját helyén és posztján játszana. Candreva pedig támadó jobboldali középpályás, aki tud középen is játszani. Ő előttük játszana Diego, így ebben a felállásban több támogatást kapna Melotól és Candrevától.

laverda 2010.01.22. 09:56:13

Forza Candreva!!

Ismeretlen_146600 2010.01.22. 10:06:12

Legyél is büszke rá. Meg becsüld is meg azt a mezt

Ismeretlen_146600 2010.01.22. 10:13:30

Edgar mi jutott eszedbe róla? Csak nem a mi Davids barátunk? :) Reméljük ő lesz a fehér pitbull :)

Ismeretlen_102246 2010.01.22. 11:24:23

Hosszú ideje az első ember, aki nem azt nyilatkozta, hogy a Juve a gyerekkori kedvence :) Szimpatikus srác és én személy szerint sokat várok tőle az első mérkőzéseken. A későbbi meccseken szerintem Ferrara miatt beleszürkülhet a csapatba, de lehet akkor már nem Ferrara lesz a kispadon és nem kell a beleszürküléstől tartani majd... meglátjuk. Lippi vajon mit mondhatott Ferrarának, mikor itt volt? Elmondta neki, hogy Candreva nem kapus és nem csatár? :D

fmsteve 2010.01.22. 12:04:58

Azt h többet kell Cannát játszatni meg Grossot mert zseniális játékosok még mindig :) Ha már idehozatta őket és kineveztette Cirot, h az ő régi kedvencei együtt játszhassanak.

Zsolti 2010.01.22. 12:44:39

Én is sok mindenkit kedvelek, de nem küldöm el a juvéba focizni őket. :D

Ismeretlen_96517 2010.01.22. 14:05:05

Moggi azt mondta jó lesz (pont)

Ismeretlen_146817 2010.01.22. 14:19:58

Sajnos megint Tony kommentjével kell, hogy egyet értsek. Hiába hoznak megint egy játékost, aki az előző klubjában jól sőt kimagaslóan játszott ( mint korábban Melo vagy Diego) itt nem a játékos állománnyal van a probléma. Mielőtt megint Ferrarat kezdeném szidni, azért azt hozzáteszem, én nem csak Cirot okolom az elmúlt hónapok problémáiért (mint már többször is írtam) hanem elsősorban a vezetőséget. De sajnos egy tapasztalatlan edző alatt, aki ráadásul nem tudja megfelelően beépíteni a játékosokat a csapatba, és nincs egy normális taktikai elképzelése sem, addig nincs értelme játékosokról és azok tudásáról beszélnünk. Egy játékos nem fogja megoldani a problémákat, főleg ha azok jóval mélyebben vannak.... FORZA JUVE, és sok sikert Candrevanak

buub 2010.01.22. 15:58:54

vizi8 remélem nem az lesz a középpálya, amit írtál, mert akkor a legjobbunk kerülne le :D Melelsleg szerintem kp-n Marchisio leghasznosabb játékosunk, mert védekezni és támadni is egyaránt nagyon jól tud, nálam csak Ő, Buffon, és Chiellini lenne tuti kezdő, akárki is érkezzen a csapathoz.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása