Megmutatom mennyit érek - Poulsen

Christian Poulsen mozgalmas heteket tudhat háta mögött, hiszen a klub el akarta adni, de ő mindenképp maradni szeretett volna. Mivel Christiano Zanetti meglepetésre a Fiorentinahoz igazolt, a dán eladása lekerült a napirendről és most bizonyítani szeretné, hogy van helye a csapatban.


„Nagyon boldog vagyok, a Juve hívott és közölték, hogy a dolgok megváltoztak miután Zanetti a Fiorentinához igazolt. Most már a tagja vagyok az első csapatnak és számíthatnak rám. Nehéz nyár volt, de bármi áron maradni szeretem volna, hogy megmutassam mennyit érek.”

Több klub is ajánlatot tett Poulsen-ért többek közt a Fenerbahce, a Fulham, a Porthmouth és a Tottenham Hotspur, de egyik csapathoz sem kívánt eligazolni.

Most teljesülhet minden vágya, mivel Sissoko sérülése miatt hamarosan bizonyíthatja mennyit is ér valójában.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr804649920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DelPiero86 2009.08.12. 21:59:59

menjem a ..rva anyjába ez a semmitérő, hátrafelepasszolós gyökér... Zanetti 100szor jobb...

Edgar 2009.08.12. 22:08:12

Nem kevered össze Tiagoval? ő volt akit le kellett hozni egymás után több meccsen is, mert csak hátrafelé passzolt! Szerintem igenis jár egy esély Poulsennek, én bízom benne!

blake11 2009.08.12. 22:15:50

hát tiago is egy vicc amit művelt eddig de edgar poulsen és tiago közt nincs sok különbség az eddig a juvéban mutataott játék alapján alibi passzok néha egy két lehetőség ennyi

Ismeretlen_128149 2009.08.12. 22:39:28

Sztem, Poulsen befér a csapatba, és jobb mint Zanetti bizonyos helyzetekben, mert lehet, h nem lő annyira jól, és nem segíti a támadásokat annyira, de nagyon erős, fáradhatatlan, romboló ember, akit Ibrahimovic és Materazzi se tudott közös erővel elnyomni tavaly... Sztem jobban jár neki az esély, mint Thiagonak...am azt véárom, h Almiront dobják má ki vhová! jah és Criscitot h elengedtük akkora faszok vagyunk, h nem igaz!

dani 2009.08.12. 23:02:33

Egy védekező középpályástól ne is várjuk el, hogy gólkirály lesz. Viszont úgy látszik, hogy ennek a védelemnek kell a segítség, úgyhogy nagyon is jól fog jönni szerintem.

Edgar 2009.08.12. 23:05:26

Azért Tiago régebb óta van itt, ergo több ideje lett volna már bizonyítani. Poulsent amúgy sem hiszem hogy a kezdőbe igazoltuk, kiegészítő embernek meg jó. hehe azért megnézném, hogy egy egészséges Sissokot ki tudna kiszorítani a kezdőből :D

Puding 2009.08.12. 23:25:37

Én nem értem,hogy Poulsent miért szarozza le a többség...Serintem semmi rosszat nem csinált,adott 1-2 gólpasszt,1 gólt,pár jó labdát,és rombolt középen...Amennyi lehetőséget kapott,ahhoz képest jól teljesitett! Nem mondom,hogy egy Roy Keane,de a mostani Juventusban simán megfér...

tomsz 2009.08.13. 00:01:47

Én is azon a véleményen vagyok, h kell, mint szűrőjátékos. Azonban én Melot nem tudom a középpályán elhelyezni. Én úgy tudtam, h ő is szűrő játékos csakúgy, mint Sissoko, és mint Poulsen. Kell Poulsen a mostani Juvéba. Ennyi

Ismeretlen_102194 2009.08.13. 06:36:25

Istenem!Néhány ember kommentje még a szánalmas jelzőt is übereli!Én nem értem, komolyan.De biztos nagyon igazuk van,pffffff.

Ismeretlen_130211 2009.08.13. 09:15:28

nem lesz itt meloval gond, poulsen meg padra jó lesz tiagoval együtt. az biztos, hogy magas a fizetésük és így sokban lesz a cserepad, de azt ne várja senki, hogy majd sissokot, melot, marchisiot vagy camot fogja leültetni a padra ferrara. nyilván lesz rá példa, de nem hinném, hogy túl sokszor.

Matee 2009.08.13. 09:15:34

Melo simán megfér Sissoko mellett, 2 állat, de Melo jól tudja segíteni a támadásokat, nagyon jó mélységi irányító, nagyon jók a hosszú passzai, hajt mint az állat. Poulsen jó lesz kiegészítő embernek, azért adott 1-2 gólpasszt meg lőtt 1 gólt 1 év alatt, Tiago meg semmit, asszem volt 1 gólpassza vagy 2 a 2 év alatt, meg az a ratyi gól, de azt nem neki adták amikor lőtt azt a védőről behullott a labda. Azért drukkolok ha már itt vannak mutassanak vmit és tegyenek hozzá az esetleges Scudetto/BL/Kupagyőzelemhez.

Ismeretlen_119096 2009.08.13. 09:20:14

Zanetti eladásával megleptek,ugy éreztem mindig hasznára tudott lenni a csapatnak.előrejátékban nem nagyon van hasznos belső kp-sunk.Tiago elvileg....???!!!Melo képes még olyan nagy labdákat adni mint Zanetti.Poulsen megtartása érthető,Sissoko cseréjének jó lesz.Camo-Sissoko-Melo.Marchisio-Poulsen-Tiago.sztem ez ideális kezdő,és csere sor.Almirónt meg felesleges megtartani.Adjuk el végleg,akármennyiért szinte.ugyis bukunk rajt,az évek mulásával sajnos egyre többet.Ariaudot elengedném erősödni egy évre.Jövőre sztem a védelem széleit,és a csatársort lesz muszáj kicsit frissiteni.jobb bekket sztem mindenki várt az idén,de Zebina meglepett mindenkit,csak maradjon iss ilyen.ide várok jövőre egy Rafinhát,De Silvestrit.akár télen is lehet itt váltás.Középpálya pár évre rendben.Csatársorba G.Rossi.bocs h ennyire előre megyek az időben.de ez azért van mert idén is ezektől a posztoktól tartok.

juvem 2009.08.13. 10:29:18

na mivan tiago-t mindenki a padra küldi??!! ti nem néztéteka felkészülési meccseket? hát nem tom sztem elég sokat fog játszani! Poulsennél ezer % h többet!

Ismeretlen_128149 2009.08.13. 10:34:58

Thiago továbbra se javul, és nem lesz sehol, Poulsennek itt a lehetőség, két hónapig akár kezdő is lehet, amíg nincs Momo! Am melotól azt vártam, h többet védekezik, Marchisio-t meg h miért tette Lippi és Ferrara is balszélre, mikor ő is középső kp, azt nem tudom, mert oké, h mindegy nekim, h hol jáccik, mert mindenhol jó és helytáll, csak ő ebben a nehéz helyzetben vkp-t kéne, h jáccon, és nem szélsőt, főleg, h támadófelfogásban van a srác!...mind 1, jön a szezon azt megnyerünk mindent:))))) Olaszok mega VB-t...se:/

Shyr Kahn 2009.08.13. 12:24:56

Legyetek szívesek jól leírni a neveket. Nem Thiago, hanem Tiago. Poulsen-re nem sok szükség van. A padra se férne nálam. A rombolás, amiről itt sokan beszélnek nem láttam tőle egyetlen mérkőzésen sem. Egyetlen egyszer sem volt képes szűrni normálisan, míg Tiago legalább néhány mérkőzésen igen (pl. Real ellen). Marchisio meg legalább egy mérfölddel előtte van... Én eladnám a dánt. Bőven elég 4 vkp (Sissoko, Melo, Marchisio, Tiago)...

Harig 2009.08.13. 13:24:32

Criscitot nem kellett volna eladni,helyette inkább Molinarot,akiből az életben nem lesz olasz válogatott!!Csak az a baj,h Criscitotol már 20 évesen annyit vártak mint Chiellinitől 23 évesen,Molinarorol meg azt hiszik,hogy 20 éves és még fejlődhet,pedig már 26 múlt!!

Ismeretlen_130211 2009.08.13. 13:48:30

harig teljesen egyetértek veled, molinarot kellett volna elküldeni kölcsönbe, nemtom milyen reményeket fűznek hozzá, de semmi helye nincs a csapatban. bár tudom sokan szeretik ez az én személyes véleményem, ezért lehet fikázni, bár csöppet sem érdekel:) őt kéne odaadni a barinak, nem ariaudot, mert chiello is játszatna akár balhátvédet, bár én személy szerint a jelenlegi csapatból brazzot tenném arra a posztra.

DelPiero86 2009.08.13. 16:50:11

Szerintem meg éppen, hogy Tiagon látszik javulás, és biztos vagyok benne hogy jobban fekszik neki ez a felállás mint RAnierinél.. Poulsentől egyáltalán semmi olyat nem lláttam,amire azt mondtam volna, hogy "na végre ezt igy kell..".. Legyen igazatok, h Poulsen most megmutatja, de nálam Tiago még mindig előrébb van a dánnál :)

Tony 2009.08.14. 03:07:25

Sztem,amít már több éve mondok,hogy legyen valami,ahoz kell igazolni 1klasszis jobb vagy bal-hátvédet,mert a mostaniak nem ütik meg 1 Zambrotta,Maicon,Alves.stb...szintet

Ismeretlen_128149 2009.08.14. 12:20:08

Grygera sztem jó jobbhátvéd, de tény, h van nála jobb! Én az Arsenalból Sagna-t tartanám erre a posztra alkalmasnak, mert ő nem is olyan drága, mégis francia válogatott, és helyt áll évek óta az Ágyúsoknál!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása