Zebina: "Rendben vagyok"

Jonathan Zebina felépülése után - bár egyelőre még csak a Primavera színeiben lépett pályára - Nicola Legrottaglie-vel együtt részt vett a milánói Dsquared² bemutatón, és a sajtónak nyilatkozott:

"Készen állok, és szeretnék már a derbin pályára lépni."

Jonathan Zebina

Szépen apránként visszatérnek a sérült játékosok, es emiatt Claudio Ranieri elégedett lehet a hosszú és megerőltető hajrá előtt.

Korábban már felépült Buffon, Trezeguet, Poulsen és Salihamidžić is, most pedig Zebina térhetett vissza.

A francia védő teljesen egészséges novemberi Achilles-ín műtétje után, és tegnap már 75 percet játszhatott a Primavera csapatban a Sampdoria ellen.

"Számomra ez egy új karrier kezdete. Ez a tegnapi mérkőzés olyan volt, mintha a Világbajnokság döntőjében játszottam volna. Újra éreztem azt a hangulatot, amit már nagyon régen nem éreztem. Rendben vagyok, készen állok, hogy a keretbe kerüljek. Na, nem most az Olasz Kupában, a Lazio ellen, hanem majd a következőn. Ha néhány percet kapnék a derbin, az kárpótolna minden áldozatért, amit az elmúlt hónapokban hoztam. Az idény végéig rengeteg fontos mérkőzés áll még előttünk, és nem csak a Chelsea elleni visszavágóról van szó."

Sok fontos megmérettetés vár még a Bianconerire, főleg a bajnokságban, hiszen az Inter előnye egyáltalán nem behozhatatlan. Sőt most, hogy sikerült csökkenteni a hátrányt, a remény még nagyobb.

Nicola Legrottaglie erről így vélekedik:

"Néztem a vasárnap esti rangadót. Az, hogy az Inter kétszer is felállt hátrányban, azt mutatja, hogy nagyszerű csapatuk van. Azonban az elmúlt években is látható volt, hogy ekkora előnyt még be lehet hozni. Éppen ezért hinnünk kell a végsőkig. Az a célunk, hogy legalább annyi pontos gyűjtsünk, mint az őszi fordulóban."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr254649330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_102194 2009.03.02. 20:43:27

Óóóóóóóóóóóóhh,bárcsak minden óhajom ilyen gyorsan teljesülne!!!Pont a Napoli elleni keretben tettem említést hogy már nagyon várom őt vissza,és csak remélni tudom hogy sokáig elkerűlik a sérülések!!!Ja!!!És nem lesz hülye:))

maradi 2009.03.02. 21:27:08

remélem nem fog pofozkodni:)

Shyr Kahn 2009.03.02. 22:23:33

Kellhet egy jó Zebina. Grygera mostanság nem remekelt. Ha nála jobb tud lenni (régen szerintem jobb volt), akkor egy idő után az lenne a célszerű, ha a kezdőben kapna helyet. Újjászületett. Nem lesz már pofozóbajnok. Sokat várok tőle. Capello keze alatt is voltak klasszis megmozdulásai (igaz nagyon rossz meccsei is). Remélem bölcsebb és okosabb lett.

juvem 2009.03.03. 08:19:27

sztem grygera már elfáradt és azért nem tudja már azt hozni amit régebben! neki szinte nincs is cseréje 1-2szer többször nem állt be helyére mellberg szal ennyi meccs után nem is fura h már nem olyna jó mint régebben! és örülök zebina felépülésének! FORZA JUVE

Ismeretlen_117341 2009.03.03. 14:49:22

Hála istennek végre valahára,én már nagyon vártam Zebinat,reméllem az orvosi stáb jó munkát végzett az achillesével,és tudott regenerálódni!!!Remélem én is,hogy nem fog pofoszkodni,meg nem lesz hülye:)de hát az a pofoszkodás is a tavalyi szezon elején volt.Szerintem benne lesz a bizonyítási vágy,van még benne jó pár év,persze ha jó formában lesz,és nem lesz sérült! FORZA JUVE,ZEBINA!!:)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (920) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9925) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2432) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7450) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása