Del Piero hamarosan hosszabbít

Alessandro Del Piero jelenlegi szerződése 2010-ben jár le, de úgy tűnik, a 34 éves csapatkapitány még egy évvel hosszabbít a Bianconerivel.

Alessandro Del Piero

A Sky Sport 24 információi szerint Del Piero képviselői és a Juventus vezetői már tárgyalnak a szerződés meghossabbításáról, és néhány napon belül megszülethet a megállapodás. A hírek szerint Alex 3 millió eurót keres majd egy évben.

A Tuttosport és a Corriere dello Sport is arról ír, hogy Del Piero 2011 után többször már nem hosszabbítja meg kontraktusát, hanem befejezi a játékot, és Ciro Ferrara technikai stábjában folytatja karrierjét.

Del Piero pótlására a klub már leigazolta Diegót, és a tegnapi, Cisco Roma elleni, 4-1arányban megnyert felkészülési mérkőzésen a brazil játékos távollétében Alex irányítót játszott a két csatár mögött.

Del Piero 1993-ban igazolt a Juventushoz, és azóta a klub legeredményesebb játékosa lett. A Bianconeri színeiben öt bajnoki címet, egy Bajnokok Ligáját, egy Interkontinentális Kupát, egy Európai Szuperkupát, egy Olasz Kupát, és négy Olasz Szuperkupát nyert.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr14649853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

k_krisz92 2009.07.16. 20:45:33

Remélem addig nem hagyja abba a kapitány még ki nem birok jutni egy meccsre.. minden álmom.. elsírnám magam :$ :D

Ismeretlen_124410 2009.07.16. 20:52:35

hát K_krisz92 osztom a dolgot :) lehet egyszer eggyütt csápolhatunk a góljánál;):D:D imádom igazi példaép hatalmas ember reméllem még lesz pár kitűnő szezonja:)

Alessandro 2009.07.16. 20:57:02

Ha jól tudom a 2010-2011es szezonban tudja majd csak megdönteni egy csúcsot a Juvénál amit még nem ő tart, emiatt is jó ha hosszabít és Nedveddel ellentétben ő valószínűbb hogy el is fogadná a munkát a szakmai stábnál. A rúgótechnikája még mindíg nagyon jó akár még 4-5 évig is maradhatna, de azért valószínűbb hogy ezentúl többet lesz csere és ez a két év logikus, ennyi még benne van az viszont nem véletlen hogy már külön edzésprogramja van, nehogy úgy járjon mint Nedved aki már az utolsó 2 évben fájdalmakkal küzdött, bár ez nem nagyon látszott rajta, de nem kell erőltetni, Del Piero sokat tett a klubért, a valaha volt legnagyobb játékos, sokak példaképe akit nem nagyon fog senki sem a Juvénál túlszárnyalni, de előbb-utóbb el kell jönni annak az időnek hogy visszavonuljon.

Ismeretlen_111021 2009.07.16. 20:58:35

k_krisz92 és AlexDeLarge egy kicsit egyetértünk...olvastam cikket első ami eszembe jutott,h én még látni akarom élőben :) felülmúlhatatlan... :)

Ismeretlen_124142 2009.07.16. 21:29:56

Össze tehetjük a kezünket, hogy a megélhettük azt, hogy a Juve történelmének legnagyobb játékosát láthattuk meccsről meccsere játszani. Ilyen játékos mint Alex nem biztos, hogy lesz az elkövetkezendő 20 évben. Nekem nagy példaképem, mert nem csak a sportban, hanem a magánéletben is példát mutat, és fel lehet nézni rá. Del Piero pályafutását szinte végig követhettem, mióta Juve drukker vagyok, azóta ő a kedvencem, ezért is nem tudom azt mondani, hogy el kell jönni az időnek mikor befejezi a pályafutását. Mikor abbahagyja a játékot, az utána keletkező űrt senki nem fogja tudni betölteni. Legalábbis nálam nem. Mikor 1996-97-es szezon második felében és az 1998-99-es szezonban szinte végig sérült volt, akkor nem olyan volt meccset nézni, mint mikor játszott. Mindig attól rettegtem, hogy egyszer már nem lesz a Juvéba ezért nagyon bízom benne, hogy még van a lábaiban pár év.

Juve... 2009.07.16. 22:06:02

Ő a PÉLDAKÉPEM miatta kezdtem el focizni és neki köszönhetem h JUVE drukker vagyok. Remélem h én is meg tudom tekinteni legalább egyszer élőben... én sem tudom elképzelni milesz ha befejezi nagyon fog hiányozni szoritok neki hogy az elkövetkezo 2 éve trofeakban és golokban gazdag legyen... Hajrá ALEX !!!

buub 2009.07.16. 22:07:13

Egyértelműen a kedvenc játékosom, hatalmas ember és olyanokra képes, amikre csak nagyon kevesen. Lehet, hogy nincs aranylabdája és nem minden 2. évben ő a gólkirály, de az a szenvedély ahogy játszik egyszerűen felejthetetlen. Életem első focimeccséről is csak rá meg Davidsra emlékszem, egy olasz-holland rangadó, mindketten elkápráztattak. Szóval még sok jó évet kívánok neki, csak így tovább CAPITANO!!!

süci 2009.07.16. 22:26:02

Nem csak a rúgótechnikája kivételes, de még most is öröm nézni ahogy 2-3 játékost lazán lecselez Jól fedezi a labdát, és tudja hogy mikor kell elesni :D Kedvenc, egyértelműen _o_

ShyrKahn 2009.07.16. 23:17:27

Ha másra nem is, de a búcsúmérkőzésére el akarok menni... ha törik, ha szakad. El akarom élőben, helyben búcsúztatni a Juventus legnagyobb játékosát, sok tízezer szurkolóval egyetemben.

billy Spleen 2009.07.16. 23:25:11

Nem tudom lesz-e valaki méltó a mezére valaha is, de szerintem ez teljességgel lehetetlen.:) Forza Alex!

yoto 2009.07.16. 23:37:30

Nedved búcsújáról készült videót is nehéz volt néznem.... Nem tudom hogy mi lesz, ha egyszer A KAPITÁNY vesz tőlünk búcsút. Egyszer láttam élőben, mikor 2006-ban itt játszottak az olaszok. Egy félidőt játszott, de élmény volt nézni!!!!! Ő a legjobb! Ez kétségtelen!

Ismeretlen_128149 2009.07.16. 23:58:54

Alex búcsúmeccséről hallani sem akarok, és nem is lesz igazán olyan, az ő szíve és szelleme Nedvedével együtt lövi majd a gólokat a pályán! Am, a mezszám, h amauri kapta a 11est, meglepő, sztem Del Piero Giovinconak,Marchisionak v Diegonak fogja majd adni! (A két fiatalt nagyon szereti, és foglalkozik is velük sztem!, Diego meg, sztem kedveli, amiket edzésekből vettem le..:), a lényeg, h még 2-3évig ZEEEEBRA(L):D

babo410 2009.07.17. 00:17:15

Nekem volt szerencsém Őt is és Nedvedet i látni élőben a pályán, és elég közelről, mert legelöl foglaltam helyet. A pozsonyi mérkőzésen volt ez, és ez egy örök emlék marad nekem. Nagyon jó volt Nedvedet és Del Pierot, meg a többieket látni! És milyen furcsa lesz nélküle látni a Juvét. Mondjuk Nedved nélkül is az lesz, de Del iero nélkül furibb lesz, hiszen szerintem itt mindenki Del Pieroval kedvelte meg a Juvét!

Ismeretlen_128149 2009.07.17. 00:28:04

Én Nedved miat kedveltem meg, most lesz 6.éve, h nézek focit, Pavel volt és most is a Példaképem, és a nevemből tudjátok, h ki most, és a jövőben a kedvencem:)))))), Alex és Buffon, ők számomra nem kedvencek, hanem isten jobb és bal keze! aki nem ért egyet, annak 2006os VB főleg az elődöntő és a döntő!;)

Ismeretlen_124410 2009.07.17. 00:49:16

én Del Piero miatt kezdtem el focizni(és a térdeim miatt hagytam abba de ez egy csúnya és hosszú story ami még mindig nagyon mélyen érint...:S) istenként tisztelem hihetetlen nagy ember Nedved nélkül számomra mondjuk elég fura lesza még a Juventud de reméllem nélküle is leszünk olyan sikeresek mint vele vasagy sikeresebbek:)

Baggio8 2009.07.17. 09:06:56

Nedved viszza vonolt "nem baj" ALEX hosszabititt

tomsz 2009.07.17. 09:09:15

Babo 410, Én is imádom DEL PIEROT, de én nem miatta szerettem meg a Juvét. Énnekem BUFFON az isten.

Halex 2009.07.17. 09:57:15

Én láttam Del Pierot élőben a Magyar-Olaszon 2:2. meg egy Juve Milánon 1:3. Ferrara fejelte a gólt.:) Nekem a legemlékezetesebb Del Piero és Buffon meg ugy az egész Juve teljesítmény az a 2003ban BL elődöntőn volt. Juve-Real 3:1 Trezeguet, Del Piero, (2:0nál Buffon 11est fogott) és Nedved a golszerzők. Akkor a csúcson lévő Realt söpörte le a Juve. egy tökéletes játékkal.

Huszy 2009.07.17. 10:55:14

Halex! Én azután a meccs után lettem Juve-drukker. ;) Felejthetetlen egy mérkőzés volt. youtube. com/watch?v=qV9aW90yGD4

Shyr Kahn 2009.07.17. 11:02:29

Akkor én az idősebb szurkolók közé tartozom... Ajax-Juve BL döntő és ugye BL győzelem óta vagyok Juve szurkoló... az se most volt sajnos.

Trezegoal 2009.07.17. 22:34:50

Egy legenda marad tovább! Minden évbe temetik de Én mindig az Ő jó teljesítményébe vagyok a legbiztosabb.Nélküle már nem lenne ugyanaz a JUVE.Játékinteligenciája,rugótechnikája és alázata emeli igazi klasszissá.5 év múlva is többet tudna tenni a JUVE-ért min Vincenzo.

Ismeretlen_127756 2009.07.19. 10:48:05

Ha már Nedvedet nem sikerült élőben látnom, legalább egy olyan meccsre muszáj kijutnom ahol még Alex játszik...ha más nem akkor a búcsúmeccsre, bár azt nem tudom hogy élném, túl...:S Remélem még sokáig marad! Ő, Gigi és Camo a legjobb!:D (és persze Pavel örökké!:)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása