Trezeguet: "A csapattársaimnak ajánlom a gólomat"

Két mérkőzés, két gól: Trezeguet visszatért. Bár az Olasz Kupában, a Napoli ellen érvénytelenítették a találatát, a Palermo ellen teljesen érvényes gólt szerzett. Nagyszerű találat, és remek teljesítmény a Barbera Stadionban.

David Trezeguet

A mérkőzésen Trez viselte a kapitányi karszalagot is, így nagyobb felelősség nehezedett rá:

"Minden csapattársamat köszönet illeti. Viselhettem a kapitányi karszalagot, éreztették velem, hogy fontos vagyok, ezért csak hálával tartozom nekik. Nagyon boldog vagyok. Négy szörnyű hónap után visszatérhettem, bekerültem a kezdőbe, és még gólt is szereztem. Végig bírtam a 90 percet, bár a Palermo játékosai jól megfuttattak. Jól érzem magam, és készen állok, hogy a Chelsea ellen is a maximumot nyújtsam. Nagyon régóta várunk már erre az összecsapásra."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr874649291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suci2k 2009.02.22. 22:54:58

Egyrészt, szerintem nyugodtan hozzátehetjük, hogy baromi mákos gól volt. Ha nem pattan meg, Amelia ezt is könnyedén védi. Ezt a 'Nagyszerű találat'-ra reagálom a cikkben. Másrészt, a gól után érdekes képsorokat láttunk tőle. A kommentátor szerint az ellenfél szurkolóit hergelte. Ez igaz?

Ismeretlen_22017 2009.02.22. 23:21:47

Nagyszerű találat, mivel ebben az idényben még NEM lőtt gólt, hiába is volt gól az a Napoli elleni. Nagyszerű találat, mivel a Juventus legeredményesebb külföldi góllövője érte el. Nagyszerű találat, mert bebiztosította a Juve győzelmét. Köszönöm a reagálásodat, bár úgy vettem észre a kommentjeidből, hogy te 99 %-ban belekötsz mindenbe. Nem baj ám, te ilyen vagy. Trez a mérkőzésen nem az ellenfél szurkolóit hergelte, hanem ott ültek a Juve drukkerek, nekik intett ki.

suci2k 2009.02.23. 00:19:35

Ez most nem kötekedés, csak leírtam hogy másképp vélekedek erről. Én nem így értelmezem a nagyszerű találatot. Ha csak szinonimákat keresek: nagyszerű, csodálatos, fantasztikus, stb. Ez nem ilyen volt. Akkor viszont megnyugodtam, hogy nem az ellenfél szurkolóit hergelte.

Ismeretlen_117669 2009.02.23. 06:46:47

Ja de télleg mákos gól volt....Mosmár kontcenrálniuk kell a Chelsea mecssre h nyerjenek...Ti mit gondoltok?Nyer a Juve v Nem...? Vagy veszit és mennyivel??

Ismeretlen_108746 2009.02.23. 08:04:58

Nagyon örülök Trezeguet góljának, amely sok szempontból fontos volt. Hatalmas erő lehet visszatérése, s látszott rajta, hogy nagyon akar. Pont erre van szükségünk,már most a Chelsea ellen is.

Shyr Kahn 2009.02.23. 11:04:20

Trezeguet találata nagyszerű volt. Nem szép volt, bár ezt is lehet mondani, mert szép és nagyszerű dolog, hogy a Juventus történetének legjobb külföldi gólvágója fél év után így és ilyen formában térhetett vissza ráadásul mindjárt góllal. Nagyon jól mozgott. Benne volt a játékában a gól. Öröm volt nézni, ahogyan ünnepelt és örült. Régebb óta vagyok Juve szurkoló, mint amióta itt játszik, de azt hiszem a szurkolói életem nagy részét teszi ki mind Ő, mind Alex, Buffon, Nedved szereplése. Hálás vagyok, hogy láthatom még játszani a nagyokat. Az új stadionban már valószínű néhányuk nem lesz ott... pedig megérdemelték volna [sajnos az idő elszáll felettük]. Nekik is köszönhető, hogy sikerült beruházni az új komplexumra.

Tubi 2009.02.23. 11:36:53

Igen, tényleg nagyszerű volt a gól mert Ő lőtte.Teljesen egyetértek Shyr Khannal,én is nagyon örülök neki hogy még láthatom játszani , /jól játszani/ a fennt említett neveket.A "régebbi " nagy csatárokkal /Vialli, Ravanelli / egy helyen őrzöm Őt a szívemben.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása