Spalletti lehet a Juve következő trénere... vagy Prandelli

A Tuttosport szerint a Juventus kicsivel több, mint egy hónap múlva megválik Claudio Ranieritől, és bár az utóbbi hetekben Antonio Conte és Gian Piero Gasperini neve is felmerült a Bianconeri kispadjával kapcsolatban, mégis úgy néz ki, hogy Luciano Spalletti lesz a befutó.

Luciano Spalletti

A Juventus tulajdonosai az idény végéig halasztották Ranieri pozíciójának kérdését, de egyre inkább úgy tűnik, hogy sorsa megpecsételődött, és egyre több pletykát lehet arról olvasni, hogy a Roma trénere, Luciano Spalletti váltja.

Spalletti neve 2004-ben már felmerült egyszer a Bianconerivel kapcsolatban, Marcello Lippi távozása után, ám akkor végül Fabio Capello érkezett a Juventushoz. A héten egyébként Lippi is arról beszélt, hogy Spalletti lenne az ideális választás a Juve számára.

A tréner római karrierje a pletykák szerint a végéhez közeledik, mivel csapatát nem tudta a Bajnokok Ligájába vezetni, a Juventus pedig valószínűleg nem hagy veszni egy ilyen kitűnő lehetőséget.

De, hogy ne legyen ennyire egyszerű a dolog, Fabio Caressa, Olaszország egyik legtekintélyesebb televíziós kommentátora szerint nem Spalletti, hanem Cesare Prandelli lesz a Bianconeri következő edzője.

Állítását nem támasztja alá azonban semmivel:

"A Juventus következő edzője Cesare Prandelli lesz. Szinte teljesen biztos vagyok benne." - mondta Caressa a Sky-nak.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1004649579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_114665 2009.05.07. 20:49:24

Törppapánál egyik se lesz rosszabb, úgyhogy áldásom rájuk!

mnorba 2009.05.07. 21:04:38

Örülnék Spallettinek.Szimpatikus ember,na meg nem utolsó sorban a támadó focit részesíti előnyben.Áldásom rá!

Ismeretlen_108746 2009.05.07. 21:32:50

Az a része igaz a történetnek, hogy Lippi azt nyilatkozta mostanság, Spalletti lenne az ideális??? Én nem találkoztam ezzel a hírrel sehol...

Ismeretlen_53881 2009.05.07. 21:36:39

Igaz, goal.com-on láttam talán. Mondjuk ha jól emlékszem egy mondat volt az egész. Bár ha Lippi mond valamit, arra nem árt odafigyelni.

Ismeretlen_109592 2009.05.07. 22:23:05

csak spaletti-t ne, ranieri olyan amilyen, de spaletti szerintem borzalmas

babo410 2009.05.07. 22:25:49

Spalletti nem rossz, de a Romanal nem nagyon láttam, hogy remekelne, de cáfoljatok meg! Mit ért el vele a Roma a két kupán kívül? Mondjuk Chelseat, Realt, MU-t otthon megverték BL-ben. És az egy Romaval nagy szó. Biztos jó lenne, de remélem le is csap az asztalra, és benyújt egy kívánságlistát!

babo410 2009.05.07. 22:57:49

Spalletti jöhetne, mert akkor talán a nagy játékosaink is maradnak, mint Trez és Buffon. Habár a Gazetta azt írja, hogy Buffon többé nem érinthetetlen, ha valaki 20 millát ad érte mehet. Ez valami rossz vicc? Eladják a világ legjobbját? Pláne negyedannyiért, mint amennyit ér? Ha ez igaz, akkor a vezetőség egy nagy marha. De az új edző talán megakadályozná Buffon eladását. Spallettinél meg sztem Trez is fontos szerephez juthatna. Meg a látványos támadófoci.

Roli921 2009.05.08. 08:21:13

Akkor jövőre se nyerünk semmit! A romát teljesen tönkretette 3 év alatt. Remélem ez a hír nem igaz. Mit érünk majd a szép játékkal ha minden fontos meccset elbukunk. Inkább legyen Capellos a játékunk de legyünk bajnokok és ne az angolokat kelljen nézni a bl-ben. Spalletti szerintem még Ranierinél is roszabb. Akkor inkább Manchini-t hozzuk ő legalább sikeres edző.

szijem · http://www.juventus.com 2009.05.08. 08:51:24

Nem tudom hova is tegyem ezt a hirt, jo is lenne meg nem is. A kolozsvari cfr is megverte oket az Olimpocoban... Talan jobb lenne egy nagyobb nevet valasztani, h jovore ne kelljen megint edzot cserelni.

carlos44 2009.05.08. 09:54:32

Ha jól emlékszem a Roma nemrég majdnem csődbe ment... Soros vette volna meg azt hiszem. Tehát nincsenek jó passzban és akkor finoman fogalmaztam. nincs pénzük játékosokra, ahhoz képest a trágya 13fős keretből vmit kihozott. Te Kolozsvár? Én Cagliari és még hosszú a lista... Csak 2 kupát nyertek trágya kerettel és 2 csatárral. Mi? 2 év 0 siker. Akkor??? Miről beszélünk? ;) Csípem Spalettit, talán jó lenne, talán nem. Talán a többi jelölt, talán Conte. Ki tudja? Talán Ranieriben is bíztunk, bejött? Nem! Majd ha Spaletti lesz az edző, az idő eldönti, h jó választás volt- vagy sem. Rome, victor! Ave Caesar! We are going to die, salute YOU! /Gladiator/

-mJz- 2009.05.08. 10:21:55

Spaletti ügyes, de nem egy karizmatikus egyéniség és ien multú clubbnak nem rá van szüksége, de most ez van... lippi nem akkor ő: mind1 csak nem ratyieri ezvan!

mmartin91 2009.05.08. 10:22:02

A jelenlegi helyzetben Spallettitől magasabb kvalitású edzőt nem tudunk hozni. Én örülnék az érkezésének, igaz, Európában nem tartozik a legnagyobb edzők közé, ám Olaszországon belül elismerik a tudását. Az én véleményem az, h értelmetlen lenne pl. egy Gasperinivel erősíteni, mivel tekintélye nincs, eredménye nincs, a játékosok azt sem tudják h ki ő, hiába volt 'x' évig a tartalékok edzője, attól még Buffonék nem ismerik. Ide kell egy nagy név és Spalletti-t Olaszországban mindenki ismeri. Ha ő jönne, akkor biztos vagyok benne h mind Buffon, mind Trezeguet maradna.

Shyr Kahn 2009.05.08. 10:30:06

Prandelli-nek van kötődése a klubhoz, bár Ő se nyert semmit sem, úgyhogy én egyiket sem preferálnám. Ma hajnali goal.com cikk szerint Conte-t is figyelemmel követik.

Shyr Kahn 2009.05.08. 10:31:20

Pedig Gasperini szerintem semmivel sem tud felmutatni kevesebbet, mint Spalletti, ha arányosan nézzük melyikük mióta van a Serie A-ban. Gasperini-nek örülnék a legjobban.

mmartin91 2009.05.08. 10:40:00

Sztem a vezetőségnél most nem az a lényeg h olyan edzőt hozzanak, aki már mutatott fel vmit. Ide most egy név kell, Gasperininek, Conténak, Ferrárának nincs neve. Prandellinek se nagy, viszont Spallettinek van. A mostani európai élcsapatoknál mind-mind olyan edző van, akinek van neve a szakmában. Kivétel erősíti a szabályt: Guardiola. Nekünk is most egy olyan ember kell, akit elismernek, van neve és van tekintélye a játékosok előtt. Most értitek, nem futhatunk ki egy Gasperinivel, nyilvánvaló h egy Fergusonnak, Beníteznek, Wengernek vagy egy Hiddinknek fogalma sincs róla h ki az, Mourinhónak se lenne, ha nem a Serie A-ban edzősködne éppen. Spalletti-t viszont még a legnagyobb szaktekintélyek is ismerik. Sztem egyértelmű h a legjobb választás Spalletti lenne, és remélem hogy ha már Lippi is őt javasolja, akkor a vezetőség mellette fog dönteni.

-mJz- 2009.05.08. 10:47:41

Freikard éppen "munkanélküli" és az ő Támadó felfogású focija illene egy diegoval megspékelt csapathoz BUFFONNAL és TREZEGOOOOOLlal. de miafa..nak irok iet:) vagy?

Roli921 2009.05.08. 11:06:19

Roberto Mancini szerintem ő lenne a legjobb választás a megszerezhető edzők közül. Kárhogy fel sem merül a neve.

-mJz- 2009.05.08. 11:14:14

na Vajon miért?:D amúgy nekem is ő volt az eddig legszimpatikusabb SIntereS!:D

carlos44 2009.05.08. 11:16:51

Sem neki sem Rejkardnak... Bár utóbbit a Bayern nézte ki magának! Személy szerint én is elnézném itt nálunk. Manchini zsákbamacska. Akkor nyert, amikor a mezőnyt tönkrevágták...

Roli921 2009.05.08. 11:24:06

Nem az interben szerettem meg hanem a fiorentina és a lazio kispadján alkotott igazán nagyot szerintem. Egyébkén azért az inter keretét szépen összerakta, gyakorlatilag akit JM igazolt zinterbe az egyse jött be és mégis bajnokok. Ja és Lippi is volt sinter edző.

Ismeretlen_108746 2009.05.08. 11:34:47

Szerintem Rijkaard egy taktikailag gyenge edző, ezt szerintem igazolta a Barcanál, s Olaszországban hatalmasat bukna. Mancini emberileg nem szimpatikus, s szerintem nem sokat tett le az asztalra edzőként. Azért úgy bajnoki címet nyerni, hogy a fél mezőnyt kizárják, nem egy hatalmas fegyvertény. Spalletti fiatal edző, aki szerintem elég sokat kihozott ebből a romos Rómából. Persze tényleg nagy kérdés, hogy mire lenne képes a Juventussal, de szerintem karizmatikus figura, s jó focit csinált a csapataival. Én Gasperinit is szívesen látnám amúgy. Úgynevezett "sztáredzőre" nem sok esély van, ami szerintem egyáltalán nem baj. Nem sok van szabadon ebben a kategóriában, s egyet sem tudnék mondani, akit szívesen látnék a Juvénál.

Shyr Kahn 2009.05.08. 11:52:18

mmartin91: A nagy név nem feltétel. Lippi amikor átvette a Juve-nál a stafétabotot ki ismerte?

Ismeretlen_117673 2009.05.08. 12:03:03

nálam sem számít a név. valszeg az új edző a Conte,Gasperini,Ferrara,Prandelli,Spalletti csomagból fog kikerülni. egyik sem rossz edző,sőt. mind mellett vannak érvek és ellenérvek,hál Istennek nem a mi dolgunk kiválasztani a megfelelőt,emiatt főjön a Vezetők feje. igazat megvallva én személy szerint elég nehezen tudnék választani,mert mindegyik jelölt másban jó. izgalmas nyár elé nézünk az biztos :)

-mJz- 2009.05.08. 15:18:22

Kivi vok mikor jelentik be Diegot:D sry off

babo410 2009.05.08. 16:20:12

Spalletti egy nem túl erős kerettel tavaly elöttünk végzett, sőt kiverték kétszer a Realt. Meg a Manchestert is megverték, meg a Chelseat is. Ezek érvek mellette, mert ez azt jelenti, hogy elő tud húzni nyerő taktikát a tarsolyából. Meg azért egy elég szegényes kerettel gazdálkodik a Románál. És mikor minket kizártak, ők verték meg az intert, más nem nagyon! Sztem jobb lenne, mint Ranieri, de lutri is lenne. De most hírtelen senki nem tud olyan edzőt, aki eredményeket is felmutathat, meg látványos focit is tud. A nagyok foglaltak.

Ismeretlen_122894 2009.05.08. 16:24:44

guus hiddink elmegy a chealse-től, ő jó lenne. nem rosszak azok, akikről szó van, de egyikük sem akkora kvalitású, mint lippi, vagy capello, vagy akár ancelotti (ha nálunk kezdi el a diamondot, ki tudja mi történik velünk az alatt a két év alatt!) szóval én azt mondom, hogy jobb lenne egy olyan edző, aki tényleg klasszis, véleményem szerint egyik szóba került név sem az. (sajnos nem tudok jelenleg jó alternatíváét mondani, és tudom, hogy így érne valamit is a hozzászólásom, de mind1). és a guardiola fanoknak felhívnám a figyelmét arra, hogy a barca számára idén az első komoly ellenfél a chealse volt, az összes többi csapat, akikkel játszottak mélyen a barca szintje alatt voltak (még a real is!), a chealse-vel pedig valljuk be őszintén semmit sem tudtak kezdeni,guardiola annyit összese, h a 87. percben odament hiddinkhez és elkezdte ölelgetni. ehelyett cserélnie kellett volna, és átalakítani a csapatot. mindenesetre bárki is jön ratyieri (ez tetszett, bocs, h lenyúltam) helyére, azzal csak erősebbek lehetünk. uff :)

Ismeretlen_122894 2009.05.08. 16:26:19

az chelsea és nem chealse, bocs, következetesen rosszul írtam....

Shyr Kahn 2009.05.08. 16:45:54

Felejtsük már el ezt a klasszis edzőt dolgot. Lippi, Ferguson, DD, Wenger sem klasszis edzőként kezdte. Conte és Ferrara is lehet olyan tehetséges, mint az említettek, de ez csak egy nagy csapatban derülhetne ki, hiszen bár kis csapatokkal is produkálhatnak jót, de az igazi értékmérő nyilván egy nagy csapat magas elvárásokkal... Eddigi eredményei alapján Gasperini nem kezdte rosszul.

Shyr Kahn 2009.05.08. 16:54:54

Lippi is edzősködött előtte sok kis csapatnál, illetve a Napoli-nál, aztán mint sikerre éhes edző érkezett ide. Asszem a Napoli-val UEFA Kupa helyezést ért el. Ez nem tűnik akkora dolognak. Ehhez képest Gasperini BL indulásra esélyes csapatot csinált másfél-két év alatt a Genoa-ból. Conte meg a Bari-t valószínű felhozza a Serie B-ből. Szintén két év alatt. Konklúzió: mindkettő tehetséges, de kérdéses, hogy mennyire. Az igazi értékmérő a Juve lenne számukra. Ez ilyen egyszerű. Szvsz nincs szükség Ferguson-ra, Wengerre, Rijkaard-ra + hasonlókra. Legyen Juve szívű, azaz érezze át, hogy mi van itt és milyen az élet, mi az alapvető elvárás, legyen tehetséges a töbi meg kiderül.

Ismeretlen_108746 2009.05.08. 17:05:20

Egyetértek Shyr Kahn-nal, hagyjuk már ezt a "klasszis edzős" hülyeséget. Kb. 3-4 edző van, akikre rá lehet húzni ezt a címkét, s nyilván ezeknek van csapatuk. Egyébként semmi szükség ilyen edzőre, egy rakat nevet lehet felhozni, akik hatalmas dolgokat műveltek, s előtte ismeretlenek voltak (Ferguson, Lippi stb.). Rohadtul nem ez a szempont a Juventusnál, s nem hiszem, hogy egy relatíve ismeretlen edző ne lehetne nagy húzás. Hagyjuk már ezt a bugyuta szöveget, hogy a Barcelona számára a Chelsea volt az első komoly ellenfél. A spanyol bajnokság igencsak erős, s én se a Lyont, se a Bayernt nem tartom rossz csapatnak, s attól. hogy nagyon kikaptak a Barcelonától,ne gondoljuk már, hogy a REAC-tól is ennyit kaptak volna. Lehet, hogy csak nagyon erős volt az ellenfél, nem? Amúgy vicces, hogy ha mi verjük a Realt a BL-ben az hatalmas fegyvertény, ha a Barcelona hatost rúg nekik madridban, akkor meg mindjárt kalap szarnak látjuk a Realt.

mmartin91 2009.05.08. 17:20:39

Apuleius én sok esetben egyetértek veled, legfőképp Diego esetében, hiszen mindketten nagy rajongói vagyunk. Viszont véleményem szerint is a Barcának ebben a szezonban a Chelsea volt az első igazi ellenfele. A bajnokságban elhülyéskednek a Real-lal, akiknek lazán gurítottak egy hatost Madridban. Ebből kifolyólag észre lehet venni h a spanyol bajnokság jelenleg nagyon gyenge szinten mozog, hiszen ez a Real Madrid utcahosszal a 2. helyen áll. A Barcáról ne is beszéljünk, már 100 gólnál járnak a bajnokságban. Igazából nem értem h miért tartod ezt a bajnokságot erősnek, sztem most a vicc kategória jelző illik rá a legjobban. Össze-vissza verik egymást, a 3. Sevilla, a 4.Valencia bármikor kikaphat egy kiesés ellen küzdő csapattól, a Villarrealról és az Atlético Madridról ne is beszéljünk. Állítom egy Realnak kiesési gondjai lennének a PL-ben, de ha nekik még nem is, egy Atléticonak vagy egy Villarrealnak biztosan. Az edző témához: én azt vettem észre h a vezetőségnek most az a legfőbb h szerezzenek egy olyan edzőt akinek van neve és legalább Olaszországon belül klasszis edzőnek számít, mint pl. Spalletti. Én úgy vélem h a vezetők elsősorban őt akarják majd elhozni és ha őt nem sikerül, akkor még mindig sokkal inkább Prandelli-t fogják megpróbálni, mint Gasperini-t vagy Contét. Sztem Conte csak abban az esetben fog jönni, hogy ha Spallettivel nem sikerül megállapodni, de még akkor is ott van Prandelli. Igazából úgy hiszem h Spalletti az elsődleges célpont, és ha ő nem akar eljönni vagy nem engedi el a Roma, akkor választanak majd Prandelli és Conte között. Sztem Gasperini érkezésének nulla az eélye.

Ismeretlen_108746 2009.05.08. 17:30:39

mmartin91: Azért már nagyon várom, hogy közös álmunk teljesüljön, s hivatalosan is bejelentsék Diego leigazolását :-) Azt hiszem értem mire gondolsz a spanyol bajnoksággal kapcsolatban. Bizonyos tekintetben pontosan úgy van, ahogy írod, csak én kicsit másként fogalmaznék. Szerintem a spanyol bajnokság egyike a világ legerősebb bajnokságainak, DE: tényleg úgy van, hogy a spanyolok élcsapatainál néhány éve komoly gondok vannak. A Barcelona más kategória szerintem, de a Valencia a csőd szélén, a Sevilla nem találja magát, s főleg csak eladtak a nyáron, az Atletico képtelen igazán jó edzőt találni, s okosan igazolni, a Villareal valójában csak középcsapat, s hát igen, a Madridnál hatalmas a káosz. Akkor rontották el, mikor kirakták Del Bosque-t. Mindezek ellenére szerintem a csaknem kieső csapatok is nagyon jól játszanak, s más bajnokságokban is megállnák a helyüket. Szóval nem szabad leírni őket, de van igazság abban, amit írsz. Igazán nagy nevek nincsenek szabadon, s hát lehet, hogy úgy lesz, ahogy írod. Személyes vélemény, de számomra Prandelli az, akit nem szeretnék, valahogy nekem nem tetszik a Fiorentinanál végzett munkája. A többiek közül meg szinte lehetetlen lenne megmondani, hogy ki az ideális.

Roli921 2009.05.08. 18:33:19

Inkább amikor Cambiassot eladták a sinternek. Ő volt a legjobbjuk és most iz az egyik legjobb középpályás, előre és hátra egyformán j

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (916) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9917) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4142) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4172) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása