A Roma elleni keret

A vinovói edzés után Claudio Ranieri kijelölte a Roma elleni 20 fős keretet.

A Juve trénere újra számíthat három játékosára - Trezeguet-re, Nedvedre és Marchionnira -, akik kihagyták a Bologna elleni mérkőzést, valamint Chiellinire, aki a hét elején orrműtéten esett át. Rajtuk kívül újra a keretbe került Dario Knežević, aki múlt szombaton a Primavera csapattal együtt lépett pályára.

Sajnos Legrottaglie és Marchisio nem épült fel teljesen sérüléséből, valamint Amauri, Sissoko, Manninger, De Ceglie, Zanetti és Camoranesi sem lehet a keret tagja, de nagy részük a válogatott mérkőzések miatti szünet után már újra pályára léphet.

Íme a 20 fős keret:

kapusok: 1 Buffon, 12 Chimenti, 31 Nocchi

védelem: 3 Chiellini, 4 Mellberg, 5 Zebina, 15 Knežević, 21 Grygera, 28 Molinaro

középpálya: 7 Salihamidžić, 11 Nedved, 18 Poulsen, 20 Giovinco, 30 Tiago, 32 Marchionni, 35 Esposito, 36 Castiglia

csatárok: 9 Iaquinta, 10 Del Piero, 17 Trezeguet


A mérkőzést szombaton 20.30-tól közvetíti élőben a Sport 2.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr624649409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessandro 2009.03.20. 20:17:50

Kétlem hogy Nedvedet a padon hagyná Ranieri és csak az utolsó 20 percre tenné be. Győztes csapaton nem kéne változtatni, mivel Salih és Gio is jó volt a Bologna ellen, őket játszatni kéne. Bár Marhisio és Sissoko nélkül eléggé sebezhető a kp. Buffon Grygera-Mellberg-Chiellini-Molinaro Salih-Poulsen-Castiglia-Giovinco Del Piero-Trez Ettől függetlenül egyáltalán nem lepne meg ha Marchionni és Nedved kezdene a két szélen, ha esetleg így alakul akkor kiváncsi lennék egy Trez-Giovinco csatársorra, na de ilyen nem lesz.

juvem 2009.03.20. 20:47:26

castiglia mély vízbe dobása sztem lehetetlen:) ugyanezt a felállást remélem cska Poulsen-Tiago vagy Tiago-Nedved középpályával lés akkor szélen játszhatna GIO:)

Ismeretlen_53881 2009.03.20. 20:53:32

Szerintem kicsi sajnos az esélye, hogy Giovinco kezdjen, mert ugye vagy Alex, vagy Nedved helyén tudna, dehát ha mindketten egészségesek, akkor Ranieri valószínüleg az idősebbeknek szavaz bizalmat. Gio esélye a 3 csatáros felállás, ahhoz meg túl sok középpályásunk egészséges. Jobb oldalon remélem marad Brazzo, mert ugyan ő sem egy Messi, de Marchionni-nál fényévekkel jobb.

Zsotya 2009.03.20. 21:26:15

Gondolom a vezetőség és a többi olvasó sem akad ki, ha ideírom h kik is fognak "hiányozni" a Roma csapatából: Eltiltás miatt: Diamoutene, Motta, De Rossi, Pizarro Sérülés miatt: Cicinho, Juan, Cassetti, Perrotta, Taddei, Totti, Aquilani Itt is akadnak bőven nevek, akik az alap 11ben lennének + a Juve jobb formában van + akkor is és csakis a Juve - szóval győzünk, azt kísz !! :D Mindenesetre nagyon jó meccset várok Juve győzelemmel... Juvemmel 1etértek, Castiglia bevetése pont a Roma ellen nem jó 5let sztem... Gio pedig jó lenne ha kezdene, még úgyis fel van pörögve...

Alessandro 2009.03.20. 21:37:32

Tudom hogy Castiglia nem fog kezdeni de nálam minden kp-ás Tiago előtt van. De ha Tiago elmegy a nyáron, a helyére nem kell hozni senkit hanem a Sissoko-Marchiso páros mögé a padra felhozhatnának fiatalokat, Ekdalt és Castigliát is. Lassus: Castigliának mi a posztja? Szélső vagy belső kp-ás?

Shyr Kahn 2009.03.20. 21:57:35

Marchisio miért nincs a keretben? Eltiltott, vagy sérült, vagy csak kihagyta Ranieri (remélem nem a nyilatkozata miatt, miszerint a fiatlokat többet kellene játszatni)?

zlt 2009.03.20. 22:00:46

Shyr Kahn: Marchisio megsérült.

shine54 2009.03.20. 22:01:00

a térde sérült machisionak sajnos :S de tiagotol hátha látunk valamit vagy nedvest be középre .forza juve

Ismeretlen_22017 2009.03.20. 23:15:22

Alessandro: Luca Castiglia irányító, belső középpályás, és a Primavera csapatkapitánya.

DP88 2009.03.20. 23:19:45

Szerintem 2 lehetőség van: Buffon Grygera Mellberg Chiellini Molinaro Sali Poulsen Tiago Nedved Alex Iaquinta (sztem) vagy Buffon Grygera Mellberg Chiellini Molinaro Poulsen Sali Nedved Giovinco Alex Iaquinta Az utóbbit megnézném nagyon szivesen :) Mindenesetre az elsőt valószinüsitem...

Victor90 2009.03.21. 10:01:20

Üdv!Sztem ez lesz a kezdő 11: Buffon,Grygera,Mellberg,Chiellini,Molinaro, Brazzo,Poulsen,Tiago,Gio Jaki,Alex A Roma sem lesz a legjobb összeállításban,sérültek,eltiltások stb...De be kell húznunk ezt a meccset 1 góllal,nincs mese,ha versenyben akarunk még maradni a bajnoki címért!!!

Ricsman 2009.03.21. 12:16:48

Én is két kezdőt vizionálok: Buffi Grygera - Mellberg - Chiellini - Molinaro Sali - Poulsen - Tiago - Nedved (Gio) Alex - Trez (ha van annyira egészséges, egyébként Jaki kezd) De szívesebben látnék egy olyat (na ilyen nem lesz :D) hogy: Buffon Grygera - Mellberg - Chiellini - Molinaro Sali - Poulsen - Nedved Gio Alex - Trez persze ezt a másodikat inkább Mommoval tudnám biztonságosan elképzelni Poulsen helyett. A meccset sajna nem fogom látni... de FORZA JUVE! Off: megnézve a kiírást a Zinternek még 5 nehezebb meccse van, nekünk 6... (nehéz alatt az erősebb középcsapatokat és az élbolyt értem) Kelleni fog minden meccs + egy zsák szikra + egy tonna mák! :) sajnos ennyi mák nálam otthon nincs ;)

Ismeretlen_113151 2009.03.21. 12:46:18

Srácok! Meg kell fogadni a Juvét hogy legalább két góllal győz, szerintem megütjük a Romát 0:3-ra! :D Vagy túl optimista vagyok?!?! :D

Alexdon 2009.03.21. 14:20:43

Ricsman: a 2. felállásod nagyon eltalált, bár szerintem ez a .... ranyiéri nem meri meglépni! az én kezdőm (is!!) Buffon Grygera - Mellberg - Chiellini - Molinaro Sali - Poulsen - Nedved Gio Alex - Trez

Ismeretlen_114665 2009.03.21. 15:11:49

Nem lesz mese Rómába se :D! De viccet félre téve sok esélyünk már nem maradt így hát minden meccset hozni kell ha törik, ha szakad! PalkoGfunk: 0-3-al én is boldog lennék :)! Ui.: Valahogy úgy érzem hogy Sanyi lő egy szabadrúgásgólt megint!

Ismeretlen_111112 2009.03.21. 17:37:21

Buffon Grygera-Mellberg-Chiellini-Molinaro Marchionni-Tiago-Poulsen-Nedved Iaquinta-Del Piero Nem ezt szeretném de sajnos sztem ez lesz...

Ismeretlen_111021 2009.03.21. 18:47:49

nyerni fogunk...remélem :P most jött ez az idő szerintem amikor kifele jövünk a hullámvölyből,uh innentől nincs megállás :P FORZA JUVE

suci 2009.03.21. 21:06:03

Valaki elmondaná, hogy Grygera mit szerencsétlenkedik a pályán? És hogy Tiago és Poulsen miért nem ért labdához 30 perc játék után?

Ismeretlen_72926 2009.03.21. 21:11:09

Iaquinta,0:1

zlt 2009.03.21. 22:03:45

Haha megy ez.:D Nedvedet ki fenekelte el a gól után?:DD

suci 2009.03.21. 22:05:44

Most először értek egyet Ranieri cseréjével, mert lehozta Tiagot aki hulladék teljesítményt nyújtott. Én is Nedvedet hoztam volna be. Ezt ettől a csodálatos Nedved góltól függetlenül írom. (még a gól előtt akartam kommentelni) Még annyit hozzáfűznék, hogy ez nem az igazi Roma, hisz kulcs emberei hiányoznak. Ettől függetlenül remek győzelem! Forza Juve

Victor90 2009.03.21. 22:27:09

Üdv!!!Grat a csapatnak ,ez 1 igazi szép győzelem volt,!!!!Mellberg nagyon szeret gólokat fejelgetni a Róma-i stadionban!!!:D:DNedved gólja nagyon nagy volt,jó az öreg a háznál:P!!!Jaki nagyott alakított ma,azért tudd ő jól is játszani,gólokat is rúgni,nem szabad leírni!!

Roli92 2009.03.21. 22:28:16

Alig várom hogy beirjátok hogy mekkora fos a játékunk és csak egy szar rómát győztünk le. Ja és hogy Rani papa mekkor szarokat cserél meg Secco is elmehet a piXXába hogy ezt a köcsög svédet ingyen elhozta meg stb a szokásosakat Szóval hajrá. Bár szarintem kurv jók vagyunk és én büszke vagyok hogy 2 év alatt ilyen szintre jutottunk. Remeghet a sinter fizethetik a bírókat. Hajrá Juve

Roli921 2009.03.21. 22:30:15

Suci külön gratulálok hogy a 1:4 ben is észrevetted a rosszat. FaXXa ilyen egy igazi szurkolo

Ismeretlen_108746 2009.03.21. 22:34:01

Remélem mostantól tartjuk majd a 4 gólos átlagot :-) Nagyon jól játszott a csapat, s felesleges volna hibákat keresni. Mondjuk Grygera hibája nagyon ijesztő volt, szerencse, hogy nem lett baj belőle. Az jól látszik, hogy Giovinco nagyon nagy játékos lesz, s nincs szükségünk több csatárra. Remélem az Inter botlik néhányat, aztán megfingatjuk őket Torinoban, s akkor minden lehetséges még.

zlt 2009.03.21. 22:34:07

Ehh ne mondjatok rosszat Tiagora, mert Roli megint kikészül.:D

mmartin91 2009.03.21. 22:40:26

Én nagyon sajnálom h egy ilyen rangadó teljes érdektelenségbe fulladt. Persze, örülök a 3 pontnak, de ez az egész így nem volt a rendjén. A Romának rengeteg sérültje és eltiltottja volt, Spallettinek esélye nem volt belenyúlni a meccsbe. Gyakorlatilag, ahogy Várhidi is mondta, a Montella cserénél eldőlt a meccs. Igazából nem lehetett nem észrevenni azt sem, h ez a Serie A sajnos egyre gyengébb színvonalú. Persze, tudom h a sok hiányzó miatt is játszott gyengén a Roma, és nálunk is nagyon sokan hiányoztak, de sok esetben unalmas, gyenge mérkőzések vannak a bajnokságban. Ezen a meccsen is a rómaiak csak lézengtek a pályán, lassan, körülményesen játszottak, pont mintha a múlt heti 2.félidei Bolognát láttam volna. Persze vannak olyan meccsek amik a kivételhez tartoznak, és a Serie A szintjén brusztolós, jó meccsek kategóriába tartoznak, de összességében sztem egyre unlamasabb meccsek vannak a bajnokságban. Tehát pl. egy Premier League-hez abszolut nem lehetne hasonlítani, ahol nincs idő arra se h a játékos levegőt vegyen és nincs lehetősége egy csapatnak arra h olyan játékosok legyenek a pályán akik nem csinálnak semmit. Itt, a Serie A-ban erre sajnos van lehetőség, hisz hétről-hétre láthatjuk játszani Tiago-t, aki gyakorlatilag tényleg azért van fenn h ne 10-en menjünk ki az elején a pályára. Nem véletlen h ebben a bajnokságban Kaká mennyire kirívóan tud játszani, hiszen egy olyan futballista mint ő, a Serie A-ban sokkal többet számít mint egy másik ligában. Ezen a meccsen is láthattuk h Giovinco pár megindulásai mennyi pluszt jelentettek a csapatnak és ebből ugyebár gól is született. Ezek alapján el lehet képzelni h egy Diegoval mennyire megváltozna a most nem lézető játékunk, és mennyire fel lehetne emelni ezt a csapatot ennek az embernek. Olyan szintekre juthatnánk el vele, amin már nagyon rég voltunk...

Roli921 2009.03.21. 22:50:52

Nem az a lényeg hogy Tiago hogy játszott hanem az idiota szar szemléletetek. Tiago szar volt ti meg szánalmasak vagytok hogy egy 1:4 ről ennyi jut eszetekbe. Martin akkor nézd a pl- ha az annyira tetszik bár szerintem ott csak eugdosodnak és vagdaloznak a csapatok. Engem mindig fel tudtok huzni az ilyen kommentekkel

mmartin91 2009.03.21. 22:57:04

Roli: gondolhatod mennyire érdekel az h téged felhúzlak-e ezzel a kommenttel. Egyébként sem neked szántam, hanem egyrészt általánosságban írtam le, másrészt azoknak akikkel lehet beszélni a meccsekről, nem pedig állandóan azt hajtogatni h milyen kurva jók vagyunk mert az 50 sérülttel rendelkező Romát megvertük. Mert ez így hazugság lenne, egy Pool, egy Barca lazán ütne minket, de sokan mások is, és én mondjuk nem ehhez a Romához próbálom viszonyítani a csapat játékát, hanem a legnagyobbakhoz, a világ elitjéhez. Egyébként meg lényeges h Tiago szar volt, és nem csak most, hanem 2 éve egyfolytában, mivel ha itt marad továbbra is, akkor feleslegesen tartunk arra a posztra egy használhatatlan játékost. Most ez nem jött ki, mert a Roma gyenge volt, de mondjuk egy Pool ellen nem lehet 10 emberrel kifutni az Anfielden, itt most lehetett.

Edgár 2009.03.21. 23:12:55

Egy Roma Aguillani, De Rossi, Totti nélkül olyan, mint egy Juve Sissoko,Camoranesi,Amauri nélkül!!!!! Haggyuk már ezt. Jók voltunk a csapatot gratuláció illeti, nem értem egy idegenbeli 4-1-es meccsben is miért kell ennyi negatívat látni, miért kell az általad legjobban kedvelt(mert gondolom az, egyébként nem lennél itt) csapatot így leírni! Szerintem érdemes lenne elgondolkodni!

DP88 2009.03.21. 23:12:59

Sziasztok, sztem Tiago nem volt akkora szar, Pavelt be kellett rakni, végre ismét középen láttam játszani amit imádok. (ne feledjük h 2003ban középen játszott csak az idióta Capello rakta ki a szélre) A roma tényleg nem volt ellenfél, mondjuk én ekkora jellemtelen csapatot rég láttam, én mindig ezt várom tőlük, néha meglepnek. :) Végülis elégedett vagyok a játékkal, látszott h annyit játszottunk amennyit kellett. Valaki (talán Martin) emlitette a pocsék szinvonalat, hát erre csak annyit mondanék, h én is a Newcastle - Arsenalt néztem a juve meccs elött... Nagyjából ennyit, meg Vicenzonak külön grat, mert megmutatta, h miért kell ő nekünk.

suci 2009.03.21. 23:15:21

Roli engem egyáltalán nem érdekel, hogy agyvérzést kapsz-e Egyszerű tényt közöltem. Szerintem nem véletlenül lett lecserélve az a falábú. Mint ahogy mmartin is írta, hozta a szokásos ratyi formáját. És igen, 4-1nél is kiemelem, ne légy már ennyire szűk látókörű, hogy csak a jót veszed észre.

suci 2009.03.21. 23:18:54

Egy ideig figyeltem Tiago játékát, 9 passzból 7 rossz lett. Mikor kontrázhattunk volna, egy egyszerű kapott labdát megtolt vagy 700 méterre. Hamarabb kapott sárga lapot, mint ahogy a labdához ért volna Ennyit róla. Ha neked ebből az jön le, hogy szidom a csapatot, az már a te értelmi szinted hibája :D Igenis örültem, hogy nyertünk, Iaquinta remekül játszott pl.

mmartin91 2009.03.21. 23:26:49

A fő gond az, hogy ha nyerünk akkor sokan automatikusan kijelentik h mi mennyire jók vagyunk és teljesen mindegy h ki milyen teljesítményt nyújtott, a lényeg h nyertünk. A Roma cserepadján a kapuson és Montellán kívül csak Primaverás játékos tartózkodott, Ranieri azért nálunk tudott kit behozni, ez abszolut nem mindegy. Továbbá a Romát sokkal jobban érintette a sérüléshullám mint minket. Én nem vonnák le abból messzemenő következtetéseket h egy ilyen Romát 4-1-re megvertünk és a múlt héten, a 2.félidőben lassított felvételben közlekedő Bolognának is gurítottunk egy négyest. Mindezt azért nem teszem, mert tisztában vagyok vele h egy elitcsapat ellen ez így vajmi kevés lett volna. Egyébként az is egy érdekes dolog, h a múlt héten, az Arsenal-Blackburn(4-0) meccs után az Arsenal szurkolók kifütyülték Bendtner-t, aki kb. "húsz" 100%-os ziccer-t elrontott. Ők észrevették a jóban a rosszat, sztem sok esetben jobban járnánk ha mi is észrevennénk azt. Speciel akár most is, a tartalékos Roma ellen észrevehetnénk azt h Tiago nem való a Juventusba, és h gyakorlatilag 10 emberrel játszottunk, amíg ő fenn volt a pályán.

suci 2009.03.21. 23:37:16

Sőt, továbbmehetünk. A saját szurkolóink is fütyültek már, mikor régebben valamelyik meccsen az előrehaladás helyett valamelyik játékosunk hátra passzolta a labdát. (amúgy szokása) Direkt nem írok nevet, valaki szívrohamot kapna. Nem értem, miért nem lehet reálisan látni a dolgokat.

carlos44 2009.03.22. 08:52:08

a meccsről: Csak nekem tűnt fel, h amióta Gio játszik van kreativitásunk? Mintha ő adta volna az első gólpasszt! :) megint... :) -aki ezek után kritizálja az nem objektív. Alex ma csak lézengett. Igaz, h adott 1 szöglet gólpasszt, de mostanában annyira nem megy neki, a Bologna meccs ellenére, de 1re inkább észre kell venni, h eljár felette az idő és kell 1 utód. Ha ikon ha nem. Nedved, jó, h csereként állt be. Szép gólt lőtt, elismerjük, amit tett+a nagyságát, ezért Köszönjük és hagyjuk békében visszavonulni. Iaq egyre jobb formában van és nagy gólokat lőtt. Ha ez így marad Trez megy nyáron és nem ő. Mellberg, attól, h fejelt 1 gólt még nem lesz isten, ahhoz több kell, de jól játszott és egyre gólerősebb, ami jó. Amúgy Iaq fenekelte el Nedvedet :) Jó pörgős meccs volt, ahol a juve élvezte a játékot, volt elképzelés, jók voltak a cserék. Pedig nem bírom Ranierit, de most az uccsó 3 meccse nagyon jó volt (talán mert játszott Gio? :D)- Sztem Gio-Iaq páros nagyon jól összeillik most, és lehetséges h Trez elmegy emiatt a nyáron.

Ismeretlen_53881 2009.03.22. 09:02:19

Ebből a meccsből tényleg nem szabad messzemenő következtetéseket levonni, igaz, szép győzelem volt egy szupertartalékos Roma ellen. De mondjuk az tényleg durva, hogy éppen össze tudtak kaparni egy kezdőt. Basszus, amúgy ne reagáljatok már Roli személyeskedéseire, ebben éli ki magát, nem kell vele törődni. Tényleg helyén kell kezelni a dolgokat. Szerintem nagyon sok játékosunk is sokkal boldogabb lenne most, ha egy igazi Roma-t vertünk volna meg. Amúgy látszik, hogy Jaki-ra mindig lehet számítani, felesleges lenne eladni, Giovinco meg a jövő. Az meg csak nekem tűnt fel, hogy Alex mennyire fáradtan játszik mostanában?

Ismeretlen_108746 2009.03.22. 11:04:27

Tartalékos Roma ide vagy oda, szerintem jól játszott a Juve, s ezzel kellene foglalkozni. Én azt értékelem, hogy az utóbbi 2 meccsen látok kreativitást, látok akaratot és elszántságot a csapaton, s én leginkább ezt hiányoltam korábban. Volt olyna meccs, mikor gyakorlatilag az első 5 perc után látszott, hogy a döntetlen a maximum, ami benne van a meccsben. Giovinco nagyon sokat dobott a csapaton, s játszatni kell, mese nincsen. Szerintem az összes csatárunkat meg kell tartani, mert ha több fronton is nyerni akarunk jövőre, akkor nagy szükségünk lesz mindegyikükre. Én most még az általam amúgy nem nagyon kedvelt védők (Molinaro és Mellberg) játékával is abszolúte meg voltam elégedve. Alexet nagyon korai lenne leírni azért, mert volt 2 gyengébb meccse. Előfordul az ilyesmi, de ebből még nem kellene kihozni, hogy eljárt felette az idő. Nedved meg szerintem biztosan visszavonul az idény után.

Ismeretlen_53881 2009.03.22. 11:17:58

Igen, az tényleg feltűnő, hogy Giovinco jó játéka mennyit lendített a csapaton.

DP88 2009.03.22. 13:29:36

Nekem az tűnt fel h Gio és Jaki mennyire érzik egymást, ha igy folytatódik még Amauri is bajban lehet, remek formában vannak igy 2en, Alex meg mintha elfáradt volna, vagy nem is tudom, de nem az igazi...

Ismeretlen_111021 2009.03.22. 15:09:55

szerintem ha így folytatjuk és kisebb átkokat szórunk az interre akkor meg lesz a scudetto :P a tegnapi meccs...nem indult annyira jónak,de a végeredményt elösször el sem hittem :) grazie ragazzi :P Gio és Alex ha majd igazán érezni fogják egymást akkor tarolni fognak és Jaki az még mindig Jaki :P jó meccs volt és ez a lényeg csak még messze van a következő :P

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása