Peruzzi-t lenyűgözi a Juve középpályája

Angelo Peruzzi a Juventus és a Lazio ex-hálóőre, az esélyeket mérlegelte a szezon kezdete előtt és az a véleménye, hogy a Bianconerivel mindenkinek igen komolyan kell számolnia.

„Egy erős, kompakt és egyedül álló csapat. Mindezeken felül a középpálya kiemelkedően szilárd, minőségi és létszámban is rendben van. Nem hiszem, hogy gyengébb lenne akár a nagyszerű Barcelonáénál."

Peruzzi a 90-es években együtt játszott a Juventus jelenlegi edzőjével Ciro Ferrarával és úgy véli az egykori védő edzősködésre született.

„Azt hiszem, megpróbálja kerülni a feltűnést, ez jó magatartás egy edzőnél. Ismeri a focit és tiszta elképzelései vannak. Nincs semmi, ami megakadályozná abban, hogy újra nyerjen. Ismerem a klub és Ferrara filozófiáját. A Juventus mindig győzni megy ki a pályára. Nyilvánvaló a Bajnokok Ligája lesz a nehezebb.”

Peruzzi szerint Del Piero továbbra is képes lesz magas szinten játszani és hisz a fiatal játékosokban is.

„Del Piero rendkívüli. Már nem fiatal, de továbbra is döntő szerepet vállal. Mi több továbbra is gólokat szerez! Marchisio és De Ceglie, pedig berobban a köztudatba.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr844649927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dani 2009.08.14. 10:49:37

De jó most nosztalgiázni, a Davids-os cikk után is ilyesmi érzés fogott el. :)

Juve... 2009.08.14. 11:23:34

Ez szép és jó de azt nem értem h Gio-ról miért feledkezik meg mindenki ??? Én sajnálom Gio-t mert ha idén nem kap rendszeres játéklehetőséget akkor jövőre már annyi neki úgy fogunk vele járni mint pl Palladinoval is... ő is egy hatalmas tehetség volt... Amúgy mindig azt mondják hogy Gio kicsi meg stb... ezért megeszik a védők... hát én ezt forditva láttam amikor játszott a kicsi Gio ette meg a hatalmas védőket és szerintem még az alacsonyságából előnyt is kovácsolhatna... és Gio-tol ritkán tudják elvenni szabályosan a labdát... Sajna mikor Wenger hivta az Arsenalba akkor kellett volna KÖLCSÖNBE odaadni nekik opcios jog nélkül és szerintem ott játszott volna eleget és akkor nálunk már biztos helye lenne... Forza Juve!!! Forza Alex & Gio !!!

Ismeretlen_119096 2009.08.14. 11:40:17

mennyire szerettem Angelo-t.Sajnáltam mikor Lippi vitte az Interhez.jó érzés h a régi nagyok ilyeneket mondanak.talán Vialli mondott régen egy két rosszabbat.de őt csak az bántotta sztem h nem lett nálunk edző.Davids,Ravanelli,Montero,Conte,Peruzzi...mind szépet mondanak,ahogy illik.

Ismeretlen_125607 2009.08.14. 11:40:56

Szerintem Gio eleget fog játszani az idén, Ferrara nem fogja hagyni elkallódni.

Ismeretlen_128149 2009.08.14. 12:11:12

Gio egy nagyon tehetséges, jó játékos, de szerintem neki az igazi posztja a Balszél és az Irányító--->Diego cseréje lehet! Csatársorban tényleg elnyomják, neki az a jó, ha lendületből viheti rá valakira! Engem Messire emlékeztet!.. Hozzátenném, hogy lassan ő is Válogatott lesz, mmint felnőtt, és ott egyértelmű, h Balszélsőként kéne alkalmazni, hiszen Lippi a 4-4-2-t használja!

Ismeretlen_117673 2009.08.14. 19:02:25

szegény Marchisiot is a bal szélen prógálgatta Lippi. nem értem. Camot leszámítva nincs is értelmes szélsője a válogatottnak,ennek ellenére Lippi folyamatosan a 4-4-2-t nyomja.

Ismeretlen_53881 2009.08.14. 19:51:58

Lippi-nek vagy agyára ment a vb-győzelem, meg az utána levő hosszú szabadság, vagy ez csak egy óriási "Kansas City shuffle", vagyis mindenkit beetet, aztán a vb-n jön a diadal. Sajnos utóbbira én nem sok esélyt látok jelenleg.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása