Az Udinese szerint a Juve megszerezheti D'Agostinót

Az Udinese sportigazgatója, Sergio Gasperin megerősítette, hogy a Liverpool is érdeklődött D'Agostino iránt, de elmondta azt is, hogy még mindig a Juventus a legesélyesebb kérő.

Gaetano D'Agostino

"Megerősíthetem a Liverpool érdeklődését, de ez inkább csak olyan tapogatózás, semmi konkrétum." - mondta Gasperin a tuttomercatoweb.com weboldalnak.

A sportigazgató azonban sietett azt is leszögezni, hogy még mindig folynak a tárgyalások a Bianconerivel.

"A Juventus a legesélyesebb, hogy leigazolja D'Agostinót. Az üzletet akár már néhány napon belül megköthetjük. Csak a pénzügyi részeken kell még dolgoznunk egy kicsit. Az Udinese 18 millió eurót kér, míg a Juventus csak 15 milliót adna. A különbség nem olyan nagy, így mindenki optimista."

D'Agostino kiemelkedő szezont produkált az udineieknél: 11 gólt szerzett, 8 gólpasszt adott, és Lippi meghívta a válogatottba is.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr614649801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babo410 2009.07.03. 16:14:33

Jöjjön! És nyerjünk vmit. Udinesében egész jó volt, sztem itt se lenne rossz. Pláne, hogy egy remek edző kezei alatt dolgozna.

Juve... 2009.07.03. 16:40:04

Inkább próbálják meg leigazolni Felipe Melot

krisi 2009.07.03. 17:44:02

ezaz, inkább melo. takarodjon már a ronda fejével. ezek csak játszanak a juveval. nemtom mit kell ennyit egyeztetni egy ilyen szarért

k_krisz92 2009.07.03. 17:46:48

A szar azért elég erős kifejezés annak tudtában hogy ebben a szezonban mit produkált középpályás létére.. szerintem 16,5ért fog érkezni méghozzá már hétfőn!

Shyr Kahn 2009.07.03. 17:54:37

Felipe Melo-val az a baj, hogy nem igazi mélységi irányító... de persze lehet én tudom rosszul. A legjobb Csabi lenne, de persze rá van a legkisebb esély, ezért nevezhetjük álom kategóriának is. D'Agostino-t szerintem 17 körül elhozzuk és akkor csak 2-3 millával fizetjük túl, de Pozzo is elégedett lehet...

mmartin91 2009.07.03. 18:07:30

Ha a hír valóban igaz, akkor határozottan közeledtek az álláspontok, szóval egyre valószínűbbnek tűnik h mégis csak lesz megegyezés D'Agostino ügyében. A vezetők sztem sokkal inkább szeretnének egy hátravont irányítót igazolni, mint egy tipikus védekező középpályást, tehát egyértelmű h elsősorban még mindig D'Agostino-t szeretnék szerződtetni Felipe Meloval szemben. Persze, ehhez az is hozzátartozik h a brazil nyilvánvalóan a drágább megoldás, és minden bizonnyal sokkal nehezebb lenne elhozni, mint D'Agostino-t, mivel Meloért több európai élklub is bejelentkezne, ezáltal folyamatosan nőne az ára. Ha D'Agostino valóban érkezni fog, akkor már csak egy ütőképes balbekk kellene ill. Santacroce.

Ismeretlen_123961 2009.07.03. 18:19:55

Na ez már jobb mint a 28milla amennyit az elején kértek érte,mert az nevetségesen sok volt érte. Jöjjön 16ért,el kell adni poulsent,(tiagot akarja ferrara sajnos),zebinát is el kéne adni,és még kéne venni egy Santacrocét,meg egy jó kis belső védőt! Ennyivel megelégednék:)

turorudi 2009.07.03. 18:53:59

nem értem minek szenvednek vele ennyit, úgyis csak a padon fog ülni! remélem nem fog beférni. diego, sissoko, camo, marchisio, giovinco. őket mindenképp játszatnám a középpályán, és még így is egyikük padon van. tölteléknek meg ott van tiago, zanatti meg ilyenek... a védelem az jobban rászorulna az erősítésre!

Shyr Kahn 2009.07.03. 19:01:37

Zebina helyett inkább Grygera menjen... Santacroce belső védő elsősorban, de jobb oldaliként is használható, azaz a jövetel után nem kell belső védő. A többivel egyetértek.

Shyr Kahn 2009.07.03. 19:03:14

turorudi: a felsorolt nevekből ki az echte mélységi irányító? Szerintem senki. Ezért kell leigazolni D'Agostino-t. A védelembe meg csak egy középső védő kell. Más erősítés sztem nem kell.

Alessandro 2009.07.03. 19:09:50

Szerintem 15 milliónál semmiképpen nem ér többet, volt egy jó szezonja, és már sokan az egyik legnagyobb játékosnak tartják pedig már 27 éves, igaz ha azt nézzük Melo is már 26. Nagyon bizonytalan hogy itt mire lenne képes, könnyen úgy járhatunk vele mint Tiagoval, mert valószínű sajna elég jó szerződést kap magas fizetéssel, aztán ő is könnyen ingyenélő lehet akár csak Tiago és Poulsen. Ettől függetlenül erősíteni kell, ha erre van lehetőség és Ferrara is számítana rá, akkor jöhet, lehet hogy csak én becsülöm le, és ő lesz az egyik legjobb emberünk, de mivel benne van hogy csak kispados lesz, akkor nagy luxus idehozni drágán és állni is a fizetését. Egyébként is elég lehet egy játékost hozni a kispadra pár milláért, mert van 5 jó képességű kp-ás (Diego, Gio, Marchisio, Sissoko, Camo) akik ha egészségesek, elegendőek lehenek még Ekdallal és akár De Ceglievel kiegészülve, és ha tényleg van 15 millió amit megadna a vezetés, azt inkább Santosra és Santacrocera kéne fordítani, aztán ha eladunk játékosokat, akkor majd lehet kp-ás erősítés is. Persze tudom Secconak elsősorban kp-ás kell aztán védő...

mmartin91 2009.07.03. 19:23:20

Sztem D'Agostino teljesen más eset, mint Tiago vagy Poulsen. Nyilvánvaló, hogy ha elhozzuk, akkor kezdő lesz, hiszen 15 millióért vagy a fölött egy Juventus nem a padra hoz játékost. Tény, h valóban mindössze egy jó szezont tudhat maga mögött, semmi többet. Viszont Tiago és Poulsen eddig nem játszottak Olaszországban, D'Agostino viszont az egész pályafutását itt tölti, ez hatalmas különbség. Mindenesetre az biztos h a szurkolók nagy elvárásokkal szembesítenék, hiszen ez az igazolás most már nagyon hosszúra nyúlik és sztem minden résztvevő kurvára unja már. A védelembe meg mindenképpen kell Santacroce, aki középen és jobb szélen is bevethető, míg a bal szélre is kellene egy megfelelő játékos. A Zebina-Grygera kérdés meg nem kérdés, mivel előbbi állandóan sérült, teljesen hasznavehetetlen, míg Grygerának többnyire játszania kell, ha nem akarunk jobbekk nélkül kifutni a meccseken. A két játékos összehasonlíthatatlan, Grygera bevethető, Zebina meg nem. A vicc kategóriába lehetne sorolni, ha Grygerát eladnánk, Zebinát meg megtartanánk. Vagyis, hát meglehet ezt lépni, csak akkor számoljunk azzal h vkinek az egész évben szükségből jobbhátvédet kell játszani, mert az biztos h Zebina állandó látogatója lesz az orvosi stábnak.

Shyr Kahn 2009.07.03. 20:00:27

Miért biztos, hogy Zebina állandóan sérült lesz? Legutóbb Grygera sérült le és Zebina Capello keze alatt nem sokat volt az orvosi szobában. Mos felgyógyult és jó mérkőzéseket játszott. Arról nem is beszélve, hogy Ferrara már leváltotta az erőnléti edzőket. Ez jó jel és talán azt eredményezi, hogy kevesebb sérült lesz a következő szezonban. A két játékos közül (Zebina, Grygera) nekem Zebina jobb, de mindegy. Nem kell egyikőjüket sem eladni, csak Santacroce-t leigazolni... majd nyilván középre és esetenként jobbra betenni (sajnos a középső hely azonban foglalt lehet, hiszen Canna pontosan ezért érkezik vissza). A bal szélre nem szükséges megfelelő játékos, mert van megfelelő játékosunk. Hiába sérültek, elegendő a tudásuk és potenciáljuk. Mindkettő fejlődőképes játékos. Ha meg sérültek, akkor Brazzo egy alternatíva és Chiellini is kihúzódhat időlegesen balra. De Ceglie - ha kapna elég lehetőséget - szerintem sokra vinné. Persze én nem vagyok edző/szakember és nem is látom, hogy mit mutat edzéseken, de a mérkőzésein számomra meggyőzőnek tűnt. D'Agostino-t a csapatból csak Zanetti-vel hasonlítanám össze. Mindkettő tipikus mélységi irányító, de D'Agostino fiatalabb és valószínű jobb is. Mint már írtam, Poulsen, Tiago, Marchisio és Sissoko sem a mélységi passzaikról és a jó meglátásaikról híresek, ezért nekik semmi köze ehhez a poszthoz.

Ismeretlen_128149 2009.07.03. 20:08:38

Komolyan mondom, még mindig ennél a balfasznál tartunk???!!!!, hihetetlen... most már akk hajtsunk rá Melora, v nem tudom, de D'agostino nem ér annyit, h egy hónapj rajta baszakszunk, és ha adunk érte 18at, akk adunk 20at Meloért is, aki 5ször jöbb nem?

Ismeretlen_53881 2009.07.03. 20:21:08

Csak nekem egyértelmű, hogy ha Melo jönne, akkor Marchisio játszana ezen a túlmisztifikált mélységi irányító poszton? Ferrara nyilván nem véletlenül próbálgatta az utolsó két meccsen, és nem is volt rossz. A gyerek egyre jobban passzol, jó meglátásai vannak, és még mindig fejlődőképes. D'Agostino érkezése után hatalmas elvárásokkal szembesülne, és nem vagyok benne biztos, hogy ezeknek meg tud majd felelni.

süci 2009.07.03. 20:22:22

Kultúra ember, kultúra.

Ismeretlen_128149 2009.07.03. 22:16:48

Marchisionak én örülnéka legjobban, ha kezdő lenne mélységiközépként, de kell sztem is egy ember a posztra, aki Felipe Melo lenne, akár ketten is jácchatnának együtt, és Marchisio 23évesen téll sokat fejlődhet, és ha egy Melo az ellenfele csapaton belül, akk neki is jobb lenne!

Dani 2009.07.03. 23:09:22

Az a baj, hogy egyik nap ezt mondják, másik nap meg azt. Feleslegesnek érzem a találgatást, most már csak a hivatalos bejelentésekben bízok, másra úgysem lehet alapozni. Poulsen tényleg menjen el, Tiagónak viszont én is adnék még egy esélyt, bízni kell az edzőben, ha ő lát benne valamit (ami egyébként benne is van Tiagóban), akkor hinni kell neki. Azt is megkockáztatnám, hogy ha idén végre beváltaná azt, amiért idehozták, akkor Melo/D'Agostino/akárki is felesleges lenne, tényleg inkább a védelemre kellene koncentrálni.

Ismeretlen_128149 2009.07.03. 23:18:05

Ebben igazad van, de Poulsen papíron a világ egyik legjobb Védekezőközéppáklyása, nála csak Gattuso keményebb! Azért nem kell Ferraranak, mert a játéka nem feküdne neki, Tiago meg, ha jól jáccana, fontos embere lehetne a csapatnak, de nagyon merész lenne benne bízni, igaz, aki mer az nyer!

Dani 2009.07.03. 23:21:42

Fene se tudja már, mi lenne a legjobb a csapatnak, nem lennék most a vezetőség tagja. Mindenki eredményeket vár idén, egy biztos, valamit még lépni kell. Reménykedjünk, hogy a legjobban döntenek :).

Ismeretlen_109592 2009.07.03. 23:27:28

szerintem nem fogjak tunni elhozni d'agostino-t a juventusba. tavaly is hasonlo jelenet volt xabi alonsoval es tudjuk mi lett a vege. nem tudom miert kell ilyen sokat tokolni. szerintem minnel hamarabb be kellett volna szerezni a megfelelo jatekosokat (foleg a vedelembe), hogy minnel hamarabb epuljenek be a kozossegbe. az meg nagy sajnos szerintem h pl poulsent sehova nem tudjak elpasszolni. lesz ami lesz, en optimistan varom a kovetkezo szezont es bizok ferraraban is.

Ismeretlen_128149 2009.07.04. 01:36:57

Ferrara és Diego, ez a két név a garancia a jövő évre!?...jó kérdés vagy kijelenteés

zzz 2009.07.04. 05:52:32

Hát ha a 2 névhez hozzávesszük Sissokot, aki a mutatott játéka alapján bátran ki lehet jelenteni, hogy a világ egyik legjobb védekező középpályása,akkor igen, az ediginél optimistábban tekinthetünk a következő szezon elé.

dac 2009.07.04. 13:15:02

DAC MINDENKI UTVAN MINDENKI TAPSOL MINDENKI A DAC-NAK DRUKKOL

szijem · http://www.juventus.com 2009.07.04. 15:34:42

Semmi bajom Dagastino val, de tobb mint valoszinu h a jovohet lejen bejelentik felipe melo erkezeset! Es ennek jobban orulok mint dagastinonak!

Ismeretlen_108746 2009.07.04. 15:36:30

A legújabb hírek szerint Felipe Melo már megegyezett a Juventussal, s már csak a 2 csapat egyeztet (ezt nem fordítva szokás?)... Ha összejön az üzlet, D'Agostino marad az Udineseben, de az tuti, hogy csúnya sértődés lesz... Érdekes.

momo 2009.07.04. 16:21:42

hát én pezsgőt nyitok ha jön Felipe Melo! leglább olyan fontos igazolás lenne szerintem mint Diego! Melo mellett remélem jön André Santos meg Santacroce is és akkor már alakul a csapat:)

blake11 2009.07.04. 16:22:52

hát szentem ő érte a 15mill sem kevés kiwi leszek majd mit fog mutatni ha érkezik

Ismeretlen_128149 2009.07.04. 16:49:16

A legfontosabb a két védő!!!, középpályást akár télen si igazolhatunk, bár akk nem bizti, h az jácchat BLben:S

Ismeretlen_128678 2009.07.04. 17:28:58

sziasztok!figyelmetekbe ajánlom eme hírt-linket!én személy szerint jobban örülnék neki mint D'Agostinó-nak!http://www.futballatigazolasok.gportal.hu/gindex.php?pg=29013391&nid=5114379

trevis69 2009.07.04. 17:37:45

De ha akarjuk Melot, akkor lehet sietni kellene mert felröppentek hírek egy Melo-Eboue cseréről.

Ismeretlen_108746 2009.07.04. 19:07:10

Eboue-nak nem most nyáron jár le a szerződése?

Ismeretlen_118238 2009.07.04. 22:31:22

lackoko: ezt olvasd el: http://www.futballatigazolasok.gportal.hu/gindex.php?pg=29013391&nid=5114836 Itt nem lehet elhinni semmit.

babo410 2009.07.05. 09:52:48

Ebué szerdzsója lerájt, ezért a csere nem hihető, de az elképzelhető, hogy ebué olaszban kössön ki, de nem hinném, hogy pont a violáknál! Sztem vagy a zinterbe megy vagy a Milanhoz.

babo410 2009.07.05. 09:53:45

HA olaszba jön!

Ismeretlen_128678 2009.07.05. 14:11:41

hát igen...akkor kinek lehet hinni?mindenesetre én akkor is jobban örülnék neki mint D'Agostinó-nak!túl van értékelve.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása