André Santos lehet a befutó

Úgy néz ki, a Bianconeri eldöntötte, kit szeretne megszerezni jövőre a bal hátvéd posztra, mivel intenzívebb tárgyalásokba kezdtek a brazil játékos klubjával.

André Santos

A Corinthians védője iránt állítólag három olasz klub is érdeklődik - a Juventus, a Roma és a Fiorentina -, de a sportmediaset.it weboldal szerint a Bianconeri a legesélyebb a játékos megszerzésére.

Maga Santos is arról beszélt, hogy nagyon szívesen játszana Torinóban, így a juve vezetői bizakodóak lehetnek.

A feltételezések szerint azért szakadtak meg a tárgyalások Grosso és Dossena ügyében, mert a Bianconeri illetékesei már André Santosra koncentráltak.

A brazil sokkal olcsóbb lenne, mint olasz riválisai, hiszen 6-7 millió euró körüli összegért lehetne megszerezni, és jóval fiatalabb is, mint Grosso.

Santos egyébként a Konföderációs Kupát megnyerő brazil válogatott egyik alapembere volt. 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr174649796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessandro 2009.07.01. 13:32:16

Jöjjön. Szükség van jó szélsőkre, inkább ő mint Dossena vagy Grosso. Ha beválik és De Ceglie is felépül, válthatnák egymást és a beadni képtelen Molinarot el lehetne adni, mert engem az nem nyugtat meg hogy jól védekezik, egy Juve szélső hátvéd ne csak védekezni tudjon, hanem ha felfut beadni is. Vajon nem lesz sok a vezetőknek az a 6-7 millió? Mert ha ennyit se ér meg egy 26 éves brazil válogatott védő, akkor semmit.

mmartin91 2009.07.01. 13:43:14

Én nagyon remélem h nem jön. Nekem az nagyon kevés h egy Konföderációs Kupán (ahol a brazilok nem találkoztak igazán nagy csapattal az olaszokon kívül) jól mozgott, mivel 26 évesen ez nem eredmény. A kritikán aluli brazil bajnokságban az átlagtól jobban játszani megintcsak nem eredmény. Előzetesen annyival lenne jobb Grosso vagy Dossena szerződtetésénél, hogy tudjuk hogy a két olasz mire (nem)képes, míg a brazilról nem igazán. Számomra ő nem megoldás, és nem hinném h 6-7 millióért eladnák egy sikeres Confed Cup után. Ha ő érkezik balbekknek, akkor sztem ugyanúgy Molinaro marad a legjobbunk ezen a poszton, mint eddig, attól függetlenül h képtelen beadni. Ez pedig így kurva kevés lesz...

Ismeretlen_128149 2009.07.01. 13:43:49

Ha igaz a Pletyka, akkor megveszik, nagyon fontos lenne hogy jöjjön, én benne látom a megoldást vagy De Ceglieben, de ő ugye sérült. Én még Xabi Alonsonak nagyon örülnék, ah ők ketten jönnek, már az is nagy dolog lenne, és bőven elég. Santacoce is fontos, de ha rá csak télen lenne pénz, az se lenne baj, a mostani védelem Andréval kiegészülve csak átjutna Bl csoporkörön!

Ismeretlen_74763 2009.07.01. 13:51:20

Nem hiszem, hogy Andradeval kiegészülünk, pár hónapja szerződést bontott vele a klub.

pcinfogb · http://pcinfogb.wordpress.com 2009.07.01. 13:51:47

Szerintem meg nem rossz védő. A kon. kupán az egyik legjobb volt még akkor is ha nem nézzük, hogy kikkel játszottak. Szerintem 6-7 millát mindenképpen megér.

Ismeretlen_108746 2009.07.01. 13:52:38

Nem tudom, nekem kicsit fekete ló Andre Santos. Igazából csak az olaszok elleni meccsüket néztem meg a Konf. Kupán (mert rühellem a brazilokat amúgy) s nem emlékszem a játékára. Mondjuk matematikailag nem értem mitől olcsóbb ő 6-7 millióért, mint a 4 millió körüli Grosso... Félreértés ne essék, inkább egy kétes brazil, mint egy biztosan szar Grosso. Remélem közben nem feledkeznek meg Santacroce-ról, mert őt nagyon szívesen látnám.

Ismeretlen_128149 2009.07.01. 13:53:05

Nem akarlak megsérteni, de megkérdezném, h miért beszélsz Andraderól, sztem csak elírtad, vele féléve télleg szerződést bontottunk, mert sérült volt több mint 1 éve, mi most ANDRÉ SANTOS ról beszélünk, aki most bukkant fel a Brazil válogatottba:)

pcinfogb · http://pcinfogb.wordpress.com 2009.07.01. 13:53:29

yuuzer: szerintem Marchisio André Santosra gondolt :) Azt írta, hogy Andréval és nem azt, hogy Andradéval...

Ismeretlen_108746 2009.07.01. 13:55:21

yuuzer: Senki nem beszélt Andrade-ről, Marchisio André-t írt, s gondolom ez André Santos-t jelenti. Marchisio: Szerintem sokkal szerencsésebb volna nyáron hozni Santacroce-t, mert nehezebb beépíteni valakit egy stabil védelembe a szezon közben.

Laci993 2009.07.01. 14:02:56

- A legjobb az lenne, ha a Juvéba mehetnék. Torinóban otthonosan érezhetném magam, mivel honfitársaimmal, Amaurival és Diegóval is együtt játszhatnék. Ez mindenképpen megkönnyítené a beilleszkedésemet – mondta az ügy kapcsán André Santos,

vizi8 2009.07.01. 14:20:16

Nem igazán ismerem ezt a Santos gyereket. Én Grosso játékát szeretem, de igen öregnek érzem a juvéba. Fiatalos lendület és pimaszság kell egy igazi sz.védőbe. Persze a határtalan erő a föl-le futkorászáshoz a legelső.Molinaro a 2. félidő közepére már nem igazán bírt felérni a támadásokhoz. De Ceglie pedig sajna mindig sérült, de igazából őt egy balközépnek tartom mint bekknek.

Ismeretlen_127033 2009.07.01. 15:08:49

Szerintem nem olyan zsákbamacska ez a gyerek és le kell igazolnunk,szerintem egy brazil válogatott olyan rossz nem lehet(most is kiválóan teljesített a konföderációs kupán),ne hagyjuk hogy a riválisaink elhalásszák előlűnk.Ő meg santacroce meglenne 15-16 millióbol+még valaki a középpályára legalább 20 millió.Hát nemtudom,hogy ennyi pénzt fel tudunk-e szabadítani,de ha eladjuk a hulladékokat akkor a fele talán összejöhet,a másik felét meg talán már ki tudjuk fizetni.

ati 2009.07.01. 15:26:55

Hát ezt nem hiszem el!!! Az nso.hu-n van a hír, miszerint a Marseille leigazolta a Porto-tól Lucho Gonzalezt.... 18 millió euróért!! Szerintem annyit nekünk is megért volna, D'Agostino-nál sokkal jobb játékos...

Matee 2009.07.01. 15:46:31

Hát én André Santos mellé hoznám Melot is és itt tényleg elég a brazilokból, ne legyünk inter, de ennyi még belefér. Ehhez jön még Santacroce és kész a keret.

Ismeretlen_127033 2009.07.01. 15:55:03

Hát idére ez lenne a megfelelő,a védelembe:André Santos(6-7 millio),santacroce(8-9 millió),a középpályára:valami fasza játékost(felip melo szerződésthosszabított a fiorentínával),de egy melo kaliberű játékos ugy 20 millió körül

Ismeretlen_108746 2009.07.01. 16:27:56

Felipe Melo új szerződést írt alá a Fiorentinával a napokban. Felejtsük már el.

Ismeretlen_124410 2009.07.01. 17:05:41

hát jobb mint grosso vagy dossena

babo410 2009.07.01. 17:39:53

Bár jönne! Csak sajna egyik nap még ezt, másik nap már azt mondják! Nem tom mi az igaz. De viszont jó hír, hogy az inter is átment skót kockásba, és nem hajlandó 15-15 millát adni Decoért és Carvalhoért. Remélem Boatenget se tudják elhozni! Mi meg hozzunk még egy nagy nevet, ne legyünk már mi is skótok! Nem hiszem, hogy nincs 20 misink még pluszban, hogy elhozzuk Xabit! vagy valaki mást, aki nagy névnek mondható! Meg kéne még legalább egy védő, hogy a csapat idén vmit felmutathasson! De védőket tudunk olcsóbban is hozni. És ha lenne idén 50 millánk, akkor lehetne egy jó csapatot építeni, mert ugye 15-ből hoztuk el Diegot, a többit később fizetjük, és maradna akkor még 35 misi. Abból meg jöhetne még egy nagy név a kp-ra, és egy védő, akár André Santos is. És ha nincs 50 milla igazolni, akkor jövőre nem sok jó ígérkezik! Mert Diego oké, de nem elég. Még egy kp kéne, hogy a Poulsen Tiago páros távozhassanak! Poulsent el kéne adni az Arsenalnak! Fabregas kérésére ugyanis egy védekező kp-t keresnek, mert Fabregas Saját bevallása szerint is túl sokat kellett védekeznie, ezért nem tudott annyit a támadásokra figyelni, mint anno, mikor Fléamini még a csapat tagja volt. És ez volt a helyzet a Juvéval is Ranieri alatt! Túlságosan védekező volt a taktika, még a csatárok is a védekezésre figyeltek, nem is ment annyira a gólgyártás! Ezért kéne Sissoko mellé egy remek ember, aki helyettesítheti, ha ő kidőlne. Mert Ferrara támadó kp-ként számol Marchisioval. És láttuk az utolsó két meccsen, hogy miért!

Ismeretlen_128149 2009.07.01. 18:06:54

Poulsent egyetértek, h az Arsenalba v a Liverpoolba! kéne, és lehetne elpasszolni, mert nem rossz játékos, de nem illik bele a Juvéba! Marchisio sztem is támadóbb stílusban fog jáccani, de őt a középpályán berhol lehet alkalmazni, megállja a helyét. Mint már többször mondtam André Santos remek megoldás lenne balszélre.

norbi86 2009.07.01. 18:10:55

babo410 teljesen igazad van! kapaszkodni kell azért a játékosért akit meg lehetne venni,szinte ahány nap annyi név,kicsit unalmas ha egy nevet igen gyakran olvasunk a kívánság listán,tegyenek valamit,aki haszontalan játékos,adjanak el,és vásároljanak még kp,védőt!

babo410 2009.07.01. 18:39:35

Mondjuk azt is jó lenne tudni, hogy most még mennyi pénz van igazolni, hogy egy kicsit megnyugodjunk, vagy esetleg pánikolhassunk! :) Mert, ha lecsökkentették az igazolásra szánható keretet 20 millára akkor baj van, de ha van még 30, akkor jöhet esetleg egy jó kp, és Poulsen távozásával esetleg két védő.

gabesz 2009.07.01. 22:50:41

Szerintem jöjjön.Bár nem ismerem,de egy Brazil tehetség jól jöhet.Xabit meg felejtsük el.Igaz nem lenne rossz.Nekem anno Tiago játéka nagyon tetszett a Lyonban és örültem hogy hozzánk igazolt.Igaz eddig sajna nem mutatott kiemelkedő teljesítményt de erről Ranieri is tehet.Én adnék neki még egy esélyt Ferrara helyében hisz ha formába jön akkor lesz olyan jó mint Xabi.Én inkább a védősort erősíteném és arra koncentrálnék.A köéppálya már elég erős.Kivétel Poulsen.Ő egy pancser.

Ismeretlen_123961 2009.07.01. 22:54:22

Basszus most olvastam,hogy Criscitora fáj a Milán foga. 7Millióért vinnék... mi hülyék meg eladtuk.

Ismeretlen_127033 2009.07.01. 23:09:00

Ne bassz!!!!De asszem csak a felét adtuk el,de nem biztos.Criscito nem mehet milánóba

Ismeretlen_128149 2009.07.01. 23:23:24

Én is olvastam a Milanosat, hát ez vmi nagyon nagy vicc, annyira undorító a Genoa és a Milan meg csicska, ha elviszik, mert Ferrara akarta, h Criscito a Juvében jáccon!!!!!!!!, ha a milanba kezd, rem lesz vki, aki le is köpi...a genoaval együtt!

Juuuveee 2009.07.01. 23:36:45

Ez a Santos gyerek szerintem jó lenne ide, elfér. :D Akkor Xabi Poulsen csere? :D Tiago meg menjen az Arsenalba... :DDD

Elodv 2009.07.02. 00:39:54

Végre már egy jónak tűnő hír! Nagyon remélem, hogy megveszik, mielött mások csapnak le rá. Diegon kívül eddig az átigazolási politikánk 0. Seccoék bekötött szemmel mászkálnak sztem, L. Gonzalezt megveszi a Marseille, mi meg küszködünk egy az olasz válogatottnak épp hogy csak a közelébe férkőzött Dagostinoval. Vicc.

laverda 2009.07.02. 09:36:13

Úgy tűnik róla is lemaradunk. Az origon olvasható hogy valószínűleg a romába megy.

juvem 2009.07.02. 11:26:24

santostól ha akarunk vmit akkor gyorsan cselekedjünk én jobban örülnék mint egy 30as grossonak bármennyire is jó játékos volt és most is az de az h még lesz e???!!! Xabiról egyértelmű h lecsúszunk a real akarja... erről ennyit sztem elég elmondani!

Ismeretlen_74763 2009.07.02. 12:34:52

sry mindenkitől én olvastam el :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása