Találkozó Silva ügynökével

A 'Tuttosport' úgy tudja, hogy a Juventus vezetői szerdán találkoznak David Silva ügynökével.

David Silva

A Valencia középpályása a Bianconeri egyik fő kiszemeltje az idény végén nagy valószínűséggel visszavonuló Pavel Nedved pótlására.

David Silva klubja, a Valencia igen nagy pénzügyi válságban van, és a múlt heti hírek szerint ennek orvoslása miatt az idény végén megválnak néhány játékosuktól.

A 'Tuttosport' úgy tudja, hogy Silva ügynöke, José Segui szerdán Torinóba érkezik, hogy tárgyaljon Alessio Seccóval, aki már többször is beszélt a középpályás esetleges leigazolásáról.

A 23 éves játékos idén 14 alkalommal lépett pályára a Valencia színeiben, és a pletykák szerint 17 millió euró körüli összegért lehetne megszerezni.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr994649359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_119096 2009.03.09. 16:24:35

Előszőr is sziasztok! Régota olvasatom bejegyzéseiteket, gondoltam mostantól hozzá is szólok. Nos, nekünk nem David Silva aki kell sztem. Nálam Ribéry,Diego,Rakitic,aztán Silva.A francia nekünk még vszinüleg túl drága,Diego nem lenne rossz,25 millióért is megérné.Rakiticet nem láttam még sokat,de sztem nagyon jó játékos lesz és nem is lenne drága.Vele annyi baj lehet,hogy még nem világklasszis mint pl. Ribéry.Remélem nálunk érik be:).Silva megér 17 milliót,akár még többet is,viszont Olaszo.-ban nem élne meg sztem.

Unimuck 2009.03.09. 16:34:08

Silva 20-25m €-t is megérne a mai árak mellett, én meg lennék elégedve, ha ő érkezne bal szélre. Diego Camora helyére, meg felváltva mikor éppen nem sérült Mauro. Ribery szerintem csak álom marad. Kell még egy bal hátvéd vagy De Cegliét odanevelni, mert Molinaroval nem érhet el nagyobb sikereket a csapat. Jobb szél ugyanez, azzal a különbséggel, h Grygera azért egy biztosabb pont és persze kellene legalább egy belső védő is... Ez egyszerre soknak tűnik, az is, de én ha kívánhatnék, a Juve keretét ezeken a posztokon és így változtatnám.

tomsz 2009.03.09. 16:35:32

Teljes mértékben egyetértek Antonioconte hozzászólásához! Jól látod a középpályát, én így képzelem el a jövőt: Buffon Mellberg-Legro-Chiellini-Molinaro Ribéry-Sissoko-Tiago-Camoranesi Del Piero-Trezeguet Szerintem ez a csapat verhetetlen lenne, de Ribéry valóban drága nekünk, de hosszútávon megérni őt idehozni.Na majd látjuk

Ismeretlen_119096 2009.03.09. 16:42:14

Jobb hátvédnek Rafinha a Schalkéból,ha olasz kell és fiatal egyértelmüen De Silvestri.Sagna ide nekem a "vágyálmom".Középhátvéd nálam egyértelmüen Agger-8 millióért adná a Milannak a Pool,nekik ennyit nem ér,én 10et is adnék érte.Balbekkben Molinaro,De Ceglie páros jó,de Criscitot is visszahozhatjuk,mivel idén jól játszik a Genoában ezen a poszton.Ha valakit vennénk akkor egyértelmüen Taiwo.

juvem 2009.03.09. 17:11:38

jó nem olyan drága de gondoljatok bele h Nedvedet 40 milka körüli összegért vettük asszem... 20 millióért nem olyan könnyű ilyen klasszist szerezni mint Nedved! azért lenne az egyetlen jó megoldás Ribéry, de ha jönne Silva-Diego páros akkor asszondom ok:)

buub 2009.03.09. 17:33:35

Ha már jövő évi csapat. Buffon ???-?Ariaudo? - Chiellini - De Ceglie Camora (Marchisio) -Sissoko (Marchisio)- Silva Diego Del Piero(Cassano)- Trez(Amauri)

Alessandro 2009.03.09. 17:50:50

17 millió tényleg nem lenne sok. Nem bánnám ha Silva ügynöke tényleg Torinóba utazna szerdán, minél előbb megkötjük az üzletet annál jobb, a nyáron azért nehéz lesz megszerezni, ha a többi nagycsapat is aktív lesz a piacon. Bár kétkedve olvasom ezeket a híreket, hogy olyan nagy probláma lenne a Valenciánál, 2-3 hónapja hoztak Dél-Amerikából egy fiatal hátvédet, pedig már akkor is pénzügyi gondok voltak náluk, ne vegyünk biztosra semmit, el tudom képzelni hogy néhány kevésbé piacképes vagy kisebb értékű játékos eladásával helyre tudják hozni a dolgaikat.

Roli921 2009.03.09. 17:52:51

Na ez az a cspat ami álom marad. A Juve soha nem fog ilyen támadó felállásban felállni, ez nem a margit. Egyébként szerintem idén semmi baj nincs Molinaróval nekem az egyik kedvencem viszont Grigerat és Zebinát én is elzavarnám. cristico jól nyomja csak az a baj hogy a Genoa 3 védővel játszik mi meg néggyel. Az azért különbség szerintem ha komoly terveink lennének vele egy 4-4-2 es felállású csapatnak adtuk volna kölcsön pedig jó a srác. Ariudó meg egy isten csak 1 hónapra zárják már be a konditerembe.

buub 2009.03.09. 19:24:01

Igazából én amondó vagyok, hogy Camoranesi helyére kellene valaki, állandóan sérült, amikor játszik, akkor se megy neki, mondjuk még így is jobb, mint Marchionni. De lehet, hogy arra a posztra tudnék a Primaverából hozni valakit, bár az ottani játékosoknak nem igazán ismerem a posztját. Én személy szerint Rossira vagyok kíváncsi, róla hallom a legtöbb jó dolgot. :)

Roli921 2009.03.09. 19:49:44

Diego fanoknak ajánlom az nb1.hu-t ja és bocs tudom ez nem ide tartozik

Ismeretlen_22017 2009.03.09. 20:06:59

Alessandro: ezek nem hírek egyelőre, hanem pletykák ;) Én azt mondom egyébként, tényleg nem Silva kellene ide. Hanem Diego középre, a szélre pedig Ribéry ;)

Ismeretlen_117341 2009.03.09. 20:12:18

helo mindenkinek Jó ötletnek tűnne Silva,viszont Diego,meg Ribery még jobb lenne.Vagy úgy,hogy Diegot is megvennék,Silvaval együtt.Riberyt szerintem el felejthessük,még marad pár évet ott,attól függetlenül,hogy Toninál érdeklődik...Silva a csapat hasznára vállna,de ez majd el vállik.

Alessandro 2009.03.09. 22:17:24

Lassus: oké ezek csak pletykák, de arról hogy a Valencia mekkora bajban van, már hónapok óta lehet olvasni több helyen, újságokban és a többi különböző médiákon keresztül, ennek ellenére számomra úgy tűnik, talán csak egy felfújt dolog, és néhány aprósággal meg fogják ezt ők tudni oldani.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása