A Chievo elleni keret

Az utolsó edzés megtekintése után Claudio Ranieri kijelölte a holnapi mérkőzés 19 fős keretét. A találkozót vasárnap 15 órától élőben közvetíti a Sport 2.

Jó hír, hogy újra ott lehet a keretben Mauro Camoranesi és Paolo De Deglie, viszont Legrottaglie, Amauri, Zanetti, Manninger és Ekdal még mindig nem egészségesek, akárcsak az idény hátralévő részére kidőlt Sissoko sem.

Íme a Chievo elleni keret:

kapusok: 1 Buffon, 12 Chimenti

védelem: 3 Chiellini, 4 Mellberg, 5 Zebina, 21 Grygera, 28 Molinaro, 29 De Ceglie

középpálya: 7 Salihamidžić, 11 Nedved, 16 Camoranesi, 18 Poulsen, 19 Marchisio, 20 Giovinco, 30 Tiago, 32 Marchionni

csatárok: 9 Iaquinta, 10 Del Piero, 17 Trezeguet

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr234649455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessandro 2009.04.04. 15:00:11

Buffon Grygera-Chiellini-Mellberg-De Ceglie Camo-Marchisio-Nedved-Giovinco Del Piero-Trezeguet Szinte biztos, hogy Molinaro fog kezdeni ballhátvédként, és Nedved sem a pálya közepén kap majd szerepet, de én kiváncsi lennék hogy egy ilyen, talán kicsit túlzottan is támadó felfogású csapat hogyan teljesítene

Roli921 2009.04.04. 17:45:32

Remélem nem a Tiago Marchisio kettőssel kezdünk középen. Ja és remélem Trez végre kezdő lesz.

mmartin91 2009.04.04. 17:55:54

Buffon Grygera-Mellberg-Chiellini-De Ceglie Camoranesi-Marchisio-Poulsen-Nedved Trezeguet-Del Piero

Ismeretlen_117673 2009.04.04. 19:17:54

Iaqinak és Gionak kezdeniük kell tökmindegy ,hogy ki helyett. két legjobb formában lévő játékosunk.

asveed 2009.04.04. 20:08:04

Remélem hogy Tiagot végleg elfelejti Ranieri!!!! Már ott tartok hogy bárki-akár egy tarcsi gyerek- csak ne ő játszon!!! mmartin91 : a kezdőd nekem megfelelne! Talán DonMetteonak abban azért igaza van hogy Jaki inkább kezdhetne,mivel fossa mostanában a gólokat, míg Trez..............

B 2009.04.04. 20:29:56

ez a kezdő jó,iaqival félidőbe meg trez álljon be alex v iaqui helyére h jöjjön a régi forma

suci 2009.04.05. 15:23:37

Tiago megint hozza a falábú formáját :D Remélem Nedved nemsokára jön a helyére,,,

... 2009.04.05. 15:49:11

Eddig nem játszunk túl jól, és akkor finoman foglamaztam. 2szer borzasztóan beragt a védelmünk kb. 2 ugyanolyan gólt kaptunk. Del Piero indiszponált. Én behoznám Iaquinta helyére Trezt és feljebb tolnám Giovincot Del Piero helyére, Del Piero helyett meg behoznám Nedvedet. Camoranesiben van eddig a legtöbb fantázia pedig csak 20 perce játszik... (amúgy Marchisioval is meg vagyok elégedve) Tiago helyére is beférne bárki a cserepadról.

Ismeretlen_53881 2009.04.05. 15:50:40

Eddig sajnos a Chievo megérdemli..

Ismeretlen_111021 2009.04.05. 15:53:29

hát úgy látom ez most nem jöt annyira össze :P de hátha megint a rossz első félidő után jön egy tökéletes második :P de azért az a két ugyanolyan gól :P szegény Gigi nem tud mindent menteni... :P ésés Camo itt van vééégre :P FORZA JUVE :P

Daccc 2009.04.05. 15:54:57

Ez a Pellisier aztan futni tud :D

suci 2009.04.05. 15:55:10

Pelissier-t nem lehet fogni? Első gólnál Chiellinit hagyta ott, most Mellberg-et. Mondjuk itt Buffont sem értem, hogy megállt középütt. Most vagy szaladjon ki, vagy maradjon közelebb a kapuhoz,,, Nem értem Del Pierot sem, nem megy a szabadrúgás neki, akkor hagyja Giovinco-nak, neki is hihetetlen rúgótechnikája van. Remélem a következő félidőben gatyába rázzuk magunkat, mert ez kevés egy 16. helyen levő csapat ellen. Pfff. Akkor mit várunk az Inter ellen

zzz 2009.04.05. 16:05:56

Jön Trez végre, meg zebina sajnos. Én hiányolom kicsit, a kreatív támadójátékot. Ilyen helyzetben Nedveddel többre mentünk volna mint hogy csereljünk egy jobb hátvédet, ahol látszólag komolyabb gond nem is volt.

Ismeretlen_111021 2009.04.05. 16:14:39

jeee és másodszor is visszajöttünk :P remélem többször ma már nem kell csak az előnyünket növelni :P visszajött az éleeet!!!!

zzz 2009.04.05. 16:38:02

EZAZ végre, mégis megérte fenthagyni Iaquintát! Camoban méltóképpen tért vissza.

Ismeretlen_108746 2009.04.05. 16:49:48

Katasztrófa a védelmünk... Ennyit az Inter befogásáról...

zzz 2009.04.05. 16:50:23

:S:S:S :(:(:( Sajnos azt kell, hogy mondjam, hogy megérdemlik a pontot... Nem elég 40-45 percen keresztül jól játszani.

suci 2009.04.05. 16:51:11

A Chievo 1 emberre épül, ma is bizonyította. Nem hiszem, hogy nem tudtunk volna 2 vagy 3 védőt ráragasztani Pelissier-re, valami hihetetlen hogy egy mesterhármast hintett nekünk Ennyit a bajnokságról, grat az Internek ui.: Zebina miért kellett nekünk? lesérült valaki? nem értem miért volt rá szükség.

Ismeretlen_108746 2009.04.05. 16:54:21

Hazai pályán 3 gólt kapni ettől a Chievotól, azért ez több mint szégyenletes. Nem állítom, hogy sok esélyünk volt utolérni az Intert, de nagyon bosszantó, hogy mindez nem a rangadón dől el, hanem elkúrjuk olyan meccseken, amiket lazán hozni kellene.

zlt 2009.04.05. 16:54:59

Hát ez fordulatos volt. Ma is úgy indultam neki a kezdőt látva, hogy most majd megnézzük mennyit fejlődött Tiago az utóbbi fél évben. Szabálytalankodásokon kívül mást nem láttam tőle. 1 lövése volt, de azt is blokkolták. Szerintem a döntetlen igazságos volt. Mindkét félnek volt jobb és rosszabb időszaka. A bajnokság viszont ezzel elúszott.

Ismeretlen_111021 2009.04.05. 16:56:24

hát igen...asszem ma lett vége a bajnokságnak...de azért ügyesek voltunk és mostmár a kupában kéne valamit alkotni... nem gondoltam volna,h egyenlítenek...esküdni mertem volna,h ezt megnyerjük,mert azért a második félidőben megérdemeltük volna... Gigivel mi volt?300-ik Juve meccs 3 góllal??Alex mintha pályán se lett volna...Gio meg Jaki küzdenek csak az utóbbi időben,de az nem mindig elég... de azért továbbra is FORZA JUVE :P

Ismeretlen_53881 2009.04.05. 16:58:09

Komolyan, mikor tanuljuk már meg, hogy egy gól nem gól? Nem ez az első eset, hogy amint megszerezzük a vezetést, azonnal visszaállunk. Meg ennyit arról, hogy nem kell klasszis belső védő. Mellberg két kapitális hibáján végleg elúszott a bajnoki cím. Lehetne még azon is lamentálni, hogy annak a balfasz Tiago-nak bérlete van-e, vagy hogy megint itt egy meccs, amit nem tudtunk megúszni sérülés nélkül. De egy ilyen eredmény után sajnos felesleges, ez önmagáért beszél.

suci 2009.04.05. 17:03:54

Kb 10 perecig játszottunk úgy, hogy azt mondtam na igen, ez az A JUVE, aki bajnokságot akar nyerni Ráadásul a 2. gólunk mekkora mázli volt,,, ha az nincs, talán az x sincs meg. Rohadt csalódott vagyok, hogy egy ilyen kis szar csapaton úszik el az egész (elnézést a Chievo-fanoktól, de azért nem egy sztárcsapat)

babo410 2009.04.05. 17:14:37

A zinteré a Scudetto, de azért én kivárom a végét. Ha ma megveri az Udinese ezeket, akkor jó. Még egyébként a bajnokság meglehet, mert az interre még vár az Udine ma este hazai pályán, Palermo idegenben, Mi otthon, Napli H, Lazio I, Chievo H (Pelissie ilyen formát mutat, mint ma, akkor a sinter is foshat!), Siena I, Cagliari H, Atalanta I. Ezek között vannak olyanok akik pontot lophatnak a zintertől!

Puding 2009.04.05. 17:15:27

Sajnos most lett vége a bajnokságnak :(...Tiszta szégyen,egy Chievo 3 gólt ad a Juvenak Torinoban (mesterhármas :S xD)! Ez egyben nevetséges és siralmas...HOGY MIÉRT KELLETT ZEBINA???????!!!!!! Grygera akkora szar volt,hogy már kezdték lepni a TV-met a legyek!!!! Nem emberi!!! Pfff...Védekezni nem tud,támadni nem tud,beadni meg?! Minden beadása a nézőtérre megy...És jobb szélsőt jáccik az alak vazze!!! Nagy kalap f*s az ember,ennyi :(. Viszont Zebina szerintem nagyon is jól játszott. MIndenki fikázza,de akkor is egy kiváló játékos. Agressziv,határozott. Pellissier nem mert ránézni sem :)...Elfogult vagyok,mert Zebina egyik kedvenc Juve-játékosom,de akkor is igazam van...Camoranesit illeti még hatalmas dicséret,zseniálisan játszott! Ha ő nincs,sima 1-3 a meccs! Giovinco,Iaquinta jó volt még...Chiellinit + Mellberget(aki miatt az utolsó gólt kaptuk mert elkezdett cselezgetni) a mamám nevetve lesprintelné :(...Tiago meg amennyi jót csinál kb. annyi rosszat is...Del Piero meg eléggé lélektelen mostanában :(... Erről ennyit...A mai meccs után Camoranesit,Zebinat,Giovincot és Iaquintat engedném haza pihenni,a többit elküldeném vmi börtönmelóra :) Grygerát közben ostoroztatnám is xD

Ismeretlen_108746 2009.04.05. 17:21:26

Azért remélem senki sem hiszi komolyan, hogy ezen az egy meccsen ment el a bajnokság???!!! Elég sok nyerhető meccset hülyéskedtünk el, ez az egyike volt ezeknek, de a Cagliaritól kikaptunk hazai pályán, s sorolhatnám... Valóban vannak még az Internek nehéz meccsei, de halkan jegyzem meg, hogy mi is megyünk még a Milanhoz, s azt sem tudom, hogy mennyi esélyünk van egy Inter ellen, ha a Chievot képtelenek vagyunk megverni. Teljesen egyértelmű, hogy a védelem komoly erősítésre szorul, mert ez katasztrófa volt. Mellberg és Grygera nagyon kevés lesz, ha komoly céljaink vannak a jövőt illetően.

Ismeretlen_53881 2009.04.05. 17:38:28

Apuleius, ezen ment el végleg. Természetesen nem ez volt az egyetlen, amit hozni kellett volna, de mégsem sikerült. Az meg tényleg komolytalan érvelés ezek után, hogy az Internek lesznek nehéz meccsei, hiszen mi egy Chievo-t nem tudtunk megverni hazai pályán. Akkor ezek után nekünk már minden meccs nehéz?

Roli921 2009.04.05. 18:18:28

Nem akarom a védelmünket védeni, de azért amíg a Chievo 2 hete erre a meccsre készül nálunk a védelem 3 naponta játszotta a meccseket a válogatottban. Egyébként még annyit vettem észre hogy bár Giovinco nagyon jó előre a helyén Luciano vagy hogy hívják adott két gólpaszot. Felesleges szidni a csapatot ez a bajnokság már februárban elment.

vizi8 2009.04.05. 19:13:34

Nem tudom Passerby te milyen meccset néztél, de a 3 gól mindeggyike Chiellini mellől kaptuk. Sérülése óta borzasztó bizonytalan. Középen pedig a Marchisio, Tiago jól nyomta. A két szélen kerültek mögénk, főleg Gio oldalán. Védekezni egint elfelejtett.Amint Camo feljött nagyon jól értették egymést Tiagóval és Marchisioval. És a második gól az igazi kapusgól Buffonnak ki kellett volna jönni.

suci 2009.04.05. 19:24:34

http://href.hu/x/8osa A gólok Igazad van, én láttam hogy Tiagonak végre bejött egy testcsel - igaz 91 perc kellett neki hozzá - remélem ezentúl mindig kezdő lesz :-) Trezeguet sem tudott hozzátenni a meccshez. Egyetlen pozitívum, hogy Camoranesi visszatért és végre van egy kis kreativitás a játékban. Nagyszerű játékos

vizi8 2009.04.05. 19:25:24

Kezd elegem lenni abból hogy vannak akik csak az érzelmeikre hagyatkoznak.Hiába van egy istenünk ha pocsék formában van.Nem azokat kéne szídni akik fociznak.

Ismeretlen_53881 2009.04.05. 19:25:45

Én sem tudom, Te melyik meccset nézted, kedves vizi8, mert a második gólnál Mellberg maradt le, de nagyon, a harmadiknál pedig szintén Mellberg kezdett el feleslegesen labdát cipelni, majd idióta módon eladta. Gondolom ezek után nyugodtan írhatom a 2 gólt a svéd számlájára, aki a mezőny leggyengébb láncszeme volt ma. Marchisio jó volt, egyetértek, egyik kedvencem lett lassan, viszont nem értem, mit lehet Tiago-ban látni. Komoly európai elitcsapatba esélye sem lenne bekerülni. Gio pedig nem védekezsére született, ezt sokán tudják, elhiheted. Én nem is örülök, hogy Ranieri szélen ad neki lehetőséget, de ebbe ne menjünk bele, mert megkapom a magamét az esetleges Ranieri-kritikám miatt.

Ismeretlen_53881 2009.04.05. 19:27:44

És igen, ha már kitértél Alex-ra, bőven ráférne néhány meccs pihenő, és a csapatnak sem ártana.

Ismeretlen_118238 2009.04.05. 19:55:49

Zebina beállítása jó tett a csapatnak. Jól játszott, és a beadásai is veszélyesebb volt mint Gyrigeranak. A meccs embere egyértelműen Camoranesi volt a 3 gólpasszával. Szerintem Buffon megint alul múlta önmagát. Mióta visszatért azóta én úgy látom, hogy nem igazán sikerül formába lendülnie, persze volt 1-2 nagy védése, de a mai meccsen katasztrófa volt amit mutatott. Ezt a teljesítményt még Chimenti is tudta volna hozni. A védelem sem volt a helyzet magaslatán, de Gigi azért kisegíthette volna őket. Giovinco teljesítményétől a mai napon meg nem dobom el az agyam, messze nem azt a teljesítményt hozta amit tőle lehet várni.

mmartin91 2009.04.05. 20:00:37

Gyalázatos meccs volt. Szégyen h kaptunk 3-at otthon, egy Chievo szintű csapattól. Egy biztos: Buffon nem tehetett egyik gólról sem. Az elsőnél voltak kétségeim, de a visszajátszásból megállapítható h ki kellett jönnie a labdára, a gond az volt Pellissier ma vmi hihetetlen teljesítményt nyújtott. A másodiknál is sztem jól csinálta Gigi, elképesztő h ez a Pellissier pont úgy lőtte meg a labdát h Gigi mellett elment de még épp befért a kapuba. Normál esetben vagy Gigi eléri, vagy mellé megy. A harmadikról meg egyértelműen nem ő tehetett. Mondjuk az vicc h egy Pellissier szintű játékos ekkora gondot tud nekünk okozni. Chiellini vicc volt amit ma csinált, viszont a gólja szép volt. Tiago hozta a szokásosat, ő ennyit tud meg a nevét. Egy régebbi Diego-s hírnél írta vki h amit általában leírok Diegoról( kiválóan passzol, gyors, bejátsza az egész pályát, jól kiszolgálja a csatárokat és még gólt is tud lőni) az mind igaz Giovincora is (persze nem igaz, csak sokan így gondolják, már eleve a feltételezés is vicc kategória h Giovinco azonos játékerőt képviselne Diegoval). Na, most ha ez az óriási tehetség helyett ma Diego lett volna fönn akkor gondolom egyértelmű h ez a meccs nem így alakult volna, meg mondjuk az egész bajnokság. De sztem ne bánkódjunk, bejöhetünk 2.-nak, ezzel a kerettel ez a maximum amit kihozhattunk. Persze, egy kis szerencsével alakulhatott volna másképp is, de sajnos ez van. Na de mindegy, majd jövőre Diegoval megpróbáljuk és vele meg is lehet a Scudetto.

blake11 2009.04.05. 20:23:49

abban iagazad van mmartin,hogy diego és gio nem egy szint:de diego mér évek óta játszik a nagy csapatban állandóan-míg gio még csak kóstolgatja dolgokat még-és nem toom miért leginkább gio-n vagy kiakadva?nem rá kéne am egy fecske nem csinál nyarat....de diego jól jönne

fycam 2009.04.05. 20:52:14

Az én véleményem hogy Gio-t nem a szélen kellene játszatni, hanem vagy előretolt belső középpályás vagy a csatárok mögötti irányítóként. Szerintem ott tudná legjobban kamatoztatni a tudását, mivel nm hárulna rá annyira a védekezés. A mai meccsen a komplett védelem csődöt mondott. Valaki írta, hogy Chiellini mióta a maszkben játszik nem játszik olyan jól, szerintem kissé zavarja a térlátásában.

roli921 2009.04.05. 21:05:44

martin ez már unalmas. Minden cikkhez ugyanazt írod. Diego ekkora isten de akkor a werder mért 10. a német bajnokságban??? Egyébként ha értenél a focihoz látnád hogy a védelmen ment el a meccs. Hány gólt kéne lőni meccsenként? Egyébként van még egy dolog ami Gioban és Diegoban közös egyik se tud védekezni. Baromira nem Gio-n múlt. Ranieri rontotta el szerintem. Chiellini és Mellberg 3 naponta játszott válogatott meccseket ezt ők főleg a svéd nem bírja 33 évesen. Grigera is ezért volt szar, és persze közben utazgattak is. Ilyenkor kéne Ariudot bevetni. Ő ráadásul még gyors is. Szóval a védelmen ment el. Szerintem ezt mindenki látja, nem Diegok kellenek ide, hanem egy Vidic zintű középhátvéd + egy normális jobb hátvéd.

Ismeretlen_108746 2009.04.05. 21:16:37

Valóban fontos tényezője volt a mai meccsnek, hogy a védelem nagyon gyenge volt. Chiellini sajnos tényleg nincsen csúcsformában, Mellberg és Grygera pedig nem Juve szintű játékosok szerintem. Nem az a kérdés, hogy válogatott meccsek is voltak, szimplán arról van szó, hogy egy Juventusba náluk jobb védők kellenek. Diego valóban kiváló játékos, s a Werder szereplését és pozícióját hozni fel állandóan, s azt összemosni Diego képességeivel, nos ez legalábbis igencsak elfogult álláspont. Aki képes nézni a Bundesligát, s néha belenéz egy-egy Werder meccsbe, s nem csak a neten olvas róla, az nagyon is láthatja, hogy Diego fantasztikus játékos. Amúgy halkan jegyzem meg, hogy a Werder kiejtette a Milant az UEFA kupából. Dühítő a mai eredmény, főleg hogy az Inter egy nevetséges öngóllal hozta a meccsét. Csak ugyanazt a tényt mutatta meg a meccs, amit eddig is tudtunk, meg kell erősíteni a védelmet is!!!

suci 2009.04.05. 21:18:44

Ajjj, Roli. Nekem viszont az a qrva unalmas, hogy egyesek ezzel a 'ha értenél a focihoz' szöveggel jönnek. Annyira szánalmas.

buub 2009.04.05. 21:25:11

Csapatból igazából egy emberről gondolom, hogy jól teljesített és az Ranieri, egyszerűen motiválatlanok voltak az első félidőben a srácok, másodikra rendbe rakta őket, de így is odaadták a meccset, sajnos előfordul az ilyen.

Ismeretlen_117341 2009.04.05. 21:32:23

Kívülállónak nem volt ez egy rossz meccs sőtt!! Viszont olyan érdekes,Chiellini a legutóbbi felépülés óta,ön magához képest gyöngén játszik,és nem úgy ahogy az megszokott lenne tőle,ezt már megjegyeztem pár héttel ezelőtt róla,valami nincs rendben vele,és azóta nincs rendben mióta vissza jött,mindenféleképp erősíteni kell a hátsó alakzatot és megtalálni a megfelelő embereket!Zebina az viszont jó volt a csapat számára,legyen ilyen kemény agresszív 1 védő,aki annyira legyen kemény ,hogy sárgát ne kapjon,de viszont meglepődést okozzon a kedves támadóknak.Beadásai is jók voltak.

roli921 2009.04.05. 21:32:43

Utolsó 3 meccsen hány gólt lőttünk? amióta Gio kezdő hány gól a meccsenkénti átlag? Szerintetek a lőtt gólokkal van a baj? Diego jó játékos csak ha egyszer egy csapatnak kevés pénze van azt, a hiányposztokra kell költeni. lehet nektek Diego nagy kedvencetek de szerintem ti is látjátok nekünk egy középhátvéd és egy jobbhátvéd kell sürgősen. Meg egy szélső középpályás. Ha ezek jöttek jöhet Diego is. Ne legyünk már Milán ahol össze vissza hozza a sztárokat csak éppen logika nincs benne. Kéne egy fontossági sorrend hova igazoljunk először másodszor stb. Ha ebben eljutunk az irányítóig akkor vegyük meg diegot de nehogy már egy 3:3 után az legyen a legfontosabb hogy egy kreatív játékost vegyünk. Szerintem ezen kéne elgondolkodni. Szóval én ezért tartom Diegot egyenlőre feleslegesnek. A bl-ben szinte mindig az a csapat nyer aki a legkevesebb gólt kapja és sohasem az a ki átlagban a legtöbbet rúgja. Szóval diego biztos hozna látványt a fociba de Bl győzelmet egy Canna Thuram szintű középhátvéd páros tud hozni.

Roli921 2009.04.05. 21:35:05

Ja és Molináro első jó beadása, de ma meg védekezni felejtett el. Kicsit ő is fáradt már.

mmartin91 2009.04.05. 21:57:05

A legfontosabb dolog az az h megtaláljuk Nedved utódját. Tehát ebből következik h Diego leigazolása lenne a legsürgetőbb dolog. Ráadásul a csapatot is rá kéne építeni, szóval az ő leigazolása után lehetne azokat a játékosokat megvenni akik még mindenképpen szükségesek, pl. középhátvéd, jobbhátvéd posztra. Ha nem Diego jön, hanem pl. vmi középszintű, semmitmondó ember vagy a sérülékeny David Silva, akkor cseszhetjük a többi igazolást mert nem lesz kreativitás a csapatunkba. Sztem ne induljunk ki abból h az elmúlt pár meccsen 1 gólnál többet rúgtunk. Hány olyan meccsünk volt amikor kínkeservesen 1 szaros, fostos góllal tudtunk nyerni? rengeteg. Akkor mindenki hiányolta a kreativitást. Attól h a kiesés ellen küzdő Chievo meg a tartalékos Roma ellen nem csak 1 gólt rúgtunk, még nem kell elszállni. Lesz még nekünk nem egy olyan meccsünk amikor éppen csak egy buzi góllal fogunk nyerni. Éppen ezért kell megtalálni elsősorban Nedved utódját, utána jöhetnek a többiek.

Szabi 2009.04.05. 23:56:55

Hát ha eddig volt is vmi remény a scudettora, az ma szertefoszlott!!! Most már arra kell koncentrálni, hogy a Milánt magunk mögött tartsuk... Igazolni a szélekre kellene, hiszen lassan Camoranesi is nyugdíjba megy nem csak Nedved! A jobb hátvéd posztot hiányposztnak érzem, (Grygera nem rossz de csak a padra...) és a belső védő posztokra is ráférne az erősítés!

suci 2009.04.06. 02:29:05

Camo nyugdíjba? 32 éves, de szerintem nagy szükség van rá. Tud cselezni, jó meglátásai vannak, kreatív. Én nyugodt vagyok, ha a pályán van

vizi8 2009.04.06. 08:24:47

Passerby, ha rendesen nézted volna a meccset láthattad volna, hogy a 2. gólnál is Chiellini mögé lőtték be a labdát és Mellberg a másik oldalról próbált keresztezni, így nem az ő nyakába kell varni ezt a gólt. Sajna mind a 3 gólban Chiellini volt benne.Gio jól kavart az első félidőben, de a másodikban eltünt. És nugodtan szídjad Rajnipapát mert Gioval nem szabad így felálni.

Ismeretlen_117673 2009.04.06. 08:51:06

Martinka! :) gondolom már alig vártad,hogy végre ne nyerjünk és Gio ne brillírozzon. végre eljött a te időd ! most egy héten át ismét ajnározhatod a kis brazil zsenidet. részemről: 1. magasról teszek Diegora ;) 2. a Chievo elleni meccs még véletlenül sem Gion múlt. egyébként is kit érdekel itt rajtad kívül Diego? ő a Werder játékosa ,ez pedig itt a Juventus szurkolói oldala. foglakozz inkább a szeretett csapatoddal!

Ismeretlen_53881 2009.04.06. 08:52:07

Nyilván nem varrnám a nyakába, ha Pellissier 2 méteren nem 3-at vert volna rá, és nem úgy lőtte volna el mellette, ahogyan. Felesleges Mellberg-et mentegetni, rossz volt.

Ismeretlen_117673 2009.04.06. 09:03:08

a gólokról meg az egész védelem tehet. az elsőnél Chiellini és Mellberg,de Gigi is benne volt. ha nem gondolkozik el egy kicsit,hanem úgy jön ki a kapuból,mint egy vadállat,akkor nincs az a Pellisier,aki eltolja mellette. második gól az ugye Mellberg,majd Gigi talán azt hitte ,hogy mellé megy a gyengécske lövés. pechére a kapufa tövéhez érkezett a labda. harmadik gólnál meg ugye tolódtunk a labda felé,Pellisier mélységből érkezett,így nem volt embere. Chiellini rosszul helyezkedett,de Molinaro sem tudom,hogy hol volt... egyébként meg az ötösön belülre érkezett a beadás,ami ugye a kapus területe. ezt a Chievot ma nem lehetett megverni. Pellisier élete meccsét játszotta,minden összejött neki. ha ma játszanánk egy meccset,akkor egy négyessel küldenénk haza őket,mint a Bolognat. másfelől a felfogás is kaki volt. ez nem az a Juve volt,aki partiban volt a Chelseaval,majd alázta a Bolognat és a Romat is.

Shyr Kahn 2009.04.06. 10:31:50

Chiellini, Grygera, Mellberg, Buffon - a többiek legalább az átlagot hozták, de az említettek átlagon aluli teljesítményének köszönhető a 3 kapott gól. Nekem ne mondja senki, hogy Buffon nem tehetett az első és a második gólról. Egy kisodródó támadóval szemben alapból nem kellett volna annyira kimozdulnia és akkor nincs meg az első gól... aztán lehet más meccset látunk. A védelem katasztrófa volt. Kezdem azt hinni, hogy Buffon lefelé ível és még Manninger is megüti ezt a szintet. Már nem az első mérkőzése Gigi-nek, amikor jóval az elvárható alatt teljesített. Akár régen épült fel, akár nem - nem érzem, hogy meccsről meccsre jobb lenne. Pedig ha továbbra is a világ élvonalában akar maradni, akkor jobban kell csinálnia... most ki merem jelenteni, hogy messze van a világ legjobbja kapusformától és még a Serie A-ban is vannak jobb formában lévők (Frey, Julio Cesar).

vizi8 2009.04.06. 11:32:56

A legfontosabbról eddig nem is esett szó. A Chievo irányítója(a brazil srác) középen kezdett, de 10 perc sem telt el és kiment a szélre. Ugyanis ott teljesen üresek voltunk, így kedvére keverhette a paklit, és emiatt voltak életveszélyesek a támadásaik.

DP88 2009.04.06. 13:36:40

Én csak a 3. gólt adom Mellbergnek, mert ha nem cselezi végig magát, hanem elrugja a p*csába, akkor nem lett volna semmi. Az első kettőnél sztem Chiellini borzasztóan helyezkedett, hozzáteszem, egy jó Buffon simán kiszedte volna a 2.-at. Nagyon rég láttam ilyen gyenge Del Pierot, pedig azt hittem, h jót fog neki tenni, a pihi. Nem is tudom mit mondhatnék még. Nagyon gyenge volt a védelem. (kivétel Zebina, aki határozott volt, lendületes és pontos) Nagyon csalódott vagyok, főleg h a milánói csapatok óriási lemákolással hozták a mecseiket.

mmartin91 2009.04.06. 15:58:16

Julio Cesar egy erősen túlértékelt kapus, ráadásul rohadt szerencsés. Ha helyzetbe kerül ellene egy csatár akkor általában belelövi. Ha egy középcsapatban védene akkor rengeteg potyát kapna. Frey-t kiváló kapusnak tartottam és nem értettem h miért nem rakják be a francia csapatba. De ez is egyértelmű, sokszor hibázik, abszolut nem magabiztos, ezektől Gigi fényévekkel jobb. Ja, meg a másik, Cesar kb. 3 éve van a világ elitjébe. Buffon meg 10. Nevetséges lenne ha őket összehasonlítanánk, Cesar meg Frey a cipőjét nem pucolhatná. Don Matteo: ezt a Chievo-t bárki lazán ütötte volna. A gond az volt h ők nem tartalékosan álltak fel mint a Roma és nem lassított felvételben mozogtak mint a Bologna játékosai. Ez megzavart minket mert hozzászoktunk h az ellenfél majd úgyis elbassza vagy már úgy áll ki h egyébként sincs semmi esélyük, mint pl. a Roma ellen. Egyébként elég nagy gond hogy ha egy Chievo így össze tud minket zavarni, élen egy Pellissierrel, aki hát nem egy világklasszis játékos. Egyébként nem vártam azt h ne nyerjünk mivel Juventus drukker vok. Egyébként sem 1 hétig át ajnároznám Diego-t, hanem egészen addig amíg ide nem jön. Giovinco-t én még soha nem láttam brillírozni, Diego-t számtalanszor és tudom hogy ha idejön akkor minden meg fog változni. Az meg gondolhatod mennyire érdekel engem hogy te magasról teszel Diegora...

Shyr Kahn 2009.04.06. 16:23:45

Jelenleg Buffon közelében sincs a "világ legjobb kapusa" formához és mind Cesar, mind Frey jobb nála. Még egyszer: jelenleg és ennek semmi köze nincs az elmúlt 5-10 évhez. Az nem számít egy mérkőzésen, hogy előtte 5 évig a világ legjobbja volt. Hangsúlyozom, hogy nem azt állítom: gyenge mostanság, hanem azt, hogy a régi formájától alaposan elmarad és nem is látom, hogy elmozdulna erről a "holtpontról". Diego szerintem is jöhet. Ebben egyetértünk, de szerintem Gio jobb lesz majd, mint most láttuk. Nem kell temetni a srácot.

Roli921 2009.04.06. 16:51:24

Bocs de mostmár tényleg menj a werder.de re és ott irogass. Szerintem akkor elég kevés juve meccset nézel mert Gio már párszor megmutatta mit tud. Ja és Nedved utódja Diego??????????? Ne röhögtess. Oké persze kreatív és tehnikás sőt Nedvednél is jobb ilyen téren, de hány szerelése van meccsenkén hány km-t fut. Mert Nedved védekezésben is a világ legjobbja volt középpályán. Nedvedben az volt a szenzációs hogy nemcsak jól irányított de védekezni is visszaért. Ez se Diegoban se Gioban nincs benne. Egyébként meg 10 éve védek és olyan nincs, hogy belelövik a labdát. Ez baromság. Akkor lövik a kapusba a labdát ha az jól helyezkedik. Sajnos manapság a sinteres köcsög tényleg jobb formában van. Most sajnos nem megy Buffonnak. Én annyit vettem észre hogy mindig középen van. Se ki nem ér a labdára mint régen se nem marad a gólvonalon mint Manninger vagy sinter Cesar. Buffon mindig 3-4 méterrel a gólvonal előtt áll és így nem ér le, a kifutásai meg nem igazán jók és ezt ő is érzi. Egyébként a bajnokság februárban eldőlt már úgyhogy inkább most bénázzon mint szeptembertől. Frey jó kapus csak kövér, legalábbis szerintem.

zlt 2009.04.06. 17:07:34

"Sajnos manapság a sinteres köcsög...." Oké, hogy egyesek itt már 10 éve védenek meg utáljuk az intert, de az ilyen megnyilvánulásokat mellőzni kellene. Múltkor is pl Cech lett lekukásozva. Ha valaki jobb, akkor legalább annyi tiszteletet mutass, hogy normálisan írod le a nevét....

mmartin91 2009.04.06. 19:29:22

Olyan játékost mint Pavel Nedved nyilvánvalóan nem tudunk szerződtetni mivel belőle csak egy van. El kell azt dönteni, h egy teljesen tapasztalatlan, eddig semmi érdemlegeset fel nem mutató Giovincoval próbálkozunk, vagy belecsapunk a lecsóba és idehozzuk Diego-t. Eddig nem hittem abban h ez a szerencsétlen Secco ide tud hozni erősítést jelentő játékost, de a jelenlegi helyzet alapján azt mondom h van esély a brazil leszerződtetésére. Akik eddig felmerültek nevek, azok között Diego lenne a legjobb választás, mivel Ribéry-t nem mi fogjuk elhozni, ez 100%, Silva sérülékeny és nem Juve szint, míg Hamsik még nem Juve szint. Marad Diego. Egyetértek Shyr Kahn, az tény h a régi formájától fényévekre van Buffon, de majd nyáron minden megoldódik, rendesen felkészül a szezonra, visszanyeri a formáját és reméljük h nem sérül meg újból. Egyébként Frey sztem is kövér.

norbi86 2009.04.06. 19:43:53

Na ez a nap vicce,de komolyan Frey kövér:D:D jobbnál jobb témák:D

adamjuve 2009.04.06. 20:05:35

a hét viccei: Frey kövér Cech egy rossz kapus Hamsik nem juve szint Julio Cesar csak azt fogja amit belelőnek EGYESEK SZÁLLJANAK MAGUKBA!!!EZEK AZ EMBEREK TÖBB TISZTELETET ÉRDEMELNEK ENNÉL!!!! ÉS NE AZ INTER SZIDJUK HANEM A JUVÉNAK DRUKKOLJUNK!!ELÉG A HLYESÉGEKBŐL

DP88 2009.04.07. 03:29:37

Ez a kukás dolog tőlem ered, semmi rosszindulat nem volt benne, csupán arra utaltam ezzel, h milyen szinű mezben véd, ezt elmagyaráztam akkor is, de zlt úgytűnik nem fogta teljesen fel. Sztem Cech egy nagyon jó kapus, Frey meg nem kövér, de sztem is van benne valami... :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9911) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4137) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása