Ki kell a Juventusnak?

A 2008/09-es idény ismét csalódást jelentett a Juventusnak, mivel Olaszország legsikeresebb klubja ezt az idényt is trófea nélkül zárta. A klub a bajnokságban 2. lett, a Bajnokok Ligájától a legjobb 16 között búcsúztak, az Olasz Kupában pedig az elődöntőig jutottak.

Juventus FC

A következő szezont azonban mindenki optimistán várja. A Bianconeri május végén menesztette a rengeteg kritikát kapott Claudio Ranierit, helyét pedig a klub egykori védője, az ificsapat igazgatója, Ciro Ferrara vette át.

A Juventus május végéig két új játékost is igazolt: legnagyobb fogásuk a Werder Bremen brazil játékmestere, Diego volt, míg a védelembe a bundabotrány után távozó válogatott védő, Fabio Cannavaro érkezett.

Persze az erősítéseken kívül érzékeny veszteség is érte a klubot, ugyanis a Bianconeri veterán cseh középpályása, Pavel Nedved végleg visszavonult az idény végén.

Az igazolási piacon való aktív kezdés után Carlo Garganese arról ír a goal.com-on, hogy kiket kellene még igazolnia a Juventusnak, hogy jövőre még nagyobb eséllyel induljon az Inter hegemóniája ellen.

Lehetséges kezdő: 4-2-3-1

Buffon; Zapata, Cannavaro, Chiellini, Grosso; Sissoko, D'Agostino; Camoranesi, Diego, Giovinco; Amauri

Cserék:

Manninger, Chimenti, Zebina, Grygera, Ariaudo, Legrottaglie, Criscito, De Ceglie, Zanetti, Marchisio, Ekdal, Salihamidžić, Marchionni, Del Piero, Pandev, Iaquinta

AZ ÉRKEZŐK: 5 játékos

Fabio Grosso: Marcello Lippi állítólag azt mondta játékosainak, hogy a 2010-es Világbajnokság keretébe a lehető legtöbb Olaszországban futballozó játékost szeretné beválogatni. Grosso jövője egyáltalán nem biztos a Lyonban, mivel csapata csak 3. lett a bajnokságban.

Bár a védő hamarosan betölti 32. életévét, ugyanolyan fitt, mint rengeteg fiatal játékos, és még legalább két év benne van a csúcson. Grosso érkezése azt jelentené, hogy az olasz válogatott öt védőjéből négy a Juventusban játszana.

Domenico Criscito: a Genoa elnöke, Enrico Preziosi azt nyilatkozta, hogy Criscito szinte biztosan marad a csapatban, de ha a Juventus tényleg vissza akarja hívni, Criscito költözni fog Torinóba.

A 22 éves játékos kitűnő idényt zárt, és mindenképp jelentős erősítés lenne a Bianconeri számára, mivel bal szélsőként és belső védőként is bevethető. A Juventusnak komoly gondjai akadtak, amikor Giorgio Chiellini harcképtelen volt, de Criscito érkezésével négy erős belső védője is lenne a klubnak.

Cristian Zapata: Bár kockázatos, ha egy csapathoz három védő is érkezik, a Juventusnak ez nem okozhatna problémát, mivel az öt védőből négyen az olasz válogatott tagjai lennének.

Zapata pedig az egyik legígéretesebb tehetségnek számít, és sérülései, valamint helyezkedési hibái ellenére minden bizonnyal kiváló védővé válna a Juve hátsó alakzatában. A kolumbiai játékos gyorsaságot és erőt adna a védelemnek, ami főleg a Bajnokok Ligájában, angol csapatok ellen jönne jól a csapatnak.

Külön pozitívum, hogy Zapata belső védőként is bevethető.

Gaetano D'Agostino: A 2008/09-es idény egyik nagy felfedezettje, és egyáltalán nem titok, hogy a Juventus már tárgyal az Udinesével a leigazolásáról. Attól függetlenül, hogy a Bianconeri 4-3-1-2, vagy 4-2-3-1 felállásban játszana, D'Agostinót Pirlo szerű hátravont irányítóként lehetne bevetni, aki kiváló labdákkal szolgálja ki az előretolt támadó középpályásokat, vagy a támadókat. D'Agostino ideális párja lenne Sissokónak: a mali középpályás megszerezné a labdát, míg olasz társa megjátszaná.

Goran Pandev: a macedón támadó szinte biztosan távozik a Laziotól, ezt maga a játékos is megerősítette már. Bár egy csatár igazolása az utolsó pont lenne a Juventus terveiben, David Trezeguet távozása mindent megváltoztatna.

A 25 éves Pandev többféle variációs lehetőséget biztosítana Ferrarának, mivel a támadószekció bármely posztján bevethető.

A 2008/09-es idény ismét csalódást jelentett a Juventusnak, mivel Olaszország legsikeresebb klubja ezt az idényt is trófea nélkül zárta. A klub a bajnokságban 2. lett, a Bajnokok Ligájától a legjobb 16 között búcsúztak, az Olasz Kupában pedig az elődöntőig jutottak.

Juventus FC

A következő szezont azonban mindenki optimistán várja. A Bianconeri május végén menesztette a rengeteg kritikát kapott Claudio Ranierit, helyét pedig a klub egykori védője, az ificsapat igazgatója, Ciro Ferrara vette át.

A Juventus május végéig két új játékost is igazolt: legnagyobb fogásuk a Werder Bremen brazil játékmestere, Diego volt, míg a védelembe a bundabotrány után távozó válogatott védő, Fabio Cannavaro érkezett.

Persze az erősítéseken kívül érzékeny veszteség is érte a klubot, ugyanis a Bianconeri veterán cseh középpályása, Pavel Nedved végleg visszavonult az idény végén.

Az igazolási piacon való aktív kezdés után Carlo Garganese arról ír a goal.com-on, hogy kiket kellene még igazolnia a Juventusnak, hogy jövőre még nagyobb eséllyel induljon az Inter hegemóniája ellen.

Lehetséges kezdő: 4-2-3-1

Buffon; Zapata, Cannavaro, Chiellini, Grosso; Sissoko, D'Agostino; Camoranesi, Diego, Giovinco; Amauri

Cserék:

Manninger, Chimenti, Zebina, Grygera, Ariaudo, Legrottaglie, Criscito, De Ceglie, Zanetti, Marchisio, Ekdal, Salihamidžić, Marchionni, Del Piero, Pandev, Iaquinta

AZ ÉRKEZŐK: 5 játékos

Fabio Grosso: Marcello Lippi állítólag azt mondta játékosainak, hogy a 2010-es Világbajnokság keretébe a lehető legtöbb Olaszországban futballozó játékost szeretné beválogatni. Grosso jövője egyáltalán nem biztos a Lyonban, mivel csapata csak 3. lett a bajnokságban.

Bár a védő hamarosan betölti 32. életévét, ugyanolyan fitt, mint rengeteg fiatal játékos, és még legalább két év benne van a csúcson. Grosso érkezése azt jelentené, hogy az olasz válogatott öt védőjéből négy a Juventusban játszana.

Domenico Criscito: a Genoa elnöke, Enrico Preziosi azt nyilatkozta, hogy Criscito szinte biztosan marad a csapatban, de ha a Juventus tényleg vissza akarja hívni, Criscito költözni fog Torinóba.

A 22 éves játékos kitűnő idényt zárt, és mindenképp jelentős erősítés lenne a Bianconeri számára, mivel bal szélsőként és belső védőként is bevethető. A Juventusnak komoly gondjai akadtak, amikor Giorgio Chiellini harcképtelen volt, de Criscito érkezésével négy erős belső védője is lenne a klubnak.

Cristian Zapata: Bár kockázatos, ha egy csapathoz három védő is érkezik, a Juventusnak ez nem okozhatna problémát, mivel az öt védőből négyen az olasz válogatott tagjai lennének.

Zapata pedig az egyik legígéretesebb tehetségnek számít, és sérülései, valamint helyezkedési hibái ellenére minden bizonnyal kiváló védővé válna a Juve hátsó alakzatában. A kolumbiai játékos gyorsaságot és erőt adna a védelemnek, ami főleg a Bajnokok Ligájában, angol csapatok ellen jönne jól a csapatnak.

Külön pozitívum, hogy Zapata belső védőként is bevethető.

Gaetano D'Agostino: A 2008/09-es idény egyik nagy felfedezettje, és egyáltalán nem titok, hogy a Juventus már tárgyal az Udinesével a leigazolásáról. Attól függetlenül, hogy a Bianconeri 4-3-1-2, vagy 4-2-3-1 felállásban játszana, D'Agostinót Pirlo szerű hátravont irányítóként lehetne bevetni, aki kiváló labdákkal szolgálja ki az előretolt támadó középpályásokat, vagy a támadókat. D'Agostino ideális párja lenne Sissokónak: a mali középpályás megszerezné a labdát, míg olasz társa megjátszaná.

Goran Pandev: a macedón támadó szinte biztosan távozik a Laziotól, ezt maga a játékos is megerősítette már. Bár egy csatár igazolása az utolsó pont lenne a Juventus terveiben, David Trezeguet távozása mindent megváltoztatna.

A 25 éves Pandev többféle variációs lehetőséget biztosítana Ferrarának, mivel a támadószekció bármely posztján bevethető.

A TÁVOZÓK: 8 játékos

Olof Mellberg: a svéd játékos ingyen érkezett a Juventushoz, és igazából nem is zárt rossz szezont, de túl átlagosnak bizonyult egy trófeákért hajtó csapathoz.

Dario Knežević: Alessio Secco egyik legbizarrabb tavalyi igazolása, bár szerencsére csak kölcsönbe érkezett a Bianconerihez. Idén megy is vissza a Livornóhoz.

Cristian Molinaro: a szurkolók egyik állandó céltáblája, aki túl nagy fába vágta a fejszéjét a Juventusnál. Bár nagyon gyors játékos, és védekezése az utóbbi időkben jelentősen feljavult, taktikai képességei igen hiányosak, és a beadásai is hagynak kívánnivalót maguk után. Képességei alapján jobban illene egy középcsapatba, mint a Juventusba.

Sergio Almirón: az argentín középpályás nyáron visszatér a Juventushoz, miután kölcsönben a Fiorentinánál sem tudott meggyőző teljesítményt nyújtani. Sokáig azonban nem marad, állítólag a Sampdoria vinné. Úgy legyen.

Tiago: Katasztrofális első idénye után lassan javulni kezdett, de a Juventusnak semmi esélye a komoly győzelmekre, ha a portugál továbbra is helyet kap a középpályán. Az eladásából befolyó összeget hasznos igazolásokra - Grosso, Zapata - lehet fordítani.

Christian Poulsen: ami Tiago volt a 2007/08-as idényben, az Poulsen volt 2008/09-ben. Az biztos, hogy a dán középpályás nem tudja nagy győzelmekhez segíteni a Juventust, így 8-10 millió euróért költöhetne vissza Németországba.

Marcelo Zalayeta: a Bianconeri még mindig felerészben tulajdonosa a 30 éves támadónak, itt az idő eladni a másik 50 %-ot is.

David Trezeguet: Bár Trezeguet ideális helyettese lenne Amaurinak a befejező csatár poszton, az szinte biztos, hogy a francia csatár nem lesz hajlandó elfogadni a másodhegedűs szerepet. Trez 12-15 millió euróért távozhat, ami pont elég lenne Goran Pandev leigazolására, akinek nem okozna gondot a padozás.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr984649731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tibi 2009.06.10. 21:33:56

Szerintem elképesztő jó kis cspatunk lesz! HAJRÁ!

zebra 2009.06.10. 21:49:58

Én még Babbelt is szivesen látnám zebramezben.

Ismeretlen_96517 2009.06.10. 21:53:00

én azt mondom így legyen :)

Ismeretlen_53881 2009.06.10. 21:57:04

Nagyjából egyet értek Carlo-val, csak 2 dolog zavar. Egyrészt szerintem a felvázolt kezdővel nem sokat érnénk, mert nem eléggé masszív. Ehelyett én egy 4-3-1-2-t képzelek el, és Camo helyett Marchisio kezdene. Ez persze más felállást eredményezne, így talán Gio helyett is jobban beleillene Trez vagy Iaquinta. Mindenesetre masszívak lennénk, és elől egy Diego-Amauri-Trez/Gio/Alex trident azért bőven tudna zavart okozni, megtámogatva Marchisio passzokkal. Másrészt számunkra a Pandev-Trez csere egyértelműen gyengülést jelentene. Azt meg egyszerűen nem értem, hogy az eredti cikkben Pandev mellett érvként azt is felhozza, hogy ő is tudna trequartista-t játszani. Amire persze ott van Diego, utána a sorban meg Gio is, és Alex is... Ja meg Marchionni-t is eladnám, és felhoznék még 1-2 embert az ifiből.

mmartin91 2009.06.10. 21:58:54

Jó kis cikket írt Garganese és minden elismerésem Lassusnak h lefordította. Én mindenképpen a 4-2-3-1-es felállás mellett vagyok, Diego érkezése miatt sztem számunkra tökéletes lenne. Más kérdés h ezt most lehetetlen lenne összehozni és nincs is értelme, mert nincs meg hozzá a megfelelő játékoskeret. Nincs a kezdőcsapatba megfelelő jobbekk, és egyelőre balbekke sincs, ráadásul Cannavaro sem megfelelő. D'Agostino érkezésével a teljes mértékben a Liverpool felállását másolhatnánk le (ami igen jó), mivel Sissoko ugyanazon szerepkörben játszik, mint a Poolban Mascherano, míg D'Agostino ugyanúgy egy amolyan hátsó irányító, mint Xabi Alonso. Camoranesi Kuytnek felel meg, Diego pedig Gerrardnak. Sajnos azonban egyelőre balszélsőnk sincs, Giovinco még nem megoldás (ki tudja h egyszer az lesz-e...), oda kellene egy komoly játékos. Elől pedig Amauri kiváló befejezőcsatár, csakúgy mint Torres, persze a spanyol nyilván magasabb szinteken mozog. Igazából én nagyon szívesen összehoznám ezt a csapatot 4-2-3-1-ben: Buffon Lichtsteiner-Zapata-Chiellini-Kolarov Sissoko-Felipe Melo Lavezzi-Diego-Hamsik Amauri Egyébként azt kétlem h mi a következő szezonban ezt a formációt fogjuk játszani, sokkal inkább 4-3-1-2-ben fogunk pályára lépni. De nagyon remélem h egyszer átállunk a Liverpool által is sikeresen alkalmazott 4-2-3-1-re.

Ismeretlen_108746 2009.06.10. 22:15:11

A távozók listájából csak Trezeguet az, akiért kár lenne. Molinaro sérült, s már csak ezért sem hiszem, hogy sok csapat kapkodna érte. Ami az érkezőket illeti, Pandev teljesen felesleges lenne. Messze a többi csatárunk szintje alatt van, s képességei alapján vicc lenne, ha bárki Trezeguet pótlására alkalmas játékost látna benne. Én Grossonak sem örülnék, véleményem szerint nem kellene komoly pénzeket költeni egy hamarosan 32 éves játékosra. Költsük a pénzt olyan játékosra, aki még hosszú évekig megoldást jelent.

Ricsman 2009.06.10. 22:18:16

már ha minden bejön

Roli921 2009.06.10. 22:22:05

Mmartin sokmindenben igazad van de ez a Gerard = Diego azért elég durva. Gerard fizikálisan sokkal előrébb van, tud védekezni és elsősorban távolról veszélyes. Diego pedig a rövid passzos játékban erős meg szerintem sokkal kreatívabb. A cikkben érdekes hogy Zebinat és Grygerat megtartaná de Molit eladná. Meg azt se értem ki játszana Sissoko helyén ha lesérülne. Vagy maradjon Poulsen vagy veni kell valakit. A Pandeves résszel egyetértek viszont. Trez Ama és Alex sohasem padozna ezért legalább egyiküket el kell adni vagy cserélni. Felesleges ennyi jó csatár. Főleg Diego és Gio mellett.

Roli921 2009.06.10. 22:26:15

Terz-t senki nem tudja potolni. De kell egy cserecsatár mint régen Zalayeta volt. Ez lenne Pandev nem értem ebben mi a probléma. Idén 4 baromi jó csatárunk volt és az lett az eredmény hogy egyikük se lőtt 15 gólnál többet. Ennek így nincs értelme. Egyébként Jakira is igaz hogy "Képességei alapján jobban illene egy középcsapatba" őt mégsem akarja eladni. Szerintem ha Zapata és Moli lenne a két szélső hátvéd akkor nyugodtan játszhatna a lassú Canna vagy Mellberg mert ők ugyis lefutnák az ellenfelet.

Shyr Kahn 2009.06.10. 22:38:42

Én is inkább a 4-3-1-2-re szavaznék. Egy csatár, amolyan kontrajáték lenne (hiszen az az egy csak kevés, vagy rendezetlen hátsó alakzattal tudja igazán felvenni a versenyt), aminek nem örülnék...

Saxoo 2009.06.10. 22:46:01

Nem tudom, hogy mi van Ebué-val? Elvileg idén lejár a szerződése. Vagy hosszabbított??? Ő lenne tökéletes, mivel nem érzi jól magát Londonban! Gyors, jól védekezik, és kitűnő beadásai vannak! szerintem....

Ismeretlen_108746 2009.06.10. 23:06:21

Roli921: Az a probléma Pandevvel, hogy semmi szükség rá, s nem egy élcsapatba való játékos. Ha a padra kell valaki, akkor hozzunk fel egy saját nevelésű játékost. Amúgy az a lényeg, hogy a 4 csatár összesen hány gólt rúg, nem a személyenkénti mutató. Nekem mindegy, hogy egy szezonban 2 vagy éppen 4 csatár rúg-e 60 gólt. Iaquinta klasszisokkal jobb játékos, mint Pandev, s a szintjének megfelelő csapatban játszik.

Szabi 2009.06.10. 23:10:07

Kiváncsi lennék egyszer, hogy Marchisio, hogyan teljesítene a védelem jobb oldalán...?!

Victor90 2009.06.11. 00:56:50

Buffon Zapata,Cannavaro,Chiellini,Kolarov Sissoko,Felipe Melo Camoranesi, Diego, Gio, Jaki!!!! Kipróbálnék 1 ilyen csapatot ilyen játékrendszerben!!!

Victor90 2009.06.11. 00:59:39

sztem ilyen felállásba.....előre játékunk nagyon jó lenne,2 bomba erős védekező középpályás,és a védelmünk sem lenne piskóta!!!!:D

Ismeretlen_118238 2009.06.11. 07:55:56

Az, hogy a taktikai felállás változni fog, az szinte biztos. Szerintem a 4-3-1-2 és a 4-2-3-1 is megfelelő lehet, amit lehet variálni. Szezon közben vannak eltiltások és sérültek is, tehát az éppen aktuális játékos keret határozhatná meg a taktikai felállást. Az 1996-97-es szezonban két felállást is használt Lippi. A BL-ben a 4-3-3-at, a bajnokságban pedig a 4-4-2-t játszatta a csapattal. Ez a példa is bizonyítja, hogy nem feltétlenül kell egy játékrendszerben játszani. Remélem Ferrara használni fogja a rotációs elvet és akkor a felállást is lehet változtatni. Trezeguetről meg csak annyit, hogy élő szerződése van és ha a Juve vezetői úgy döntenek, hogy maradjon, akkor tejesen mindegy, hogy mit akar, maradni fog. Ez volt 2006-ban is.

Roli921 2009.06.11. 08:30:07

Apuleius Szerintem Pandev jobb mint Zalayeta volt. Egyébként a 4 sztárcsatár idén 40 alatt jőtt tavaly meg Alex és Trez lőtt öszesen annyit. Ja és tavasszal minden második meccsen meg volt sértődva az egyik ha lecserélték és szerintem ez kihatott a teljesítményükre. Pedig idén mindig volt egy sérült a négyből. Fiatalok között nem igazán tudok olyan óriási csatártehetséget de ha lenne akkor Ferrara biztos fölhozná. Egyébként 210 meccs 70 gól nem olyan rossz mérleg pl Jakié szarabb de Amaurié is. Egyébként idén olcsón meg lehet szerezni mert el akar menni és ha nem jön bve jövőre el lehet cserélni vagy eladni több pénzért.

Ismeretlen_53881 2009.06.11. 09:53:51

Roli, én már sokszor elmondtam más témában is, és ide is releváns lehet, hogy ebből a szezonból nem szabad hosszútávú következtetéseket levonni. Egyértelmű, hogy Ranieri nem tudta megfelelően kezelni a játékosokat, ennek is az eredménye pl. Trez nyafogása. Egy jó edző kézben tudja tartani a dolgokat, és még a pados játékosokat is tudja motiválni. A támadójátékunk meg nem volt túl acélos, egy 4-3-1-2-ben sokkal jobban tudnak termelni a csatárok. Pandev mérlege meg olyan, amilyen. Mondjuk a meccs/gól átlagok nagy átverések néha, egy perc/gól átlag hasznosabb lehetne.

babo410 2009.06.11. 11:08:10

A kezdő 4-3-1-2 lesz! És nem rossz a cikk, de sztem Pandev nagy gagyi, nem kell. ÉS D'Agostino lehet nem jön, mert az Udine eddig ugye a három kiváló fiatalból akart egyet, vagy kettöt, nem tom már, de állítólag már kifejezetten Giot akarják. De ő sokkal töbet ér, mint D'Agostino, és nem eladó! Még az atya úr istenért cserébe sem! Ha mégis eladnák, akkor a vezetőség és Ferrara nagyot esne a szememben. De ilyen úgyse lesz. Lehet más jön D'Agostino helyett? Egyenlőre úgy fest. És a kezdőbe van hat olasz, ami sztm nagyon is jó. És Zapata is kéne. Én úgy érzem erős keretünk lesz jövőre, és jó taktikánk.

Ismeretlen_108746 2009.06.11. 11:10:05

Roli, igazad van, valóban jobb mint Zalayeta, de Zalayeta speciel félig el lett passzolva, éppen azért mert a kezdőcsapat közelébe sem nagyon tudott férkőzni. Valóban szükség van Pandevre? Szerintem az első opció az lenne, hogy tartsuk meg Trezeguet-et, mert őt esélye sincsen pótolni Pandevnek. Félre ne értsd, nincs semmilyen személyes bajom Pandevvel, csak nem egészen értem a koncepciót a támadóink ügyében. Már több téma kapcsán leírtam, hogy az idei gywenge gólgyártás szerintem az elképesztően gyenge középpálya hibája. Állandóan csak ötlettelenül ívelgettünk, nem csoda, hogy alig rúgtunk gólokat. Ahogy passerby is írja, az egész támadójáték szisztémája nem működött és nem nagyon volt olyan középpályásunk, aki rendszeresen gólpasszokat adott volna. Már amennyire emlékszem, már balfasz Ranieri is adott lehetőséget saját nevelésű csatároknak (igaz kb. 10 percet), s nem gondolom, hogy sokkal több értelme lenen Pandeveket hozni a kispadra helyettük. Egyébként persze iagz, amit írsz, a kérdés az, hogy mennyiért lehetne elhozni, mert még jó üzletet is csinálhatunk vele.

Ismeretlen_119096 2009.06.11. 11:45:20

Buffon-Rafinha,Canna,Chiellini,Grosso-Camoranesi,Sissoko,D'Agostino-Diego-Del Piero,Pazzini. Manninger-Grygera,Legro,Lugano,De Ceglie- Marchisio,Zanetti,Tiago/vagy más/-Giovinco-G.Rossi,Iaquinta. Fiorillo,Criscito,F.Rossi,Daud. 4-3-1-2ben,sztem tökéletes.Tiagot cserének,vagy helyette jöhetne is akár vki,de cserének jó

Ismeretlen_119096 2009.06.11. 11:47:53

Fiorillo elvileg a miénk,Lugano ingyen van mint Canavaro,Rafinha kb. 10-12 milla,Grosso 5milla,Pazzini Trez árából plusz Almirón,G. Rossi 25 milla...(eladásból simán bejöhet annyi)

Ismeretlen_96517 2009.06.11. 12:08:17

szerintem meg trez jobb mint amauri, ha belegondolok, hogy trez, ha nem sérül le egy egész év alatt, biztos többet csinál mint a maugli.

Ismeretlen_96517 2009.06.11. 12:13:58

mellesleg olyan játékrendszer lesz, amiben szerintem DelPiero kezdő, két csatáros. És a legjobb a szokásos Delpi Trez duó, hiszen, mozgalmas középpálya után a két csatár közül, az egyik még mindig kreatívabb, mozgékonyabb. Amauri nálam csak a harmadik befejezőcsatár a csapatban. Engem egyáltalán nem győzöztt meg. Év elején jó volt, de aztán?

Ismeretlen_96517 2009.06.11. 12:17:55

ja és a Zebinát valaki gyújtsa már fel. Felőlem adjuk el 2 misiért, vagy a játékosoknak egy kör fagyiért. Pandev nem kell.

hameee 2009.06.11. 12:20:32

Az a baj h későn zavarták el Ratyiérit.Aztán meg szarakodtak h kit nevezzenek ki a helyére.Így bárki is lett az új edző,nem maradt ideje eldönteni kit akar a csapatban tartani,meg hogy kit akarna leigazolni.Ha kb a 34. fordulóban edzőváltás van,akkor kiderülhetett volna már nagyjából minden.Pl.: ha már nem kell Trez,akkor nem csúsztunk volna le Quagliarelláról,és akkor nem járna ez a pletyka a hulladék Pandevről h jön.De lehet h Q csak az én nagy szívfájdalmam... A lényeg:a vezetőség bizonytalanabb mint egy szűzlány a nagy "esemény" előtt.Emiatt érzem úgy,h jövőre se lesz sok esélyünk a bl-re,én már a scudettonak is örülnék.

Ismeretlen_108746 2009.06.11. 12:39:54

hameee: Nem csak a Tiéd, én is nagyon örültem volna Quagliarella érkezésének :-( Momentán nem látok jobb megoldást annál, mint hogy Trezeguet maradjon.

hameee 2009.06.11. 13:05:13

Sajna erről lecsúsztunk...Így Trez helyére tényleg csak nagyobb befektetéssel tudnánk csatárt venni.Ettől függetlenül nem bántam volna ha frissül a csatársor,és nagyobb esély van arra h Trez távozzon mint h maradjon.

Roli921 2009.06.11. 13:07:21

Apuleius, Q nagyon jó csatár aki a vb re készül. Pont illett volna a terveibe hogy a Juvéban padozik egész évben. Vagy mondjuk minden 3. meccsen játszik. Akkor mi esélye lenne a válogattba kerülni. Nyilvánvaló volt hogy nemjön ide és szerintem jól is döntött a saját érdekében. Kb az lenne mint Munál Tevez egész évben veszekedett mostmeg lelép.

Ismeretlen_108746 2009.06.11. 13:33:23

Roli: Van benne igazság, de én abban sem látok túl sok szakmai fantáziát, hogy valaki Udineseből átigazol a Napoliba... Éppenséggel nem lett volna annyira elhibázott lépés, ha egy komoly csapatba igazol, mert a Juve csatársora nem annyira nagyon fiatal, s éppenséggel beverekedhette volna magát a kezdőbe. Én nem gondolom, hogy feltétlenül okos döntést hozott. Persze valóban van egy olyan olvasata a történetnek, ahogy Te írtad.

Ismeretlen_53881 2009.06.11. 13:51:05

Quagliarella Nápoly mellől származik, a Napoli a szíve csücske. Ha ehhez hozzávesszük, hogy a Napoli-nak van egy ambiciózus vezetősége, akkor szerintem simán érthető, sőt számomra szimpatikus is, hogy oda igazolt.

hameee 2009.06.11. 14:09:40

Gyorsan tegyük azért hozzá h Q saját bevallása szerint Juve szurkoló az egész családjával együtt.Ja,és Lippinél Jaki jó volt padról is...Szerintem se nagy előrelépés neki a Napoli.

Ismeretlen_108746 2009.06.11. 14:18:17

Sok igazság van abban, amit passerby írt, Quagliarella tényleg Nápoly mellől származik, s a Napolinak komoly ambíciói vannak. Más kérdés, hogy csaknem kieső helyen végeztek, s nem hiszem, hogy reális esély volna rá, hogy igazán komoly csapatot tudjanak kiépíteni és együtt tartani. Szívesen láttam volna a Juveban, s szerintem megállta volna a helyét. A Napolival aligha lesz esélye bajnokságot nyerni vagy a BL-ben szerepelni, márpedig egy komoly játékos számára ez is szempont.

Type-R 2009.06.11. 15:16:25

hibátlan!

Alessandro 2009.06.11. 15:41:33

Pandev nem lenne jobb mint Iaqui, így őt felesleges megvenni, Grosso meg már túl öreg, a másik 3 játékossal viszont látszólag nagyon sokat erősödnénk, és meglehetne szabadulni végre Poulsen-Tiago-Marchionni hármastól, Marchisio és D'Agostino pedig harcolhatna egymással a csapatba kerülésért. Ettől függetlenül meglepne ha érkeznének, Zapata kb 20 milla Agostino 15 körül, talán még beleférne a költségvetésebe, ha eladnánk pár játékost, Criscitoval nem veszít semmit a csapat, ha visszahívjuk, De Ceglievel válthatnák egymást.

Ismeretlen_114321 2009.06.11. 15:53:51

ha már Lazio, akkor Zarate! most komolyan, csak én szeretem? :) Pandev szerintem is felesleges, és bár Trez nem csinált semmit idén sérüléséből kifolyólag, mikor beállt, én úgy vettem észre, hogy tudott volna veszélyes lenni a kapura, ha kiszolgálták volna. így is volt neki (számomra) egy-két olyan megmozdulása, ami azt engedte feltételezni, hogy nincs még annyira berozsdásodva. szerintem se adjuk el, kivéve, ha sokkal-sokkal-sokkal jobb játékost tudnánk venni az árából, de ilyen Pandevekkel ne is foglalkozzunk... :/

Ismeretlen_126209 2009.06.11. 16:13:54

felőlem maradhat is meg mehet is ! de ha megy akkor ne ilyen pandev jöjjön a helyére!!!! most olvastam az NSO-n h Nani a Serie A-ban szeretné folytatni! én szívesen látnám itt nálunk!!!

blake11 2009.06.11. 21:08:53

molinaro a távozók közt számomra meglepő...mondjon bárki bmit

Shyr Kahn 2009.06.11. 21:40:09

Nekem Pandev és Grosso nem szimpatikus... a többi érkezővel lassan egyet kell értsek, ha Tiago és/vagy Poulsen távozna... Mellberg nem megy el (cserének nagyon jó és szélen is ügyes tud lenni) és remélem Trez is marad... a többi felsorolt távozóval egyetértek. Talán még Molinaro maradhatna, bár nálam De Ceglie és Criscito is előrébb lenne a sorban.

Ismeretlen_114321 2009.06.12. 16:25:38

én sem nézem le Molinarot, védekezésben nagyon hasznos és rendkívül gyors játékos. viszont szerintem De Cegliét többre tartják, mint ami. volt egy jó meccse a Milan ellen, azon kívül én mást nem láttam tőle.

Ismeretlen_113812 2009.06.13. 14:21:41

Az én elképzelt csapatom: Buffon Mellberg Cannavaro Chiellini Abidal Pique Diego Xavi Messi Del piero Giovinco

Dany 2009.06.13. 20:19:36

Sztem a legjobb ez lenne: Grygera-Canna-Chiellini-Crisito D'Agostino-Sissoko-Giovinco Diego Trezeguet-Del Piero

Dany 2009.06.13. 20:20:46

yah bocs Buffon ki felejtettem

Ismeretlen_127033 2009.06.16. 14:43:38

Buffon motta cannavaro chiellini de ceglie camoranesi sissoko giovinco diego del piero g.rossi

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása