Iaquinta csúcsformában

Vincenzo Iaquinta szerint a 4 mérkőzésen szerzett 2 gólja is bizonyítja, hogy a csapat első számú csatárjaként lehet vele számolni.

Vincenzo Iaquinta

A 29 éves válogatott támadóval korábban csak Amauri, Del Piero és Trezeguet után számolt a Bianconeri, ám az utóbbi hat hónapban mutatott teljesítménye, de még inkább menetrend szerinti góljai a szurkolók egyik kedvencévé tették, és úgy tűnik, Ferrara is a kezdőcsapatban számít rá.

"Régebben viccesnek tartottam, hogy engem minden újságíró kispályás játékosnak tart, és nem hiszik el, hogy állandó kezdő helyem lehet a csapatban. De azután is, hogy hoztam az eredményeket a Juventusnál, még mindig csak zárójelben emlegetik a nevemet." - mondta Iaquinta, utalva ezzel arra, hogy a sajtó még mindig nem bízik benne.

Az Udinese egykori támadója ezután beszélt a Juve remek szezonkezdetéről.

"Idén teljesen más mentalitással játszunk. Előfordul, hogy vannak nehézségeink a mérkőzések során, de végül sikerül győznünk. A kisebb csapatok - mint pl. a Livorno ellen gyűjtött pontoknak sorsdöntő szerepük van. Dicséret illeti a csapatot és a klubot is: minőségi, és mentálisan erős játékosokat sikerült igazolni a nyáron."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr804650042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blake 2009.09.21. 22:31:31

Nekem Iaq a nagy kedvencem az egész csapatból mert egy vérbeli harcos-és remek csatár.Soha nem emelkedik alex,henry,messi-s magasságokba de úgy vok vele,hogy ő az akiért megszakadna a szívem ha nem látnám a juvéban játszani-én szentem kell egy harcos minden csapatba...,és mindig elszánt azt hiszem fogunk még a góljának annyira örülni...

laverda 2009.09.22. 07:52:27

Az biztos hogy egy hatalmas harcos. Így tovább Vincenzo!!

Alessandro 2009.09.22. 09:11:59

Na erre valahogy sosem gondoltam hogy pont ő lesz a legmeghatározóbb csatárunk, soha nem értettem mért vettük meg és Lippi is mért hívja be folyamatosan a válogatottba. Jó látni hogy alkalmanként, sőt mostanában elég gyakran felnő csatártársaihoz, akik hiába klasszisok, jelenleg nem mutatnak Iaquihoz hasonló formát, igaz nálam továbbra is Amauri az elsőszámú csatár, mert kevesebb gólt lő ugyan, de nagyon nagy mezőnymunkát végez.

Gery · http://www.twistermusic.hu 2009.09.22. 11:26:29

Alessandróval egyet értek. Én régóta Juve drukker vagyok, de Iaq. át sosem szerettem. Nekem nem illik a többi csatár közé. Valóban 6 hónapja "szerencséje" van, és betalálgat, de voltak olyan időszakai, hogy odakapcsoltam egy Juve meccsre, és azt sem tudtam h játszik egyáltalán. Egyébként mai napig nem mondom h jól játszik, persze az játszik jól aki gólokat rúg, de szerintem Amauri, Piero százszor jobb játékosok, és én mindig nekik fogok drukkolni, hogy ők kezdjenek, ők rúgjanak gólt, ne Vincenzo. Az hogy a válogatottban mért van tuti helye évek óta egy rejtély. Ezt senki nem érti. A mezöny munkájáról meg no comment. Mindenesetre hajrá Juventus, és reméljük Del Piperkőc és Diego mielöbb játszani fog.

Shyr Kahn 2009.09.22. 11:46:33

Gery... inkább nem mondom, mert megbánom. Ha van egy kis lelkiismeretd, akkor tudod kit fikázol.. A csapatnak kell szurkolni elsősorban és nem egy csapattag ellen. Ez nonszensz. Iaquinta egy végtelenül szimpatikus arc és jelenlegi formája, valamint régebbi formája alapján is a csatárnégyesünk legjobbja, mert egy csatárt a góljainak száma minősít elsősorban... kis túlzással kitörölhetnénk a seggünket Amauri mezőnymunkájával. Persze szeretem a brazilt, de az előítélet nem homályosítja el a tényeket: Amauri 7 hónapja nem szerzett gólt. Nálam jelenleg Amauri az utolsó lenne a négyesből, ha nem kellene kisegíteni a középpályásokat, mert a mezőnymunkája az tényleg ok és szükség van rá.

Imp_man 2009.09.22. 11:48:03

Pedig Iaquinta nagyon sokat dolgozik, küzd, harcol és remekül játszik. Del Piero lassú, sokat cselez feleslegesen és eddig abszolut nem hiányzik a csapatból. Nélküle sokkal gyorsabb a játék. Trez 2009-es éve karriere mélypontja. Amauri pedig sokat dolgozik ugyan, de ha nem nyertünk volna meg 4 meccset, most mindenki arról beszélne, hogy Amauri kihagyta a helyzeteit. Jelen pillanatban Diego + Amauri + Iaquinta a legerősebb támadósor. Mielőtt a Del Piero fanok nekem ugranának én is szeretem őt, de eddig nem volt rá szükség.

Gery · http://www.twistermusic.hu 2009.09.22. 12:03:46

Nem fikáztam, és senkit nem akartam megbántani vele. Kedvenc csapatomnál focizik, gólokat lő, stb. Ettől még lehet nekem nem szimpatikus. Amikor Del gólkirály lett, a B ben is, meg az A ban is, hogy játszott.!!?? Százszor jobban mint most a Iaq. Szerintem ő meg el van ájulva magától, hogy micsoda formában van. Mindegy, igazad van teljesen, és a csapatot kell nézni, meg h eredményesek, és nem fikázni egy játékost. Én nem is azt akartam, de nekem a Juvéban Ő az leginkább akit nem szeretek. G.

Tony 2009.09.22. 12:17:43

1 biztos,technikailag nulla.

Ismeretlen_22017 2009.09.22. 13:34:22

Egyértelműen a legalulértékeltebb játékos, aki hihetetlenül hasznos a csapat számára. Alázatos, leül a padra, ha kell, és mindent belead a csapatért. A keretből jelenleg a legszimpatikusabb játékos, akinek most a kezdőben a helye. Technikailag nulla? Nem ezért vették. Hanem azért, hogy gólokat szerezzen. És szerzi is őket. Nem kell összehasonlítani Amaurival, mert most ez a csapat taktikája: a brazil sokat mozog, leköti a védőket, Iaquinta pedig a megüresedett helyekre bemozogva gólokat szerez. És ez tökéletesen működik.

Ismeretlen_53881 2009.09.22. 13:58:07

Mindenesetre érdekes dolog egy világbajnok játékosra olyan kijelentést tenni, hogy technikailag nulla.

ronny34 2009.09.22. 14:41:46

Nekem az a véleményem, hogy Iaquinta menti meg egyelőre a csatárok becsületét, mert előzetesen ez a csapatrész tűnt a legerősebbnek, de szerintem a védelem jobban teljesít. Eddig egy De Rossi bomba, meg Tiago hülyesége miatt kaptak gólt, miközben elöl meglehetősen sok helyzetet kihagynak, és nagyon hiányolok már egy gólzáporos, kiütéses győzelmet, ami jelzésértékű lehetne :) Trez már egyértelműen nem a régi, Amauri még nem lőtt gólt, Alex meg egy egész szezont nem tud végigjátszani, lehet csatárposzton kell erősíteni legközelebb. A pozitívum, hogy a középpályások gólerősek.

Gery · http://www.twistermusic.hu 2009.09.22. 14:42:39

Rendben, ezzel egyet kell h értsek mindenképp. De azért várom h Piero beinduljon még egy utolsó etapra, és így 35 felé megszórja mégegyszer az ellenfelek kapuját. Kicsit elfogult vagyok, mert miatta szerettem meg a Juvét 10 éve, és én valahol neki is szurkolok. Egy nagy visszatérést még várok tőle. Ő is alázattal ült a padon a Capello idöszakban, aztán mikor bejött öklelte a gólokat. Iaq valóban most gol lövő kedvében van, és a csapat érdekét nézve reméljük így is marad, de ő olyan tipus aki a szememben soha nem lesz igazi bajnok, mint pl Buffon,Nedved,vagy Del. Nem tudom miért, de ezt így látom. Amúgy egyetértek azzal amit irtatok.

Ismeretlen_114321 2009.09.22. 22:52:59

ki az a Piero? és ki az a Del???

Gery · http://www.twistermusic.hu 2009.09.23. 08:16:49

Egy néger táncdalénekes..

Ismeretlen_102194 2009.09.24. 20:53:44

Gena-Juve 7.p. 0-1 Jaki!!! Remélem most már csitu lesz az őt firtatók részéről!!??

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3383) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4156) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása