Cassano? Diego? Giovinco!

Sebastian Giovinco karrierje két legjobb mérkőzését játszotta a Juventus színeiben a múlt héten. Talán a Juventusnak nem is ennek a posztnak a megerősítésével kellene törődnie?

Sebastian Giovinco

Rengeteg ígéretes fiatalnál eljön az az idő, amikor igazi játékossá érnek. Patonál ez decemberben jött el, Marco Mottanál februárban, és ez utóbbi mérkőzéseken látott teljesítmény alapján Giovinconál március lehet a kitörés hónapja.

A 22 éves játékost már jó ideje az olasz futball legnagyobb tehetségének tartják. A természetes adottságok, a zseniális labdakezelés, a gyorsaság, a tehetség, és a kreativitás az elmúlt évek nagy irányítóinak sorába emeli a fiatal játékost, aki a 21 éven aluli olasz válogatott megkérdőjelezhetetlen vezére, és akit tavaly a tekintélyes touloni torna legértékesebb játékosának választottak.

Voltak persze olyanok is, akik Giovinco alacsony termete miatt a felnőttek között nem jósoltak kiemelkedő karriert számára, hiszen túl kicsi, és túl könnyen félrelökhető. Ezek a kételyek beigazolódni látszottak, amikor Giovinco az Empolinál eltöltött kitűnő idény után visszatért a Juventushoz, de egyáltalán nem sikerült a csapatba kerülnie.

 

Sebastian Giovinco karrierje két legjobb mérkőzését játszotta a Juventus színeiben a múlt héten. Talán a Juventusnak nem is ennek a posztnak a megerősítésével kellene törődnie?

Sebastian Giovinco

Rengeteg ígéretes fiatalnál eljön az az idő, amikor igazi játékossá érnek. Patonál ez decemberben jött el, Marco Mottanál februárban, és ez utóbbi mérkőzéseken látott teljesítmény alapján Giovinconál március lehet a kitörés hónapja.

A 22 éves játékost már jó ideje az olasz futball legnagyobb tehetségének tartják. A természetes adottságok, a zseniális labdakezelés, a gyorsaság, a tehetség, és a kreativitás az elmúlt évek nagy irányítóinak sorába emeli a fiatal játékost, aki a 21 éven aluli olasz válogatott megkérdőjelezhetetlen vezére, és akit tavaly a tekintélyes touloni torna legértékesebb játékosának választottak.

Voltak persze olyanok is, akik Giovinco alacsony termete miatt a felnőttek között nem jósoltak kiemelkedő karriert számára, hiszen túl kicsi, és túl könnyen félrelökhető. Ezek a kételyek beigazolódni látszottak, amikor Giovinco az Empolinál eltöltött kitűnő idény után visszatért a Juventushoz, de egyáltalán nem sikerült a csapatba kerülnie.

Azonban az is igaz, hogy Giovinco valószínűleg azért nem kapott eddig több lehetőséget, mivel stílusa nem igazán illik Claudio Ranieri 4-4-2-es hadrendjébe. A szörnyű sérüléshullám, és a Chelsea elleni "minden mindegy" mérkőzés kellett ahhoz, hogy a fiatal játékos megkapja Ranieritől a kitörési lehetőséget.

Amikor végre kedvenc posztján - Del Piero mellett, kicsit visszavonva, Trezeguet mögött - játszhatott, csereként beállva a mérkőzés egyik legjobbja lett, a Chelsea védőinek igen nehéz perceket okozott, állandó veszélyt jelentett, és ami a legfontosabb, vezetésével a tíz emberrel játszó Juve majdnem kiharcolta a továbbjutást.

A hétvégi, Bologna elleni 4-1-es győzelem során Giovinco a mérkőzés embere lett. Nagy szerepe volt az egyenlítésben, ő szerezte a második gólt, és csapattársait jobbnál jobb labdákkal szolgálta ki... mindezt annak ellenére, hogy újra a kevésbé kedvelt bal oldali középpályás poszton kényszerült játszani.

Mindezt figyelembe véve érdemes elgondolkozni azon, hogy a Juventusnak tényleg szüksége van-e euró milliókért Diegóra, vagy Cassanóra? Mindektten óriási tehetségek, de Diego csak akkor lenne igazán hasznára a Bianconerinek, ha Ranieri a mostani felállásról átállna a 4-3-1-2-re, vagy a 4-3-2-1-re.

Cassano viszont tényleg keresztülhúzhatná Giovinco számításait. Mindketten irányító típusú játékosok, szeretnek kimozogni a bal szélre, és mindketten tökéletes passzokkal szolgálják ki társaikat. Két ennyire hasonló játékos nem biztos, hogy jó párosítás lenne. Az egyetlen formáció, melyben mindketten szerepet kaphatnának, az a 4-3-2-1 lenne, de Ranieri nem az a típus, aki ilyen mértékű változtatásra hajlandó lenne. És akkor Del Pieroról még nem is beszéltünk...

Az az egyszerű igazság, hogy a Juventus egy igazi klasszis birtokában van, csak hagyni kellene kibontakozni. Giovinco alkalmazásával a Juventus is jól járna, hiszen olyan posztok megerősítésére költhetné a megspórolt összeget, melyekre igazán szükség van.

Itt van például a bal szélső védő helyzete. Bár Cristian Molinaro meglepően jó teljesítményt nyújt idén, egyértelmű, hogy erre a posztra világklasszis játékost kellene igazolni, lehetőleg olyat, aki belső védőként is alkalmazható, mivel Giorgio Chiellini helyettes hiányában túlterheltnek tűnik az utóbbi időben. Ráadásul amikor a 24 éves válogatott védő valami miért nem játszott, a Juventus hátsó alakzata meglepően bizonytalanná vált. Persze ugyanígy megemlíthetnénk a jobb oldalt is...

Tehát Giovinco lehetne Pavel Nedved megfelelő utóda?

Ahogy fentebb is említettem, Giovinco igazán kedvelt posztja a csatárok mögött van, klasszikus irányítóként, esetleg a befejező csatár mögött, visszavont támadóként. Azonban idgenben, a 4-4-2 formációban a szélső középpályásoknak nem feltétlenül a támadásokat kell segíteniük, sokkal inkább a védekezésben van szerepük. Giovinco pedig ebben nem valami erős. A megoldás - megint idejutunk - a formáció megváltoztatása lehetne.

Ami Nedved pótlását illeti, az igazán nagy igazolás Franck Ribéry, vagy David Silva lehetne, akik nagyon hasonló stílust képviselnek, mint a cseh veterán. És persze nem szabad megfeledkezni az utóbbi időben kissé eltűnt Paolo De Ceglie-ről sem.

Az azonban szinte biztos, hogy ha a Juventus jövőre ugyanezekkel a védőkkel, és Pavel Nedved megfelelő helyettese nélkül kezdi meg az idényt, semmi esélye a bajnoki címre, vagy a Bajnokok Ligája megnyerésére.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr394649390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mmartin91 2009.03.16. 20:48:13

1-2 jó meccs után felesleges lenne sztárrá kikiáltani Giovinco-t. Ő nem megfelelő arra, hogy egy ekkora játékost, mint Nedved pótoljon. Giovinco ehhez kevés, ha nem jönne senki Nedved helyére, hanem a vezetőség bízna Giovincoban akkor nagyon ráfaragnánk erre a következő szezonban. Nekünk meg KELL vennünk Diego-t. Minden követ meg kell mozgatni érte. Ő az az ember aki újítást tudna hozni a csapat jelenleg nem létező játékába. És az sem elhanyagolható h az ő érkezésével variációs lehetőségek tárháza nyílna meg Ranieri számára. Szóval: Diego-t mindenáron meg kell szereznünk, és ha eljön, akkor bármi megtörténhet a következő szezonban! És persze az után is, mivel nyilvánvalóan nem 1 évre igazolnánk le... Cassanora semmi szükség, túlértékelt játékos, bomlasztja a közösséget, ráadásul még unszimpatikus is. Amikor lehetett volna, akkor nem élt a lehetőséggel. Nem véletlen h a Sampdoriában játszik, ott a helye.

Roli921 2009.03.16. 20:55:32

Lassus nem értem mért kéne valki Molinaro helyére. Idén kapásból tudok 4 posztot mondani ahol szarabbul álunk. (JH, JKH, BK, JK és Giorgonak sincs helyettese. De mondjuk Cristico visszahozásának örülnék. Egyébként szerintem Cassanot Alex pótlására hozná Rani papa, Gio.t meg szerintem bal középben fogja játszatni. Egyébként az álomcsapatom egy Buffon Rafinha Cristico Chiellini Molinaro (Grigera) (Legro) (Ariudo) (De Cagle) Camo Sissoko Marchisio Gio (valaki) (Poulsen) (Tiago) ( valaki) Trez Alex (Amauri) (Cassano) Silva Ribery Hamsik hármasból egy vagy kettő jöhetne akkor elég jó lenne a keret amben 13 olasz lenne, és akkor még a fiatalok itt sincsenek. Camo Legro Trez Alex en kívül mindenki fiatal lenne a keretben.

Roli921 2009.03.16. 21:07:41

Mmartin: Cassano bomlaszt Diogo meg olyan szuper csapatjátékos??????????????? Azért ekkorát ne túlozz. Egyébként mért nincs csapatjátékunk? Hétvégén szerintem szépen játszottunk. Tudom téged ugyse győzlek meg de nem értem mért kéne egy játékos miatt megváltoztatnunk a felállást, ráadásul ma tett neki ajánlatot a City amit gondolom nem licitálunk fölül.

Ismeretlen_118238 2009.03.16. 21:16:39

Továbbra is az a véleményem, hogy 4-3-1-2-re kellene átállni és Giovinco lenne az irányító. A védelmet és a középpályát kellene megerősíteni. Lehet dobálózni azzal, hogy kit lehetne leigazolni, de a pénzügyi keret elég szűk hozzá. Azt sem szabad elfelejteni, hogy lassan elkezdik építeni az új stadiont és az is sok pénzt fog felemészteni. Ez a csapat nem olyan rossz, tényleg egy kis finomításra lenne szükség. Giovinco, Del Piero, Amauri és Camoranesi biztosíték lehet a szép és eredményes játékra. Idén sincs okunk a panaszra és ha nem lett volna ennyi sérült, akkor talán közelebb állhatnánk az Interhez a BL pedig szerencse játék is egyben.

mmartin91 2009.03.16. 21:24:31

Csapatjátékunk már nagyon régóta nincs. Ranieri keze alatt sincs, és Capello keze alatt se volt. Hétvégén, a Bologna ellen, a 2.félidőben volt játékunk. Ennek rendkívül egyszerű oka van: a Bologna játékosai a 2.félidőben úgy mozogtak mint a lassított felvétel. Nem lehetett megállapítani h a kép élő, vagy épp visszajátszást látunk. Ennek az okát nem értettem akkor sem, és most sem értem. Az 1.félidőben jók voltak, a 2.-ban egyszerűen mint egy NB2-es csapat. Azonban a szezon 90%-ban nem volt játékunk. Sajnos ez sok mindennek volt köszönhető, elsősorban a rengeteg sérülésnek. Éppen ezért kell egy kreatív középpályás, aki tud szervezni, osztogatni, gólt lőni, meccseket eldönteni. Ez lenne Diego, aki kiváló játékos és csapatjátékos. Cassano bomlasztja a közösséget és én igazából nem is értem h őt miért kell a "nagy játékos" kategóriába sorolni. Romába nem fért be, Madridba megbukott, mi alapján nagy játékos? Ez így nekem érthetetlen. Túl van sztárolva, de nagyon. A Sampdoria egy remek hely neki, ott tud villogni 1-2 jobb passzal, meg pár szép góllal. Ott a helye, nem pedig a Juventusban.

Ismeretlen_118238 2009.03.16. 21:30:13

mmartin91: Giovinco szerinted nem lenne megfelelő irányítónak. Diego sok pénzbe kerül, abból lehetne venni több játékos, pl. jobb és középhátvédet, vagy jobb meg bal középpályást.

Roli921 2009.03.16. 21:50:31

Mmartin Diegos balhékról is irjál már egy kicsit légyszi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Azt mér hagyod ki hogy minden héten elkésik edzésről + részegen vezet + szarik a vezetőség döntésére(olimpia) Hát nekem ilyen játékos nem kell akármekkora zseni. Egyébként én is nagyon jó játékosnak tartom hétvégén zseniális volt 1 gól 2 gólpassz.

buub 2009.03.16. 21:52:25

Én azt mondom, hogy ki kell deríteni, hogy szükséges-e igazolni, azaz ez a szezon gyanús, hogy bajnokság terén is elment, szóval nyugaton játszassa Giovincot Ranieri, ha tud jó játékot produkálni, akkor semmi szükség 20 milliót elkölteni Diegora vagy éppen Cassanora. Persze szerintem is formációt kell váltani, hogy Gio igazán kihozza magából a maximumot. Egyébként egyre inkább azon gondolkozom, hogy cassano jobb igazolás lenne, mint Diego. ott hülyíti az ellenfelet ahol csak akarja, Pazzininak már rengeteg gólpasszt adott, pedig Pazzini is csak most érkezett a Samphoz, de remekül megértik egymást. Bár szerény véleményem szerint, ő inkább Del Piero helyére kell leigazolni, leginkább hozzá hasonlíthatók a képességei(persze, akkora játékos soha nem lehet mint Isten :) ). Bár Diego is remek lenne, valóban nehéz választás, de bizalmat kell adni Gionak a maradék meccsekre és akkor eldől, hogy kell-e valaki vagy sem.

Ismeretlen_109592 2009.03.16. 22:02:12

giovinco-t jatsztatni kene mindenaron! en egyaltalan nem ertem azokat akik nem tartjak nagyra. tisztan lehetett latni h o iranyitott mindent, a jobbszelen szinte nem is mozogtak, giovinco nagyon jol mozgott most hetvegen, es mindig jol mozgot mikor lehetoseget kapott, de ha nem kap sok jateklehetoseget, akkor nem tudom mit vartok el, h 1 perc alatt 20millio golt rugjon? szerintem kene jatsztani a balszelen. szerintem meg nem ervenyes az hogy nem szeret balszelen vagy mittomen hol jatszani, ha oda teszi az edzo h ott jatszon akkor mar ha profi futbalista, akkor azona poszton is jol tud teljesiteni. en ugy latom h a vedelem megerositesere kene gondolkodni es a jobbszelre vkit. camo nagyon jo lenne, de alig lehet latni 5 meccsen egy idenyben. kozepen se lenne baj ha mindig marchisio es sissoko jatszana.

Ismeretlen_22017 2009.03.16. 22:35:26

Roli921: gondolj bele, mi történne, ha Molinaro megsérülne. Chiellini kimenne szélre? Középen maradna Mellberg és Legrottaglie. Oké, megoldásnak megoldás, de pont ez van a bejegyzésben, hogy nélküle bizonytalan a védelem. Vagy, ami még rosszabb, gondolj bele, ha Molinaro MOST sérülne meg. Nincs De Ceglie, nincs Legro, nincs Knežević. Kész is. Plusz De Ceglie-re inkább a középpályán számítanak. Egyébként írtam, hogy a jobb szélső védő kérdése is fontos, valamint azt is, hogy olyan védő kellene, akit belül is lehetne alkalmazni. Egyébként a posztból kimaradt, de a jobb szélső középpályás poszt ugyanilyen égető kérdés.

Ismeretlen_118066 2009.03.16. 22:46:23

Chiellininek balszélső védő volt az eredeti posztja. Tehát igen, kimenne szélre;)

Roli921 2009.03.16. 22:50:10

Ezért kéne Cristico-t visszahozni. Szerintem egy erős Genoában bírja akkor nálunk se lenne rossz cserének és ő középen és szélen is bevethető, az egyetlen baja hogy gyenge, remélem nyárra bezárják egy konditerembe. Egyébként tetszett a cikked, és nem kötekedésnek szántam.

Roli921 2009.03.16. 22:53:43

Üdv Antonio Conte Remélem jövőre te leszel az edző nálunk. Az egyik kedvenc játékosom Conte és ha jól tudom a Bari szárnyal vele a kispadon. Rem nem keverem. Chiellini kimehet szélre, de szerintem Lassus is arra gondol hogy akkor meg középen lennénk gyengék. Szerintem Chiellini és Sissoko a két legfontosabb játékosuk. Gorgio adja a védelem biztonságát.

Ismeretlen_22017 2009.03.16. 22:55:06

Antonio Conte: Várj, idézem magamat... "Chiellini kimenne szélre? Középen maradna Mellberg és Legrottaglie. Oké, megoldásnak megoldás, de pont ez van a bejegyzésben, hogy nélküle bizonytalan a védelem." Így érthető? Egyébként olvasd vissza mondjuk a 2006-os bejegyzéseimet, azokon belül is a mérkőzésekről szóló posztokat. Ott is látszik, hogy Chiellini bal szélső védő volt, szóval tudom nagyon jól.

Ismeretlen_22017 2009.03.16. 23:03:51

Antonio Conte: ja, még annyit, hogy légyszi ne váltogasd a nick nevedet, mert elég idegesítő. Vagy maradj Juventus-fc_Rocket, vagy valami más, de ne így, oké? Egyébként már kommentel valaki antonioconte néven, szóval ez azért így gáz...

Ismeretlen_118066 2009.03.16. 23:09:29

Maximum kollégiumi ip lehet a difi, szóval mások lejáratása a gáz.

Ismeretlen_22017 2009.03.16. 23:32:38

Légyszi, ne nézz hülyének, oké? Volt már pár nick neved, eddig oké. Semmi gond. Csak ne váltogasd, rendben? És nyugi, nem a kollégiumi IP a ludas, hanem te :) Pláne, mivel fix IP-ről van szó ;)

Ismeretlen_53881 2009.03.17. 07:42:02

A cikkel nagyjából egyetértek. Tegnap olvastam, már akkor gondoltam, ha Lassus nem teszi ki, akkor reggel lefordítom ;) Cassano egy zseni, ezt felesleges vitatni, de igazán nincs rá szükségünk. Szinte ugyanazt játsza mint Gio, felesleges rá költeni. Diego már érdekesebb.. Azt továbbra sem értem, hogy "Diego kell és kész", mert ő sem szélső, és vele nem oldódna meg Nedved utódlása. Amit már korábban is mondtam, Ribery, egy jó védő, és egy jobb szélső, ha marad rá pénz. 2 minőségi játékosra csak van pénz, főleg ha el is adnánk 1-2 embert. Giovinco sem szélső, ő Alex helyén tud nagyot játszani. Szerintem valami olyasmi lenne az ideális, hogy jövőre Gio lenne Alex helyettese, a rá következő évben pedig akár meg is fordulhatna a helyzet. Tehát középen Ribery-Sissoko-Marchisio-Camo/valaki más, előttük Alex/Giovinco- Trez/Amauri/Iaquinta. Szükség esetén persze simán lehetne 3 csatárral játszani, ahol Gio rohangászik a kaputól 20 méterre - lássuk be, ez a gyorsasága miatt már most jobban megy neki, mint Alex-nek - Gio előtt 16-os környékén Del Piero, legelől meg befejező csatár. Lassus, ez off, de valamit tényleg ki kellene találni a kommentelésre.

juvem 2009.03.17. 08:24:45

Lassus lehet h kéne csinálni egy regisztrációs rendszert és akkor csak nem regel vki 6 néven;) egyébként tényleg átkéne állni 4-3-1-2re Gio ha a csatárok mögött játszik nekem ott még nem okozott csalódást, bal szélen meg azért voltak gyenge meccsei de soxor ott is jó volt szal tényleg nem ő Nedved utódja szerintem! na mind1 hátvéd mindenkép kell mert 1 "minőségi" ha lehet így mondani védőcserénk van.-> Mellberg szal egy jó védő még kell! Molinaro helyére én nem hiszem h kéne ember és nem is fognak venni oda embert! mostanában inkább a jobb szél ami gyenge. Középpályán : Camoranesi - Sissoko - Diego/Silva/Rybéri vagy vki aki jó ott és akkor a csatárok elött Gio. Martinn tudom h nem tetszik az ötlet de sokak szerint és köztük én is meg vagyok elégedve főleg az elmúlt 2 meccsen Gio játékával hát a nagy sztárok a Chelsea-ben alig tudták fogni:) és egy ilyen felállással legalább a több évi "játéktalanság" véget érne és nagyjából mindig egy jó meccset látnánk ami eredményes is:) na mind1 forza juve nem taglalom tovább mert nem vagyok vezetőségi tag;) és még1szer FORZA JUVE

vizi8 2009.03.17. 10:50:02

Ha már a felállásoknál járunk talán a 3-2-3-2 es felállás lenne a legideállisabb. A három védő előtt egy Sissoko, Marchisio söpörne. Előttük pedig talán csak Gio, Tiago, Camo(?) trió lenne. Elől pedig forma és ellenfél függő melyik 2 csatárunk játszana. +A 3 védő igen érzékeny pont középen Chiellini, jobbon Grygera, balon viszont egy biztos pont kell. Egy ilyen felállásban csak egy jobbszélső, és egy balhátvéd kell.És nem mellékes játszottunk hasonló felállásban tavalyi bajnokságban, és igen csak tetszetős játékot produkáltak a fiúk.

Ismeretlen_117673 2009.03.17. 11:13:57

4-3-3 középen Marchisio,Sissoko,Poulsen/Tiago/Zanetti elől pedig a széleken:Gio/Iaqi,Alex és középen Trez/Amauri vagy 4-3-2-1 elől egy ékkel Trez vagy Amauri ,mögöttük pedig a Iaqi,Alex, Gio hármasból kettő vagy 4-3-1-2 Gio irányítóként stb stb. szal variálni lehetne,de Ranieri úgysem fog :P

Ismeretlen_119802 2009.03.17. 12:14:27

Sziasztok! Voltam személyesen a meccsen, nagyon jó volt Giovinco, és a szurkolók is imádják. Del Piero mellett ő kapta a legnagyobb tapsot, és meg is hálálta a bizalmat.Remekül tört be az üres területekre, és a labda tapadt hozzá. Pár év múlva Alex méltó utódja válhat belőle. Remélem állandósítani tudja ezt a formáját és a csapat erősségévé válik! Forza Juve per sempre!!!

Alessandro 2009.03.17. 12:27:45

Sok fog múlni azon, hogy Ranieri mennyire fog felvállalni egy bátrabb támadójátékot, mint a Bologna ellen. Mert azt a játékot öröm volt nézni és ha az egész szezont így nyomtuk volna és így lennének azok az eredmények amik most, kevesebb is lenne a kritika. Gioval gyakorlatilag 4-3-3as a felállás. Kérdéses hogy Del Piero, jövőre (valószínüleg az utolsó szezonjában) milyen teljesítményre lesz képes, ez az ami miatt szerintem hozni kell egy minőségi embert a támadójátékba, még ha Giovinco állandósítani tudja a nagyszerű formáját, akkor is.

Alessandro 2009.03.17. 12:35:02

degu1979: szerintem sokan vagyunk már így vele, hogy ha Giovinconál van a labda, hasonlót várunk mint Del Pierotól és ez jó dolog. Ha választani kéne a 3 játékos Diego-Cassano-Giovinco trióból, mindenképpen Giovinco az aki nemcsak játéktudásban, de emberileg is az a játékos, akit hosszú évekig a csapatban szeretnék látni.

Ismeretlen_108746 2009.03.17. 13:21:42

Sokkal többről van szó, mint Nedved pótlása. Aki azt hiszi, hogy veszünk valakit Nedved posztjára, azzal már kész is a csapat, az elég nagyot téved. Kétségtelen, hogy elképesztően nehéz lesz pótolni, sok szempontból, ám van még egy rakás poszt, ahol ugyanúgy erősíteni kell, ha komolyan labdába akarunk rúgni. A védelembe muszáj venni néhány játékost, s jobboldali középpályásunk sem nagyob van ugyebár. Salihamidzic jó tud lenni, de Marchionni katasztrofális, camoranesi pedig állandóan sérült. Nem hiszem, hogy vagy Giovinco, vagy Diego, én el tudom képzelni mindkettejüket a csapatban. Egyetértek mmartin91-el abban, hogy Diego valóban olyan játékos, aki nagyon-nagyon sokat tud lendíteni a csapaton, s olyan pozitív változást hozna a csapatba, amire szükségünk van. Lehet, hogy voltak balhéi, de szerintem nem egy igazán balhés játékos (mint Cassano, aki mindig összeveszik mindnekivel). Rooneynak is voltak balhéi, s le se szarja senki, mert egyébként zseniálisan focizik.

Ismeretlen_53881 2009.03.17. 14:13:49

Apuleius, Rooney-t minden jóérzésű ember utálja :D . Ok, Diego, de akkor mondjátok meg, hova. Sissoko-t túrja ki, vagy Marchisio-t? Vagy megy ki szélre, és majdcsak lesz valami? Vagy ha középre megy, akkor ki megy szélre? Vagy akkor védekező középpályás csak egy lesz fenn a pályán? Számomra itt túl sok a kérdés, válaszként nekem pedig az sajnos nem jó, hogy Diego kell ide, mert ő egy zseni.

mmartin91 2009.03.17. 14:31:46

Diegotól nagyobb játékost nem fogunk tudni elhozni, és az is igen kérdéses h egyáltalán őt el tudjuk hozni. Senki nem gondolhatja komolyan h egy Ribéry-t mi fogunk megvenni. Őt majd megveszi egy olyan csapat akinek van pénze. És igazából azt sem hinném h Ribéry mindenáron ide akarna jönni, sokkal inkább menne a Barcába, vagy olyan helyre ahol több pénzt kap. Azt a pénzt, amit Nedved helyettesére szánunk, azt Diegóra kell költeni. Ez ugyebár 30 millió, ennyiből sztem pont kijönne a brazil. passerby: Diego kimegy szélre, Nedved helyére. Nyilván Sissoko-t nem túrhatja ki, mondjuk én biztosan megpróbálnák hozni mellé vkit, mivel a kezdőben nem számolnák Marchisióval. Annyira azért sztem még nem jó h állandó kezdő legyen, ráadásul ha megsérülne akkor nem lehetne megfelelő játékost bevetni a helyén, mivel Zanetti úgyis mindig sérült, Poulsen nálam max.csak vésztartalék, Tiago megy egy paródia, őt egyébként is el kéne adni. Az én jelöltem oda Ledesma, de nagyon tetszik még Felipe Melo játéka is, akit ugyancsak hoztak már szóba a Juvéval.

Ismeretlen_53881 2009.03.17. 14:54:49

Jó, most már csak azt nem értem, hogy Diego miért lenne jó szélen. Amúgy Ledesma-t én is figyeltem, mert valami pletyka szóba hozta, de valami hatalmas alibi az a játékos. Nem tudom mit szeretnek rajta.

mmartin91 2009.03.17. 15:38:36

Sztem Ledesma jó játékos, tud irányítani, jól passzol, gólt is tud lőni, még védekezni is tud. Persze, semmi gond nincs azzal ha te másképp látod, legalább van miről beszélni. Na, de visszatérve Diegora: tudom, már sokszor írtam, de még mindig amellett az "elv" mellett vagyok, h az a lényeg h ez az ember itt legyen. Azt már majd Ranieri eldönti h hol is ad neki szerepet, a lényeg h ő érkezzen, mivel akkor bármikor tudnánk változtatni a játékrendszerünkön. Véleményem szerint Diegonak teljesen mindegy h hol játszana, mivel mindenhol nagyon magas szinten teljesítene. Persze, most nem arra gondolok, h ha beállna a kapuba, akkor jobb lenne mint Buffon, hanem hogy akár irányítóként, akár bal oldali játékosként is megállja a helyét. Ha a TV közvetíti, akkor én általában megszoktam nézni a Bremen meccseit. Amit Diego játékából leszűrtem azon felül h kiválóan passzol, gyors, kreatív, gólképes és nem utolsó sorban a Bremen magasan legjobb játékosa, az az h sokszor mozog ki a szélekre. Gyakorlatilag bejátsza az egész pályát, van amikor balról indul, van amikor jobbról, de persze a legtöbb esetben középről indulva próbál kapura törni. Azt nem lehet tudni pontosan, hogy ha egy játékost nem az eredeti posztján játszatsz, akkor is biztosan be fog-e válni. Viszont Diego esetében 99,9%-ra mondanám én azt, hogy ha le tudjuk igazolni, akkor be fog válni, akárhova rakja Ranieri a középpályán. És még annyit tennék hozzá, hogy Sissoko esetében is biztos voltam abban h a Serie A-ra született, de Diego esetében méginkább biztos vok abban h beválna a Juventusban.

Ismeretlen_108746 2009.03.17. 15:41:38

passerby: Akkor én is jóérzésű ember lehetek, mert rühellem Rooneyt :-) Ettől függetlenül egészen fantasztikusan jó játékos, s attól még hogy valaki emberileg unszimpatikus, s esetleg még kurvázik, meg csúnya dolgokat csinál, attól még nem biztos, hogy bomlasztja a csapatot. A lényeg, hogy én Diegot nem írnám le azért, mert előfordult, hogy ittasan vezetett. Lehet egyedül vagyok a véleményemmel, de én nem értem, hogy miért kellene minden meccsen 2 db. védekező középpályással játszani??? Nagyon fontos a védekezés, ez kétségtelen, de minden egyes meccsen csak és kizárólag védekezni akarunk? Elképezstően hiányzik valaki, aki képes a középpályán előrefelé játszani, s jó labdákat adni a csatároknak. Borzasztóan kevés gólt rúg a csapat (meg is voltam lepve a legutóbbi meccsen), s ez bizony a középpálya hibája. 2 jó szélső mellett 1 védekező, 1 támadó, így a Sissoko, Marchisio, Diego hármas rotálható lenne meccsről meccsre.

Ismeretlen_117673 2009.03.17. 15:44:12

mmartin amit írtál Diegoról az tökéletesen illik Giora is :) ,csak Seba 2 évvel fiatalabb,sajátnevelés,szimpatikusabb és olasz,jah és nem mellesleg jobb is mint a brazil :P Forza Seba!

Ismeretlen_117673 2009.03.17. 15:46:49

a gazetta felvázolta a jövő Juveját: 4-4-1-1 Silva,Sissoko,Marchisio,Camo-Gio-Amauri Diegot hiába keresitek...a gazetta szerint őt az Inter viszi majd. szvsz oda is való... ;)

mmartin91 2009.03.17. 15:47:40

DonMatteo: azért ilyen butaságokat ne mondjunk már h Giovinco jobb mint Diego. Bár most nem tom h ezt viccnek szántad-e, mert odatetted a végére ezt: :P Úgyhogy, amíg nem vok biztos a dolgomban, addig nem reagálnék semmit.

Ismeretlen_117673 2009.03.17. 15:51:12

ebben semmi vicc nincs. Gio jobb mint a brazil. Diego az Interbe megy majd. oda is való. ugyanolyan futballkurva ,mint Ibra. egy zsoldos,semmi más ;) (kíváncsi vagyok erre mit írsz :D )

Ismeretlen_108746 2009.03.17. 15:56:24

DonMatteo: Tiszteletben tartom a véleményed, csak egyelőre elképzelésem sincsen, hogy mi alapján nevezed "futballkurvának" Diegot... Nem kell szeretni, de hülyeségeket ne írjunk már.... Hát nem tudom, azért ennél a felvázolt Juvénál erősebbet is el tudnék képzelni, pl. Diegoval a kezdőben. Silva egy túlsztárolt játékos, nem éri meg a vételárát.

mmartin91 2009.03.17. 15:56:44

Hát most így erre igazából nem sokat tudok írni, mert az e fajta vitának semmi értelme nem lenne. Igazából csak annyit fűznék hozzá h 35 meccsen 6 gól a kiesett Empoliban, plusz az itt lejátszott pár meccs, 2-3 gól édes kevés egy Diego ellen. Szóval ennek az összevetésnek semmi értelme nem lenne, mert annak a mondatnak sincs h Giovinco jobb mint Diego, mert ez hazugság. Az meg h szimpatikusabb, az meg egyéni dolog, van akinek igen, van akinek nem, ennek nincs köze a futballtudáshoz. Speciel nekem abszolut nem szimpatikusabb, sőt, bár ezzel valószínűleg nagyon egyedül vok.

Ismeretlen_117673 2009.03.17. 16:09:47

35 meccsen 6 gól a kiesőjeölt Empoliban első Serie A-s idényén.tehát nem a Bundesligaban ... :) egyébként lefogadom,hogy te abból a 35 meccsből egyet sem láttál... ;) idén meg... hát nem tudom Diego mikor fogja beforgatni így Mikelt,Bosingwat,vagy Cole-t ,valszeg soha :) kicsit túlzásba viszem igen. de nem véletlen. te is túlzásba viszed a Gio-utálatodat ;) elismerhetnéd már végre egyszer,hogy aki jó az jó... :S hihetetlen. itt van végre egy sajátnevelésű játékos ,aki próbál jól teljesíteni,erre vannak néhány akik kiutálják szinte a semmiért. hihetetlen. nem az ,hogy szurkolnál neki,hogy sikerüljön elérnie azt,ami egyébként benne van. ebben az esetben gazdagabbak lennénk egy 22 éves klasszis olasz játékossal,és nem kéne holmi brazilokra költen 30 millát,akik eddig csak a Bundesligaban villogtak.ez az én álláspontom. nekem egyébként sem illik bele a brazil a képbe. kimaradozás,piálás stb stb. ez a Juve. itt vannak bizonyos elvárások ,aminek meg kell felelni ;) Adrianoval szerintem jól megértik majd egymást az Internél...

Ismeretlen_108746 2009.03.17. 16:19:01

DonMatteo: Részben igazad van, de azt nem teljesen értem, hogy miért kell vagy-vagy viszonylatban gondolkodni Giovincoról és Diegoról. Én speciel mindkét játékost nagyon jónak tartom, s Giovinco tényleg hatalmas értéke a Juvénak. Mindettől függetlenül megforídtható a kérdés, Te vajon hány meccsen láttad Diego játékát? Egészen kiváló játékos, aki bizony pazar labdákkal tömi csapattársait.

mmartin91 2009.03.17. 16:19:22

Ne haragudj már meg, de nem fogom most Giovinco lábát csókolgatni mert a Chelsea ellen volt egy jó meccse, meg most a Bologna ellen. Diego forgatott már meg elég védőt, sokkal többet mint Giovinco. Diego a hátán viszi/vitte a Bremen-t évek óta, Giovinco-t felesleges lenne hozzá hasonlítani 2 jó meccse miatt. Ez sokkal nagyobb elfogultság mint az enyém. Én eddig nem láttam tőle semmi olyasmit, ami miatt Messi szinteken kellene kezelni őt, de még Diego szinten sem. Egy feltörekvő játékos, akiből lehet h egyszer lesz vmi, lehet h nem, majd meglátjuk. Diego meg már most vki, és ha eljön ide akkor még nagyobb vki lesz belőle.

Ismeretlen_53881 2009.03.17. 16:46:11

Értem én, hogy Diego jó, sőt alá is írom, hogy hasznunkra válna, de szerintem továbbra sem ő kell hogy legyen a prioritás. Elsősorban egy jó szélsőt kellene venni, aztán hátra valakit, és legvégül talán őt. A két védekező középpályás felállás nem feltétlenül teljesen passzív, sőt. Persze most ebben az idényben nálunk ez van, mert Camo egyfolytában sérült, Marchionni-t nem akarom megbántani, Nedved-nek utolsó idénye, sokszor fáradt, és idén Alex is eléggé elszürkült, volt néhány jó meccse, annyi. Így tulajdonképpen csak rugdossuk előre a labdát, és persze, hogy hiányolunk egy jó szervezőt. De bele kell gondolni, hogy ha marad a Sissoko-Marchisio belső, jobb oldalon egy egészséges és jó Camoranesi, bal oldalon egy Ribery (őt hajtogatom, igen), előttük egy Giovinco, előtte pedig egy Amauri, akkor már messze nem olyan védekező, nehezen előretörő csapatunk lenne. És ebben az esetben Diego-ra semmi szükség, sőt még 4-3-1-2-ben sem, mert akkor Ribery-Sissoko-Marchisio, előttük Gio, legelől pedig Amauri/Alex-Trez/Jaki. Ja és persze Ribery sem csak a szélen bevethető. Tudom, drága meg minden, de remélem érzi a vezetőség, hogy a mostani átigazolások nagyon fontosak lesznek, és nem fukarkodnak. Tuti vétel lenne. Diego-val kapcsolatban viszont - főleg az elmúlt évek néhány balul elsült átigazolása után - nagyon rossz érzéseim vannak, főleg ha kirakják oldalra. Aztán lehet, hogy a vezetőség hozza majd Cassano-t meg Silva-t, nem lehet tudni.

Ismeretlen_108746 2009.03.17. 16:50:40

passerby: Na hát igen, ha a két szélső nagyon kreatív és jó az előre játékban, akkor rendben a 2 védekező középpályás, s minden rendben. Sajnos egyelőre nagyon gyenge a jobb odlalunk. Ettől függetlenül én még az általad vázolt szélsők mellett is el tudnék képzelni egy 1 védekező középpályásos felállást. Nem biztos, hogy minden ellenfél ellen szükséges ennyi védekező ember, s talán a variációs lehetőségeket javítaná, ha nem mindig úgy állnánk fel.

Ismeretlen_53881 2009.03.17. 17:09:17

Igen, ez igaz, kárunkra nem válna, de szerintem nem kellene, hogy elsődleges legyen. Na majd meglátjuk, sajnos nem rajtunk múlik.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása